NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وردة الربيع

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: AlFã7d, Levi Ackerman, MadamVanDerSexXx و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d و وردة الربيع
بصي الحاحات دي مؤثره اه معنديش مانع يس دايما ابطالها ***** ،

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Black mam, Levi Ackerman, وردة الربيع و شخص آخر
انا كنت اكتر من كده قبل ما يروح الشغف عندي

اي واحد بيظن ان رحيل حبيبته نهاية الحياه بس عادي بيكمل بعدها وبيحب تاني ولما تيجي تمشي بيحس نفس الاحساس​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، S A R A H و وردة الربيع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي الحاحات دي مؤثره اه معنديش مانع يس دايما ابطالها ***** ،
ليه بتقولي كده مش يمكن علشان مقابلتيش الحب اللي ذي ده

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25
لا انا مبقتنعش غير بحب الناضجين ، اللي مروا وعرفوا وبعد كده حبوا
الحب بين الاندر ايدج والواد اللي لسه في الكليه اللي بياخد مصروف وعايش الدور وعنده فىاغ مبيقنعنيش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Nswangy 25، White_Wolf و آلُِرآيقٌ𐇣
ميبقاش اسمه حب لو انتهى
حبيت من كل قلبي وبعد سنين حسيت انو بقى شخص عادي ومحدش يقول محبتش بجد نا واثق انو كان من كل حته ف قلبي بس خلص

الحب بين الاندر ايدج والواد اللي لسه في الكليه اللي بياخد مصروف وعايش الدور وعنده فىاغ مبيقنعنيش
عيني عالكاريزما 🎶

• عجبني
التفاعلات: وردة الربيع
كلام موزون

• عجبني
التفاعلات: وردة الربيع
الحب الحقيقي للاسف بيذهب العقل نهائي الشخص بيكون زي المجنون والمدمن

فيه حب بجد والحب الحقيقي لا ينسي وفي حب فعلاً مش هتقدر تتجاوزه وحياتك بعدها مش هتبقي حياه بتبقي لأنك لازم تكمل مينفعش تقف وطبيعية الحياه بتسحلك وبتفتكر نسيت ومع أول قاعده مع نفسك بتفتكر وهتفضل تفتكر مهما مر عليك الزمن ومهما مر عليك أشخاص . الإنسان لا ينسي الحب إنما يتناسي 💔

حبيت من كل قلبي وبعد سنين حسيت انو بقى شخص عادي ومحدش يقول محبتش بجد نا واثق انو كان من كل حته ف قلبي بس خلص
بس ده فعلا يبقا مش حب شفت الواحد لما يشوف حاجه جميله عجباه ويبقا هيتجنن وتبقا بتاعته وله ويلف حواليها بالسنين بس لما يجيبها وتبقا معاه بيفرح بيها شويه وبعدين بيرميها لانها موجوده ووقت ما يحتاجها وده ناداً هيلاقيها ويروح يدور ع غيرها علشان هو خلاص زهق منها تقدر تقولي ده اسمه ايه

• حبيته
التفاعلات: آلُِرآيقٌ𐇣
وانا معاكي وكنت ذيك كده مقتنعه جداً ان الحب بالسن طول ما انا بحب واحد كبير هيبقا ناضج فكرياً وعاطفياً بس عن تجربه اتأكدت مليون الميه اني كنت غلطانه هسألك سؤال تقدري تديني سبب مقنع لنجاح قصص حب كتير الفترة دي وبتنتهي بالجواز ما بين الشباب الصغيره بداية من ٢٠ سنه وفي نفس ذات الوقت ذيادة نسبة الطلاق واللي هي اصلا ٨٠ في الميه منهم ازواج كبيرة وناضجه المفروض
واخيراً نصيحة عن تجربة وبعد معاناه كبيرة في الدنيا دي اوعي تحكمي ع حد بسنه اياً كان نوع العلاقة حب او زواج او صداقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%