NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن ابليس

نسوانجى مخضرم
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا راجل متزوج ومغترب بعيد زوجتي ليه سنتين ومككل سنه كمان بصراحه هي رافضه مكالمات الفيديو وان مقدر ده علشان تحافظ علي نفسها بس هيجان علي طول خصوصا انا بلد متحرر شوي وعايز اشوف شرموطه افرغ شحناتي وخصوصا قبل الزواج كان ليا في الجنسين ولد بنت مكنتش راحم ودلوقتي بحن للكلام ده بس بفتكر كما تدين تدان برجع ومش عارف اعمل ايه انصحوني اعمل ايه انا قاعد بمكان لحالي كل الظروف مهيا لكده ظروف شغلي ارجو الرد باحترام

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا راجل متزوج ومغترب بعيد زوجتي ليه سنتين ومككل سنه كمان بصراحه هي رافضه مكالمات الفيديو وان مقدر ده علشان تحافظ علي نفسها بس هيجان علي طول خصوصا انا بلد متحرر شوي وعايز اشوف شرموطه افرغ شحناتي وخصوصا قبل الزواج كان ليا في الجنسين ولد بنت مكنتش راحم ودلوقتي بحن للكلام ده بس بفتكر كما تدين تدان برجع ومش عارف اعمل ايه انصحوني اعمل ايه انا قاعد بمكان لحالي كل الظروف مهيا لكده ظروف شغلي ارجو الرد باحترام
أولا احيك لأنك رديت علي نفسك كما تدين تدان
لأنك ممكن وأنت بتعمل علاقه(انا اسف)تكون مراتك في نفس الوقت بتعمل علاقه هي كمان
فحأول علي قد متقدر تبعد عن الكلام ده
انا اسف لو ازعجتك بكلامي................................................

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
ابعتلها زباره يل معلم و لو ع الفلوس ف داهيه انت رابح علشان الفلوس ابعتلها اسبوع و لا شهر و قضيلكم يومين حلوين و ةحجزلك ف فندق كده اسبوع ك سهر غسل و روق على حالك

• عجبني
ابعتلها زباره يل معلم و لو ع الفلوس ف داهيه انت رابح علشان الفلوس ابعتلها اسبوع و لا شهر و قضيلكم يومين حلوين و ةحجزلك ف فندق كده اسبوع ك سهر غسل و روق على حالك
للاسف مفيش زيارات للاردن

للاسف مفيش زيارات للاردن
فيه زيارات بس الموضوع متعب شويه ع حسب مفهمت وصدقنى دا الحل عشان سامحنى زى منتا تعبان و ع اخرك هيا كمان ع اخرها ف اعمل كدا و اجرى ف الموضوع عشانك وعشانها
دا لينك لقيته فيه هتعمل ايه للزيارات خش واتاكد

انت رديت على نفسك يا صديقي
وبعدين الفيديو كول مش هوه الحل بالعكس انت كده ممكن تسبب مشكله لنفسك فيما بعد
صاحبها وقرب منها واضح من كلامك أنها من بيت ملتزم حافظ على ده علشان مترجعش تندم بعد كده
لو قدرت تنزل أجازه يكون أحسن

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اتجوز واحدة تانية في البلد اللي انت فيها ، وخلي مراتك في بلدك لما ترجع ليها في الاجازات

اتجوز واحدة تانية في البلد اللي انت فيها ، وخلي مراتك في بلدك لما ترجع ليها في الاجازات
مستحيل اتزوج عليها واظلمها لا يا رجل مش هيك الحياه علشان ملذاتي ادمر حياة مراتي هي مساله الديون بس بس املي في ربي كبير قادر مقتدر

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مستحيل اتزوج عليها واظلمها لا يا رجل مش هيك الحياه علشان ملذاتي ادمر حياة مراتي هي مساله الديون بس بس املي في ربي كبير قادر مقتدر
مفيش ظلم لمراتك ولا حاجة،،، مراتك هي الاصل وانت تتجوز واحدة اجنبيه في البلد اللي انت فيها طول مانت مسافر، واول ماترجع بلدك تطلقها وتعيش مع مراتك الاصليه

جيب مراتك عندك! سهلة اهي

• عجبني
مفيش ظلم لمراتك ولا حاجة،،، مراتك هي الاصل وانت تتجوز واحدة اجنبيه في البلد اللي انت فيها طول مانت مسافر، واول ماترجع بلدك تطلقها وتعيش مع مراتك الاصليه
الجواز بنية الطلاق مش جواز و الست التانية دي مش كيلنكس!

يا خويا جيب مراتك عندك!

الاجابة في القطعة يا صاحبي
كما تدين تدان
حاول تضيع وقت في اي حاجة او اشغل نفسك و ابعت خود مراتك معاك اكيد في حلول كتير بلاش تاخد الطريق السهل

الجواز بنية الطلاق مش جواز و الست التانية دي مش كيلنكس!
فيه ستات وبنات بيشتغلوا في البلاد دي وطلبهم الجواز في فترة العمل لغاية مايرجعوا بلادهم ،،، يعني مصلحة مشتركه احسن من الزنا

ربما كان هذا عقاب ا لله لك علي ما كنت تفعل في الماضي ..تقبل ما انت فيه ولا تقوم بعمل علاقات مع شراميط حتي لا تنقل امراض لزوجتك لاذنب لها فسها​

نصيحتي الك تصبر لحد ما ترجع لمرتك واذا امكانياتك بتسمح حاول ما تغيب عنها فترات طويلة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%