NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكو ازيكو
سؤال محيرني فشخ
الناس اللي بتنسي حد بحد بتعملوها ازاي
يعني مثلا واحد كان مرتبط بواحده هي رفضته او سابته يقولها نا ارتبطت بكذا ف اليوم اللي هما سابو بعض فيه بحس ان بيكونو فاكرين ان كده هنتحرق مثلا مش فاهمه
بلعكس بتقل من نظرها فشخ عشان بتكون انت لسه بتقولها بحبك والهري دا وتروح تقول لواحده تانيه او رايح لواحده تانيه تنساها بيها هي ذنبها اي طب
المهم نيجي لسؤالي
عمرك نسيت حد بحد او جربت؟
واي كانت النتيجه
هو كدا فاكر نفسه بيوجعها وميعفش انه بيثبتلها ان كدا احسن ليها والعكس صحيح يعني
اما بقي بخصوص سؤالك مش حابب اجاوبه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو كدا فاكر نفسه بيوجعها وميعفش انه بيثبتلها ان كدا احسن ليها والعكس صحيح يعني
اما بقي بخصوص سؤالك مش حابب اجاوبه
اشطا

ازيكو ازيكو
سؤال محيرني فشخ
الناس اللي بتنسي حد بحد بتعملوها ازاي
يعني مثلا واحد كان مرتبط بواحده هي رفضته او سابته يقولها نا ارتبطت بكذا ف اليوم اللي هما سابو بعض فيه بحس ان بيكونو فاكرين ان كده هنتحرق مثلا مش فاهمه
بلعكس بتقل من نظرها فشخ عشان بتكون انت لسه بتقولها بحبك والهري دا وتروح تقول لواحده تانيه او رايح لواحده تانيه تنساها بيها هي ذنبها اي طب
المهم نيجي لسؤالي
عمرك نسيت حد بحد او جربت؟
واي كانت النتيجه
😂بتتعمل ازاي دي مش عارف
كل واحدة لازم تاخد وقتها
مانا قلبي مش زرار مثلا
يمكن بنقول عكس كده عشان تبان جامدين

انا لسة قايل البيت ده وهقولو تاني
رحلوا وما أبقى الرحيل متاعا
تركوا الحنين مع الأنين مُشاعا
يا ليتهم قبل الرحيل تريثوا
حتى نعانق أو نقول وداعا
لحن الرحيلِ مع الأنين مواجعٌ
من يوم غابوا ما طربتُ سماعا
يعني اللي بيحب بجد عمرو ما كان بيسيب اللي بيحبه بسهولة لكن ممكن انك انتا تتساب بسهولة لو متحبتش بجد مهما طالت مدة ارتباطكوا

حصل
بيبقى عايز/ة يشتغل الوقت وتفكيره بحد تاني بحاجه تانيه تبعد تفكيره عن الأكس وممكن ف الاخر يبقى بيشتغل وقته بس او بيكون حب حقيقي

انا لسة قايل البيت ده وهقولو تاني
رحلوا وما أبقى الرحيل متاعا
تركوا الحنين مع الأنين مُشاعا
يا ليتهم قبل الرحيل تريثوا
حتى نعانق أو نقول وداعا
لحن الرحيلِ مع الأنين مواجعٌ
من يوم غابوا ما طربتُ سماعا
يعني اللي بيحب بجد عمرو ما كان بيسيب اللي بيحبه بسهولة لكن ممكن انك انتا تتساب بسهولة لو متحبتش بجد مهما طالت مدة ارتباطكوا
كلام قمر

• عجبني
التفاعلات: Alexander_Alakbr
حصل
بيبقى عايز/ة يشتغل الوقت وتفكيره بحد تاني بحاجه تانيه تبعد تفكيره عن الأكس وممكن ف الاخر يبقى بيشتغل وقته بس او بيكون حب حقيقي
ممكن

• حبيته
التفاعلات: بحرر الحياة
احنا كرجاله معندناش مشكله فى كدا
لانى عمرى مكنت بكتفى بواحده
ولو واحده مشيت بيبقا فيه غيرها فى اللسته

احنا كرجاله معندناش مشكله فى كدا
لانى عمرى مكنت بكتفى بواحده
ولو واحده مشيت بيبقا فيه غيرها فى اللسته
لا اتفق معاك في كلامك

• عجبني
التفاعلات: الكيميائى
People Leave, Memories Stay
Deal With It, Buddy😉

مفيش حد بينسي حد بحد لكن المواقف هي اللي بتخلي الاشخاص تتنسي او لا انما حته انا هنسي دا بدا
دا ضحك ع شعر الطيز عامل بالظبط زي اللي جاب عجله مكان الموتوسيكل ويقولك العجله هتنسيني دا عبط مفيش اصدق من الافعال ولا اقوي منها في المفعول اللي بيدور ع حد ينسي بيه صدقوني بيكون بيدور ع الاولاني في التاتي وهيتعب جدااااااا

اذا حبيت شخص.. وفقدته.. سواء هو تركك برغبته ..او فرقتكم الظروف.. تأكد لو كان حبك حقيقي.. مستحيل.. بل سابع المستحيلات تنسى الشخص الي حبيته بشخص ثاني..
فالأحسن.. انك تتناسى.. وتقلب صفحة جديدة من حياتك.. كي تستطيع المضي قدما.. ولكن.. الصفحة الي قلبتها.. مو معناتها انها غير موجودة في حياتك.. كل ماهناك.. انك لم تعد تنظر لها..الا اذا اردت ان تقلب على نفسك المواجع..

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul و Bandoda

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%