NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو اي متعة السالب ومتعة الموجب يعني حوار انك بتنام مع راجل او راجل بينام معاك اي متعتك انك مش حاسس بجسم بنت تحتك وتعمل في جسمها

والتاني احساسه اي وهو حاجة بتدخل جسمه

يعني عندي فضول اعرف اوي

• عجبني
التفاعلات: momo2020v, Alex 45, مبحبش الزوجة الخاينة و شخص آخر
هو اي متعة السالب ومتعة الموجب يعني حوار انك بتنام مع راجل او راجل بينام معاك اي متعتك انك مش حاسس بجسم بنت تحتك وتعمل في جسمها

يعني عندي فضول اعرف اوي
ولا اى حاجه كل ما ف الامر بيحصل قفله😂😂
*انا مجربتش

• بيضحكني
التفاعلات: حيدر باشا 1
  • بيضحكني
التفاعلات: حيدر باشا 1
  • حبيته
التفاعلات: jjojja
  • حبيته
التفاعلات: مراهق جديد
الموضوع دا بيحصل نتيجة التنشئة الخاطئة داخل الاسرة او المجتمع
فتلاقي العيال الصغيرة بينطوا على بعض واحد كبير بنيك عيل صغير.. وطيزهم بتاخد على كده
وفيه ناس تقولك ان اللبن لما بينزل في الطيز بتتكون دودة 🐛
ودي بتتغذى ع اللبن.. واول ما الدودة تجوع بتلعب ولما تلعب بتخلي السالب يهيج وعايز يتناك ولما يتناك واللبن ينزل في طيزه الدودة تشبع وتهدا والسالب كمان يهدا
بس اعتقد ان الموضوع دا لسة تحت البحث

هي مش حكاية. (متعة)
المثلية مش بحث عن المتعة
و لا هي بحث عن التغيير
هي ميول هيك راجل ينجذب جنسيا و عاطفيا لراجل
ست تنجذب لست
بياسشكوال ينجذبو للاثنين

يا ريت الناس الي بتستغرب كثير: ادخل عالموقع ابحث هناك مواضيع طوييييييلة مهريييييييية… ثقف نفسك حول الموضوع… و بعدها تكتب سؤالك
ايه وايك

لا بص بقه انا ف الموضوع دا هوقف مع البنات ضدكو
البنات بصراحه اليومين دول عامله اللى عليها ..بزاز طياز شفايف كلو تلاقى وكله موجود وبالزايد كمان
تروح بقه انت لحته تانى ..ف دى مشكلتك انت

• بيضحكني
التفاعلات: Levi Ackerman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بظبط زي منا كنت بسمع المحارم وقلبت معايا بقيت احبها واتخيلها فبلاش احسن وابعد عن الحوار.😅👌
بصراحة عندك حق هي حلوة وتخيلها كمان يجنن. تخيلتيها مع مين يا جوجو ؟؟😉😉😉😉

يعني عندي فضول اعرف اوي
عيال خولات

لا بص بقه انا ف الموضوع دا هوقف مع البنات ضدكو
البنات بصراحه اليومين دول عامله اللى عليها ..بزاز طياز شفايف كلو تلاقى وكله موجود وبالزايد كمان
تروح بقه انت لحته تانى ..ف دى مشكلتك انت
معاكي جدا

• عجبني
التفاعلات: مبحبش الزوجة الخاينة

يعني عندي فضول اعرف اوي
ياعم ميول شاذة ، واى حاجة تخالف الفطرة هتلاقي الانسان السليم بيقرف منها ، انت ادخل هنا افصل دماغك من الواقع ، بس اهم حاجة متتخلاش عن فطرتك السليمة وشكرا

ياعم ميول شاذة ، واى حاجة تخالف الفطرة هتلاقي الانسان السليم بيقرف منها ، انت ادخل هنا افصل دماغك من الواقع ، بس اهم حاجة متتخلاش عن فطرتك السليمة وشكرا
طب هل من الفتره السليمة احب البنات مع بعض ولا فيه شوية خلل لأنها بردو ميول شاذه بالنسبة للبنات

• عجبني
التفاعلات: مبحبش الزوجة الخاينة

يعني عندي فضول اعرف اوي
هي انتا سميتها متعه
متعة السالب ان يشوف اللي قدامه يعطيه الحنان والطاقه المتجدده له وحده
ولحظات دخول الذكر في طيزه هي قمه النشوه له
اما الموجب
عدم وجود بنات والتعود على الرجال
ونشوه النيك وخصوصا نيك الطيز

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gupA
هي انتا سميتها متعه
متعة السالب ان يشوف اللي قدامه يعطيه الحنان والطاقه المتجدده له وحده
ولحظات دخول الذكر في طيزه هي قمه النشوه له
اما الموجب
عدم وجود بنات والتعود على الرجال
ونشوه النيك وخصوصا نيك الطيز
تحليلك راقي تحياتي ❤️

يعني عندي فضول اعرف اوي
عايز تعرف
جرب

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: الباحـــث، Levi Ackerman و اسنانجي
طب في ناس بتبقي هرموناتها فعلا مايلة انها تكون انثي او شخص بيبقي حابب الولاد السوالب من صغره فكرة انك تقاوم الشعور ده كويس بس متجوش تغلطو فالناس هنا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%