NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش سؤال للمناقشة : الست الرفيعة احسن ولا التخينة؟

المنفي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد يحكي لينا من واقع خبراتة و تجربتة اللي جرب الاتنين طبعا اجابته هتبق افضل و ممكن تكون صح اكتر لكن اللي جرب واحده يقدر برضوا يعبر عن رأية و وجهة نظرة وهل نفسة يجرب النوع التاني و ده من باب الفضول وله التغيير و الستات برضوا ممكن تشاركنا و تقول ايه المميزات اللي هما شايفين انها بتميزهم عن النوع التاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس يابابا انا هقولك حاجه ، انت لما هتتجوز مش جسم مراتك هو الهيربي الاولاد الهيربيهم عقلها ، يبقا لما تيجي تختار اختار المخها كويس وحلو مش الجسمها حلو

• عجبني
  • حبيته
  • طب!
التفاعلات: esraa.2000, Just 3omar, صعيدي راقي و 5 آخرين
رفيعه

• عجبني
التفاعلات: thomas_12320
على حسب شاري الحتة على بعضها ولا موقعها بالكيلو وقايمة ولا نايمة انت بتفاصل فى بقرة ولا اية ناقص تقولى كاسرة كام سنة :rolleyes:

• بيضحكني
  • عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: نينص ٣, siwa, إبراهيم سالم و 5 آخرين
كل واحد يحكي لينا من واقع خبراتة و تجربتة اللي جرب الاتنين طبعا اجابته هتبق افضل و ممكن تكون صح اكتر لكن اللي جرب واحده يقدر برضوا يعبر عن رأية و وجهة نظرة وهل نفسة يجرب النوع التاني و ده من باب الفضول وله التغيير و الستات برضوا ممكن تشاركنا و تقول ايه المميزات اللي هما شايفين انها بتميزهم عن النوع التاني
انت هتتجوز مثلا عشان جسمها ؟؟
هي الاسره هتتكون بجسم الست؟؟
الجسم ده اخر شئ تفكر فيه من الاساس، خد اللي تفكيرها كويس ومتعلمه وعندها اخلاق وتصونك، مش اللي جسمها حلو
اياك تبص للجسم اصلا، ولا رفيعه ولا مليانه ولا كيرفي
اللي يهمك وبجد يكون وشها بشوش، تنظر لها تسرك، ده اللي يهمك

• أتفق
التفاعلات: نينص ٣
الجسم يفرق من ست التانيه بس الاحسن مخها والمربربه أو الرفيعه كل واحده ليها طعم مختلف

بس يابابا انا هقولك حاجه ، انت لما هتتجوز مش جسم مراتك هو الهيربي الاولاد الهيربيهم عقلها ، يبقا لما تيجي تختار اختار المخها كويس وحلو مش الجسمها حلو
إجابة عظيمة من سيادة المستشارة!! ❤️

بص بعيداً عن الجنس ، الجمال هو جمال الروح الداخلي...
أما بالنسبة للجنس فكل ست و أي ست بدلعها و مايصتها تقدر تكون أحلى واحدة فى الدنيا

على حسب شاري الحتة على بعضها ولا موقعها بالكيلو وقايمة ولا نايمة انت بتفاصل فى بقرة ولا اية ناقص تقولى كاسرة كام سنة :rolleyes:
احيييه ههههههه كاسرة كام سنة دي متطلعش الا من حد من الصعيد .. انتى منين يا بت 😁😂

• بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
عقلها شو وضعه رفيع ولا تخين ..... اهم من الجسم

• عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم و Just 3omar
انا احب الست السمينه شويه مليانه في صدرها جسمها يكون متقسم وتكون قصيره سمبتيك او كيرفي يعني زوجتي كده وكمان فيها ميزه انها تلعب سويدي وتحب تتمشي وانا كمان برضوا بلعب جيم في البيت مش بروح الجيم كصاله

• عجبني
التفاعلات: espresso
يسطا دى اذواق الاتنين يمتعوا فى النيك بس واحد يحب التخينه وهى لحمها كلو بيترج وواحد يحب الرفيعه لما بتهيج نيك وانت وذوقك

• عجبني
التفاعلات: ندا
الست بعقلها تقدر تخلي الراجل ما يشوفش غيرها مهما كانت رفيعه او تخينه

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
قولت كده محدش صدقني

• أتفق
التفاعلات: Maram Said
رايك يحترم بس انا مش هجوزها علشان العيال انا هجوزها علشانى انا

رايك يحترم بس انا مش هجوزها علشان العيال انا هجوزها علشانى انا
يعني انت تحب تتجوز واحده تطلعلك عيالك رد سجون لقدر ****

يعني انت تحب تتجوز واحده تطلعلك عيالك رد سجون لقدر ****
طيب وليه تطلعهم رد سجون انا موجود اقدر اربيهم ومع ذلك مش هجوز واحده متخلفة يعنى بي برده مش هجيب واحده وحشه علشان بتفهم العقل بيقول ايه أنك تجيبها زكيه وكمان جميله وبعدين الرسول صلى **** عليه وسلم ذكر الجمال فى وصف الزوجه

طيب وليه تطلعهم رد سجون انا موجود اقدر اربيهم ومع ذلك مش هجوز واحده متخلفة يعنى بي برده مش هجيب واحده وحشه علشان بتفهم العقل بيقول ايه أنك تجيبها زكيه وكمان جميله وبعدين الرسول صلى **** عليه وسلم ذكر الجمال فى وصف الزوجه
تمام والجمال مش جمال الجسد خالص لو الجمال جمال الجسد ميبقاش الجسد فاني او ببيتلف الجمال جمال الروح

• عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم
تمام والجمال مش جمال الجسد خالص لو الجمال جمال الجسد ميبقاش الجسد فاني او ببيتلف الجمال جمال الروح
كلام جميل من شخص لطيف بس حابب اوضح حاجه بسيطه جمال الجسد شئ والروح دى حاجه تانيه خالص لأن الروح مالهاش علاقة بالجمال نهائى بل تعتمد على الطهارة ونقاة القلب ارجو يكون توضيحى وصلك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%