NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال جاد جدا للموجب والفحل وجاوبوا بصراحة

عايز أسألكم سؤال وعايز اجابة صريحة مهما كانت قاسية
ازاي بتشوفوا السوالب؟ بكل صراحة
هل السوالب بالنسبة لك خرم وبس ولا بتسوفوا السالب انسان عادي بس متعته مختلفة عن متعتك؟ ارجو رد صريح من غير تجميل

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف, zeenelomar, Bebo Tigher و شخص آخر
انا اغلب اللي نكتهم تقربيا صحابي وعمري ما قولت لحد انه بيتناك بنفضل صحاب وساعة النيك كل واحد بيعمل اللي ننفسه فيه
انا اصلا زيي زيه احنا الاثنين بنميل لنفس الجنس هو بيبقى عايز يبقى في حضن واحد وانا عايز واحد في حضني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مازن بنوتي لبوه, سالب رجولي سوري, Mecanieke_NeSwan و شخص آخر
انسان طبيعي جدا بس له احتياجات

• عجبني
التفاعلات: سالب رجولي سوري
هل السوالب بالنسبة لك خرم وبس ولا بتسوفوا السالب انسان عادي بس متعته مختلفة عن متعتك؟ ارجو رد صريح من غير تجميل
صاحبى الانتيم سالب ياما خرجنا وبنخرج سوا وبنلعب بلاى ستيشن سوا وعمرى مافكرت فيه كخرم ولا هو عمره شافنى زب بس
يمكن هزارنا منفتح قوى بسبب طبيعة العلاقه دى لكن عمرنا ماكان الجنس هو اطار علاقتنا

• عجبني
التفاعلات: سالب رجولي سوري و Bebo Tigher
انا اغلب اللي نكتهم تقربيا صحابي وعمري ما قولت لحد انه بيتناك بنفضل صحاب وساعة النيك كل واحد بيعمل اللي ننفسه فيه
انا اصلا زيي زيه احنا الاثنين بنميل لنفس الجنس هو بيبقى عايز يبقى في حضن واحد وانا عايز واحد في حضني
انت انسان بمعنى الكلمه و كامل العقل اللى هو مفقود فى اغلب المعجبين و خاصة صغار السن

• عجبني
التفاعلات: علي موجب
مفيش حد من اسكندرية

• أتفق
التفاعلات: pogato
لا عادي انسان عادي وليه ميوله مهما كان بقا البشر والنفس البشريه ...ممكن تكون مخيفه عند طلب الشهوه

هو مش خرم ومش عادي على الاقل بالنسبة ليا انا عملة علاقة مع سالب لي 10 سنين كانت علاقة حب وتفاهم ورومانسية

طبيعي بيكون انسان ولكنه رضى أن يؤدي ويمارس دور الانثي معي لكي يمتعني ، قد تتطور المحنة بالسالب لعمل أي شيء في سبيل إرضائي كموجب ، ولو بسلوك آخر غير جنسي أنا أكرهه كالكذب والتزلف أو أن يصل لمراحل أخرى أقوى وعرض أمه أو أخته وزوجته كالذي لديه ضغط الدم ويطلب زيادة الملح في الاكل لأنه صامط

بصراحه زي زي الحريم بنسب ليه في وحده بنجزب إليه ووحده لا علي حسب رغبتي انا حبب مين أو الجسم الاجمل بنسب ليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%