NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال مهم اوي لكل النسونجيه

هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها
يا حبيبى إللى بيعك بيعه .. وكفاية لو قبلتك هى وجوزها هتلقيها مكسور عينها فعلا .. كبر دماغك

اولا انا مش هيعوز اخليها تسيب شخص تاني ومن جه ناري انها تبرد اه هتبرد اكيد كفايا بعد كسرتها ليا اكسرها هي كمان وعادي اسبها تكمل حياتها على فكره ان مش هفضل طول العمر أعذب فيها
طب ماتفكك منها و ربك هايجيبلك حقك لغايه عندك ده يمهل ولا يهمل

• عجبني
التفاعلات: Merely
طب ماتفكك منها و ربك هايجيبلك حقك لغايه عندك ده يمهل ولا يهمل
اللي ايده في المياه مش زي اللي ايده في النار يا حج

هتلف وتتردلك

• عجبني
اللي ايده في المياه مش زي اللي ايده في النار يا حج
انا لسه معدي من فتره ب حاجه زيك اقسم ب**** بس انا قاعد مستني حقي يجيلي وانا متأكد انه جاي جاي

• عجبني
التفاعلات: Savvy و Merely
هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها
هو ك سؤال ف منطقى الأجابه ايوة
الغريب ليه بتسأل سؤال 🤬 زى ده

وزى ما كل الرجاله المحترمه بيقولوا ديه مش رجوله

• عجبني
هو ك سؤال ف منطقى الأجابه ايوة
الغريب ليه بتسأل سؤال 🤬 زى ده

وزى ما كل الرجاله المحترمه بيقولوا ديه مش رجوله
عشان تعبان ومخنوق وقرفان من نفسي ومن الفكره دي ومش عارف اشلها من دماغي

كدة تبقى لا مؤاخذة موش خالص

• عجبني
كدة تبقى لا مؤاخذة موش خالص
ارجع واقول ليك او لغيرك محدش حاسس بلي اتعمل معابا واللي ايده في الميه مش زي اللي ايده في النار

وارجع واقول انا بحترم رأي كل عضو وانا مكنتش بفكر في كده بس البركه في نسوانجي علمني كل حاجه من القصص الجميله 👍

ايوه انا كنت خاطب بنت عمي كنت هافتحها لكن عدت بخير مفكرتش يوم اصورها دا نداله كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا طبعا مهمما حصل

يهدد بس ميفضحش ده ألعن
انا بحول أفهمه اني حرام عليه يعمل كدا لاني اتعمل فيه كدا ف مجربه الاحساس ده

موضوعك مفيهوش هزار
اول شي انت لو عملتها مع بنت الناس يعني راضي تتعمل فأختك دا اول قانون حتى لو اجيت وعملت فيها سبع بس للاسف التربية اللي سمحتلك تعمل كداوب فبنت وتفكر تأذيها بالطريقة دي يعني انت مش راجل

ثاني حاجة انت قلت بعد علاقة 5سنين طيب يا سبع كان قدامك 5سنين تحاول تكسب قلبها مش طيزها وكمان 5سنين انت و اتقدمتها كل 6شهور مرة وابوها بيرفض صدقني مع نهاية الخمس سنين رح يقلك تعال خدها انت طلعت روحي بس انت ماشي بزبك وحاليا جاي بتعمل فيها العنتيل وعايز تكسر عينها؟

اعمل اللي عايزه بس لما الدنيا تلف وتلاقي وحدة من محارمك صايرلها نفس الشي اعرف ان انت السبب

• عجبني
ارجع اسئل كل الاعضاء تاني وانا معها حصل انها نزلت ددمم بسيط جدا لونو وردي وحست بحرقان بسيط كده حصل حاجه مع العلم الدم كان نقطه مش ددمم كتير
موضوعك مفيهوش هزار
اول شي انت لو عملتها مع بنت الناس يعني راضي تتعمل فأختك دا اول قانون حتى لو اجيت وعملت فيها سبع بس للاسف التربية اللي سمحتلك تعمل كداوب فبنت وتفكر تأذيها بالطريقة دي يعني انت مش راجل

ثاني حاجة انت قلت بعد علاقة 5سنين طيب يا سبع كان قدامك 5سنين تحاول تكسب قلبها مش طيزها وكمان 5سنين انت و اتقدمتها كل 6شهور مرة وابوها بيرفض صدقني مع نهاية الخمس سنين رح يقلك تعال خدها انت طلعت روحي بس انت ماشي بزبك وحاليا جاي بتعمل فيها العنتيل وعايز تكسر عينها؟

اعمل اللي عايزه بس لما الدنيا تلف وتلاقي وحدة من محارمك صايرلها نفس الشي اعرف ان انت السبب
يا عنتيل اتقدمت تسعين مره واترفضت واتقلي هكمل معاك من غير اهلي وفي الاخر اتكسرت وبردو منها

مفيش راجل بيعمل كدا تحت اى ظرف ولا اى سبب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%