NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmedbul

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
حرفياً يا جماعة انا مش عارف اقوم بمهامي اليومية بسبب فرط الشهوة
هل اتجوز عشان اعالج المشكلة دي
الجواز بسبب تفريغ شهوة هينجح
لاني مش مستعد دلوقتي نفسياً للجواز ومش حابب ارتبط بمسئوليات

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى و إبراهيم سالم
كدة كدة هتتجوز فى يوم والجواز بيفرغ الشهوة الى عندك لان لانتى هتشبع ولاهى وهتزهق ولو مش عوز تتجوز خلاص شوف حد فرغ شهوتك معه لحد متحب تتجوز اتمنه لك التوفيق

تتعال افشخك يلا
كدة كدة هتتجوز فى يوم والجواز بيفرغ الشهوة الى عندك لان لانتى هتشبع ولاهى وهتزهق ولو مش عوز تتجوز خلاص شوف حد فرغ شهوتك معه لحد متحب تتجوز اتمنه لك التوفيق

• عجبني
التفاعلات: ah___med
الجواز مشروع فاشل مهما كان الفرض منه 👌

• معجبنيش
التفاعلات: 卍 فرعون卍
حرفياً يا جماعة انا مش عارف اقوم بمهامي اليومية بسبب فرط الشهوة
هل اتجوز عشان اعالج المشكلة دي
الجواز بسبب تفريغ شهوة هينجح
لاني مش مستعد دلوقتي نفسياً للجواز ومش حابب ارتبط بمسئوليات
انا نش عارف اقلك ايه بس لازم تتجوز

• عجبني
التفاعلات: Ahmedbul
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
دا دين جديد دا ولا ايه
اي دخل الدين ، ف انه مشروع فاشل
الصيام حلو وسنة ولك اجر لو عملتو ،،، بس لو ايام لو صومتها فانت عملت غلط ...
بإختصار حتي الحاجه الصح لو عملتها بالتوقيت الغلط ،، ممكن تبقي غلط ،،، والجواز حاليا (غييييير توقيته) ✋

• عجبني
اي دخل الدين ، ف انه مشروع فاشل
الصيام حلو وسنة ولك اجر لو عملتو ،،، بس لو ايام لو صومتها فانت عملت غلط ...
بإختصار حتي الحاجه الصح لو عملتها بالتوقيت الغلط ،، ممكن تبقي غلط ،،، والجواز حاليا (غييييير توقيته) ✋
عشان الغلا يعنى وكدا وبالنسبه ان المتجوزين رزقهم بيزيد بعد الجواز دا معداش عليك خالص لو بالغلط حتى سمعت عنو

• عجبني
عشان الغلا يعنى وكدا وبالنسبه ان المتجوزين رزقهم بيزيد بعد الجواز دا معداش عليك خالص لو بالغلط حتى سمعت عنو
مش فلوس
لو ع الماديات والكلام دة ، فأنت اصلا لوحدك ليك رزاق ، فمينفعش اصلا تشيل هم وتعمل نفسك رزقهم عليك ،، دة انت رزقك مش عليك
...
الحوار ف جانب تاني خاااالص ،، بس طالما بالنسبالك مجرد ماديات (فقط) ،، فدي نسرة حلوة ومتفائلة واتمني انك تستمر عليها :)

• عجبني
مش فلوس
لو ع الماديات والكلام دة ، فأنت اصلا لوحدك ليك رزاق ، فمينفعش اصلا تشيل هم وتعمل نفسك رزقهم عليك ،، دة انت رزقك مش عليك
...
الحوار ف جانب تاني خاااالص ،، بس طالما بالنسبالك مجرد ماديات (فقط) ،، فدي نسرة حلوة ومتفائلة واتمني انك تستمر عليها :)
امال انت تقصد ايه مشروع فاشل ومينفعش حاليا لي ممكن افهم

• عجبني
امال انت تقصد ايه مشروع فاشل ومينفعش حاليا لي ممكن افهم
كل واحد ونظرته ،،،، وطالما نظرتك بسبب الإرهاق المادي فقط ، فخليها كدا وبس ،،، أحسنلك 👌

• عجبني
كل واحد ونظرته ،،،، وطالما نظرتك بسبب الإرهاق المادي فقط ، فخليها كدا وبس ،،، أحسنلك 👌
لا انا عاوز اعرف قصدك انت على انو مشروع فاشل حاليا ومينفعش ايه السبب؟
وانا مش دى نظرتى دا انا اتوقعت من تحليل كلامك تقصد الماديات
انا نظرتى انو محدش يتجوز طول ما هو ممعوش فلوس او يداين نفسو ويبق عليه ديون او اى حاجه لازم تبق مرتاح فشغلك ثم حالتك النفسيه والاجتماعيه

• أتفق
التفاعلات: فحلاوى
لا انا عاوز اعرف قصدك انت على انو مشروع فاشل حاليا ومينفعش ايه السبب؟
وانا مش دى نظرتى دا انا اتوقعت من تحليل كلامك تقصد الماديات
انا نظرتى انو محدش يتجوز طول ما هو ممعوش فلوس او يداين نفسو ويبق عليه ديون او اى حاجه لازم تبق مرتاح فشغلك ثم حالتك النفسيه والاجتماعيه
كلام جميل وطريقة تفكيرك حلوة
بس حاول تغيّر من حوار
(مرتاح ف شغلك ، والنفسية) ،،، لانك كدا ممكن تطول من غير ماتتجوز ، وبالاخص بسبب حوار الشغل

كلام جميل وطريقة تفكيرك حلوة
بس حاول تغيّر من حوار
(مرتاح ف شغلك ، والنفسية) ،،، لانك كدا ممكن تطول من غير ماتتجوز ، وبالاخص بسبب حوار الشغل
فعلا الراحه فالشغل اقصد بيها شغل مناسب ليك ومناسب ماديا(مرتبك) عشان تعرف تصرف كل شهر مصارف البيت
النفسيه بقى لازم تكون مهيأ نفسا وان عقلك يستوعب خلاص ان فى وحده هتبق مسؤله منك ولازم تحافظ عليها وتراعيها وتصرف عليها وعلى البت وانك هتصرف على اولادك لازم نفسيتك تكون متقبله ومستعده لاستقبال هذه الفكره فى الحياه الواقعيه

• أتفق
التفاعلات: فحلاوى
فعلا الراحه فالشغل اقصد بيها شغل مناسب ليك ومناسب ماديا(مرتبك) عشان تعرف تصرف كل شهر مصارف البيت
النفسيه بقى لازم تكون مهيأ نفسا وان عقلك يستوعب خلاص ان فى وحده هتبق مسؤله منك ولازم تحافظ عليها وتراعيها وتصرف عليها وعلى البت وانك هتصرف على اولادك لازم نفسيتك تكون متقبله ومستعده لاستقبال هذه الفكره فى الحياه الواقعيه
صح كدا ،،، ماديا تقدر تدير بيت واسرة وتتكفل بإحياجتهم 👌

صح كدا ،،، ماديا تقدر تدير بيت واسرة وتتكفل بإحياجتهم 👌
دى نظرتى انا قبل الجواز فالوضع الحالى الى بنمر بيه
انت بقى تقصد بايه انومشروع فاشل حاليا ليه؟
مهو لو رتب نفسو وعرف شغلو خلاص هيعيش مرتاح

دى نظرتى انا قبل الجواز فالوضع الحالى الى بنمر بيه
انت بقى تقصد بايه انومشروع فاشل حاليا ليه؟
مهو لو رتب نفسو وعرف شغلو خلاص هيعيش مرتاح
ياجدع اسمع كلامي بس وخلي نظرتك ع الفطرة زي ماهي 🤣
بلااااااااش فضول ،،،، الفضول (قتل) القطة 👌

ياجدع اسمع كلامي بس وخلي نظرتك ع الفطرة زي ماهي 🤣
بلااااااااش فضول ،،،، الفضول (قتل) القطة 👌
بكلمك جد و**** قلى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%