NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للسالب البنوتي

السؤال للسالب البنوتي وللموجب الخبره
انتي كا سالب ايه الفرق بينك وبين اي انثي بمعني في احساسك في مشيتك في حركاتك
اما بالنسبه للموجب الخبره هو شايف ايه الفرق بين اي سالب بنوتي وبين اي ست
وانا بقول سالب بنوتي مش سالب عادي
وانا ها قول لكم بعد ما اشوف تعليقاتكم

JJNBFTJ.md.jpg JJNB2pa.md.jpg JJNBdkg.md.jpg JJNBBBp.md.jpg JJNBKhv.md.jpg JJNBfQR.md.jpg

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: عضو جميل, mo.gab, ساحر العيون "P" و 18 آخرين
اعتقد ان السوالب كلها بتبقى بنوتي لانهم ساعة النيك بيبقى كلهم جواهم انوثة
ولو فيه فرق فانا اعتقد ان السالب حياته كلها كأنه راجل وبيبقى انثى على السرير بس انما البنوتي حياته كلها بيبقى عايز يعيش انثي
السؤال اللي انت سألتيه ايه الفرق بينهم وبين الستات حاجات كتير
اولا البنوتي بيبقى حابب يتناك في طيزه عكس الستات
ثانيا طيز البنوتي غير طيز الست خالص السن بتبقى واسعة شويه انما السالب بيبقى فيه عضمة من تحت اللي هي قافله على البروستاتا
ثالثا البنوتي عنده زبر وده زي مقياس لشهوته وده غالبا اللي بيثير الموجب وهو بينيك السالب انه ميقدرش يخفي شهوته لان زبه بيبقى واقف او بيمذي او ممكن يجيبهم
رابعا البنوتي في الاصل ذكر يعني عارف ايه نقاط الاثارة مع الذكر ة وده اللي بيخليه يمتع الراجل اللي معاه
خامسا البنوتي وهو بيتناك مابيبقاش عايزك تخلص حتى مابيرضاش يجيبهم عاشن المتعة ماتروحش منه ولو جيت تضربله عشرة مابيرضاش الا عكس الست اللي بتبقى عايزاك تنجز لانها مش حابة كده
حاجات كتير فرق بين نيك الستات ونيك البنوتي والاول والاخر كلها اذواق وميول
كلامك منطقي وتحليلك سليم ميه ف الميه بجد انت من الرجاله اللي احب ارتبط بيهم لانه فاهم السالب كويس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا أحاسيسي كلها بنوتي أنثوية
لكن جسمي مش بنوتي خالص للأسف
علي فكره انتي ممكن تشكلي جسمك لو عاوزه شويه تمارين للخلفيه (الطيز ) وتمارين للرجل والفخاد والصدر تمارين مش للعضلات لكن لاظهار مقاطع الجسم وهتلاقي ع النت كتير اكتبي بس تمارين لتكبير الطيز وتكبير الصدر

السالب البنوتى احساسه عالى جدا
رسمة جسمه و مشيته و دلعه حاجة فوق الخيال
البنوتى بيكون زوبره مختفى ، بيعرف ازاى يحسسك انه معندوش زوبر اساسا
بيستمتع بكل حتة فى جسمه و خصوصا من تحت لفوق ، يعنى تبدا من عند الكعوب و صوابع الرجلين و انت طالع كده
السالب البنوتى ممكن يمتعك اكتر من اى بنت بشرط يكون عارف امكانياته كويس و عارف ازاى يتشرمط على اللى معاه
انا بعشق البنوتى و اكيد طبعا و اهم حاجة يكون نظيف جداااااا و جسمه يكون بيلمع كده و مهتم بنفسه اوى
ودي اهم حاجه ف البنوتي انه يكون نضيف ميه ف الميه جوه وبره وميكونش عنده شعره ف جسمه ( انا عن نفسي بعمل بالسويت كل اسبوعين) وميخليش ابدا الراجل يشم منه ريحه مش كويسه عشان الراجل ميقرفش منه

السيكسى اكتر هى انك تكون عارف انك سالب خول
و تتناك ف طيزك زى الشراميط احساس مش ممكن يتوصف
اعتقد لبونه السوالب البنوتى اجمد بكتير من لبونه الشراميط
ده صح لان السالب مكبوت وعاوز يطلع الانثي اللي جواه عشان كده بيبقي تحت اللي بينيكه بيبقي اكتر محنه واكتر لبونه من الشراميط ودي بتبقي حاجه بتطلع منه غصب عنه من احساسه بالانوثة

• عجبني
التفاعلات: koko salep
اعتقد ان السوالب كلها بتبقى بنوتي لانهم ساعة النيك بيبقى كلهم جواهم انوثة
ولو فيه فرق فانا اعتقد ان السالب حياته كلها كأنه راجل وبيبقى انثى على السرير بس انما البنوتي حياته كلها بيبقى عايز يعيش انثي
السؤال اللي انت سألتيه ايه الفرق بينهم وبين الستات حاجات كتير
اولا البنوتي بيبقى حابب يتناك في طيزه عكس الستات
ثانيا طيز البنوتي غير طيز الست خالص السن بتبقى واسعة شويه انما السالب بيبقى فيه عضمة من تحت اللي هي قافله على البروستاتا
ثالثا البنوتي عنده زبر وده زي مقياس لشهوته وده غالبا اللي بيثير الموجب وهو بينيك السالب انه ميقدرش يخفي شهوته لان زبه بيبقى واقف او بيمذي او ممكن يجيبهم
رابعا البنوتي في الاصل ذكر يعني عارف ايه نقاط الاثارة مع الذكر ة وده اللي بيخليه يمتع الراجل اللي معاه
خامسا البنوتي وهو بيتناك مابيبقاش عايزك تخلص حتى مابيرضاش يجيبهم عاشن المتعة ماتروحش منه ولو جيت تضربله عشرة مابيرضاش الا عكس الست اللي بتبقى عايزاك تنجز لانها مش حابة كده
حاجات كتير فرق بين نيك الستات ونيك البنوتي والاول والاخر كلها اذواق وميول
طبعا مش كل الرجاله بتحب السوالب لكن الراجل اللي جرب نيك السوالب مبينسهاش ابدا لان نيك الطيز وخصوصا طيز السالب لها متعه مختلفه عن نيك الست سواء في طيزها او كسها وده عن تجربه مني لاني كنت اتناك من راجل متجوز وكان كمان له علاقات مع ستات لكن كان يقولي نيك الطيز للسالب مفيش زيها متعه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: temsah1234، علي موجب و نزيه الخاطر

JJNBFTJ.md.jpg JJNB2pa.md.jpg JJNBdkg.md.jpg JJNBBBp.md.jpg JJNBKhv.md.jpg JJNBfQR.md.jpg
بالنسبة للنيك بخرم الطيز أنا ما فيش فرق عندي بين خرم طيز الست أو خرم طيز الدكر حتى البنوتي ///سوى الاهتمام بالنظافة التامة لأي منهما مع تأكدي التام من ذلك قبل أي جلسة/// وياما زوجين كانوا أمامي ومارست معاهم بنفس الجلسة أنا بكيّف نفسي حسب وضع كل حاله وكل متناك أو متناكة يبذلوا مجهودهم عشان يبقى اداؤهم معي لإرضائي لمتعة زبي والتمتع به

طبعا مش كل الرجاله بتحب السوالب لكن الراجل اللي جرب نيك السوالب مبينسهاش ابدا لان نيك الطيز وخصوصا طيز السالب لها متعه مختلفه عن نيك الست سواء في طيزها او كسها وده عن تجربه مني لاني كنت اتناك من راجل متجوز وكان كمان له علاقات مع ستات لكن كان يقولي نيك الطيز للسالب مفيش زيها متعه
عشان الست عندها الجرأة وغالبا تطالب بالمزيد بينما الصبي السالب بيحاول يبذل مجهود اني انا اكون راضي عنه وما سبهوووووش

علي فكره انتي ممكن تشكلي جسمك لو عاوزه شويه تمارين للخلفيه (الطيز ) وتمارين للرجل والفخاد والصدر تمارين مش للعضلات لكن لاظهار مقاطع الجسم وهتلاقي ع النت كتير اكتبي بس تمارين لتكبير الطيز وتكبير الصدر
لا طبعا
لازم شكلي قدام الناس يفضل رجولي زي ما هو

انا مش ايف فرق بينا انا واي بنت بتنتاك وفرحتها بزب الي بدخل فيها

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و نوني الخول
احنا السوالب بنحب نثبت انوثتنا على التخت اكتر من البنات

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
هاي، السالب عموما بيحب حد يعملو على انو بنت لأنو بيكون مكانها في العلاقة هو بيحب يكون حاجة يمتع بيها فحلو و يكون مكانها، السالب كل اللي عوزو بس يعيش لحضة حلوة و يتقضر من الطرف التاني، و هو متعتو لما يشوف في عنين شريكو المتعة و هو معاه في علاقة و هيموت عليه و هو كمان هيموت عليه و يعملو اي حاجة بس عشان يعش احساس انو سبب سعدتو

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: قلب الأسد 82 و نزيه الخاطر
أنا أحاسيسي كلها بنوتي أنثوية
لكن جسمي مش بنوتي خالص للأسف
جسمك لما يكون نظيف نظيف ومهتمه بيه وخاصة ازالة الشعر بالكامل من الجسد ، مش مهم بروزات الصدر او الفخدين ،ومش مهم تلبس لبس بنات ، بس تصرفاتك مع شريكك في النيك وبد كل جهدك واحاسيسك معاه ذي هي الانوثه

جسمك لما يكون نظيف نظيف ومهتمه بيه وخاصة ازالة الشعر بالكامل من الجسد ، مش مهم بروزات الصدر او الفخدين ،ومش مهم تلبس لبس بنات ، بس تصرفاتك مع شريكك في النيك وبد كل جهدك واحاسيسك معاه ذي هي الانوثه
أكيد مش حشيل شعر جسمي يعني بالكامل!!
كده أكني بقول للناس بعلو صوتي اني خول!!

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%