NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Adam Afndena
الخيانه الزوجيه حاجه والسحاق حاجه
اختلف معاك
جسم المراه من حق الزوج فقط
ومينفعش حد يشوفو او يتمتع بيه غير الزوج فقط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح و The Woman Who Wasnt There
في رأيي بسبب النظرة المتخلفة للجنس
لو واحد بيتناك يبقى خول
لو واحدة بتنيك تبقى عمة وملكة وكوين
هم شايفين الطرف اللي بيتناك ضعيف والنيك إهانة ليه عشان كده مش بيقبلوا إن الراجل يتناك
عموماً هحتفظ بباقي رأيي لنفسي عشان الصداع 😅
اتفق لان الست من كتر النيك بتبقى خبره لو معاه زب قصير وعاوزه تمتع هتمتع

اختلف معاك
جسم المراه من حق الزوج فقط
ومينفعش حد يشوفو او يتمتع بيه غير الزوج فقط
معاكى اكيد بس لو هيا عملت كدا اكيد فيه سبب

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
انا عن نفسي بعشق حاجه اسمها ست سحاقيه ودى ليا وجة نظر كده ومقتنع بيها نظريتى طلعت صح مع واحده اتعرفت عليها ونا عارف انها بتحب السحاق والرجاله برضو وفضلنا فى علاقه انا وهيه فتره وجت مره قالتلى انا عايزاك معايه انا وصاحبتى و ياعينى على الصبر والدلع - احلى متعه ودلع معاها وصاحبتها بعد ما يخلصو مع بعض ادامى ❤️♥️

من رأيي الشخصي اني هعتبرها حاجة مينفعش تتعمل وخيانه اه بس مش هتبقا خيانه كبيره زي الخيانه مع راجل غيري ولكن محبش ان حد يتمتع بجسمها غيري فا اكيد هتدايق

اي علاقة خارج اتنين من غير موافقة خيانة
اكن الخيانة درجات
و مفهوم الخيانة يختلف حسب الناس و عقليتها

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
هى لو عملت سحاق .. هاقرف اقربلها تانى

هي اكيد خيانه الا لو ميولي رايحه لكده واكيد مش بنفس نسبه الراجل بس خيانه برضه

لو أنا مرتبط بالجواز وسمعت أنها عملت سحاق مع ست تانية من غير متشورني وتطلب مني ترخيص لازم أربيها.. لأن معنى كده أنها مش مرتاحة معايا.. ومحتاجة عطف من ست عشان متزعلنيش... لكن لو هي خبرتني قبل متروح تساحق ممكن أسمح وأغفر.. بس لما ترجع أكلمها بهدوء وأعرف منها ليش هي مش مرتاحة... وليش راحت تساحق بدل ما تتناك دغري معاي؟ لما مراتي تمنح لحد تاني يلعب في لحمها معناه بداية الخطر.. اليوم تساحق وبكره تتناك من جوز الست ولا من حد تاني

خلاصة التعليقات هنتطلق يا جدعان😁

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
انا مش بعتبر السحاق خيانة. باعتباره حاجة زي فاتح الشهية كده لحد ما الاكل يجي

كنت مرتبط بواحده و بنتحب بعض و اعترفتلي انها بينها و بين صاحبتها علاقه
اتضايقت شويه بس لما فهمت احاسيسهم تجاه بعض ولقيت ان دا مش مأثر على علاقتي بيها تقبلت الموضوع و بقيت بكون عارف انها معاها كمان
لكن موضوع انها تكون مع راجل تاني رغم ميولي الجنسيه النتنوعه ف دي حاجه مقبلهاش

اولا هتفرق من جزء لو متجوزين او مخطوبين و بين مرتبطين
لو مرتبطين عاادي ممكن اتقبلها لانها حريه شخصيه ليها بس هسيبها و مش لازم ذكر اسباب

لو متجوزها مش هتقبلها نهائي و لو تقبلتها اعرف اني مش مكفي مراتي او مشبعها و هي بتدور علي تشبيع شهوتها بطريقه تانيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ع حسب هى اى بالنسبالى🥱

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%