NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خليك عاقل واسمعها ونيك اللي عاكسها حرفيا

• عجبني
التفاعلات: ابو ملك و BraveHeart
عملها اي

ما هو انت مش حتقدر تغير سلوكيات الناس اللي في الشارع للأسف. عموما دورك انك تدعمها ان لو حد زودها معاها انها تبقى عندها الجرأة انها تجرسه وتعمل له محضر تحرش

التعديل الأخير:
ما هو انت مش حتقدر تغير سلوكيات الناس اللي في الشارع للأسف. عموما درك انك تدعمها ان لو حد زودها معاها انها تبقى عندها الجرأة انها تجرسه وتعمل له محضر تحرش
و هو هيكون فين زي اختها

اسالها حسيتي بايه لما راجل غير عاكسك

اعمل الصح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني لو هى قالتلك فى حد عاكسنى شوف عاكسها ازاى لو كلام عادى وتلميحات وكلام عادى كبر دماغك وقولها منتى اللى حلوة وجامدة واقلب الموضوع بهزار لكن لو قالها كلام سكس وشتم وكدة لو هو ساكن قريب منك وانت تعرفو انزل كسر عظمو لكن لو متعرفهوش او عاكسها فى مكان بعيد متعملش عنتر وهات العيب فيها وزعقلها

انا كمان مراتى بتتعاكس وبتحكيلى

هقولك لما تكلمنى

لو مراتك لبسها مثير وانت متضايق خليها تغير طريقتها فى اللبس ولو ان اللى بيعاكس مبيدورش على اللبس ولو اللى بياعكس جار فى الشارع افشخ امة الباقى هيعملك حساب انما لو مستمتع فخليها تحكيلك

كنت خاطب وكانت بتحكيلي كل حاجه والغريبة كان في مواقف بتثيرني وكانت بتحكيلي عن كل حاجه عملتها قبل الخطوبة واللي كان بيحصل معاها بعد بالتفصيل وأحيانا كنت بطلب منها تحكي الموقف تاني مع انها قالتله قبل كده بس انفصلنا بقالنا فترة
ال kik
mmhviking

هوه انا لو مراتي قلتلى ان حد عكسها المفروض اعمل ايه؟
خليك هادي واسالها عن التفاصيل ، ورد فعلها ،،، وماتحاولش تزعق لها عشان تطمن لك وتحكيلك كل حاجة واطلب منها تكون هادية وماتعملش مشاكل في الطريق

ولا حاجة ما اعملش حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%