NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للستات والرجالة الخبرة

drsniper666

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل بتعرفي اذا كان شريكك اخد فياجرا أو أي حاجة للتأخير قبل اللقاء ولا لأ وهل تفرق معاكي؟؟ والرجالة الخبرة اكيد الي جربت الفياجرا أو أدوية التأخير هل حسيت انها مكنش لها لازمة أو أن اداءك من غيرها كان أفضل ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Ahmed555555
هل بتعرفي اذا كان شريكك اخد فياجرا أو أي حاجة للتأخير قبل اللقاء ولا لأ وهل تفرق معاكي؟؟ والرجالة الخبرة اكيد الي جربت الفياجرا أو أدوية التأخير هل حسيت انها مكنش لها لازمة أو أن اداءك من غيرها كان أفضل ؟؟
مش بحبها الطبيعي احلي

طبعا فى فرق

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
ماجربتش حاجة من دول نهائيا

• عجبني
مش بتفرق معايا اخد ولا ماخدتش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مروان مدينة نصر، االطيارالعاشق و drsniper666
انا عمرى ماجربت ,, بس بفكر اجرب وخايف جدا منها لانى اصلا بحس انى مش محتاج

• أتفق
مافيهاش حاجه لو اخدت ، لان الموضوع نفسي شويه. بس الاهم من كل ده الرياضه هي دي اللي بتسد معاك في الأداء.

• عجبني
مافيهاش حاجه لو اخدت ، لان الموضوع نفسي شويه. بس الاهم من كل ده الرياضه هي دي اللي بتسد معاك في الأداء.
فعلا الموضوع نفسي أو بسبب قلة التسخين بس فيه ناس اخدتها مجبتش نتيجة أو حابنت نتيجة عكسية بالذات ادوية التأخير

انا عمرى ماجربت ,, بس بفكر اجرب وخايف جدا منها لانى اصلا بحس انى مش محتاج
تمام وده الأفضل لاني بحكم عملي بشوف ان اغلب الي بياخدوا بتبقي طفاسة

هى الست يفرق معاها ايه واخد والا مش واخد مش المهم يتعامل ويكيفها ويشبعها !

هى الست يفرق معاها ايه واخد والا مش واخد مش المهم يتعامل ويكيفها ويشبعها !
فيه ستات بتهنج وفيه رجالة بتهنج لو اخدت وممكن الليلة تبوظ اصلا

فيه ستات بتهنج وفيه رجالة بتهنج لو اخدت وممكن الليلة تبوظ اصلا
هنا بقى لازم يكون فى ذكاء المفروض يكون عارف تمام الىل معاه ايه هتيجى معاه وتاخد ومتقولش لا ولا تهنج لو طول والا من النوع اللى بيتعب وبيجيب اخره على طول

• عجبني
هنا بقى لازم يكون فى ذكاء المفروض يكون عارف تمام الىل معاه ايه هتيجى معاه وتاخد ومتقولش لا ولا تهنج لو طول والا من النوع اللى بيتعب وبيجيب اخره على طول
ده بيجي بالخبرة عشان كجه كنت بسال الناس الخبرة

• أتفق
التفاعلات: الملك السادى
الفياجرا لضعف الانتصاب وناس بتاخدها بالغلط للتأخير. مجربتهاش وطريقة عمل الفياجرا اصلا ممكن تسبب سرعة قذف
للتأخير جربت مره من باب العلم بالشيء ال tricyclic anti depressants والموضوع طلع بلح الاعراض الجانبية فتاكة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مبتفرقش عادي

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%