NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
  • عجبني
التفاعلات: عارف سكتى
  • عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
دي بيكون واحدة العريس و العروسة و في وحدة اسمها الدادة أو اللي لتساعد العريس و العروسة أنهم يدخلوا دي مهمتها و بتطلع بالمنديل الاحمر و العريس بيدخل بلدي بصباعه يعني 😅 حوار تخلف كده بس كله قال علشان يبينوا شرف البنت على كلامهم و بعد ما بيدخل الناس بدخل تتفرج على العروسة و هي يعيني من المشهد مش قادرة تتحرك حوار كبير كده اقرا عنه بس قل الموضوع ده الوقت
الكلام ده بيحصل فعلاً؟ أنا كنت فاكره مجرد كلام أفلام

فى المترو كان زحمه و واحد واقف ورأيه وهرانى تفريش وتضقير وتافيش وبعبصه ف طيزى فجبت فلباس من غير ملمس

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده
هوا ممكن اصلا الراجل يجيب علي نفسة ؟
ولا الكلام ده للستات بس

ياااه لازم بالنسبالي يكون فتر مجبتش
زي الدعك او اللحس ع الواقف او بفاح رجلي فيه احساس بيجي كدا يمكن الستات هتفهم وهو ببقا جعانة او ببلع ريقي كدا وعانلة زي العطشانه

هو انا عمري منزلهم كدة لمجرد موقف بس ممكن مواقف كنت هيجان فيها جيبتهم علي حد معين

ياااه لازم بالنسبالي يكون فتر مجبتش
زي الدعك او اللحس ع الواقف او بفاح رجلي فيه احساس بيجي كدا يمكن الستات هتفهم وهو ببقا جعانة او ببلع ريقي كدا وعانلة زي العطشانه
حتى الرجالة بيحسوا بكده

موضوع انزل علطول دا صعبة

لازم وقت عشان ينزل مهما كانت الشهوة عالية

إيه الموقف اللي خلاك جبتهم على نفسك من غير قصد؟

واحد صاحبي مثلاً مرة جابهم على نفسه في لعبة الصاروخ في دريم بارك

واحد تاني ليلة دخلته أول ما حضن مراته جابهم على نفسه

احكولنا تجاربكم
دخلت علي مرات عمي وهيا نايمة ولمست بزازها نزلو لوحده

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
مرة كنت قاعد في اوضتي هيجان
روحت مطلع حنكش العب معاه شوية
علي كام فيديو من اللي قلبك يحبهم
و الاقي عيال صغيرة عمالة بتحدف طوب علي الشباك اللي قدامي
ببص اشوف في ايه لقيت في طيارة متعلقة في التكييف و بيحدفو طوب علي امل انهم يسلكوها
و تخرج جارتي عشان تزعقلهم لابسة ترينج بيتي من الخفيف بتاع النوم دة و بزها كبير جوة البرا و جسمها فاجر بتزعق للعيال يقوم حنكش ساكت لا روحت ملاعبه لحد متعب و جاب لبنه بكمية غريبة

دخلت علي مرات عمي وهيا نايمة ولمست بزازها نزلو لوحده
يا عم بتتكلم جد ولا تخيلات ... تلمس بز مرات عمك ازاي بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عم بتتكلم جد ولا تخيلات ... تلمس بز مرات عمك ازاي بس
بكلمك بجد هيا كانت نايمة ومطلعة بزها لابنها بيرضع وانا دخلت لقيتها نايمة مسكتو وكمان في مرة خلت عليها وهيا نايمة كانت لابسة حتت قميص نوم احمر يجنن

بكلمك بجد هيا كانت نايمة ومطلعة بزها لابنها بيرضع وانا دخلت لقيتها نايمة مسكتو وكمان في مرة خلت عليها وهيا نايمة كانت لابسة حتت قميص نوم احمر يجنن
كان عندك أد ايه

كان عندك أد ايه
كنت صغير بتاع 12 او 13 سنة
بس من فترة كدا جات في مرة بتكلم معاها هجت عليها كنت انا قاعد وهيا مميلة عليا بتكلمني وبزازها مدلدلة روحت ماسك بزها ب ايدي

كنت صغير بتاع 12 او 13 سنة
بس من فترة كدا جات في مرة بتكلم معاها هجت عليها كنت انا قاعد وهيا مميلة عليا بتكلمني وبزازها مدلدلة روحت ماسك بزها ب ايدي
و هي عملت ايه؟

و هي عملت ايه؟
زعلت وسابتني ومشيت جريت وراها اتاسفتلها وفضلت زعلانة فترة ومبتكلمنيش ولسة من كام يوم رجعت تتكلم معايا تاني عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%