NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال للي بيعرفوا و عملوها قبل كده

Sim Sim

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازاي تقنع بنت او ست انها تبعتلك Nudes .... سواء ان كانت محترمة او شرموطة ..... و انا هنا مابتكلمش عن واحدة بتشبع رغبة جوزها اللي مسافر او واحدة صورها اتسرقت من علي موبايلها الخاص ..... اغلب ال data اللي موجودة علي النت لحريم باعتين لحبايبهم و انفصلوا و الصور بتتنشر علي النت ..... ازاي تخليها تكشفلك جسمها ..... و انا حقيقي ماعرفش و بيتهيالي انها تكون مجنونة بيك مش كفاية

• عجبني
التفاعلات: hait_alroh
ازاي تقنع بنت او ست انها تبعتلك Nudes .... سواء ان كانت محترمة او شرموطة ..... و انا هنا مابتكلمش عن واحدة بتشبع رغبة جوزها اللي مسافر او واحدة صورها اتسرقت من علي موبايلها الخاص ..... اغلب ال data اللي موجودة علي النت لحريم باعتين لحبايبهم و انفصلوا و الصور بتتنشر علي النت ..... ازاي تخليها تكشفلك جسمها ..... و انا حقيقي ماعرفش و بيتهيالي انها تكون مجنونة بيك مش كفاية
الافضل تعالا خاص

• عجبني
التفاعلات: Sim Sim
  • عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: HunterXHunter و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
معلش بس مش فاهم
انت بتكلم واحده وعايز تقنعها تبعتلك صور ولا ايه وضح

• عجبني
مفيش بنت بتبعت لولد الا لما تكون حست انها بتحبه وواثقه فيه ونفسها تكمل معاه وهو وعدها بكده
للاسف بقى في بعض الذكور في البطاقه بس بيخونوا البنت و يتمنظر قدام صحابه والناس و يفضحها

الكلام على الناس العاديه لكن في عادي بنات بتعمل ده بالفلوس واشطه

• حبيته
مفيش بنت بتبعت لولد الا لما تكون حست انها بتحبه وواثقه فيه ونفسها تكمل معاه وهو وعدها بكده
للاسف بقى في بعض الذكور في البطاقه بس بيخونوا البنت و يتمنظر قدام صحابه والناس و يفضحها

الكلام على الناس العاديه لكن في عادي بنات بتعمل ده بالفلوس واشطه
كلام محترم

خلي بالك كتير جدا نفسه في كده بس انت متحطش في دماغك وهتلاقيها جايه لوحدها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%