NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه الممتع بجد ف المنظر الى هنشوفوا تحت دا ايه الحلو ف انها تبقى واسعهكدا سواء ل راجل بيتعامل او ست انها تتعملها عشان ملاحظ ان كتير حابب الموضوع وانا مش فاهم 🙂😂😂

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, الصقر_الجارح, فحل هايجان و 2 آخرين
ايه الممتع بجد ف المنظر الى هنشوفوا تحت دا ايه الحلو ف انها تبقى واسعهكدا سواء ل راجل بيتعامل او ست انها تتعملها عشان ملاحظ ان كتير حابب الموضوع وانا مش فاهم 🙂😂😂
منظر !!!فين المنظر

او ارملة
ي عم مهو هيجى وقت و تحتاجه برضوا يعنى وجه نظرى ان دا اصلا حتا لو متعه مؤقته بس بياذى و يتعب
مش هقول بيوجع عشان انتوا بتحبوا الوجع 🙂😂😂

ي عم مهو هيجى وقت و تحتاجه برضوا يعنى وجه نظرى ان دا اصلا حتا لو متعه مؤقته بس بياذى و يتعب
مش هقول بيوجع عشان انتوا بتحبوا الوجع 🙂😂😂
مين قال كده ازاي هتحتاجه😂

ايه الممتع ف كل دا 🙂😂😂
حالة هيجان و شهوة مرتفعة بتخلي الست تفتري علي نفسه من اجل الوصول لمتعة اكبر و لكن المنظر ده مجرد تمثيل لا اعتقد انه موجود في الواقع او ان ست تسمح يتعمل كده في نفسها او حد يعمل فيها كده

مين قال كده ازاي هتحتاجه😂
افردى جتلها فرصه نيكه او حتا حواز بعد م كانت فاكره انه مستحيل 😂😂😂

بيبقي مجرد قرار طلام ما خدته تتحمل عواقبه
ع وضعك ي وحش الكون يبقى اتفقنا اخيرا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
  • بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
  • عجبني
التفاعلات: DARK LEVEL
حالة هيجان و شهوة مرتفعة بتخلي الست تفتري علي نفسه من اجل الوصول لمتعة اكبر و لكن المنظر ده مجرد تمثيل لا اعتقد انه موجود في الواقع او ان ست تسمح يتعمل كده في نفسها او حد يعمل فيها كده
انا قراته اكتر من مره بس فيه بيسمح ب كدا بس فئه قليله فشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%