NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو البنت الشيميل لو نامت مع واحده بتخلف ونزلت فى كس الست إللي معاها هل الست ممكن تحمل

• عجبني
التفاعلات: mimi76bibiriri
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو البنت الشيميل لو نامت مع واحده بتخلف ونزلت فى كس الست إللي معاها هل الست ممكن تحمل
يا برنس مفيش حاجة اسمها بنت شيميل الشيميل ولد وعمل عمليات عشان يتحول كدا انما هو ولددايوه تحمل عادي لانه اصلا راجل

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
الشيميل عباره عن راجل اتحول لست لكن احتفظ بعضوه الذكرى
وممكن يبقي شيميل شويا من غير عمليه مجرد هرمونات مكياج يشيل الشعر بس خلاص

يا برنس مفيش حاجة اسمها بنت شيميل الشيميل ولد وعمل عمليات عشان يتحول كدا انما هو ولددايوه تحمل عادي لانه اصلا راجل
اسطا انت فاهم الشيميل غلط جدا الشيميل هي بنت عملت عمليه و زرعت زب مكان كسها يعني معليش راجل وهيكون عنده بزاز طبيعي تيجي ازاي

• بيضحكني
التفاعلات: Sissy Adam و الأستاذ المنحرف
اسطا انت فاهم الشيميل غلط جدا الشيميل هي بنت عملت عمليه و زرعت زب مكان كسها يعني معليش راجل وهيكون عنده بزاز طبيعي تيجي ازاي
مش طبيعي يا سطي دي سيلكون وبياخد هرمونات وحاجات وعمليات كتير ف حاجه اسمها زرعت زب وف بيشيل الزب خالص وبيعمل كس وطبعا مش بيخلف لان مفيش رحم وبسمه وهبه كانت عامله حلقه زمان عن المتحولين جنسيا وجابتهم كلهم رجاله ومتحولين بالنسبه للشيميل انا بشوفهم بعيني هنا ف ايطاليا وف منهم مش بيبان بس بتعرفهم من كف ايده او العضمه اللي تحت رقبته و كتافه بتبقي عريضه وطبعا لو ف تفاحة ادم ف حنجرته انا مش بهبد يا برنس دول قدام عيني

مش طبيعي يا سطي دي سيلكون وبياخد هرمونات وحاجات وعمليات كتير ف حاجه اسمها زرعت زب وف بيشيل الزب خالص وبيعمل كس وطبعا مش بيخلف لان مفيش رحم وبسمه وهبه كانت عامله حلقه زمان عن المتحولين جنسيا وجابتهم كلهم رجاله ومتحولين بالنسبه للشيميل انا بشوفهم بعيني هنا ف ايطاليا وف منهم مش بيبان بس بتعرفهم من كف ايده او العضمه اللي تحت رقبته و كتافه بتبقي عريضه وطبعا لو ف تفاحة ادم ف حنجرته انا مش بهبد يا برنس دول قدام عيني
يا عم أنا مكدبتكش ولكن مش كلهم زي ما انت بتقول فيه منهم بنات بيعملوا كدا ولو علي العمليات اديك قلتها

• عجبني
يا عم أنا مكدبتكش ولكن مش كلهم زي ما انت بتقول فيه منهم بنات بيعملوا كدا ولو علي العمليات اديك قلتها
لا مفيش بنات يا برنس صدقني

بعضهم بولد بدون عمليات

• عجبني
يا برنس فيه حلات طبيه بنات بتتولد وبالعضوين الأنثوي و الذكري دا لو انت متعرفش
ده مش شيميل ده حاجه تانيه

يا برنس فيه حلات طبيه بنات بتتولد وبالعضوين الأنثوي و الذكري دا لو انت متعرفش
هذا كلام صحيح يكون خلال بالهرمونات

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%