NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب اوضحلك حاجة ناس كتيره مش واخدة بالها منها ان احنا بيبقى عندنا خيالات جنسية بس مش معناه اننا كلنا عايزين نحققها فى ناس بتحب الموضوع فى حدود الخيال و وقت الجنس بيتخيلوا بس.
الناس الى بتحب تشوف نسوانهم بيتناكو من حد تانى ممكن هما فى الحقيقة حبين الموضوع فى حدود الانترنت و الخيال و مش عايزين تجربة حقيقيه فا ياريت بجد نقدر النقطه دى مش كل الناس الى عندها خيالات تحرر يبقى هما فعلا عايزين يجربوا الموضوع هما بيعبروا عن ميولهم بس لحد معين هما مش عايزين يعدوه

عملتها مع مراتي وحياتنا بقت افضل

نفسى لما اتجوز نجرب ونشوف الموضوع دة

سؤال بشكل جدى بعيد عن الخيالات والقصص انت ترضى مثلا تشوفنى او غيرى بنيك امك او محارمك فى الحقيقه وبقيت باجى عندكوا لبيت عادى وبقيت العشيق
انا طبعا عادي

نفسى لما اتجوز نجرب ونشوف الموضوع دة
مرة مع مرة هتحس انك بتهيج اوي و قرونك بتكبر و كل ما تشوف مراتك عرياني وواحد غيرك فاعص لحمها قدامك و انا قاعد تتفرج و زبك بينقط لوحده و هرمونات نار و حتي خورمك هينبض و هترتعش علي لحم مراتك و هو متفعص و بيتلحس قدامك و انتا بتتفرج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة منكرش اني نفسي اجرب ده لما اتجوز
انها تتناك عادي و تاخد راحتها و اتفرج عليها
و تجرب كزا زب
مرة مع مرة هتحس انك بتهيج اوي و قرونك بتكبر و كل ما تشوف مراتك عرياني وواحد غيرك فاعص لحمها قدامك و انا قاعد تتفرج و زبك بينقط لوحده و هرمونات نار و حتي خورمك هينبض و هترتعش علي لحم مراتك و هو متفعص و بيتلحس قدامك و انتا بتتفرج

• عجبني
التفاعلات: ابن متناكه لدكر و هيجان علي رجلين
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%