NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة زوجتي الدكتورة | السلسلة الثالثة | ـ اثنا عشر جزأ 31/5/2023

تم إضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه من اجمل القصص
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
عاش ايوه كده خش على التقيل 👌
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
➤السابقة


قبل مبدأ الجزء الاول من السلسله الثالثه حابب اشكركم علي تفاعل مع القصه و كمان اشكركم علي تشجيع اني اكمل القصه وفي الجزء دا هنزل صور ابطال القصه الا هما سها ونها وشروق وندا وانجي وسمر ولو في اي شخصيه جديده هتظهر في الاجزاء الا جايه هبقا انزل صوره في وقتها نبدأ السلسله الثالثه
الجزء الأول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثانيه اني كريم خلاص اتجوز سها قدام الناس وبقا متجوزين قدام اهل سها واهله هو كمان وكتبه الكتاب وعمله الفرح (كتب الكتاب طبعا كنت جايب واحد عامل مؤذون مش بجد عشان انا وسها متجوزين أصلا بس كان لازم اكتب الكتاب قدام اهلها والناس ) وسافرنا فرنسا وطبعا سها في المطار كانت بفستان الفرح عشان طلعنا من القاعه علي المطار لما وصلنا فرنسا كان الامن في المطار متساهل معانا وبيبارك علي الفرح وروحنا الفندق الا نزلين في وطلعنا السويت وشويه وكان خدمه الغرف جابلنا هدايه من الفندق بي مناسبه الفرح اكل وشرب وكانه مهتامين جامد بعريس وعروسته في شهر العسل وداخلنا خدنا شور كل واحد لوحده سها داخلت الاول وخارجه لفه جسمها بي فوطه وانا داخلت خدت شور وخرجت كانت سها لابسه قميص نوم ابيض شفاف وتحته اندر فتله ابيض ونايمه علي ضهرها وانا خارج لافف الفوطه علي وسطي واول ما شفت سها روحت مصفر
انا / ايه الحلاوه دي روحت شادد الفوطه من واسطي بقيت ملط وناط علي السرير
سها / ايه يا عم هو علي طول واقف كدا مبيهمدش
انا / مهو لازم لما يشوف الحلاوه دي يقف احترام كل دا وانا بلعب في صدرها
سها / ااااه سيب صدري بس
انا / صدرك ايه الا اسيبه دا انا مش هسيب حتي فيكي غير وانا مداخل زبي فيها
سها / بس يا سافل احترم نفسك
انا / طب تعالي بقا هوريكي السافل دا هيعمل ايه
روحت مره واحده مقلعها القميص ومنزل الاندر وهي بتحاول تهرب مني بهزار وبتضحك وخالتها ملط هي كمان روحت منيمها علي بطنها علي حجري وفضلت اضرب علي طيزها
سها / ااااااه يا متحرش هههههههه
انا / انا هوريكي السافل بيعمل ايه يا لبوه
سها / اااااااه براحه علي طيز لبوتك
انا / انا لسه عملت حاجه يا لبوه دا بسخن بس
سها/ اااااي طيزي يا سافل
انا / مالها طيزك يا لبوه(كل دا وانا بضربها علي طيزها )
سها / ااااااه احمرت ووجعاني من الضرب براحه
انا / انا ناوي اخاليها تورم مش سافل بقا
سها / اااااااه ينفع طيز سها حبيبتك تورم
انا / لا يا قلبي مينفعش (ونزلت فضلت ابوس في طيزها)
روحت فاتح فلقت طيزها وفضلت الحس في خرم طيزها وانزل بي لساني علي كسها بعدين نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها اكل ونزلت علي رقبتها بعدين علي صدرها مص وعض في الحلمه واهاتها بدأت تزيد نزلت علي كسها لحس ومدخل صباعين في كسها الا غرقان وداخله بسهوله عشان كسها كان سايح
سها / كريم كفايه وقوم داخله ابوس ايدك
انا / ادخل ايه يا لبوتي
سها / داخل زبك يا حبيبي
انا / ادخله فين يا قلبي
سها / ااااااااااااه في كسي يا كريم كفايا
وانا مش سأل فيها واترعشت ونزلت في واشي سبتها تهدا وخدت شفايفها في بوسه قامت نيمتني علي ضهري وفضلت تبوس في واشي وتلحس عسلها من علي واشي وتنزل تبوس في صدري بعدين نزلت علي زبي فضلت تمص في بسرعه كانت بتاكله ومره واحده قامت ونزلت علي بكسها لي اخره
سها / اااااااااااااااااه وثابتت مكانه
انا / الفندق كله عرف انك بتتناكي هههههههه
سها / زبك فشخني كل دا وهي مش بتتحرك
انا / هو لسه عمل حاجه وبدات احرك براحه واهاتها اشتغلت اااااه اااااه اااااااه حبيبي زبك حلو نيك كمان وهي بدأت تطلع وتنزل علي زبي وتتنطط عليه ااااااه اااااااه حبيبي نكني وانا بدأت احرك نفسي وهي بتطلع وتنزل اااااه ااااااه روحت منيمها علي ضهرها ورافع راجلها علي كتفي وفضلت انيك فيها جامد وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت مطلع زبي ونزلت تمص في روحت قالبها في وضع الدوجي ومسكت شعرها شديتها منه ورحت رازع زبي في كسها ااااااااااه لا يا قلبي مش كدا اااااااااه امال ازيه يا لبوتي وبضربها علي طيزها اااااااااه براحه علي كس لبوتك اااااااااااااه اااااااااااااااه وانا شغال بسرعه في كسها ‘نازل ضرب علي طيزها وايدي معلمه عليها اااااااااه اااااااه بيوجع اوي ااااااااااه اااااااه حرام عليك وبتحاول تفلت مني ونزلت علي بطنها روحت نارل وراها ومدخل زبي في كسها وبدأت اسرع وهي بتصرخ من المتعه اااااااااه يا حبيبي اااااااااه نيكني جامد اااااااااه مش قادره اااااااااااه ر‘حت مطلع زبي ومره واحده مداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه انت مفتري اااااااااه طيزي اااااه فضلت شويه كدا وهي بتحاول تهرب من الوضع ومش عارفة لحد محاسيت اني هجيب خلاص روحت مطلعه من طيزها وراشقه في كسها اااااااه يا حبيبي ولقتها بتترعش وبتنزل وبتصرخ واول مره اشوفها بتشخر خخخخخ ااااااااه وانا روحت منزل معاها وهي بتعصر زبي بي كسها اااه اااه روحت نايم فوقها احنا الاتنين مفرهدين خالص لحد زبي ما نام وخرج من كسها روحت اتعدلت علي ضهري ومولع سجاره لقتها قامت وجت نامت علي صدري بي دماغها وبتلعب بي ايدها في شعر صدري
سها / انت ايه الحاله الا وصلتني فيها دي
انا / حاله ايه دانتي اول مره تتعبيني كدا
سها / لا بجد انا عمري متخيلت نفسي اني اقول كلام زي دا ولا الالفاظ دي انا معاك ببقا واحده تانيه غير سها الا اعرفها
انا / طول ما الحب موجود بنا تخيلي اي حاجه ممكن نعملها عشان نسعد بعض ونكون في قمه السعاده
سها / ر*** يديمك ليا يا حبيبي
انا / ويديمك ليا يا قلبي يلا ناخد شور وناكل
داخلنا خدنا شور مع بعض مع شويه تحرش بس معملناش حاجه وخرجنا كلنا وخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا صحينا الصبح طلبت الفطار وكانت بنت هي الاجايبه الفطار فتحت وانا ملط وواقف وره الباب قولت هاخد الفطار من الا علي الباب وادخله انا مكنتش اعرف انها بنت لقتها داخله بي طربيزه بتاعت الفطار وكل دا مشفتنيش وانا قالع سابت الطربيزه في نص الاوضه وبتبص علي الاوضه بتاعت النوم كانت سها نايمه علي بطنها وملط بتبص عليا انا كمان لقتني ملط
البنت / انا اسفه (بتتكلم انجليزي)
انا / انا الا اسف مكنتش اعرف انك هتتدخلي داخل الغرفه (وهي عينها متشلتش من علي زبي)
البنت / اتمني لكم التوفيق وجت خارجه
انا / شكرا لكي ثانيه واحده ( وانا حاطط ايدي علي زبي)
داخلت جبت 50يورو واديتهالها
البنت / شكرا لك هذا كثير جدا
انا / ( كنت جبت الفوطه لفتها علي وسطي) اكرر اسفي لكي لم اكن اعلم
البنت / لا تقلق نصادف هذه الأشياء كثيرا في العمل لاكن لم اصادف مثل هذا وبتبص ناحيه زبي وقت ممتع لكم وخرجت
وانا خدت الفطار وصحيت سها فطرنا وحكتلها علي الاحصل
سها / ايه عجبتك اجبهالك
انا / بطلي هبل انتي عارفه كويس اني مفيش واحده تمله عيني غيرك بس انتي عارفه اني بحب المتعه
سها / انا اعمل اي حاجه في سبيل متعتك يا قلبي
انا / ومتعتك يا حبيبتي مش متعتي لوحدي ويلا قومي عشان ننزل نتفسح لبسنا وخدت سها وروحنا برج اڤيل واتصورنا كتير هناك وخرجنا اماكن كتير ورحنا اتغدينا في مطعم بره
انا / مبسوطه يا قلبي
سها / انا طول مانت جنبي انا مبسوطه وسعيده يا حبيبي روحت بايسها من شفايفها في المطعم
سها / الناس بتتفرج علينا
انا / يا قلبي هنا عادي مفيش حد بيتفرج علي حد
سها / بس انا بتكسف اعمل كدا في مكام عام
انا / مفيش كسوف معايا في اي حتي في العالم
لقيت سها راحت باستني في خدي قالتلي انا بحبك اوي
انا / وانا بعشقك
عند صادق باشا وانجي
صادق / الظابط دا معرفش ايه اخرته معايا
انجي / طب يا بابا كلم الوزير ينقله اي حتي بعيد عن هنا
صادق / مينفعش لو عملت كدا يبقا بقول لي الوزير والحكومه اني بعمل حاجه غلط وخايف منه
انجي / طب كلم الوزير اني الظابط دا بيعمل ازعاج ليك وانه كدا بيشوشر علي سمعتك واسمك الكبير في البلد الا تعبت في انك تعمله ولو فضل الحال كدا كتير هدد انك تسحب استسمارك من البلد وتسافر واكيد هيخافه اني دا يحصل
صادق/ هي فعلا فكرا كويسه بس سبيها تكون دا اخر حل
انجي / انت مستني كريم يرجع ويحل الموضع دا
صادق / لا مش للدرجه يعني بس ممكن يكون في دماغه حاجه تخلصنا من الظابط دا من غير وجع دماغ ولا شوشره
انجي / تمام يا بابا الا تشوفه
عند سمر وخالد
سمر / يا خالد مبحبوش يا اخي ليه مش عاوز تفهم
خالد / يا بنتي واحد كويس وابن ناس وشغال في بنك وهيعيشك كويس حب ايه الا بتتكلمي في
سمر / يعني انت يا خالد لو حبيبيه مكنتش بتحبك كانت هتقبل بيك
خالد / وانتي عينك علي حد ولا ايه
سمر / لا يا خالد وانت عارف كويس اني مليش في الحاجه دي
خالد / امال ايه بقا مدام ملكيش في الحاجه دي هتتجوزي ازيه يعني
سمر / يا خالد افهم قعدت معاه واتكلمنا مرتاحتش لي الكلام معاه
خالد / انا تعبت منك بجد الايريحك اعملي
عند حسام وندا
حسام/ متكلمي شروق تيجي تقعد معانا بكرا
ندا / معانا برضه ولا معاك
حسام / مانتي هتكوني موجوده يعني معانا
ندا / انت حبتها ولا ايه
حسام / مش عارف بس معجب بيها من زمان اصلا
ندا / طب ومستني ايه متقولها
حسام / خايف تكون مش بتحبني وكمان فرق السن بنا
ندا / دول هما كلهم 6سنين مش كتير يعني
حسام / طب كلميها وافتحي الاسبيكر
ندا رنت علي شروق
ندا / ازيك يا شوشو
شروق / تمام يا قلبي فينك مش بتسألي
ندا / معلش يا حبيبتي مشغوله شويه
شروق / ولا يهمك المهم انك بخير
ندا / بخير يا حبيبتي متيجي تقعدي معايا بكرا
شروق / كان نفسي اجيلك بس انتي عارفه كريم مسافر مش بخرج من البيت غير اجيب حاجه او عشان كورس السواقه متيجي انتي تقعدي معايا
ندا / ما احنا مش هناخد راحتنا ومامتك موجوده
شروق / اه يا سافله ودماغك السافله
ندا / بصراحه حسام كمان هيموت ويشوفك
شروق / يموت ويشوفني دا ليه دا
ندا / هيكون ليه يعني معجب يا ستي بيكي
شروق / وهو الا قالك كدا
ندا / مش بالظبط بس من ساعه اليوم دا وهو كل يجيب سيرتك معايا واد ايه انك جميله واستمتع معاكي
شروق / يبقا مش اعجاب يا حبيبتي دا متعه
ندا / هو لو متعه هيمدح في جمالك
شروق / انتي الا معاه مش انا يعني انتي الا تحكمي إذا كان اعجاب ولا متعه
ندا / ما عشان انا الا معاه بقولك اعجاب لو متعه مكنش كل يوم يجبلي سيرتك لحد ما قربت اكرهك 😂😂😂
شروق / ههههههههه نمشيها اعجاب لحد منشوف اخرتها
حسام / لا فعلا معجب بيكي يا شروق مش من اليوم دا من قبل كدا كمان بس كنت خايف انك ترفضيني او ميكنش في قلبك حاجه نحيتي وانا قولت اهو الكلام الا مش هقدر اقوله لو انتي قدامي
ندا / شوفتي يا ستي
شروق / معلش ماما بتنده عليا انا هقغل وراحت قافله بسرعه
ندا / حد قالك تدخل دالوقتي انا كنت هظبطها واحده واحده
حسام / اهو الا حصل بقا هاتي راقمها ابعتلها علي الوتس واتواصل معاها انا
وخد رقم شروق وبعتلها رساله علي الوتس
عند شروق قاعده سرحانه وبتفكر في كلام حسام لقت رساله علي الواتس
حسام / انا حسام يا شروق وفعلا بحبك من قبل الموضوع دا ولو انتي مفيش في قلبك حاجه من ناحيتي كفايا عليا اني اعترفتلك بحبي ليكي ولو انتي مش معجبه بيا او بتحبيني اعتبري الكلام دا انا مقولتوش وانتي هتفضلي اختي
شروق / شافت الرساله ومردتش وفضلت تفكر
حسام / بعدها بي بشويه شاف اني شروق شافت الرساله ومردتش راح بعتلها تاني ممكن تردي عليا
شروق / ارد اقولك ايه
حسام / رودي قولي انك معجبه بيا
شروق / انا فعلا معجبه بيك وكنت اخاف اكلمك تقولي انتي اخت صاحبي وترفضني
حسام / ارفضك ايه بس انتي متعرفيش انا بحبك ازيه
شروق / بجد
حسام / بجد جدا كمان وهستناكي بكرا اثبتلك حبي
شروق / لا يا حبيبي انت مش هتلمسني قبل متيجي تتقدم لي كريم
حسام / حاضر يا ستي استني كريم يرجع واكلمه
شروق / ماشي وبعدين عندك ندا خاليك معاها
حسام / انتي الا في القلب
شروق / بطل محن ياض انت
حسام / في بنت كيوت زيك تقول محن
شروق / اه انا وبطل محن سلام بقا عشان انام
وقفلت معاه وكانت مبسوطه وحسام كان مبسوط برضه
عندي انا وسها
سها / اااااااااااه ااااااااااه كمان يا قلبي
انا / كسك دا مبتشبعش منه يا لبوتي
سها / كسي وطيزي وكلي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه
انا / افتحي بوقك كنت بجيب ونزلتهم في بوقها ومصت زبي ونضفته
سها / زبك طعمه جميل اوي
انا / جميل بس عشان خارج من كسك يا قلبي
سها / قامت تاخد شور وانا ولعت سجاره شربتها داخلت عليها الحمام كانت بتنشف جسمها روحت ضاربها علي طيزه ااااااه خضتني وضربتني في كتفي وخرجت وانا خدت شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه حصلتلي ايه هي دا الا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي

انا وسها

HgYWIWv.md.jpg
شروق

HgYwMu9.md.jpg
نها

HgYNdF4.md.jpg
ندا

HgYOAqG.md.jpg
انجي

HgYe0aR.md.jpg
سمر

HgYkdKJ.md.jpg
سالي

HgYSr5x.md.jpg

الجزء الثاني

وقفنا الجزء الا فات بعد ما نكت سها وداخلنا خدنا شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه البنت بتاعت الروم سيرفس قالعه ملط وبتمص في زبي
(قبلها بي نص ساعه)
سها صحيت من النوم وكلمت الروم سيرفس طلبت الفطار وداخلت غسلت واشها وكانت ملط لبست روب علي اللحم عشان الباب كان بيخبط الفطار جي والبنت داخلت زي امبارح بس لقت سها ملقتنيش انا رمت عينها علي الاوضه لقتني نايم وزبي كان واقف سها فهمت انها البنت بتاعت امبارح
سها / عجبك من امبارح
البنت / اسفه لم اقصد ان انظر
سها / (قفلت الباب وقلعت الروب) زوجي يحب ان اكون بدون ملابس ان كنتي تردين المشاركه يمكنك غلع ملابسك
البنت قلعت كل هدومها وهي شبه الصوره دي


HgG33iv.jpg
خدتها من ايدها وداخلت الاوضه
سها / خالي جوزي يصحي علي شئ جميل مصه قضيبه
البنت بصتلها وابتسمت ونزلت مسكت زبي وبدأت تمص براحه وسها واقفه جنب السرير عند دماغي انا بفتح عيني وسها وقفه وببص علي زبي لقيت البنت بتمص بي فن وعارفه هي بتعمل ايه كويس
ببص لي سها ابتسمت وقالتلي مش كان نفسك في كدا يا حبيبي شدتها نحيتي وخدت شفايفها في بوسه جامد وايدي علي بتفعص في طيزها والبت شغاله مص مواقفتش روحت عادل نفسي ورحت قايم ماسك البنت نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها في بوسه وسها نزلت لي كسها فضلت تمص في وتلحس في وتداخل صباعها في كس البنت وانا ببوس في شفايفها وفي راقبتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها وسها سبتها وطلعت قعدت بي كسها علي واشها والبنت بدأت تلحس في كس سها وانا نزلت علي كسها لحس ومص وداخلت صباعي كان كسها ضيق اوي وسها اترعشت جامد ااااااااااااااه ونزلت في واش البنت ورجعت نامت فوقيها وبدأه يبوصه في بعض الوضع بقا انا بلحس في كس البنت وسها نايمه فوقها بتبوس فيها وبقا الكسين قدامي انا كس سها وهو غرقان عسل بعشقه وبعشق طعمه روحت مسكت كسها لحس لحست عسلها كله ورجعت تاني لي البنت ومسكت زبي ممشي علي كسها و بدأت ادخل راسه براحه لحد مداخلت وهي شهقت وسها نازله بوس في شفايفها مره واحده روحت راشقه لي الاخر ااااااااااه لوله اني سها بتبوس فيها كان صوتها سمع الفندق كله سبته جوه شويه لحد ما تتعود عليه وضربت سها علي طيزها كام ضاربه ااااااي طيزي يا رخم والبنت اتكلمت بليز لا تتحرك نزلت علي كس سها لحس وانا كل دا زبي في كس البنت وبدأت اتحرك واحده واحده اااااااه اااااااه ااااااااه ولما لقتها بدأت تتعود عليه بدأت اسرع ااااااااه اااااااه oh my god fuck me وانا نازل نيك فيها روحت مطلع زبي اااااااه fuck ووجهته ناحيه كس سها وراشقه اااااااي كسي يا حبيبي براحه ( برضه المصري الكس المصري ليه طعم تاني 😂😂😂) وفضلت ارزع في كس سها وايدي بتلعب في كس البنت وهي ااااااه اااااااااه روحت مطلعه من كس سها وجبت الاتنين في وضع الدوجي ومسكت البنت ضربتها كام ضربه علي طيزها وراحت راشقه زبي في كسها oh fuck وبدأت اشدها من شعرها وانيك في كسها واضربها علي طيزها اااااااه ااااااااه اااااااااه fuck me fuck me وانا ارزع فيها وبليت صباعي وبحاول ادخله في طيزها لقيته ضيق اوي قالتلي لا من فضلك ااااااااه لم اجرب من مؤخرتي من قبل اااااااااه سها بصتلي وضحكت روحت مطلع زبي ومداخله في طيز سها اااااااااااه اااااااه طيزي ااااااااااه نيك يا حبيبي افشخ طيزي ااااااااااااااااه وكنت خلاص هجيب روحت مطلع زبي وجبت الاتنين ادامي وناطر علي واشهم واديت زبي للبنت تنضفه وفضلت تمص في لحد منضفته ونمنا احنا التلاته علي السرير ملط وولعت سجاره
سها / اتبسط يا حبيبي
انا / انا مبسوط عشان انتي معايا بس
البنت / في ماذا تتحدثون
انا / لا شئ مهم مجرد كلام يجب ان تذهبي حتي لا تتأخري اكتر من ذلك
البنت / لا تقلق اداره الفندق تعلم اني ممكن اي احد من العاملين ان يدخل علاقه وقت العمل مع نزلاء الفندق لذلك لا يتحدثون
انا / اها هذا طبيعه عملك
البنت / انا لا اقيم علاقه وقت عملي هذه اول مره
سها / حقيقي اول مره
البنت / اجل انا بالفعل لا اقيم علاقه مع غرباء لاكن لم اري مثل هذا القضيب من قبل من امس ولا يخرج من زهني
سها / انا اعلم ان قضيب زوجي كبير وممتع
اجل / اجل لقد استمتعت كثيرا
انا / انا ايضا استمتعت معكي وكنت احب انا امارس الجنس من مؤخرتك
البنت / اسفه لم اجرب ابدا
انا / في المره القادمه سوف نجرب معا
البنت / لا اعلم انه يألم لكن سوف نجرب انا ذاهبه الان اراكم مره اخره
ولبست ونزلت وانا سها خدنا شور وفطرنا ورحنا نزلنا خرجنا واتفسحنا واشترينا شويه هدايه لي صحابنا واخوتنا في مصر واتغدينا بره ورجعنا الفندق علي الساعه 8باليل كلمت ماما وشروق وسها كلمتهم سلمت عليهم وكلمنا والد سها وولدتها برضه سلمنا عليهم
عند خالد وسالي
سالي / خالد ممكن اكلم معاك
خالد / اتفضلي يا سالي
سالي / انت زعلان اني كريم كلمني عشان اخترق طارق ومكلمكش
خالد / انا في الاول كنت زعلان لي سببين وبعد ما كريم فاهمني بقيت زعلان لي سبب واحد
سالي / طب ايه السببين
خالد / الاول انك مجتيش وقولتيلي واحنا صحاب قبل مكون مديرك والتاني اني حتي كريم مجاش وعرفني وعمل كدا من ورايه
سالي / طب انت دالوقتي زعلان من انهي سبب في دول
خالد / السبب الاول عشان السبب التاني كريم فهمني هو مقاليش ليه وفهمني وجه نظره وانا فهمت دا لاكن انتي مفيش سبب يمنعك انك متجيش وتعرفيني
سالي / لا السبب اني كريم اكد عليا بدل المره الف مره اني معرفكش وانت عارف كويس اني محتاجه فلوس ومكنش ينفع ارفض طلب كريم ولا اخسره
خالد / عارف انك محتاجه فلوس انتي حتي رافضه اني اعرف كريم واخالي يساعدك
سالي / انت عارف كويس اني مش ممكن اقبل بي حاجه زي دي ولا اقبل اني حد يدفع تمن علاج بابا
خالد / سالي انتي لسه متعرفيش كريم هو بيتعامل معانا كا اخوات مش شغالين عنده ولما بيساعد حد مش بيساعد شفقه عليه لا دا بيساعد عشان هو اخ كبير لينا
سالي / حتي لو كدا بابا انا اتكفل بي مش حد تاني
خالد / طب سبيني اكلمه وافهمه كأنك متعرفيش بطلي عند مصاريف كتير جدا عليكي الادويه مش حل لازم يعمل عمليه والمبلغ كبير هتستني ايه لحد لا قدر *** يموت منك اسمعي الكلام
سالي / ( سمعت كلام خالد فضلت تعيط ومقدرتش تمسك نفسها)
خالد / (قام من المكتب وخدها في حضنه) لما يرجع من السفر انا هكلمه مش عاوز كلام كتير وبطلي عند
سالي سكتت مردتش علي خالد
عند صادق وانجي
صادق / تصدقي الواد كريم واحشني
انجي / اه فعلا وجوده بنا بقا شئ طبيعي كأنه من عيله
صادق / تفتكري الفلوس الا معاه خلصت علي مصاريف الشقه والعربيه ومرداش يقولي علي فلوس
انجي / مش عارفه هي لو خلصت فعلا مش هيقولك علي فلوس
صادق مسك تيلفونه وحاولي مليون جنيه
عندي انا وسها
جتلي رساله بتحويل مبلغ مليون جنيه
انا / و*** انت بتهزر
سها / في ايه
انا / صادق باشا حاولي مليون جنيه
سها / دا ليه دا
انا / تلاقي فاكر فلوس معايا خلصت علي مصاريف الشقه والفرح
سها / و**** راجل محترم
مسكت تيلفوني اتصلت عليه
انا / ليه كدا ياريس
صادق / انا قولت تلاقي فلوس خلصت ومش عاوز تطلب مني فلوس
انا / انا يعني لو مش معايا فلوس هطلب من مين غيرك وبعدين كفايا تكاليف الفرح
صادق / بطل هبل وروح شوف عروستك وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا وسلملي علي انجي كتير واحشتني
صادق / وهي بتسلم عليك
قفلت معاه
سها / مقولتليش يعني اني صادق هو الا دافع فلوس الفرح
انا / مجتش مناسبه هو كان يدفع فلوس الشبكه بتاعتك انا رافضه عشان دي هديتي ليكي قالي خلاص فرحك عليا وحجز القاعه في الفندق لما قولتله يوم الفرح
سها / ماشي يا حبيبي
عند شروق وحسام
بيتكلمه واتس
حسام / فيها ايه يا شروق لو جيتي
شروق / حسام مضيقنيش منك انا مش هعمل حاجه من ورا كريم وانت لوله كريم اصلا مكنتش لمستني ولو مش عايز تكلم كريم لما يرجع انك تخطبني براحتك
حسام / يا بنتي انتي فهمتي غلط ليه انا بحبك يا شروق وهطلبك من كريم بس انتي واحشاني وعايز اشوفك
شروق / خلاص يبقا تصبر كلها يومين مش كتير يعني وكريم يعرف كل حاجه وانا عارفه انه مش هيعترض
حسام / خلاص كلمي
شروق / انت عايزني اكلمه وهو في شهر العسل بتاعه اقوله انا رايحه لي حسام الشقه انت مجنون
حسام / انتي واحشاني طيب اعمل ايه
شروق / انا نازله بكرا كورس السواقه ممكن اقابلك بعد الكورس ونخرج في مكان عام
حسام / ماشي يا ستي بس اشوفك
وخلصه محن هما الاتنين مع بعض وشروق قفلت معاه ونامت
ندا / اه حلقتلك يا معلم
حسام / لا خفه هقابلها بكرا نتغدا مع بعض
ندا / انت بتحبها بجد ولا عاوز تنام معاها وخلاص
حسام / بطلي غباء شويه لو عاوز انام معاها وخلاص ما لما كريم يرجع هقوله وعادي احنا مع بعض وهيوافق لاكن انا بحبها
ندا / **** يسهلك يا عم رميو
في شقه في مكان ما
ااااااااه اااااه يا حبيبي كسي براحه ااااااه مش قادره حرام عليك كانت في وضع الدوجي وبيضربها علي طيزها وتيلفونها رن لقته خالد خطيبها ايوه بالظبط دي حبيبه خطيبت خالد
حبييه / استنه خطيبه ببرن متتحركش ايوه يا خالد
خالد / ايه يا قلبي فينك
حبيبه / اه عند هند صحبتي
خالد / خالد مالك
حبيبه / مفيش يا حبيبه ااه اتخبط في راجلي بتوجعني وبتبص لي الواد الا معاها وبتبرقله عشان يبطل حركه وهو بينيك كسها براحه
خالد / طيب لما تروحي عرفيني
حبيبه / ماشي يا حبيبي باي وهي بتقفل ااااه يا غبي بكلم خطيبي
الواد / انا غبي طب خدي يا شرموطه بدأ ينيكها بعنف ويضربها علي طيزها جامد ااااااااه ااااااااه حقك عليا براحه ااااااااااه مش قادره اااااااااااه وراح مطلع زبه وحطه في بوقها ونزلهم
عند خالد
قاعد سرحان ومش مطمن خالص لي حبيبه ولي صوتها وكرر انه لازم يرقبها ويفهم هي بتعمل ايه من وره بس هيعمل كدا ازيه هو لو بعت رابط لي حبيبه مش هتفتحه فضل يفكر لحد ما كلم سالي
سالي / ايه يا خالد
خالد / بقولك يا سالي لو عايز ابعت لي رابط وعايز اخترق تيلفونه وهو فاهم اني ممكن اعمل كدا بس انا عاوز اخترق اعمل ايه
سالي / الحد دا ليك كلام معاه يعني
خالد / ايوه اوي
سالي / طب سهله ابعتله رابط في الهاك بس يكون رابط فديو كوميدي وابعتله رساله بعدها قوله ادخل شوف الفديو دا جامد اوي واول ما يفتح هيلاقي الفديو فعلا وانت تكون ركبت تيلفونه
خالد / ماشي تمام شكرا يا سالي
وقفل مع سالي وبعدها حبيبه كانت روحت وكلمت خالد وهو بيكلم عادي وكلام حب وقبل ما يقفل معاها قالها حتت فديو موتني من الضحك هبعتهولك اتفرجي عليه قالتلي ماشي يا حبيبي بعتلها الرابط علي الواتس وقالها اتفرجي وقوليلي رأيك وفعلا داخلت شافت الفديو وبكدا خالد ركب تيلفونها وبدأ يشوف محادثاتها علي الواتس وعلي المسانجر وصورها وكل حاجه
عندي انا وسها
انا / بقولك يا سها
سها / ايه يا قلبي
انا / انا لو جبت شروق وماما يقعده معانا هتضيقي بصراحه احنا بنتكلم مع بعض بصراحه
سها / لا طبعا ايه يضيقني بالعكس انا بحب شروق وماما جدا وحتي وانت مش موجود هما يكون معايا والشقه كبيره وواسعه
انا / طمنتي قلبي مكنتش هبقا مرتاح وهما قاعدين لوحدهم وانا بعيد عنهم كدا انتي عارفه ملهمش غيري
سها / عارفه يا قلبي وبعدين ماما مش الحما المتعبه بالعكس دا عسل اوي
انا / بوست سها وكملنا الفلم الا بنتفرج عليه
نرجع لي خالد
الا شاف صور لي حبييه وهي ملط وبتتصور ملط وشاف محادثاتها مع الواد الا بتروحله وعرف انها مفتوحه وقبل الفرح هتعمل عمليه كمان بقا هيتجنن ودماغه هتق وهتنفجر ومش عارف يفكر لحد ما مسك تيلفونه وكلم حبيبه
خالد / بصي من غير كلام كتير ولا لف ودوران بكرا تجيبي الشبكه البيت وتقولي لي أهلك انك مش عاوزاني
حبيبه / في ايه يا خالد انا عملت ايه
خالد / انتي هتعمليهم عليا يا شرومطه
حبيبه / ايه الا بتقوله دا انا مسمحلكش بي كدا
خالد / لا تسمحي يا كسمك بدل ما اجيلك البيت في نص الليل وافرج اهلك صور الا بعتاهم لي الخول بتاعك وانك مفتوحه وبتتناكي يا لبوه ها يا شرموطه تحبي البس واجيلك
حبيبه / بتعيط حاضر بكرا هجبلك كل حاجه وقفلت السكه وخالد هيتجنن
عندي انا وسها
ما تقومي تلبس وتعالي ننزل النيت بتاع الفندق نسهر شويه وفعلا قمنا لبسنا ونزلنا كان نيت جميل وسهرا حلوه وفضلنا نرقص وسها شربت بيره وانا شربت فودكا والسهره كانت جميله وطلعنا الغرفه عملنا واحد سريع ونمنا ملط من غير مناخد شور حتي واسبوع خلص ورجعنا القاهره ولقيت حسام مستنيني في المطار كنت سايبله العربيه
حسام / حمد *** علي سلمتك يا صاحبي انت والعروسه
انا / *** يسلمك يا معلم
سها / **** يسلمك
وصلنا البيت حسام وركن العربيه واداني المفتاح وقالي هيطلب اوبر هو قولتله لا استني اطلع هنتغدا وانا رايح عند ماما اصلا هاخدك في طريقي قالي طب رايح شويه قولتله انا مش تعبان نمت في الطياره يلا وكنت طالب اكل اول مركبه العربيه وعملت حساب حسام وطلعنا غيرنا وسها كانت لابسه لبس عادي ومحتشمه قدام حسام وجي الاكل كلنا داخلت لبست ونزلت مع حسام ووصلنا كل واحد طلع بيته وسها قالتلي هتروح لي مامتها برضه قولتلها تمام
شروق / اول ما شفتني خدتني بالحضن جامد واحشتني اوي
انا / وانتي كمان يا قلبي
ماما / حبيبي وخدتني بالحضن
وفضلنا نتكلم شويه ونرغي وسلامات كتير
سها / فين مفتاح العربيه والرخصه
انا / خلاص اتعلمتي
سها / عيب عليك بقيت استاذه كمان
انا / امسكي يا ستي (طلعت الرخصه واديتها مفتاح العربيه وكلمت صاحب الجراج قولتله يغسل العربيه وبعد كدا اختي هي الا هتطلع بيها)
سها / ر***** ميحرمني منك يا حبيبي
انا / ولا منكم يا قلبي واعمله حسابكم بكرا يا شروق تلمي هدومك انتي وماما وهتيجي تقعده في الشقه معايا
ماما / لا يا كريم انت لسه عريس مينفعش
انا / مش هبقا مرتاح يا ماما وانته مش جنبي في رايحيني
ماما / طب اسيبك اسبوع كمان طيب تاخد راحتك
انا / متخافيش يا ستي هاخد راحتي في اوضتي عامل غرفه عازله للصوت هههههه
ماما / يا سافل انت
شروق / ايوه يا عم
ماما / (اديت شروق بي ضهر ايدها ) ما انتي مش متربيه
انا / اسيبكم بقا وبكرا شروق معاكي العربيه تجيبي الشنط وتيجي
ماما / طب سها مش هتضيق
انا / سها دي غلبانه اوي ولما قولتلها قالتلي انا كنت هقولك تعمل كدا عشان ميبقاش لوحدهم
ماما / ر*** يخالهالك يا حبيبي
نزلت روحت علي القهوه لقيت خالد قاعد
انا / ايوه يا عم انزل كدا واخرج
خالد / قام خدني بالحضن حمد *** علي سلمتك
انا / *** يسلمك مالك شكلك في حاجه
خالد / ولا حاجه عادي
انا / هسيبك وهنتكلم بكرا براحتنا في مكتبك
هات شيشيه وشاي يا ابني عيني يا كيمو
جت الشيشه والشاي وفضلنا نرغي شويه وقومت مشيت وخالد حاسب ورحت غيرت ونمت علي طول انا وسها وصحيت الصبح لقيت سها محضره الفطار ومعاه عصير وحستها مبسوطه
انا / مش متعود علي كدا انا
سها / دا الا لازم تتعود عليه يا قلبي بعد كدا
انا / تسلمي يا روحي بس بدل العصير قهوه
سها / تؤتؤ عصير مع الفطار وتاخد شور تكون القهوه اتعملت
انا / ماشي كلامك يا ستي
سها / انا حاسه بفرحه وسعاده متتوصفش اني انا وانت في بيت واحد مع بعض ليها طعم تاني غير لما كنا في الفندق
انا / طبعا يا قلبي طول مانتي في بيتك مع جوزك ليها طعم عن اي حاجه تاني واه صح ماما وشروق جاين النهارده
سها / ينوره يا حبييي كويس انك عرفتني عشان اعمل غدا
انا / اخيرا هرجع من الشغل ادوق اكل مراتي حبيبتي
سها / نفسك تاكل ايه يا قلبي
انا / امممم ايه رأيك في صنيه بطاطس باللحمه الجملي (انا بحب اللحمه الجملي بقا 😂😂) مع شويه ملوخيه وجنبها رز بالشعريه وشويه سلطه يا نهار ابيض علي الجمدان
سها / من عيني يا قلبي كل طلباتك اوامر
انا / حبيبتي اوعي بقا اخد شور واعملي قهوه
خدت شور وشربت القهوه مع سجاره ولبست وخدت عربيه ورحت الشركه عند خالد الاول
داخلت سلمت علي الشباب وخالد كان معاهم وكلهم باركولي داخلت مكتب انا وخالد وطالبلي قهوه
انا / ها بقا مش ناوي تقولي مالك
خالد / تصدق انك الوحيد الا حس اني مضيق وسألني
انا / عشان احنا اخوات يا عبيط
وحكالي الا حصل من خطيبته
انا / وانت زعلان تبقا عبيط دا ر**** بيحبك انك عرفت الحقيقه بدل ما تلبس فيها
خالد / الا مزعلني اني كنت بحبها.
انا / بطل هبل وفك كدا دانت ر*** نجاك من واحده زي دي
خالد / عندك حق سيبك كنت عاوزك في موضوع مهم
انا / احكي وكانت القهوه جت ولعت سجاره وبستمع لي خالد
خالد / سالي والدها تعبان اوي وبياخد علاج غالي بس الدكتور بتاعه قالها اني العلاج مش حل ولازم عمليه وهتكلف 600الف جنيه وانت عارف سالي حالتها لو تكلم صادق باشا يعرف حد كويس ويخفض فلوس العمليه دي هي متعرفش اني كلمتك
انا / وهي معرفتنيش ليه هي مش عارفه اننا كلنا واحد حسابي معاها بعدين قولي اخبار السيستم ايه
خالد / تقدر تقول شهر بالكتير اوي يكون جاهز
انا / تمام اسيبك وارح الشركه بقا عشان لسه مرحتش
لقيت انجي بتتصل سبت خالد ونزلت
انا / اهلا
انجي / انت خلاص خدت علي قعدت البيت
انا / اه اه نايم جنبها
انجي / هههههههه انت فين شكلك في الشارع
انا/ كنت عند خالد بطمن وصل لي ايه وجي اهو في الطريق
انجي / ماشي يلا متتأخرش
خلصت مع انجي ووصلت الشركه لقيت سمر
سمر / حمد *** علي السلامه
انا / ا*** يسلمك يا سمر صاادق باشا جوه
سمر / اه جوه اتفضل
واحده قاعده تقريبا مستنيه من بدري
البنت / هو انا قاعده من ساعه وهو يجي يدخل علي طول
سمر/ حضرتك دا مدير الشركه
البنت / اه هو انت بقا المدير
انا / في ايه حضرتك ممكن افهم
سمر / هي طالبه تقابل صادق باشا ومعرفش في ايه
انا / طب حضرتك لو في مشكله ممكن تقوليلي وانا هتصرف
البنت/ تتصرف ازيه ها هترميني بره الشركه زي ما عملت مع جوزي
انا / طب حلو ادينا عرفنا مشكلتك اني جوزك اترفض من شركه بس عشان تعرفي مش انا السبب ممكن افهم الموضوع عشان اساعدك لو ليكي حق اتفضلي في مكتبي سمر هاتيلي قهوه وهاتي عصير لي الاستاذه
داخلت معايا المكتب وجي القهوه والعصير
انا / ها بقا انا سامعك
البنت / انا جوزي كان شغال في الحسبات هنا وتعب وعمل اشعات وتحاليل وطلع عنده ورم بس لسه في البدايه وطلب مبلغ سلفه من الشركه وحضرتك رافضت ومن تعبه بقا يوم يروح ويومين لا لحد مرافضه
انا / اولا الف سلامه عليه ثانيا انا معرفش اي حاجه عن الموضوع دا نهائي واول مره اسمعه منك انتي اسمك ايه الاول
البنت / شرين حضرتك وانا اسفه
انا / لا ولا يهمك دا جوزك ودا حقك هو جوزك اسمه ايه
شرين / سامي ابراهيم
رافعت التيلفون طلبت مدير الحسبات وجالي
استاذ ملاك / (وهو مش ملاك اصلا) خير يا استاذ كريم
انا / اتفضل اقعد عندك موظف اسمه سامي ابراهيم
ملاك / ايوه فعلا بس دا اتفصل
انا / ايه سبب فصله
ملاك / بيجي براحته ويغيب براحته الاستاذ
شيرين / لا (روحت بصصلها سكتت)
انا / وايه سبب غيابه دا متعرفش
ملاك / كل يوم تعبان تعبان
انا / اه وحضرتك لما فصلته رجعت لي مين
ملاك / انا مدير القسم مرجعتش لي حد
تيلفوني رن وكانت انجي
انجي / الطريق زحمه ولا ايه
انا / انا في المكتب في مشكله بخلصها وجي
انجي / مشكله ايه
انا / لما اجي هقولك باي
انا / وانت بقا عشان مدير القسم فصلته من نفسك
ملاك / ايوه يا استاذ كريم
انا / هو سامي جي طلب منك سلفه
ملاك / اه طلب سلفه كبيره 100الف
انا / عرضه الطلب دا علي مجلس الاداره
ملاك / لا عشان انا مدير الحسبات وعارف اني الشركه مش حمل مبلغ زي دا
انا / تمام كنت تعرف سبب السلفه ولا مسألتوش
ملاك / بيقولي تعبان وهيعمل عمليه
انا / تمام اتفضل علي مكتبك
مشي ملاك
انا / عرفتي اني محدش في الاداره يعرف حاجه عن الموضوع دا
شرين / انا اسفه جدا (وبتعيط)
انا / ممكن تهدي (اديتها منديل) العمليه هيعمله وهيخف وهيرجع شغله تاني ان شاء ****
شرين / يا ***
انا / هو بقاله اد ايه مفصول
شيرين / شهرين تقريبا
انا / تمام خدي الكرت دا بتاعي وكلميني بكرا علي الساعه 5 اخر النهار ممكن
شيرين / انا مش عارفه اشكر حضرتك ولا اتأسف علي كلامي بجد
انا / ولا تشكري ولا تتأسفي اتفضلي وبكرا كلميني ورحت مطلع 2000جنيه اديتهملها
شيرين / بجد مش محتاجه فلوس معايا
انا / دول مش ليكي دول لي الولاد تجبيلهم حاجه حلوه
خديتهم ومشيت ودخلت لي صادق باشا وانا متعصب
انا / الا اسمه ملاك دا لازم يغور يمشي او تجيب مدير عليه
صادق / اهدي يا ابني في ايه
انا / بني ادم مفيش عنده ددمم ولا رحمه روحت مولع سجاره وانا متعصب
انجي / اهدا يا كريم وفهمنا
حكتلهم الموضوع كله وازيه كان مستفز في رده
انا / اولا ملوش سلطه انه يمشي حد من غير ميرجع لي الاداره ثانيا واحد طالب سلفه عشان يعمل عمليه مش واخده يتفسح بيها وموظف عندك ترفض ليه من غير ما تعرض علي الادره وهي توافق او ترفض انت مالك يرد بكل برود ويقولي انا مدير القسم
صادق / تمام يا كريم اهدا وانا اصلا مكنتش حابه وهتصرف معاه
انجي / لا يا بابا تعمل اجتماع بكرا لي كل مديرين الاقسام ويتهزق قدامهم وبعدين يتفصل وتعرف مديرين الاقسام اني في اداره يرجعه ليهم
انا / صح يا انجي لازم يتهزق قدامهم كلهم عشان يبقا عبرا ليهم
صادق / كلم سمر بلغي مدرين الاقسام كلهم في اجتماع بكرا الساعه 2 تمام خلاص
انا / انا اسفه نسيت اسلم عليكم بس تشوف البنت وهي بتعيط تصعب عليك فعلا عاملين ايه
صادق / تمام يا سيدي انت اخبار الجواز ايه
انا / زي الفل
انجي / طبعا زي الفل عشان كدا جي متأخر
انا / انا من الساعه 10 عند خالد وخلاص شهر هيكون سيستم جاهز
صادق / عال اوي يعني ابلغهم يفرشه مكاتب المبنه الجديد
انا / اه يتفرش ويتجهز المكاتب ويخالي غرفه فاضيه وكبيره متتفرش والرسيبشن تحت عايزين سكرتيره ممكن انجي تشتغل هناك
انجي / الا يشوفك وانت متعصب ميشوفكش وانت بتهزر يا حلو
انا / و*** انجي انا مسكت نفسي عنه بالعافيه كنت عايز اقوم اكسر دماغه
صادق / خلاص روق بكرا اعمل الا عايزه معاه
انا / اه كمان عايز حضرتك تشوفلي مستشفي كبيره كويس من حد تبعك
صادق / موجوده بس ليه
انا / هو انا راجع من الاجازه اعالج الناس 😂😂😂😂
صادق / مين تاني
انا / ابوه سالي محتاج عمليه غاليه شويه وسالي مكنتش عايزه حد يعرف وخالد حكالي الموضوع عشان هما صحاب يعني
صادق / (كلم واحد صاحب مستشفي خاصه وقالي اني في حالتين هيجولو تبعه يعملهم تحاليل واشعات وهو هيتحمل تكليف اي حاجه مهما كان)
انا / لحد كدا تمام بس تكاليف بتاعتي انا
انجي / متنساش انهم شغالين عندنا يا استاذ
انا / مش هتفرق يا انجي بس انا ناويت علي كدا يبقا خلاص بقا
صادق / خلاص واسكت انت وفي اي وقت هتروح اسأل بس عن دكتور شوقي السعيد
انا / تمام اسيبكم بقا ويوم الجمعه الجايه انته معزمين عندي علي الغدا
صادق / ماشي يا كريم
سبتهم ونزلت اتصلت خالد
انا / فينك كدا
خالد / الشباب روحه وانا هقفل وانرل
انا / طب استناني قدام العماره انا جايلك
روحت لي خالد وركب معايا
انا / تعرف بيت سالي
خالد / اه في الزمالك
انا / طب يلا علي هناك
خدته ورحنا وصلنا تحت البيت بيت من البيوت بتاعت الزمالك الجميله القديمه دي
انا / رن علي سالي عرفها اننا تحت البيت
خالد كلم سالي وقالها اننا تحت وطالعين
طلعنا خبطنا وفتحت الباب
سالي / نورتيني اتفضله
ابوه سالي / اتفضله يا ولاد نورته
داخلنا سلمنا عليه
سالي / دا كريم يا بابا صاحب الشركه ودا خالد المدير
ابوها / اهلا بيكم شرفتوني
انا / الشرف لينا حضرتك ايه يا سالي مش هنشرب حاجه
سالي / اه اسفه بس مفجأه مش متوقعه
انا / هشرب شاي ماشي
عملتلنا 2شاي
انا/ انا بتأسف لي حضرتك اننا جينا من غير معاد بس موضوع في الشغل مهم
ابوها / لا يا ابني زي بيتك اسييبكم براحتكم
قام داخل الاوضه بتاعته
انا / هحاسبك بعدين مش دالوقتي عشان مش وقته بكرا الساعه 7 تكوني قدام مستشفي *** انتي وولدك ومن غير كلام كتير
سالي / انا مش عارفه اشكرك ازيه يا كريم بس دكتور بتاع بابا اكبر دكتور اورام في البلد ودا افضل واحد بدل ما نروح لي دكاتره تاني
انا / لا مستشفي دي الخبير الا فيها احنبي مش مصري ودا افضل بكرا الساعه 7
سالي / حاضر
شربنا الشاي ونزلنا عند شرين وسامي
شرين / ر*** يباركله كريم دا فعلا يا سامي
سامي / انا عارف ومتاكد اني الكلب ملاك هو السبب
شيرين / انت من الاول كنت كلمت حد من الاداره
سامي / اذا كان مديرين الاقسام محدش منهم بيدخل علي الاداره غير لو حد منهم طلبهم عايزاني انا اقابل حد منهم
شيرين / مش مهم يا حبيبي اهو ر*** سترها ووقعنا مع واحد ابن حلال
وصلت خالد لي اقرب مكان وانا روحت لقيت ماما وسها وشروق مستنيني واول مدخلت خدت شور واتغدينا وفضلنا قاعدين نهزر ونضحك وداخلنا نمنا وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني اشوفكم علي خير باي






الجزء الثالث



وقفنا الجزء الا فات لما اتفقت مع سالي انها هتجيلي عند المستشفي هو وابوها الساعه 7 وكنت متفق مع شيرين تكلمني الساعه 5 ورحت سهرت مع ماما وسها وشروق وداخلنا نمنا صحيت الصبح سها محضرا الفطار وبتصحيني عشان افطر قومت خدت شور في الحمام الا في الغرفه عندي ولبست وخرجت افطر لقيت شروق كمان لابسه عشان نازله وماما قاعده علي السفره وسها ومستنيني
انا / صباح الخير (وبوسه دماغ ماما)
كلهم / صباح الخير
انا / لابسه كدا ورايحه فين
شروق / الجامعه النهارده اول يوم
انا / اه صح نسيت
فطرنا وشربت قهوتي ونزلت انا وشروق لقيت عم جابر البواب
جابر / صباح الخير يا كريم باشا
انا / صباح الفل يا عم جابر بلاش باشا دي قولتلك انا قد عيالك يا راجل عجوزه
جابر / مقامك عالي يا ولدي
انا / ا*** يكرمك يا راجل يا طيب بس كريم بس احسن ودي شروق اختي وهتكون قاعده معايا هي وماما خالي بالك منهم ودي عربيته
جابر / في عيني يا ولدي
انا / تسلم (ورحت مطلع 50جنيه مدهاله )
جابر / كتير كدا يا ابني
انا / مفيش حاجه تكتر عليك يلا يا شروق علي جامعتك
ركبت العربيه ودورتها فتحت الباب ونزلت لي عربيه شروق شافتني جي نزلت الازاز
انا / شروق مش عاوزه افكرك بي الاتفاق الا بنا مفيش حد يلمسك فاهمه
شروق / فاهمه كويس يا كريم وانا عمري ما افكر في حد حتي صاحبك وانت مسافر كان بيحاول معايا هو وندا وانا رافضه
انا / تمام وانا هتصرف مع حسام دا
شروق / لا هو بصراحه كان قصده خير وعاوز يتقدملي كمان
انا / ومكلمنيش ليه
شروق / عشان لسه انت جي امبارح وتلاقي ملقاش وقت مناسب
انا / تمام هسيبه لحد ما يجالي لوحده يلا عشان متتأخريش
سبت شروق وهي خدت عربيتها ومشيت وانا روحت علي الشركه لقيت سمر
سمر / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير ابعتيلي قهوه بعد ازنك علي مكتبي علي مدخل لي صادق باشا
سمر / حاضر بس صادق باشا لسه مجاش
انا / تمام ابعتهالي علي مكتبي
داخلت مكتبي وكلمت انجي
انا / ايه يا انجي مجتوش يعني
انجي / كان معانا شغل باليل متأخر واهو ساعه وهنوصل
انا / طب ومحدش بالغني ليه بالشغل دا
انجي / بابا يا سيدي قالي لسه عريس جديد نسيبه شويه يتمتع
انا / تمام انا في الشركه اصلا
انجي / تمام باي
سمر داخله بالقهوه
انا / سمر بعد ازنك ابعتيلي مدام رشا من قسم الحسبات
سمر / حاضر
خرجت سمر وكلمت مدام رشا الا جتلي خبطت علي الباب وداخلت
( رشا 36 سنه حاجه كدا ملفايه زي ما الكتاب قال نسخه تانيه من هيفاء وهبي كيرفي موت)
رشا / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور اتفضلي اقعدي تشربي ايه
رشا / لا متشكرا ملوش لازوم تحت امرك
انا / انتي شغاله في الشركه بقالك اد ايه
رشا / تقريبا من وانا بدرس لسه في الجامعه كنت بدرب هنا يعني من حوالي 15او16 سنه
انا / حلو يعني قديمه معانا وعندك علم بمشاكل القسم بتاعك وكل حاجه في
رشا / انا جي عليا 4 مدرين للقسم دا واستاذ ملاك الخامس
انا / تعرفي ايه عن مشكله سامي الا كان شغال معاكم
رشا / بصراحه الناس في الشركه كلها زعلت بسبب الموضوع دا وفي ناس كتير مشييت مش القسم بتاعي بس لا دا جميع الاقسام
انا / طبيعي انهم ميحصوش بالامان في الشركه بعد الا زفت ملاك عمله
رشا / بصراحه اه انا واحده من الناس بدور علي شغل اصل لما المكان الا بشتغل في ميقفش جنبي في ظرف زي دا مين هيقف جنبي
انا / عندك حق فعلا بس كل دا هيتصلح وسامي هيتعمله العمليه وهيرجع ان شاء *** احسن من الاول وهيرجع شغله كمان
رشا / بجد *** يباركلك فعلا دا شب ولسه في بدايه حياته.
انا / حتي لو كبير دا موظف في الشركه وليه حق فيها كمان اتفضلي انتي علي مكتبك وانسي موضوع انك بتوري علي شغل دا ومتتكلمش مع حد في حاجه ولو ملاك سالك كنت عايزك في ايه قوليله كان بيسأل علي سامي وشغله كويس ولا لا
رشا / حاضر تمام بعد اذنك
راحت رشا تشوف شغلها وجي صادق باشا ودخلتله
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح النور يا كريم
انا / شغل من غيري
صادق / ههههههه مانت بتعمل شغل من غيرنا وبعدين انت عريس جديد سايبك شويه تدلع
انا / لا لو كدا ماشي هتعمل ايه مع ملاك
صادق / هفصله طبعا بعد مهزقه
انا / طب متسبلي اني اهزقه
صادق / براحتك يا عم هزقه
انا / وناوي تجيب مدير حسبات جديد
صادق / طبعا
انا / طب ليه ما عندك الا يقوم بالشغل دا كله واحسن من اي حد وعلي علم بالقسم وحافظه
صادق / مين دا
انا / مدام رشا 15سنه شغاله معاك يعني حافظه الشغل
صادق / معرفهاش
انا / ما لازم ما تعرفهاش عشان محدش بيلف علي الاقسام ولا بيشوف مشاكل الموظفين وسايبين المدرين يتحكمه فيهم
انجي / صح كلامك يا كريم
صادق / خلاص انت وانجي موجودين بعد كدا تلفه علي الاقسام وتشوفه مشاكل بنفسكم
فضلنا نرغي وجي معاد الاجتماع والمدرين كان مستنيني قدام المكتب وانا خرجت داخلتهم وطلبت من سمر تكلم مدام رشا وتخاليها تستني هنا لحد مطلب منها انها تدخل داخلت الاجتماع.
انا / مساء الخير
كلهم / مساء الخير استاذ كريم
انا / في اي مشاكل في الأقسام عندكم او حد من الموظفين عنده مشكله
hr/ حضرتك عندنا نقص في العماله
انا / تقدر تقدم الملف بتاعك وانا هتصرف
Hr / جاهز اتفضل
انا / تمام حاجه تاني
مدير الشؤون / لا احنا مشاكلنا في نقص الموظفين
انا / نقص دا حصل امتا
hr / من شهر تقريبا والموظفين بيستقيله
صادق / طب وايه سبب دا
كلهم بصه لي بعض ومحدش لاقي رد
صادق / تفتكر يا استاذ ملاك مرتبات قليله
ملاك / لا يا فندم بالعكس مرتبات كويس جدا
انجي / امال تفتكر ايه سبب يا استاذ ملاك
ملاك / مش عارف حضرتك
انا / اقولكم انا ايه سبب تفتكره حضرتكم لو انته موظفين عادين في الشركه وسمعته اني الشركه فصلت زميل ليكم عشان تعبان ومش عايزه تساعده بسلفه يعمل عمليه حد فيكم هيشتغل
كلهم / لا طبعا (هما فاهمين انا بتكلم علي ايه عشان موضوع الشركه كلها عرفته)
انا / انت مين يا استاذ ملاك اداك الحق انك تفصل موظف في الشركه انت شغال فيها زيك زيه
ملاك / انا مدير القسم
انا / ما لو كل مدير قسم فصل موظف عشان هو مدير القسم من غير تحقيق يبقا نقفل الشركه
ملاك / انا
انا / انت تخرس خالص عشان انت انسان حرام اقول عليك انسان اصلا انت لما سامي طلب منك سلفه مكلمتش الاداره ليه
ملاك / انا مسمحش يا صادق باشا استاذ كريم يكلمني كدا
صادق / انت تخرس وترد علي السؤال
ملاك / حضرتك انا مدير الحسبات والمزنيه بتاعت الشركه متسمحش بي كدا
انا / انت من شهرمطلع مكافات لي الموظفين شهر يعني مبلغ كبير يعدي 2مليون مش 100 لي واحد هيعمل عمليه
ملاك / اصل...
انا / هششش انت متحول للتحقيق كلمت سمر داخلي مدام رشا
انا / اتفضل يا استاذ ملاك عشان في حد محتاج لي الكرسي بتاعك اتفضلي يا مدام رشا
صادق / مدام رشا بديل لي استاذ ملاك واحب اوجه الكلام لي حضرتكم قرات منصبك في حدود شغلك في اداره وهي المسؤله اي مشكله لي موظف احنا موجودين انا او انجي او كريم كل يوم موجدين انا لازمتنا جاين نقعد في المكاتب بس
كلهم / تحت امرك يا صادق باشا
انا / اه ياريت تعرفه الموظفين اني سامي هيعمل العمليه وهيرجع مكانه تاني اتفضله
خرجه كلهم وانا خرجت وراهم
انا / مدام رشا عاوزك في مكتبي سمر ابعتيلي شاي
انا / اتفضلي اقعدي
رشا / تحت امرك يا استاذ كريم
انا / هتنزل دالوقتي ملاك يفضي مكتبه وتاخده مكانه عايزك تراجعي كل حاجه وراه لي يكون عامل بلاوي
رشا / حاضر
انا / قدامك اسبوع لحد التحقيق ميخلص معاه ويتفصل تكوني راجعتي كويس اتفضلي
رشا / انا متشكرا جدا لي حضرتك يا استاذ كريم
انا اه اعملي حسابك اني مكانك في واحد كويس هيشتغل في وهيكون النائب بتاعك
رشا / تمام بعد اذنك
مشيت وانا كلمت حسام
انا / ايه يا زفت
حسام / حبيبي يا غالي
انا / عاوزك تصفي شغل في المعرض
حسام / ليه كدا دا انا لسه جايب عربيه
انا / الف مبروك والعه معاك
حسام / ينفع يعني اروح اخطب اختك من غير عربيه
انا / وانا يا علق هبصلك عشان معاك عربيه
حسام / هههههه حبيبي هجيلك يوم الخميس اطلب ايدها
انا / سيبك من ايدها ورجلها انا بكلمك في شغل
حسام / اه تمام طب هشتغل فين
انا / في الشركه معايا هتكون نائب مدير الحسبات
حسام / يعني من مدير انزل لي نائب لا يا عم مش لاعب
انا / يا علق انت شغال ومعاك موظف واحد مسمي نفسك مدير انت هتكون لي قسم في 15 محاسب
حسام / ايه يا عم انته بتحاربه خلاص يومين اخلص نفسي منهم واجيلك
قفلت مع حسام وكانت ساعه وصلت 5 وشيرين متصلتش بيا ومش معايا رقمها سمر داخلت عليا
سمر / صادق باشا مشي وكان فاكر انك مشيت وانا ماشيه ولا استني حضرتك لو عايز حاجه
انا / لا تمام امشي انتي انا مستني تيلفون بس وهنزل علي طول ولا اقولك انا هنزل دالوقتي يلا
خرجت نزلت ولقيت رقم بيرن
انا / الو
المتصل / استاذ كريم انا شيرين مرات سامي
انا / اه اهلا بحضرتك فينك كدا
شرين / انا في البيت وسامي جوزي جنبي لو حضرتك عايزه
انا / هبعتلك لوكشين لي مستشفي تجيبي سامي وتجالي حالا هناك.
شيرين / حالا حاضر
سامي / قالك ايه
شيرين / يلا قوم نلبس عشان مستنيني عند المستشفي وبعتلي اللوكشين اهو
خدت عربيتي ورحت قعدت في كافي جنب المستشفي لحد ما وصلت شرين ومعاها سامي
انا / استاذ سامي انا بتأسف لحضرتك واكدلك اننا منعرفش اي حاجه من الا حصلت دي وعلي العموم ملاك اتفصل وانت تقوم بالسلامه شغلك موجود ومرتبك الشهرين الا فاته بكرا حسابك هيتفعل ويتحول مرتبك عليهم وهيبقا شغال لحد مترجع شغلك
سامي / حقيقي مش عارف اشكر حضرتك ازيه بجد
انا / علي ايه يعني كلنا اخوات اتفضله
داخلت المستشفى في الرسيبشن
انا / عاوز دكتور شوقي السعيد
الموظف / بخصوص ايه حضرتك
انا / قوله استاذ كريم من عند صادق باشا
اتصل بي بلغه والموظف بعت معايا حد من الامن يوصلني داخلت المكتب
شوقي / اهلا وسهلا اتفضله
داخلنا قاعدنا وخدت التحاليل والاشعات اديتهم لي دكتور شوقي
شوقي / تحاليل دي من امتا
سامي / من 4 شهور تقريبا
شوقي كلم دكتور مدير القسم واداله التحاليل والاشعات بص عليهم وعارفه انهم من 4شهور
الدكتور / تمام لازم اعمل تحاليل واشعات جديده اعرف المرض وصلي لي مرحله ايه وكمان اشوف العلاج عامل نتيجه ولا لا
شوقي / اعمل كل الازم حالا اتفضل يا استاذ سامي معاه
انا / وانا هستني في كافتيرا المستشفي
شوقي / و*** ما يحصل انت هتفضل في مكتبي لي حد ميخلص خالص
انا / طب اتفضله انته
خرجه مع الدكتور
انا / كمان ساعه يا دكتور معايا حاله تاني بس دي ورم
شوقي / كويس دا الخبير الاجنبي هنا
انا / مانا جبتهم عشان كدا وزمنهم جاين.
شوقي / ينوره طبعا بس الاول تشرب ايه
انا / ممكن قهوه ماشي
جت القهوه وشربتها وجي سامي والدكتور طمنه وقالنا العلاج جايب نتيجه بس هياخد وقت لاكن الافضل نعمل العمليه
انا / تمام شوف يجيلك امتا وتحجزه ونعملها
الدكتور / بس دي هتكلف 200الف
شيرين / ازيه دا دكتوره بتاعه قال 100بس
انا / شوف يا دكتور اجرأت بتاعتك ملكش داعوه بالفلوس
شوقي / اتفضل يا دكتور وبلغ استاذ سامي هتعمل ايه معاه
خرجه كلهم بره شوقي / بص انا عشان خاطر صادق باشا هقولك 150بس
انا / مفيش اي مشكله تمام
خرجت وقفت معاهم وقاله يجي كمان يومين هيتحجز تلات ايام وفي اليوم الرابع هيعمل عمليته وسالي كلمتني وقالتلي هي قدام المستشفي خرجت سلمت عليها وعلي ولدها وخدت رقم سامي وقولتله هكلمك اول ما مرتبك يتحول لي حسابك والفبزا ترجع تشتغل تاني وشكرني ومشي
داخلت تاني لي دكتور شوقي
انا / ها اتأخرت عليك هههههههههه
شوقي / هههههههه اتفضل يا استاذ كريم
قعدنا واديتها التحاليل والاشعات وجي الدكتور الاجنبي
الدكتور / هنعمل تحاليل واشعات تاني وهيتبقا الماسح الزري دا مش موجود في المستشفي ممكن تعملي وبكرا اشوفه.
وخرجه عمله كل تحاليل والاشعات ودكتور شافهم وقالي اني لازم الماسح الزري خرجنا مشينا واتفقتا بكرا سالي والدها هقابلهم بعد ميعمله الماسح الزري ونروح مع بعض خدتهم ومصلتهم وطبعا كنت هلكان روحت خدت شور ولبست شورت وتشيرت واتغديت وسها كانت متغدتش
انا / يا بنتي انا ممكن اتأخر اتغدي انتي وانا لما اجي اكل
سها / لا يا قلبي مقدرش اتغدا من غيرك
شروق / بطله محن
امي / بضهر ايدها علي وشها احترمي نفسك.
انا / احسن بس يا ماما خلاص بقت عروسه مينفعش تضرب
امي / وحياتك لو انتي وغلط هتضرب
كلنا فضلنا نضحك واتغديت وبشرب الشاي
انا / اه صح يوم الخميس حسام جي يطلب ايد شروق
ماما / ينور يا ابني ولد محترم وغلبان
سها / اه فعلا شكله محترم
شروق / مبسوطه وواشها احمر
انا / يعني انتي بتتكسفي اوي يا اختي
قومت داخلت البلكونه وعندي بلكونه كبيره وواسعه وحاطط فيها طربيزه و4 كراسي القاعده فيها تحفه ولعت سجاره مع الشاي داخلت سها قعدت علي حجري احنا قدامنا مفيش مباني ودا الجميل في المكان روحت بايسها من بوقها
سها / انت واحشني اوي
انا / انتي اكتر (نزلت بي بوقي علي صدرها عضتها منه)
سها / اه يا رخم طب متيجي ندخل جوه
انا / شويه ماشي مستعجله ليه يا بت هههههههه
سها / بقولك واحشني
انا / حطيط ايدي علي كسها من فوق البجامه لقيته مولع يا قلبي لا نداخل دا مولع.
سها / شوفت بقا
شروق / بتعمله ايه
انا / اهو هنسبهالك وداخلين اوضتنه
شروق / اه هتتشاقه
سها / نفسك انتي
شروق / اوي
انا / بعينك سوسو حبيبتي وبس 😜
شروق / بقا كدا ماشي اشبع بيها يا اخويا
فضلنا نضحك عليها وداخلنا وسبنيها واقول ما قفلت الباب لقيت سها بتزقني علي السرير ونيمتني علي ضهري وطلعت ركبت فوقي
انا / هههههههه انتي هايجه اوي
سها/ اوي اوي وعماله تبوص في واشي ورقبتي وقلعتني التشيرت ونزلت بوس في صدري وتطلع علي شفايفي وراحت نازله شدا الشورت والبوكسر نزل معاها ومسكت زبي مص وكانت هايجه اوي روحت قايم عديلها ومقلعه ملط ومكنتش لابسه ولا اندر ولا برا ونزلت مص ولحس في صدرها ورحت نازل علي كسها فضلت الحس ومدخل صباعين في كسها اااااااااه الحس يا حبيبي كسي الشرموطه بتاعتك الحس اوي ااااااااه وراحت ناطره في واشي مسبتهاش تهدا روحت رافع راجلها وراشق زبي ااازاااااه كسي اتفشخ نكني يا حبيبي اااااااااه ااااااااااه اجمد نيك يا قلبي مش قادره ااااااااااااه حرام عليك روحت منيمها علي جنبها ونمت وراها ورافع رجلها اليمين ومداخل زبي في كسها وفضلت ارزع شويه روحت مطلع زبي وراشقه في طيزها اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ هي عارفه الاوضه عازله للصوت وهي تصرخ ااأاااااه طيزي طيزي لا مش قادره ااااااااااه ارحم طيزي اااااااااااه روحت مقومها في وضع الدوجي وداخلت زبي كسها وبشدها من شعرها وهي اترعشت ونزلت علي ذبي وكسها كان بيقفل علي زبي وبيعصر في وانا مستحملتش روحت مسرع في النيك جامد وهي بتصرخ روحت منزل شلال في كسها ااااااااااه مش قادره روحت نايم فوقها وهي علي بطنها وزبي خرج لوحده روحت قعدت جنبها وولعت سجاره
انا / اتبسطي يا قلبي
سها / اوي اوي
انا / شبعتي ولا عاوزه تاني
سها / انا شبعت اوي بس لو انت لسه مشبعتش تحت امرك يا قلبي
انا / المهم عندي انتي تكوني شبعتي
سها / اه يا قلبي شبعت وارتحت
داخلنا خدنا شور ونكتها تاني تحت الدش وخرجنا لبسنا وطلعنا قعدنا مع ماما واختي
شروق / كل دا ايه
انا / وانتي مالك
شروق / عاوزه زيها ولا خلاص نستني ( بتتكلم بصوت واطي)
انا / من عيني هدلعك بس ماما انتي فاهمه
شروق / طب ينفع اروح لي حسام
انا / انتي عاوزه كدا
شروق / تعبانه اعمل ايه
انا / بكرا ولا بعده هريحك بس حسام حاولي متعمليش معاه حاجه عشان ميزهقش منك ويفسخ الخطوبه بعد كدا بي اي حجه
شروق / حاضر يا قلبي
في شقه في مصر الجديده
ااااااااااه ااااااااه براحه ااااااااااااه مش قادره ااااااااااه وهو نزلهم وكان بينكها في طيزها
الواد / مش عاوزه تقوليلي انتي مين ولا اسمك ايه
البنت / انا باجي عشان اتمتع مش عشان اتعرف
الواد / مدام جيا تتمتعي ادخله يا رجاله
داخل 4 وكلهم قالعين ملط وبيلعبه في ازبارهم
البنت / هههههههههه تصدق خوفتني
الواد / مانتي لازم تخافي يا شرموطه وضربها بالقلم
البنت / كلمه واحده الا هيفكر ينكني فيكم يبقا كتب علي نفسه يعيش عمره كله مره عشان هقطعولك وبالنسبه لي الخول دا ايدك الا اتمدت عليا هتقطع مع بتاعك ودا وعدي ليكم
العيال بصه لبعض وهجمه عليهم فشخوها نيك في كل حتي في جسمها وكانه بينيكه بعنف فيها وواحد مداخله في طيزها وواحد في كسها وهي بتصرخ علي الاخر من الوجع بعد 3سعات كانه خلصه نيك فيها وهي لبست ونزلت
عندي انا وسها في الاوضه ولسه هنام جالي تيلفون من رقم وشكله من بره مصر
انا / الو مين
المتصل / كيفك كريم
انا / تمام مين معايا
المتصل / انا كارم
انا / اهلا وسهلا ايه اخبارك
كارم / تمام انت كيفك
انا / انا تمام غريبه جبت رقمي منين.
كارم / ههههههههه سهله عليا مو صعبه واعرف عنك اشياء كتير
انا / اها لا دا انا كدا اخاف منك
كارم / لا لا انت مثل اخي المهم انا كنت جي زياره مع وعود زوجتي واخو زوجتي وزوجته كان بدي اروح الساحل تعرف حدا هناك عنده شاليه نقعد في
انا / تيجي تنور عاوز شاليه في مكان هادي ولا مكان زحمه
كارم / لا لا هادي
انا / تمام عارفني جي امتا وانا هكون في استقبالك في المطار
كارم / يوم السبت القادم
انا / تمام تنور
كارم / تسلم قبل مركب الطياره هعرفك انا جي الساعه كام
انا / تمام سلام
قفلت معاه
سها / كارم دا بتاع اليونان
انا / اه.
سها / وعايز ايه دا
حكتله الا عايزه كله
سها / دا جي وفاكر اني في تبادل تاني
انا / تقريبا لا عشان معاه اخو مراته ومراته انتي لو لقيتي جي عشان كدا هتوافقي
سها / مش عارفه هي بصراحه متعه كبيره اوي اني اشوفك مع واحده تاني قدامي وقدام جوزها كمان ببقا مستمتعه اوي
انا / امممم خاليها بظروفها
وبوستها ونمنا وصحيت الصبح العادي بتاع كل يوم شور وافطر واشرب القهوه وانزل روحت الشركه وداخلت لي صادق باشا كان قاعد لوحده
صادق / احنا قسمنا الشغل علي 4 مخازن المخزن الا في الشركه و3 كمان ابقي كلم ناصر يوريك اماكن جديده
انا / عاوزين مخزن 5كمان
صادق / ليه
انا / وجود مخزن زي دا في الشركه خطر عليك
صادق / بس دا صعب حد يوصله
انا / لو صعب نقلت من البضاعه ليه
صادق / تأمين مش اكتر
انا / ودا برضه تأمين مش اكتر امال فين انجي
صادق / تعبانه مقدرتش تنزل
انا/ تمام بعد ازنك انا في المكتب
روحت مكتبي وكلمت انجي اطمن عليهم
انا / ايه الف سلامه
انجي / *** يسلمك
انا / مالك
انجي / شويه تعب كدا ممكن اشوفك يا كريم بعد متخلص
انا / تمام حاضر
وقفلت معاها سالي كلمتني قالتلي انها عملت الماسح الزري وشوف هنروح امتا قولتلها تتحرك دالوقتي علي المستشفي ونزلت روحتلها وقبلتها ورحت للدكتور شاف الماسح الزري وقالنا لازم عمليه ونسبه الشفاء بتاعه 70% انا بسيت لي سالي هزت دماغها بي موافقه واتفقنا علي معاد العمليه وشوقي قالي هيكون حسابها 800 الف وقولتله تمام وخرجنا وسألت سالي وافقت ليه قالتلي الدكتور بتاع بابا قالنا اني نسبه الشفا فيها 40% ودا بيقول 70 يعنط لازم اوافق وسبتها واعتزت اني ورايه مشوار مهم مش هقدر اوصلها ورحت لي انجي الفلا بصراحه كنت مستغرب من طلبها تشوفني قولت اكيد في حاجه داخلت الفلا وهي كانت في اوضيتها طلبت انهم يبلغوها اني تحت وحد يجبلي قهوه وفعلا نزلت والقهوه جت
انا / مانتي زي القرد اهو مالك (وكان باين عليها العياط )
انجي / بتبتسم تعبانه شويه جيت ليه
انا / جيت ليه ايه المقابله دي
انجي / مش القصد بس كنا هنتقابل بره
انا / بصراحه عندي فضول اعرف في ايه عشان كدا جتلك هنا
انجي / تعاله بره الجنينه عشان محدش يسمعنا
خرجنا بره
انا / ها قولي في ايه
انجي / بصي يا كريم مفيش غيرك احكيله الكلام دا ولا اثق في كد غيرك انا زي زي اي بنت بتعمل العاده السريه وفي مره فتحت نفسي بالغلط عرفت اني في عمليه وخلاص الموضوع تخطيته علي كدا بس حبيت اني اجرب متعه الجنس اني ابقي مع راجل حقيقي فكرت فيك بس خفت ترفض وتزعل مني في لقيت شب بقيت بروحله شقته كل اسبوع نعمل علاقه مره وخلاص امبارح بعد العلاقه جاب 4 صحابه واختصبوني كلهم وعايزه انتقم منهم وبتعيط
انا / طب اهدي وانا هتصرف متعيطيش بقا خلاص هاتي عنوان الشقه
خدت منها العنوان ورحت للمكان دا وخبط علي الشقه وكان في صوت دوشه جوه الباب اتفتح وبرمي عيني جوه لقيت الرجاله كلها موجوده ومعاهم شرموطين
الواد / ايوه عايز مين
انا / عايز انيكك
روحت مدي بالدماغ وقع في الارض ومطلع المسدس وكلهم جين عليا بيجره شوفه المسدس وقفه مكانهم واحد منهم هو في ايه انت مين وعايز ايه
انا / انا مين عايز ايه هتعرف في وقتها
روحت مطلع افزان من جيبي خدي يا لبوه انتي وهي اربطي ايداهم كلهم وانا مبهزرش هقتلكو ومش هتحاسب فيكم في اسمعه كلامي احسن
البنتين ربطه ايدهم يلا البسه وانزله انته وكلمت واحد صاحبي عنده مخازن غرده ابعتلي 5 رجاله من عندك وعربيه نص نقل وبعتله اللوكشين ( طبعا مردتش اكلم حد من رجالتنا عشان خاطر انجي) خميت عين العيال وخدتهم مع رجاله علي مخزن وبعت لي انجي لوكشين وجتلي اول ما داخلت
انا / هما دول
انجي / اه
شورت لي واحد فك عينهم اول ما شوفها كان بيعطه
انجي / محدش فيكم صدقني صح
انا / وهما مصدقوش ايه
انجي / اني هخليهم حريم
انا / اه فهمت طيب يا رجاله نفزه وفعلا قطعه لي كل واحد بتاعه وكانه بيسرخه
انجي / اه دا لسه وعدته اني هقطع ايده
ايده اتقطعت واتغمه عينهم ومشينا
انجي / متشكرا اوي
انا / بطلي هبل وروحي روحي عشان ورايه مشوار
روحت لي صاحبي وخدت معايا 50الف
انا / منير بي
منير / ياض انت بتاع مصلحتك متعرفنيش غير عشان كدا
انا / انت مصدق الكلام دا
منير / مصدق اه
انا / ضغط شغل غصب عني واديك شايف المشاكل الا بقابلها
منير / ولا يهمك يا واطي تشرب قهوه
انا / ماشي وخد دول
منير / ايه دول
انا / 50الف عشان الرجاله
منير / انت عبيط
انا / انت مال امك دا للرجاله الا تعبت معايا مش ليك
وخدهم منير وشربت معاه القهوه وسبته ومشيت روحت اتعشيت معاهم ونمنا وباقي الايام كانت عاديه بين نيك سها وشروق وحسام جي يوم الخميس وخطب شروق ولبسها دبله ويوم خلص ويوم الجمعه صادق باشا جي واتغدا معايا هو وانجي وباليل كارم كلمني قالي الطياره هتوصل مطار القاهره الساعه 7 الصبح وقفلت معاه وعرفت سها عشان تيجي معايا بعربيتها عشان اكيد معاهم شنط كتير وهما 4 ونمت وصحيت بدري روحنا المطار وشوفت ملكه جمال حاجه كدا تتاكل اكل ودي تبقا مرات اخو وعود وكانت كيرفي بمعنا الكلمه وسلمنا عليهم وكانه حاجزين ليله في فندق وهيسافره بكرا الساحل وصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر معاهم الساحل عشان نبقا كلنا مع بعض وقولتله هشوف ظروف شغلي وقالي صادق باشا مش هيرفضلك طلبك بصتله واستغربت ازيه يعرف حجات دي كلها عني بسهوله كدا بس مردتش ابينله وضحكت وسبته ومشيت وسها مشيت بعربيتها وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا اتمني تكونه استمتعته وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير باي
جامد ياصاحبي مستنيين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
حقيقي متعة ملهاش حدود
اسلوب سلس
احداث دسمه
منتظر الجديد
استمررررررررر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
➤السابقة


قبل مبدأ الجزء الاول من السلسله الثالثه حابب اشكركم علي تفاعل مع القصه و كمان اشكركم علي تشجيع اني اكمل القصه وفي الجزء دا هنزل صور ابطال القصه الا هما سها ونها وشروق وندا وانجي وسمر ولو في اي شخصيه جديده هتظهر في الاجزاء الا جايه هبقا انزل صوره في وقتها نبدأ السلسله الثالثه
الجزء الأول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثانيه اني كريم خلاص اتجوز سها قدام الناس وبقا متجوزين قدام اهل سها واهله هو كمان وكتبه الكتاب وعمله الفرح (كتب الكتاب طبعا كنت جايب واحد عامل مؤذون مش بجد عشان انا وسها متجوزين أصلا بس كان لازم اكتب الكتاب قدام اهلها والناس ) وسافرنا فرنسا وطبعا سها في المطار كانت بفستان الفرح عشان طلعنا من القاعه علي المطار لما وصلنا فرنسا كان الامن في المطار متساهل معانا وبيبارك علي الفرح وروحنا الفندق الا نزلين في وطلعنا السويت وشويه وكان خدمه الغرف جابلنا هدايه من الفندق بي مناسبه الفرح اكل وشرب وكانه مهتامين جامد بعريس وعروسته في شهر العسل وداخلنا خدنا شور كل واحد لوحده سها داخلت الاول وخارجه لفه جسمها بي فوطه وانا داخلت خدت شور وخرجت كانت سها لابسه قميص نوم ابيض شفاف وتحته اندر فتله ابيض ونايمه علي ضهرها وانا خارج لافف الفوطه علي وسطي واول ما شفت سها روحت مصفر
انا / ايه الحلاوه دي روحت شادد الفوطه من واسطي بقيت ملط وناط علي السرير
سها / ايه يا عم هو علي طول واقف كدا مبيهمدش
انا / مهو لازم لما يشوف الحلاوه دي يقف احترام كل دا وانا بلعب في صدرها
سها / ااااه سيب صدري بس
انا / صدرك ايه الا اسيبه دا انا مش هسيب حتي فيكي غير وانا مداخل زبي فيها
سها / بس يا سافل احترم نفسك
انا / طب تعالي بقا هوريكي السافل دا هيعمل ايه
روحت مره واحده مقلعها القميص ومنزل الاندر وهي بتحاول تهرب مني بهزار وبتضحك وخالتها ملط هي كمان روحت منيمها علي بطنها علي حجري وفضلت اضرب علي طيزها
سها / ااااااه يا متحرش هههههههه
انا / انا هوريكي السافل بيعمل ايه يا لبوه
سها / اااااااه براحه علي طيز لبوتك
انا / انا لسه عملت حاجه يا لبوه دا بسخن بس
سها/ اااااي طيزي يا سافل
انا / مالها طيزك يا لبوه(كل دا وانا بضربها علي طيزها )
سها / ااااااه احمرت ووجعاني من الضرب براحه
انا / انا ناوي اخاليها تورم مش سافل بقا
سها / اااااااه ينفع طيز سها حبيبتك تورم
انا / لا يا قلبي مينفعش (ونزلت فضلت ابوس في طيزها)
روحت فاتح فلقت طيزها وفضلت الحس في خرم طيزها وانزل بي لساني علي كسها بعدين نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها اكل ونزلت علي رقبتها بعدين علي صدرها مص وعض في الحلمه واهاتها بدأت تزيد نزلت علي كسها لحس ومدخل صباعين في كسها الا غرقان وداخله بسهوله عشان كسها كان سايح
سها / كريم كفايه وقوم داخله ابوس ايدك
انا / ادخل ايه يا لبوتي
سها / داخل زبك يا حبيبي
انا / ادخله فين يا قلبي
سها / ااااااااااااه في كسي يا كريم كفايا
وانا مش سأل فيها واترعشت ونزلت في واشي سبتها تهدا وخدت شفايفها في بوسه قامت نيمتني علي ضهري وفضلت تبوس في واشي وتلحس عسلها من علي واشي وتنزل تبوس في صدري بعدين نزلت علي زبي فضلت تمص في بسرعه كانت بتاكله ومره واحده قامت ونزلت علي بكسها لي اخره
سها / اااااااااااااااااه وثابتت مكانه
انا / الفندق كله عرف انك بتتناكي هههههههه
سها / زبك فشخني كل دا وهي مش بتتحرك
انا / هو لسه عمل حاجه وبدات احرك براحه واهاتها اشتغلت اااااه اااااه اااااااه حبيبي زبك حلو نيك كمان وهي بدأت تطلع وتنزل علي زبي وتتنطط عليه ااااااه اااااااه حبيبي نكني وانا بدأت احرك نفسي وهي بتطلع وتنزل اااااه ااااااه روحت منيمها علي ضهرها ورافع راجلها علي كتفي وفضلت انيك فيها جامد وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت مطلع زبي ونزلت تمص في روحت قالبها في وضع الدوجي ومسكت شعرها شديتها منه ورحت رازع زبي في كسها ااااااااااه لا يا قلبي مش كدا اااااااااه امال ازيه يا لبوتي وبضربها علي طيزها اااااااااه براحه علي كس لبوتك اااااااااااااه اااااااااااااااه وانا شغال بسرعه في كسها ‘نازل ضرب علي طيزها وايدي معلمه عليها اااااااااه اااااااه بيوجع اوي ااااااااااه اااااااه حرام عليك وبتحاول تفلت مني ونزلت علي بطنها روحت نارل وراها ومدخل زبي في كسها وبدأت اسرع وهي بتصرخ من المتعه اااااااااه يا حبيبي اااااااااه نيكني جامد اااااااااه مش قادره اااااااااااه ر‘حت مطلع زبي ومره واحده مداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه انت مفتري اااااااااه طيزي اااااه فضلت شويه كدا وهي بتحاول تهرب من الوضع ومش عارفة لحد محاسيت اني هجيب خلاص روحت مطلعه من طيزها وراشقه في كسها اااااااه يا حبيبي ولقتها بتترعش وبتنزل وبتصرخ واول مره اشوفها بتشخر خخخخخ ااااااااه وانا روحت منزل معاها وهي بتعصر زبي بي كسها اااه اااه روحت نايم فوقها احنا الاتنين مفرهدين خالص لحد زبي ما نام وخرج من كسها روحت اتعدلت علي ضهري ومولع سجاره لقتها قامت وجت نامت علي صدري بي دماغها وبتلعب بي ايدها في شعر صدري
سها / انت ايه الحاله الا وصلتني فيها دي
انا / حاله ايه دانتي اول مره تتعبيني كدا
سها / لا بجد انا عمري متخيلت نفسي اني اقول كلام زي دا ولا الالفاظ دي انا معاك ببقا واحده تانيه غير سها الا اعرفها
انا / طول ما الحب موجود بنا تخيلي اي حاجه ممكن نعملها عشان نسعد بعض ونكون في قمه السعاده
سها / ر*** يديمك ليا يا حبيبي
انا / ويديمك ليا يا قلبي يلا ناخد شور وناكل
داخلنا خدنا شور مع بعض مع شويه تحرش بس معملناش حاجه وخرجنا كلنا وخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا صحينا الصبح طلبت الفطار وكانت بنت هي الاجايبه الفطار فتحت وانا ملط وواقف وره الباب قولت هاخد الفطار من الا علي الباب وادخله انا مكنتش اعرف انها بنت لقتها داخله بي طربيزه بتاعت الفطار وكل دا مشفتنيش وانا قالع سابت الطربيزه في نص الاوضه وبتبص علي الاوضه بتاعت النوم كانت سها نايمه علي بطنها وملط بتبص عليا انا كمان لقتني ملط
البنت / انا اسفه (بتتكلم انجليزي)
انا / انا الا اسف مكنتش اعرف انك هتتدخلي داخل الغرفه (وهي عينها متشلتش من علي زبي)
البنت / اتمني لكم التوفيق وجت خارجه
انا / شكرا لكي ثانيه واحده ( وانا حاطط ايدي علي زبي)
داخلت جبت 50يورو واديتهالها
البنت / شكرا لك هذا كثير جدا
انا / ( كنت جبت الفوطه لفتها علي وسطي) اكرر اسفي لكي لم اكن اعلم
البنت / لا تقلق نصادف هذه الأشياء كثيرا في العمل لاكن لم اصادف مثل هذا وبتبص ناحيه زبي وقت ممتع لكم وخرجت
وانا خدت الفطار وصحيت سها فطرنا وحكتلها علي الاحصل
سها / ايه عجبتك اجبهالك
انا / بطلي هبل انتي عارفه كويس اني مفيش واحده تمله عيني غيرك بس انتي عارفه اني بحب المتعه
سها / انا اعمل اي حاجه في سبيل متعتك يا قلبي
انا / ومتعتك يا حبيبتي مش متعتي لوحدي ويلا قومي عشان ننزل نتفسح لبسنا وخدت سها وروحنا برج اڤيل واتصورنا كتير هناك وخرجنا اماكن كتير ورحنا اتغدينا في مطعم بره
انا / مبسوطه يا قلبي
سها / انا طول مانت جنبي انا مبسوطه وسعيده يا حبيبي روحت بايسها من شفايفها في المطعم
سها / الناس بتتفرج علينا
انا / يا قلبي هنا عادي مفيش حد بيتفرج علي حد
سها / بس انا بتكسف اعمل كدا في مكام عام
انا / مفيش كسوف معايا في اي حتي في العالم
لقيت سها راحت باستني في خدي قالتلي انا بحبك اوي
انا / وانا بعشقك
عند صادق باشا وانجي
صادق / الظابط دا معرفش ايه اخرته معايا
انجي / طب يا بابا كلم الوزير ينقله اي حتي بعيد عن هنا
صادق / مينفعش لو عملت كدا يبقا بقول لي الوزير والحكومه اني بعمل حاجه غلط وخايف منه
انجي / طب كلم الوزير اني الظابط دا بيعمل ازعاج ليك وانه كدا بيشوشر علي سمعتك واسمك الكبير في البلد الا تعبت في انك تعمله ولو فضل الحال كدا كتير هدد انك تسحب استسمارك من البلد وتسافر واكيد هيخافه اني دا يحصل
صادق/ هي فعلا فكرا كويسه بس سبيها تكون دا اخر حل
انجي / انت مستني كريم يرجع ويحل الموضع دا
صادق / لا مش للدرجه يعني بس ممكن يكون في دماغه حاجه تخلصنا من الظابط دا من غير وجع دماغ ولا شوشره
انجي / تمام يا بابا الا تشوفه
عند سمر وخالد
سمر / يا خالد مبحبوش يا اخي ليه مش عاوز تفهم
خالد / يا بنتي واحد كويس وابن ناس وشغال في بنك وهيعيشك كويس حب ايه الا بتتكلمي في
سمر / يعني انت يا خالد لو حبيبيه مكنتش بتحبك كانت هتقبل بيك
خالد / وانتي عينك علي حد ولا ايه
سمر / لا يا خالد وانت عارف كويس اني مليش في الحاجه دي
خالد / امال ايه بقا مدام ملكيش في الحاجه دي هتتجوزي ازيه يعني
سمر / يا خالد افهم قعدت معاه واتكلمنا مرتاحتش لي الكلام معاه
خالد / انا تعبت منك بجد الايريحك اعملي
عند حسام وندا
حسام/ متكلمي شروق تيجي تقعد معانا بكرا
ندا / معانا برضه ولا معاك
حسام / مانتي هتكوني موجوده يعني معانا
ندا / انت حبتها ولا ايه
حسام / مش عارف بس معجب بيها من زمان اصلا
ندا / طب ومستني ايه متقولها
حسام / خايف تكون مش بتحبني وكمان فرق السن بنا
ندا / دول هما كلهم 6سنين مش كتير يعني
حسام / طب كلميها وافتحي الاسبيكر
ندا رنت علي شروق
ندا / ازيك يا شوشو
شروق / تمام يا قلبي فينك مش بتسألي
ندا / معلش يا حبيبتي مشغوله شويه
شروق / ولا يهمك المهم انك بخير
ندا / بخير يا حبيبتي متيجي تقعدي معايا بكرا
شروق / كان نفسي اجيلك بس انتي عارفه كريم مسافر مش بخرج من البيت غير اجيب حاجه او عشان كورس السواقه متيجي انتي تقعدي معايا
ندا / ما احنا مش هناخد راحتنا ومامتك موجوده
شروق / اه يا سافله ودماغك السافله
ندا / بصراحه حسام كمان هيموت ويشوفك
شروق / يموت ويشوفني دا ليه دا
ندا / هيكون ليه يعني معجب يا ستي بيكي
شروق / وهو الا قالك كدا
ندا / مش بالظبط بس من ساعه اليوم دا وهو كل يجيب سيرتك معايا واد ايه انك جميله واستمتع معاكي
شروق / يبقا مش اعجاب يا حبيبتي دا متعه
ندا / هو لو متعه هيمدح في جمالك
شروق / انتي الا معاه مش انا يعني انتي الا تحكمي إذا كان اعجاب ولا متعه
ندا / ما عشان انا الا معاه بقولك اعجاب لو متعه مكنش كل يوم يجبلي سيرتك لحد ما قربت اكرهك 😂😂😂
شروق / ههههههههه نمشيها اعجاب لحد منشوف اخرتها
حسام / لا فعلا معجب بيكي يا شروق مش من اليوم دا من قبل كدا كمان بس كنت خايف انك ترفضيني او ميكنش في قلبك حاجه نحيتي وانا قولت اهو الكلام الا مش هقدر اقوله لو انتي قدامي
ندا / شوفتي يا ستي
شروق / معلش ماما بتنده عليا انا هقغل وراحت قافله بسرعه
ندا / حد قالك تدخل دالوقتي انا كنت هظبطها واحده واحده
حسام / اهو الا حصل بقا هاتي راقمها ابعتلها علي الوتس واتواصل معاها انا
وخد رقم شروق وبعتلها رساله علي الوتس
عند شروق قاعده سرحانه وبتفكر في كلام حسام لقت رساله علي الواتس
حسام / انا حسام يا شروق وفعلا بحبك من قبل الموضوع دا ولو انتي مفيش في قلبك حاجه من ناحيتي كفايا عليا اني اعترفتلك بحبي ليكي ولو انتي مش معجبه بيا او بتحبيني اعتبري الكلام دا انا مقولتوش وانتي هتفضلي اختي
شروق / شافت الرساله ومردتش وفضلت تفكر
حسام / بعدها بي بشويه شاف اني شروق شافت الرساله ومردتش راح بعتلها تاني ممكن تردي عليا
شروق / ارد اقولك ايه
حسام / رودي قولي انك معجبه بيا
شروق / انا فعلا معجبه بيك وكنت اخاف اكلمك تقولي انتي اخت صاحبي وترفضني
حسام / ارفضك ايه بس انتي متعرفيش انا بحبك ازيه
شروق / بجد
حسام / بجد جدا كمان وهستناكي بكرا اثبتلك حبي
شروق / لا يا حبيبي انت مش هتلمسني قبل متيجي تتقدم لي كريم
حسام / حاضر يا ستي استني كريم يرجع واكلمه
شروق / ماشي وبعدين عندك ندا خاليك معاها
حسام / انتي الا في القلب
شروق / بطل محن ياض انت
حسام / في بنت كيوت زيك تقول محن
شروق / اه انا وبطل محن سلام بقا عشان انام
وقفلت معاه وكانت مبسوطه وحسام كان مبسوط برضه
عندي انا وسها
سها / اااااااااااه ااااااااااه كمان يا قلبي
انا / كسك دا مبتشبعش منه يا لبوتي
سها / كسي وطيزي وكلي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه
انا / افتحي بوقك كنت بجيب ونزلتهم في بوقها ومصت زبي ونضفته
سها / زبك طعمه جميل اوي
انا / جميل بس عشان خارج من كسك يا قلبي
سها / قامت تاخد شور وانا ولعت سجاره شربتها داخلت عليها الحمام كانت بتنشف جسمها روحت ضاربها علي طيزه ااااااه خضتني وضربتني في كتفي وخرجت وانا خدت شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه حصلتلي ايه هي دا الا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي

انا وسها

HgYWIWv.md.jpg
شروق

HgYwMu9.md.jpg
نها

HgYNdF4.md.jpg
ندا

HgYOAqG.md.jpg
انجي

HgYe0aR.md.jpg
سمر

HgYkdKJ.md.jpg
سالي

HgYSr5x.md.jpg

الجزء الثاني

وقفنا الجزء الا فات بعد ما نكت سها وداخلنا خدنا شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه البنت بتاعت الروم سيرفس قالعه ملط وبتمص في زبي
(قبلها بي نص ساعه)
سها صحيت من النوم وكلمت الروم سيرفس طلبت الفطار وداخلت غسلت واشها وكانت ملط لبست روب علي اللحم عشان الباب كان بيخبط الفطار جي والبنت داخلت زي امبارح بس لقت سها ملقتنيش انا رمت عينها علي الاوضه لقتني نايم وزبي كان واقف سها فهمت انها البنت بتاعت امبارح
سها / عجبك من امبارح
البنت / اسفه لم اقصد ان انظر
سها / (قفلت الباب وقلعت الروب) زوجي يحب ان اكون بدون ملابس ان كنتي تردين المشاركه يمكنك غلع ملابسك
البنت قلعت كل هدومها وهي شبه الصوره دي


HgG33iv.jpg
خدتها من ايدها وداخلت الاوضه
سها / خالي جوزي يصحي علي شئ جميل مصه قضيبه
البنت بصتلها وابتسمت ونزلت مسكت زبي وبدأت تمص براحه وسها واقفه جنب السرير عند دماغي انا بفتح عيني وسها وقفه وببص علي زبي لقيت البنت بتمص بي فن وعارفه هي بتعمل ايه كويس
ببص لي سها ابتسمت وقالتلي مش كان نفسك في كدا يا حبيبي شدتها نحيتي وخدت شفايفها في بوسه جامد وايدي علي بتفعص في طيزها والبت شغاله مص مواقفتش روحت عادل نفسي ورحت قايم ماسك البنت نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها في بوسه وسها نزلت لي كسها فضلت تمص في وتلحس في وتداخل صباعها في كس البنت وانا ببوس في شفايفها وفي راقبتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها وسها سبتها وطلعت قعدت بي كسها علي واشها والبنت بدأت تلحس في كس سها وانا نزلت علي كسها لحس ومص وداخلت صباعي كان كسها ضيق اوي وسها اترعشت جامد ااااااااااااااه ونزلت في واش البنت ورجعت نامت فوقيها وبدأه يبوصه في بعض الوضع بقا انا بلحس في كس البنت وسها نايمه فوقها بتبوس فيها وبقا الكسين قدامي انا كس سها وهو غرقان عسل بعشقه وبعشق طعمه روحت مسكت كسها لحس لحست عسلها كله ورجعت تاني لي البنت ومسكت زبي ممشي علي كسها و بدأت ادخل راسه براحه لحد مداخلت وهي شهقت وسها نازله بوس في شفايفها مره واحده روحت راشقه لي الاخر ااااااااااه لوله اني سها بتبوس فيها كان صوتها سمع الفندق كله سبته جوه شويه لحد ما تتعود عليه وضربت سها علي طيزها كام ضاربه ااااااي طيزي يا رخم والبنت اتكلمت بليز لا تتحرك نزلت علي كس سها لحس وانا كل دا زبي في كس البنت وبدأت اتحرك واحده واحده اااااااه اااااااه ااااااااه ولما لقتها بدأت تتعود عليه بدأت اسرع ااااااااه اااااااه oh my god fuck me وانا نازل نيك فيها روحت مطلع زبي اااااااه fuck ووجهته ناحيه كس سها وراشقه اااااااي كسي يا حبيبي براحه ( برضه المصري الكس المصري ليه طعم تاني 😂😂😂) وفضلت ارزع في كس سها وايدي بتلعب في كس البنت وهي ااااااه اااااااااه روحت مطلعه من كس سها وجبت الاتنين في وضع الدوجي ومسكت البنت ضربتها كام ضربه علي طيزها وراحت راشقه زبي في كسها oh fuck وبدأت اشدها من شعرها وانيك في كسها واضربها علي طيزها اااااااه ااااااااه اااااااااه fuck me fuck me وانا ارزع فيها وبليت صباعي وبحاول ادخله في طيزها لقيته ضيق اوي قالتلي لا من فضلك ااااااااه لم اجرب من مؤخرتي من قبل اااااااااه سها بصتلي وضحكت روحت مطلع زبي ومداخله في طيز سها اااااااااااه اااااااه طيزي ااااااااااه نيك يا حبيبي افشخ طيزي ااااااااااااااااه وكنت خلاص هجيب روحت مطلع زبي وجبت الاتنين ادامي وناطر علي واشهم واديت زبي للبنت تنضفه وفضلت تمص في لحد منضفته ونمنا احنا التلاته علي السرير ملط وولعت سجاره
سها / اتبسط يا حبيبي
انا / انا مبسوط عشان انتي معايا بس
البنت / في ماذا تتحدثون
انا / لا شئ مهم مجرد كلام يجب ان تذهبي حتي لا تتأخري اكتر من ذلك
البنت / لا تقلق اداره الفندق تعلم اني ممكن اي احد من العاملين ان يدخل علاقه وقت العمل مع نزلاء الفندق لذلك لا يتحدثون
انا / اها هذا طبيعه عملك
البنت / انا لا اقيم علاقه وقت عملي هذه اول مره
سها / حقيقي اول مره
البنت / اجل انا بالفعل لا اقيم علاقه مع غرباء لاكن لم اري مثل هذا القضيب من قبل من امس ولا يخرج من زهني
سها / انا اعلم ان قضيب زوجي كبير وممتع
اجل / اجل لقد استمتعت كثيرا
انا / انا ايضا استمتعت معكي وكنت احب انا امارس الجنس من مؤخرتك
البنت / اسفه لم اجرب ابدا
انا / في المره القادمه سوف نجرب معا
البنت / لا اعلم انه يألم لكن سوف نجرب انا ذاهبه الان اراكم مره اخره
ولبست ونزلت وانا سها خدنا شور وفطرنا ورحنا نزلنا خرجنا واتفسحنا واشترينا شويه هدايه لي صحابنا واخوتنا في مصر واتغدينا بره ورجعنا الفندق علي الساعه 8باليل كلمت ماما وشروق وسها كلمتهم سلمت عليهم وكلمنا والد سها وولدتها برضه سلمنا عليهم
عند خالد وسالي
سالي / خالد ممكن اكلم معاك
خالد / اتفضلي يا سالي
سالي / انت زعلان اني كريم كلمني عشان اخترق طارق ومكلمكش
خالد / انا في الاول كنت زعلان لي سببين وبعد ما كريم فاهمني بقيت زعلان لي سبب واحد
سالي / طب ايه السببين
خالد / الاول انك مجتيش وقولتيلي واحنا صحاب قبل مكون مديرك والتاني اني حتي كريم مجاش وعرفني وعمل كدا من ورايه
سالي / طب انت دالوقتي زعلان من انهي سبب في دول
خالد / السبب الاول عشان السبب التاني كريم فهمني هو مقاليش ليه وفهمني وجه نظره وانا فهمت دا لاكن انتي مفيش سبب يمنعك انك متجيش وتعرفيني
سالي / لا السبب اني كريم اكد عليا بدل المره الف مره اني معرفكش وانت عارف كويس اني محتاجه فلوس ومكنش ينفع ارفض طلب كريم ولا اخسره
خالد / عارف انك محتاجه فلوس انتي حتي رافضه اني اعرف كريم واخالي يساعدك
سالي / انت عارف كويس اني مش ممكن اقبل بي حاجه زي دي ولا اقبل اني حد يدفع تمن علاج بابا
خالد / سالي انتي لسه متعرفيش كريم هو بيتعامل معانا كا اخوات مش شغالين عنده ولما بيساعد حد مش بيساعد شفقه عليه لا دا بيساعد عشان هو اخ كبير لينا
سالي / حتي لو كدا بابا انا اتكفل بي مش حد تاني
خالد / طب سبيني اكلمه وافهمه كأنك متعرفيش بطلي عند مصاريف كتير جدا عليكي الادويه مش حل لازم يعمل عمليه والمبلغ كبير هتستني ايه لحد لا قدر *** يموت منك اسمعي الكلام
سالي / ( سمعت كلام خالد فضلت تعيط ومقدرتش تمسك نفسها)
خالد / (قام من المكتب وخدها في حضنه) لما يرجع من السفر انا هكلمه مش عاوز كلام كتير وبطلي عند
سالي سكتت مردتش علي خالد
عند صادق وانجي
صادق / تصدقي الواد كريم واحشني
انجي / اه فعلا وجوده بنا بقا شئ طبيعي كأنه من عيله
صادق / تفتكري الفلوس الا معاه خلصت علي مصاريف الشقه والعربيه ومرداش يقولي علي فلوس
انجي / مش عارفه هي لو خلصت فعلا مش هيقولك علي فلوس
صادق مسك تيلفونه وحاولي مليون جنيه
عندي انا وسها
جتلي رساله بتحويل مبلغ مليون جنيه
انا / و*** انت بتهزر
سها / في ايه
انا / صادق باشا حاولي مليون جنيه
سها / دا ليه دا
انا / تلاقي فاكر فلوس معايا خلصت علي مصاريف الشقه والفرح
سها / و**** راجل محترم
مسكت تيلفوني اتصلت عليه
انا / ليه كدا ياريس
صادق / انا قولت تلاقي فلوس خلصت ومش عاوز تطلب مني فلوس
انا / انا يعني لو مش معايا فلوس هطلب من مين غيرك وبعدين كفايا تكاليف الفرح
صادق / بطل هبل وروح شوف عروستك وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا وسلملي علي انجي كتير واحشتني
صادق / وهي بتسلم عليك
قفلت معاه
سها / مقولتليش يعني اني صادق هو الا دافع فلوس الفرح
انا / مجتش مناسبه هو كان يدفع فلوس الشبكه بتاعتك انا رافضه عشان دي هديتي ليكي قالي خلاص فرحك عليا وحجز القاعه في الفندق لما قولتله يوم الفرح
سها / ماشي يا حبيبي
عند شروق وحسام
بيتكلمه واتس
حسام / فيها ايه يا شروق لو جيتي
شروق / حسام مضيقنيش منك انا مش هعمل حاجه من ورا كريم وانت لوله كريم اصلا مكنتش لمستني ولو مش عايز تكلم كريم لما يرجع انك تخطبني براحتك
حسام / يا بنتي انتي فهمتي غلط ليه انا بحبك يا شروق وهطلبك من كريم بس انتي واحشاني وعايز اشوفك
شروق / خلاص يبقا تصبر كلها يومين مش كتير يعني وكريم يعرف كل حاجه وانا عارفه انه مش هيعترض
حسام / خلاص كلمي
شروق / انت عايزني اكلمه وهو في شهر العسل بتاعه اقوله انا رايحه لي حسام الشقه انت مجنون
حسام / انتي واحشاني طيب اعمل ايه
شروق / انا نازله بكرا كورس السواقه ممكن اقابلك بعد الكورس ونخرج في مكان عام
حسام / ماشي يا ستي بس اشوفك
وخلصه محن هما الاتنين مع بعض وشروق قفلت معاه ونامت
ندا / اه حلقتلك يا معلم
حسام / لا خفه هقابلها بكرا نتغدا مع بعض
ندا / انت بتحبها بجد ولا عاوز تنام معاها وخلاص
حسام / بطلي غباء شويه لو عاوز انام معاها وخلاص ما لما كريم يرجع هقوله وعادي احنا مع بعض وهيوافق لاكن انا بحبها
ندا / **** يسهلك يا عم رميو
في شقه في مكان ما
ااااااااه اااااه يا حبيبي كسي براحه ااااااه مش قادره حرام عليك كانت في وضع الدوجي وبيضربها علي طيزها وتيلفونها رن لقته خالد خطيبها ايوه بالظبط دي حبيبه خطيبت خالد
حبييه / استنه خطيبه ببرن متتحركش ايوه يا خالد
خالد / ايه يا قلبي فينك
حبيبه / اه عند هند صحبتي
خالد / خالد مالك
حبيبه / مفيش يا حبيبه ااه اتخبط في راجلي بتوجعني وبتبص لي الواد الا معاها وبتبرقله عشان يبطل حركه وهو بينيك كسها براحه
خالد / طيب لما تروحي عرفيني
حبيبه / ماشي يا حبيبي باي وهي بتقفل ااااه يا غبي بكلم خطيبي
الواد / انا غبي طب خدي يا شرموطه بدأ ينيكها بعنف ويضربها علي طيزها جامد ااااااااه ااااااااه حقك عليا براحه ااااااااااه مش قادره اااااااااااه وراح مطلع زبه وحطه في بوقها ونزلهم
عند خالد
قاعد سرحان ومش مطمن خالص لي حبيبه ولي صوتها وكرر انه لازم يرقبها ويفهم هي بتعمل ايه من وره بس هيعمل كدا ازيه هو لو بعت رابط لي حبيبه مش هتفتحه فضل يفكر لحد ما كلم سالي
سالي / ايه يا خالد
خالد / بقولك يا سالي لو عايز ابعت لي رابط وعايز اخترق تيلفونه وهو فاهم اني ممكن اعمل كدا بس انا عاوز اخترق اعمل ايه
سالي / الحد دا ليك كلام معاه يعني
خالد / ايوه اوي
سالي / طب سهله ابعتله رابط في الهاك بس يكون رابط فديو كوميدي وابعتله رساله بعدها قوله ادخل شوف الفديو دا جامد اوي واول ما يفتح هيلاقي الفديو فعلا وانت تكون ركبت تيلفونه
خالد / ماشي تمام شكرا يا سالي
وقفل مع سالي وبعدها حبيبه كانت روحت وكلمت خالد وهو بيكلم عادي وكلام حب وقبل ما يقفل معاها قالها حتت فديو موتني من الضحك هبعتهولك اتفرجي عليه قالتلي ماشي يا حبيبي بعتلها الرابط علي الواتس وقالها اتفرجي وقوليلي رأيك وفعلا داخلت شافت الفديو وبكدا خالد ركب تيلفونها وبدأ يشوف محادثاتها علي الواتس وعلي المسانجر وصورها وكل حاجه
عندي انا وسها
انا / بقولك يا سها
سها / ايه يا قلبي
انا / انا لو جبت شروق وماما يقعده معانا هتضيقي بصراحه احنا بنتكلم مع بعض بصراحه
سها / لا طبعا ايه يضيقني بالعكس انا بحب شروق وماما جدا وحتي وانت مش موجود هما يكون معايا والشقه كبيره وواسعه
انا / طمنتي قلبي مكنتش هبقا مرتاح وهما قاعدين لوحدهم وانا بعيد عنهم كدا انتي عارفه ملهمش غيري
سها / عارفه يا قلبي وبعدين ماما مش الحما المتعبه بالعكس دا عسل اوي
انا / بوست سها وكملنا الفلم الا بنتفرج عليه
نرجع لي خالد
الا شاف صور لي حبييه وهي ملط وبتتصور ملط وشاف محادثاتها مع الواد الا بتروحله وعرف انها مفتوحه وقبل الفرح هتعمل عمليه كمان بقا هيتجنن ودماغه هتق وهتنفجر ومش عارف يفكر لحد ما مسك تيلفونه وكلم حبيبه
خالد / بصي من غير كلام كتير ولا لف ودوران بكرا تجيبي الشبكه البيت وتقولي لي أهلك انك مش عاوزاني
حبيبه / في ايه يا خالد انا عملت ايه
خالد / انتي هتعمليهم عليا يا شرومطه
حبيبه / ايه الا بتقوله دا انا مسمحلكش بي كدا
خالد / لا تسمحي يا كسمك بدل ما اجيلك البيت في نص الليل وافرج اهلك صور الا بعتاهم لي الخول بتاعك وانك مفتوحه وبتتناكي يا لبوه ها يا شرموطه تحبي البس واجيلك
حبيبه / بتعيط حاضر بكرا هجبلك كل حاجه وقفلت السكه وخالد هيتجنن
عندي انا وسها
ما تقومي تلبس وتعالي ننزل النيت بتاع الفندق نسهر شويه وفعلا قمنا لبسنا ونزلنا كان نيت جميل وسهرا حلوه وفضلنا نرقص وسها شربت بيره وانا شربت فودكا والسهره كانت جميله وطلعنا الغرفه عملنا واحد سريع ونمنا ملط من غير مناخد شور حتي واسبوع خلص ورجعنا القاهره ولقيت حسام مستنيني في المطار كنت سايبله العربيه
حسام / حمد *** علي سلمتك يا صاحبي انت والعروسه
انا / *** يسلمك يا معلم
سها / **** يسلمك
وصلنا البيت حسام وركن العربيه واداني المفتاح وقالي هيطلب اوبر هو قولتله لا استني اطلع هنتغدا وانا رايح عند ماما اصلا هاخدك في طريقي قالي طب رايح شويه قولتله انا مش تعبان نمت في الطياره يلا وكنت طالب اكل اول مركبه العربيه وعملت حساب حسام وطلعنا غيرنا وسها كانت لابسه لبس عادي ومحتشمه قدام حسام وجي الاكل كلنا داخلت لبست ونزلت مع حسام ووصلنا كل واحد طلع بيته وسها قالتلي هتروح لي مامتها برضه قولتلها تمام
شروق / اول ما شفتني خدتني بالحضن جامد واحشتني اوي
انا / وانتي كمان يا قلبي
ماما / حبيبي وخدتني بالحضن
وفضلنا نتكلم شويه ونرغي وسلامات كتير
سها / فين مفتاح العربيه والرخصه
انا / خلاص اتعلمتي
سها / عيب عليك بقيت استاذه كمان
انا / امسكي يا ستي (طلعت الرخصه واديتها مفتاح العربيه وكلمت صاحب الجراج قولتله يغسل العربيه وبعد كدا اختي هي الا هتطلع بيها)
سها / ر***** ميحرمني منك يا حبيبي
انا / ولا منكم يا قلبي واعمله حسابكم بكرا يا شروق تلمي هدومك انتي وماما وهتيجي تقعده في الشقه معايا
ماما / لا يا كريم انت لسه عريس مينفعش
انا / مش هبقا مرتاح يا ماما وانته مش جنبي في رايحيني
ماما / طب اسيبك اسبوع كمان طيب تاخد راحتك
انا / متخافيش يا ستي هاخد راحتي في اوضتي عامل غرفه عازله للصوت هههههه
ماما / يا سافل انت
شروق / ايوه يا عم
ماما / (اديت شروق بي ضهر ايدها ) ما انتي مش متربيه
انا / اسيبكم بقا وبكرا شروق معاكي العربيه تجيبي الشنط وتيجي
ماما / طب سها مش هتضيق
انا / سها دي غلبانه اوي ولما قولتلها قالتلي انا كنت هقولك تعمل كدا عشان ميبقاش لوحدهم
ماما / ر*** يخالهالك يا حبيبي
نزلت روحت علي القهوه لقيت خالد قاعد
انا / ايوه يا عم انزل كدا واخرج
خالد / قام خدني بالحضن حمد *** علي سلمتك
انا / *** يسلمك مالك شكلك في حاجه
خالد / ولا حاجه عادي
انا / هسيبك وهنتكلم بكرا براحتنا في مكتبك
هات شيشيه وشاي يا ابني عيني يا كيمو
جت الشيشه والشاي وفضلنا نرغي شويه وقومت مشيت وخالد حاسب ورحت غيرت ونمت علي طول انا وسها وصحيت الصبح لقيت سها محضره الفطار ومعاه عصير وحستها مبسوطه
انا / مش متعود علي كدا انا
سها / دا الا لازم تتعود عليه يا قلبي بعد كدا
انا / تسلمي يا روحي بس بدل العصير قهوه
سها / تؤتؤ عصير مع الفطار وتاخد شور تكون القهوه اتعملت
انا / ماشي كلامك يا ستي
سها / انا حاسه بفرحه وسعاده متتوصفش اني انا وانت في بيت واحد مع بعض ليها طعم تاني غير لما كنا في الفندق
انا / طبعا يا قلبي طول مانتي في بيتك مع جوزك ليها طعم عن اي حاجه تاني واه صح ماما وشروق جاين النهارده
سها / ينوره يا حبييي كويس انك عرفتني عشان اعمل غدا
انا / اخيرا هرجع من الشغل ادوق اكل مراتي حبيبتي
سها / نفسك تاكل ايه يا قلبي
انا / امممم ايه رأيك في صنيه بطاطس باللحمه الجملي (انا بحب اللحمه الجملي بقا 😂😂) مع شويه ملوخيه وجنبها رز بالشعريه وشويه سلطه يا نهار ابيض علي الجمدان
سها / من عيني يا قلبي كل طلباتك اوامر
انا / حبيبتي اوعي بقا اخد شور واعملي قهوه
خدت شور وشربت القهوه مع سجاره ولبست وخدت عربيه ورحت الشركه عند خالد الاول
داخلت سلمت علي الشباب وخالد كان معاهم وكلهم باركولي داخلت مكتب انا وخالد وطالبلي قهوه
انا / ها بقا مش ناوي تقولي مالك
خالد / تصدق انك الوحيد الا حس اني مضيق وسألني
انا / عشان احنا اخوات يا عبيط
وحكالي الا حصل من خطيبته
انا / وانت زعلان تبقا عبيط دا ر**** بيحبك انك عرفت الحقيقه بدل ما تلبس فيها
خالد / الا مزعلني اني كنت بحبها.
انا / بطل هبل وفك كدا دانت ر*** نجاك من واحده زي دي
خالد / عندك حق سيبك كنت عاوزك في موضوع مهم
انا / احكي وكانت القهوه جت ولعت سجاره وبستمع لي خالد
خالد / سالي والدها تعبان اوي وبياخد علاج غالي بس الدكتور بتاعه قالها اني العلاج مش حل ولازم عمليه وهتكلف 600الف جنيه وانت عارف سالي حالتها لو تكلم صادق باشا يعرف حد كويس ويخفض فلوس العمليه دي هي متعرفش اني كلمتك
انا / وهي معرفتنيش ليه هي مش عارفه اننا كلنا واحد حسابي معاها بعدين قولي اخبار السيستم ايه
خالد / تقدر تقول شهر بالكتير اوي يكون جاهز
انا / تمام اسيبك وارح الشركه بقا عشان لسه مرحتش
لقيت انجي بتتصل سبت خالد ونزلت
انا / اهلا
انجي / انت خلاص خدت علي قعدت البيت
انا / اه اه نايم جنبها
انجي / هههههههه انت فين شكلك في الشارع
انا/ كنت عند خالد بطمن وصل لي ايه وجي اهو في الطريق
انجي / ماشي يلا متتأخرش
خلصت مع انجي ووصلت الشركه لقيت سمر
سمر / حمد *** علي السلامه
انا / ا*** يسلمك يا سمر صاادق باشا جوه
سمر / اه جوه اتفضل
واحده قاعده تقريبا مستنيه من بدري
البنت / هو انا قاعده من ساعه وهو يجي يدخل علي طول
سمر/ حضرتك دا مدير الشركه
البنت / اه هو انت بقا المدير
انا / في ايه حضرتك ممكن افهم
سمر / هي طالبه تقابل صادق باشا ومعرفش في ايه
انا / طب حضرتك لو في مشكله ممكن تقوليلي وانا هتصرف
البنت/ تتصرف ازيه ها هترميني بره الشركه زي ما عملت مع جوزي
انا / طب حلو ادينا عرفنا مشكلتك اني جوزك اترفض من شركه بس عشان تعرفي مش انا السبب ممكن افهم الموضوع عشان اساعدك لو ليكي حق اتفضلي في مكتبي سمر هاتيلي قهوه وهاتي عصير لي الاستاذه
داخلت معايا المكتب وجي القهوه والعصير
انا / ها بقا انا سامعك
البنت / انا جوزي كان شغال في الحسبات هنا وتعب وعمل اشعات وتحاليل وطلع عنده ورم بس لسه في البدايه وطلب مبلغ سلفه من الشركه وحضرتك رافضت ومن تعبه بقا يوم يروح ويومين لا لحد مرافضه
انا / اولا الف سلامه عليه ثانيا انا معرفش اي حاجه عن الموضوع دا نهائي واول مره اسمعه منك انتي اسمك ايه الاول
البنت / شرين حضرتك وانا اسفه
انا / لا ولا يهمك دا جوزك ودا حقك هو جوزك اسمه ايه
شرين / سامي ابراهيم
رافعت التيلفون طلبت مدير الحسبات وجالي
استاذ ملاك / (وهو مش ملاك اصلا) خير يا استاذ كريم
انا / اتفضل اقعد عندك موظف اسمه سامي ابراهيم
ملاك / ايوه فعلا بس دا اتفصل
انا / ايه سبب فصله
ملاك / بيجي براحته ويغيب براحته الاستاذ
شيرين / لا (روحت بصصلها سكتت)
انا / وايه سبب غيابه دا متعرفش
ملاك / كل يوم تعبان تعبان
انا / اه وحضرتك لما فصلته رجعت لي مين
ملاك / انا مدير القسم مرجعتش لي حد
تيلفوني رن وكانت انجي
انجي / الطريق زحمه ولا ايه
انا / انا في المكتب في مشكله بخلصها وجي
انجي / مشكله ايه
انا / لما اجي هقولك باي
انا / وانت بقا عشان مدير القسم فصلته من نفسك
ملاك / ايوه يا استاذ كريم
انا / هو سامي جي طلب منك سلفه
ملاك / اه طلب سلفه كبيره 100الف
انا / عرضه الطلب دا علي مجلس الاداره
ملاك / لا عشان انا مدير الحسبات وعارف اني الشركه مش حمل مبلغ زي دا
انا / تمام كنت تعرف سبب السلفه ولا مسألتوش
ملاك / بيقولي تعبان وهيعمل عمليه
انا / تمام اتفضل علي مكتبك
مشي ملاك
انا / عرفتي اني محدش في الاداره يعرف حاجه عن الموضوع دا
شرين / انا اسفه جدا (وبتعيط)
انا / ممكن تهدي (اديتها منديل) العمليه هيعمله وهيخف وهيرجع شغله تاني ان شاء ****
شرين / يا ***
انا / هو بقاله اد ايه مفصول
شيرين / شهرين تقريبا
انا / تمام خدي الكرت دا بتاعي وكلميني بكرا علي الساعه 5 اخر النهار ممكن
شيرين / انا مش عارفه اشكر حضرتك ولا اتأسف علي كلامي بجد
انا / ولا تشكري ولا تتأسفي اتفضلي وبكرا كلميني ورحت مطلع 2000جنيه اديتهملها
شيرين / بجد مش محتاجه فلوس معايا
انا / دول مش ليكي دول لي الولاد تجبيلهم حاجه حلوه
خديتهم ومشيت ودخلت لي صادق باشا وانا متعصب
انا / الا اسمه ملاك دا لازم يغور يمشي او تجيب مدير عليه
صادق / اهدي يا ابني في ايه
انا / بني ادم مفيش عنده ددمم ولا رحمه روحت مولع سجاره وانا متعصب
انجي / اهدا يا كريم وفهمنا
حكتلهم الموضوع كله وازيه كان مستفز في رده
انا / اولا ملوش سلطه انه يمشي حد من غير ميرجع لي الاداره ثانيا واحد طالب سلفه عشان يعمل عمليه مش واخده يتفسح بيها وموظف عندك ترفض ليه من غير ما تعرض علي الادره وهي توافق او ترفض انت مالك يرد بكل برود ويقولي انا مدير القسم
صادق / تمام يا كريم اهدا وانا اصلا مكنتش حابه وهتصرف معاه
انجي / لا يا بابا تعمل اجتماع بكرا لي كل مديرين الاقسام ويتهزق قدامهم وبعدين يتفصل وتعرف مديرين الاقسام اني في اداره يرجعه ليهم
انا / صح يا انجي لازم يتهزق قدامهم كلهم عشان يبقا عبرا ليهم
صادق / كلم سمر بلغي مدرين الاقسام كلهم في اجتماع بكرا الساعه 2 تمام خلاص
انا / انا اسفه نسيت اسلم عليكم بس تشوف البنت وهي بتعيط تصعب عليك فعلا عاملين ايه
صادق / تمام يا سيدي انت اخبار الجواز ايه
انا / زي الفل
انجي / طبعا زي الفل عشان كدا جي متأخر
انا / انا من الساعه 10 عند خالد وخلاص شهر هيكون سيستم جاهز
صادق / عال اوي يعني ابلغهم يفرشه مكاتب المبنه الجديد
انا / اه يتفرش ويتجهز المكاتب ويخالي غرفه فاضيه وكبيره متتفرش والرسيبشن تحت عايزين سكرتيره ممكن انجي تشتغل هناك
انجي / الا يشوفك وانت متعصب ميشوفكش وانت بتهزر يا حلو
انا / و*** انجي انا مسكت نفسي عنه بالعافيه كنت عايز اقوم اكسر دماغه
صادق / خلاص روق بكرا اعمل الا عايزه معاه
انا / اه كمان عايز حضرتك تشوفلي مستشفي كبيره كويس من حد تبعك
صادق / موجوده بس ليه
انا / هو انا راجع من الاجازه اعالج الناس 😂😂😂😂
صادق / مين تاني
انا / ابوه سالي محتاج عمليه غاليه شويه وسالي مكنتش عايزه حد يعرف وخالد حكالي الموضوع عشان هما صحاب يعني
صادق / (كلم واحد صاحب مستشفي خاصه وقالي اني في حالتين هيجولو تبعه يعملهم تحاليل واشعات وهو هيتحمل تكليف اي حاجه مهما كان)
انا / لحد كدا تمام بس تكاليف بتاعتي انا
انجي / متنساش انهم شغالين عندنا يا استاذ
انا / مش هتفرق يا انجي بس انا ناويت علي كدا يبقا خلاص بقا
صادق / خلاص واسكت انت وفي اي وقت هتروح اسأل بس عن دكتور شوقي السعيد
انا / تمام اسيبكم بقا ويوم الجمعه الجايه انته معزمين عندي علي الغدا
صادق / ماشي يا كريم
سبتهم ونزلت اتصلت خالد
انا / فينك كدا
خالد / الشباب روحه وانا هقفل وانرل
انا / طب استناني قدام العماره انا جايلك
روحت لي خالد وركب معايا
انا / تعرف بيت سالي
خالد / اه في الزمالك
انا / طب يلا علي هناك
خدته ورحنا وصلنا تحت البيت بيت من البيوت بتاعت الزمالك الجميله القديمه دي
انا / رن علي سالي عرفها اننا تحت البيت
خالد كلم سالي وقالها اننا تحت وطالعين
طلعنا خبطنا وفتحت الباب
سالي / نورتيني اتفضله
ابوه سالي / اتفضله يا ولاد نورته
داخلنا سلمنا عليه
سالي / دا كريم يا بابا صاحب الشركه ودا خالد المدير
ابوها / اهلا بيكم شرفتوني
انا / الشرف لينا حضرتك ايه يا سالي مش هنشرب حاجه
سالي / اه اسفه بس مفجأه مش متوقعه
انا / هشرب شاي ماشي
عملتلنا 2شاي
انا/ انا بتأسف لي حضرتك اننا جينا من غير معاد بس موضوع في الشغل مهم
ابوها / لا يا ابني زي بيتك اسييبكم براحتكم
قام داخل الاوضه بتاعته
انا / هحاسبك بعدين مش دالوقتي عشان مش وقته بكرا الساعه 7 تكوني قدام مستشفي *** انتي وولدك ومن غير كلام كتير
سالي / انا مش عارفه اشكرك ازيه يا كريم بس دكتور بتاع بابا اكبر دكتور اورام في البلد ودا افضل واحد بدل ما نروح لي دكاتره تاني
انا / لا مستشفي دي الخبير الا فيها احنبي مش مصري ودا افضل بكرا الساعه 7
سالي / حاضر
شربنا الشاي ونزلنا عند شرين وسامي
شرين / ر*** يباركله كريم دا فعلا يا سامي
سامي / انا عارف ومتاكد اني الكلب ملاك هو السبب
شيرين / انت من الاول كنت كلمت حد من الاداره
سامي / اذا كان مديرين الاقسام محدش منهم بيدخل علي الاداره غير لو حد منهم طلبهم عايزاني انا اقابل حد منهم
شيرين / مش مهم يا حبيبي اهو ر*** سترها ووقعنا مع واحد ابن حلال
وصلت خالد لي اقرب مكان وانا روحت لقيت ماما وسها وشروق مستنيني واول مدخلت خدت شور واتغدينا وفضلنا قاعدين نهزر ونضحك وداخلنا نمنا وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني اشوفكم علي خير باي






الجزء الثالث



وقفنا الجزء الا فات لما اتفقت مع سالي انها هتجيلي عند المستشفي هو وابوها الساعه 7 وكنت متفق مع شيرين تكلمني الساعه 5 ورحت سهرت مع ماما وسها وشروق وداخلنا نمنا صحيت الصبح سها محضرا الفطار وبتصحيني عشان افطر قومت خدت شور في الحمام الا في الغرفه عندي ولبست وخرجت افطر لقيت شروق كمان لابسه عشان نازله وماما قاعده علي السفره وسها ومستنيني
انا / صباح الخير (وبوسه دماغ ماما)
كلهم / صباح الخير
انا / لابسه كدا ورايحه فين
شروق / الجامعه النهارده اول يوم
انا / اه صح نسيت
فطرنا وشربت قهوتي ونزلت انا وشروق لقيت عم جابر البواب
جابر / صباح الخير يا كريم باشا
انا / صباح الفل يا عم جابر بلاش باشا دي قولتلك انا قد عيالك يا راجل عجوزه
جابر / مقامك عالي يا ولدي
انا / ا*** يكرمك يا راجل يا طيب بس كريم بس احسن ودي شروق اختي وهتكون قاعده معايا هي وماما خالي بالك منهم ودي عربيته
جابر / في عيني يا ولدي
انا / تسلم (ورحت مطلع 50جنيه مدهاله )
جابر / كتير كدا يا ابني
انا / مفيش حاجه تكتر عليك يلا يا شروق علي جامعتك
ركبت العربيه ودورتها فتحت الباب ونزلت لي عربيه شروق شافتني جي نزلت الازاز
انا / شروق مش عاوزه افكرك بي الاتفاق الا بنا مفيش حد يلمسك فاهمه
شروق / فاهمه كويس يا كريم وانا عمري ما افكر في حد حتي صاحبك وانت مسافر كان بيحاول معايا هو وندا وانا رافضه
انا / تمام وانا هتصرف مع حسام دا
شروق / لا هو بصراحه كان قصده خير وعاوز يتقدملي كمان
انا / ومكلمنيش ليه
شروق / عشان لسه انت جي امبارح وتلاقي ملقاش وقت مناسب
انا / تمام هسيبه لحد ما يجالي لوحده يلا عشان متتأخريش
سبت شروق وهي خدت عربيتها ومشيت وانا روحت علي الشركه لقيت سمر
سمر / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير ابعتيلي قهوه بعد ازنك علي مكتبي علي مدخل لي صادق باشا
سمر / حاضر بس صادق باشا لسه مجاش
انا / تمام ابعتهالي علي مكتبي
داخلت مكتبي وكلمت انجي
انا / ايه يا انجي مجتوش يعني
انجي / كان معانا شغل باليل متأخر واهو ساعه وهنوصل
انا / طب ومحدش بالغني ليه بالشغل دا
انجي / بابا يا سيدي قالي لسه عريس جديد نسيبه شويه يتمتع
انا / تمام انا في الشركه اصلا
انجي / تمام باي
سمر داخله بالقهوه
انا / سمر بعد ازنك ابعتيلي مدام رشا من قسم الحسبات
سمر / حاضر
خرجت سمر وكلمت مدام رشا الا جتلي خبطت علي الباب وداخلت
( رشا 36 سنه حاجه كدا ملفايه زي ما الكتاب قال نسخه تانيه من هيفاء وهبي كيرفي موت)
رشا / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور اتفضلي اقعدي تشربي ايه
رشا / لا متشكرا ملوش لازوم تحت امرك
انا / انتي شغاله في الشركه بقالك اد ايه
رشا / تقريبا من وانا بدرس لسه في الجامعه كنت بدرب هنا يعني من حوالي 15او16 سنه
انا / حلو يعني قديمه معانا وعندك علم بمشاكل القسم بتاعك وكل حاجه في
رشا / انا جي عليا 4 مدرين للقسم دا واستاذ ملاك الخامس
انا / تعرفي ايه عن مشكله سامي الا كان شغال معاكم
رشا / بصراحه الناس في الشركه كلها زعلت بسبب الموضوع دا وفي ناس كتير مشييت مش القسم بتاعي بس لا دا جميع الاقسام
انا / طبيعي انهم ميحصوش بالامان في الشركه بعد الا زفت ملاك عمله
رشا / بصراحه اه انا واحده من الناس بدور علي شغل اصل لما المكان الا بشتغل في ميقفش جنبي في ظرف زي دا مين هيقف جنبي
انا / عندك حق فعلا بس كل دا هيتصلح وسامي هيتعمله العمليه وهيرجع ان شاء *** احسن من الاول وهيرجع شغله كمان
رشا / بجد *** يباركلك فعلا دا شب ولسه في بدايه حياته.
انا / حتي لو كبير دا موظف في الشركه وليه حق فيها كمان اتفضلي انتي علي مكتبك وانسي موضوع انك بتوري علي شغل دا ومتتكلمش مع حد في حاجه ولو ملاك سالك كنت عايزك في ايه قوليله كان بيسأل علي سامي وشغله كويس ولا لا
رشا / حاضر تمام بعد اذنك
راحت رشا تشوف شغلها وجي صادق باشا ودخلتله
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح النور يا كريم
انا / شغل من غيري
صادق / ههههههه مانت بتعمل شغل من غيرنا وبعدين انت عريس جديد سايبك شويه تدلع
انا / لا لو كدا ماشي هتعمل ايه مع ملاك
صادق / هفصله طبعا بعد مهزقه
انا / طب متسبلي اني اهزقه
صادق / براحتك يا عم هزقه
انا / وناوي تجيب مدير حسبات جديد
صادق / طبعا
انا / طب ليه ما عندك الا يقوم بالشغل دا كله واحسن من اي حد وعلي علم بالقسم وحافظه
صادق / مين دا
انا / مدام رشا 15سنه شغاله معاك يعني حافظه الشغل
صادق / معرفهاش
انا / ما لازم ما تعرفهاش عشان محدش بيلف علي الاقسام ولا بيشوف مشاكل الموظفين وسايبين المدرين يتحكمه فيهم
انجي / صح كلامك يا كريم
صادق / خلاص انت وانجي موجودين بعد كدا تلفه علي الاقسام وتشوفه مشاكل بنفسكم
فضلنا نرغي وجي معاد الاجتماع والمدرين كان مستنيني قدام المكتب وانا خرجت داخلتهم وطلبت من سمر تكلم مدام رشا وتخاليها تستني هنا لحد مطلب منها انها تدخل داخلت الاجتماع.
انا / مساء الخير
كلهم / مساء الخير استاذ كريم
انا / في اي مشاكل في الأقسام عندكم او حد من الموظفين عنده مشكله
hr/ حضرتك عندنا نقص في العماله
انا / تقدر تقدم الملف بتاعك وانا هتصرف
Hr / جاهز اتفضل
انا / تمام حاجه تاني
مدير الشؤون / لا احنا مشاكلنا في نقص الموظفين
انا / نقص دا حصل امتا
hr / من شهر تقريبا والموظفين بيستقيله
صادق / طب وايه سبب دا
كلهم بصه لي بعض ومحدش لاقي رد
صادق / تفتكر يا استاذ ملاك مرتبات قليله
ملاك / لا يا فندم بالعكس مرتبات كويس جدا
انجي / امال تفتكر ايه سبب يا استاذ ملاك
ملاك / مش عارف حضرتك
انا / اقولكم انا ايه سبب تفتكره حضرتكم لو انته موظفين عادين في الشركه وسمعته اني الشركه فصلت زميل ليكم عشان تعبان ومش عايزه تساعده بسلفه يعمل عمليه حد فيكم هيشتغل
كلهم / لا طبعا (هما فاهمين انا بتكلم علي ايه عشان موضوع الشركه كلها عرفته)
انا / انت مين يا استاذ ملاك اداك الحق انك تفصل موظف في الشركه انت شغال فيها زيك زيه
ملاك / انا مدير القسم
انا / ما لو كل مدير قسم فصل موظف عشان هو مدير القسم من غير تحقيق يبقا نقفل الشركه
ملاك / انا
انا / انت تخرس خالص عشان انت انسان حرام اقول عليك انسان اصلا انت لما سامي طلب منك سلفه مكلمتش الاداره ليه
ملاك / انا مسمحش يا صادق باشا استاذ كريم يكلمني كدا
صادق / انت تخرس وترد علي السؤال
ملاك / حضرتك انا مدير الحسبات والمزنيه بتاعت الشركه متسمحش بي كدا
انا / انت من شهرمطلع مكافات لي الموظفين شهر يعني مبلغ كبير يعدي 2مليون مش 100 لي واحد هيعمل عمليه
ملاك / اصل...
انا / هششش انت متحول للتحقيق كلمت سمر داخلي مدام رشا
انا / اتفضل يا استاذ ملاك عشان في حد محتاج لي الكرسي بتاعك اتفضلي يا مدام رشا
صادق / مدام رشا بديل لي استاذ ملاك واحب اوجه الكلام لي حضرتكم قرات منصبك في حدود شغلك في اداره وهي المسؤله اي مشكله لي موظف احنا موجودين انا او انجي او كريم كل يوم موجدين انا لازمتنا جاين نقعد في المكاتب بس
كلهم / تحت امرك يا صادق باشا
انا / اه ياريت تعرفه الموظفين اني سامي هيعمل العمليه وهيرجع مكانه تاني اتفضله
خرجه كلهم وانا خرجت وراهم
انا / مدام رشا عاوزك في مكتبي سمر ابعتيلي شاي
انا / اتفضلي اقعدي
رشا / تحت امرك يا استاذ كريم
انا / هتنزل دالوقتي ملاك يفضي مكتبه وتاخده مكانه عايزك تراجعي كل حاجه وراه لي يكون عامل بلاوي
رشا / حاضر
انا / قدامك اسبوع لحد التحقيق ميخلص معاه ويتفصل تكوني راجعتي كويس اتفضلي
رشا / انا متشكرا جدا لي حضرتك يا استاذ كريم
انا اه اعملي حسابك اني مكانك في واحد كويس هيشتغل في وهيكون النائب بتاعك
رشا / تمام بعد اذنك
مشيت وانا كلمت حسام
انا / ايه يا زفت
حسام / حبيبي يا غالي
انا / عاوزك تصفي شغل في المعرض
حسام / ليه كدا دا انا لسه جايب عربيه
انا / الف مبروك والعه معاك
حسام / ينفع يعني اروح اخطب اختك من غير عربيه
انا / وانا يا علق هبصلك عشان معاك عربيه
حسام / هههههه حبيبي هجيلك يوم الخميس اطلب ايدها
انا / سيبك من ايدها ورجلها انا بكلمك في شغل
حسام / اه تمام طب هشتغل فين
انا / في الشركه معايا هتكون نائب مدير الحسبات
حسام / يعني من مدير انزل لي نائب لا يا عم مش لاعب
انا / يا علق انت شغال ومعاك موظف واحد مسمي نفسك مدير انت هتكون لي قسم في 15 محاسب
حسام / ايه يا عم انته بتحاربه خلاص يومين اخلص نفسي منهم واجيلك
قفلت مع حسام وكانت ساعه وصلت 5 وشيرين متصلتش بيا ومش معايا رقمها سمر داخلت عليا
سمر / صادق باشا مشي وكان فاكر انك مشيت وانا ماشيه ولا استني حضرتك لو عايز حاجه
انا / لا تمام امشي انتي انا مستني تيلفون بس وهنزل علي طول ولا اقولك انا هنزل دالوقتي يلا
خرجت نزلت ولقيت رقم بيرن
انا / الو
المتصل / استاذ كريم انا شيرين مرات سامي
انا / اه اهلا بحضرتك فينك كدا
شرين / انا في البيت وسامي جوزي جنبي لو حضرتك عايزه
انا / هبعتلك لوكشين لي مستشفي تجيبي سامي وتجالي حالا هناك.
شيرين / حالا حاضر
سامي / قالك ايه
شيرين / يلا قوم نلبس عشان مستنيني عند المستشفي وبعتلي اللوكشين اهو
خدت عربيتي ورحت قعدت في كافي جنب المستشفي لحد ما وصلت شرين ومعاها سامي
انا / استاذ سامي انا بتأسف لحضرتك واكدلك اننا منعرفش اي حاجه من الا حصلت دي وعلي العموم ملاك اتفصل وانت تقوم بالسلامه شغلك موجود ومرتبك الشهرين الا فاته بكرا حسابك هيتفعل ويتحول مرتبك عليهم وهيبقا شغال لحد مترجع شغلك
سامي / حقيقي مش عارف اشكر حضرتك ازيه بجد
انا / علي ايه يعني كلنا اخوات اتفضله
داخلت المستشفى في الرسيبشن
انا / عاوز دكتور شوقي السعيد
الموظف / بخصوص ايه حضرتك
انا / قوله استاذ كريم من عند صادق باشا
اتصل بي بلغه والموظف بعت معايا حد من الامن يوصلني داخلت المكتب
شوقي / اهلا وسهلا اتفضله
داخلنا قاعدنا وخدت التحاليل والاشعات اديتهم لي دكتور شوقي
شوقي / تحاليل دي من امتا
سامي / من 4 شهور تقريبا
شوقي كلم دكتور مدير القسم واداله التحاليل والاشعات بص عليهم وعارفه انهم من 4شهور
الدكتور / تمام لازم اعمل تحاليل واشعات جديده اعرف المرض وصلي لي مرحله ايه وكمان اشوف العلاج عامل نتيجه ولا لا
شوقي / اعمل كل الازم حالا اتفضل يا استاذ سامي معاه
انا / وانا هستني في كافتيرا المستشفي
شوقي / و*** ما يحصل انت هتفضل في مكتبي لي حد ميخلص خالص
انا / طب اتفضله انته
خرجه مع الدكتور
انا / كمان ساعه يا دكتور معايا حاله تاني بس دي ورم
شوقي / كويس دا الخبير الاجنبي هنا
انا / مانا جبتهم عشان كدا وزمنهم جاين.
شوقي / ينوره طبعا بس الاول تشرب ايه
انا / ممكن قهوه ماشي
جت القهوه وشربتها وجي سامي والدكتور طمنه وقالنا العلاج جايب نتيجه بس هياخد وقت لاكن الافضل نعمل العمليه
انا / تمام شوف يجيلك امتا وتحجزه ونعملها
الدكتور / بس دي هتكلف 200الف
شيرين / ازيه دا دكتوره بتاعه قال 100بس
انا / شوف يا دكتور اجرأت بتاعتك ملكش داعوه بالفلوس
شوقي / اتفضل يا دكتور وبلغ استاذ سامي هتعمل ايه معاه
خرجه كلهم بره شوقي / بص انا عشان خاطر صادق باشا هقولك 150بس
انا / مفيش اي مشكله تمام
خرجت وقفت معاهم وقاله يجي كمان يومين هيتحجز تلات ايام وفي اليوم الرابع هيعمل عمليته وسالي كلمتني وقالتلي هي قدام المستشفي خرجت سلمت عليها وعلي ولدها وخدت رقم سامي وقولتله هكلمك اول ما مرتبك يتحول لي حسابك والفبزا ترجع تشتغل تاني وشكرني ومشي
داخلت تاني لي دكتور شوقي
انا / ها اتأخرت عليك هههههههههه
شوقي / هههههههه اتفضل يا استاذ كريم
قعدنا واديتها التحاليل والاشعات وجي الدكتور الاجنبي
الدكتور / هنعمل تحاليل واشعات تاني وهيتبقا الماسح الزري دا مش موجود في المستشفي ممكن تعملي وبكرا اشوفه.
وخرجه عمله كل تحاليل والاشعات ودكتور شافهم وقالي اني لازم الماسح الزري خرجنا مشينا واتفقتا بكرا سالي والدها هقابلهم بعد ميعمله الماسح الزري ونروح مع بعض خدتهم ومصلتهم وطبعا كنت هلكان روحت خدت شور ولبست شورت وتشيرت واتغديت وسها كانت متغدتش
انا / يا بنتي انا ممكن اتأخر اتغدي انتي وانا لما اجي اكل
سها / لا يا قلبي مقدرش اتغدا من غيرك
شروق / بطله محن
امي / بضهر ايدها علي وشها احترمي نفسك.
انا / احسن بس يا ماما خلاص بقت عروسه مينفعش تضرب
امي / وحياتك لو انتي وغلط هتضرب
كلنا فضلنا نضحك واتغديت وبشرب الشاي
انا / اه صح يوم الخميس حسام جي يطلب ايد شروق
ماما / ينور يا ابني ولد محترم وغلبان
سها / اه فعلا شكله محترم
شروق / مبسوطه وواشها احمر
انا / يعني انتي بتتكسفي اوي يا اختي
قومت داخلت البلكونه وعندي بلكونه كبيره وواسعه وحاطط فيها طربيزه و4 كراسي القاعده فيها تحفه ولعت سجاره مع الشاي داخلت سها قعدت علي حجري احنا قدامنا مفيش مباني ودا الجميل في المكان روحت بايسها من بوقها
سها / انت واحشني اوي
انا / انتي اكتر (نزلت بي بوقي علي صدرها عضتها منه)
سها / اه يا رخم طب متيجي ندخل جوه
انا / شويه ماشي مستعجله ليه يا بت هههههههه
سها / بقولك واحشني
انا / حطيط ايدي علي كسها من فوق البجامه لقيته مولع يا قلبي لا نداخل دا مولع.
سها / شوفت بقا
شروق / بتعمله ايه
انا / اهو هنسبهالك وداخلين اوضتنه
شروق / اه هتتشاقه
سها / نفسك انتي
شروق / اوي
انا / بعينك سوسو حبيبتي وبس 😜
شروق / بقا كدا ماشي اشبع بيها يا اخويا
فضلنا نضحك عليها وداخلنا وسبنيها واقول ما قفلت الباب لقيت سها بتزقني علي السرير ونيمتني علي ضهري وطلعت ركبت فوقي
انا / هههههههه انتي هايجه اوي
سها/ اوي اوي وعماله تبوص في واشي ورقبتي وقلعتني التشيرت ونزلت بوس في صدري وتطلع علي شفايفي وراحت نازله شدا الشورت والبوكسر نزل معاها ومسكت زبي مص وكانت هايجه اوي روحت قايم عديلها ومقلعه ملط ومكنتش لابسه ولا اندر ولا برا ونزلت مص ولحس في صدرها ورحت نازل علي كسها فضلت الحس ومدخل صباعين في كسها اااااااااه الحس يا حبيبي كسي الشرموطه بتاعتك الحس اوي ااااااااه وراحت ناطره في واشي مسبتهاش تهدا روحت رافع راجلها وراشق زبي ااازاااااه كسي اتفشخ نكني يا حبيبي اااااااااه ااااااااااه اجمد نيك يا قلبي مش قادره ااااااااااااه حرام عليك روحت منيمها علي جنبها ونمت وراها ورافع رجلها اليمين ومداخل زبي في كسها وفضلت ارزع شويه روحت مطلع زبي وراشقه في طيزها اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ هي عارفه الاوضه عازله للصوت وهي تصرخ ااأاااااه طيزي طيزي لا مش قادره ااااااااااه ارحم طيزي اااااااااااه روحت مقومها في وضع الدوجي وداخلت زبي كسها وبشدها من شعرها وهي اترعشت ونزلت علي ذبي وكسها كان بيقفل علي زبي وبيعصر في وانا مستحملتش روحت مسرع في النيك جامد وهي بتصرخ روحت منزل شلال في كسها ااااااااااه مش قادره روحت نايم فوقها وهي علي بطنها وزبي خرج لوحده روحت قعدت جنبها وولعت سجاره
انا / اتبسطي يا قلبي
سها / اوي اوي
انا / شبعتي ولا عاوزه تاني
سها / انا شبعت اوي بس لو انت لسه مشبعتش تحت امرك يا قلبي
انا / المهم عندي انتي تكوني شبعتي
سها / اه يا قلبي شبعت وارتحت
داخلنا خدنا شور ونكتها تاني تحت الدش وخرجنا لبسنا وطلعنا قعدنا مع ماما واختي
شروق / كل دا ايه
انا / وانتي مالك
شروق / عاوزه زيها ولا خلاص نستني ( بتتكلم بصوت واطي)
انا / من عيني هدلعك بس ماما انتي فاهمه
شروق / طب ينفع اروح لي حسام
انا / انتي عاوزه كدا
شروق / تعبانه اعمل ايه
انا / بكرا ولا بعده هريحك بس حسام حاولي متعمليش معاه حاجه عشان ميزهقش منك ويفسخ الخطوبه بعد كدا بي اي حجه
شروق / حاضر يا قلبي
في شقه في مصر الجديده
ااااااااااه ااااااااه براحه ااااااااااااه مش قادره ااااااااااه وهو نزلهم وكان بينكها في طيزها
الواد / مش عاوزه تقوليلي انتي مين ولا اسمك ايه
البنت / انا باجي عشان اتمتع مش عشان اتعرف
الواد / مدام جيا تتمتعي ادخله يا رجاله
داخل 4 وكلهم قالعين ملط وبيلعبه في ازبارهم
البنت / هههههههههه تصدق خوفتني
الواد / مانتي لازم تخافي يا شرموطه وضربها بالقلم
البنت / كلمه واحده الا هيفكر ينكني فيكم يبقا كتب علي نفسه يعيش عمره كله مره عشان هقطعولك وبالنسبه لي الخول دا ايدك الا اتمدت عليا هتقطع مع بتاعك ودا وعدي ليكم
العيال بصه لبعض وهجمه عليهم فشخوها نيك في كل حتي في جسمها وكانه بينيكه بعنف فيها وواحد مداخله في طيزها وواحد في كسها وهي بتصرخ علي الاخر من الوجع بعد 3سعات كانه خلصه نيك فيها وهي لبست ونزلت
عندي انا وسها في الاوضه ولسه هنام جالي تيلفون من رقم وشكله من بره مصر
انا / الو مين
المتصل / كيفك كريم
انا / تمام مين معايا
المتصل / انا كارم
انا / اهلا وسهلا ايه اخبارك
كارم / تمام انت كيفك
انا / انا تمام غريبه جبت رقمي منين.
كارم / ههههههههه سهله عليا مو صعبه واعرف عنك اشياء كتير
انا / اها لا دا انا كدا اخاف منك
كارم / لا لا انت مثل اخي المهم انا كنت جي زياره مع وعود زوجتي واخو زوجتي وزوجته كان بدي اروح الساحل تعرف حدا هناك عنده شاليه نقعد في
انا / تيجي تنور عاوز شاليه في مكان هادي ولا مكان زحمه
كارم / لا لا هادي
انا / تمام عارفني جي امتا وانا هكون في استقبالك في المطار
كارم / يوم السبت القادم
انا / تمام تنور
كارم / تسلم قبل مركب الطياره هعرفك انا جي الساعه كام
انا / تمام سلام
قفلت معاه
سها / كارم دا بتاع اليونان
انا / اه.
سها / وعايز ايه دا
حكتله الا عايزه كله
سها / دا جي وفاكر اني في تبادل تاني
انا / تقريبا لا عشان معاه اخو مراته ومراته انتي لو لقيتي جي عشان كدا هتوافقي
سها / مش عارفه هي بصراحه متعه كبيره اوي اني اشوفك مع واحده تاني قدامي وقدام جوزها كمان ببقا مستمتعه اوي
انا / امممم خاليها بظروفها
وبوستها ونمنا وصحيت الصبح العادي بتاع كل يوم شور وافطر واشرب القهوه وانزل روحت الشركه وداخلت لي صادق باشا كان قاعد لوحده
صادق / احنا قسمنا الشغل علي 4 مخازن المخزن الا في الشركه و3 كمان ابقي كلم ناصر يوريك اماكن جديده
انا / عاوزين مخزن 5كمان
صادق / ليه
انا / وجود مخزن زي دا في الشركه خطر عليك
صادق / بس دا صعب حد يوصله
انا / لو صعب نقلت من البضاعه ليه
صادق / تأمين مش اكتر
انا / ودا برضه تأمين مش اكتر امال فين انجي
صادق / تعبانه مقدرتش تنزل
انا/ تمام بعد ازنك انا في المكتب
روحت مكتبي وكلمت انجي اطمن عليهم
انا / ايه الف سلامه
انجي / *** يسلمك
انا / مالك
انجي / شويه تعب كدا ممكن اشوفك يا كريم بعد متخلص
انا / تمام حاضر
وقفلت معاها سالي كلمتني قالتلي انها عملت الماسح الزري وشوف هنروح امتا قولتلها تتحرك دالوقتي علي المستشفي ونزلت روحتلها وقبلتها ورحت للدكتور شاف الماسح الزري وقالنا لازم عمليه ونسبه الشفاء بتاعه 70% انا بسيت لي سالي هزت دماغها بي موافقه واتفقنا علي معاد العمليه وشوقي قالي هيكون حسابها 800 الف وقولتله تمام وخرجنا وسألت سالي وافقت ليه قالتلي الدكتور بتاع بابا قالنا اني نسبه الشفا فيها 40% ودا بيقول 70 يعنط لازم اوافق وسبتها واعتزت اني ورايه مشوار مهم مش هقدر اوصلها ورحت لي انجي الفلا بصراحه كنت مستغرب من طلبها تشوفني قولت اكيد في حاجه داخلت الفلا وهي كانت في اوضيتها طلبت انهم يبلغوها اني تحت وحد يجبلي قهوه وفعلا نزلت والقهوه جت
انا / مانتي زي القرد اهو مالك (وكان باين عليها العياط )
انجي / بتبتسم تعبانه شويه جيت ليه
انا / جيت ليه ايه المقابله دي
انجي / مش القصد بس كنا هنتقابل بره
انا / بصراحه عندي فضول اعرف في ايه عشان كدا جتلك هنا
انجي / تعاله بره الجنينه عشان محدش يسمعنا
خرجنا بره
انا / ها قولي في ايه
انجي / بصي يا كريم مفيش غيرك احكيله الكلام دا ولا اثق في كد غيرك انا زي زي اي بنت بتعمل العاده السريه وفي مره فتحت نفسي بالغلط عرفت اني في عمليه وخلاص الموضوع تخطيته علي كدا بس حبيت اني اجرب متعه الجنس اني ابقي مع راجل حقيقي فكرت فيك بس خفت ترفض وتزعل مني في لقيت شب بقيت بروحله شقته كل اسبوع نعمل علاقه مره وخلاص امبارح بعد العلاقه جاب 4 صحابه واختصبوني كلهم وعايزه انتقم منهم وبتعيط
انا / طب اهدي وانا هتصرف متعيطيش بقا خلاص هاتي عنوان الشقه
خدت منها العنوان ورحت للمكان دا وخبط علي الشقه وكان في صوت دوشه جوه الباب اتفتح وبرمي عيني جوه لقيت الرجاله كلها موجوده ومعاهم شرموطين
الواد / ايوه عايز مين
انا / عايز انيكك
روحت مدي بالدماغ وقع في الارض ومطلع المسدس وكلهم جين عليا بيجره شوفه المسدس وقفه مكانهم واحد منهم هو في ايه انت مين وعايز ايه
انا / انا مين عايز ايه هتعرف في وقتها
روحت مطلع افزان من جيبي خدي يا لبوه انتي وهي اربطي ايداهم كلهم وانا مبهزرش هقتلكو ومش هتحاسب فيكم في اسمعه كلامي احسن
البنتين ربطه ايدهم يلا البسه وانزله انته وكلمت واحد صاحبي عنده مخازن غرده ابعتلي 5 رجاله من عندك وعربيه نص نقل وبعتله اللوكشين ( طبعا مردتش اكلم حد من رجالتنا عشان خاطر انجي) خميت عين العيال وخدتهم مع رجاله علي مخزن وبعت لي انجي لوكشين وجتلي اول ما داخلت
انا / هما دول
انجي / اه
شورت لي واحد فك عينهم اول ما شوفها كان بيعطه
انجي / محدش فيكم صدقني صح
انا / وهما مصدقوش ايه
انجي / اني هخليهم حريم
انا / اه فهمت طيب يا رجاله نفزه وفعلا قطعه لي كل واحد بتاعه وكانه بيسرخه
انجي / اه دا لسه وعدته اني هقطع ايده
ايده اتقطعت واتغمه عينهم ومشينا
انجي / متشكرا اوي
انا / بطلي هبل وروحي روحي عشان ورايه مشوار
روحت لي صاحبي وخدت معايا 50الف
انا / منير بي
منير / ياض انت بتاع مصلحتك متعرفنيش غير عشان كدا
انا / انت مصدق الكلام دا
منير / مصدق اه
انا / ضغط شغل غصب عني واديك شايف المشاكل الا بقابلها
منير / ولا يهمك يا واطي تشرب قهوه
انا / ماشي وخد دول
منير / ايه دول
انا / 50الف عشان الرجاله
منير / انت عبيط
انا / انت مال امك دا للرجاله الا تعبت معايا مش ليك
وخدهم منير وشربت معاه القهوه وسبته ومشيت روحت اتعشيت معاهم ونمنا وباقي الايام كانت عاديه بين نيك سها وشروق وحسام جي يوم الخميس وخطب شروق ولبسها دبله ويوم خلص ويوم الجمعه صادق باشا جي واتغدا معايا هو وانجي وباليل كارم كلمني قالي الطياره هتوصل مطار القاهره الساعه 7 الصبح وقفلت معاه وعرفت سها عشان تيجي معايا بعربيتها عشان اكيد معاهم شنط كتير وهما 4 ونمت وصحيت بدري روحنا المطار وشوفت ملكه جمال حاجه كدا تتاكل اكل ودي تبقا مرات اخو وعود وكانت كيرفي بمعنا الكلمه وسلمنا عليهم وكانه حاجزين ليله في فندق وهيسافره بكرا الساحل وصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر معاهم الساحل عشان نبقا كلنا مع بعض وقولتله هشوف ظروف شغلي وقالي صادق باشا مش هيرفضلك طلبك بصتله واستغربت ازيه يعرف حجات دي كلها عني بسهوله كدا بس مردتش ابينله وضحكت وسبته ومشيت وسها مشيت بعربيتها وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا اتمني تكونه استمتعته وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير باي
في انتظار الجزء الجديد عاااش فشخ ويريت صور لكل واحدة داخلة القصة وبتوصفهالنا خلينا نشوف كمان ياعم
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000، الرياضي و Ahmed mahar
انت فشيييخ كمل يا باشا
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
جاااامد اوووى استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
رهيب قصة مشوقة جدا استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
تم إضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000، zizana و Ahmed mahar
شكلك نسيت الصور وابقي متعنا بصور للأوضاع كمان يا مدير
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
احلا حاجه ان كريم مش ديوث
تبادل اوك
لكن دياثه لا
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
اشكرك على ذوقك الراقي في كتابة الكلمات
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
منتظرين انك تدخل حبيبه وانجي وسمر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
➤السابقة


قبل مبدأ الجزء الاول من السلسله الثالثه حابب اشكركم علي تفاعل مع القصه و كمان اشكركم علي تشجيع اني اكمل القصه وفي الجزء دا هنزل صور ابطال القصه الا هما سها ونها وشروق وندا وانجي وسمر ولو في اي شخصيه جديده هتظهر في الاجزاء الا جايه هبقا انزل صوره في وقتها نبدأ السلسله الثالثه
الجزء الأول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثانيه اني كريم خلاص اتجوز سها قدام الناس وبقا متجوزين قدام اهل سها واهله هو كمان وكتبه الكتاب وعمله الفرح (كتب الكتاب طبعا كنت جايب واحد عامل مؤذون مش بجد عشان انا وسها متجوزين أصلا بس كان لازم اكتب الكتاب قدام اهلها والناس ) وسافرنا فرنسا وطبعا سها في المطار كانت بفستان الفرح عشان طلعنا من القاعه علي المطار لما وصلنا فرنسا كان الامن في المطار متساهل معانا وبيبارك علي الفرح وروحنا الفندق الا نزلين في وطلعنا السويت وشويه وكان خدمه الغرف جابلنا هدايه من الفندق بي مناسبه الفرح اكل وشرب وكانه مهتامين جامد بعريس وعروسته في شهر العسل وداخلنا خدنا شور كل واحد لوحده سها داخلت الاول وخارجه لفه جسمها بي فوطه وانا داخلت خدت شور وخرجت كانت سها لابسه قميص نوم ابيض شفاف وتحته اندر فتله ابيض ونايمه علي ضهرها وانا خارج لافف الفوطه علي وسطي واول ما شفت سها روحت مصفر
انا / ايه الحلاوه دي روحت شادد الفوطه من واسطي بقيت ملط وناط علي السرير
سها / ايه يا عم هو علي طول واقف كدا مبيهمدش
انا / مهو لازم لما يشوف الحلاوه دي يقف احترام كل دا وانا بلعب في صدرها
سها / ااااه سيب صدري بس
انا / صدرك ايه الا اسيبه دا انا مش هسيب حتي فيكي غير وانا مداخل زبي فيها
سها / بس يا سافل احترم نفسك
انا / طب تعالي بقا هوريكي السافل دا هيعمل ايه
روحت مره واحده مقلعها القميص ومنزل الاندر وهي بتحاول تهرب مني بهزار وبتضحك وخالتها ملط هي كمان روحت منيمها علي بطنها علي حجري وفضلت اضرب علي طيزها
سها / ااااااه يا متحرش هههههههه
انا / انا هوريكي السافل بيعمل ايه يا لبوه
سها / اااااااه براحه علي طيز لبوتك
انا / انا لسه عملت حاجه يا لبوه دا بسخن بس
سها/ اااااي طيزي يا سافل
انا / مالها طيزك يا لبوه(كل دا وانا بضربها علي طيزها )
سها / ااااااه احمرت ووجعاني من الضرب براحه
انا / انا ناوي اخاليها تورم مش سافل بقا
سها / اااااااه ينفع طيز سها حبيبتك تورم
انا / لا يا قلبي مينفعش (ونزلت فضلت ابوس في طيزها)
روحت فاتح فلقت طيزها وفضلت الحس في خرم طيزها وانزل بي لساني علي كسها بعدين نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها اكل ونزلت علي رقبتها بعدين علي صدرها مص وعض في الحلمه واهاتها بدأت تزيد نزلت علي كسها لحس ومدخل صباعين في كسها الا غرقان وداخله بسهوله عشان كسها كان سايح
سها / كريم كفايه وقوم داخله ابوس ايدك
انا / ادخل ايه يا لبوتي
سها / داخل زبك يا حبيبي
انا / ادخله فين يا قلبي
سها / ااااااااااااه في كسي يا كريم كفايا
وانا مش سأل فيها واترعشت ونزلت في واشي سبتها تهدا وخدت شفايفها في بوسه قامت نيمتني علي ضهري وفضلت تبوس في واشي وتلحس عسلها من علي واشي وتنزل تبوس في صدري بعدين نزلت علي زبي فضلت تمص في بسرعه كانت بتاكله ومره واحده قامت ونزلت علي بكسها لي اخره
سها / اااااااااااااااااه وثابتت مكانه
انا / الفندق كله عرف انك بتتناكي هههههههه
سها / زبك فشخني كل دا وهي مش بتتحرك
انا / هو لسه عمل حاجه وبدات احرك براحه واهاتها اشتغلت اااااه اااااه اااااااه حبيبي زبك حلو نيك كمان وهي بدأت تطلع وتنزل علي زبي وتتنطط عليه ااااااه اااااااه حبيبي نكني وانا بدأت احرك نفسي وهي بتطلع وتنزل اااااه ااااااه روحت منيمها علي ضهرها ورافع راجلها علي كتفي وفضلت انيك فيها جامد وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت مطلع زبي ونزلت تمص في روحت قالبها في وضع الدوجي ومسكت شعرها شديتها منه ورحت رازع زبي في كسها ااااااااااه لا يا قلبي مش كدا اااااااااه امال ازيه يا لبوتي وبضربها علي طيزها اااااااااه براحه علي كس لبوتك اااااااااااااه اااااااااااااااه وانا شغال بسرعه في كسها ‘نازل ضرب علي طيزها وايدي معلمه عليها اااااااااه اااااااه بيوجع اوي ااااااااااه اااااااه حرام عليك وبتحاول تفلت مني ونزلت علي بطنها روحت نارل وراها ومدخل زبي في كسها وبدأت اسرع وهي بتصرخ من المتعه اااااااااه يا حبيبي اااااااااه نيكني جامد اااااااااه مش قادره اااااااااااه ر‘حت مطلع زبي ومره واحده مداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه انت مفتري اااااااااه طيزي اااااه فضلت شويه كدا وهي بتحاول تهرب من الوضع ومش عارفة لحد محاسيت اني هجيب خلاص روحت مطلعه من طيزها وراشقه في كسها اااااااه يا حبيبي ولقتها بتترعش وبتنزل وبتصرخ واول مره اشوفها بتشخر خخخخخ ااااااااه وانا روحت منزل معاها وهي بتعصر زبي بي كسها اااه اااه روحت نايم فوقها احنا الاتنين مفرهدين خالص لحد زبي ما نام وخرج من كسها روحت اتعدلت علي ضهري ومولع سجاره لقتها قامت وجت نامت علي صدري بي دماغها وبتلعب بي ايدها في شعر صدري
سها / انت ايه الحاله الا وصلتني فيها دي
انا / حاله ايه دانتي اول مره تتعبيني كدا
سها / لا بجد انا عمري متخيلت نفسي اني اقول كلام زي دا ولا الالفاظ دي انا معاك ببقا واحده تانيه غير سها الا اعرفها
انا / طول ما الحب موجود بنا تخيلي اي حاجه ممكن نعملها عشان نسعد بعض ونكون في قمه السعاده
سها / ر*** يديمك ليا يا حبيبي
انا / ويديمك ليا يا قلبي يلا ناخد شور وناكل
داخلنا خدنا شور مع بعض مع شويه تحرش بس معملناش حاجه وخرجنا كلنا وخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا صحينا الصبح طلبت الفطار وكانت بنت هي الاجايبه الفطار فتحت وانا ملط وواقف وره الباب قولت هاخد الفطار من الا علي الباب وادخله انا مكنتش اعرف انها بنت لقتها داخله بي طربيزه بتاعت الفطار وكل دا مشفتنيش وانا قالع سابت الطربيزه في نص الاوضه وبتبص علي الاوضه بتاعت النوم كانت سها نايمه علي بطنها وملط بتبص عليا انا كمان لقتني ملط
البنت / انا اسفه (بتتكلم انجليزي)
انا / انا الا اسف مكنتش اعرف انك هتتدخلي داخل الغرفه (وهي عينها متشلتش من علي زبي)
البنت / اتمني لكم التوفيق وجت خارجه
انا / شكرا لكي ثانيه واحده ( وانا حاطط ايدي علي زبي)
داخلت جبت 50يورو واديتهالها
البنت / شكرا لك هذا كثير جدا
انا / ( كنت جبت الفوطه لفتها علي وسطي) اكرر اسفي لكي لم اكن اعلم
البنت / لا تقلق نصادف هذه الأشياء كثيرا في العمل لاكن لم اصادف مثل هذا وبتبص ناحيه زبي وقت ممتع لكم وخرجت
وانا خدت الفطار وصحيت سها فطرنا وحكتلها علي الاحصل
سها / ايه عجبتك اجبهالك
انا / بطلي هبل انتي عارفه كويس اني مفيش واحده تمله عيني غيرك بس انتي عارفه اني بحب المتعه
سها / انا اعمل اي حاجه في سبيل متعتك يا قلبي
انا / ومتعتك يا حبيبتي مش متعتي لوحدي ويلا قومي عشان ننزل نتفسح لبسنا وخدت سها وروحنا برج اڤيل واتصورنا كتير هناك وخرجنا اماكن كتير ورحنا اتغدينا في مطعم بره
انا / مبسوطه يا قلبي
سها / انا طول مانت جنبي انا مبسوطه وسعيده يا حبيبي روحت بايسها من شفايفها في المطعم
سها / الناس بتتفرج علينا
انا / يا قلبي هنا عادي مفيش حد بيتفرج علي حد
سها / بس انا بتكسف اعمل كدا في مكام عام
انا / مفيش كسوف معايا في اي حتي في العالم
لقيت سها راحت باستني في خدي قالتلي انا بحبك اوي
انا / وانا بعشقك
عند صادق باشا وانجي
صادق / الظابط دا معرفش ايه اخرته معايا
انجي / طب يا بابا كلم الوزير ينقله اي حتي بعيد عن هنا
صادق / مينفعش لو عملت كدا يبقا بقول لي الوزير والحكومه اني بعمل حاجه غلط وخايف منه
انجي / طب كلم الوزير اني الظابط دا بيعمل ازعاج ليك وانه كدا بيشوشر علي سمعتك واسمك الكبير في البلد الا تعبت في انك تعمله ولو فضل الحال كدا كتير هدد انك تسحب استسمارك من البلد وتسافر واكيد هيخافه اني دا يحصل
صادق/ هي فعلا فكرا كويسه بس سبيها تكون دا اخر حل
انجي / انت مستني كريم يرجع ويحل الموضع دا
صادق / لا مش للدرجه يعني بس ممكن يكون في دماغه حاجه تخلصنا من الظابط دا من غير وجع دماغ ولا شوشره
انجي / تمام يا بابا الا تشوفه
عند سمر وخالد
سمر / يا خالد مبحبوش يا اخي ليه مش عاوز تفهم
خالد / يا بنتي واحد كويس وابن ناس وشغال في بنك وهيعيشك كويس حب ايه الا بتتكلمي في
سمر / يعني انت يا خالد لو حبيبيه مكنتش بتحبك كانت هتقبل بيك
خالد / وانتي عينك علي حد ولا ايه
سمر / لا يا خالد وانت عارف كويس اني مليش في الحاجه دي
خالد / امال ايه بقا مدام ملكيش في الحاجه دي هتتجوزي ازيه يعني
سمر / يا خالد افهم قعدت معاه واتكلمنا مرتاحتش لي الكلام معاه
خالد / انا تعبت منك بجد الايريحك اعملي
عند حسام وندا
حسام/ متكلمي شروق تيجي تقعد معانا بكرا
ندا / معانا برضه ولا معاك
حسام / مانتي هتكوني موجوده يعني معانا
ندا / انت حبتها ولا ايه
حسام / مش عارف بس معجب بيها من زمان اصلا
ندا / طب ومستني ايه متقولها
حسام / خايف تكون مش بتحبني وكمان فرق السن بنا
ندا / دول هما كلهم 6سنين مش كتير يعني
حسام / طب كلميها وافتحي الاسبيكر
ندا رنت علي شروق
ندا / ازيك يا شوشو
شروق / تمام يا قلبي فينك مش بتسألي
ندا / معلش يا حبيبتي مشغوله شويه
شروق / ولا يهمك المهم انك بخير
ندا / بخير يا حبيبتي متيجي تقعدي معايا بكرا
شروق / كان نفسي اجيلك بس انتي عارفه كريم مسافر مش بخرج من البيت غير اجيب حاجه او عشان كورس السواقه متيجي انتي تقعدي معايا
ندا / ما احنا مش هناخد راحتنا ومامتك موجوده
شروق / اه يا سافله ودماغك السافله
ندا / بصراحه حسام كمان هيموت ويشوفك
شروق / يموت ويشوفني دا ليه دا
ندا / هيكون ليه يعني معجب يا ستي بيكي
شروق / وهو الا قالك كدا
ندا / مش بالظبط بس من ساعه اليوم دا وهو كل يجيب سيرتك معايا واد ايه انك جميله واستمتع معاكي
شروق / يبقا مش اعجاب يا حبيبتي دا متعه
ندا / هو لو متعه هيمدح في جمالك
شروق / انتي الا معاه مش انا يعني انتي الا تحكمي إذا كان اعجاب ولا متعه
ندا / ما عشان انا الا معاه بقولك اعجاب لو متعه مكنش كل يوم يجبلي سيرتك لحد ما قربت اكرهك 😂😂😂
شروق / ههههههههه نمشيها اعجاب لحد منشوف اخرتها
حسام / لا فعلا معجب بيكي يا شروق مش من اليوم دا من قبل كدا كمان بس كنت خايف انك ترفضيني او ميكنش في قلبك حاجه نحيتي وانا قولت اهو الكلام الا مش هقدر اقوله لو انتي قدامي
ندا / شوفتي يا ستي
شروق / معلش ماما بتنده عليا انا هقغل وراحت قافله بسرعه
ندا / حد قالك تدخل دالوقتي انا كنت هظبطها واحده واحده
حسام / اهو الا حصل بقا هاتي راقمها ابعتلها علي الوتس واتواصل معاها انا
وخد رقم شروق وبعتلها رساله علي الوتس
عند شروق قاعده سرحانه وبتفكر في كلام حسام لقت رساله علي الواتس
حسام / انا حسام يا شروق وفعلا بحبك من قبل الموضوع دا ولو انتي مفيش في قلبك حاجه من ناحيتي كفايا عليا اني اعترفتلك بحبي ليكي ولو انتي مش معجبه بيا او بتحبيني اعتبري الكلام دا انا مقولتوش وانتي هتفضلي اختي
شروق / شافت الرساله ومردتش وفضلت تفكر
حسام / بعدها بي بشويه شاف اني شروق شافت الرساله ومردتش راح بعتلها تاني ممكن تردي عليا
شروق / ارد اقولك ايه
حسام / رودي قولي انك معجبه بيا
شروق / انا فعلا معجبه بيك وكنت اخاف اكلمك تقولي انتي اخت صاحبي وترفضني
حسام / ارفضك ايه بس انتي متعرفيش انا بحبك ازيه
شروق / بجد
حسام / بجد جدا كمان وهستناكي بكرا اثبتلك حبي
شروق / لا يا حبيبي انت مش هتلمسني قبل متيجي تتقدم لي كريم
حسام / حاضر يا ستي استني كريم يرجع واكلمه
شروق / ماشي وبعدين عندك ندا خاليك معاها
حسام / انتي الا في القلب
شروق / بطل محن ياض انت
حسام / في بنت كيوت زيك تقول محن
شروق / اه انا وبطل محن سلام بقا عشان انام
وقفلت معاه وكانت مبسوطه وحسام كان مبسوط برضه
عندي انا وسها
سها / اااااااااااه ااااااااااه كمان يا قلبي
انا / كسك دا مبتشبعش منه يا لبوتي
سها / كسي وطيزي وكلي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه
انا / افتحي بوقك كنت بجيب ونزلتهم في بوقها ومصت زبي ونضفته
سها / زبك طعمه جميل اوي
انا / جميل بس عشان خارج من كسك يا قلبي
سها / قامت تاخد شور وانا ولعت سجاره شربتها داخلت عليها الحمام كانت بتنشف جسمها روحت ضاربها علي طيزه ااااااه خضتني وضربتني في كتفي وخرجت وانا خدت شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه حصلتلي ايه هي دا الا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي

انا وسها

HgYWIWv.md.jpg
شروق

HgYwMu9.md.jpg
نها

HgYNdF4.md.jpg
ندا

HgYOAqG.md.jpg
انجي

HgYe0aR.md.jpg
سمر

HgYkdKJ.md.jpg
سالي

HgYSr5x.md.jpg

الجزء الثاني

وقفنا الجزء الا فات بعد ما نكت سها وداخلنا خدنا شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه البنت بتاعت الروم سيرفس قالعه ملط وبتمص في زبي
(قبلها بي نص ساعه)
سها صحيت من النوم وكلمت الروم سيرفس طلبت الفطار وداخلت غسلت واشها وكانت ملط لبست روب علي اللحم عشان الباب كان بيخبط الفطار جي والبنت داخلت زي امبارح بس لقت سها ملقتنيش انا رمت عينها علي الاوضه لقتني نايم وزبي كان واقف سها فهمت انها البنت بتاعت امبارح
سها / عجبك من امبارح
البنت / اسفه لم اقصد ان انظر
سها / (قفلت الباب وقلعت الروب) زوجي يحب ان اكون بدون ملابس ان كنتي تردين المشاركه يمكنك غلع ملابسك
البنت قلعت كل هدومها وهي شبه الصوره دي


HgG33iv.jpg
خدتها من ايدها وداخلت الاوضه
سها / خالي جوزي يصحي علي شئ جميل مصه قضيبه
البنت بصتلها وابتسمت ونزلت مسكت زبي وبدأت تمص براحه وسها واقفه جنب السرير عند دماغي انا بفتح عيني وسها وقفه وببص علي زبي لقيت البنت بتمص بي فن وعارفه هي بتعمل ايه كويس
ببص لي سها ابتسمت وقالتلي مش كان نفسك في كدا يا حبيبي شدتها نحيتي وخدت شفايفها في بوسه جامد وايدي علي بتفعص في طيزها والبت شغاله مص مواقفتش روحت عادل نفسي ورحت قايم ماسك البنت نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها في بوسه وسها نزلت لي كسها فضلت تمص في وتلحس في وتداخل صباعها في كس البنت وانا ببوس في شفايفها وفي راقبتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها وسها سبتها وطلعت قعدت بي كسها علي واشها والبنت بدأت تلحس في كس سها وانا نزلت علي كسها لحس ومص وداخلت صباعي كان كسها ضيق اوي وسها اترعشت جامد ااااااااااااااه ونزلت في واش البنت ورجعت نامت فوقيها وبدأه يبوصه في بعض الوضع بقا انا بلحس في كس البنت وسها نايمه فوقها بتبوس فيها وبقا الكسين قدامي انا كس سها وهو غرقان عسل بعشقه وبعشق طعمه روحت مسكت كسها لحس لحست عسلها كله ورجعت تاني لي البنت ومسكت زبي ممشي علي كسها و بدأت ادخل راسه براحه لحد مداخلت وهي شهقت وسها نازله بوس في شفايفها مره واحده روحت راشقه لي الاخر ااااااااااه لوله اني سها بتبوس فيها كان صوتها سمع الفندق كله سبته جوه شويه لحد ما تتعود عليه وضربت سها علي طيزها كام ضاربه ااااااي طيزي يا رخم والبنت اتكلمت بليز لا تتحرك نزلت علي كس سها لحس وانا كل دا زبي في كس البنت وبدأت اتحرك واحده واحده اااااااه اااااااه ااااااااه ولما لقتها بدأت تتعود عليه بدأت اسرع ااااااااه اااااااه oh my god fuck me وانا نازل نيك فيها روحت مطلع زبي اااااااه fuck ووجهته ناحيه كس سها وراشقه اااااااي كسي يا حبيبي براحه ( برضه المصري الكس المصري ليه طعم تاني 😂😂😂) وفضلت ارزع في كس سها وايدي بتلعب في كس البنت وهي ااااااه اااااااااه روحت مطلعه من كس سها وجبت الاتنين في وضع الدوجي ومسكت البنت ضربتها كام ضربه علي طيزها وراحت راشقه زبي في كسها oh fuck وبدأت اشدها من شعرها وانيك في كسها واضربها علي طيزها اااااااه ااااااااه اااااااااه fuck me fuck me وانا ارزع فيها وبليت صباعي وبحاول ادخله في طيزها لقيته ضيق اوي قالتلي لا من فضلك ااااااااه لم اجرب من مؤخرتي من قبل اااااااااه سها بصتلي وضحكت روحت مطلع زبي ومداخله في طيز سها اااااااااااه اااااااه طيزي ااااااااااه نيك يا حبيبي افشخ طيزي ااااااااااااااااه وكنت خلاص هجيب روحت مطلع زبي وجبت الاتنين ادامي وناطر علي واشهم واديت زبي للبنت تنضفه وفضلت تمص في لحد منضفته ونمنا احنا التلاته علي السرير ملط وولعت سجاره
سها / اتبسط يا حبيبي
انا / انا مبسوط عشان انتي معايا بس
البنت / في ماذا تتحدثون
انا / لا شئ مهم مجرد كلام يجب ان تذهبي حتي لا تتأخري اكتر من ذلك
البنت / لا تقلق اداره الفندق تعلم اني ممكن اي احد من العاملين ان يدخل علاقه وقت العمل مع نزلاء الفندق لذلك لا يتحدثون
انا / اها هذا طبيعه عملك
البنت / انا لا اقيم علاقه وقت عملي هذه اول مره
سها / حقيقي اول مره
البنت / اجل انا بالفعل لا اقيم علاقه مع غرباء لاكن لم اري مثل هذا القضيب من قبل من امس ولا يخرج من زهني
سها / انا اعلم ان قضيب زوجي كبير وممتع
اجل / اجل لقد استمتعت كثيرا
انا / انا ايضا استمتعت معكي وكنت احب انا امارس الجنس من مؤخرتك
البنت / اسفه لم اجرب ابدا
انا / في المره القادمه سوف نجرب معا
البنت / لا اعلم انه يألم لكن سوف نجرب انا ذاهبه الان اراكم مره اخره
ولبست ونزلت وانا سها خدنا شور وفطرنا ورحنا نزلنا خرجنا واتفسحنا واشترينا شويه هدايه لي صحابنا واخوتنا في مصر واتغدينا بره ورجعنا الفندق علي الساعه 8باليل كلمت ماما وشروق وسها كلمتهم سلمت عليهم وكلمنا والد سها وولدتها برضه سلمنا عليهم
عند خالد وسالي
سالي / خالد ممكن اكلم معاك
خالد / اتفضلي يا سالي
سالي / انت زعلان اني كريم كلمني عشان اخترق طارق ومكلمكش
خالد / انا في الاول كنت زعلان لي سببين وبعد ما كريم فاهمني بقيت زعلان لي سبب واحد
سالي / طب ايه السببين
خالد / الاول انك مجتيش وقولتيلي واحنا صحاب قبل مكون مديرك والتاني اني حتي كريم مجاش وعرفني وعمل كدا من ورايه
سالي / طب انت دالوقتي زعلان من انهي سبب في دول
خالد / السبب الاول عشان السبب التاني كريم فهمني هو مقاليش ليه وفهمني وجه نظره وانا فهمت دا لاكن انتي مفيش سبب يمنعك انك متجيش وتعرفيني
سالي / لا السبب اني كريم اكد عليا بدل المره الف مره اني معرفكش وانت عارف كويس اني محتاجه فلوس ومكنش ينفع ارفض طلب كريم ولا اخسره
خالد / عارف انك محتاجه فلوس انتي حتي رافضه اني اعرف كريم واخالي يساعدك
سالي / انت عارف كويس اني مش ممكن اقبل بي حاجه زي دي ولا اقبل اني حد يدفع تمن علاج بابا
خالد / سالي انتي لسه متعرفيش كريم هو بيتعامل معانا كا اخوات مش شغالين عنده ولما بيساعد حد مش بيساعد شفقه عليه لا دا بيساعد عشان هو اخ كبير لينا
سالي / حتي لو كدا بابا انا اتكفل بي مش حد تاني
خالد / طب سبيني اكلمه وافهمه كأنك متعرفيش بطلي عند مصاريف كتير جدا عليكي الادويه مش حل لازم يعمل عمليه والمبلغ كبير هتستني ايه لحد لا قدر *** يموت منك اسمعي الكلام
سالي / ( سمعت كلام خالد فضلت تعيط ومقدرتش تمسك نفسها)
خالد / (قام من المكتب وخدها في حضنه) لما يرجع من السفر انا هكلمه مش عاوز كلام كتير وبطلي عند
سالي سكتت مردتش علي خالد
عند صادق وانجي
صادق / تصدقي الواد كريم واحشني
انجي / اه فعلا وجوده بنا بقا شئ طبيعي كأنه من عيله
صادق / تفتكري الفلوس الا معاه خلصت علي مصاريف الشقه والعربيه ومرداش يقولي علي فلوس
انجي / مش عارفه هي لو خلصت فعلا مش هيقولك علي فلوس
صادق مسك تيلفونه وحاولي مليون جنيه
عندي انا وسها
جتلي رساله بتحويل مبلغ مليون جنيه
انا / و*** انت بتهزر
سها / في ايه
انا / صادق باشا حاولي مليون جنيه
سها / دا ليه دا
انا / تلاقي فاكر فلوس معايا خلصت علي مصاريف الشقه والفرح
سها / و**** راجل محترم
مسكت تيلفوني اتصلت عليه
انا / ليه كدا ياريس
صادق / انا قولت تلاقي فلوس خلصت ومش عاوز تطلب مني فلوس
انا / انا يعني لو مش معايا فلوس هطلب من مين غيرك وبعدين كفايا تكاليف الفرح
صادق / بطل هبل وروح شوف عروستك وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا وسلملي علي انجي كتير واحشتني
صادق / وهي بتسلم عليك
قفلت معاه
سها / مقولتليش يعني اني صادق هو الا دافع فلوس الفرح
انا / مجتش مناسبه هو كان يدفع فلوس الشبكه بتاعتك انا رافضه عشان دي هديتي ليكي قالي خلاص فرحك عليا وحجز القاعه في الفندق لما قولتله يوم الفرح
سها / ماشي يا حبيبي
عند شروق وحسام
بيتكلمه واتس
حسام / فيها ايه يا شروق لو جيتي
شروق / حسام مضيقنيش منك انا مش هعمل حاجه من ورا كريم وانت لوله كريم اصلا مكنتش لمستني ولو مش عايز تكلم كريم لما يرجع انك تخطبني براحتك
حسام / يا بنتي انتي فهمتي غلط ليه انا بحبك يا شروق وهطلبك من كريم بس انتي واحشاني وعايز اشوفك
شروق / خلاص يبقا تصبر كلها يومين مش كتير يعني وكريم يعرف كل حاجه وانا عارفه انه مش هيعترض
حسام / خلاص كلمي
شروق / انت عايزني اكلمه وهو في شهر العسل بتاعه اقوله انا رايحه لي حسام الشقه انت مجنون
حسام / انتي واحشاني طيب اعمل ايه
شروق / انا نازله بكرا كورس السواقه ممكن اقابلك بعد الكورس ونخرج في مكان عام
حسام / ماشي يا ستي بس اشوفك
وخلصه محن هما الاتنين مع بعض وشروق قفلت معاه ونامت
ندا / اه حلقتلك يا معلم
حسام / لا خفه هقابلها بكرا نتغدا مع بعض
ندا / انت بتحبها بجد ولا عاوز تنام معاها وخلاص
حسام / بطلي غباء شويه لو عاوز انام معاها وخلاص ما لما كريم يرجع هقوله وعادي احنا مع بعض وهيوافق لاكن انا بحبها
ندا / **** يسهلك يا عم رميو
في شقه في مكان ما
ااااااااه اااااه يا حبيبي كسي براحه ااااااه مش قادره حرام عليك كانت في وضع الدوجي وبيضربها علي طيزها وتيلفونها رن لقته خالد خطيبها ايوه بالظبط دي حبيبه خطيبت خالد
حبييه / استنه خطيبه ببرن متتحركش ايوه يا خالد
خالد / ايه يا قلبي فينك
حبيبه / اه عند هند صحبتي
خالد / خالد مالك
حبيبه / مفيش يا حبيبه ااه اتخبط في راجلي بتوجعني وبتبص لي الواد الا معاها وبتبرقله عشان يبطل حركه وهو بينيك كسها براحه
خالد / طيب لما تروحي عرفيني
حبيبه / ماشي يا حبيبي باي وهي بتقفل ااااه يا غبي بكلم خطيبي
الواد / انا غبي طب خدي يا شرموطه بدأ ينيكها بعنف ويضربها علي طيزها جامد ااااااااه ااااااااه حقك عليا براحه ااااااااااه مش قادره اااااااااااه وراح مطلع زبه وحطه في بوقها ونزلهم
عند خالد
قاعد سرحان ومش مطمن خالص لي حبيبه ولي صوتها وكرر انه لازم يرقبها ويفهم هي بتعمل ايه من وره بس هيعمل كدا ازيه هو لو بعت رابط لي حبيبه مش هتفتحه فضل يفكر لحد ما كلم سالي
سالي / ايه يا خالد
خالد / بقولك يا سالي لو عايز ابعت لي رابط وعايز اخترق تيلفونه وهو فاهم اني ممكن اعمل كدا بس انا عاوز اخترق اعمل ايه
سالي / الحد دا ليك كلام معاه يعني
خالد / ايوه اوي
سالي / طب سهله ابعتله رابط في الهاك بس يكون رابط فديو كوميدي وابعتله رساله بعدها قوله ادخل شوف الفديو دا جامد اوي واول ما يفتح هيلاقي الفديو فعلا وانت تكون ركبت تيلفونه
خالد / ماشي تمام شكرا يا سالي
وقفل مع سالي وبعدها حبيبه كانت روحت وكلمت خالد وهو بيكلم عادي وكلام حب وقبل ما يقفل معاها قالها حتت فديو موتني من الضحك هبعتهولك اتفرجي عليه قالتلي ماشي يا حبيبي بعتلها الرابط علي الواتس وقالها اتفرجي وقوليلي رأيك وفعلا داخلت شافت الفديو وبكدا خالد ركب تيلفونها وبدأ يشوف محادثاتها علي الواتس وعلي المسانجر وصورها وكل حاجه
عندي انا وسها
انا / بقولك يا سها
سها / ايه يا قلبي
انا / انا لو جبت شروق وماما يقعده معانا هتضيقي بصراحه احنا بنتكلم مع بعض بصراحه
سها / لا طبعا ايه يضيقني بالعكس انا بحب شروق وماما جدا وحتي وانت مش موجود هما يكون معايا والشقه كبيره وواسعه
انا / طمنتي قلبي مكنتش هبقا مرتاح وهما قاعدين لوحدهم وانا بعيد عنهم كدا انتي عارفه ملهمش غيري
سها / عارفه يا قلبي وبعدين ماما مش الحما المتعبه بالعكس دا عسل اوي
انا / بوست سها وكملنا الفلم الا بنتفرج عليه
نرجع لي خالد
الا شاف صور لي حبييه وهي ملط وبتتصور ملط وشاف محادثاتها مع الواد الا بتروحله وعرف انها مفتوحه وقبل الفرح هتعمل عمليه كمان بقا هيتجنن ودماغه هتق وهتنفجر ومش عارف يفكر لحد ما مسك تيلفونه وكلم حبيبه
خالد / بصي من غير كلام كتير ولا لف ودوران بكرا تجيبي الشبكه البيت وتقولي لي أهلك انك مش عاوزاني
حبيبه / في ايه يا خالد انا عملت ايه
خالد / انتي هتعمليهم عليا يا شرومطه
حبيبه / ايه الا بتقوله دا انا مسمحلكش بي كدا
خالد / لا تسمحي يا كسمك بدل ما اجيلك البيت في نص الليل وافرج اهلك صور الا بعتاهم لي الخول بتاعك وانك مفتوحه وبتتناكي يا لبوه ها يا شرموطه تحبي البس واجيلك
حبيبه / بتعيط حاضر بكرا هجبلك كل حاجه وقفلت السكه وخالد هيتجنن
عندي انا وسها
ما تقومي تلبس وتعالي ننزل النيت بتاع الفندق نسهر شويه وفعلا قمنا لبسنا ونزلنا كان نيت جميل وسهرا حلوه وفضلنا نرقص وسها شربت بيره وانا شربت فودكا والسهره كانت جميله وطلعنا الغرفه عملنا واحد سريع ونمنا ملط من غير مناخد شور حتي واسبوع خلص ورجعنا القاهره ولقيت حسام مستنيني في المطار كنت سايبله العربيه
حسام / حمد *** علي سلمتك يا صاحبي انت والعروسه
انا / *** يسلمك يا معلم
سها / **** يسلمك
وصلنا البيت حسام وركن العربيه واداني المفتاح وقالي هيطلب اوبر هو قولتله لا استني اطلع هنتغدا وانا رايح عند ماما اصلا هاخدك في طريقي قالي طب رايح شويه قولتله انا مش تعبان نمت في الطياره يلا وكنت طالب اكل اول مركبه العربيه وعملت حساب حسام وطلعنا غيرنا وسها كانت لابسه لبس عادي ومحتشمه قدام حسام وجي الاكل كلنا داخلت لبست ونزلت مع حسام ووصلنا كل واحد طلع بيته وسها قالتلي هتروح لي مامتها برضه قولتلها تمام
شروق / اول ما شفتني خدتني بالحضن جامد واحشتني اوي
انا / وانتي كمان يا قلبي
ماما / حبيبي وخدتني بالحضن
وفضلنا نتكلم شويه ونرغي وسلامات كتير
سها / فين مفتاح العربيه والرخصه
انا / خلاص اتعلمتي
سها / عيب عليك بقيت استاذه كمان
انا / امسكي يا ستي (طلعت الرخصه واديتها مفتاح العربيه وكلمت صاحب الجراج قولتله يغسل العربيه وبعد كدا اختي هي الا هتطلع بيها)
سها / ر***** ميحرمني منك يا حبيبي
انا / ولا منكم يا قلبي واعمله حسابكم بكرا يا شروق تلمي هدومك انتي وماما وهتيجي تقعده في الشقه معايا
ماما / لا يا كريم انت لسه عريس مينفعش
انا / مش هبقا مرتاح يا ماما وانته مش جنبي في رايحيني
ماما / طب اسيبك اسبوع كمان طيب تاخد راحتك
انا / متخافيش يا ستي هاخد راحتي في اوضتي عامل غرفه عازله للصوت هههههه
ماما / يا سافل انت
شروق / ايوه يا عم
ماما / (اديت شروق بي ضهر ايدها ) ما انتي مش متربيه
انا / اسيبكم بقا وبكرا شروق معاكي العربيه تجيبي الشنط وتيجي
ماما / طب سها مش هتضيق
انا / سها دي غلبانه اوي ولما قولتلها قالتلي انا كنت هقولك تعمل كدا عشان ميبقاش لوحدهم
ماما / ر*** يخالهالك يا حبيبي
نزلت روحت علي القهوه لقيت خالد قاعد
انا / ايوه يا عم انزل كدا واخرج
خالد / قام خدني بالحضن حمد *** علي سلمتك
انا / *** يسلمك مالك شكلك في حاجه
خالد / ولا حاجه عادي
انا / هسيبك وهنتكلم بكرا براحتنا في مكتبك
هات شيشيه وشاي يا ابني عيني يا كيمو
جت الشيشه والشاي وفضلنا نرغي شويه وقومت مشيت وخالد حاسب ورحت غيرت ونمت علي طول انا وسها وصحيت الصبح لقيت سها محضره الفطار ومعاه عصير وحستها مبسوطه
انا / مش متعود علي كدا انا
سها / دا الا لازم تتعود عليه يا قلبي بعد كدا
انا / تسلمي يا روحي بس بدل العصير قهوه
سها / تؤتؤ عصير مع الفطار وتاخد شور تكون القهوه اتعملت
انا / ماشي كلامك يا ستي
سها / انا حاسه بفرحه وسعاده متتوصفش اني انا وانت في بيت واحد مع بعض ليها طعم تاني غير لما كنا في الفندق
انا / طبعا يا قلبي طول مانتي في بيتك مع جوزك ليها طعم عن اي حاجه تاني واه صح ماما وشروق جاين النهارده
سها / ينوره يا حبييي كويس انك عرفتني عشان اعمل غدا
انا / اخيرا هرجع من الشغل ادوق اكل مراتي حبيبتي
سها / نفسك تاكل ايه يا قلبي
انا / امممم ايه رأيك في صنيه بطاطس باللحمه الجملي (انا بحب اللحمه الجملي بقا 😂😂) مع شويه ملوخيه وجنبها رز بالشعريه وشويه سلطه يا نهار ابيض علي الجمدان
سها / من عيني يا قلبي كل طلباتك اوامر
انا / حبيبتي اوعي بقا اخد شور واعملي قهوه
خدت شور وشربت القهوه مع سجاره ولبست وخدت عربيه ورحت الشركه عند خالد الاول
داخلت سلمت علي الشباب وخالد كان معاهم وكلهم باركولي داخلت مكتب انا وخالد وطالبلي قهوه
انا / ها بقا مش ناوي تقولي مالك
خالد / تصدق انك الوحيد الا حس اني مضيق وسألني
انا / عشان احنا اخوات يا عبيط
وحكالي الا حصل من خطيبته
انا / وانت زعلان تبقا عبيط دا ر**** بيحبك انك عرفت الحقيقه بدل ما تلبس فيها
خالد / الا مزعلني اني كنت بحبها.
انا / بطل هبل وفك كدا دانت ر*** نجاك من واحده زي دي
خالد / عندك حق سيبك كنت عاوزك في موضوع مهم
انا / احكي وكانت القهوه جت ولعت سجاره وبستمع لي خالد
خالد / سالي والدها تعبان اوي وبياخد علاج غالي بس الدكتور بتاعه قالها اني العلاج مش حل ولازم عمليه وهتكلف 600الف جنيه وانت عارف سالي حالتها لو تكلم صادق باشا يعرف حد كويس ويخفض فلوس العمليه دي هي متعرفش اني كلمتك
انا / وهي معرفتنيش ليه هي مش عارفه اننا كلنا واحد حسابي معاها بعدين قولي اخبار السيستم ايه
خالد / تقدر تقول شهر بالكتير اوي يكون جاهز
انا / تمام اسيبك وارح الشركه بقا عشان لسه مرحتش
لقيت انجي بتتصل سبت خالد ونزلت
انا / اهلا
انجي / انت خلاص خدت علي قعدت البيت
انا / اه اه نايم جنبها
انجي / هههههههه انت فين شكلك في الشارع
انا/ كنت عند خالد بطمن وصل لي ايه وجي اهو في الطريق
انجي / ماشي يلا متتأخرش
خلصت مع انجي ووصلت الشركه لقيت سمر
سمر / حمد *** علي السلامه
انا / ا*** يسلمك يا سمر صاادق باشا جوه
سمر / اه جوه اتفضل
واحده قاعده تقريبا مستنيه من بدري
البنت / هو انا قاعده من ساعه وهو يجي يدخل علي طول
سمر/ حضرتك دا مدير الشركه
البنت / اه هو انت بقا المدير
انا / في ايه حضرتك ممكن افهم
سمر / هي طالبه تقابل صادق باشا ومعرفش في ايه
انا / طب حضرتك لو في مشكله ممكن تقوليلي وانا هتصرف
البنت/ تتصرف ازيه ها هترميني بره الشركه زي ما عملت مع جوزي
انا / طب حلو ادينا عرفنا مشكلتك اني جوزك اترفض من شركه بس عشان تعرفي مش انا السبب ممكن افهم الموضوع عشان اساعدك لو ليكي حق اتفضلي في مكتبي سمر هاتيلي قهوه وهاتي عصير لي الاستاذه
داخلت معايا المكتب وجي القهوه والعصير
انا / ها بقا انا سامعك
البنت / انا جوزي كان شغال في الحسبات هنا وتعب وعمل اشعات وتحاليل وطلع عنده ورم بس لسه في البدايه وطلب مبلغ سلفه من الشركه وحضرتك رافضت ومن تعبه بقا يوم يروح ويومين لا لحد مرافضه
انا / اولا الف سلامه عليه ثانيا انا معرفش اي حاجه عن الموضوع دا نهائي واول مره اسمعه منك انتي اسمك ايه الاول
البنت / شرين حضرتك وانا اسفه
انا / لا ولا يهمك دا جوزك ودا حقك هو جوزك اسمه ايه
شرين / سامي ابراهيم
رافعت التيلفون طلبت مدير الحسبات وجالي
استاذ ملاك / (وهو مش ملاك اصلا) خير يا استاذ كريم
انا / اتفضل اقعد عندك موظف اسمه سامي ابراهيم
ملاك / ايوه فعلا بس دا اتفصل
انا / ايه سبب فصله
ملاك / بيجي براحته ويغيب براحته الاستاذ
شيرين / لا (روحت بصصلها سكتت)
انا / وايه سبب غيابه دا متعرفش
ملاك / كل يوم تعبان تعبان
انا / اه وحضرتك لما فصلته رجعت لي مين
ملاك / انا مدير القسم مرجعتش لي حد
تيلفوني رن وكانت انجي
انجي / الطريق زحمه ولا ايه
انا / انا في المكتب في مشكله بخلصها وجي
انجي / مشكله ايه
انا / لما اجي هقولك باي
انا / وانت بقا عشان مدير القسم فصلته من نفسك
ملاك / ايوه يا استاذ كريم
انا / هو سامي جي طلب منك سلفه
ملاك / اه طلب سلفه كبيره 100الف
انا / عرضه الطلب دا علي مجلس الاداره
ملاك / لا عشان انا مدير الحسبات وعارف اني الشركه مش حمل مبلغ زي دا
انا / تمام كنت تعرف سبب السلفه ولا مسألتوش
ملاك / بيقولي تعبان وهيعمل عمليه
انا / تمام اتفضل علي مكتبك
مشي ملاك
انا / عرفتي اني محدش في الاداره يعرف حاجه عن الموضوع دا
شرين / انا اسفه جدا (وبتعيط)
انا / ممكن تهدي (اديتها منديل) العمليه هيعمله وهيخف وهيرجع شغله تاني ان شاء ****
شرين / يا ***
انا / هو بقاله اد ايه مفصول
شيرين / شهرين تقريبا
انا / تمام خدي الكرت دا بتاعي وكلميني بكرا علي الساعه 5 اخر النهار ممكن
شيرين / انا مش عارفه اشكر حضرتك ولا اتأسف علي كلامي بجد
انا / ولا تشكري ولا تتأسفي اتفضلي وبكرا كلميني ورحت مطلع 2000جنيه اديتهملها
شيرين / بجد مش محتاجه فلوس معايا
انا / دول مش ليكي دول لي الولاد تجبيلهم حاجه حلوه
خديتهم ومشيت ودخلت لي صادق باشا وانا متعصب
انا / الا اسمه ملاك دا لازم يغور يمشي او تجيب مدير عليه
صادق / اهدي يا ابني في ايه
انا / بني ادم مفيش عنده ددمم ولا رحمه روحت مولع سجاره وانا متعصب
انجي / اهدا يا كريم وفهمنا
حكتلهم الموضوع كله وازيه كان مستفز في رده
انا / اولا ملوش سلطه انه يمشي حد من غير ميرجع لي الاداره ثانيا واحد طالب سلفه عشان يعمل عمليه مش واخده يتفسح بيها وموظف عندك ترفض ليه من غير ما تعرض علي الادره وهي توافق او ترفض انت مالك يرد بكل برود ويقولي انا مدير القسم
صادق / تمام يا كريم اهدا وانا اصلا مكنتش حابه وهتصرف معاه
انجي / لا يا بابا تعمل اجتماع بكرا لي كل مديرين الاقسام ويتهزق قدامهم وبعدين يتفصل وتعرف مديرين الاقسام اني في اداره يرجعه ليهم
انا / صح يا انجي لازم يتهزق قدامهم كلهم عشان يبقا عبرا ليهم
صادق / كلم سمر بلغي مدرين الاقسام كلهم في اجتماع بكرا الساعه 2 تمام خلاص
انا / انا اسفه نسيت اسلم عليكم بس تشوف البنت وهي بتعيط تصعب عليك فعلا عاملين ايه
صادق / تمام يا سيدي انت اخبار الجواز ايه
انا / زي الفل
انجي / طبعا زي الفل عشان كدا جي متأخر
انا / انا من الساعه 10 عند خالد وخلاص شهر هيكون سيستم جاهز
صادق / عال اوي يعني ابلغهم يفرشه مكاتب المبنه الجديد
انا / اه يتفرش ويتجهز المكاتب ويخالي غرفه فاضيه وكبيره متتفرش والرسيبشن تحت عايزين سكرتيره ممكن انجي تشتغل هناك
انجي / الا يشوفك وانت متعصب ميشوفكش وانت بتهزر يا حلو
انا / و*** انجي انا مسكت نفسي عنه بالعافيه كنت عايز اقوم اكسر دماغه
صادق / خلاص روق بكرا اعمل الا عايزه معاه
انا / اه كمان عايز حضرتك تشوفلي مستشفي كبيره كويس من حد تبعك
صادق / موجوده بس ليه
انا / هو انا راجع من الاجازه اعالج الناس 😂😂😂😂
صادق / مين تاني
انا / ابوه سالي محتاج عمليه غاليه شويه وسالي مكنتش عايزه حد يعرف وخالد حكالي الموضوع عشان هما صحاب يعني
صادق / (كلم واحد صاحب مستشفي خاصه وقالي اني في حالتين هيجولو تبعه يعملهم تحاليل واشعات وهو هيتحمل تكليف اي حاجه مهما كان)
انا / لحد كدا تمام بس تكاليف بتاعتي انا
انجي / متنساش انهم شغالين عندنا يا استاذ
انا / مش هتفرق يا انجي بس انا ناويت علي كدا يبقا خلاص بقا
صادق / خلاص واسكت انت وفي اي وقت هتروح اسأل بس عن دكتور شوقي السعيد
انا / تمام اسيبكم بقا ويوم الجمعه الجايه انته معزمين عندي علي الغدا
صادق / ماشي يا كريم
سبتهم ونزلت اتصلت خالد
انا / فينك كدا
خالد / الشباب روحه وانا هقفل وانرل
انا / طب استناني قدام العماره انا جايلك
روحت لي خالد وركب معايا
انا / تعرف بيت سالي
خالد / اه في الزمالك
انا / طب يلا علي هناك
خدته ورحنا وصلنا تحت البيت بيت من البيوت بتاعت الزمالك الجميله القديمه دي
انا / رن علي سالي عرفها اننا تحت البيت
خالد كلم سالي وقالها اننا تحت وطالعين
طلعنا خبطنا وفتحت الباب
سالي / نورتيني اتفضله
ابوه سالي / اتفضله يا ولاد نورته
داخلنا سلمنا عليه
سالي / دا كريم يا بابا صاحب الشركه ودا خالد المدير
ابوها / اهلا بيكم شرفتوني
انا / الشرف لينا حضرتك ايه يا سالي مش هنشرب حاجه
سالي / اه اسفه بس مفجأه مش متوقعه
انا / هشرب شاي ماشي
عملتلنا 2شاي
انا/ انا بتأسف لي حضرتك اننا جينا من غير معاد بس موضوع في الشغل مهم
ابوها / لا يا ابني زي بيتك اسييبكم براحتكم
قام داخل الاوضه بتاعته
انا / هحاسبك بعدين مش دالوقتي عشان مش وقته بكرا الساعه 7 تكوني قدام مستشفي *** انتي وولدك ومن غير كلام كتير
سالي / انا مش عارفه اشكرك ازيه يا كريم بس دكتور بتاع بابا اكبر دكتور اورام في البلد ودا افضل واحد بدل ما نروح لي دكاتره تاني
انا / لا مستشفي دي الخبير الا فيها احنبي مش مصري ودا افضل بكرا الساعه 7
سالي / حاضر
شربنا الشاي ونزلنا عند شرين وسامي
شرين / ر*** يباركله كريم دا فعلا يا سامي
سامي / انا عارف ومتاكد اني الكلب ملاك هو السبب
شيرين / انت من الاول كنت كلمت حد من الاداره
سامي / اذا كان مديرين الاقسام محدش منهم بيدخل علي الاداره غير لو حد منهم طلبهم عايزاني انا اقابل حد منهم
شيرين / مش مهم يا حبيبي اهو ر*** سترها ووقعنا مع واحد ابن حلال
وصلت خالد لي اقرب مكان وانا روحت لقيت ماما وسها وشروق مستنيني واول مدخلت خدت شور واتغدينا وفضلنا قاعدين نهزر ونضحك وداخلنا نمنا وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني اشوفكم علي خير باي






الجزء الثالث



وقفنا الجزء الا فات لما اتفقت مع سالي انها هتجيلي عند المستشفي هو وابوها الساعه 7 وكنت متفق مع شيرين تكلمني الساعه 5 ورحت سهرت مع ماما وسها وشروق وداخلنا نمنا صحيت الصبح سها محضرا الفطار وبتصحيني عشان افطر قومت خدت شور في الحمام الا في الغرفه عندي ولبست وخرجت افطر لقيت شروق كمان لابسه عشان نازله وماما قاعده علي السفره وسها ومستنيني
انا / صباح الخير (وبوسه دماغ ماما)
كلهم / صباح الخير
انا / لابسه كدا ورايحه فين
شروق / الجامعه النهارده اول يوم
انا / اه صح نسيت
فطرنا وشربت قهوتي ونزلت انا وشروق لقيت عم جابر البواب
جابر / صباح الخير يا كريم باشا
انا / صباح الفل يا عم جابر بلاش باشا دي قولتلك انا قد عيالك يا راجل عجوزه
جابر / مقامك عالي يا ولدي
انا / ا*** يكرمك يا راجل يا طيب بس كريم بس احسن ودي شروق اختي وهتكون قاعده معايا هي وماما خالي بالك منهم ودي عربيته
جابر / في عيني يا ولدي
انا / تسلم (ورحت مطلع 50جنيه مدهاله )
جابر / كتير كدا يا ابني
انا / مفيش حاجه تكتر عليك يلا يا شروق علي جامعتك
ركبت العربيه ودورتها فتحت الباب ونزلت لي عربيه شروق شافتني جي نزلت الازاز
انا / شروق مش عاوزه افكرك بي الاتفاق الا بنا مفيش حد يلمسك فاهمه
شروق / فاهمه كويس يا كريم وانا عمري ما افكر في حد حتي صاحبك وانت مسافر كان بيحاول معايا هو وندا وانا رافضه
انا / تمام وانا هتصرف مع حسام دا
شروق / لا هو بصراحه كان قصده خير وعاوز يتقدملي كمان
انا / ومكلمنيش ليه
شروق / عشان لسه انت جي امبارح وتلاقي ملقاش وقت مناسب
انا / تمام هسيبه لحد ما يجالي لوحده يلا عشان متتأخريش
سبت شروق وهي خدت عربيتها ومشيت وانا روحت علي الشركه لقيت سمر
سمر / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير ابعتيلي قهوه بعد ازنك علي مكتبي علي مدخل لي صادق باشا
سمر / حاضر بس صادق باشا لسه مجاش
انا / تمام ابعتهالي علي مكتبي
داخلت مكتبي وكلمت انجي
انا / ايه يا انجي مجتوش يعني
انجي / كان معانا شغل باليل متأخر واهو ساعه وهنوصل
انا / طب ومحدش بالغني ليه بالشغل دا
انجي / بابا يا سيدي قالي لسه عريس جديد نسيبه شويه يتمتع
انا / تمام انا في الشركه اصلا
انجي / تمام باي
سمر داخله بالقهوه
انا / سمر بعد ازنك ابعتيلي مدام رشا من قسم الحسبات
سمر / حاضر
خرجت سمر وكلمت مدام رشا الا جتلي خبطت علي الباب وداخلت
( رشا 36 سنه حاجه كدا ملفايه زي ما الكتاب قال نسخه تانيه من هيفاء وهبي كيرفي موت)
رشا / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور اتفضلي اقعدي تشربي ايه
رشا / لا متشكرا ملوش لازوم تحت امرك
انا / انتي شغاله في الشركه بقالك اد ايه
رشا / تقريبا من وانا بدرس لسه في الجامعه كنت بدرب هنا يعني من حوالي 15او16 سنه
انا / حلو يعني قديمه معانا وعندك علم بمشاكل القسم بتاعك وكل حاجه في
رشا / انا جي عليا 4 مدرين للقسم دا واستاذ ملاك الخامس
انا / تعرفي ايه عن مشكله سامي الا كان شغال معاكم
رشا / بصراحه الناس في الشركه كلها زعلت بسبب الموضوع دا وفي ناس كتير مشييت مش القسم بتاعي بس لا دا جميع الاقسام
انا / طبيعي انهم ميحصوش بالامان في الشركه بعد الا زفت ملاك عمله
رشا / بصراحه اه انا واحده من الناس بدور علي شغل اصل لما المكان الا بشتغل في ميقفش جنبي في ظرف زي دا مين هيقف جنبي
انا / عندك حق فعلا بس كل دا هيتصلح وسامي هيتعمله العمليه وهيرجع ان شاء *** احسن من الاول وهيرجع شغله كمان
رشا / بجد *** يباركلك فعلا دا شب ولسه في بدايه حياته.
انا / حتي لو كبير دا موظف في الشركه وليه حق فيها كمان اتفضلي انتي علي مكتبك وانسي موضوع انك بتوري علي شغل دا ومتتكلمش مع حد في حاجه ولو ملاك سالك كنت عايزك في ايه قوليله كان بيسأل علي سامي وشغله كويس ولا لا
رشا / حاضر تمام بعد اذنك
راحت رشا تشوف شغلها وجي صادق باشا ودخلتله
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح النور يا كريم
انا / شغل من غيري
صادق / ههههههه مانت بتعمل شغل من غيرنا وبعدين انت عريس جديد سايبك شويه تدلع
انا / لا لو كدا ماشي هتعمل ايه مع ملاك
صادق / هفصله طبعا بعد مهزقه
انا / طب متسبلي اني اهزقه
صادق / براحتك يا عم هزقه
انا / وناوي تجيب مدير حسبات جديد
صادق / طبعا
انا / طب ليه ما عندك الا يقوم بالشغل دا كله واحسن من اي حد وعلي علم بالقسم وحافظه
صادق / مين دا
انا / مدام رشا 15سنه شغاله معاك يعني حافظه الشغل
صادق / معرفهاش
انا / ما لازم ما تعرفهاش عشان محدش بيلف علي الاقسام ولا بيشوف مشاكل الموظفين وسايبين المدرين يتحكمه فيهم
انجي / صح كلامك يا كريم
صادق / خلاص انت وانجي موجودين بعد كدا تلفه علي الاقسام وتشوفه مشاكل بنفسكم
فضلنا نرغي وجي معاد الاجتماع والمدرين كان مستنيني قدام المكتب وانا خرجت داخلتهم وطلبت من سمر تكلم مدام رشا وتخاليها تستني هنا لحد مطلب منها انها تدخل داخلت الاجتماع.
انا / مساء الخير
كلهم / مساء الخير استاذ كريم
انا / في اي مشاكل في الأقسام عندكم او حد من الموظفين عنده مشكله
hr/ حضرتك عندنا نقص في العماله
انا / تقدر تقدم الملف بتاعك وانا هتصرف
Hr / جاهز اتفضل
انا / تمام حاجه تاني
مدير الشؤون / لا احنا مشاكلنا في نقص الموظفين
انا / نقص دا حصل امتا
hr / من شهر تقريبا والموظفين بيستقيله
صادق / طب وايه سبب دا
كلهم بصه لي بعض ومحدش لاقي رد
صادق / تفتكر يا استاذ ملاك مرتبات قليله
ملاك / لا يا فندم بالعكس مرتبات كويس جدا
انجي / امال تفتكر ايه سبب يا استاذ ملاك
ملاك / مش عارف حضرتك
انا / اقولكم انا ايه سبب تفتكره حضرتكم لو انته موظفين عادين في الشركه وسمعته اني الشركه فصلت زميل ليكم عشان تعبان ومش عايزه تساعده بسلفه يعمل عمليه حد فيكم هيشتغل
كلهم / لا طبعا (هما فاهمين انا بتكلم علي ايه عشان موضوع الشركه كلها عرفته)
انا / انت مين يا استاذ ملاك اداك الحق انك تفصل موظف في الشركه انت شغال فيها زيك زيه
ملاك / انا مدير القسم
انا / ما لو كل مدير قسم فصل موظف عشان هو مدير القسم من غير تحقيق يبقا نقفل الشركه
ملاك / انا
انا / انت تخرس خالص عشان انت انسان حرام اقول عليك انسان اصلا انت لما سامي طلب منك سلفه مكلمتش الاداره ليه
ملاك / انا مسمحش يا صادق باشا استاذ كريم يكلمني كدا
صادق / انت تخرس وترد علي السؤال
ملاك / حضرتك انا مدير الحسبات والمزنيه بتاعت الشركه متسمحش بي كدا
انا / انت من شهرمطلع مكافات لي الموظفين شهر يعني مبلغ كبير يعدي 2مليون مش 100 لي واحد هيعمل عمليه
ملاك / اصل...
انا / هششش انت متحول للتحقيق كلمت سمر داخلي مدام رشا
انا / اتفضل يا استاذ ملاك عشان في حد محتاج لي الكرسي بتاعك اتفضلي يا مدام رشا
صادق / مدام رشا بديل لي استاذ ملاك واحب اوجه الكلام لي حضرتكم قرات منصبك في حدود شغلك في اداره وهي المسؤله اي مشكله لي موظف احنا موجودين انا او انجي او كريم كل يوم موجدين انا لازمتنا جاين نقعد في المكاتب بس
كلهم / تحت امرك يا صادق باشا
انا / اه ياريت تعرفه الموظفين اني سامي هيعمل العمليه وهيرجع مكانه تاني اتفضله
خرجه كلهم وانا خرجت وراهم
انا / مدام رشا عاوزك في مكتبي سمر ابعتيلي شاي
انا / اتفضلي اقعدي
رشا / تحت امرك يا استاذ كريم
انا / هتنزل دالوقتي ملاك يفضي مكتبه وتاخده مكانه عايزك تراجعي كل حاجه وراه لي يكون عامل بلاوي
رشا / حاضر
انا / قدامك اسبوع لحد التحقيق ميخلص معاه ويتفصل تكوني راجعتي كويس اتفضلي
رشا / انا متشكرا جدا لي حضرتك يا استاذ كريم
انا اه اعملي حسابك اني مكانك في واحد كويس هيشتغل في وهيكون النائب بتاعك
رشا / تمام بعد اذنك
مشيت وانا كلمت حسام
انا / ايه يا زفت
حسام / حبيبي يا غالي
انا / عاوزك تصفي شغل في المعرض
حسام / ليه كدا دا انا لسه جايب عربيه
انا / الف مبروك والعه معاك
حسام / ينفع يعني اروح اخطب اختك من غير عربيه
انا / وانا يا علق هبصلك عشان معاك عربيه
حسام / هههههه حبيبي هجيلك يوم الخميس اطلب ايدها
انا / سيبك من ايدها ورجلها انا بكلمك في شغل
حسام / اه تمام طب هشتغل فين
انا / في الشركه معايا هتكون نائب مدير الحسبات
حسام / يعني من مدير انزل لي نائب لا يا عم مش لاعب
انا / يا علق انت شغال ومعاك موظف واحد مسمي نفسك مدير انت هتكون لي قسم في 15 محاسب
حسام / ايه يا عم انته بتحاربه خلاص يومين اخلص نفسي منهم واجيلك
قفلت مع حسام وكانت ساعه وصلت 5 وشيرين متصلتش بيا ومش معايا رقمها سمر داخلت عليا
سمر / صادق باشا مشي وكان فاكر انك مشيت وانا ماشيه ولا استني حضرتك لو عايز حاجه
انا / لا تمام امشي انتي انا مستني تيلفون بس وهنزل علي طول ولا اقولك انا هنزل دالوقتي يلا
خرجت نزلت ولقيت رقم بيرن
انا / الو
المتصل / استاذ كريم انا شيرين مرات سامي
انا / اه اهلا بحضرتك فينك كدا
شرين / انا في البيت وسامي جوزي جنبي لو حضرتك عايزه
انا / هبعتلك لوكشين لي مستشفي تجيبي سامي وتجالي حالا هناك.
شيرين / حالا حاضر
سامي / قالك ايه
شيرين / يلا قوم نلبس عشان مستنيني عند المستشفي وبعتلي اللوكشين اهو
خدت عربيتي ورحت قعدت في كافي جنب المستشفي لحد ما وصلت شرين ومعاها سامي
انا / استاذ سامي انا بتأسف لحضرتك واكدلك اننا منعرفش اي حاجه من الا حصلت دي وعلي العموم ملاك اتفصل وانت تقوم بالسلامه شغلك موجود ومرتبك الشهرين الا فاته بكرا حسابك هيتفعل ويتحول مرتبك عليهم وهيبقا شغال لحد مترجع شغلك
سامي / حقيقي مش عارف اشكر حضرتك ازيه بجد
انا / علي ايه يعني كلنا اخوات اتفضله
داخلت المستشفى في الرسيبشن
انا / عاوز دكتور شوقي السعيد
الموظف / بخصوص ايه حضرتك
انا / قوله استاذ كريم من عند صادق باشا
اتصل بي بلغه والموظف بعت معايا حد من الامن يوصلني داخلت المكتب
شوقي / اهلا وسهلا اتفضله
داخلنا قاعدنا وخدت التحاليل والاشعات اديتهم لي دكتور شوقي
شوقي / تحاليل دي من امتا
سامي / من 4 شهور تقريبا
شوقي كلم دكتور مدير القسم واداله التحاليل والاشعات بص عليهم وعارفه انهم من 4شهور
الدكتور / تمام لازم اعمل تحاليل واشعات جديده اعرف المرض وصلي لي مرحله ايه وكمان اشوف العلاج عامل نتيجه ولا لا
شوقي / اعمل كل الازم حالا اتفضل يا استاذ سامي معاه
انا / وانا هستني في كافتيرا المستشفي
شوقي / و*** ما يحصل انت هتفضل في مكتبي لي حد ميخلص خالص
انا / طب اتفضله انته
خرجه مع الدكتور
انا / كمان ساعه يا دكتور معايا حاله تاني بس دي ورم
شوقي / كويس دا الخبير الاجنبي هنا
انا / مانا جبتهم عشان كدا وزمنهم جاين.
شوقي / ينوره طبعا بس الاول تشرب ايه
انا / ممكن قهوه ماشي
جت القهوه وشربتها وجي سامي والدكتور طمنه وقالنا العلاج جايب نتيجه بس هياخد وقت لاكن الافضل نعمل العمليه
انا / تمام شوف يجيلك امتا وتحجزه ونعملها
الدكتور / بس دي هتكلف 200الف
شيرين / ازيه دا دكتوره بتاعه قال 100بس
انا / شوف يا دكتور اجرأت بتاعتك ملكش داعوه بالفلوس
شوقي / اتفضل يا دكتور وبلغ استاذ سامي هتعمل ايه معاه
خرجه كلهم بره شوقي / بص انا عشان خاطر صادق باشا هقولك 150بس
انا / مفيش اي مشكله تمام
خرجت وقفت معاهم وقاله يجي كمان يومين هيتحجز تلات ايام وفي اليوم الرابع هيعمل عمليته وسالي كلمتني وقالتلي هي قدام المستشفي خرجت سلمت عليها وعلي ولدها وخدت رقم سامي وقولتله هكلمك اول ما مرتبك يتحول لي حسابك والفبزا ترجع تشتغل تاني وشكرني ومشي
داخلت تاني لي دكتور شوقي
انا / ها اتأخرت عليك هههههههههه
شوقي / هههههههه اتفضل يا استاذ كريم
قعدنا واديتها التحاليل والاشعات وجي الدكتور الاجنبي
الدكتور / هنعمل تحاليل واشعات تاني وهيتبقا الماسح الزري دا مش موجود في المستشفي ممكن تعملي وبكرا اشوفه.
وخرجه عمله كل تحاليل والاشعات ودكتور شافهم وقالي اني لازم الماسح الزري خرجنا مشينا واتفقتا بكرا سالي والدها هقابلهم بعد ميعمله الماسح الزري ونروح مع بعض خدتهم ومصلتهم وطبعا كنت هلكان روحت خدت شور ولبست شورت وتشيرت واتغديت وسها كانت متغدتش
انا / يا بنتي انا ممكن اتأخر اتغدي انتي وانا لما اجي اكل
سها / لا يا قلبي مقدرش اتغدا من غيرك
شروق / بطله محن
امي / بضهر ايدها علي وشها احترمي نفسك.
انا / احسن بس يا ماما خلاص بقت عروسه مينفعش تضرب
امي / وحياتك لو انتي وغلط هتضرب
كلنا فضلنا نضحك واتغديت وبشرب الشاي
انا / اه صح يوم الخميس حسام جي يطلب ايد شروق
ماما / ينور يا ابني ولد محترم وغلبان
سها / اه فعلا شكله محترم
شروق / مبسوطه وواشها احمر
انا / يعني انتي بتتكسفي اوي يا اختي
قومت داخلت البلكونه وعندي بلكونه كبيره وواسعه وحاطط فيها طربيزه و4 كراسي القاعده فيها تحفه ولعت سجاره مع الشاي داخلت سها قعدت علي حجري احنا قدامنا مفيش مباني ودا الجميل في المكان روحت بايسها من بوقها
سها / انت واحشني اوي
انا / انتي اكتر (نزلت بي بوقي علي صدرها عضتها منه)
سها / اه يا رخم طب متيجي ندخل جوه
انا / شويه ماشي مستعجله ليه يا بت هههههههه
سها / بقولك واحشني
انا / حطيط ايدي علي كسها من فوق البجامه لقيته مولع يا قلبي لا نداخل دا مولع.
سها / شوفت بقا
شروق / بتعمله ايه
انا / اهو هنسبهالك وداخلين اوضتنه
شروق / اه هتتشاقه
سها / نفسك انتي
شروق / اوي
انا / بعينك سوسو حبيبتي وبس 😜
شروق / بقا كدا ماشي اشبع بيها يا اخويا
فضلنا نضحك عليها وداخلنا وسبنيها واقول ما قفلت الباب لقيت سها بتزقني علي السرير ونيمتني علي ضهري وطلعت ركبت فوقي
انا / هههههههه انتي هايجه اوي
سها/ اوي اوي وعماله تبوص في واشي ورقبتي وقلعتني التشيرت ونزلت بوس في صدري وتطلع علي شفايفي وراحت نازله شدا الشورت والبوكسر نزل معاها ومسكت زبي مص وكانت هايجه اوي روحت قايم عديلها ومقلعه ملط ومكنتش لابسه ولا اندر ولا برا ونزلت مص ولحس في صدرها ورحت نازل علي كسها فضلت الحس ومدخل صباعين في كسها اااااااااه الحس يا حبيبي كسي الشرموطه بتاعتك الحس اوي ااااااااه وراحت ناطره في واشي مسبتهاش تهدا روحت رافع راجلها وراشق زبي ااازاااااه كسي اتفشخ نكني يا حبيبي اااااااااه ااااااااااه اجمد نيك يا قلبي مش قادره ااااااااااااه حرام عليك روحت منيمها علي جنبها ونمت وراها ورافع رجلها اليمين ومداخل زبي في كسها وفضلت ارزع شويه روحت مطلع زبي وراشقه في طيزها اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ هي عارفه الاوضه عازله للصوت وهي تصرخ ااأاااااه طيزي طيزي لا مش قادره ااااااااااه ارحم طيزي اااااااااااه روحت مقومها في وضع الدوجي وداخلت زبي كسها وبشدها من شعرها وهي اترعشت ونزلت علي ذبي وكسها كان بيقفل علي زبي وبيعصر في وانا مستحملتش روحت مسرع في النيك جامد وهي بتصرخ روحت منزل شلال في كسها ااااااااااه مش قادره روحت نايم فوقها وهي علي بطنها وزبي خرج لوحده روحت قعدت جنبها وولعت سجاره
انا / اتبسطي يا قلبي
سها / اوي اوي
انا / شبعتي ولا عاوزه تاني
سها / انا شبعت اوي بس لو انت لسه مشبعتش تحت امرك يا قلبي
انا / المهم عندي انتي تكوني شبعتي
سها / اه يا قلبي شبعت وارتحت
داخلنا خدنا شور ونكتها تاني تحت الدش وخرجنا لبسنا وطلعنا قعدنا مع ماما واختي
شروق / كل دا ايه
انا / وانتي مالك
شروق / عاوزه زيها ولا خلاص نستني ( بتتكلم بصوت واطي)
انا / من عيني هدلعك بس ماما انتي فاهمه
شروق / طب ينفع اروح لي حسام
انا / انتي عاوزه كدا
شروق / تعبانه اعمل ايه
انا / بكرا ولا بعده هريحك بس حسام حاولي متعمليش معاه حاجه عشان ميزهقش منك ويفسخ الخطوبه بعد كدا بي اي حجه
شروق / حاضر يا قلبي
في شقه في مصر الجديده
ااااااااااه ااااااااه براحه ااااااااااااه مش قادره ااااااااااه وهو نزلهم وكان بينكها في طيزها
الواد / مش عاوزه تقوليلي انتي مين ولا اسمك ايه
البنت / انا باجي عشان اتمتع مش عشان اتعرف
الواد / مدام جيا تتمتعي ادخله يا رجاله
داخل 4 وكلهم قالعين ملط وبيلعبه في ازبارهم
البنت / هههههههههه تصدق خوفتني
الواد / مانتي لازم تخافي يا شرموطه وضربها بالقلم
البنت / كلمه واحده الا هيفكر ينكني فيكم يبقا كتب علي نفسه يعيش عمره كله مره عشان هقطعولك وبالنسبه لي الخول دا ايدك الا اتمدت عليا هتقطع مع بتاعك ودا وعدي ليكم
العيال بصه لبعض وهجمه عليهم فشخوها نيك في كل حتي في جسمها وكانه بينيكه بعنف فيها وواحد مداخله في طيزها وواحد في كسها وهي بتصرخ علي الاخر من الوجع بعد 3سعات كانه خلصه نيك فيها وهي لبست ونزلت
عندي انا وسها في الاوضه ولسه هنام جالي تيلفون من رقم وشكله من بره مصر
انا / الو مين
المتصل / كيفك كريم
انا / تمام مين معايا
المتصل / انا كارم
انا / اهلا وسهلا ايه اخبارك
كارم / تمام انت كيفك
انا / انا تمام غريبه جبت رقمي منين.
كارم / ههههههههه سهله عليا مو صعبه واعرف عنك اشياء كتير
انا / اها لا دا انا كدا اخاف منك
كارم / لا لا انت مثل اخي المهم انا كنت جي زياره مع وعود زوجتي واخو زوجتي وزوجته كان بدي اروح الساحل تعرف حدا هناك عنده شاليه نقعد في
انا / تيجي تنور عاوز شاليه في مكان هادي ولا مكان زحمه
كارم / لا لا هادي
انا / تمام عارفني جي امتا وانا هكون في استقبالك في المطار
كارم / يوم السبت القادم
انا / تمام تنور
كارم / تسلم قبل مركب الطياره هعرفك انا جي الساعه كام
انا / تمام سلام
قفلت معاه
سها / كارم دا بتاع اليونان
انا / اه.
سها / وعايز ايه دا
حكتله الا عايزه كله
سها / دا جي وفاكر اني في تبادل تاني
انا / تقريبا لا عشان معاه اخو مراته ومراته انتي لو لقيتي جي عشان كدا هتوافقي
سها / مش عارفه هي بصراحه متعه كبيره اوي اني اشوفك مع واحده تاني قدامي وقدام جوزها كمان ببقا مستمتعه اوي
انا / امممم خاليها بظروفها
وبوستها ونمنا وصحيت الصبح العادي بتاع كل يوم شور وافطر واشرب القهوه وانزل روحت الشركه وداخلت لي صادق باشا كان قاعد لوحده
صادق / احنا قسمنا الشغل علي 4 مخازن المخزن الا في الشركه و3 كمان ابقي كلم ناصر يوريك اماكن جديده
انا / عاوزين مخزن 5كمان
صادق / ليه
انا / وجود مخزن زي دا في الشركه خطر عليك
صادق / بس دا صعب حد يوصله
انا / لو صعب نقلت من البضاعه ليه
صادق / تأمين مش اكتر
انا / ودا برضه تأمين مش اكتر امال فين انجي
صادق / تعبانه مقدرتش تنزل
انا/ تمام بعد ازنك انا في المكتب
روحت مكتبي وكلمت انجي اطمن عليهم
انا / ايه الف سلامه
انجي / *** يسلمك
انا / مالك
انجي / شويه تعب كدا ممكن اشوفك يا كريم بعد متخلص
انا / تمام حاضر
وقفلت معاها سالي كلمتني قالتلي انها عملت الماسح الزري وشوف هنروح امتا قولتلها تتحرك دالوقتي علي المستشفي ونزلت روحتلها وقبلتها ورحت للدكتور شاف الماسح الزري وقالنا لازم عمليه ونسبه الشفاء بتاعه 70% انا بسيت لي سالي هزت دماغها بي موافقه واتفقنا علي معاد العمليه وشوقي قالي هيكون حسابها 800 الف وقولتله تمام وخرجنا وسألت سالي وافقت ليه قالتلي الدكتور بتاع بابا قالنا اني نسبه الشفا فيها 40% ودا بيقول 70 يعنط لازم اوافق وسبتها واعتزت اني ورايه مشوار مهم مش هقدر اوصلها ورحت لي انجي الفلا بصراحه كنت مستغرب من طلبها تشوفني قولت اكيد في حاجه داخلت الفلا وهي كانت في اوضيتها طلبت انهم يبلغوها اني تحت وحد يجبلي قهوه وفعلا نزلت والقهوه جت
انا / مانتي زي القرد اهو مالك (وكان باين عليها العياط )
انجي / بتبتسم تعبانه شويه جيت ليه
انا / جيت ليه ايه المقابله دي
انجي / مش القصد بس كنا هنتقابل بره
انا / بصراحه عندي فضول اعرف في ايه عشان كدا جتلك هنا
انجي / تعاله بره الجنينه عشان محدش يسمعنا
خرجنا بره
انا / ها قولي في ايه
انجي / بصي يا كريم مفيش غيرك احكيله الكلام دا ولا اثق في كد غيرك انا زي زي اي بنت بتعمل العاده السريه وفي مره فتحت نفسي بالغلط عرفت اني في عمليه وخلاص الموضوع تخطيته علي كدا بس حبيت اني اجرب متعه الجنس اني ابقي مع راجل حقيقي فكرت فيك بس خفت ترفض وتزعل مني في لقيت شب بقيت بروحله شقته كل اسبوع نعمل علاقه مره وخلاص امبارح بعد العلاقه جاب 4 صحابه واختصبوني كلهم وعايزه انتقم منهم وبتعيط
انا / طب اهدي وانا هتصرف متعيطيش بقا خلاص هاتي عنوان الشقه
خدت منها العنوان ورحت للمكان دا وخبط علي الشقه وكان في صوت دوشه جوه الباب اتفتح وبرمي عيني جوه لقيت الرجاله كلها موجوده ومعاهم شرموطين
الواد / ايوه عايز مين
انا / عايز انيكك
روحت مدي بالدماغ وقع في الارض ومطلع المسدس وكلهم جين عليا بيجره شوفه المسدس وقفه مكانهم واحد منهم هو في ايه انت مين وعايز ايه
انا / انا مين عايز ايه هتعرف في وقتها
روحت مطلع افزان من جيبي خدي يا لبوه انتي وهي اربطي ايداهم كلهم وانا مبهزرش هقتلكو ومش هتحاسب فيكم في اسمعه كلامي احسن
البنتين ربطه ايدهم يلا البسه وانزله انته وكلمت واحد صاحبي عنده مخازن غرده ابعتلي 5 رجاله من عندك وعربيه نص نقل وبعتله اللوكشين ( طبعا مردتش اكلم حد من رجالتنا عشان خاطر انجي) خميت عين العيال وخدتهم مع رجاله علي مخزن وبعت لي انجي لوكشين وجتلي اول ما داخلت
انا / هما دول
انجي / اه
شورت لي واحد فك عينهم اول ما شوفها كان بيعطه
انجي / محدش فيكم صدقني صح
انا / وهما مصدقوش ايه
انجي / اني هخليهم حريم
انا / اه فهمت طيب يا رجاله نفزه وفعلا قطعه لي كل واحد بتاعه وكانه بيسرخه
انجي / اه دا لسه وعدته اني هقطع ايده
ايده اتقطعت واتغمه عينهم ومشينا
انجي / متشكرا اوي
انا / بطلي هبل وروحي روحي عشان ورايه مشوار
روحت لي صاحبي وخدت معايا 50الف
انا / منير بي
منير / ياض انت بتاع مصلحتك متعرفنيش غير عشان كدا
انا / انت مصدق الكلام دا
منير / مصدق اه
انا / ضغط شغل غصب عني واديك شايف المشاكل الا بقابلها
منير / ولا يهمك يا واطي تشرب قهوه
انا / ماشي وخد دول
منير / ايه دول
انا / 50الف عشان الرجاله
منير / انت عبيط
انا / انت مال امك دا للرجاله الا تعبت معايا مش ليك
وخدهم منير وشربت معاه القهوه وسبته ومشيت روحت اتعشيت معاهم ونمنا وباقي الايام كانت عاديه بين نيك سها وشروق وحسام جي يوم الخميس وخطب شروق ولبسها دبله ويوم خلص ويوم الجمعه صادق باشا جي واتغدا معايا هو وانجي وباليل كارم كلمني قالي الطياره هتوصل مطار القاهره الساعه 7 الصبح وقفلت معاه وعرفت سها عشان تيجي معايا بعربيتها عشان اكيد معاهم شنط كتير وهما 4 ونمت وصحيت بدري روحنا المطار وشوفت ملكه جمال حاجه كدا تتاكل اكل ودي تبقا مرات اخو وعود وكانت كيرفي بمعنا الكلمه وسلمنا عليهم وكانه حاجزين ليله في فندق وهيسافره بكرا الساحل وصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر معاهم الساحل عشان نبقا كلنا مع بعض وقولتله هشوف ظروف شغلي وقالي صادق باشا مش هيرفضلك طلبك بصتله واستغربت ازيه يعرف حجات دي كلها عني بسهوله كدا بس مردتش ابينله وضحكت وسبته ومشيت وسها مشيت بعربيتها وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا اتمني تكونه استمتعته وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير باي





الجزء الرابع



وقفنا الجزء الافات لما روحت المطار جبت كارم ووعود واخوها ومراته وهبقا انزلكم صورهم في اخر الجزء ووصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر الساحل معاهم وقولتله هشوف ظروف شغلي قالي صادق مش هيقولك لا فهمت انه يعرف عني حجات كتير المهم سيبتهم في الفندق وسها خدت عربيتها وانا خدت عربيتي ومشينا رنيت علي سها قولتلها روحي انتي وانا رايح مشوار قالتلي ماشي روحت علي فلا صادق واول ما داخلت كان بيفطر هو وانجي
صادق / حماتك بتحبك تعاله افطر
انا / فعلا مفطرتش
قعدت فطرت معاهم وبعدين قولتله
انا / باشا كنت محتاج مفتاح الفلا في الساحل
صادق / دالوقتي داحنا في بدايه الشتا
انا / دا احله وقت المكان بيكون هادي
صادق / تصدق عندك حق ماشي هجبهولك
ودخل المكتب جابلي المفتاح وسبتهم ومشيت ورحت مكلم الفندق الا نازل في كارم
انا / صباح الخير
الموظف/ صباح النور يا فندم اقدر اخدم حضرتك بي ايه
انا / في نزيل عندكم لسه واصل من ساعه تقريبا اسمه كارم
الموظف / ايوه يا فندم تحب احوله المكالمه
انا / هو اكيد نام وميحبش اني ازعجه عشان انا كنت لسه موصله وقالي انه هينام
الموظف / امال اخدم حضرتك بي ايه
انا / كنت عايز اسمه بالكامل عشان بخلصله تزاكر طيران ومحتاج اسمه
الموظف / اسف يا فندم مش هقدر اعمل كدا
انا / خلاص تمام مش مهم انا شويه وهكلمه يكون نام شويه
قفلت مع الموظف وكلمت سالي
انا / سالي عايزك تخترقي بينات فندق ****** وتجبيلي اسم واحد بالكامل وتعرفي كل المعلومات عنه
سالي / تمام اسمه ايه
انا / اسمه كارم وزوجته اسمها وعود
سالي / تمام هخلص واكلمك
انا / تمام
قفلت معاها وكلمت خالد
انا / ايه يا ابني فينك
خالد / في البيت
انا / طب البس وانا جي اخدك نروح مشوار حوالي 10سعات كدا
حاضر / لا مشوار صغير كدا تمام
قفلت معاه ورحتله ورنيت عليه نزل خدته ومشيت
انا / عاوز مكان بيبيع كاميرات مراقبة حديثه ومتكونش باينه في نفس الوقت
خالد / تمام اطلع علي وسط البلد اعرف مكان هناك
طلعت فعلا علي وسط البلد وخالد كان بيوصفلي المكان وصلني وداخني جوه وسألني خالد عاوز كام كاميرا قولتله هات 6 حالا
مكنتش اعرف شكل الفلا من جوه ولا عارف محتاج اد ايه قولت 6 ولو هحتاج اكتر من 6 يبقا احطهم في الاماكن المهمه بس ولو 6 كتير يبقا مخسرتش حاجه بالعكس وخدناهم ومسكت الصحراوي وطلعت علي الساحل وصلت القريه وداخلت الفيلا الريسبشن بتاع الفلا كبير والدور التاني في 6غرف كلهم شبه بعض في المساحه والفرش اول 3 غرف حطيط في كل واحده كاميرا وقفلت 3 غرف تانين بالمفتاح وخدت مفتاحهم عشان يبقا مفيش غير 3 غرف دول ونزلت الريسبشين حطيط 3 كاميرات الباقيه في 3 اماكن يكون كاشفين الوضع من كل حتي وخالد نزلي برنامج وعمل باسورد للكاميرات وعرفني اتعامل ازيه قولت ادخل اشوف التلاجه ايه فيها ايه طلعت فاضيه خالص ومتنضفه ومفصوله روحت سوبر مركت جبت حجات كتير من السوبر مركت عشان الاسبوع الا جي في وبعدين قفلت الفلا ومشينا انا خالد واحنا راجعين وقفنا في استراحه نزلنا ناكل كانت الساعه 6 باليل كلنا وخدنا العربيه ومشينا وصلني علي 8 وصلت خالد وروحت علي القهوه لقيت حسام
حسام / ايه يا ابو نسب.
انا / انت خلاص عشان خطبت اختي بقيت ابو نسب
حسام / طبعا امال
انا / اطلبلي شيشه وشاي يلا
جات الشيشه والشاي
حسام / بقولك يا كريم هو انا لو قبلت شروق عندي في البيت تضايق
انا / اه اضيق
حسام / طب ليه دا انا خطيبها
انا / ما غشان انت خاطيبها بقولك اضيق انت الاول كنا بنعمل الحاجه دي لي متعتنا مش اكتر لاكن انت دالوقتي خطبتها تفضل تعمل الحاجه دي معاها تزهق منها تفسخ الخطوبه افشخك انا
حسام / يا عم لا انا بحب شروق فعلا
انا / مانت عشان بتحبها بقولك بلاش الحاجه دي وبعدين لو عملتها دالوقتي بعد الجواز هتحس بي ملل معاها
حسام / مش عارف اذا كان كلامك صح اني ممكن احس بي ملل بعد الجواز ولا لا
انا / بص في حل اوسط
حسام/ ايه هو
انا / هسمحلك معاها مره في الشهر لحد متتجوز وتبقا بتاعتك وانت حر
حسام / ماشي يا عم موافق امتا بقا اول مره
انا / لما اروح هقولها تجيلك بكرا
حسام / حبيبي يا ابو نسب
انا / حبيبك برضه يا عرص المهم هتعمل ايه في الشغل
حسام/ خلاص من اول الشهر انا عرفتهم اني اخر شهر معاهم
انا / حلو وانا هكلم مديرتك انك من اول الشهر معاها
حسام / كمان مدريتي ست
انا / مش اي ست دي بطل من ابطال الحرب
حسام /!ايوه بقا
انا / يلا يا متناك سلام بقا وحاسب انت
وسبته ومشيت لقيت رسايل علي الوتس اتبعتت من سالي كتير وره بعض فتحتهم لقيت معلومات عن كارم وطلع بالوه كبيره طلع من العيله الحاكمه في السعوديه ومسموش كارم هو بيسمي نفسه كدا لما يخرج برا السعوديه ومعرفش سالي عرفت الكلام دا منين ومسألتهاش عشان عارف انها تعرف تعمل اي حاجه اسمه الحقيقي وائل بس دا مش مهم عشان كدا كدا هيفضل كارم معايا
روحت وقولت لي سها تجهز عشان هنسافر الصبح وكلمت كارم في الفندق وعرفته اني هعدي عليه بكرا الصبح عشان نسافر وكلمت مطعم من مطاعم كبيره بتاعت المندي انه يجهزلي نص خروف و5 كيلو كفته و5فرخات وطرب وكباب وحمام وقولتله من غير ما تسوي الاكل هاخده متبل وجاهز علي التسويه بس وهعدي عليك بكرا الصبح الساعه 9 يكون الحجات دي جاهزه وعرفت ماما وشروق اني مسافر بكرا لمده اسبوع وعرفت شروق انها تروح لي حسام بكرا عشان تتناك وفهمتها انها هتروحله مره في الشهر وطبعا كنا نسينا نها فتره كبيره مجتش سيرتها خالت سها تكلمها عشان تيجي معانا بكرا وفعلا كلمتها وهي بدورها كلمت الاداره عارفتهم انها اجازه اسبوع نمنا صحينا الصبح فطرنا ولبسنا وخدنا الشنط ونزلنا وسها راحت تجيب نها وحصلتني علي الفندق وكارم و فهد ركبه معايا والبنات ركبه لوحدهم وخالتهم يبقا ماشين قدامنا وطلعنا علي الساحل وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه مع بعض الجزء الجاي اشوفكم علي خير
لا خلاص يا عم متزعلش بهزر 😂😂😂😂😂😂 هنكمل معاكم
وصلنا الفلا وطلعنا الشنط وحطينا الاكل في التلاجه وانا وسها ونها في غرفه مردتش افتح غرفه لي نها قدامهم وخالتها تنام معانا
وكارم ووعود في غرفه وفهد و جوري في غرفه طلعنا نريح شويه
اول مدخلت الغرفه بصراحه نها كانت واخشاني خدتها في حضني وفضلت ابوس فيها
سها / ايه واحشتك
انا / بصراحه اه
نها / وانته واحشتوني اوي بصراحه
انا /طب دقيقه تكونه ملط انته الاتنين
سمعه كدا ضحكه وقلعه ملط في ثانيه
انا / يلا شوفه شغلكم مع بعض انتم وانا هتفرج قلعت ملط وقاعد بتفرج عليهم مسكت تيلفوني فتحت كاميرا علي غرفه كارم لاقيته نايم هو ومراته بفتح علي غرفه فهد نفس الكلام كان نايم بس شكله بيحب ينام ملط مع مراته وكان جسمها حلو بصراحه قفلت التيلفون ولقيت الاتنين عاملين وضع 69 وطيز وكس نها من ناحيتي وواشي سها ليا روحت اديتها زبي تمصه شويه وهي بتلعب بي ايدها في كس نها فضلت تمص لحد ما زبي شد علي الاخر وبقا غرقان من ريقها ونها اتشنجت ونزلت علي واش سها وانا روحت مداخل زبي مره واحده في كسها ااااااااااااه زبك واحشني اوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها ااااااااااه اااااااه كسي جعان نيك
ايوه كدا نيك جامد وافشخني ااااااااااه يا حبيبي افشخ الشرموطه بتاعتك وانا اضربها علي طيزها وراحت منزله تاني علي زبي شلال
روحت مقوم سها وخدتها في حضني وانا شايلها فهمت انا عاوز ايه وراحت نازله علي زبي ولفه رجله علي واسطي وفضلت تتحرك وايدها ملفوفه علي رقبتي وعماله تبوس فيها شويه وانا بدأت ارزع فيها بسرعه ااااااااه ااااااااه كسي مش قادره ااااااااااااه براحه يا حبييي ااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااااه ولقتها بتترعش وبتنزل وكسها بيقفل علي زبي وبيعصره مستحملتش ورحت ناطر في كسها اااااااه حبيبي لبنك سخن اوي ااااه وخدتها وقعدت علي السرير كل دا ونها نايمه علي بطنها مفشوخه
انا / ايه يا نها للدرجادي
نها / فتره معملتش حاجه وأنت بصراحه اتوصيت عليا
انا / انتي لسه شوفتي حاجه دانتي هتتفشخي
فضلنا نضحك وداخلنا خدنا شور في الحمام بتاع الغرفه ونمنا حوالي 3 سعات لقيت كارم بيخبط قولتله صحينا ونزلين وقومت نها وسها لبسه ونزله عمله غدا واتغدينا وقعدين بنشرب شاي انا وفهد وكارم في الجنينه والبنات قاعدين جوه
فهد / بس بصراحه يا كارم مقدرتش توصف جمال سها زي مقولتلي
كارم / طبعا الجمال ما يتوصف
فهد / وجسم نها طلع كتير احله ما وصفتهولي
فهمت كدا انه دا كمان بيتبادل معاه وبينيك اخته
انا / اه فهمت
كارم / ههههههههه
انا /انا قولت انته جاين فسحه فعلا عشان معاك اخوه مراتك وزوجته
كارم / ما هي فسحه ومتعه برضه
انا / عندك حق بس نصيحه مني متفكرش تراقبني تاني
كارم / ههههههه مش مراقبه بس مركزي لازم اعرف مين الا انا بقرب منهم
انا / طبعا مركز حساس لي درجه انك تغير اسمك
كارم وفهد بص لي بعض ومستغربين
انا / متستغربش زي مانت عندك مصادرك انا كمان عندي مصادري واحنا في الاول وفي الاخر بنبسط وصحاب ولا ايه
كارم/ واخوات كمان
انا / تحب تفضل كارم ولا اقولك يا وائل
كارم / مش هسألك عرفت منين بس خالينا كارم
انا / ههههههههه ماشي يا معلم بس الصراحه جوري شكلها جسمها نار
فهد / حقيقي عجبتك
انا / كتير عجبتني وشايف اني كفايا لحد كدا وندخل نفشخهم
فهد / انا عاوز سها ونها النهارده
انا / ما كلنا هنكون مع بعض ونبادل براحتنا بنهم
كارم / اوكي موافق يلا
انا /استني اقلعه ملط
بصولي وضحكه وقلعنا ملط كلنا وداخلنا عليهم اول ما شفونه فضله يضحكه اوي انا روحت لي جوري عشان مجربتهاش وحطيط زبي عند واشها حستها مكسوفه شويه مسكته تحسس عليه براحه
انا / ايه عجبك
جوري / حقيقي كتير حلو وكبير وما قابلت مثله
انا / دا موجود عشان يمتعك مصي
خدته في بوقها تمص وتلحس في ورحت مقلعها البدي الا كانت لابسه وفكتلها البراه ويا علي دا صدر احا علي بياض والنعومه بتاعت صدرها وهي لسه بتمص في زبي روحت منيمها علي الأرض
ونزلت بوس وتقفشي في صدرها واهاتها بدأت تطلع شويه ونزلت مص في الحلمه البني الجميله ولقتها بتترعش وغرقت كسها نزلتلها الشورت والاندر مره واحده وفعلا كان غرقان ونزلت بلساني اكتشف الكنز الا كان مستخبي تحت دا ويا علي الجمال كس صغير لونه بينك من جوه فضلت الحس وكان شهد وهي توحح تحتي وتصوت
جوري / بيكفي ما أتحمل اكتر ارجوك داخلك ايرك (الا هو زبي يعني)
انا / اسمه داخل زبك
جوري / داخل زبك ارجوك
انا / ادخله فين وكل دا مش سايب كسها
جوري / في كسي ااااااااااااه ونطرت تاني في واشي
طلعت علي واشها لحست واشي من عسلها
والجنب التاني كارم ماسك سها وبدأ ينيك فيها
وفهد ماسك نها عاملين وضع 69 ووعود عماله تمص وتلحس مع الاتنين والاهات بقت في الفلا كلها ولقيت فهد قام وبدأ نيك في نها والاهات بقت اكتر واعله
وانا رافعت راجل جوري علي كتفي وبدأت ادخل راس زبي في كسها الا كان ضيق شويه وهي تشهق واخرجه تاني عملتها حوالي 3 مرات
جوري / حرام عليك يا مفتري نيكني ارجوك
روحت راشق زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه شقني شق اااااااااااه وبدأت اسرع وانيك فيها وغيرت الوضع لي دوجي وفضلت انيك في لحد ما ترعشت ولقتها بتنزل لي المره 3 ببص جنبي لقيت كارم نايم علي الارض وسها راكبه علي زبه وبتتنطط عليه طلعت زبي من جوري ورحت راشقه في طيز سها ااااااااااه افشخوني ااااااااااه ايوه كدا طيزي وكسي افشخوهم ااااااااااه اااااااااااااه مش قادره مش قادره ااااااااااااااااه ونزلت معرفش للمره الكام دي بتنزل فيها اااااااااااااااه والناحيه التانيه فهد ماسك نها ومنيمها علي بطنها ونايم فوقها وبيرزع وزبه في طيزها طلعت زبي من طيز سها ورحت لي وعود حرام محدش ناكها نيمتها علي بطنها جنب نها وركبت علي طيزها وداخلته في كسها ااااااااااااه زبك زبحني ااااااااااااااااه وبدأت اتحرك بسرعه وهي تصرخ وكارم نزل لبنه علي صدر سها ولقتهم رايحه علي الارض جنب جوري وفهد جاب لبنه في طيز نها وفضل نايم عليها بجسمه لحد زبه ما خرج من طيزها وانا من سخونت كس وعود نزلت في كسها وسيبت زبي جوه لحد ما خرج لوحده وقومت قعدت علي الكنبه ولعت سجاره وكان لحظه صمت للجميع لحد ما وعود اتكلمت
وعود / شو جوري مثل ما خبرتك عن كريم
جوري / احله كتير انا اول مره بحياتي احس بهيك متعه
فهد / انا ما بمتعك
جوري / لا حبيبي بس متعت كريم كتير حلوه
كارم/ كل راجل ليه متعه خاصه صح سها
سها/ انا بالنسبالي اي راجل زي غيره كلهم واحد بالسبالي مفيش حد يقدر يمتعني زي كريم
نها/ حقيقي كريم ليه متعه خاصه منكرش اني استمتعت مع فهد بس كريم حاجه تانيه
انا / طب يلا يا اختي انتي وهي قومي حضره العشا وبعد العشا نرغي براحتنا
راحه 4 حريم خده شور ولبسه وواقفه حضره العشا مع بعض واحنا كل واحد داخل خد شور وغير وقعدنا اتعشينا والا يحصل بعد العشا دا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي
وعود
كل الشكر والتقدير والاحترام لك
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
الصور علشان نعيش اللحظه برافو يانجم
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
➤السابقة


قبل مبدأ الجزء الاول من السلسله الثالثه حابب اشكركم علي تفاعل مع القصه و كمان اشكركم علي تشجيع اني اكمل القصه وفي الجزء دا هنزل صور ابطال القصه الا هما سها ونها وشروق وندا وانجي وسمر ولو في اي شخصيه جديده هتظهر في الاجزاء الا جايه هبقا انزل صوره في وقتها نبدأ السلسله الثالثه
الجزء الأول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثانيه اني كريم خلاص اتجوز سها قدام الناس وبقا متجوزين قدام اهل سها واهله هو كمان وكتبه الكتاب وعمله الفرح (كتب الكتاب طبعا كنت جايب واحد عامل مؤذون مش بجد عشان انا وسها متجوزين أصلا بس كان لازم اكتب الكتاب قدام اهلها والناس ) وسافرنا فرنسا وطبعا سها في المطار كانت بفستان الفرح عشان طلعنا من القاعه علي المطار لما وصلنا فرنسا كان الامن في المطار متساهل معانا وبيبارك علي الفرح وروحنا الفندق الا نزلين في وطلعنا السويت وشويه وكان خدمه الغرف جابلنا هدايه من الفندق بي مناسبه الفرح اكل وشرب وكانه مهتامين جامد بعريس وعروسته في شهر العسل وداخلنا خدنا شور كل واحد لوحده سها داخلت الاول وخارجه لفه جسمها بي فوطه وانا داخلت خدت شور وخرجت كانت سها لابسه قميص نوم ابيض شفاف وتحته اندر فتله ابيض ونايمه علي ضهرها وانا خارج لافف الفوطه علي وسطي واول ما شفت سها روحت مصفر
انا / ايه الحلاوه دي روحت شادد الفوطه من واسطي بقيت ملط وناط علي السرير
سها / ايه يا عم هو علي طول واقف كدا مبيهمدش
انا / مهو لازم لما يشوف الحلاوه دي يقف احترام كل دا وانا بلعب في صدرها
سها / ااااه سيب صدري بس
انا / صدرك ايه الا اسيبه دا انا مش هسيب حتي فيكي غير وانا مداخل زبي فيها
سها / بس يا سافل احترم نفسك
انا / طب تعالي بقا هوريكي السافل دا هيعمل ايه
روحت مره واحده مقلعها القميص ومنزل الاندر وهي بتحاول تهرب مني بهزار وبتضحك وخالتها ملط هي كمان روحت منيمها علي بطنها علي حجري وفضلت اضرب علي طيزها
سها / ااااااه يا متحرش هههههههه
انا / انا هوريكي السافل بيعمل ايه يا لبوه
سها / اااااااه براحه علي طيز لبوتك
انا / انا لسه عملت حاجه يا لبوه دا بسخن بس
سها/ اااااي طيزي يا سافل
انا / مالها طيزك يا لبوه(كل دا وانا بضربها علي طيزها )
سها / ااااااه احمرت ووجعاني من الضرب براحه
انا / انا ناوي اخاليها تورم مش سافل بقا
سها / اااااااه ينفع طيز سها حبيبتك تورم
انا / لا يا قلبي مينفعش (ونزلت فضلت ابوس في طيزها)
روحت فاتح فلقت طيزها وفضلت الحس في خرم طيزها وانزل بي لساني علي كسها بعدين نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها اكل ونزلت علي رقبتها بعدين علي صدرها مص وعض في الحلمه واهاتها بدأت تزيد نزلت علي كسها لحس ومدخل صباعين في كسها الا غرقان وداخله بسهوله عشان كسها كان سايح
سها / كريم كفايه وقوم داخله ابوس ايدك
انا / ادخل ايه يا لبوتي
سها / داخل زبك يا حبيبي
انا / ادخله فين يا قلبي
سها / ااااااااااااه في كسي يا كريم كفايا
وانا مش سأل فيها واترعشت ونزلت في واشي سبتها تهدا وخدت شفايفها في بوسه قامت نيمتني علي ضهري وفضلت تبوس في واشي وتلحس عسلها من علي واشي وتنزل تبوس في صدري بعدين نزلت علي زبي فضلت تمص في بسرعه كانت بتاكله ومره واحده قامت ونزلت علي بكسها لي اخره
سها / اااااااااااااااااه وثابتت مكانه
انا / الفندق كله عرف انك بتتناكي هههههههه
سها / زبك فشخني كل دا وهي مش بتتحرك
انا / هو لسه عمل حاجه وبدات احرك براحه واهاتها اشتغلت اااااه اااااه اااااااه حبيبي زبك حلو نيك كمان وهي بدأت تطلع وتنزل علي زبي وتتنطط عليه ااااااه اااااااه حبيبي نكني وانا بدأت احرك نفسي وهي بتطلع وتنزل اااااه ااااااه روحت منيمها علي ضهرها ورافع راجلها علي كتفي وفضلت انيك فيها جامد وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت مطلع زبي ونزلت تمص في روحت قالبها في وضع الدوجي ومسكت شعرها شديتها منه ورحت رازع زبي في كسها ااااااااااه لا يا قلبي مش كدا اااااااااه امال ازيه يا لبوتي وبضربها علي طيزها اااااااااه براحه علي كس لبوتك اااااااااااااه اااااااااااااااه وانا شغال بسرعه في كسها ‘نازل ضرب علي طيزها وايدي معلمه عليها اااااااااه اااااااه بيوجع اوي ااااااااااه اااااااه حرام عليك وبتحاول تفلت مني ونزلت علي بطنها روحت نارل وراها ومدخل زبي في كسها وبدأت اسرع وهي بتصرخ من المتعه اااااااااه يا حبيبي اااااااااه نيكني جامد اااااااااه مش قادره اااااااااااه ر‘حت مطلع زبي ومره واحده مداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه انت مفتري اااااااااه طيزي اااااه فضلت شويه كدا وهي بتحاول تهرب من الوضع ومش عارفة لحد محاسيت اني هجيب خلاص روحت مطلعه من طيزها وراشقه في كسها اااااااه يا حبيبي ولقتها بتترعش وبتنزل وبتصرخ واول مره اشوفها بتشخر خخخخخ ااااااااه وانا روحت منزل معاها وهي بتعصر زبي بي كسها اااه اااه روحت نايم فوقها احنا الاتنين مفرهدين خالص لحد زبي ما نام وخرج من كسها روحت اتعدلت علي ضهري ومولع سجاره لقتها قامت وجت نامت علي صدري بي دماغها وبتلعب بي ايدها في شعر صدري
سها / انت ايه الحاله الا وصلتني فيها دي
انا / حاله ايه دانتي اول مره تتعبيني كدا
سها / لا بجد انا عمري متخيلت نفسي اني اقول كلام زي دا ولا الالفاظ دي انا معاك ببقا واحده تانيه غير سها الا اعرفها
انا / طول ما الحب موجود بنا تخيلي اي حاجه ممكن نعملها عشان نسعد بعض ونكون في قمه السعاده
سها / ر*** يديمك ليا يا حبيبي
انا / ويديمك ليا يا قلبي يلا ناخد شور وناكل
داخلنا خدنا شور مع بعض مع شويه تحرش بس معملناش حاجه وخرجنا كلنا وخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا صحينا الصبح طلبت الفطار وكانت بنت هي الاجايبه الفطار فتحت وانا ملط وواقف وره الباب قولت هاخد الفطار من الا علي الباب وادخله انا مكنتش اعرف انها بنت لقتها داخله بي طربيزه بتاعت الفطار وكل دا مشفتنيش وانا قالع سابت الطربيزه في نص الاوضه وبتبص علي الاوضه بتاعت النوم كانت سها نايمه علي بطنها وملط بتبص عليا انا كمان لقتني ملط
البنت / انا اسفه (بتتكلم انجليزي)
انا / انا الا اسف مكنتش اعرف انك هتتدخلي داخل الغرفه (وهي عينها متشلتش من علي زبي)
البنت / اتمني لكم التوفيق وجت خارجه
انا / شكرا لكي ثانيه واحده ( وانا حاطط ايدي علي زبي)
داخلت جبت 50يورو واديتهالها
البنت / شكرا لك هذا كثير جدا
انا / ( كنت جبت الفوطه لفتها علي وسطي) اكرر اسفي لكي لم اكن اعلم
البنت / لا تقلق نصادف هذه الأشياء كثيرا في العمل لاكن لم اصادف مثل هذا وبتبص ناحيه زبي وقت ممتع لكم وخرجت
وانا خدت الفطار وصحيت سها فطرنا وحكتلها علي الاحصل
سها / ايه عجبتك اجبهالك
انا / بطلي هبل انتي عارفه كويس اني مفيش واحده تمله عيني غيرك بس انتي عارفه اني بحب المتعه
سها / انا اعمل اي حاجه في سبيل متعتك يا قلبي
انا / ومتعتك يا حبيبتي مش متعتي لوحدي ويلا قومي عشان ننزل نتفسح لبسنا وخدت سها وروحنا برج اڤيل واتصورنا كتير هناك وخرجنا اماكن كتير ورحنا اتغدينا في مطعم بره
انا / مبسوطه يا قلبي
سها / انا طول مانت جنبي انا مبسوطه وسعيده يا حبيبي روحت بايسها من شفايفها في المطعم
سها / الناس بتتفرج علينا
انا / يا قلبي هنا عادي مفيش حد بيتفرج علي حد
سها / بس انا بتكسف اعمل كدا في مكام عام
انا / مفيش كسوف معايا في اي حتي في العالم
لقيت سها راحت باستني في خدي قالتلي انا بحبك اوي
انا / وانا بعشقك
عند صادق باشا وانجي
صادق / الظابط دا معرفش ايه اخرته معايا
انجي / طب يا بابا كلم الوزير ينقله اي حتي بعيد عن هنا
صادق / مينفعش لو عملت كدا يبقا بقول لي الوزير والحكومه اني بعمل حاجه غلط وخايف منه
انجي / طب كلم الوزير اني الظابط دا بيعمل ازعاج ليك وانه كدا بيشوشر علي سمعتك واسمك الكبير في البلد الا تعبت في انك تعمله ولو فضل الحال كدا كتير هدد انك تسحب استسمارك من البلد وتسافر واكيد هيخافه اني دا يحصل
صادق/ هي فعلا فكرا كويسه بس سبيها تكون دا اخر حل
انجي / انت مستني كريم يرجع ويحل الموضع دا
صادق / لا مش للدرجه يعني بس ممكن يكون في دماغه حاجه تخلصنا من الظابط دا من غير وجع دماغ ولا شوشره
انجي / تمام يا بابا الا تشوفه
عند سمر وخالد
سمر / يا خالد مبحبوش يا اخي ليه مش عاوز تفهم
خالد / يا بنتي واحد كويس وابن ناس وشغال في بنك وهيعيشك كويس حب ايه الا بتتكلمي في
سمر / يعني انت يا خالد لو حبيبيه مكنتش بتحبك كانت هتقبل بيك
خالد / وانتي عينك علي حد ولا ايه
سمر / لا يا خالد وانت عارف كويس اني مليش في الحاجه دي
خالد / امال ايه بقا مدام ملكيش في الحاجه دي هتتجوزي ازيه يعني
سمر / يا خالد افهم قعدت معاه واتكلمنا مرتاحتش لي الكلام معاه
خالد / انا تعبت منك بجد الايريحك اعملي
عند حسام وندا
حسام/ متكلمي شروق تيجي تقعد معانا بكرا
ندا / معانا برضه ولا معاك
حسام / مانتي هتكوني موجوده يعني معانا
ندا / انت حبتها ولا ايه
حسام / مش عارف بس معجب بيها من زمان اصلا
ندا / طب ومستني ايه متقولها
حسام / خايف تكون مش بتحبني وكمان فرق السن بنا
ندا / دول هما كلهم 6سنين مش كتير يعني
حسام / طب كلميها وافتحي الاسبيكر
ندا رنت علي شروق
ندا / ازيك يا شوشو
شروق / تمام يا قلبي فينك مش بتسألي
ندا / معلش يا حبيبتي مشغوله شويه
شروق / ولا يهمك المهم انك بخير
ندا / بخير يا حبيبتي متيجي تقعدي معايا بكرا
شروق / كان نفسي اجيلك بس انتي عارفه كريم مسافر مش بخرج من البيت غير اجيب حاجه او عشان كورس السواقه متيجي انتي تقعدي معايا
ندا / ما احنا مش هناخد راحتنا ومامتك موجوده
شروق / اه يا سافله ودماغك السافله
ندا / بصراحه حسام كمان هيموت ويشوفك
شروق / يموت ويشوفني دا ليه دا
ندا / هيكون ليه يعني معجب يا ستي بيكي
شروق / وهو الا قالك كدا
ندا / مش بالظبط بس من ساعه اليوم دا وهو كل يجيب سيرتك معايا واد ايه انك جميله واستمتع معاكي
شروق / يبقا مش اعجاب يا حبيبتي دا متعه
ندا / هو لو متعه هيمدح في جمالك
شروق / انتي الا معاه مش انا يعني انتي الا تحكمي إذا كان اعجاب ولا متعه
ندا / ما عشان انا الا معاه بقولك اعجاب لو متعه مكنش كل يوم يجبلي سيرتك لحد ما قربت اكرهك 😂😂😂
شروق / ههههههههه نمشيها اعجاب لحد منشوف اخرتها
حسام / لا فعلا معجب بيكي يا شروق مش من اليوم دا من قبل كدا كمان بس كنت خايف انك ترفضيني او ميكنش في قلبك حاجه نحيتي وانا قولت اهو الكلام الا مش هقدر اقوله لو انتي قدامي
ندا / شوفتي يا ستي
شروق / معلش ماما بتنده عليا انا هقغل وراحت قافله بسرعه
ندا / حد قالك تدخل دالوقتي انا كنت هظبطها واحده واحده
حسام / اهو الا حصل بقا هاتي راقمها ابعتلها علي الوتس واتواصل معاها انا
وخد رقم شروق وبعتلها رساله علي الوتس
عند شروق قاعده سرحانه وبتفكر في كلام حسام لقت رساله علي الواتس
حسام / انا حسام يا شروق وفعلا بحبك من قبل الموضوع دا ولو انتي مفيش في قلبك حاجه من ناحيتي كفايا عليا اني اعترفتلك بحبي ليكي ولو انتي مش معجبه بيا او بتحبيني اعتبري الكلام دا انا مقولتوش وانتي هتفضلي اختي
شروق / شافت الرساله ومردتش وفضلت تفكر
حسام / بعدها بي بشويه شاف اني شروق شافت الرساله ومردتش راح بعتلها تاني ممكن تردي عليا
شروق / ارد اقولك ايه
حسام / رودي قولي انك معجبه بيا
شروق / انا فعلا معجبه بيك وكنت اخاف اكلمك تقولي انتي اخت صاحبي وترفضني
حسام / ارفضك ايه بس انتي متعرفيش انا بحبك ازيه
شروق / بجد
حسام / بجد جدا كمان وهستناكي بكرا اثبتلك حبي
شروق / لا يا حبيبي انت مش هتلمسني قبل متيجي تتقدم لي كريم
حسام / حاضر يا ستي استني كريم يرجع واكلمه
شروق / ماشي وبعدين عندك ندا خاليك معاها
حسام / انتي الا في القلب
شروق / بطل محن ياض انت
حسام / في بنت كيوت زيك تقول محن
شروق / اه انا وبطل محن سلام بقا عشان انام
وقفلت معاه وكانت مبسوطه وحسام كان مبسوط برضه
عندي انا وسها
سها / اااااااااااه ااااااااااه كمان يا قلبي
انا / كسك دا مبتشبعش منه يا لبوتي
سها / كسي وطيزي وكلي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه
انا / افتحي بوقك كنت بجيب ونزلتهم في بوقها ومصت زبي ونضفته
سها / زبك طعمه جميل اوي
انا / جميل بس عشان خارج من كسك يا قلبي
سها / قامت تاخد شور وانا ولعت سجاره شربتها داخلت عليها الحمام كانت بتنشف جسمها روحت ضاربها علي طيزه ااااااه خضتني وضربتني في كتفي وخرجت وانا خدت شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه حصلتلي ايه هي دا الا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي

انا وسها

HgYWIWv.md.jpg
شروق

HgYwMu9.md.jpg
نها

HgYNdF4.md.jpg
ندا

HgYOAqG.md.jpg
انجي

HgYe0aR.md.jpg
سمر

HgYkdKJ.md.jpg
سالي

HgYSr5x.md.jpg

الجزء الثاني

وقفنا الجزء الا فات بعد ما نكت سها وداخلنا خدنا شور ونمنا صحيت الصبح علي اغرب حاجه البنت بتاعت الروم سيرفس قالعه ملط وبتمص في زبي
(قبلها بي نص ساعه)
سها صحيت من النوم وكلمت الروم سيرفس طلبت الفطار وداخلت غسلت واشها وكانت ملط لبست روب علي اللحم عشان الباب كان بيخبط الفطار جي والبنت داخلت زي امبارح بس لقت سها ملقتنيش انا رمت عينها علي الاوضه لقتني نايم وزبي كان واقف سها فهمت انها البنت بتاعت امبارح
سها / عجبك من امبارح
البنت / اسفه لم اقصد ان انظر
سها / (قفلت الباب وقلعت الروب) زوجي يحب ان اكون بدون ملابس ان كنتي تردين المشاركه يمكنك غلع ملابسك
البنت قلعت كل هدومها وهي شبه الصوره دي


HgG33iv.jpg
خدتها من ايدها وداخلت الاوضه
سها / خالي جوزي يصحي علي شئ جميل مصه قضيبه
البنت بصتلها وابتسمت ونزلت مسكت زبي وبدأت تمص براحه وسها واقفه جنب السرير عند دماغي انا بفتح عيني وسها وقفه وببص علي زبي لقيت البنت بتمص بي فن وعارفه هي بتعمل ايه كويس
ببص لي سها ابتسمت وقالتلي مش كان نفسك في كدا يا حبيبي شدتها نحيتي وخدت شفايفها في بوسه جامد وايدي علي بتفعص في طيزها والبت شغاله مص مواقفتش روحت عادل نفسي ورحت قايم ماسك البنت نيمتها علي ضهرها ومسكت شفايفها في بوسه وسها نزلت لي كسها فضلت تمص في وتلحس في وتداخل صباعها في كس البنت وانا ببوس في شفايفها وفي راقبتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها وسها سبتها وطلعت قعدت بي كسها علي واشها والبنت بدأت تلحس في كس سها وانا نزلت علي كسها لحس ومص وداخلت صباعي كان كسها ضيق اوي وسها اترعشت جامد ااااااااااااااه ونزلت في واش البنت ورجعت نامت فوقيها وبدأه يبوصه في بعض الوضع بقا انا بلحس في كس البنت وسها نايمه فوقها بتبوس فيها وبقا الكسين قدامي انا كس سها وهو غرقان عسل بعشقه وبعشق طعمه روحت مسكت كسها لحس لحست عسلها كله ورجعت تاني لي البنت ومسكت زبي ممشي علي كسها و بدأت ادخل راسه براحه لحد مداخلت وهي شهقت وسها نازله بوس في شفايفها مره واحده روحت راشقه لي الاخر ااااااااااه لوله اني سها بتبوس فيها كان صوتها سمع الفندق كله سبته جوه شويه لحد ما تتعود عليه وضربت سها علي طيزها كام ضاربه ااااااي طيزي يا رخم والبنت اتكلمت بليز لا تتحرك نزلت علي كس سها لحس وانا كل دا زبي في كس البنت وبدأت اتحرك واحده واحده اااااااه اااااااه ااااااااه ولما لقتها بدأت تتعود عليه بدأت اسرع ااااااااه اااااااه oh my god fuck me وانا نازل نيك فيها روحت مطلع زبي اااااااه fuck ووجهته ناحيه كس سها وراشقه اااااااي كسي يا حبيبي براحه ( برضه المصري الكس المصري ليه طعم تاني 😂😂😂) وفضلت ارزع في كس سها وايدي بتلعب في كس البنت وهي ااااااه اااااااااه روحت مطلعه من كس سها وجبت الاتنين في وضع الدوجي ومسكت البنت ضربتها كام ضربه علي طيزها وراحت راشقه زبي في كسها oh fuck وبدأت اشدها من شعرها وانيك في كسها واضربها علي طيزها اااااااه ااااااااه اااااااااه fuck me fuck me وانا ارزع فيها وبليت صباعي وبحاول ادخله في طيزها لقيته ضيق اوي قالتلي لا من فضلك ااااااااه لم اجرب من مؤخرتي من قبل اااااااااه سها بصتلي وضحكت روحت مطلع زبي ومداخله في طيز سها اااااااااااه اااااااه طيزي ااااااااااه نيك يا حبيبي افشخ طيزي ااااااااااااااااه وكنت خلاص هجيب روحت مطلع زبي وجبت الاتنين ادامي وناطر علي واشهم واديت زبي للبنت تنضفه وفضلت تمص في لحد منضفته ونمنا احنا التلاته علي السرير ملط وولعت سجاره
سها / اتبسط يا حبيبي
انا / انا مبسوط عشان انتي معايا بس
البنت / في ماذا تتحدثون
انا / لا شئ مهم مجرد كلام يجب ان تذهبي حتي لا تتأخري اكتر من ذلك
البنت / لا تقلق اداره الفندق تعلم اني ممكن اي احد من العاملين ان يدخل علاقه وقت العمل مع نزلاء الفندق لذلك لا يتحدثون
انا / اها هذا طبيعه عملك
البنت / انا لا اقيم علاقه وقت عملي هذه اول مره
سها / حقيقي اول مره
البنت / اجل انا بالفعل لا اقيم علاقه مع غرباء لاكن لم اري مثل هذا القضيب من قبل من امس ولا يخرج من زهني
سها / انا اعلم ان قضيب زوجي كبير وممتع
اجل / اجل لقد استمتعت كثيرا
انا / انا ايضا استمتعت معكي وكنت احب انا امارس الجنس من مؤخرتك
البنت / اسفه لم اجرب ابدا
انا / في المره القادمه سوف نجرب معا
البنت / لا اعلم انه يألم لكن سوف نجرب انا ذاهبه الان اراكم مره اخره
ولبست ونزلت وانا سها خدنا شور وفطرنا ورحنا نزلنا خرجنا واتفسحنا واشترينا شويه هدايه لي صحابنا واخوتنا في مصر واتغدينا بره ورجعنا الفندق علي الساعه 8باليل كلمت ماما وشروق وسها كلمتهم سلمت عليهم وكلمنا والد سها وولدتها برضه سلمنا عليهم
عند خالد وسالي
سالي / خالد ممكن اكلم معاك
خالد / اتفضلي يا سالي
سالي / انت زعلان اني كريم كلمني عشان اخترق طارق ومكلمكش
خالد / انا في الاول كنت زعلان لي سببين وبعد ما كريم فاهمني بقيت زعلان لي سبب واحد
سالي / طب ايه السببين
خالد / الاول انك مجتيش وقولتيلي واحنا صحاب قبل مكون مديرك والتاني اني حتي كريم مجاش وعرفني وعمل كدا من ورايه
سالي / طب انت دالوقتي زعلان من انهي سبب في دول
خالد / السبب الاول عشان السبب التاني كريم فهمني هو مقاليش ليه وفهمني وجه نظره وانا فهمت دا لاكن انتي مفيش سبب يمنعك انك متجيش وتعرفيني
سالي / لا السبب اني كريم اكد عليا بدل المره الف مره اني معرفكش وانت عارف كويس اني محتاجه فلوس ومكنش ينفع ارفض طلب كريم ولا اخسره
خالد / عارف انك محتاجه فلوس انتي حتي رافضه اني اعرف كريم واخالي يساعدك
سالي / انت عارف كويس اني مش ممكن اقبل بي حاجه زي دي ولا اقبل اني حد يدفع تمن علاج بابا
خالد / سالي انتي لسه متعرفيش كريم هو بيتعامل معانا كا اخوات مش شغالين عنده ولما بيساعد حد مش بيساعد شفقه عليه لا دا بيساعد عشان هو اخ كبير لينا
سالي / حتي لو كدا بابا انا اتكفل بي مش حد تاني
خالد / طب سبيني اكلمه وافهمه كأنك متعرفيش بطلي عند مصاريف كتير جدا عليكي الادويه مش حل لازم يعمل عمليه والمبلغ كبير هتستني ايه لحد لا قدر *** يموت منك اسمعي الكلام
سالي / ( سمعت كلام خالد فضلت تعيط ومقدرتش تمسك نفسها)
خالد / (قام من المكتب وخدها في حضنه) لما يرجع من السفر انا هكلمه مش عاوز كلام كتير وبطلي عند
سالي سكتت مردتش علي خالد
عند صادق وانجي
صادق / تصدقي الواد كريم واحشني
انجي / اه فعلا وجوده بنا بقا شئ طبيعي كأنه من عيله
صادق / تفتكري الفلوس الا معاه خلصت علي مصاريف الشقه والعربيه ومرداش يقولي علي فلوس
انجي / مش عارفه هي لو خلصت فعلا مش هيقولك علي فلوس
صادق مسك تيلفونه وحاولي مليون جنيه
عندي انا وسها
جتلي رساله بتحويل مبلغ مليون جنيه
انا / و*** انت بتهزر
سها / في ايه
انا / صادق باشا حاولي مليون جنيه
سها / دا ليه دا
انا / تلاقي فاكر فلوس معايا خلصت علي مصاريف الشقه والفرح
سها / و**** راجل محترم
مسكت تيلفوني اتصلت عليه
انا / ليه كدا ياريس
صادق / انا قولت تلاقي فلوس خلصت ومش عاوز تطلب مني فلوس
انا / انا يعني لو مش معايا فلوس هطلب من مين غيرك وبعدين كفايا تكاليف الفرح
صادق / بطل هبل وروح شوف عروستك وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا وسلملي علي انجي كتير واحشتني
صادق / وهي بتسلم عليك
قفلت معاه
سها / مقولتليش يعني اني صادق هو الا دافع فلوس الفرح
انا / مجتش مناسبه هو كان يدفع فلوس الشبكه بتاعتك انا رافضه عشان دي هديتي ليكي قالي خلاص فرحك عليا وحجز القاعه في الفندق لما قولتله يوم الفرح
سها / ماشي يا حبيبي
عند شروق وحسام
بيتكلمه واتس
حسام / فيها ايه يا شروق لو جيتي
شروق / حسام مضيقنيش منك انا مش هعمل حاجه من ورا كريم وانت لوله كريم اصلا مكنتش لمستني ولو مش عايز تكلم كريم لما يرجع انك تخطبني براحتك
حسام / يا بنتي انتي فهمتي غلط ليه انا بحبك يا شروق وهطلبك من كريم بس انتي واحشاني وعايز اشوفك
شروق / خلاص يبقا تصبر كلها يومين مش كتير يعني وكريم يعرف كل حاجه وانا عارفه انه مش هيعترض
حسام / خلاص كلمي
شروق / انت عايزني اكلمه وهو في شهر العسل بتاعه اقوله انا رايحه لي حسام الشقه انت مجنون
حسام / انتي واحشاني طيب اعمل ايه
شروق / انا نازله بكرا كورس السواقه ممكن اقابلك بعد الكورس ونخرج في مكان عام
حسام / ماشي يا ستي بس اشوفك
وخلصه محن هما الاتنين مع بعض وشروق قفلت معاه ونامت
ندا / اه حلقتلك يا معلم
حسام / لا خفه هقابلها بكرا نتغدا مع بعض
ندا / انت بتحبها بجد ولا عاوز تنام معاها وخلاص
حسام / بطلي غباء شويه لو عاوز انام معاها وخلاص ما لما كريم يرجع هقوله وعادي احنا مع بعض وهيوافق لاكن انا بحبها
ندا / **** يسهلك يا عم رميو
في شقه في مكان ما
ااااااااه اااااه يا حبيبي كسي براحه ااااااه مش قادره حرام عليك كانت في وضع الدوجي وبيضربها علي طيزها وتيلفونها رن لقته خالد خطيبها ايوه بالظبط دي حبيبه خطيبت خالد
حبييه / استنه خطيبه ببرن متتحركش ايوه يا خالد
خالد / ايه يا قلبي فينك
حبيبه / اه عند هند صحبتي
خالد / خالد مالك
حبيبه / مفيش يا حبيبه ااه اتخبط في راجلي بتوجعني وبتبص لي الواد الا معاها وبتبرقله عشان يبطل حركه وهو بينيك كسها براحه
خالد / طيب لما تروحي عرفيني
حبيبه / ماشي يا حبيبي باي وهي بتقفل ااااه يا غبي بكلم خطيبي
الواد / انا غبي طب خدي يا شرموطه بدأ ينيكها بعنف ويضربها علي طيزها جامد ااااااااه ااااااااه حقك عليا براحه ااااااااااه مش قادره اااااااااااه وراح مطلع زبه وحطه في بوقها ونزلهم
عند خالد
قاعد سرحان ومش مطمن خالص لي حبيبه ولي صوتها وكرر انه لازم يرقبها ويفهم هي بتعمل ايه من وره بس هيعمل كدا ازيه هو لو بعت رابط لي حبيبه مش هتفتحه فضل يفكر لحد ما كلم سالي
سالي / ايه يا خالد
خالد / بقولك يا سالي لو عايز ابعت لي رابط وعايز اخترق تيلفونه وهو فاهم اني ممكن اعمل كدا بس انا عاوز اخترق اعمل ايه
سالي / الحد دا ليك كلام معاه يعني
خالد / ايوه اوي
سالي / طب سهله ابعتله رابط في الهاك بس يكون رابط فديو كوميدي وابعتله رساله بعدها قوله ادخل شوف الفديو دا جامد اوي واول ما يفتح هيلاقي الفديو فعلا وانت تكون ركبت تيلفونه
خالد / ماشي تمام شكرا يا سالي
وقفل مع سالي وبعدها حبيبه كانت روحت وكلمت خالد وهو بيكلم عادي وكلام حب وقبل ما يقفل معاها قالها حتت فديو موتني من الضحك هبعتهولك اتفرجي عليه قالتلي ماشي يا حبيبي بعتلها الرابط علي الواتس وقالها اتفرجي وقوليلي رأيك وفعلا داخلت شافت الفديو وبكدا خالد ركب تيلفونها وبدأ يشوف محادثاتها علي الواتس وعلي المسانجر وصورها وكل حاجه
عندي انا وسها
انا / بقولك يا سها
سها / ايه يا قلبي
انا / انا لو جبت شروق وماما يقعده معانا هتضيقي بصراحه احنا بنتكلم مع بعض بصراحه
سها / لا طبعا ايه يضيقني بالعكس انا بحب شروق وماما جدا وحتي وانت مش موجود هما يكون معايا والشقه كبيره وواسعه
انا / طمنتي قلبي مكنتش هبقا مرتاح وهما قاعدين لوحدهم وانا بعيد عنهم كدا انتي عارفه ملهمش غيري
سها / عارفه يا قلبي وبعدين ماما مش الحما المتعبه بالعكس دا عسل اوي
انا / بوست سها وكملنا الفلم الا بنتفرج عليه
نرجع لي خالد
الا شاف صور لي حبييه وهي ملط وبتتصور ملط وشاف محادثاتها مع الواد الا بتروحله وعرف انها مفتوحه وقبل الفرح هتعمل عمليه كمان بقا هيتجنن ودماغه هتق وهتنفجر ومش عارف يفكر لحد ما مسك تيلفونه وكلم حبيبه
خالد / بصي من غير كلام كتير ولا لف ودوران بكرا تجيبي الشبكه البيت وتقولي لي أهلك انك مش عاوزاني
حبيبه / في ايه يا خالد انا عملت ايه
خالد / انتي هتعمليهم عليا يا شرومطه
حبيبه / ايه الا بتقوله دا انا مسمحلكش بي كدا
خالد / لا تسمحي يا كسمك بدل ما اجيلك البيت في نص الليل وافرج اهلك صور الا بعتاهم لي الخول بتاعك وانك مفتوحه وبتتناكي يا لبوه ها يا شرموطه تحبي البس واجيلك
حبيبه / بتعيط حاضر بكرا هجبلك كل حاجه وقفلت السكه وخالد هيتجنن
عندي انا وسها
ما تقومي تلبس وتعالي ننزل النيت بتاع الفندق نسهر شويه وفعلا قمنا لبسنا ونزلنا كان نيت جميل وسهرا حلوه وفضلنا نرقص وسها شربت بيره وانا شربت فودكا والسهره كانت جميله وطلعنا الغرفه عملنا واحد سريع ونمنا ملط من غير مناخد شور حتي واسبوع خلص ورجعنا القاهره ولقيت حسام مستنيني في المطار كنت سايبله العربيه
حسام / حمد *** علي سلمتك يا صاحبي انت والعروسه
انا / *** يسلمك يا معلم
سها / **** يسلمك
وصلنا البيت حسام وركن العربيه واداني المفتاح وقالي هيطلب اوبر هو قولتله لا استني اطلع هنتغدا وانا رايح عند ماما اصلا هاخدك في طريقي قالي طب رايح شويه قولتله انا مش تعبان نمت في الطياره يلا وكنت طالب اكل اول مركبه العربيه وعملت حساب حسام وطلعنا غيرنا وسها كانت لابسه لبس عادي ومحتشمه قدام حسام وجي الاكل كلنا داخلت لبست ونزلت مع حسام ووصلنا كل واحد طلع بيته وسها قالتلي هتروح لي مامتها برضه قولتلها تمام
شروق / اول ما شفتني خدتني بالحضن جامد واحشتني اوي
انا / وانتي كمان يا قلبي
ماما / حبيبي وخدتني بالحضن
وفضلنا نتكلم شويه ونرغي وسلامات كتير
سها / فين مفتاح العربيه والرخصه
انا / خلاص اتعلمتي
سها / عيب عليك بقيت استاذه كمان
انا / امسكي يا ستي (طلعت الرخصه واديتها مفتاح العربيه وكلمت صاحب الجراج قولتله يغسل العربيه وبعد كدا اختي هي الا هتطلع بيها)
سها / ر***** ميحرمني منك يا حبيبي
انا / ولا منكم يا قلبي واعمله حسابكم بكرا يا شروق تلمي هدومك انتي وماما وهتيجي تقعده في الشقه معايا
ماما / لا يا كريم انت لسه عريس مينفعش
انا / مش هبقا مرتاح يا ماما وانته مش جنبي في رايحيني
ماما / طب اسيبك اسبوع كمان طيب تاخد راحتك
انا / متخافيش يا ستي هاخد راحتي في اوضتي عامل غرفه عازله للصوت هههههه
ماما / يا سافل انت
شروق / ايوه يا عم
ماما / (اديت شروق بي ضهر ايدها ) ما انتي مش متربيه
انا / اسيبكم بقا وبكرا شروق معاكي العربيه تجيبي الشنط وتيجي
ماما / طب سها مش هتضيق
انا / سها دي غلبانه اوي ولما قولتلها قالتلي انا كنت هقولك تعمل كدا عشان ميبقاش لوحدهم
ماما / ر*** يخالهالك يا حبيبي
نزلت روحت علي القهوه لقيت خالد قاعد
انا / ايوه يا عم انزل كدا واخرج
خالد / قام خدني بالحضن حمد *** علي سلمتك
انا / *** يسلمك مالك شكلك في حاجه
خالد / ولا حاجه عادي
انا / هسيبك وهنتكلم بكرا براحتنا في مكتبك
هات شيشيه وشاي يا ابني عيني يا كيمو
جت الشيشه والشاي وفضلنا نرغي شويه وقومت مشيت وخالد حاسب ورحت غيرت ونمت علي طول انا وسها وصحيت الصبح لقيت سها محضره الفطار ومعاه عصير وحستها مبسوطه
انا / مش متعود علي كدا انا
سها / دا الا لازم تتعود عليه يا قلبي بعد كدا
انا / تسلمي يا روحي بس بدل العصير قهوه
سها / تؤتؤ عصير مع الفطار وتاخد شور تكون القهوه اتعملت
انا / ماشي كلامك يا ستي
سها / انا حاسه بفرحه وسعاده متتوصفش اني انا وانت في بيت واحد مع بعض ليها طعم تاني غير لما كنا في الفندق
انا / طبعا يا قلبي طول مانتي في بيتك مع جوزك ليها طعم عن اي حاجه تاني واه صح ماما وشروق جاين النهارده
سها / ينوره يا حبييي كويس انك عرفتني عشان اعمل غدا
انا / اخيرا هرجع من الشغل ادوق اكل مراتي حبيبتي
سها / نفسك تاكل ايه يا قلبي
انا / امممم ايه رأيك في صنيه بطاطس باللحمه الجملي (انا بحب اللحمه الجملي بقا 😂😂) مع شويه ملوخيه وجنبها رز بالشعريه وشويه سلطه يا نهار ابيض علي الجمدان
سها / من عيني يا قلبي كل طلباتك اوامر
انا / حبيبتي اوعي بقا اخد شور واعملي قهوه
خدت شور وشربت القهوه مع سجاره ولبست وخدت عربيه ورحت الشركه عند خالد الاول
داخلت سلمت علي الشباب وخالد كان معاهم وكلهم باركولي داخلت مكتب انا وخالد وطالبلي قهوه
انا / ها بقا مش ناوي تقولي مالك
خالد / تصدق انك الوحيد الا حس اني مضيق وسألني
انا / عشان احنا اخوات يا عبيط
وحكالي الا حصل من خطيبته
انا / وانت زعلان تبقا عبيط دا ر**** بيحبك انك عرفت الحقيقه بدل ما تلبس فيها
خالد / الا مزعلني اني كنت بحبها.
انا / بطل هبل وفك كدا دانت ر*** نجاك من واحده زي دي
خالد / عندك حق سيبك كنت عاوزك في موضوع مهم
انا / احكي وكانت القهوه جت ولعت سجاره وبستمع لي خالد
خالد / سالي والدها تعبان اوي وبياخد علاج غالي بس الدكتور بتاعه قالها اني العلاج مش حل ولازم عمليه وهتكلف 600الف جنيه وانت عارف سالي حالتها لو تكلم صادق باشا يعرف حد كويس ويخفض فلوس العمليه دي هي متعرفش اني كلمتك
انا / وهي معرفتنيش ليه هي مش عارفه اننا كلنا واحد حسابي معاها بعدين قولي اخبار السيستم ايه
خالد / تقدر تقول شهر بالكتير اوي يكون جاهز
انا / تمام اسيبك وارح الشركه بقا عشان لسه مرحتش
لقيت انجي بتتصل سبت خالد ونزلت
انا / اهلا
انجي / انت خلاص خدت علي قعدت البيت
انا / اه اه نايم جنبها
انجي / هههههههه انت فين شكلك في الشارع
انا/ كنت عند خالد بطمن وصل لي ايه وجي اهو في الطريق
انجي / ماشي يلا متتأخرش
خلصت مع انجي ووصلت الشركه لقيت سمر
سمر / حمد *** علي السلامه
انا / ا*** يسلمك يا سمر صاادق باشا جوه
سمر / اه جوه اتفضل
واحده قاعده تقريبا مستنيه من بدري
البنت / هو انا قاعده من ساعه وهو يجي يدخل علي طول
سمر/ حضرتك دا مدير الشركه
البنت / اه هو انت بقا المدير
انا / في ايه حضرتك ممكن افهم
سمر / هي طالبه تقابل صادق باشا ومعرفش في ايه
انا / طب حضرتك لو في مشكله ممكن تقوليلي وانا هتصرف
البنت/ تتصرف ازيه ها هترميني بره الشركه زي ما عملت مع جوزي
انا / طب حلو ادينا عرفنا مشكلتك اني جوزك اترفض من شركه بس عشان تعرفي مش انا السبب ممكن افهم الموضوع عشان اساعدك لو ليكي حق اتفضلي في مكتبي سمر هاتيلي قهوه وهاتي عصير لي الاستاذه
داخلت معايا المكتب وجي القهوه والعصير
انا / ها بقا انا سامعك
البنت / انا جوزي كان شغال في الحسبات هنا وتعب وعمل اشعات وتحاليل وطلع عنده ورم بس لسه في البدايه وطلب مبلغ سلفه من الشركه وحضرتك رافضت ومن تعبه بقا يوم يروح ويومين لا لحد مرافضه
انا / اولا الف سلامه عليه ثانيا انا معرفش اي حاجه عن الموضوع دا نهائي واول مره اسمعه منك انتي اسمك ايه الاول
البنت / شرين حضرتك وانا اسفه
انا / لا ولا يهمك دا جوزك ودا حقك هو جوزك اسمه ايه
شرين / سامي ابراهيم
رافعت التيلفون طلبت مدير الحسبات وجالي
استاذ ملاك / (وهو مش ملاك اصلا) خير يا استاذ كريم
انا / اتفضل اقعد عندك موظف اسمه سامي ابراهيم
ملاك / ايوه فعلا بس دا اتفصل
انا / ايه سبب فصله
ملاك / بيجي براحته ويغيب براحته الاستاذ
شيرين / لا (روحت بصصلها سكتت)
انا / وايه سبب غيابه دا متعرفش
ملاك / كل يوم تعبان تعبان
انا / اه وحضرتك لما فصلته رجعت لي مين
ملاك / انا مدير القسم مرجعتش لي حد
تيلفوني رن وكانت انجي
انجي / الطريق زحمه ولا ايه
انا / انا في المكتب في مشكله بخلصها وجي
انجي / مشكله ايه
انا / لما اجي هقولك باي
انا / وانت بقا عشان مدير القسم فصلته من نفسك
ملاك / ايوه يا استاذ كريم
انا / هو سامي جي طلب منك سلفه
ملاك / اه طلب سلفه كبيره 100الف
انا / عرضه الطلب دا علي مجلس الاداره
ملاك / لا عشان انا مدير الحسبات وعارف اني الشركه مش حمل مبلغ زي دا
انا / تمام كنت تعرف سبب السلفه ولا مسألتوش
ملاك / بيقولي تعبان وهيعمل عمليه
انا / تمام اتفضل علي مكتبك
مشي ملاك
انا / عرفتي اني محدش في الاداره يعرف حاجه عن الموضوع دا
شرين / انا اسفه جدا (وبتعيط)
انا / ممكن تهدي (اديتها منديل) العمليه هيعمله وهيخف وهيرجع شغله تاني ان شاء ****
شرين / يا ***
انا / هو بقاله اد ايه مفصول
شيرين / شهرين تقريبا
انا / تمام خدي الكرت دا بتاعي وكلميني بكرا علي الساعه 5 اخر النهار ممكن
شيرين / انا مش عارفه اشكر حضرتك ولا اتأسف علي كلامي بجد
انا / ولا تشكري ولا تتأسفي اتفضلي وبكرا كلميني ورحت مطلع 2000جنيه اديتهملها
شيرين / بجد مش محتاجه فلوس معايا
انا / دول مش ليكي دول لي الولاد تجبيلهم حاجه حلوه
خديتهم ومشيت ودخلت لي صادق باشا وانا متعصب
انا / الا اسمه ملاك دا لازم يغور يمشي او تجيب مدير عليه
صادق / اهدي يا ابني في ايه
انا / بني ادم مفيش عنده ددمم ولا رحمه روحت مولع سجاره وانا متعصب
انجي / اهدا يا كريم وفهمنا
حكتلهم الموضوع كله وازيه كان مستفز في رده
انا / اولا ملوش سلطه انه يمشي حد من غير ميرجع لي الاداره ثانيا واحد طالب سلفه عشان يعمل عمليه مش واخده يتفسح بيها وموظف عندك ترفض ليه من غير ما تعرض علي الادره وهي توافق او ترفض انت مالك يرد بكل برود ويقولي انا مدير القسم
صادق / تمام يا كريم اهدا وانا اصلا مكنتش حابه وهتصرف معاه
انجي / لا يا بابا تعمل اجتماع بكرا لي كل مديرين الاقسام ويتهزق قدامهم وبعدين يتفصل وتعرف مديرين الاقسام اني في اداره يرجعه ليهم
انا / صح يا انجي لازم يتهزق قدامهم كلهم عشان يبقا عبرا ليهم
صادق / كلم سمر بلغي مدرين الاقسام كلهم في اجتماع بكرا الساعه 2 تمام خلاص
انا / انا اسفه نسيت اسلم عليكم بس تشوف البنت وهي بتعيط تصعب عليك فعلا عاملين ايه
صادق / تمام يا سيدي انت اخبار الجواز ايه
انا / زي الفل
انجي / طبعا زي الفل عشان كدا جي متأخر
انا / انا من الساعه 10 عند خالد وخلاص شهر هيكون سيستم جاهز
صادق / عال اوي يعني ابلغهم يفرشه مكاتب المبنه الجديد
انا / اه يتفرش ويتجهز المكاتب ويخالي غرفه فاضيه وكبيره متتفرش والرسيبشن تحت عايزين سكرتيره ممكن انجي تشتغل هناك
انجي / الا يشوفك وانت متعصب ميشوفكش وانت بتهزر يا حلو
انا / و*** انجي انا مسكت نفسي عنه بالعافيه كنت عايز اقوم اكسر دماغه
صادق / خلاص روق بكرا اعمل الا عايزه معاه
انا / اه كمان عايز حضرتك تشوفلي مستشفي كبيره كويس من حد تبعك
صادق / موجوده بس ليه
انا / هو انا راجع من الاجازه اعالج الناس 😂😂😂😂
صادق / مين تاني
انا / ابوه سالي محتاج عمليه غاليه شويه وسالي مكنتش عايزه حد يعرف وخالد حكالي الموضوع عشان هما صحاب يعني
صادق / (كلم واحد صاحب مستشفي خاصه وقالي اني في حالتين هيجولو تبعه يعملهم تحاليل واشعات وهو هيتحمل تكليف اي حاجه مهما كان)
انا / لحد كدا تمام بس تكاليف بتاعتي انا
انجي / متنساش انهم شغالين عندنا يا استاذ
انا / مش هتفرق يا انجي بس انا ناويت علي كدا يبقا خلاص بقا
صادق / خلاص واسكت انت وفي اي وقت هتروح اسأل بس عن دكتور شوقي السعيد
انا / تمام اسيبكم بقا ويوم الجمعه الجايه انته معزمين عندي علي الغدا
صادق / ماشي يا كريم
سبتهم ونزلت اتصلت خالد
انا / فينك كدا
خالد / الشباب روحه وانا هقفل وانرل
انا / طب استناني قدام العماره انا جايلك
روحت لي خالد وركب معايا
انا / تعرف بيت سالي
خالد / اه في الزمالك
انا / طب يلا علي هناك
خدته ورحنا وصلنا تحت البيت بيت من البيوت بتاعت الزمالك الجميله القديمه دي
انا / رن علي سالي عرفها اننا تحت البيت
خالد كلم سالي وقالها اننا تحت وطالعين
طلعنا خبطنا وفتحت الباب
سالي / نورتيني اتفضله
ابوه سالي / اتفضله يا ولاد نورته
داخلنا سلمنا عليه
سالي / دا كريم يا بابا صاحب الشركه ودا خالد المدير
ابوها / اهلا بيكم شرفتوني
انا / الشرف لينا حضرتك ايه يا سالي مش هنشرب حاجه
سالي / اه اسفه بس مفجأه مش متوقعه
انا / هشرب شاي ماشي
عملتلنا 2شاي
انا/ انا بتأسف لي حضرتك اننا جينا من غير معاد بس موضوع في الشغل مهم
ابوها / لا يا ابني زي بيتك اسييبكم براحتكم
قام داخل الاوضه بتاعته
انا / هحاسبك بعدين مش دالوقتي عشان مش وقته بكرا الساعه 7 تكوني قدام مستشفي *** انتي وولدك ومن غير كلام كتير
سالي / انا مش عارفه اشكرك ازيه يا كريم بس دكتور بتاع بابا اكبر دكتور اورام في البلد ودا افضل واحد بدل ما نروح لي دكاتره تاني
انا / لا مستشفي دي الخبير الا فيها احنبي مش مصري ودا افضل بكرا الساعه 7
سالي / حاضر
شربنا الشاي ونزلنا عند شرين وسامي
شرين / ر*** يباركله كريم دا فعلا يا سامي
سامي / انا عارف ومتاكد اني الكلب ملاك هو السبب
شيرين / انت من الاول كنت كلمت حد من الاداره
سامي / اذا كان مديرين الاقسام محدش منهم بيدخل علي الاداره غير لو حد منهم طلبهم عايزاني انا اقابل حد منهم
شيرين / مش مهم يا حبيبي اهو ر*** سترها ووقعنا مع واحد ابن حلال
وصلت خالد لي اقرب مكان وانا روحت لقيت ماما وسها وشروق مستنيني واول مدخلت خدت شور واتغدينا وفضلنا قاعدين نهزر ونضحك وداخلنا نمنا وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني اشوفكم علي خير باي






الجزء الثالث



وقفنا الجزء الا فات لما اتفقت مع سالي انها هتجيلي عند المستشفي هو وابوها الساعه 7 وكنت متفق مع شيرين تكلمني الساعه 5 ورحت سهرت مع ماما وسها وشروق وداخلنا نمنا صحيت الصبح سها محضرا الفطار وبتصحيني عشان افطر قومت خدت شور في الحمام الا في الغرفه عندي ولبست وخرجت افطر لقيت شروق كمان لابسه عشان نازله وماما قاعده علي السفره وسها ومستنيني
انا / صباح الخير (وبوسه دماغ ماما)
كلهم / صباح الخير
انا / لابسه كدا ورايحه فين
شروق / الجامعه النهارده اول يوم
انا / اه صح نسيت
فطرنا وشربت قهوتي ونزلت انا وشروق لقيت عم جابر البواب
جابر / صباح الخير يا كريم باشا
انا / صباح الفل يا عم جابر بلاش باشا دي قولتلك انا قد عيالك يا راجل عجوزه
جابر / مقامك عالي يا ولدي
انا / ا*** يكرمك يا راجل يا طيب بس كريم بس احسن ودي شروق اختي وهتكون قاعده معايا هي وماما خالي بالك منهم ودي عربيته
جابر / في عيني يا ولدي
انا / تسلم (ورحت مطلع 50جنيه مدهاله )
جابر / كتير كدا يا ابني
انا / مفيش حاجه تكتر عليك يلا يا شروق علي جامعتك
ركبت العربيه ودورتها فتحت الباب ونزلت لي عربيه شروق شافتني جي نزلت الازاز
انا / شروق مش عاوزه افكرك بي الاتفاق الا بنا مفيش حد يلمسك فاهمه
شروق / فاهمه كويس يا كريم وانا عمري ما افكر في حد حتي صاحبك وانت مسافر كان بيحاول معايا هو وندا وانا رافضه
انا / تمام وانا هتصرف مع حسام دا
شروق / لا هو بصراحه كان قصده خير وعاوز يتقدملي كمان
انا / ومكلمنيش ليه
شروق / عشان لسه انت جي امبارح وتلاقي ملقاش وقت مناسب
انا / تمام هسيبه لحد ما يجالي لوحده يلا عشان متتأخريش
سبت شروق وهي خدت عربيتها ومشيت وانا روحت علي الشركه لقيت سمر
سمر / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير ابعتيلي قهوه بعد ازنك علي مكتبي علي مدخل لي صادق باشا
سمر / حاضر بس صادق باشا لسه مجاش
انا / تمام ابعتهالي علي مكتبي
داخلت مكتبي وكلمت انجي
انا / ايه يا انجي مجتوش يعني
انجي / كان معانا شغل باليل متأخر واهو ساعه وهنوصل
انا / طب ومحدش بالغني ليه بالشغل دا
انجي / بابا يا سيدي قالي لسه عريس جديد نسيبه شويه يتمتع
انا / تمام انا في الشركه اصلا
انجي / تمام باي
سمر داخله بالقهوه
انا / سمر بعد ازنك ابعتيلي مدام رشا من قسم الحسبات
سمر / حاضر
خرجت سمر وكلمت مدام رشا الا جتلي خبطت علي الباب وداخلت
( رشا 36 سنه حاجه كدا ملفايه زي ما الكتاب قال نسخه تانيه من هيفاء وهبي كيرفي موت)
رشا / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور اتفضلي اقعدي تشربي ايه
رشا / لا متشكرا ملوش لازوم تحت امرك
انا / انتي شغاله في الشركه بقالك اد ايه
رشا / تقريبا من وانا بدرس لسه في الجامعه كنت بدرب هنا يعني من حوالي 15او16 سنه
انا / حلو يعني قديمه معانا وعندك علم بمشاكل القسم بتاعك وكل حاجه في
رشا / انا جي عليا 4 مدرين للقسم دا واستاذ ملاك الخامس
انا / تعرفي ايه عن مشكله سامي الا كان شغال معاكم
رشا / بصراحه الناس في الشركه كلها زعلت بسبب الموضوع دا وفي ناس كتير مشييت مش القسم بتاعي بس لا دا جميع الاقسام
انا / طبيعي انهم ميحصوش بالامان في الشركه بعد الا زفت ملاك عمله
رشا / بصراحه اه انا واحده من الناس بدور علي شغل اصل لما المكان الا بشتغل في ميقفش جنبي في ظرف زي دا مين هيقف جنبي
انا / عندك حق فعلا بس كل دا هيتصلح وسامي هيتعمله العمليه وهيرجع ان شاء *** احسن من الاول وهيرجع شغله كمان
رشا / بجد *** يباركلك فعلا دا شب ولسه في بدايه حياته.
انا / حتي لو كبير دا موظف في الشركه وليه حق فيها كمان اتفضلي انتي علي مكتبك وانسي موضوع انك بتوري علي شغل دا ومتتكلمش مع حد في حاجه ولو ملاك سالك كنت عايزك في ايه قوليله كان بيسأل علي سامي وشغله كويس ولا لا
رشا / حاضر تمام بعد اذنك
راحت رشا تشوف شغلها وجي صادق باشا ودخلتله
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح النور يا كريم
انا / شغل من غيري
صادق / ههههههه مانت بتعمل شغل من غيرنا وبعدين انت عريس جديد سايبك شويه تدلع
انا / لا لو كدا ماشي هتعمل ايه مع ملاك
صادق / هفصله طبعا بعد مهزقه
انا / طب متسبلي اني اهزقه
صادق / براحتك يا عم هزقه
انا / وناوي تجيب مدير حسبات جديد
صادق / طبعا
انا / طب ليه ما عندك الا يقوم بالشغل دا كله واحسن من اي حد وعلي علم بالقسم وحافظه
صادق / مين دا
انا / مدام رشا 15سنه شغاله معاك يعني حافظه الشغل
صادق / معرفهاش
انا / ما لازم ما تعرفهاش عشان محدش بيلف علي الاقسام ولا بيشوف مشاكل الموظفين وسايبين المدرين يتحكمه فيهم
انجي / صح كلامك يا كريم
صادق / خلاص انت وانجي موجودين بعد كدا تلفه علي الاقسام وتشوفه مشاكل بنفسكم
فضلنا نرغي وجي معاد الاجتماع والمدرين كان مستنيني قدام المكتب وانا خرجت داخلتهم وطلبت من سمر تكلم مدام رشا وتخاليها تستني هنا لحد مطلب منها انها تدخل داخلت الاجتماع.
انا / مساء الخير
كلهم / مساء الخير استاذ كريم
انا / في اي مشاكل في الأقسام عندكم او حد من الموظفين عنده مشكله
hr/ حضرتك عندنا نقص في العماله
انا / تقدر تقدم الملف بتاعك وانا هتصرف
Hr / جاهز اتفضل
انا / تمام حاجه تاني
مدير الشؤون / لا احنا مشاكلنا في نقص الموظفين
انا / نقص دا حصل امتا
hr / من شهر تقريبا والموظفين بيستقيله
صادق / طب وايه سبب دا
كلهم بصه لي بعض ومحدش لاقي رد
صادق / تفتكر يا استاذ ملاك مرتبات قليله
ملاك / لا يا فندم بالعكس مرتبات كويس جدا
انجي / امال تفتكر ايه سبب يا استاذ ملاك
ملاك / مش عارف حضرتك
انا / اقولكم انا ايه سبب تفتكره حضرتكم لو انته موظفين عادين في الشركه وسمعته اني الشركه فصلت زميل ليكم عشان تعبان ومش عايزه تساعده بسلفه يعمل عمليه حد فيكم هيشتغل
كلهم / لا طبعا (هما فاهمين انا بتكلم علي ايه عشان موضوع الشركه كلها عرفته)
انا / انت مين يا استاذ ملاك اداك الحق انك تفصل موظف في الشركه انت شغال فيها زيك زيه
ملاك / انا مدير القسم
انا / ما لو كل مدير قسم فصل موظف عشان هو مدير القسم من غير تحقيق يبقا نقفل الشركه
ملاك / انا
انا / انت تخرس خالص عشان انت انسان حرام اقول عليك انسان اصلا انت لما سامي طلب منك سلفه مكلمتش الاداره ليه
ملاك / انا مسمحش يا صادق باشا استاذ كريم يكلمني كدا
صادق / انت تخرس وترد علي السؤال
ملاك / حضرتك انا مدير الحسبات والمزنيه بتاعت الشركه متسمحش بي كدا
انا / انت من شهرمطلع مكافات لي الموظفين شهر يعني مبلغ كبير يعدي 2مليون مش 100 لي واحد هيعمل عمليه
ملاك / اصل...
انا / هششش انت متحول للتحقيق كلمت سمر داخلي مدام رشا
انا / اتفضل يا استاذ ملاك عشان في حد محتاج لي الكرسي بتاعك اتفضلي يا مدام رشا
صادق / مدام رشا بديل لي استاذ ملاك واحب اوجه الكلام لي حضرتكم قرات منصبك في حدود شغلك في اداره وهي المسؤله اي مشكله لي موظف احنا موجودين انا او انجي او كريم كل يوم موجدين انا لازمتنا جاين نقعد في المكاتب بس
كلهم / تحت امرك يا صادق باشا
انا / اه ياريت تعرفه الموظفين اني سامي هيعمل العمليه وهيرجع مكانه تاني اتفضله
خرجه كلهم وانا خرجت وراهم
انا / مدام رشا عاوزك في مكتبي سمر ابعتيلي شاي
انا / اتفضلي اقعدي
رشا / تحت امرك يا استاذ كريم
انا / هتنزل دالوقتي ملاك يفضي مكتبه وتاخده مكانه عايزك تراجعي كل حاجه وراه لي يكون عامل بلاوي
رشا / حاضر
انا / قدامك اسبوع لحد التحقيق ميخلص معاه ويتفصل تكوني راجعتي كويس اتفضلي
رشا / انا متشكرا جدا لي حضرتك يا استاذ كريم
انا اه اعملي حسابك اني مكانك في واحد كويس هيشتغل في وهيكون النائب بتاعك
رشا / تمام بعد اذنك
مشيت وانا كلمت حسام
انا / ايه يا زفت
حسام / حبيبي يا غالي
انا / عاوزك تصفي شغل في المعرض
حسام / ليه كدا دا انا لسه جايب عربيه
انا / الف مبروك والعه معاك
حسام / ينفع يعني اروح اخطب اختك من غير عربيه
انا / وانا يا علق هبصلك عشان معاك عربيه
حسام / هههههه حبيبي هجيلك يوم الخميس اطلب ايدها
انا / سيبك من ايدها ورجلها انا بكلمك في شغل
حسام / اه تمام طب هشتغل فين
انا / في الشركه معايا هتكون نائب مدير الحسبات
حسام / يعني من مدير انزل لي نائب لا يا عم مش لاعب
انا / يا علق انت شغال ومعاك موظف واحد مسمي نفسك مدير انت هتكون لي قسم في 15 محاسب
حسام / ايه يا عم انته بتحاربه خلاص يومين اخلص نفسي منهم واجيلك
قفلت مع حسام وكانت ساعه وصلت 5 وشيرين متصلتش بيا ومش معايا رقمها سمر داخلت عليا
سمر / صادق باشا مشي وكان فاكر انك مشيت وانا ماشيه ولا استني حضرتك لو عايز حاجه
انا / لا تمام امشي انتي انا مستني تيلفون بس وهنزل علي طول ولا اقولك انا هنزل دالوقتي يلا
خرجت نزلت ولقيت رقم بيرن
انا / الو
المتصل / استاذ كريم انا شيرين مرات سامي
انا / اه اهلا بحضرتك فينك كدا
شرين / انا في البيت وسامي جوزي جنبي لو حضرتك عايزه
انا / هبعتلك لوكشين لي مستشفي تجيبي سامي وتجالي حالا هناك.
شيرين / حالا حاضر
سامي / قالك ايه
شيرين / يلا قوم نلبس عشان مستنيني عند المستشفي وبعتلي اللوكشين اهو
خدت عربيتي ورحت قعدت في كافي جنب المستشفي لحد ما وصلت شرين ومعاها سامي
انا / استاذ سامي انا بتأسف لحضرتك واكدلك اننا منعرفش اي حاجه من الا حصلت دي وعلي العموم ملاك اتفصل وانت تقوم بالسلامه شغلك موجود ومرتبك الشهرين الا فاته بكرا حسابك هيتفعل ويتحول مرتبك عليهم وهيبقا شغال لحد مترجع شغلك
سامي / حقيقي مش عارف اشكر حضرتك ازيه بجد
انا / علي ايه يعني كلنا اخوات اتفضله
داخلت المستشفى في الرسيبشن
انا / عاوز دكتور شوقي السعيد
الموظف / بخصوص ايه حضرتك
انا / قوله استاذ كريم من عند صادق باشا
اتصل بي بلغه والموظف بعت معايا حد من الامن يوصلني داخلت المكتب
شوقي / اهلا وسهلا اتفضله
داخلنا قاعدنا وخدت التحاليل والاشعات اديتهم لي دكتور شوقي
شوقي / تحاليل دي من امتا
سامي / من 4 شهور تقريبا
شوقي كلم دكتور مدير القسم واداله التحاليل والاشعات بص عليهم وعارفه انهم من 4شهور
الدكتور / تمام لازم اعمل تحاليل واشعات جديده اعرف المرض وصلي لي مرحله ايه وكمان اشوف العلاج عامل نتيجه ولا لا
شوقي / اعمل كل الازم حالا اتفضل يا استاذ سامي معاه
انا / وانا هستني في كافتيرا المستشفي
شوقي / و*** ما يحصل انت هتفضل في مكتبي لي حد ميخلص خالص
انا / طب اتفضله انته
خرجه مع الدكتور
انا / كمان ساعه يا دكتور معايا حاله تاني بس دي ورم
شوقي / كويس دا الخبير الاجنبي هنا
انا / مانا جبتهم عشان كدا وزمنهم جاين.
شوقي / ينوره طبعا بس الاول تشرب ايه
انا / ممكن قهوه ماشي
جت القهوه وشربتها وجي سامي والدكتور طمنه وقالنا العلاج جايب نتيجه بس هياخد وقت لاكن الافضل نعمل العمليه
انا / تمام شوف يجيلك امتا وتحجزه ونعملها
الدكتور / بس دي هتكلف 200الف
شيرين / ازيه دا دكتوره بتاعه قال 100بس
انا / شوف يا دكتور اجرأت بتاعتك ملكش داعوه بالفلوس
شوقي / اتفضل يا دكتور وبلغ استاذ سامي هتعمل ايه معاه
خرجه كلهم بره شوقي / بص انا عشان خاطر صادق باشا هقولك 150بس
انا / مفيش اي مشكله تمام
خرجت وقفت معاهم وقاله يجي كمان يومين هيتحجز تلات ايام وفي اليوم الرابع هيعمل عمليته وسالي كلمتني وقالتلي هي قدام المستشفي خرجت سلمت عليها وعلي ولدها وخدت رقم سامي وقولتله هكلمك اول ما مرتبك يتحول لي حسابك والفبزا ترجع تشتغل تاني وشكرني ومشي
داخلت تاني لي دكتور شوقي
انا / ها اتأخرت عليك هههههههههه
شوقي / هههههههه اتفضل يا استاذ كريم
قعدنا واديتها التحاليل والاشعات وجي الدكتور الاجنبي
الدكتور / هنعمل تحاليل واشعات تاني وهيتبقا الماسح الزري دا مش موجود في المستشفي ممكن تعملي وبكرا اشوفه.
وخرجه عمله كل تحاليل والاشعات ودكتور شافهم وقالي اني لازم الماسح الزري خرجنا مشينا واتفقتا بكرا سالي والدها هقابلهم بعد ميعمله الماسح الزري ونروح مع بعض خدتهم ومصلتهم وطبعا كنت هلكان روحت خدت شور ولبست شورت وتشيرت واتغديت وسها كانت متغدتش
انا / يا بنتي انا ممكن اتأخر اتغدي انتي وانا لما اجي اكل
سها / لا يا قلبي مقدرش اتغدا من غيرك
شروق / بطله محن
امي / بضهر ايدها علي وشها احترمي نفسك.
انا / احسن بس يا ماما خلاص بقت عروسه مينفعش تضرب
امي / وحياتك لو انتي وغلط هتضرب
كلنا فضلنا نضحك واتغديت وبشرب الشاي
انا / اه صح يوم الخميس حسام جي يطلب ايد شروق
ماما / ينور يا ابني ولد محترم وغلبان
سها / اه فعلا شكله محترم
شروق / مبسوطه وواشها احمر
انا / يعني انتي بتتكسفي اوي يا اختي
قومت داخلت البلكونه وعندي بلكونه كبيره وواسعه وحاطط فيها طربيزه و4 كراسي القاعده فيها تحفه ولعت سجاره مع الشاي داخلت سها قعدت علي حجري احنا قدامنا مفيش مباني ودا الجميل في المكان روحت بايسها من بوقها
سها / انت واحشني اوي
انا / انتي اكتر (نزلت بي بوقي علي صدرها عضتها منه)
سها / اه يا رخم طب متيجي ندخل جوه
انا / شويه ماشي مستعجله ليه يا بت هههههههه
سها / بقولك واحشني
انا / حطيط ايدي علي كسها من فوق البجامه لقيته مولع يا قلبي لا نداخل دا مولع.
سها / شوفت بقا
شروق / بتعمله ايه
انا / اهو هنسبهالك وداخلين اوضتنه
شروق / اه هتتشاقه
سها / نفسك انتي
شروق / اوي
انا / بعينك سوسو حبيبتي وبس 😜
شروق / بقا كدا ماشي اشبع بيها يا اخويا
فضلنا نضحك عليها وداخلنا وسبنيها واقول ما قفلت الباب لقيت سها بتزقني علي السرير ونيمتني علي ضهري وطلعت ركبت فوقي
انا / هههههههه انتي هايجه اوي
سها/ اوي اوي وعماله تبوص في واشي ورقبتي وقلعتني التشيرت ونزلت بوس في صدري وتطلع علي شفايفي وراحت نازله شدا الشورت والبوكسر نزل معاها ومسكت زبي مص وكانت هايجه اوي روحت قايم عديلها ومقلعه ملط ومكنتش لابسه ولا اندر ولا برا ونزلت مص ولحس في صدرها ورحت نازل علي كسها فضلت الحس ومدخل صباعين في كسها اااااااااه الحس يا حبيبي كسي الشرموطه بتاعتك الحس اوي ااااااااه وراحت ناطره في واشي مسبتهاش تهدا روحت رافع راجلها وراشق زبي ااازاااااه كسي اتفشخ نكني يا حبيبي اااااااااه ااااااااااه اجمد نيك يا قلبي مش قادره ااااااااااااه حرام عليك روحت منيمها علي جنبها ونمت وراها ورافع رجلها اليمين ومداخل زبي في كسها وفضلت ارزع شويه روحت مطلع زبي وراشقه في طيزها اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ هي عارفه الاوضه عازله للصوت وهي تصرخ ااأاااااه طيزي طيزي لا مش قادره ااااااااااه ارحم طيزي اااااااااااه روحت مقومها في وضع الدوجي وداخلت زبي كسها وبشدها من شعرها وهي اترعشت ونزلت علي ذبي وكسها كان بيقفل علي زبي وبيعصر في وانا مستحملتش روحت مسرع في النيك جامد وهي بتصرخ روحت منزل شلال في كسها ااااااااااه مش قادره روحت نايم فوقها وهي علي بطنها وزبي خرج لوحده روحت قعدت جنبها وولعت سجاره
انا / اتبسطي يا قلبي
سها / اوي اوي
انا / شبعتي ولا عاوزه تاني
سها / انا شبعت اوي بس لو انت لسه مشبعتش تحت امرك يا قلبي
انا / المهم عندي انتي تكوني شبعتي
سها / اه يا قلبي شبعت وارتحت
داخلنا خدنا شور ونكتها تاني تحت الدش وخرجنا لبسنا وطلعنا قعدنا مع ماما واختي
شروق / كل دا ايه
انا / وانتي مالك
شروق / عاوزه زيها ولا خلاص نستني ( بتتكلم بصوت واطي)
انا / من عيني هدلعك بس ماما انتي فاهمه
شروق / طب ينفع اروح لي حسام
انا / انتي عاوزه كدا
شروق / تعبانه اعمل ايه
انا / بكرا ولا بعده هريحك بس حسام حاولي متعمليش معاه حاجه عشان ميزهقش منك ويفسخ الخطوبه بعد كدا بي اي حجه
شروق / حاضر يا قلبي
في شقه في مصر الجديده
ااااااااااه ااااااااه براحه ااااااااااااه مش قادره ااااااااااه وهو نزلهم وكان بينكها في طيزها
الواد / مش عاوزه تقوليلي انتي مين ولا اسمك ايه
البنت / انا باجي عشان اتمتع مش عشان اتعرف
الواد / مدام جيا تتمتعي ادخله يا رجاله
داخل 4 وكلهم قالعين ملط وبيلعبه في ازبارهم
البنت / هههههههههه تصدق خوفتني
الواد / مانتي لازم تخافي يا شرموطه وضربها بالقلم
البنت / كلمه واحده الا هيفكر ينكني فيكم يبقا كتب علي نفسه يعيش عمره كله مره عشان هقطعولك وبالنسبه لي الخول دا ايدك الا اتمدت عليا هتقطع مع بتاعك ودا وعدي ليكم
العيال بصه لبعض وهجمه عليهم فشخوها نيك في كل حتي في جسمها وكانه بينيكه بعنف فيها وواحد مداخله في طيزها وواحد في كسها وهي بتصرخ علي الاخر من الوجع بعد 3سعات كانه خلصه نيك فيها وهي لبست ونزلت
عندي انا وسها في الاوضه ولسه هنام جالي تيلفون من رقم وشكله من بره مصر
انا / الو مين
المتصل / كيفك كريم
انا / تمام مين معايا
المتصل / انا كارم
انا / اهلا وسهلا ايه اخبارك
كارم / تمام انت كيفك
انا / انا تمام غريبه جبت رقمي منين.
كارم / ههههههههه سهله عليا مو صعبه واعرف عنك اشياء كتير
انا / اها لا دا انا كدا اخاف منك
كارم / لا لا انت مثل اخي المهم انا كنت جي زياره مع وعود زوجتي واخو زوجتي وزوجته كان بدي اروح الساحل تعرف حدا هناك عنده شاليه نقعد في
انا / تيجي تنور عاوز شاليه في مكان هادي ولا مكان زحمه
كارم / لا لا هادي
انا / تمام عارفني جي امتا وانا هكون في استقبالك في المطار
كارم / يوم السبت القادم
انا / تمام تنور
كارم / تسلم قبل مركب الطياره هعرفك انا جي الساعه كام
انا / تمام سلام
قفلت معاه
سها / كارم دا بتاع اليونان
انا / اه.
سها / وعايز ايه دا
حكتله الا عايزه كله
سها / دا جي وفاكر اني في تبادل تاني
انا / تقريبا لا عشان معاه اخو مراته ومراته انتي لو لقيتي جي عشان كدا هتوافقي
سها / مش عارفه هي بصراحه متعه كبيره اوي اني اشوفك مع واحده تاني قدامي وقدام جوزها كمان ببقا مستمتعه اوي
انا / امممم خاليها بظروفها
وبوستها ونمنا وصحيت الصبح العادي بتاع كل يوم شور وافطر واشرب القهوه وانزل روحت الشركه وداخلت لي صادق باشا كان قاعد لوحده
صادق / احنا قسمنا الشغل علي 4 مخازن المخزن الا في الشركه و3 كمان ابقي كلم ناصر يوريك اماكن جديده
انا / عاوزين مخزن 5كمان
صادق / ليه
انا / وجود مخزن زي دا في الشركه خطر عليك
صادق / بس دا صعب حد يوصله
انا / لو صعب نقلت من البضاعه ليه
صادق / تأمين مش اكتر
انا / ودا برضه تأمين مش اكتر امال فين انجي
صادق / تعبانه مقدرتش تنزل
انا/ تمام بعد ازنك انا في المكتب
روحت مكتبي وكلمت انجي اطمن عليهم
انا / ايه الف سلامه
انجي / *** يسلمك
انا / مالك
انجي / شويه تعب كدا ممكن اشوفك يا كريم بعد متخلص
انا / تمام حاضر
وقفلت معاها سالي كلمتني قالتلي انها عملت الماسح الزري وشوف هنروح امتا قولتلها تتحرك دالوقتي علي المستشفي ونزلت روحتلها وقبلتها ورحت للدكتور شاف الماسح الزري وقالنا لازم عمليه ونسبه الشفاء بتاعه 70% انا بسيت لي سالي هزت دماغها بي موافقه واتفقنا علي معاد العمليه وشوقي قالي هيكون حسابها 800 الف وقولتله تمام وخرجنا وسألت سالي وافقت ليه قالتلي الدكتور بتاع بابا قالنا اني نسبه الشفا فيها 40% ودا بيقول 70 يعنط لازم اوافق وسبتها واعتزت اني ورايه مشوار مهم مش هقدر اوصلها ورحت لي انجي الفلا بصراحه كنت مستغرب من طلبها تشوفني قولت اكيد في حاجه داخلت الفلا وهي كانت في اوضيتها طلبت انهم يبلغوها اني تحت وحد يجبلي قهوه وفعلا نزلت والقهوه جت
انا / مانتي زي القرد اهو مالك (وكان باين عليها العياط )
انجي / بتبتسم تعبانه شويه جيت ليه
انا / جيت ليه ايه المقابله دي
انجي / مش القصد بس كنا هنتقابل بره
انا / بصراحه عندي فضول اعرف في ايه عشان كدا جتلك هنا
انجي / تعاله بره الجنينه عشان محدش يسمعنا
خرجنا بره
انا / ها قولي في ايه
انجي / بصي يا كريم مفيش غيرك احكيله الكلام دا ولا اثق في كد غيرك انا زي زي اي بنت بتعمل العاده السريه وفي مره فتحت نفسي بالغلط عرفت اني في عمليه وخلاص الموضوع تخطيته علي كدا بس حبيت اني اجرب متعه الجنس اني ابقي مع راجل حقيقي فكرت فيك بس خفت ترفض وتزعل مني في لقيت شب بقيت بروحله شقته كل اسبوع نعمل علاقه مره وخلاص امبارح بعد العلاقه جاب 4 صحابه واختصبوني كلهم وعايزه انتقم منهم وبتعيط
انا / طب اهدي وانا هتصرف متعيطيش بقا خلاص هاتي عنوان الشقه
خدت منها العنوان ورحت للمكان دا وخبط علي الشقه وكان في صوت دوشه جوه الباب اتفتح وبرمي عيني جوه لقيت الرجاله كلها موجوده ومعاهم شرموطين
الواد / ايوه عايز مين
انا / عايز انيكك
روحت مدي بالدماغ وقع في الارض ومطلع المسدس وكلهم جين عليا بيجره شوفه المسدس وقفه مكانهم واحد منهم هو في ايه انت مين وعايز ايه
انا / انا مين عايز ايه هتعرف في وقتها
روحت مطلع افزان من جيبي خدي يا لبوه انتي وهي اربطي ايداهم كلهم وانا مبهزرش هقتلكو ومش هتحاسب فيكم في اسمعه كلامي احسن
البنتين ربطه ايدهم يلا البسه وانزله انته وكلمت واحد صاحبي عنده مخازن غرده ابعتلي 5 رجاله من عندك وعربيه نص نقل وبعتله اللوكشين ( طبعا مردتش اكلم حد من رجالتنا عشان خاطر انجي) خميت عين العيال وخدتهم مع رجاله علي مخزن وبعت لي انجي لوكشين وجتلي اول ما داخلت
انا / هما دول
انجي / اه
شورت لي واحد فك عينهم اول ما شوفها كان بيعطه
انجي / محدش فيكم صدقني صح
انا / وهما مصدقوش ايه
انجي / اني هخليهم حريم
انا / اه فهمت طيب يا رجاله نفزه وفعلا قطعه لي كل واحد بتاعه وكانه بيسرخه
انجي / اه دا لسه وعدته اني هقطع ايده
ايده اتقطعت واتغمه عينهم ومشينا
انجي / متشكرا اوي
انا / بطلي هبل وروحي روحي عشان ورايه مشوار
روحت لي صاحبي وخدت معايا 50الف
انا / منير بي
منير / ياض انت بتاع مصلحتك متعرفنيش غير عشان كدا
انا / انت مصدق الكلام دا
منير / مصدق اه
انا / ضغط شغل غصب عني واديك شايف المشاكل الا بقابلها
منير / ولا يهمك يا واطي تشرب قهوه
انا / ماشي وخد دول
منير / ايه دول
انا / 50الف عشان الرجاله
منير / انت عبيط
انا / انت مال امك دا للرجاله الا تعبت معايا مش ليك
وخدهم منير وشربت معاه القهوه وسبته ومشيت روحت اتعشيت معاهم ونمنا وباقي الايام كانت عاديه بين نيك سها وشروق وحسام جي يوم الخميس وخطب شروق ولبسها دبله ويوم خلص ويوم الجمعه صادق باشا جي واتغدا معايا هو وانجي وباليل كارم كلمني قالي الطياره هتوصل مطار القاهره الساعه 7 الصبح وقفلت معاه وعرفت سها عشان تيجي معايا بعربيتها عشان اكيد معاهم شنط كتير وهما 4 ونمت وصحيت بدري روحنا المطار وشوفت ملكه جمال حاجه كدا تتاكل اكل ودي تبقا مرات اخو وعود وكانت كيرفي بمعنا الكلمه وسلمنا عليهم وكانه حاجزين ليله في فندق وهيسافره بكرا الساحل وصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر معاهم الساحل عشان نبقا كلنا مع بعض وقولتله هشوف ظروف شغلي وقالي صادق باشا مش هيرفضلك طلبك بصتله واستغربت ازيه يعرف حجات دي كلها عني بسهوله كدا بس مردتش ابينله وضحكت وسبته ومشيت وسها مشيت بعربيتها وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا اتمني تكونه استمتعته وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير باي





الجزء الرابع



وقفنا الجزء الافات لما روحت المطار جبت كارم ووعود واخوها ومراته وهبقا انزلكم صورهم في اخر الجزء ووصلتهم الفندق وكارم طلب مني اني اسافر الساحل معاهم وقولتله هشوف ظروف شغلي قالي صادق مش هيقولك لا فهمت انه يعرف عني حجات كتير المهم سيبتهم في الفندق وسها خدت عربيتها وانا خدت عربيتي ومشينا رنيت علي سها قولتلها روحي انتي وانا رايح مشوار قالتلي ماشي روحت علي فلا صادق واول ما داخلت كان بيفطر هو وانجي
صادق / حماتك بتحبك تعاله افطر
انا / فعلا مفطرتش
قعدت فطرت معاهم وبعدين قولتله
انا / باشا كنت محتاج مفتاح الفلا في الساحل
صادق / دالوقتي داحنا في بدايه الشتا
انا / دا احله وقت المكان بيكون هادي
صادق / تصدق عندك حق ماشي هجبهولك
ودخل المكتب جابلي المفتاح وسبتهم ومشيت ورحت مكلم الفندق الا نازل في كارم
انا / صباح الخير
الموظف/ صباح النور يا فندم اقدر اخدم حضرتك بي ايه
انا / في نزيل عندكم لسه واصل من ساعه تقريبا اسمه كارم
الموظف / ايوه يا فندم تحب احوله المكالمه
انا / هو اكيد نام وميحبش اني ازعجه عشان انا كنت لسه موصله وقالي انه هينام
الموظف / امال اخدم حضرتك بي ايه
انا / كنت عايز اسمه بالكامل عشان بخلصله تزاكر طيران ومحتاج اسمه
الموظف / اسف يا فندم مش هقدر اعمل كدا
انا / خلاص تمام مش مهم انا شويه وهكلمه يكون نام شويه
قفلت مع الموظف وكلمت سالي
انا / سالي عايزك تخترقي بينات فندق ****** وتجبيلي اسم واحد بالكامل وتعرفي كل المعلومات عنه
سالي / تمام اسمه ايه
انا / اسمه كارم وزوجته اسمها وعود
سالي / تمام هخلص واكلمك
انا / تمام
قفلت معاها وكلمت خالد
انا / ايه يا ابني فينك
خالد / في البيت
انا / طب البس وانا جي اخدك نروح مشوار حوالي 10سعات كدا
حاضر / لا مشوار صغير كدا تمام
قفلت معاه ورحتله ورنيت عليه نزل خدته ومشيت
انا / عاوز مكان بيبيع كاميرات مراقبة حديثه ومتكونش باينه في نفس الوقت
خالد / تمام اطلع علي وسط البلد اعرف مكان هناك
طلعت فعلا علي وسط البلد وخالد كان بيوصفلي المكان وصلني وداخني جوه وسألني خالد عاوز كام كاميرا قولتله هات 6 حالا
مكنتش اعرف شكل الفلا من جوه ولا عارف محتاج اد ايه قولت 6 ولو هحتاج اكتر من 6 يبقا احطهم في الاماكن المهمه بس ولو 6 كتير يبقا مخسرتش حاجه بالعكس وخدناهم ومسكت الصحراوي وطلعت علي الساحل وصلت القريه وداخلت الفيلا الريسبشن بتاع الفلا كبير والدور التاني في 6غرف كلهم شبه بعض في المساحه والفرش اول 3 غرف حطيط في كل واحده كاميرا وقفلت 3 غرف تانين بالمفتاح وخدت مفتاحهم عشان يبقا مفيش غير 3 غرف دول ونزلت الريسبشين حطيط 3 كاميرات الباقيه في 3 اماكن يكون كاشفين الوضع من كل حتي وخالد نزلي برنامج وعمل باسورد للكاميرات وعرفني اتعامل ازيه قولت ادخل اشوف التلاجه ايه فيها ايه طلعت فاضيه خالص ومتنضفه ومفصوله روحت سوبر مركت جبت حجات كتير من السوبر مركت عشان الاسبوع الا جي في وبعدين قفلت الفلا ومشينا انا خالد واحنا راجعين وقفنا في استراحه نزلنا ناكل كانت الساعه 6 باليل كلنا وخدنا العربيه ومشينا وصلني علي 8 وصلت خالد وروحت علي القهوه لقيت حسام
حسام / ايه يا ابو نسب.
انا / انت خلاص عشان خطبت اختي بقيت ابو نسب
حسام / طبعا امال
انا / اطلبلي شيشه وشاي يلا
جات الشيشه والشاي
حسام / بقولك يا كريم هو انا لو قبلت شروق عندي في البيت تضايق
انا / اه اضيق
حسام / طب ليه دا انا خطيبها
انا / ما غشان انت خاطيبها بقولك اضيق انت الاول كنا بنعمل الحاجه دي لي متعتنا مش اكتر لاكن انت دالوقتي خطبتها تفضل تعمل الحاجه دي معاها تزهق منها تفسخ الخطوبه افشخك انا
حسام / يا عم لا انا بحب شروق فعلا
انا / مانت عشان بتحبها بقولك بلاش الحاجه دي وبعدين لو عملتها دالوقتي بعد الجواز هتحس بي ملل معاها
حسام / مش عارف اذا كان كلامك صح اني ممكن احس بي ملل بعد الجواز ولا لا
انا / بص في حل اوسط
حسام/ ايه هو
انا / هسمحلك معاها مره في الشهر لحد متتجوز وتبقا بتاعتك وانت حر
حسام / ماشي يا عم موافق امتا بقا اول مره
انا / لما اروح هقولها تجيلك بكرا
حسام / حبيبي يا ابو نسب
انا / حبيبك برضه يا عرص المهم هتعمل ايه في الشغل
حسام/ خلاص من اول الشهر انا عرفتهم اني اخر شهر معاهم
انا / حلو وانا هكلم مديرتك انك من اول الشهر معاها
حسام / كمان مدريتي ست
انا / مش اي ست دي بطل من ابطال الحرب
حسام /!ايوه بقا
انا / يلا يا متناك سلام بقا وحاسب انت
وسبته ومشيت لقيت رسايل علي الوتس اتبعتت من سالي كتير وره بعض فتحتهم لقيت معلومات عن كارم وطلع بالوه كبيره طلع من العيله الحاكمه في السعوديه ومسموش كارم هو بيسمي نفسه كدا لما يخرج برا السعوديه ومعرفش سالي عرفت الكلام دا منين ومسألتهاش عشان عارف انها تعرف تعمل اي حاجه اسمه الحقيقي وائل بس دا مش مهم عشان كدا كدا هيفضل كارم معايا
روحت وقولت لي سها تجهز عشان هنسافر الصبح وكلمت كارم في الفندق وعرفته اني هعدي عليه بكرا الصبح عشان نسافر وكلمت مطعم من مطاعم كبيره بتاعت المندي انه يجهزلي نص خروف و5 كيلو كفته و5فرخات وطرب وكباب وحمام وقولتله من غير ما تسوي الاكل هاخده متبل وجاهز علي التسويه بس وهعدي عليك بكرا الصبح الساعه 9 يكون الحجات دي جاهزه وعرفت ماما وشروق اني مسافر بكرا لمده اسبوع وعرفت شروق انها تروح لي حسام بكرا عشان تتناك وفهمتها انها هتروحله مره في الشهر وطبعا كنا نسينا نها فتره كبيره مجتش سيرتها خالت سها تكلمها عشان تيجي معانا بكرا وفعلا كلمتها وهي بدورها كلمت الاداره عارفتهم انها اجازه اسبوع نمنا صحينا الصبح فطرنا ولبسنا وخدنا الشنط ونزلنا وسها راحت تجيب نها وحصلتني علي الفندق وكارم و فهد ركبه معايا والبنات ركبه لوحدهم وخالتهم يبقا ماشين قدامنا وطلعنا علي الساحل وايه الا هيحصل في الساحل دا الا هنعرفه مع بعض الجزء الجاي اشوفكم علي خير
لا خلاص يا عم متزعلش بهزر 😂😂😂😂😂😂 هنكمل معاكم
وصلنا الفلا وطلعنا الشنط وحطينا الاكل في التلاجه وانا وسها ونها في غرفه مردتش افتح غرفه لي نها قدامهم وخالتها تنام معانا
وكارم ووعود في غرفه وفهد و جوري في غرفه طلعنا نريح شويه
اول مدخلت الغرفه بصراحه نها كانت واخشاني خدتها في حضني وفضلت ابوس فيها
سها / ايه واحشتك
انا / بصراحه اه
نها / وانته واحشتوني اوي بصراحه
انا /طب دقيقه تكونه ملط انته الاتنين
سمعه كدا ضحكه وقلعه ملط في ثانيه
انا / يلا شوفه شغلكم مع بعض انتم وانا هتفرج قلعت ملط وقاعد بتفرج عليهم مسكت تيلفوني فتحت كاميرا علي غرفه كارم لاقيته نايم هو ومراته بفتح علي غرفه فهد نفس الكلام كان نايم بس شكله بيحب ينام ملط مع مراته وكان جسمها حلو بصراحه قفلت التيلفون ولقيت الاتنين عاملين وضع 69 وطيز وكس نها من ناحيتي وواشي سها ليا روحت اديتها زبي تمصه شويه وهي بتلعب بي ايدها في كس نها فضلت تمص لحد ما زبي شد علي الاخر وبقا غرقان من ريقها ونها اتشنجت ونزلت علي واش سها وانا روحت مداخل زبي مره واحده في كسها ااااااااااااه زبك واحشني اوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها ااااااااااه اااااااه كسي جعان نيك
ايوه كدا نيك جامد وافشخني ااااااااااه يا حبيبي افشخ الشرموطه بتاعتك وانا اضربها علي طيزها وراحت منزله تاني علي زبي شلال
روحت مقوم سها وخدتها في حضني وانا شايلها فهمت انا عاوز ايه وراحت نازله علي زبي ولفه رجله علي واسطي وفضلت تتحرك وايدها ملفوفه علي رقبتي وعماله تبوس فيها شويه وانا بدأت ارزع فيها بسرعه ااااااااه ااااااااه كسي مش قادره ااااااااااااه براحه يا حبييي ااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااااه ولقتها بتترعش وبتنزل وكسها بيقفل علي زبي وبيعصره مستحملتش ورحت ناطر في كسها اااااااه حبيبي لبنك سخن اوي ااااه وخدتها وقعدت علي السرير كل دا ونها نايمه علي بطنها مفشوخه
انا / ايه يا نها للدرجادي
نها / فتره معملتش حاجه وأنت بصراحه اتوصيت عليا
انا / انتي لسه شوفتي حاجه دانتي هتتفشخي
فضلنا نضحك وداخلنا خدنا شور في الحمام بتاع الغرفه ونمنا حوالي 3 سعات لقيت كارم بيخبط قولتله صحينا ونزلين وقومت نها وسها لبسه ونزله عمله غدا واتغدينا وقعدين بنشرب شاي انا وفهد وكارم في الجنينه والبنات قاعدين جوه
فهد / بس بصراحه يا كارم مقدرتش توصف جمال سها زي مقولتلي
كارم / طبعا الجمال ما يتوصف
فهد / وجسم نها طلع كتير احله ما وصفتهولي
فهمت كدا انه دا كمان بيتبادل معاه وبينيك اخته
انا / اه فهمت
كارم / ههههههههه
انا /انا قولت انته جاين فسحه فعلا عشان معاك اخوه مراتك وزوجته
كارم / ما هي فسحه ومتعه برضه
انا / عندك حق بس نصيحه مني متفكرش تراقبني تاني
كارم / ههههههه مش مراقبه بس مركزي لازم اعرف مين الا انا بقرب منهم
انا / طبعا مركز حساس لي درجه انك تغير اسمك
كارم وفهد بص لي بعض ومستغربين
انا / متستغربش زي مانت عندك مصادرك انا كمان عندي مصادري واحنا في الاول وفي الاخر بنبسط وصحاب ولا ايه
كارم/ واخوات كمان
انا / تحب تفضل كارم ولا اقولك يا وائل
كارم / مش هسألك عرفت منين بس خالينا كارم
انا / ههههههههه ماشي يا معلم بس الصراحه جوري شكلها جسمها نار
فهد / حقيقي عجبتك
انا / كتير عجبتني وشايف اني كفايا لحد كدا وندخل نفشخهم
فهد / انا عاوز سها ونها النهارده
انا / ما كلنا هنكون مع بعض ونبادل براحتنا بنهم
كارم / اوكي موافق يلا
انا /استني اقلعه ملط
بصولي وضحكه وقلعنا ملط كلنا وداخلنا عليهم اول ما شفونه فضله يضحكه اوي انا روحت لي جوري عشان مجربتهاش وحطيط زبي عند واشها حستها مكسوفه شويه مسكته تحسس عليه براحه
انا / ايه عجبك
جوري / حقيقي كتير حلو وكبير وما قابلت مثله
انا / دا موجود عشان يمتعك مصي
خدته في بوقها تمص وتلحس في ورحت مقلعها البدي الا كانت لابسه وفكتلها البراه ويا علي دا صدر احا علي بياض والنعومه بتاعت صدرها وهي لسه بتمص في زبي روحت منيمها علي الأرض
ونزلت بوس وتقفشي في صدرها واهاتها بدأت تطلع شويه ونزلت مص في الحلمه البني الجميله ولقتها بتترعش وغرقت كسها نزلتلها الشورت والاندر مره واحده وفعلا كان غرقان ونزلت بلساني اكتشف الكنز الا كان مستخبي تحت دا ويا علي الجمال كس صغير لونه بينك من جوه فضلت الحس وكان شهد وهي توحح تحتي وتصوت
جوري / بيكفي ما أتحمل اكتر ارجوك داخلك ايرك (الا هو زبي يعني)
انا / اسمه داخل زبك
جوري / داخل زبك ارجوك
انا / ادخله فين وكل دا مش سايب كسها
جوري / في كسي ااااااااااااه ونطرت تاني في واشي
طلعت علي واشها لحست واشي من عسلها
والجنب التاني كارم ماسك سها وبدأ ينيك فيها
وفهد ماسك نها عاملين وضع 69 ووعود عماله تمص وتلحس مع الاتنين والاهات بقت في الفلا كلها ولقيت فهد قام وبدأ نيك في نها والاهات بقت اكتر واعله
وانا رافعت راجل جوري علي كتفي وبدأت ادخل راس زبي في كسها الا كان ضيق شويه وهي تشهق واخرجه تاني عملتها حوالي 3 مرات
جوري / حرام عليك يا مفتري نيكني ارجوك
روحت راشق زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه شقني شق اااااااااااه وبدأت اسرع وانيك فيها وغيرت الوضع لي دوجي وفضلت انيك في لحد ما ترعشت ولقتها بتنزل لي المره 3 ببص جنبي لقيت كارم نايم علي الارض وسها راكبه علي زبه وبتتنطط عليه طلعت زبي من جوري ورحت راشقه في طيز سها ااااااااااه افشخوني ااااااااااه ايوه كدا طيزي وكسي افشخوهم ااااااااااه اااااااااااااه مش قادره مش قادره ااااااااااااااااه ونزلت معرفش للمره الكام دي بتنزل فيها اااااااااااااااه والناحيه التانيه فهد ماسك نها ومنيمها علي بطنها ونايم فوقها وبيرزع وزبه في طيزها طلعت زبي من طيز سها ورحت لي وعود حرام محدش ناكها نيمتها علي بطنها جنب نها وركبت علي طيزها وداخلته في كسها ااااااااااااه زبك زبحني ااااااااااااااااه وبدأت اتحرك بسرعه وهي تصرخ وكارم نزل لبنه علي صدر سها ولقتهم رايحه علي الارض جنب جوري وفهد جاب لبنه في طيز نها وفضل نايم عليها بجسمه لحد زبه ما خرج من طيزها وانا من سخونت كس وعود نزلت في كسها وسيبت زبي جوه لحد ما خرج لوحده وقومت قعدت علي الكنبه ولعت سجاره وكان لحظه صمت للجميع لحد ما وعود اتكلمت
وعود / شو جوري مثل ما خبرتك عن كريم
جوري / احله كتير انا اول مره بحياتي احس بهيك متعه
فهد / انا ما بمتعك
جوري / لا حبيبي بس متعت كريم كتير حلوه
كارم/ كل راجل ليه متعه خاصه صح سها
سها/ انا بالنسبالي اي راجل زي غيره كلهم واحد بالسبالي مفيش حد يقدر يمتعني زي كريم
نها/ حقيقي كريم ليه متعه خاصه منكرش اني استمتعت مع فهد بس كريم حاجه تانيه
انا / طب يلا يا اختي انتي وهي قومي حضره العشا وبعد العشا نرغي براحتنا
راحه 4 حريم خده شور ولبسه وواقفه حضره العشا مع بعض واحنا كل واحد داخل خد شور وغير وقعدنا اتعشينا والا يحصل بعد العشا دا هنعرفه الجزء الجاي اشوفكم علي خير باي
وعود
ايوة كده
بقالي 3 اجزاء مستني الجزء الرابع ده
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Ahmed mahar
احسنت وتسلم ايدك حاجه جميله جدا جدا تسلم ايدك ياقلبي وتحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed mahar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%