NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ما هو بص طالما أنا بحبها يبقى أكيد هي باي مش ليز بس و بتحبني و مش هتقدر تخوني ، فهتلجأ للإباحية ، أكيد هيبقى صعب بالنسبة لى أعرف إن مراتي بتتفرج على أفلام إباحية و أسكت...بس أهو الحب و عمايله و طالما هي مخنتنيش على أرض الواقع خلاص!!
يعني هتسكت 🤔

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
زوجتك مش بتشوف نفسها وحشه و متعتها كدا، و انت بتحاول تغير ميولها للستات و مش متقبله لان متعتها بتكون ف الليز.. هتعمل ايه عشان تتقبل علاقتكم الجنسيه الجديده
هيا مش متقبله وانا مش متقبل كدا احنا اصدقاء التنازلات لو مش هات و خد يبقى مش حب وفيه خطوط حمرا عشان منسرحش ف الغلطات مينفعش نعديها ومفيش بنت بتحب الليز اكتر من الطبيعى الا الى عندها صدمه من الرجاله زى الاغتصاب ف فى الغالب المعظم عنده استعداد يسيب الليز لو بتحبك

• عجبني
هيا مش متقبله وانا مش متقبل كدا احنا اصدقاء التنازلات لو مش هات و خد يبقى مش حب وفيه خطوط حمرا عشان منسرحش ف الغلطات مينفعش نعديها ومفيش بنت بتحب الليز اكتر من الطبيعى الا الى عندها صدمه من الرجاله زى ال****** ف فى الغالب المعظم عنده استعداد يسيب الليز لو بتحبك
وارد كلامك صح 🤷‍♂️

احب التبربينج بس الستات الليزبين مش بينفعوا في الجواز لانها ميولها لنفس الجنس مش للرجاله

سؤال للجميع للبنات ايه رايك فى السحاق ؟ هل مارستيه قبل كدا ؟ هل بيثيرك ؟

للشباب هل بيثيرك السحاق ؟ هل تتمنى تتزوج من سحاقيه ؟ طيب لو حصل واتزوجتها هتتعامل معاها جنسيا ازاى ؟
المجتمع المغلق لايسمح حتى النساء الزوجات لاتسمح بالازواج يعرفوا عنهم أنهم سحاق

• عجبني
اظن لو طلعت ليز هيحصل طلاق ع الاغلب

• جامد
سؤال للجميع للبنات ايه رايك فى السحاق ؟ هل مارستيه قبل كدا ؟ هل بيثيرك ؟

للشباب هل بيثيرك السحاق ؟ هل تتمنى تتزوج من سحاقيه ؟ طيب لو حصل واتزوجتها هتتعامل معاها جنسيا ازاى ؟
اه بيصيرني اوي ، ولو مراتي طلعت سحاقيه حنبسط ، في مره كانت مع صاحبتها في اوضة نومنا وقافلين الباب انا كنت لسه راجع البيت لقيت الباب مقفول خبطت ما كنت عارف انهم جوه ، لما فتحت كان باين عليها مرتبكه ومتفاجأه اني رجعت

• معجبنيش
مش قادر اتخيل حاجة زي دي
ومظنش انها ممكن تسعدني

• عجبني
اه بيصيرني اوي ، ولو مراتي طلعت سحاقيه حنبسط ، في مره كانت مع صاحبتها في اوضة نومنا وقافلين الباب انا كنت لسه راجع البيت لقيت الباب مقفول خبطت ما كنت عارف انهم جوه ، لما فتحت كان باين عليها مرتبكه ومتفاجأه اني رجعت
مش معاك لكن دي ميولك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%