NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة زوجي البنوتي ـ حتي الجزء الثاني 25/12/2022

Ali 66

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
28
نقاط
7
الجنس
ذكر
الدولة
لبنان
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)

الجزء الثاني

طول الليل قاعده بفكر اتصرف ازاي مفوقتش غير وأهلي بيخبطوا فتحت وطبعا كعاده اي ام مصريه
ماما : احكيلي عملتوا اي امبارح
انا : اليوم عدا كويس
ماما : حساكي عكس كده
انا : لا بالعكس طلع كويس اوي
ماما : طيب
فضلنا نهزر شويه وماما قامت مشت هي وباقي اهلي وانا دخلت اعمل فطار لقيت جوزي صحى وقالي لا اقعدي انت وانا هعمل
انا روحت وفعلا عشر دقايق لقيته عامل فطار فطرنا و لقيته بيقولي
مراد: فكرتي
انا : ملحقتش بس
مراد بقلق : بس اي
انا : بس انت عامل اي
مراد بصلي بقرف ومرضتش وقالي انا مش بهزر ودخل الاوضه منكرش اني ادايقت علشانه بس قولت لازم اخد وقت و مدهوش ايلي عايزه بسهوله

انا دخلت نمت لاني كنت تعبانه بس قومت من النوم على شكل غريب
لقيت مراد لابس بيبي دول من بتاعي و مجهز الغدا
انا: اي ايلي انت عامله ده
مراد : اي عامل غدا انت كنت نايمه
انا : انا بتكلم عن اللبس
مراد : بحب البس كده انت عارفه اني قاعد لوحدي وبحب البس كده
لقيت الباب بيخبط قولتله هروح افتح وغير ايلي انت لابسه مينفعش حد يشوفك كده
مراد : ده صاحبي ومراته وهو كمان زي ف عادي
انا. استغربت وروحت فتحت الباب وفعلا كان صاحبه حاتم ومراته صباح
حاتم : اي يا معلم هي وفقت بالسرعه دي
مراد : لا لسه وضحك
صباح : يبنتي دي متعه
انا ابتسمت وسكت
لقيتها بتقولي تعالي بس الاوضه انا افهمك فعلا دخلنا الاوضه وبعدين....
لو لقيت تفاعل هكمل
 
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: mjwdymajd459, meedo32, ابحث عن علاقة مفتوحة و 18 آخرين
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Mo ali و Medomedo9729
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)
لازم تكملي
 
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Lolatity
كملى
 
  • عجبني
التفاعلات: Kokee13
كملي بس التفاصيل اللي برة الجنس دي عامله زي البهارات بتدي طعم للاكل
 
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)
كمل القصه شكلها حلوة
 
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)
كملى
 
كمل بس يا ريت تحط تفاصيل عشان اي قصه من غير تفاصيل وكمان نظام ليها مش هتحسها نهائي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الثاني
 
كملر
انا سهر عمري ٢٥ سنه انا كنت بحس نفسي راجل اوي ده على عكس جسمي تماما جسمي كرفي واي راجل بيحلم بيه
جوزي مراد ٢٨ سنه جسمه كويس و شغال مدير شركه تشوفه تقول غامض و قاسي وده عكس ايلي هتعرفهوا ف القصه
الحكايه بدأت يوم جوازي ليله الدخله وانا قاعده على السرير وبسمع جوزي بيقولي انا مش عايز انيكك انا عايز تنكيني انا مش سالب بس بنوتي وبحب الستات ايلي تنكني مش الرجاله
معرفش ليه وقتها حسيت اني عايزه اجرب لاني بطبيعتي بحس اني راجل وشخصيه قياديه
انا : بس انا معنديش زب انيكك بيه
مراد: في زب صناعي وحجات كتير
انا : ممكن افكر
مراد: ارجوكي توافقي
انا سكتت وقولت هفكر جوايا وفقت بس لازم اسويه على نار واطيه واعذبه
(ده بدايه القصه لو عايزني اكمل اكتبولي انا مش بحب التفاصيل الكتير ايلي بره الجنس لان ايلي داخل الموقع ده بيدور علي جنس لو حبيتوها قولولي اكمل)

الجزء الثاني

طول الليل قاعده بفكر اتصرف ازاي مفوقتش غير وأهلي بيخبطوا فتحت وطبعا كعاده اي ام مصريه
ماما : احكيلي عملتوا اي امبارح
انا : اليوم عدا كويس
ماما : حساكي عكس كده
انا : لا بالعكس طلع كويس اوي
ماما : طيب
فضلنا نهزر شويه وماما قامت مشت هي وباقي اهلي وانا دخلت اعمل فطار لقيت جوزي صحى وقالي لا اقعدي انت وانا هعمل
انا روحت وفعلا عشر دقايق لقيته عامل فطار فطرنا و لقيته بيقولي
مراد: فكرتي
انا : ملحقتش بس
مراد بقلق : بس اي
انا : بس انت عامل اي
مراد بصلي بقرف ومرضتش وقالي انا مش بهزر ودخل الاوضه منكرش اني ادايقت علشانه بس قولت لازم اخد وقت و مدهوش ايلي عايزه بسهوله

انا دخلت نمت لاني كنت تعبانه بس قومت من النوم على شكل غريب
لقيت مراد لابس بيبي دول من بتاعي و مجهز الغدا
انا: اي ايلي انت عامله ده
مراد : اي عامل غدا انت كنت نايمه
انا : انا بتكلم عن اللبس
مراد : بحب البس كده انت عارفه اني قاعد لوحدي وبحب البس كده
لقيت الباب بيخبط قولتله هروح افتح وغير ايلي انت لابسه مينفعش حد يشوفك كده
مراد : ده صاحبي ومراته وهو كمان زي ف عادي
انا. استغربت وروحت فتحت الباب وفعلا كان صاحبه حاتم ومراته صباح
حاتم : اي يا معلم هي وفقت بالسرعه دي
مراد : لا لسه وضحك
صباح : يبنتي دي متعه
انا ابتسمت وسكت
لقيتها بتقولي تعالي بس الاوضه انا افهمك فعلا دخلنا الاوضه وبعدين....
لو لقيت تفاعل هكمل
كملي
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: النمر المقنع
بليززززز كملي
 
انتع عايز تفاعل علي كلمتين يا صاحبي مينفعش دي تبقي قصه بالطريقه دي خالص
يا ريت تطول القصه شويه وتخلي في احداث فيها
 
حلوة.. كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: نوسه لبوه
ياخساره الرجاله قصه جميله كمل
 
هو دة المفروض قصة يعنى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%