NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة زوجي البنوتي ـ حتي الجزء الثاني 25/12/2022

حلو بس قصيرة شوي ... لما نبدأ ننسجم انا وزوجتي تكون انتهت القصة
رجاء اطول شوي
 
حلوة جدااا
كملي طبعااا ، و زودي احداث اكتر عشان التشويق
القصه مختلفة و نوضوعها يهيج جداا
 
منتظره التكمله
 
هاااااااااااااااااا
 
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)

الجزء الثاني

طول الليل قاعده بفكر اتصرف ازاي مفوقتش غير وأهلي بيخبطوا فتحت وطبعا كعاده اي ام مصريه
ماما : احكيلي عملتوا اي امبارح
انا : اليوم عدا كويس
ماما : حساكي عكس كده
انا : لا بالعكس طلع كويس اوي
ماما : طيب
فضلنا نهزر شويه وماما قامت مشت هي وباقي اهلي وانا دخلت اعمل فطار لقيت جوزي صحى وقالي لا اقعدي انت وانا هعمل
انا روحت وفعلا عشر دقايق لقيته عامل فطار فطرنا و لقيته بيقولي
مراد: فكرتي
انا : ملحقتش بس
مراد بقلق : بس اي
انا : بس انت عامل اي
مراد بصلي بقرف ومرضتش وقالي انا مش بهزر ودخل الاوضه منكرش اني ادايقت علشانه بس قولت لازم اخد وقت و مدهوش ايلي عايزه بسهوله

انا دخلت نمت لاني كنت تعبانه بس قومت من النوم على شكل غريب
لقيت مراد لابس بيبي دول من بتاعي و مجهز الغدا
انا: اي ايلي انت عامله ده
مراد : اي عامل غدا انت كنت نايمه
انا : انا بتكلم عن اللبس
مراد : بحب البس كده انت عارفه اني قاعد لوحدي وبحب البس كده
لقيت الباب بيخبط قولتله هروح افتح وغير ايلي انت لابسه مينفعش حد يشوفك كده
مراد : ده صاحبي ومراته وهو كمان زي ف عادي
انا. استغربت وروحت فتحت الباب وفعلا كان صاحبه حاتم ومراته صباح
حاتم : اي يا معلم هي وفقت بالسرعه دي
مراد : لا لسه وضحك
صباح : يبنتي دي متعه
انا ابتسمت وسكت
لقيتها بتقولي تعالي بس الاوضه انا افهمك فعلا دخلنا الاوضه وبعدين....
لو لقيت تفاعل هكمل
كملى
 
كمل القصه
 
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)

الجزء الثاني

طول الليل قاعده بفكر اتصرف ازاي مفوقتش غير وأهلي بيخبطوا فتحت وطبعا كعاده اي ام مصريه
ماما : احكيلي عملتوا اي امبارح
انا : اليوم عدا كويس
ماما : حساكي عكس كده
انا : لا بالعكس طلع كويس اوي
ماما : طيب
فضلنا نهزر شويه وماما قامت مشت هي وباقي اهلي وانا دخلت اعمل فطار لقيت جوزي صحى وقالي لا اقعدي انت وانا هعمل
انا روحت وفعلا عشر دقايق لقيته عامل فطار فطرنا و لقيته بيقولي
مراد: فكرتي
انا : ملحقتش بس
مراد بقلق : بس اي
انا : بس انت عامل اي
مراد بصلي بقرف ومرضتش وقالي انا مش بهزر ودخل الاوضه منكرش اني ادايقت علشانه بس قولت لازم اخد وقت و مدهوش ايلي عايزه بسهوله

انا دخلت نمت لاني كنت تعبانه بس قومت من النوم على شكل غريب
لقيت مراد لابس بيبي دول من بتاعي و مجهز الغدا
انا: اي ايلي انت عامله ده
مراد : اي عامل غدا انت كنت نايمه
انا : انا بتكلم عن اللبس
مراد : بحب البس كده انت عارفه اني قاعد لوحدي وبحب البس كده
لقيت الباب بيخبط قولتله هروح افتح وغير ايلي انت لابسه مينفعش حد يشوفك كده
مراد : ده صاحبي ومراته وهو كمان زي ف عادي
انا. استغربت وروحت فتحت الباب وفعلا كان صاحبه حاتم ومراته صباح
حاتم : اي يا معلم هي وفقت بالسرعه دي
مراد : لا لسه وضحك
صباح : يبنتي دي متعه
انا ابتسمت وسكت
لقيتها بتقولي تعالي بس الاوضه انا افهمك فعلا دخلنا الاوضه وبعدين....
لو لقيت تفاعل هكمل
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مازن بنوتي لبوه
فين الباقى
 
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)

الجزء الثاني

طول الليل قاعده بفكر اتصرف ازاي مفوقتش غير وأهلي بيخبطوا فتحت وطبعا كعاده اي ام مصريه
ماما : احكيلي عملتوا اي امبارح
انا : اليوم عدا كويس
ماما : حساكي عكس كده
انا : لا بالعكس طلع كويس اوي
ماما : طيب
فضلنا نهزر شويه وماما قامت مشت هي وباقي اهلي وانا دخلت اعمل فطار لقيت جوزي صحى وقالي لا اقعدي انت وانا هعمل
انا روحت وفعلا عشر دقايق لقيته عامل فطار فطرنا و لقيته بيقولي
مراد: فكرتي
انا : ملحقتش بس
مراد بقلق : بس اي
انا : بس انت عامل اي
مراد بصلي بقرف ومرضتش وقالي انا مش بهزر ودخل الاوضه منكرش اني ادايقت علشانه بس قولت لازم اخد وقت و مدهوش ايلي عايزه بسهوله

انا دخلت نمت لاني كنت تعبانه بس قومت من النوم على شكل غريب
لقيت مراد لابس بيبي دول من بتاعي و مجهز الغدا
انا: اي ايلي انت عامله ده
مراد : اي عامل غدا انت كنت نايمه
انا : انا بتكلم عن اللبس
مراد : بحب البس كده انت عارفه اني قاعد لوحدي وبحب البس كده
لقيت الباب بيخبط قولتله هروح افتح وغير ايلي انت لابسه مينفعش حد يشوفك كده
مراد : ده صاحبي ومراته وهو كمان زي ف عادي
انا. استغربت وروحت فتحت الباب وفعلا كان صاحبه حاتم ومراته صباح
حاتم : اي يا معلم هي وفقت بالسرعه دي
مراد : لا لسه وضحك
صباح : يبنتي دي متعه
انا ابتسمت وسكت
لقيتها بتقولي تعالي بس الاوضه انا افهمك فعلا دخلنا الاوضه وبعدين....
لو لقيت تفاعل هكمل
حلوه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%