NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه الممتع بجد ف المنظر الى هنشوفوا تحت دا ايه الحلو ف انها تبقى واسعهكدا سواء ل راجل بيتعامل او ست انها تتعملها عشان ملاحظ ان كتير حابب الموضوع وانا مش فاهم 🙂😂😂

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, الصقر_الجارح, فحل هايجان و 2 آخرين
ايه الممتع ف كل دا 🙂😂😂

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: el-korsan, TWICE, الصقر_الجارح و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الممتع بجد ف المنظر الى هنشوفوا تحت دا ايه الحلو ف انها تبقى واسعهكدا سواء ل راجل بيتعامل او ست انها تتعملها عشان ملاحظ ان كتير حابب الموضوع وانا مش فاهم 🙂😂😂

بالنسبة الي هاد قرف مو متعة وتصرف غير سليم صحياً

• عجبني
التفاعلات: Bisexual
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Horny Dragon
دا قرف مش متعه دي واحدة بتبيع في لحمها مش اكتر

دا قرف مش متعه دي واحدة بتبيع في لحمها مش اكتر
ي عم سيلك من البت دي نفسها 😂
انا قصدى ان البنت عموما تحب ان حد يوسعها للدرجه دى

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
دا مفيش اى متعه فيه اصلا اى المتعه فى كدا دا كدا عمرها ما هتحس باى متعه ولا اللى معاها هيحس بمتعه ويكون بلا فايده

• بيضحكني
التفاعلات: Alfâ7d
دا مفيش اى متعه فيه اصلا اى المتعه فى كدا دا كدا عمرها ما هتحس باى متعه ولا اللى معاها هيحس بمتعه ويكون بلا فايده
انا قولت كدا برضوا احنا عاوزين نسوان تجاوب بقى كدا الرجاله اجمعوا ع كدا 😂😂

ي عم سيلك من البت دي نفسها 😂
انا قصدى ان البنت عموما تحب ان حد يوسعها للدرجه دى
علشان ف وقت للنيك متحسش بوجع تحس متعه وبس

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ليه ي عم هذيا متعوده تتناك من حصان
عموما الخلفي مهما كانت متعوده ف بدايه الامر بيكون ف بعض الألم وكتير ستات بتنفر منو بسبب كده
انما لما تتعود علي الرقع القوي والنيك بكثره يتمدد وتستمتع اكتر
مش معناها انها لازم تفشخ نفسها نفق

عموما الخلفي مهما كانت متعوده ف بدايه الامر بيكون ف بعض الألم وكتير ستات بتنفر منو بسبب كده
انما لما تتعود علي الرقع القوي والنيك بكثره يتمدد وتستمتع اكتر
مش معناها انها لازم تفشخ نفسها نفق
مهو السؤال ع النفق دا 😂
بغض النظر انى مش بحب الخلفى اساسا

• بيضحكني
التفاعلات: قاذف اللهب
  • بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%