NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

amir elsaied

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال بشكل جدى بعيد عن الخيالات والقصص انت ترضى مثلا تشوفنى او غيرى بنيك امك او محارمك فى الحقيقه وبقيت باجى عندكوا لبيت عادى وبقيت العشيق

• عجبني
التفاعلات: فحل لكل ديوث
كومنت عشان اتبع الاجابات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين شجاع هيجاوب بصدق

سؤال بشكل جدى بعيد عن الخيالات والقصص انت ترضى مثلا تشوفنى او غيرى بنيك امك او محارمك فى الحقيقه وبقيت باجى عندكوا لبيت عادى وبقيت العشيق
عن نفسي مفكرتش لا انا ولا مرتي نحول اتخيلات حقيقه خصوصن أن احنا لتنين متحررين ومتفهمين يعني لو حد نفسو في حاجة بيعملها وبيطلبها طبعن بعد رضى وموافقة اطرف أتاني اويمكن عشان رضيين بحياتنا اجنسيه بس بنحب التخيلات عشان نكسر ارتين والملل مع ان لا انا ولا مرتي حد عندو نقص في شي هيا جسمها سكسي ونا زبي كبير حجمه كويس جدن واهم حاجة ان احنا متصلحين مع نفسنا مش بنبرر الغلط وعرفينه والمشكله ان احنا حبينه 😂ولو ركذتو في اسم الاوكنت حتفهم المتعه الحرام يعنى الممنوع مرغوب 😂ويبقا الغلط غلط واصح صح زي وجودكو كلكو هنا مع اختلاف الميول ابو الغلط فا محدش يذايد على حد احنا في موقع سكس مش في موقع ديني واحترامي للكل ❤️❤️👍👍

• عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
عن نفسي مفكرتش لا انا ولا مرتي نحول اتخيلات حقيقه خصوصن أن احنا لتنين متحررين ومتفهمين يعني لو حد نفسو في حاجة بيعملها وبيطلبها طبعن بعد رضى وموافقة اطرف أتاني اويمكن عشان رضيين بحياتنا اجنسيه بس بنحب التخيلات عشان نكسر ارتين والملل مع ان لا انا ولا مرتي حد عندو نقص في شي هيا جسمها سكسي ونا زبي كبير حجمه كويس جدن واهم حاجة ان احنا متصلحين مع نفسنا مش بنبرر الغلط وعرفينه والمشكله ان احنا حبينه 😂ولو ركذتو في اسم الاوكنت حتفهم المتعه الحرام يعنى الممنوع مرغوب 😂ويبقا الغلط غلط واصح صح زي وجودكو كلكو هنا مع اختلاف الميول ابو الغلط فا محدش يذايد على حد احنا في موقع سكس مش في موقع ديني واحترامي للكل ❤️❤️👍👍
حبيبي لخصت كل شي

• عجبني
التفاعلات: جمي متحرر راقي
عن نفسي وبكل صراحه
اكيد طبعا موافق
وياريت يكون مع مرات اخويا

بصراحة منكرش اني نفسي اجرب ده لما اتجوز
انها تتناك عادي و تاخد راحتها و اتفرج عليها
و تجرب كزا زب

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و حلّاق مرتي
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
  • عجبني
بكره لما نتجوز
ننيك مراتات بعض

ما تيجي نتكلم

بكره لما نتجوز
ننيك مراتات بعض

ما تيجي نتكلم

بكره لما نتجوز
ننيك مراتات بعض

ما تيجي نتكلم
وانا الى هخليهم حامل كل وحده بالدور

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل على مرات اخويا، هيجان علي رجلين و حلّاق مرتي
  • عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%