NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا كرجاله معندناش مشكله فى كدا
لانى عمرى مكنت بكتفى بواحده
ولو واحده مشيت بيبقا فيه غيرها فى اللسته
متقولش رجاله بس

مفيش حد بينسي حد بحد لكن المواقف هي اللي بتخلي الاشخاص تتنسي او لا انما حته انا هنسي دا بدا
دا ضحك ع شعر الطيز عامل بالظبط زي اللي جاب عجله مكان الموتوسيكل ويقولك العجله هتنسيني دا عبط مفيش اصدق من الافعال ولا اقوي منها في المفعول اللي بيدور ع حد ينسي بيه صدقوني بيكون بيدور ع الاولاني في التاتي وهيتعب جدااااااا
حلو

انك تاخد حد وسيله للبدل اكيد صعب وكمان بتظلم التاني

ازيكو ازيكو
سؤال محيرني فشخ
الناس اللي بتنسي حد بحد بتعملوها ازاي
يعني مثلا واحد كان مرتبط بواحده هي رفضته او سابته يقولها نا ارتبطت بكذا ف اليوم اللي هما سابو بعض فيه بحس ان بيكونو فاكرين ان كده هنتحرق مثلا مش فاهمه
بلعكس بتقل من نظرها فشخ عشان بتكون انت لسه بتقولها بحبك والهري دا وتروح تقول لواحده تانيه او رايح لواحده تانيه تنساها بيها هي ذنبها اي طب
المهم نيجي لسؤالي
عمرك نسيت حد بحد او جربت؟
واي كانت النتيجه
اوسخ حاجه في الدنيا انك تنسى حد بحد واوسخ حاجه في الدنيا برضه انك تخاف على الناس انك تظلمها بسبب انك بتعمل موف اون وعمري ما انسى اني ضيعت حته سكره عشان خايف عليها 🙂

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
اوسخ حاجه في الدنيا انك تنسى حد بحد واوسخ حاجه في الدنيا برضه انك تخاف على الناس انك تظلمها بسبب انك بتعمل موف اون وعمري ما انسى اني ضيعت حته سكره عشان خايف عليها 🙂
واللله يجدع احنا ك بنات قمرات مع اللي يحبنا

واللله يجدع احنا ك بنات قمرات مع اللي يحبنا
على فكرة سواء اللي فشكلنا أو اللي ضاعت مني الاتنين بامانه ونعم الناس بس اللي ضاعت مني دي أنا بجد غبي ويا بخت نصيبها بيها بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
على فكرة سواء اللي فشكلنا أو اللي ضاعت مني الاتنين بامانه ونعم الناس بس اللي ضاعت مني دي أنا بجد غبي ويا بخت نصيبها بيها بجد
يلا **** يرزقك بللي احسن منها

• عجبني
التفاعلات: happy doctor
محدش بينسى حد بحد يا بندودة الوقت هو الي بينسي

انا واخد خازوق ومفيش صحه لحاجه تاني انتو بتكلمو ازاي يعم
الاول كان شهر ومكنتش بطيقه اصلا
التاني هو اللي يعتبر خازوق

ازيكو ازيكو
سؤال محيرني فشخ
الناس اللي بتنسي حد بحد بتعملوها ازاي
يعني مثلا واحد كان مرتبط بواحده هي رفضته او سابته يقولها نا ارتبطت بكذا ف اليوم اللي هما سابو بعض فيه بحس ان بيكونو فاكرين ان كده هنتحرق مثلا مش فاهمه
بلعكس بتقل من نظرها فشخ عشان بتكون انت لسه بتقولها بحبك والهري دا وتروح تقول لواحده تانيه او رايح لواحده تانيه تنساها بيها هي ذنبها اي طب
المهم نيجي لسؤالي
عمرك نسيت حد بحد او جربت؟
واي كانت النتيجه
الmove on أسهل للرجل عن البنت لما بيكون رجل بجد مش خبوء

م فاهمه بس اوك
يعني الرجل بجد بيقدر يتجاوز الصدمات العاطفية اسرع من البنت ومش بيعلق كتير وبيدور علي غيرها لكن الي بيكتئب و يقضيها كاظم وهاني شاخر وانا بنهار وكده ده مش رجل ده لامؤاخذة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%