NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال مهم اوي لكل النسونجيه

Merely

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها

• عجبني
  • معجبنيش
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: مستر سادي, أنثى لا مثيل لها, د/ حسام و 6 آخرين
هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها
انت لسه ف الحوار بتاع صحبتك وعايز اجيبها غصب تحت
دي اسمها خوانه مش رجوله خليها تعيش حياتها وعيش حياتك بعذَي. عنها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: طرى ونتاية, FreeSoul, Life Arch و شخص آخر
سيبك بس من جو دي مش رجوله لاني مش هعمل كده من غير سبب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وايه السبب بقى انك تخلي بنت تجيليك غصب عنها

• عجبني
التفاعلات: Merely
واحده علقتك بيها وكنت ليها كل حاجه ووقفت معاها في كل حاجه ماديا ومعنويا وفي الاخر تقولك مش حابه اكمل بعد ما اتعلقت بيها ٥ سنين

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: El torky و meriem ferr
ر
أنا مش هجبها ولا حاجه انا بس هستنا تتجوز وتخلف كمان عشان اكسر عنيها مش عشان انام معاها

واحده علقتك بيها وكنت ليها كل حاجه ووقفت معاها في كل حاجه ماديا ومعنويا وفي الاخر تقولك مش حابه اكمل بعد ما اتعلقت بيها ٥ سنين
وده مش سبب انك تبهدلها بالاسلوب ده ممكن تعمل اكتر من حاجه غير الجنس

• عجبني
كما تدين تدان ولو بعد حين يا ابن آدم !!

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul، 17 Ahmed و Merely
اللي هو ازاي يعني
ممكن تعرف خطيبها انها كانت بتحبك وكده واللي انت عملته معاها بس من غير موضوع السكس ده ويسيبها
او الأحسن انك تستعوض **** ف كل ده وتسامح
وتعيش حياتك من اول وجديد واعتبرها تجربه تتعلم منها لحياتك اللي جايه وسيبها لربنا يجبلك حقك منه لوحده

• عجبني
التفاعلات: El torky، حدائق الاهرام و Merely
كما تدين تدان ولو بعد حين يا ابن آدم !!
بص هقولك على حاجه انا لو وحش اغلط معاها واخدها اتمتع بيها بس انا مكنتش عاوز ده وفي ايدي اغلط بس انا مش عاوزلها ده في الاخر كل حاجه بسبب

انت لو كنت بتحبها بجد مكنتش نمت معاها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 17 Ahmed, Moheb sex, غدر الناس و 2 آخرين
ممكن تعرف خطيبها انها كانت بتحبك وكده واللي انت عملته معاها بس من غير موضوع السكس ده ويسيبها
او الأحسن انك تستعوض **** ف كل ده وتسامح
وتعيش حياتك من اول وجديد واعتبرها تجربه تتعلم منها لحياتك اللي جايه وسيبها لربنا يجبلك حقك منه لوحده
ممكن اعرفه عادي بس لا لازم احسسها بالكسره بتاعتها

انت لو كنت بتحبها بجد مكنتش نمت معاها
كلامك صح جدا ومنطقي جدا بس هي اللي طلبت مني ده كذا مره ومع الوقت بصراحه ضعفت لأنها جميله

بص هقولك على حاجه انا لو وحش اغلط معاها واخدها اتمتع بيها بس انا مكنتش عاوز ده وفي ايدي اغلط بس انا مش عاوزلها ده في الاخر كل حاجه بسبب
تفتكر اي الاحسن ، انك تذلها وتكسر عينها وتخليها توصل للإنتحار ، ولا انك تقول ، ربـنا يسهلها ويوفقها ف حياتها ، و يجيلك خير مكنتش تتوقعه بعفوك دا ؟ ، الاذي سهل جدا ، لكن صدقني انت مش حمل دعوة مظلوم ، او ام مقهورة او او...

اتقي ربنـا فيها و **** يهديك يا اخ

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul و Merely
كلامك صح جدا ومنطقي جدا بس هي اللي طلبت مني ده كذا مره ومع الوقت بصراحه ضعفت لأنها جميله
مهما عملت مينفعش تفضحها خليك احسن منها و أنجح و ندمها بس بشياكه و احترام

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul
وبعدين لنفترض انك فضحتها ، كسرت عينها ، ايا كان عاوز تسميه تسميه..

هل انت تقدر تضمن او تمنع ان دا يتردلك ؟ ، هل تقدر تضمن ان انت متتجوزش و يحصلك نفس اللي حصل دا ؟

• عجبني
مهما عملت مينفعش تفضحها خليك احسن منها و أنجح و ندمها بس بشياكه و احترام
هو كده افضحها انا بس هستني تتجوز وتخلف ووريها اللي معايا عشان تحس بالوجع زي بالظبط

هو كده افضحها انا بس هستني تتجوز وتخلف ووريها اللي معايا عشان تحس بالوجع زي بالظبط
مش هتستفاد حاجة اسمع مني و يمكن **** شيلك الاحسن متعرفش اي الدنيا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%