NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اصلك بتشتكي منه وانت لسه شباب يجيلك ديسك يتعبك 😁
انا يشتكي من الست انها مش بتكيف مش من وسطي انا رياضي و معايا بطولات حضرتك 😂😂😂

لا بجد الرد فعلا فيه تحيز واضح جدا جدا
بعتزر يا عم سيزر الكومنت كان هزار وواضح اوي اني كنت بهزر في الكلام 🙏🏻🙏🏻.

يومكم سعيد 🫸🏻

بعتزر يا عم سيزر الكومنت كان هزار وواضح اوي اني كنت بهزر في الكلام 🙏🏻🙏🏻.

يومكم سعيد 🫸🏻
تسلمي يا رودي 🙏
اختي الكبيرة بقا 😍🌷
يومك سعيد يا اختي 🙏🙏🌷

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
كفاية عشان ارائي مبتعجبش حد وبنتخانق والناس بتزعل في الاخر
فنخلص حبايب احسن
لا و**** رايك يحترم و علي دماغي حتي لو مش متفق معايا
الاختلاف حاجة إيجابية مش سلبية

بص يا صديقى مفيش حاجه اسمها انت اللى بتمتع الست او الست هيا اللى بتمتع الراجل دى مشاركه انتو الاتنين بتحاولو تمتعو بعض وتبسطو بعض دى مشاركه مع بعضكم بتحاولو تتطلعو أقصى ما عندكو علشان تمتعو الشريك اللى معاكو وتبسطوه وبس كدا
كان معكم احمد ماندو
ليه يا جماعة.... مطلوب مننا ك رجالة... ف اي علاقة احنا اللي نمتع الست.....و لما هي تتمتع بتنام
و احنا كرجالة..... ليه مش مطلوب من الست انها تمتعنا؟

لا و**** رايك يحترم و علي دماغي حتي لو مش متفق معايا
الاختلاف حاجة إيجابية مش سلبية
شكرا جداً وختاماً انا مختلفتش معاك انا بس كان عندي مشكلة مع التعميم ووضحت حاجة متدارية عنك

بص يا صديقى مفيش حاجه اسمها انت اللى بتمتع الست او الست هيا اللى بتمتع الراجل دى مشاركه انتو الاتنين بتحاولو تمتعو بعض وتبسطو بعض دى مشاركه مع بعضكم بتحاولو تتطلعو أقصى ما عندكو علشان تمتعو الشريك اللى معاكو وتبسطوه وبس كدا
كان معكم احمد ماندو
ايه ياض الحلاوة ديه ياض انت عقلت امتي ؟ 😂😂

مين قالك انك مطلوب كدا منك هما اقنعوك بدا والافلام الجنسيه اقنعتك بدا لكن انت مش مطلوب منك تمتعها انت مطلوب منك تستمتع بيها فقط لا غير بمعني انا بستمتع هي بقي حبت تتمتع هي كمان تتمتع جسمي ليها محبتش خلاص عادي المهم انا بتمتع لا يفرق معاك ياصديقي متعتها ولا غيره معلش ياعني البنت مش جايزه ياعني ولا متعتها هو مبتغاك اصلا انت بتمارس الجنس عشان انت تشبع وتتمتع 😄

طب مهي الست بتمتع الراجل
المتعه من الطرفين علشان تستمتع كل واحد بيحاول انه يبسط ويمتع اللى معاه ويطلع أقصى ما عندو صح كلامى ولا بما انك خبره

المتعه من الطرفين علشان تستمتع كل واحد بيحاول انه يبسط ويمتع اللى معاه ويطلع أقصى ما عندو صح كلامى ولا بما انك خبره
وانت مش خبرة ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%