NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة زوجة مسجون | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء 13/7/2022

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
تم أضافة الجزء الخامس

• عجبني
تم أضافة الجزء الخامس

• عجبني
  • عجبني
لمتابعة السلسلة الأولي

الجزء الأول

العوده

بعد ما رجعت لعلاء كان عدي شهر تقريبا علي خروج علاء مالسجن كنت شايفة نفسي واحده تانيه مش هي دي انا حتي امي بعد ما شافتنا في الوضع ده قاطعتني تماما وعلاء كمان كان حاسس بتغير في كل حاجه في الجنس وفي البيت وفي طريقة كلامي معاه كنت بتعصب لاتفه الاسباب وكمان حالتنا الماديه تدهورت لانهم مشو علاء مالشركه وامي شالت ايديها انا كنت فقدت الشغف لكل حاجه حتي اسلوبي مع العيال والحنيه والطيبه معاهم اتغيرت حاسه اني بقيت مكسوره من جوايا بقيت ناقمه علي كل شئ في حياتي وبرضه كنت بقالي فتره كبيره باخد مخدر وكحوليات وده برضه اثر عليا بشكل كبير لما بطلته دخلت في حالة اكتئاب مش عايزه اكل ولا اشرب ولا اكلم حد كنت عارفه اني غلطت وان كل اللي عملته غلط دخولي في علاقه شاذه مع جارتي وكمان اني اجيب اخت جوزي عشان متعتي وافسد حياتها بالخمره والمخدرات وكمان جارتها القرويه مروي علاء كمان كان متضايق مش عارف يعمل ايه حتي معاهوش فلوس يوديني لدكتور بس هو اتطمن شويه لما دخل لقانا كده مع بعض علاء طالع مالسجن وهو متيقن تماما اننا انا واخته شغالين في البغاء حتي لما عملنا علاقه انا وهو محدش اتبسط كانه مع تمثال رخام مفيش اي متعه للطرفين كرهت الجنس وكل حاجه

بالنسبه لرشا كان الوضع مختلف بعد ما جوزها رجعها كترت المشاكل بينهم وبقي كل يوم خناق رشا مقدرتش تبطل شرب لحد ما في يوم رجع مالشغل لقاها جايبه ازازة خمره بتشربها كانت سكرانه بيزعقلها قامت عشان تضربه وقعت راح ماسكاها ضربها وزعقلها واتصل بعلاء اللي راح كمل عليها وكسر الازازه وجوزها قال لعلاء انه خلاص مش عايزها وطلقها

رجعت رشا مع علاء كانت حياتنا اتخربت من كل النواحي دخل علاء عشان يقولي علي موضوع رشا صوت في وشه

ميرفت* مش عايزه اشوف حد مش عايزه اكلم حد اطلع بره سيبني لوحدي ي ي ي ي

علاء طلع لرشا اللي سمعت كل ده

رشا* هي مالها في ايه

علاء *معرفش مالها بقالها مده عالوضع ده مش عايزه تاكل ولا تشرب علي طول عصبيه خشلها يا رشا هي بتحبك

رشا فتحت الباب ودخلت ببص لقتها قدامي اترميت في حضنها كاني مشفتهاش من سنين

ميرفت* رشا حبيبتي انتي جيتي عشاني صح احنا غلطانين صح نجلاء هي السبب احنا ولاد ناس طيبين المفروض منعملش كده صح ردي عليا اللي انا بقوله صح

رشا* طبعا يا حبيبتي كل كلامك صح بس اهدي بس يا لهوي انتي حرارتك عاليه ليه كده ثواني وجيالك

ميرفت* متسيبنيش تاني خليكي جنبي

رشا* حاضر جايه حاجيب حاجه وجايه

طلعت رشا قالت لعلاء اللي كان يخشلي ورشا رفضت وجابت خافض حراره وكمدات وكان عندي مهدئ ادتهولي وفضلت جنبي لحد ما نمت وكل شويه تطمن عليا وتعملي كمدات وادتني خافض حراره تاني

وطول مانا نايمه كنت بتكلم مالسخونيه

ميرفت* نجلاء هي السبب، النسكافيه، ماما، رشا لا، علاء السجن، هاتي مروي

الصبح صحيت لقيت رشا جنبي نايمه كانت حالتي اتحسنت شويه رشا حاسة بيا لما قمت قامت تطمن عليا

رشا* ايه عامله ايه دلوقتي يا ميرفت

ميرفت* تمام احسن شويه انتي ايه اللي جابك في ايه

رشا* ايه مش عايزه تشوفيني ولا ايه

ميرفت* لا مش قصدي انتي عارفه غلاوتك عندي بس انا تعبانه اوي مش عارفه مالي كارها الدنيا واللي فيها

في الوقت ده دخل علاء يطمن عليا اتشنجت وفضلت اصوت

ميرفت* اطلع بره مش عايزه اشوف حد سيبوني لوحدي

علاء طلع بره ورشا طلعت وراه

رشا* معلشي يا علاء واضح انها نفسيتها تعبانه سيبها شويه وهي حتكون كويسه هي بتحبني ومتقبله وجودي وكويس اني جيت معاك محدش عارف كان ممكن يحصل ايه وجودك جنبها ممكن ياذيها او يخليها تموت نفسها

علاء * طب خلي بالك منها انا عندي مشوار في الشركه عشان اشوف معاهم حل سلام

خرج علاء وانا نمت تاني رشا ادتني مهدئ ورجعت نمت تاني كنت بدات بالفعل افكر في الانتحار حاسه اني منبوذه من كل اللي حواليا حياتي كلها بقت نوم كنت لما بصحي اللاقي رشا قاعده جنبي كانت بتاكلني بالعافيه في نفس اليوم بالليل لقيت المحامي بيتصل وبيقولنا

رشا* الو ايوه انا اخت علاء

المحامي * علاء لما راح الشركه يطالب بحقه اتخانق معاهم وطلبوله الامن وعلاء ضرب واحد منهم عوره وراح نيابة امن الدوله هو اتصل بيا عشان اطمنك انا ححاول اخلي بتاع الامن يتنازل بس مش دي المشكله المشكله انهم وجهولو ٣ تهم يعني ممكن ياخد حكم خصوصا انه لسه خارج مبقولوش شهر انا ححاول اخرجه بكفاله سلام

رشا قاعده بتفكر حتعمل ايه مسكت التليفون واتصلت بامي بلغتها الخبر وبلغتها اني تعبانه ومحتاجه اكون في حضنها امي كان ردها عنيف اوي علي رشا

امي * انا ماليش دعوه هاتيلي العيال بس

تاني يوم رشا خدت العيال ودتتهم لامي وانا نايمه وجابت حاجات للبيت ورجعت كانت كل المؤشرات بتقول ان حياتي اتدمرت انا ورشا هي جوزها طلقها وخد العيال وانا جوزي حيتسجن تاني بس المره دي حياخد حكم بعد ما صحيت كانت حالتي اتحسنت شويه وبدات اتكلم مع رشا وبدات تحكيلي كل حاجه حصلت معاها والكلام اللي قاله المحامي وامي

رشا* اهم حاجه عندي انك بقيتي كويسه انا كنت خايفه عليكي اوي بس حنعمل ايه دلوقتي

ميرفت* في ايه جوزك خلاص وعلاء زي مانتي شايفه اهو موقفه وحش واكيد حياخد حكم وامي مش عايزه تشوفني

رشا* مش قصدي انا بتكلم عالفلوس احنا خلاص بنشطب حنعمل ايه وجوزي شال ايده وامك كمان

ميرفت* بقلك ايه انا زهقت مالبلد دي ما تيجي نسافر

رشا* منين احنا معانا حاجه نسافر بيها وبعدين حنسافر فين

ميرفت* متشغليش بالك انا حتصرف حابيع العربيه الا بالمناسبه هي مروي فين

رشا* بتسالي عليها ليه انا اعرف انها اتطلقت ورجعت بلدهم

ميرفت* اصلي حاسه اني السبب في خراب بيتها بالشكل ده

رشا* بقلك ايه متحسسيش نفسك بالذنب كل واحد بياخد نصيبه انا ما صدقت انك بقيتي كويسه

ميرفت* معاكي نمرتها نتصل نطمن عليها

رشا* اه معايا ثواني اجيبهالك

اتصلنا بمروي وفتحنا الاسبيكر

رشا* ازيك يا بت عامله ايه

مروي* ازيك يا ابله رشا واحشاني انتي وابله ميرفت

ميرفت * ازيك يا مروي عامله ايه

مروي * ازيك يا ابله ميرفت ايه ده انتو مع بعض مال صوتك انتي تعبانه ولا ايه

ميرفت* لا تمام شوية تعب بسيط كده عامله ايه

مروي * من ساعة الموضوع اياه بعد ما اتطلقت وانا مشغلني خدامة في الزريبه والبيت ويضربوني وبيشتموني دانا هاين عليا اولع في نفسي عشان اخلص من قرفهم وذلهم

ميرفت * طب بقلك ايه ما تيجلنا وتخلصي مالقرف ده وهاتي كل حاجتك وورقك كمان

مروي * يا ريت خلاص حارتب نفسي واتصل بيكي سلام يا ابله ميرفت

رشا* انتي ايه اللي في دماغك

ميرفت * بصي بقي احنا ملناش عيش في البلد دي تاني احنا حنسافر واهم حاجه سيبك ما اللي كنا بنعملوه مع بعض احنا حنشتغل وحنعمل فلوس وفلوس كتير كمان بس بطريقة تانيه

رشا* مش فاهمه حاجه خالص

ميرفت* بعدين حافهمك احنا ننام دلوقتي ونقوم بدري عشان نلحق نخلص االورق بتاع السفر بالمناسبه ورقك معاكي ووثيقة الطلاق معاكي

رشا* اه معايا في شنطتي بس معرفش هو طلق رسمي ولا لسه وانتي حتعملي ايه انتي لسه علي ذمة علاء

ميرفت * حارفع دعوي مستعجله واطلق منه المهم نعمل ورق السفر والتاشيره عشان دول بياخدو وقت

رشا* طب نامي انتي انا مش جايلي نوم حامسك التليفون شويه وانام

رشا قعدت جنبي وانا كنت بحاول انام لقتها بتقولي

رشا* انتي نمتي تعالي بصي كده

ميرفت* لا منامتش في ايه مالك

رشا* بصي عالخبر ده بيقولو ان البيوتي سنتر اللي اتقفل فتحوه تاني وافرجو عن كل المتهمين عارفه يعني ايه يعني نجلاء طلعت

ميرفت* حلو اوي ده كده فل اوي باينلها متسهله العمليه دي

رشا * غريبه مع انك كنتي بتقولي هي السبب وبتعذبي نفسك عشانها

ميرفت * اه فعلا في الوقت اللي كنت فيه تعبانه كنت حاسه ان جوايا شخصتين واحده عايزه ترجع ميرفت القديمه وشايفه ان نجلاء السبب والتانيه شايفه استحاله بعد ماتلوثت بالجنس والخمره والمخدرات وده اللي وصلني للحاله دي نفس اللي حصلك رجعتي لجوزك مقدرنيش ترجعي زي ما كنتي سيبتيه واتطلقتي

رشا* تصدقي فعلاً عندك حق المهم بكره نتصل بمروي ناكد عليها كل حاجه بقلك ايه انا خرمانه معندكيش حاجه تتشرب

ميرفت* بقلك ايه نامي انا مش فايقه لاي حاجه انتي عارفه من ساعة علاء ما رجع ومفيش اي حاجه في البيت

رشا* ماشي تصبحي علي خير

تاني يوم كان يوم صعب نزلت انا ورشا كنا خدنا قرار اننا مش حنمثل تاني علي حد خلاص مفيش حاجه نخاف منها قلعنا ال**** ولبسنا ملابس عاديه بنطلون وتي شيرت نص كم وبرضه من غير ملابس داخليه وفردت شعري انا ورشا رحنا الجوازات والسفاره وقابلنا المحامي عرفنا منه ان موقف علاء سيئ بسبب قضيته القديمه وطلبت منه يرفعلي قضية طلاق وافق وقالي حيمشي في إجراءاتها كلمنا مروي عرفنا انها في الطريق فعلا متوقعتش انها تاخد قرار بسرعه كده رحنا علي معرض العربيات وقلتله عالعربيه وفهمته انه يشوفلي ليها مشتري بس لاعلي سعر رجعنا عالموقف استنينا مروي وخدناها في العربيه وروحنا بس رشا اصرت تقف في السكه تجيب ازازة للسهره مع اني كنت رافضه ده

رشا* بصو بقي احنا حنحتفل النهارده احتفال بالعوده

ميرفت* انتي اتهبلتي عودة ايه انا خلاص مبفكرش في الحاجات دي انا بفكر في حاجه واحده بس اننا نبقي معانا فلوس صدقيني انتي حتتبسطي اوي يا رشا

مروي* مش فاهمه حاجه

رشا* معرفش مالها هي من امبارح عماله تقول كلام مش مفهوم معرفش مالها انتي سخنتي تاني يا ميرفت وبتخطرفي

ميرفت * المهم بكره عايزين ننزل نجهز اوراق السفر بتاعتك انتي مش جبتي ورقك

مروي * سفر حنسافر فين اه معايا الورق وكمان جابت قسيمة الطلاق

ميرفت * حلو اوي عقبالنا كمان لبسك ده والطرحه دي تتشال تلبسي زيينا كده

مروي * يا لهوي ازاي ما ينفعشي

ميرفت * مفيش حاجه اسمها مينفعشي انتي تسمعي الكلام لحسن حد يعرفك ويبلغ اهلك

مروي * ماشي اللي تشوفيه

وصلنا البيت قلعت التيشرت وقعدت بالبنطلون كان الجو حر رشا شافت نصي اللي فوق عريان جت قعدت جنبي وحطيت ايديها علي كتفي بقت تحسس علي ضهري

ميرفت * بقلك ايه حلي عني انا دماغي فيها ميت حاجه

رشا * وماله خليها ١٠١ وبعدين ما وحشتكيش

مروي * فكي بقي يا ابله ميرفت واهو انا كمان حاقعد زيك

قامت مروي قلعت العبايه اللي كانت لابساها عالاندر والبرا اللي كان شكلهم مالنوع القديم اوي وقلعت البرا وقعدت جنبي المنظر ده خلي رشا قلعت البنطلون والتيشيرت وبقت ملط

رشا* اصبري انا حننعشك حاخليكي في السما

ميرفت* بقلك ايه يا مروي بلاش ابله ميرفت دي اليومين الجايين حاقعد معاكو حاعلمكو كام كلمه انجليزي علي فرنساوي كده لزوم السفر

مروي * احنا حنسافر فين

ميرفت * حتعرفي كل حاجة في وقتها

رشا * سيبك ما الكلام وخدي اشربي ده

مروي * ايه ده لا يا ابله ده ريحته وحشه اوي

رشا * قلنا ايه مفيش ابله اللي نقولك عليه اعمليه فاهمه خدييه زي الدوا كده علي بق واحد

مروي شربته وفضلت تكح

ميرفت* وده كمان عشان الكحه تروح

مروي * كفايه ده طعمه وحش اوي

ميرفت * اسمعي الكلام خدي بس

مروي شربته وفضلت تغني وترقص وتقع وتقوم تاني

رشا* الحقي البت سكرت من كاسين يا بختك

ميرفت* انتي بتتريقي مانتي كنتي زيها في الاول

رشا* وانتي مش حتشربي معانا ولا ايه بصي البت جسمها نار كرباج بزها عمال يترجرج ازاي

ميرفت * الصراحه ماليش مزاج

رشا قرصتني من بزي ولعبت في الحلمه وادتني الكاس شربته وفضلنا كاس ورا التاني لحد ما خلصنا الازازه رشا تحس انها كانت شرقانه نزلت علي كسي مص ولحس وتدخل ايديها انا بقي كنت باكل كس مروي ببقي البت كان كسها نار المنظر كان غريب انا ماسكه مروي ورشا ماسكني لدرجة ان جابتهم في بقي وشربتهم رشا كانت مولعه سبت مروي ورحت لرشا اريحها بقيت امص كسها والحسه واحط صوابعي في طيزها لحد مارتعشت وجابتهم في نفس الوقت اللي جبتهم فيه طلعت فوقها ونمت عكسها بقت تلحسلي كسي والحس كسها لحد ما نمنا

الجزء الثاني

تاني يوما صحينا لقينا نفسنا مرميين عالارض ملط وانا نايمه علي صدر مروي وهي علي صدر رشا قمنا بالعافيه خدنا دش مع بعض وطبعا مخلصناش من لمسات رشا بس لاحظت ان مروي بدات تتجرا وبقت تضحك وتمسك صدري وصدر رشا وتلعب بصباعها ورا وقدام لينا وده عجبني اوي كان خجلها مشكله بالنسبه ليا فاضل لبسها مكنتش عارفه البسها ايه مروي طويله وصدرها كبير ومدلدل يعني موضوع خروجها من غير ملابس داخليه مينفعش وبرضه ولا حاجه من هدومي حتنفع عليها مكنش قدامي غير اني اجبلها هدوم تليق عليها قعدتها عالتسريحه وعملتلها شعرها وعملتلها ماكياج بقت زي القمر لبست نفس اللبس وروحنا علي محل جبتلها طقم داخلي البرا بتاعته بترفع الصذر المدلدل وبنطلون جينز وتي شيرت اصفر نص كوم مرسوم عليه نسر عيونه علي رسمة صدرها كانت منظرها يجنن خدنا الهدوم القديمه في كيس ورمتهم في شنطة العربيه كانت رشا مستنيانا في العربيه اول ما شافتها

رشا* اوبا ايه الحلاوه دي يا ابله مروي

مروي* متكسفنيش بقي البركه في ابله ميرفت

ميرفت * مش قلنا بلاش ابله دي وبعدين انا طلعت الجمال اللي جواكي

رشا* فكرتيني يا ميرفت بالجمال البت دي عايزه مايوه حتتين ونروح شارم زي المره اللي فاتت يا سلام يبقي فاجر

ميرفت* لا موضوع شرم صعب دلوقتي عشان معناش فلوس

مروي * بالمناسبه يا ميرفت بصي انا مجبتش فلوس معايا انا عارفه المفروض ادفعلك تمن الهدوم دي بس انا جايبه دهبي معايا اول ماتصرف فيه حتاخدي حقك

ميرفت * انتي عبيطه ولا هبله دول هديه مني

رشا* طب ما تيجي نرجع البيت لحسن منظر البت دي يهيج

ميرفت* بقلك ايه انسي المواضيع دي خالص عالاقل دلوقتي ماشي لحد منسافر بس ماشي

ورحنا الجوازات والسفاره عشان مروي واتصلت بالمحامي قالي انه رفع الدعوي والجلسه بعد اسبوعين

كنت عارفه ان موضوع الطلاق ده حياخد وقت وانا كان قدامي شهر تقريبا

روحنا البيت وقررت اكلم جوز رشا عشان يبعت ورقة طلاقها وكان بيكلمني بطريقة وحشه اوي فهمته اننا مش عايزين نرجع وابعتلنا ورقة الطلاق قال انه حيبعتها عالقسم مكانش مهم بالنسبه لي المهم انه يبعتها وخلاص

فضلنا اسبوعين عالحال ده الصبح نروح نخلص الورق وبالليل رشا ومروي مقطعين بعض عالسرير وسكر رشا خلت مروي شبهنا لدرجة ان مروي بقت بتتفرج علي افلام ستات مع بعض انا بقي كنت بتفرج عليهم بس

رشا* انتي مالك يا ميرفت مش متعودين منك علي كده ده انتي كنتي بتشوفي اللبوه دي بتهيجي

ميرفت* مش عارفه ماليش نفس لاي حاجه

رشا* طب ايه رايك بقي انا عايزاكي خدي السيجاره دي انتي بقالك ياما مشربتيش دي حتعجبك اوي ده حتي مروي شربتها

مروي* تعالي بقي يا ميرفت عشان خاطري طب بصي

بت يا رشا تعالي هنا الحسي لستك

رشا* يخربيتك شفتيها فين دي يا لبوه بت يا رشا احنا كنا في جره وطلعنا لبره اومال فين ابله رشا

انا شربت السيجاره ودماغي لفت والدماغ عليت وقلعت ملط وشغلت التليفون وهاتك يا رقص وعماله اضحك علي رشا ومروي اللي قامو رقصو معايا

كنت برقص وبحضن رشا من ورا وانا ماسكه بزها ونفس الكلام مع مروي لحد ما تعبت وقلتلها

ميرفت* بت يا رشا تعالي هنا الحسي لستك

رشا* انتو ايه حكايتكو هي السيجاره دي ماركة بت يا رشا تعالي الحسي لستك عالعموم حاضر

قعدت انا ومروي جنب بعض ورشا نزلت تلحس هنا شويه وهنا شويه وتبعبص بايديها ورا وقدام شويه ونزلت انا ومروي علي رشا انا من قدام ومروي من ورا تلحس طيزها وتلعب بصباعها رشا كانت مولعه فوجئت بمروي قامت راحت واقفه ورافعا رجلي ومدخله وشها في كسي بتمص فيه الوضع ده هيجني اوي معرفش جبتهم كام مره بس كنا ريحنا بعض ورشا ومروي نايمين جنب بعض

رشا* ايه يا بت اتعلمتي كل ده فين

مروي * مالنت ده في شوية مواقع مليانه حاجات كده طب انتي عارفه ان في حاجه اسمها شيميل

ميرفت* يعني ايه قصدك الإيميل البريد الالكتروني

رشا * انتي كمان متعرفيش وانتي اللي عارفه غريبه دي دانا بقول ميرفت عارفه كل حاجه

مروي* لا شيميل ده بقي ست عندها زبر وكس مع بعض مش في جنسين ذكر وانثي اهي دي جنس تالت ذكر وانثي مع بعض

رشا* معقوله فيه كده

ميرفت* معاكي الفيديوهات دي

مروي* اه تعالي اوريكو

فتحت مروي التليفون شغلت الفيديوهات لقينا رشا سخنت وعماله تلعب في كسها

مروي * عيب عليكي تلعبي في كسك وانا موجوده سيبيلي المهمه دي نزلت مروي تلحس كسها ورشا بتضغط علي دماغها

انا قاعده بتفرج وهما شغالين مع بعض وقررت انفذ الفكره دي في مشروعي بس منظر مروي والفيلم هيجني رحت نازله علي كسها باكله اكل فضلنا علي كده لحد ما نمنا

تاني يوم صحيت لقيت نفسنا في حضن بعض كالمعتاد قمت خدت شاور ولبست قميص خفيف وجه في دماغي اكلم نجلاء

مكنتش بترد في الاول بس ردت بعد كده

ميرفت* الو ازيك يا نوجا عامله ايه

نجلاء * ازيك يا ميرو واحشاني عامله ايه

ميرفت* انتي عامله ايه وايه اخبارك وجوزك عامل ايه

نجلاء * هو انتي متعرفيش علي مات في المستشفى

ميرفت * قلبي عندك يا حبيبتي مكنتش اعرف

نجلاء * ولا يهمك يا حبيبتي

ميرفت * علي فكره احنا جايلنك قريب انا ورشا ومعانا واحده صاحبتنا

نجلاء * اه صحيح عامله ايه رشا هي فين هاتي اكلمها

ميرفت * نايمه بعد سهرة امبارح كانت سهره نار

نجلاء * وحشتني سهراتكو حتيجو امتي

ميرفت* ممكن بعد شهر كده

نجلاء * لا كده انا اللي حاجيلكو بقي انا جايه بعد ٤ ايام عشان اقامتي خلصت

ميرفت * بجد طب كويس تقعدي معانا شويه ونسافر سوا الا قوليلي هو البيوتي سنتر ده لسه فاتح

نجلاء * اه بس مبروحش من ساعة اللي حصل بس سمعت انهم بطلو الموضوع ده

ميرفت * طب وصاحبته عامله ايه

نجلاء * هي ست طيبه اوي شبهنا كده

ميرفت * شبهنا في الطيبه ولا شبهنا في اللحس

نجلاء * الاتنين يا مجرمه هههههههه

ميرفت * اصل انا في مشروع في دماغي عايزه اعمله بس حاعمله انا وانتي ورشا ومروي

نجلاء * بصي اجلي الكلام لحد ما اجيلك انا عندي كلام كتير عشانك وانتي تحكيلي عالمشروع ده

بعد مكالمتي لنجلاء استريحت شويه وبرضه السهره مع مروي ورشا قدرت تخرجني مالمود الزفت اللي حطني فيه وجود علاء اللي اثبت اني خلاص مينفعش ارجع زي ما كنت وتقريبا امي حست بكده فقاطعتني نهائي وانا قررت اني مش حابقي تحت رحمة حد انا حاعمل مشروع واجيب فلوس

شويه ولقيت مروي صحيت لابسه الاندر بس وبتقولي

مروي * هي الساعه كام دلوقتي

ميرفت * الساعه ١١.٢٠ ايه عندك ميعاد ولا ايه وبعدين متلبسي حاجه عليكي حتبردي كده ولا انتي قاصده تهيجيني عالصبح كده

مروي * احسبيها زي ما تحسبيها انا تحت امر كسك تصدقي انا لسه بفكر في الموضوع ده عارفه انا مبسوطه اوي معاكو القعده معاكو حلوه محدش بيشتمني زي اهلي محدش بيضربني زي الزفت اللي كنت متجوازاه حتي لو خاقعد من غير اكل وشرب حاقعد معاكو انا مبسوطه

ميرفت* يعني عجبتك القعده معانا بس انتي شايفة اللي احنا بنعمله ده غلط وحرام

مروي * يعني انا اللي كان بيتعمل فيا مش حرام ضرب واهانه وذل

مروي فتحت في العياط ورشا صحيت لابسه هوت شورت ونصها اللي فوق عريان

رشا* مالها بتعيط ليه دي مالك يا منيله

ميرفت * اصل كنا بنكلم شويه وبقلها ان اللي احنا بنعمله ده غلط وحرام افتكرت اللي كان بيحصلها وقعدت تعيط طب انتو كل واحده عندها سبب طب انا بقيت كده ليه

رشا* وماله كده وحش ماحنا زي الفل اهو وحشين

خلاص بقي يا مروي ببزك ده اللي عايز ونش يرفعه

مروي * ضحكت مالهم وحشين ده حتي ميرفت بتحبهم

ميرفت* بقلكو ايه بلاش تجروني للرزيله وانا بحبها بصراحه

رشا* هو مفيش حاجه تتشرب هنا ولا تتاكل هنا

ميرفت * خشي يا مروي حضرلينا الفطار وبقلكو ايه مفيش شرب ولا حاجه اليومين دول لحد ماتصرف علي فكره انا كلمت نجلاء عرفت انها جايه كمان كام يوم

رشا* حلو اوي ده كده عسل جدا

مروي * مين نجلاء دي

رشا * دي اللي علمتنا النيك هههههههه

ميرفت* يخربيتك انتي مشكله نجلاء دي جارتي وكانت مسافره بره مش عارفه اقولك ايه اقولك هي السبب في اللي انا فيه دلوقتي ولا اقولك سجن علاء اللي عمل فيا كدا بس بحبها اوي بحسها اختي وكل حاجه ليا زيكو كده

مروي* هي زيينا كده

ميرفت * زيينا دي هي اللي علمتنا كدا

دخلت مروي جابت الفطار وقعدنا كلنا وشربنا الشاي بالليل نزلنا نلف عالمحلات ونتمشي شويه مع بعض

الجزء الثالث

كنا بالنهار ننزل نخلص ورق وبالليل مقطعين بعض عالسرير عدي كام يوم علي كده لحد مالقيت تليفون من نجلاء عشان اروح استناها في المطار ما صدقت انها جت خصوصا ان الفلوس معايا خلصت تقريبا وكنت عارفه انها جايه ومكنتش عايزه اقول لرشا ومروي عشان محسسهمش باي حاجه انا بس منعت عنهم الخمره والحشيش عشان اقدر اوفر فلوس الاكل رحت لنجلاء المطار وسبت رشا ومروي مع بعض لحد مارجع وصلت المطار كانت الطياره وصلت والركاب لسه بيخرجو وقفت ابص علي نجلاء مشفتهاش شوية ولقيت حد بيقول ميرفت ميرفت

ببص لقيت ست شقراء وبيضا جسمها كيرفي كدا معرفتهاش

ميرفت * ايه ده نجلاء ايه اللي عمل فيكي كده

نجلاء * حلوه عجبتك ايه رأيك مش بقلك كنت قاعده في البيوتي سنتر والست ظبطتني الصراحه من كله

ميرفت * لا حلوه اوي لا وجامده فين شنطك

نجلاء * طب خدي الشنط وديها العربيه واستنيني جيالك حاجيب حاجه

شويه ولقيت نجلاء جايه ومعاها شنطه من بتوع السوق الحره

ميرفت * ايه الكيس ده

نجلاء * دي حاجه عشان السهره النهارده

ميرفت* ويسكي دي رشا ومروي يخلصوها في دقيقة اخوكي ياسر عامل ايه

نجلاء * معرفش عنه حاجه من ساعة ماراح كندا مفيش اخبار عنه بس عرفت ان لما حصل المشكله بتاعتي جه ولما عرف اللي حصل سافر تاني مرداش يقف جنبي

ميرفت* هو ايه اللي حصل بالضبط

نجلاء * بصي اجلي الكلام لحد منروح واريح وحقولك كل حاجه بس ايه النيولوك ده قلعتي ال**** وفردتي شعرك ولابسه نص كوم ومن غير برا كمان دانتي حلمتك باينه وكمان من غير اندر ده احنا اتطورنا اوي

وصلنا البيت والبواب طلع الشنط ورنيت علي رشا نزلو سلمو علي نجلاء كانو لابسين روب

رشا* مين دي هو انتي يا ميرفت تروحي المطار تجيبي اي حد وتيجي كده اتفضلي روحي رجعيها وهاتي التانيه هههه

ميرفت* يا بت اتلمي بقي دي نجلاء

رشا* ازيك يا مره يا مكنه عارفاكي طبعا بس بنكشك كده عامله ايه وحشاني بس ايه الحلاوه دي استني بقي اعرفك بالبطل بتاعنا مروي ام بز كبير

نجلاء * ازيك يا رشا انتي كمان وحشاني وانتي ازيك يا مروي انتي جميله اوي وشكلك طيبه

ميرفت* مروي هي شربت حاجه النهارده

مروي * ابدا ولا حاجه احنا كنا كده بقي

رشا* انا وهي كنا بننيك بعض اهو وراحت فاتحه الروب مكنش في حاجه

ميرفت * اه مانا سايبكو مع بعض حتعملو ايه غير كده حتلعبو صلح يعني نسيب بقي نجلاء تريح وبالليل ننزل نسهر معاها

نجلاء * طب ما تيجو تقعدو معايا في شقتي بدل ما تقعدو لوحدكو كده

ميرفت* طب لما ننزل بالليل نبقي نشوف الموضوع ده

طلعنا فوق كنت تعبانه دخلت نمت لقيت رشا داخله عليا هي ومروي

رشا* انتي حتنزلي تقعدي معاها تحت فعلا

مروي * وفيها ايه يا رشا دي شكلها ست طيبه اوي

ميرفت* طب ايه المشكله مالك زعلانه ليه

رشا* لا مش زعلانه بس ليه ما تخلينا زي الاول

ميرفت * بصو بقي يا ريت اللي حاقوله ده محدش يفهمني غلط انا خلاص بقيت عالابيض حتي شوية البنزين اللي في العربيه كويس انه عمل باصله وودانا ورجعنا لحد هنا يعني مالاخر كده نجلاء اللي حتصرف علينا الايام الجايه

مروي * بصو بقي انا عارفه اني تقلت عليكو انا حامشي

رشا * ايه العبط ده تمشي تروحي فين انتي مالكيش غيرنا دلوقتي وبعدين ليه كل ماتتكلم تقولي الكلمتين دول اشمعنا انا مبتكلمش زيك معنديش ددمم مثلا الصراحة بزك كبير وعامل زحمه في الشقه

ميرفت * مش عارفه بزها مضايقك في ايه وبعدين يا مروي بلاش الحساسيه الزياده دي انتي خلاص بقيتي زيك زيينا خلي بالكو نجلاء عامله سهرة عندها النهارده بالليل وجايبلك ازازة ويسكي يا رشا

مروي * بجد يعني حنسكر النهارده بحبك يا ميرفت هاتي بوسه بقي

رشا * ايه ده محدش حيمد عليها ايده غيره انا بقالي كام يوم خرمانه فاهمين

ميرفت* ماشي يا مجنونه المهم دلوقتي خشو نامو عشان تعرفو تسهرو معانا بالليل

نزلنا بالليل عند نجلاء اتعشينا وجبنا لب وتسالي ومزه وشغلنا فيلم عالشاشه وجابت الازازه خطفتها رشا سيبتها وقعدت اتكلم مع نجلاء عشان كنت عايزه تفاصيل معينه افهمها منها

ميرفت* ايه اللي حصل معاكي بالضبط هناك

نجلاء * بصي انا لما رحت السنتر ده لاحظت ان في ستات زيينا كده وكمان في بنات كده ماللي شغالين وودول نسبتهم اكبر في التيبس والهدايا لان في ستات بتروح عشان كده بس بس برضه كان في ستات وبنات ماللي شغالين مش عاجبهم اللي بيحصل ده لانهَم كانو بيعملو الحوار ده في نفس المكان بس في مكان جانبي شويه بس برضه مكشوف فتقريبا كده حد مالناس دي بلغ عنهم وطبعا لان الستات دي في منهم اجانب وفي منهم زوجات رجال اعمال فالموضوع اتلم واتقفل علي كده وطلعونا في نفس اليوم

ميرفت* كده تمام اوي بصي بقي احكيلك انا عايزه اعمل ايه انا كنت عايزه اروح هناك افتح بيوتي سنتر زي ده بس لما عرفت ان السنتر ده اشتغل تاني فكرت اشارك الست دي وكمان اخلي مروي ورشا يشتغلو معانا ومع البنات دول وانا امسك الشغل وانتي معايا حاعمل ملف عالكمبيوتر لكل ست وعامله وكل المعلومات عنها وحنعمل مكان تاني مخفي ومجهز للنوعيه دي من الستات ويتقسم لغرف عشان الخصوصيه عشان محدش يبلغ تاني

نجلاء * انتي محتاجه فلوس كتير اوي عشان المشروع ده هو حلو ومكسبه كبير اوي بس محتاج مصاريف

ميرفت* انا حبيع العربيه ومروي معاها دهب ايه رايك

نجلاء * برضه ميكفوش بصي انا جوزي كان كاتبلي الشقة دي باسمي انا حابيعها واشاركك بصي احنا نعمل المكان الجديد في حته فاضيه كده ونعملها باب سري بس اهم حاجه نخلي المكان بتاعنا احنا بس عشان لو اتعرف سره حنتفضح

خلاص انا حكلم السمسار واقوله عالشقه تعالي بقي ناخد كاسين

ميرفت* ده لو لقتيهم اساسا اتفرجي عالمنظر بصي

رشا * انا تمام اوي كده بس البت ام بز كبير دي خلصتهم كللهم هئ

مروي * كدابه دي هي اللي شربته انا خدت شويه صغيرين خالص هئ

نجلاء * طب ايه حتقعدو كده اقلعو يا بنات انا بقالي ياما محدش ريحني اسكتي يا بت يا ميرفت شفت هناك في السنتر حاجه غريبه اوي ستات عندها زبر وكس مع بعض

ميرفت * انتي كمان شفتيهم دي لسه مروي بتحكيلنا عنهم

نجلاء * ايه حكاية مروي دي واتعرفتو عليها ازاي

حكيتلها كل حاجه من ساعة ما سابتنا لحد ما رجعت ورحلة شرم الشيخ اللي كنت فيها مع رشا

نجلاء * لا بس البت صاروخ عارفه المشروع بتاعنا لو نجح تبقي البت دي السبب جسمها فاجر عالاخر

ميرفت* بس الصراحة البت بقت ايه في فتره قليله عرفت حاجات احنا منعرفهاش كل يوم ماسكه التليفون فرجه علي افلام سكس عارفه الموقع اياه الازرق ده اتاريه في مكان للشيميل والشواذ وافلام تانيه خالص غير دي هي عرفتها انا مكنتش اعرفها

نجلاء * بس ليه رشا بقت كده صوتها عالي وبتشتم مكانتش كده ايه اللي حصل انا لولا اني عارفاها وبحبها اوي كنت زعلت منها بس انا عارفه انها بتهزر

ميرفت * معرفش بس رشا من ساعة ما بقت بتشرب كتير وهي بقت زي مانتي شايفه كده هي كانت بتقول انها لما بتشرب بتبقي مبسوطه وتبقي في عالم تاني زي ماتقولي كده عاَمله لنفسها واقع افتراضي بتحب تكون فيه علطول

نجلاء * طب تعالي بقي عشان انتي وحشاني اوي

ميرفت* وانتي كمان وحشاني اوي بس الاول عايزه اقلك علي حاجه احنا اليومين دول حنقعد معاكي عشان انا ظروفي مش اوي لحد مابيع العربيه واديكي فلوسك

نجلاء * انتي عبيطه فلوس ايه احنا في بينا فلوس خلاص احنا حنبقي شركا الصراحه مشروعك عجبني تعالي بقي

قلعنا انا وهي وبقيت ابوس فيها رحت نازله امص بزها والعب فيه ونزلت علي بطنها وفضلت الحس كسها والعب فيه بلساني سخنت طلعت فوقها وفضلت احك كسي في كسها رحت نايمه عكسها ولاحظت ان كسها نضيف جدا مفيهوش ولا شعره انا كان فيه شويه فضلت ادخل صوابعي في كسها في الوقت ده كانت نجلاء شغاله بعبصه في كسي لحد مارتعشت وجبتهم لقيت مروي بتزحف ناحيتنا وكان باين عليها انها كانت سكرانه طينه

مروي * انا كمان عايزه اتناك هىء

نجلاء * يا ريت دانا عايزاكي اوي انتي مهيجاني من ساعة مشوفتك تعالي

نزلنا انا ونجلاء علي مروي تقفيش في بزازها ولحس كسها وبعابيص ورا وقدام وهي مستمتعه اوي باللي بيخصل

كانت رشا كمان قامت وعماله تلحس في كسي كان الوضع كالتالي نجلاء مستفرده بمروي وانا ورشا شغالين مع بعض جنبهم مروي كانت مبهدلة نجلاء الي كان باين عليها شرقانه اوي انا هجت علي منظرهم ونزلت علي كس رشا الحس وادخل صوابعي في طيزها وكسها لحد مارتعشتش وجابتهم

صحيت الصبح بدري اتصلت بالمحامي وقالي ان عندي جلسه كمان كام يوم عشان قضية الطلاق وان علاء اتجددلو ٤٥ يوم استمرار حبس ومحدش عايز يتنازل يعني احتمال ياخد حكم كبير

نجلاء صحيت كان رشا ومروي لسه نايمين

نجلاء * كنت بتكلمي مين يا ميرفت

ميرفت * ده المحامي ايه حنسيبهم نايمين كده

نجلاء * سيبيهم نايمين تعالي نشوف حاجه ناكلها تصدقي احنا مجبناش حاجه للثلاجه خالص

ميرفت* طب حنزل انا اجيبلك شوية حاجات كده

نجلاء * طب استني حالبس وننزل سوا

خدنا شاور ولبست نجلاء عبايه خليجي عالبرا والاندر بس ولبست طرحه وانا لبست نفس اللبس ومن غير ملابس داخليه ونزلنا عالماركت لقيت نجلاء دخلت قسم العطاره جابت حاجات وطلعت روحنا كانت رشا ومروي صحيو طلعو جابو حاجتنا من الشقه ونزلنا اكلنا وشربنا الشاي

دخلت نجلاء المطبخ شويه ومعاها كيس العطاره شويه وطلعت معاها ازازتين

رشا * ايه ده ايه اللي في ايدك

ميرفت* * ايه ده صحيح انا شايفاكي مهتميه بيه اوي

نجلاء * خدي دوقي كده يا ميرفت

شربت شويه لقيته طعمه وحش وبيلسع في الزور

ميرفت* ده طعمه وحش اوي

نجلاء * طب خدي دوقي يا مروي

مروي خدت بق وقالت * فعلا طعمه وحش اوي ايه ده

نجلاء * دي حاجه اتعلمتها هناك بس تاثيرها جامد اوي تقدري تقولي خمره مركزه

رشا *خمره طب دوقيني كده

رشا شربت نص الازازه وقامت ترقص وتطوح وتقع عالارض وشغلنا التليفون بقينا كلنا نشرب ونرقص كنت اول مره ابقي مبسوطه كده وجود نجلاء جنبي طمني ومروي كمان حبيتها اوي

بعد ما شربنا مع بعض الازازه دي وكان تاثيرها قوي فعلا مش فاكره اي حاجه حصلت يومها ونجلاء كمان كانت مطيناها وطبعا مروي ورشا صحينا الصبح مش فاكرين حاجه اول واحده صحيت نجلاء وبعدين انا

ميرفت* ايه ده انا فين هو ايه اللي حصل اه الازازه هو اللي انتي شربتلهونا ده

نجلاء * ها اه الازازه هي تحويجه بتتخلط مع نقطتين كحول وهي بتتفاعل معاه وبتدي التاثير ده لعلمك مش مضره خالص ومفيهاش اي ضرر بس ايه دماغها نار واديكي شفتي عملت فينا ايه امبارح

ميرفت* لا فعلا جامده اوي اتعلمتيها فين دي اكيد هناك عارفه المشكله في ايه انك لو عملتي منها ياما رشا مش حتسيبها لا ومروي مش حيفوقو ابدا

نجلاء * انا عملتها امبارح بس عشان اشوف رايكو ايه

ميرفت* طب انا نازله اشوف موضوع الباسبورات واعدي علي معرض العربيات اشوفو عمل ايه

نجلاء * انا شايفه ملهاش لازمه نبيع العربيه كفايه فلوس الشقه فلوس العربيه مش حتعمل حاجه خليها احسن ممكن لما نظبط نفسنا هناك نبعت نجيبها ونظبطها هناك ونطلعلك رخصه وتمشي بيها عندهم

ميرفت* خلاص اللي تشوفيه

نجلاء * طب تعالي انا جايبالك عبايه معايا تنزلي بيها

ميرفت* بس انا قلعت ال****

نجلاء * البسيه تاني علي فكره غلط ان الناس في العماره يشوفوكي اوفر كده حيفتكرو انك بقيتي شمال خليكي في المعقول وسط كده لحد منسافر وهناك براحتك بقي استني حنزل معاكي عشان رايحه القنصليه معاكي انتي نسيتي اني حجدد الاقامه

ميرفت* تمام ماشي يلا بينا بس مش حلبس هدوم داخليه

لبسنا العبايات ونزلنا رحنا القنصليه وقالولنا تعالو بعد اسبوع

ميرفت* هو انا المفروض اروح اسأل علي ورقة طلاق رشا ولا هما يبعتو

نجلاء * المفروض انهم بيعتوها راي بلاش ابقي بلغي البواب لو حد سال علي مدام رشا خليه يطلع شقتي

ميرفت* ماشي تعالي بقي نتمشي شويه بقالك ياما مشوفتيش البلد

نجلاء * عندك حق فعلا انا بقالي ياما ملفتش كده

بعد ما اتفسحنا في البلد روحنا كانت مروي ورشا صحيو

رشا* يا اهلا بالمرا اللي مسكرانه كنتو فين يا حلوين

نجلاء * يا بت اتلمي بلاش قلة ادب

رشا* طب ما تيجي تلميني واريحك وتريحيني

مروي * معرفش من ساعة ما صحيت وهي كده هيجانه

ميرفت* يعني ما عملتوش حاجه

رشا * لا طبعا عملنا بس بزها كان عامل زحمه شويه

نجلاء * حتعرفي تريحيني يا لبوه

ميرفت* ما بلاش دي عنيفه حتبهدلك

رشا* بصي بقي انا حريحك وانتي تسكريني

رشا رفعت العبايه لنجلاء وراحت منزله الاندر ونزلت تلحس كسها ونجلاء بتصوت مالمتعه وبقت بتتلبون منظرها خلاني سخنت ببص لمروي لقتها بتعض علي شفايفها وبتلعب في كسها رحت نازله علي كسها وايدي في فتحة طيزها وماسكه حلمتها في بقي وصوت نجلاء مسمع في الشقه كانت رشا مولعاها فضلنا وقت علي كده لحد ما نجلاء ارتعشت وجابتهم وانا ومروي كنا جبناهم فضلنا نبدل علي بعض لحد ماستريحنا كلنا
نجلاء * ايه ده انتي بتعملي حلو اوي اتعلمتيه فين ده اكيد ميرفت محدش بيريحني كده غيرها

دخلت نجلاء المطبخ وطلعت معاها ٤ ازايز ادت لكل واحده ازازه شربناهم ونمنا سطيحه جنب بعض

(الي اللقاء في الجزء الرابع)

الجزء الرابع

بعد مرور شهر ونص كان علاء خد حكم نهائي ب ١٥ سنه سجن واتحكملي بالطلاق ورشا كمان جوزها بعتلها ورقتها ونجلاء باعت الشقه ب ٢ مليون حولتهم بره وخدنا التاشيره كلنا ونجلاء دفعتلنا تذاكر السفر وكنا خلاص بنجهز حاجتنا للسفر وبرضه بعت العربيه َوقلت خليهم معايا احتياطي

رشا* حنسافر كده من غير مشوف العيال

ميرفت* وانا كمان عايزه اشوف العيال

نجلاء * بسيطه روحو شوفوهم النهارده احنا لسه حنسافر بكره الصبح ولو حد اتعرضلكو قوليلي فاكره يا ميرفت الواد الديلر ده اهو يتمني يخدمني روحي معاهم يا مروي

نزلنا احنا التلاتة روحنا علي شقة رشا وجوزها اول ما شافها

جوزها * جايه ليه انتي مش اتطلقتي

رشا* عايزه اشوف عيالي

ميرفت * بص احنا سايبين البلد ومش راجعين تاني فمشيها جمايل كده وخليها تشوف عيالها احسن

وافق جوزها وجاب العيال خدتهَم في حضنها وقعدت معاهم شويه ونزلنا رحت عند امي اللي قابلتني مقابله وحشه اوي وكانت مصره تسبني بلفظ النجسه

امي* جايه ليه يا نجسه

ميرفت * جايه اشوف العيال

امي * انتي لسه فاكره انك عندك عيال يا نجسه

مروي * بص ياما انتي ست كبيره وعيب الكلام دوت الست سايبالاك البلد وماشيه نادي العيال يشوفو امهم

امي * مسافره فين

ميرفت* معرفش لسه اهو بره البلد وخلاص ممكن بقي اشوف عيالي

بالفعل نادت عالعيال وقابلو امهم

في الحالتين كانت مقابلة العيال لرشا وميرفت كانت سيئة جدا وده طبيعي بالنسبه للاتنين اللي فضلو يجرو ورا شهواتهم ونسو ولادهم

رجعنا البيت كنا متضايقين اوي من اللي حصل ونجلاء لاحظت كده دخلنا ننام ومروي قعدت مع نجلاء حكتلها اللي حصل صحينا بدري لبسنا العبايات وطلعنا المطار قعدنا شويه شربنا قهوه لحد ما نادو عالطياره ركبنا كانت نجلاء ورشا جنب بعض وانا ومروي جنب بعض

رشا * هو مينفعش كنا نروح بحاجه تانيه غير دي

مروي * هو احنا لما نطلع فوق مش حتقع تاني عالارض

نجلاء * مالكو في ايه دي طياره عاديه اجمدو كده وبلاش خوف كلها شويه ونوصل

نورت لمبة الحزام وانا ربطت الحزام لمروي ونجلاء ربطته لرشا والمفاجئه بقي لما بدات الطياره في التحليق للاعلي مروي صوتت وده لفت نظر كل الموجودين ومجرد مانطفت لمبة الحزام امن الطياره جه والمضيفين وتفهمو الموقف انها اول مره تركب طياره وانها خايفة وكده ونجلاء انفعلت عليها راحت معيطه خدتها في حضني ولما وصلنا وربطنا الحزام ومسكت ايد مروي عشان متخافش وخدتها في حضني ولقيت ايديها كانت ساقعه اوي لحد مانزلنا ارض المطار

نجلاء * متزعليش مني يا مروي احنا كان ممكن يتقبض علينا ويعتبرونا ارهابيين

ميرفت * مروي طيبه ومتزعلش منك ابدا

مروي * مش زعلانه بس انا كنت خايفه اوي

نجلاء * تعالو بقي اعزمكو علي حاجه عشان الخضه

رشا * هو ده الكلام فهمتك انا

رحنا عالبار طلبت ٤ اسكوتش شربناهم ومشينا ركبنا عربيه طلعنا عالفندق خدنا اوضه ٤ افراد حطينا الشنط

رشا * بقي تقعدينا وتشربينا كاس واحد ونمشي كده ايه البخل ده طب خليها ازازه

نجلاء * يا حبيبتي يعني حنمشي في الشارع سكرانين بذمتك ده ينفع انا عشان الغلبانه دي اللي كانت متلجه مالخوف دي

ميرفت* في دي عندك حق بقلك ايه كل ما اجي اسالك انسي هوانتي ابنك فين يا نوجا انا شفتو

عندك مره بعد كده مشفتوش كنت بنسي اسالك

نجلاء * ابني انا معنديش عيال ده كان ابن جوزي من مراته الاولي ويعتبر هو اللي استحوذ عالنصيب الاكبر مالميراث كويس انه كاتبلي الشقه قبل ما يموت ودلوقتي عايش مع عمه

بقلك ايه حنخشي ناخد شاور وعايزاكو علي سنجة عشره حننزل النهارده نقابل مدام الهام صاحبة السنتر عايزاكو في غاية الرقه والادب وخلو كل حاجه تيجي في وقتها وكل اللي نفسكو فيه حتاخدوه بس منستعجلش تمام

رشا * تمام يا ابله

نجلاء * طب خشي يا مجنونه عشان نخلص ونريح شويه عشان نروح مشوارنا

رشا * ايوه نريح في دي عندك حق وانا موافقه

مروي * قصدها نريح ننام

رشا* حنام كده من غير اكل ولا شرب ولا حاجه

ميرفت* مانتي كلتي في الطياره

نجلاء * خلصو بس وانا حبلغهم يطلعولنا اكل

ميرفت* الفندق ده شكله غالي اوي

نجلاء * قلتلك سيبي كل حاجه تيجي في وقتها متقلقيش انا مرتبه كل حاجه بس عايزاكي تعلمي مروي كام كلمه كده وعايزه نعملها ميك اب جامد وتعمليلها شعرها حلو اللبس اللي كنتي جايباه خليها تلبسه ومن هنا ورايح عايزاكو لبسكو يكون مفتوح خلاص خليكو براحتكو

دخلنا الحمام كلنا كنا بنستخدم ادوات العنايه الشخصيه كنا بنساعد بعض ورشا مكنتش سايبانا تقفيش وبعبصه كنا عمالين نضحك ماللي بتعمله

طلعنا نمنا ساعتين صحينا لبسنا وظبطنا نفسنا ومروي كانت علي سنجة عشره

مروي * ايه ده معقوله انا بقيت حلوه كده دانا يوم فرحي مكنتش كده شكرا يا حبيبة قلبي

ميرفت* علي ايه انتي اصلا زي القمر

نزلنا ركبنا تاكسي من قداَم الفندق وطلعنا علي شقة مدام الهاَ طلعت مش شقة دي فيلا كبيره فيها حمام سباحة وواسعه اوي

وصلنا الفيلا وفتحت الخدامه سلمت علينا وطلعت تنادي المدام شويه ودخلت ست في اواخر الاربعينات في سن نجلاء تقريبا مليانه شويه وقصيره بزها صغير لكن طيزها كبيره علي قدر متوسط من الجمال لابسه عبايه خليكي سودا ومطرزه دهبي

الهام * يا اهلا وسهلا كيفك نجلاء اتوحشتك حبيبتي علي فكره انا بتكلم زيكو

نجلاء * انتي اللي وحشتيني اوي عامله ايه يا حبيبة قلبي

الهام* بخير حبيبتي ايه نازله فين

نجلاء * في فندق الفندق اللي كنت فيه قبل كده

الهام * ما يصح حبيبتي انتي تقيمي معي انتي وكل حبايبك ولا تريدي ازعل منك مش تعرفينا عالحلوين

انا ابتسمت وقتها فهمت كلام نجلاء عرفت تقصد ايه بكلمة سيبي كل حاجه تاخد وقتها

نجلاء * اعرفك علي اخواتي تقدري تقولي اكتر كمان دي ميرفت اكتر من اخت وبتعرف لغات وكمان بكالوريس حاسب الي وجايبالك مشروع يجنن

الهام * يا هلا بيكي يا ميرفت

ميرفت* اهلا بحضرتك يا افندم

الهام *هنا ما في حضرتك وافندم انا اسمي الهام تقولي الهام فهميها يا نجلاء

ميرفت* حاضر يا الهام

الهام * كده منيح اسمها ايه القمر هذي وشاورت علي مروي

نجلاء * دي مروي اطيب قلب واحلي اخت

الهام* ازيك يا مروي تعي اقعدي جنبي

كنت كل شويه بفهم كلام نجلاء وليه اتوصت اني ازوق مروي اوي كده

قامت مروي قعدت جنبها ونجلاء بتقولها

نجلاء * دي بقي خفة الدم كله حبيبة قلبي رشا

الهام * كيفك يا رشا زي القمر

رشا* انتي اللي قمر يا ست الكل يا عاقله يا كامله

نجلاء * ايه اخبار السنتر عامل ايه لسه شغال

الهام * الحركه قلت من ساعة اللي حصل واليوم بفكر اني اغلقه واريح دماغي

نجلاء * احنا بقي عندنا فكره نخليه يشتغل احسن ماالاول ويجيب فلوس كتير اوي اشرحيلها يا ميرفت

بدات اشرحلها الفكره اللي عجبتها اوي

الهام * الفكره حلوه اوي بس ما معي سيوله لكل هذا

نجلاء * انا جايبه معايا فلوس حشاركك بيها ومروي معاها دهب حتشارك معانا

الهام * يا ريت مروي َوالهام وميرفت يبقو في السنتر مع البنات احسن البنات اللي عندي طماعين ومش عايزين يشتغلو

ميرفت* انا حاعملك قاعدة بيانات كامله عن كل بنت واللي تصلح تقعد والباقي نمشيه مش بس كده انا حاعمل قاعدة بيانات عن الزباين واللي مش بيبجي نتصل بيه كل ده طبعا بعد منجهز المكان الجديد

نجلاء * ده غير ان المكان الجديد حيتعمل بشكل سري وبتقنية متطوره متسمحشي لاي حد بدخوله

الهام * يبقي انت الاربعه تتولي المشروع ده وانتو بس اللي تشتغلو فيه لان انا مش حامن لحد غيركو سامحوني ما قمت بواجب الضيافه

نجلاء * احنا مش ضيوف يا حبيبتي

الهام * برضه لازم تشربو حاجه عالعموم البار هناك الدار داركو وبصت لمروي تشربي ايه يا حلوه

مروي * لا شكرا مش عايزه حاجه

شاورت الهام للبنت شويه وجابت عربيه عليها ازايز خمره كتير من كل نوع وعصير ومشروبات غازيه وبيره وبيره تانيه بدون كحول

الهام* سامحوني انا مبشرب الكحوليات بتعب منها انتو براحتكو بقي

نجلاء * ما بلاش براحتكو دي انا معايا واحده ممكن تشرب الويسكي اللي في شركة الويسكي نفسها

الهام * مين دي انتي يا حلوه وبصت لمروي

نجلاء * لا مش مروي دي رشا بس مروي اتعلمت منها

ميرفت* مش اوي كده بلاش مبالغة المهم بكره عايزين نبدأ في التجهيز للمشروع

الهام * شكلك متحمسه اوي يا ميرفت

ميرفت * انا حخليكي تاخدي فلوس من وراه مخدهاش من يوم ما فتحتيه المهم لما نخلص عايزين نعمل حملة دعايه كبيره في كل حته.

الهام * سهله دي انا عندي صديق عنده شركة دعايه حخليه يعمل حملة الدعايه

رشا * طب دلوقتي نشرب ولا منشربش خلصتو كلام في الشغل ولا لسه

الهام * براحتك حبيبتي اشربي كل هادول

رشا * يعني مش عايزينهم في حاجه اشرب براحتي

مروي * يعني حتشربي لوحدك ماحنا قاعدين معاكي بلاش طمع بقي

رشا فتحت الازازه وصبتلنا كلنا ما عدا الهام انا ونجلاء مكناش حنشرب بس اصرار الهام اننا نشرب معاهم خلانا شربنا ياما لدرجة اني مكنتش عارفة بقول ايه

ميرفت* بص بقي يا مدام انتي احنا حنخليكي فوق فوق هئ

نجلاء * هههههه فوق السحاب يا الهام تطلعي معايا فووووق هئ محدش ينزلني

مروي * مين اللي بيتكلم انا مش شايفه حد بس سامعه كلام هئ

رشا * ايه يا نسوان يا هايجه مش حننيكو بعض ولا ايه هئ

خدي يا مدام اشربي ده هئ عشان تخش معانا عالخط

الهام * لا بلاش انا الدكتور محرج عليا اشرب خمره

ميرفت* دكتور مين اشربي بس ده حلو اوي

رشا * ايه ده دي الازازه خلصت هئ هاتي التانييييه

الهام خدت مننا كاس ورا كاس وبدات دماغها تلف وتسكر

الهام * ده طلع حلو اوي اوي هئ

كانت مروي قاعده جنبها راحت الهام فكت البنطلون وقلعتها التي شيرت وفضلت تلعب في بزها وتقولها جسمك مهيجني عليكي يا مره من ساعة مشوفتَ

رشا * ايه رايك يا الهام جايبنلك بز ٥٠٠ كيلو تغطسي فيه

الهام * حلو اوي وانتي كمان حلوه اوي يا رشا

رشا قامت قلعتها العبايه اللي كانت مش لابسه حاجه تحتها غير الاندر نزلته ونزلت تلحس كسها لدرجة ان الهام كانت بتصبلها الخمره علي كسها وهي تشرب مروي سخنت فضلت تبوس في الهام اللي نزلت تلحس كسها وهي بتتلوي من لحس رشا لكسها اللي سخنت وبقت تلحس كس الهام وتعض زنبورها وتدخل ايديها وتبعبصها في طيزها

نجلاء * بصي هههههههه هههههههه بينيكو بعض هئ

ميرفت* ها مين بينيك مين طب انا عايزه اتناك هئ

نجلاء * بس كده حاضر بس اعرف اجيلك وانا حننيكك

نجلاء زحفت لحد ما جت قلعتني البنطلون ونزلت تلحس كسي وتدخل ايديها ولفتني بقت تلحس ورا وتبعبصني في طيزي كانت الهام رشا شغاله معاها ومروي شغاله بتضبط الهام اللي كانت هايجه من لحس مروي ورشا فيها مروي كانت سكرانه وكمان ايديها اصغر والهام كسها كبير كانت بدخل ايديها في كسها وبتنيكها بايديها وده خلاها مولعه

كنت انا نمت انا ونجلاء عكس بعض كانت نجلاء جابت الازازه وفضلت تدخلها في كسي لحد ما جبتهم خدتها رشا منها وفضلت تدخلها لمروي في كسها كانت رشا نايمه بين مروي والهام والاتنين فاتحين رجلهم ورشا تنزل علي اكساسهم والهام بتضغط علي دماغهم لحد ماستريحنا

كنت اول مره اسكر كده يمكن كنت فرحانه ان مشروعي خلاص حيتعمل شربنا اكتر من ٣ ازايز اليوم ده ونمنا مش دريانين بحاجه خالص

الجزء الخامس

صحينا مكنتش اعرف الساعه كام بس اول واحده صحيت الهام اللي كانت ملط وبعدها انا كنت قالعه البنطلون بس والتيشيرت مرفوع لفوق المنظر مش عايز شرح وطبعا مش فاكرين اي حاجه كانت نجلاء ورشا نايمين علي بز مروي والهام في النص وانا علي حجر نجلاء

كنا بدانا نفوق قمنا دخلنا الحمام بس لاحظنا ان الهام تعبانه

نجلاء * مالك في ايه

الهام * قلتلك بلاش اشرب معاكو اديني تعبت اطلعي اوضتي هاتيلي البرشام من اوضتي فوق

طلعت نجلاء جابت الدوا من الاوضه اللي كانت عباره عن قصر سرير مدهب ومرايات وكراسي مدهبه نجلاء جابت الدوا خدته الهام بعد ربع ساعة كانت اتحسنت وبقت كويسه

مروي * ايه عامله ايه دلوقتي

الهام * لا بقيت تمام ياه انت اتبسط اوي امبارح اول مره اتبسط كده انتو حكايه

مروي * انا بقي مش فاكره حاجه خالص

رشا * حالا اخدلي كاسين وافكرك بكل حاجه ببزك ده اللي قد المرتبه يخربيت بزك ده اللي مهيجني عالصبح ده

الهام * بتضحك تصدقي يا نجلاء دمها خفيف فعلا

نجلاء * اهي زي مانتي شايفه كده برغم كلامها كده بس قلبها ابيض وبتحب مروي اوي

رشا* مروي دي اختي انا فعلا بحبها اوي علي فكره انا طريقة كلامي كده ومع الوقت حتحبيني زي ما حبيتك من اول ما شوفتك يا الهام وانتي يا بت مروي زعلانه

مروي* مقدرش ازعل منك يا روح قلب اختك هاتي بوسه يا حبيبة قلبي

الهام * انتي فعلا تتحبي يا رشا

ميرفت* طب دلوقتي عايزين ننزل نروح السنتر ونجيب الشنط مالفندق ونعمل شيك اوت

الهام * استني خدي السواق معاكي ياخدكو ويرجعكو

نجلاء * الهام كنت عايزه مكتب ديكور عشان نتفق معاه عالشغل ويعمل دراسة الجدوي نشوف حتتكلف كام عشان نشوف الفلوس حتكفي ولا لأ

ميرفت * ايه ده هي الفلوس لو مكفتش حننكسل المشروع لا طبعا مفيش حاجة اسمها منعملش المشروع

رشا * اهدي يا ميرفت بلاش عصبيه

نجلاء * احنا بنقول لو فرضا يعني اكيد حتكفي اهدي بس

الهام * تعالي يا ميرفت

رحت قعدت جنبها كانت ست طيبه اوي خدتني في حضنها

الهام * اي فلوس تحتاجوها موجوده انا حاستلف من اخويا هو رجل اعمال كبير متقلقيش المشروع حيتعمل وزي ما يتكلف وانا ابعتلكو المهندس تقابلوه هناك وحيعمل اللي انتو عايزينوه

نجلاء * قومي يا رشا انتي ومروي عشان تيجو معانا

الهام * لا سيبوهم هنا روحو انتو

رشا * هو مفيش حاجه تتاكل هنا ولا ايه

الهام * انا اسفه جدا حالا الاكل حيبقي جاهز

َميرفت* يا مفجوعه انتي عيب كده

رشا * ايه جعانه ماكلشي يعني في ايه

الهام * سيبيها براحتها شايفين البنت دي هي فلبينيه بس بتفهم عربي كويس اي حد عايز حاجه يطلبها منها

رشا* بالنسبه لما بنكون مع بعض يعني انتي فاهمه ايه موقفها

الهام * هي عارفه كل حاجه بتخشي اوضتها ومتتحركشي غير لما اطلبها عايزينها تشارك معانا ممكن بس بتاخد اجر علي الموضوع ده

رشا* وده بتسميه ايه بدل نيك

نجلاء * يا بت اتلمي بقي انتي ايه قاموس شتايم

رشا* عايزني اتلم اكلوني واخدلي كاسين يخمدوني وانام

ميرفت* اهو الاكل جه احنا ناكل ونمشي وانتو براحتكو بقي

اكلنا وضبط هدومي اللي جيت بيها بعد موقعة النيك العنيف

دي ونجلاء كمان روحنا عالسنتر لقينا المهندس مستنينا

المهندس * اهلا وسهلا انا فهد مهندس الديكور

ميرفت* اهلا وسهلا يا باشمهندس فهد

نجلاء * بص بقي يا باشمهندس شايف السنتر ده انا عايزه المساحه الفاضيه اللي هناَك دي وحنضم عليها المكاتب دي وحنقفلها بباب يكون مدخله من هناك ويكون الباب بكارت ممغنط وطبعا مش حاوصيك عالتشطيبات ويبقي في كاميرات مخفيه وتبقي علي سيستم بعيد عن السيستم الرئيسي يعني سيستم لوحده والاهم من كل ده عامل الوقت كمان الدور اللي فوق حتشوف انت شلت كام مكتب وتعمل مكانهم فوق تعملي بقي دراسة الجدوي وتجيبهيلي بسرعه

فهد* اوامرك يا فندم

نجلاء * اختي حتتابع معاك َكل حاجه

فهد بيسلم عليا بنظرات كلها اعجاب وعايز يبوس ايديا

نجلاء * المدام ميرفت مداَم ها واخد بالك انت اختي حتابع معاك خطوه خطوه

فهد * اوامرك يا فندم

مشي فهد ودخلت مع نجلاء اتفرج عالسنتر ولاحظت ان مفيش ناس كتير وكمان العاملات مش كتير

ميرفت* هو ليه البنات قليله كده

نجلاء * اكيد مع قلة الشغل في ناس مشيت

ميرفت* بس برافو عليكي قلتي للمهندس كل اللي انا عاوزاه بس شكله اهبل شفتي عمل ايه

نجلاء * ما عنده حق شايفه مزه قمر قدامه اهو عشان كده فهمته انك مدام عشان ميتعشمش اوي

ميرفت* تعالي بقي نروح الفندق نجيب حاجتنا

نجلاء * ماشي بس الاول حنروح المول نشتري شوية حاجات كده

روحنا المول جبنا ملابس داخليه ولانجيري وكانت نجلاء بتجيب من كل حاجه ٤ وجابت لنا هدوم جديده للخروج عباره عن هوت شورت وبدي حمالات مفتوحه من عند الصدر شبه البرا كده

ميرفت* ايه ده حنخرج بيهم ازاي دول ولا اتتي جايبهم للبيت

نجلاء * بيت ايه دول للخروج يا حبيتي انتي مش كنتي عايزه تلبسي كده هناك اهو

ميرفت* بس مش كده انا قلت بنطلون وتيشرن نص كوم مش حامشي بمايوه في الشارع

نجلاء * كلامي يتسمع ومش حتلبسي برا كمان تمام

ميرفت * حاضر اللي تشوفيه تمام جدا وانا موافقه ده انا حتي ابقي جاهزه ليكي في اي وقت يا سلام

روحنا الفندق جبنا الشنط ونزلنا رجعنا عالفيلا دخلنا ملقناش حد طلعنا اوضة الهام لقينا التلاته نايمين في حضن بعض ملط فهمت كده ان الهام عشان كده كانت عايزه مروي ورشا يفضلو معاها في الفيلا

نجلاء * زي ما توقعت بالضبط

ميرفت* سيبيهم نايمين وتعالي نروح ننام لاحسن انا ميته مالتعب ونفسي انام وارتاح

نجلاء * تنامي ماشي ترتاحي دي بتاعتي انا بقي بصي بقي حشربك سيجارة حشيش حتحلفي بيها طول عمرك ده بقي الحشيش الاصلي مش اللي عندكو مضروب برشام وتامول

دخلنا الاوضه كنا قاعدين بالاندر بس لفتلنا السيجاره

ميرفت* جبتي حشيش منين هنا

نجلاء * الهام هنا عندها كل حاجه

ميرفت* هو انتي قبل متسافري كنتي قاعده هنا

نجلاء * ايوه كنت قاعده مع الهام ماهو لما اخويا سافر انا الفلوس معايا قصرت اوي عرضت عليا نقعد مع بعض وطبعا كنت كل يوم نضبط الكلام مع بعض

خدي بقي اشربي دي وقوليلي رايك ايه

شربت السيجاره من هنا وحسيت كاني قاعده علي مروحة طياره ودماغي بقت في السما

ميرفت* هو باب الاوضه راح فين

نجلاء * انتي افورتي طب هاتي السيجاره

ميرفت* سيجارة ايه دي دي جحيم َمخلياني طايره فوق السحاب مش عايزه انزل

نجلاء * تنزلي ليه خليكي طايره انا طالعلك اهو

ميرفت* بقلك ايه انا كسي بياكلني وعاوزك في كلمة سر انتي ضبطي فوق اضبطي تحت بقي

نجلاء * انتي تامري يا قمر بس كده اومال انا هنا ليه

خلصنا السيجاره وطلعت فوقها كنت عماله احك كسي في كسها وده خلاني مثاره جدا نمنا عكس بعض وفضلت الحس في كسها وهي كمان واشرب ميتها واعض زنبورها لدرجة اني دخلت ايديا كلها في كسها وهي بتلحس كسي بس مش قادره تكمل ماللي بعمله فيها روحت علي شفايفها وقعدت ابوس فيها وامص شفايفها نزلت نجلاء علي كسي لحس ومص وايدها بتلعب في حلمة بزي مسابتنيش غير لما ارتعشت وجبتهم خلصنا وطلعنا ملط نمنا في حضن مروي ورشا جنب الهام

صحينا علي بالليل كده كانت الهام صحيت وصحيتنا كلنا قمنا دخلنا الحمام خدنا شاوروالهام راحت اوضتها وانا ونجلاء قاعدين مع مروي ورشا كنا قاعدين بقمصان بحمالات

نجلاء * ايه الكلام شكلكو اتبسطو االنهارده

رشا* اسكتي دي عندها شنط مليانه حاجات أعضاء والعاب جنسية ده غير الجهاز الهزاز ده بهدلني كان مولعني البت مروي كانت بتصوت بس ايه متعه

مروي * ياه عالمتعه متفكرنيش ده خلاني جبت كتير اوي

ميرفت* اه يا نسوان يا ممحونه انا عالعموم معايا نجلاء ريحتني وعملنا احلي دماغ

في الوقت ده جت الهام تفعد جنبنا كانت لابسه عبايه سودا

الهام * يا بختك بنجلاء شكلك بتحبيها اوي

نجلاء * اوي متعرفيش غلاوتها عندي قد ايه زيك كده

الهام * انا بسالها هي بالمناسبة عملتو ايه عند المهندس

ميرفت* مانا وهي واحد اه صح انتي واثقه في المهندس ده يا الهام مش عارفه ليه حساه كده مش تمام

الهام * هو اللي قابلته ده اسمه ايه

نجلاء * اسمه فهد

الهام * فهد ده شخص تافه بيجري ورا شهواته انا كنت عايزاكو تقابلو سيف صاحب المكتب

ميرفت * انا راي تسيبولي فهد شويه وانا حاجيبلكو سعر كويس بس حاخد مروي معايا

الهام * لا خلي مروي ورشا معايا خدي نجلاء معاكي وخلينا علي اتصال

نجلاء* ابتسمت لا تمام ماشي اللي تشوفيه

الهام* بكره عيد ميلادي انا كل مره بحتفل بيه لوحدي المره دي عندي ٤ قمرات حيكونو معايا انا مبسوطه اوي

نجلاء * كل سنه وانتي طيبه حنخليهولك احسن عيد ميلاد

ميرفت* كل سنة وانتي طيبة انا بقول ايه انا راي نقفل السنتر ونمشي كل اللي فيه اصل العمال حتبقي داخله طالعه ومينفعش يزعجو رواد السنتر كده وهما واخدين راحتهم

الهام * وانتو طيببن خلاص يا ميرفت اللي تشوفيه صح اعمليه

ميرفت* وحاجه كمان احنا حنمشي البنات العاملات كلهم ونرجع اللي ينفع منهم وكل يوم حنشوف واحده بتاعة مساج تجيلنا الكويسه ناخد نمرتها وكمان اللي عندها ميول زيينا ناخد نمرتها وحامسك انا ادارة القسمين ومروي تمسك مشرف القسم العام ورشا تمسك مشرف القسم الخاص وانتي يا الهام المدير العام

الهام * لا بلاش انا خليها نجلاء

ميرفت* تمام كمان عايزين نعمل افتتاح كبير ونشوف شخصيه عامة في اي مجال سياسه فن صحافه يكون شخصيه معروفه يفتتح السنتر

الهام * سهله دي انا معارفي كتير بس ايه الدماغ دي

نجلاء* شكل السيجاره بتاعتي عملت شغل

ميرفت* اه متفكرنيش دي سبجاره ملهاش حل عمري ما شربت زيها شكل الحشيش هنا علي اصله

رشا* انتو عملتو دماغ من غيرنا

ميرفت * مانتي كنتي نايمه حنصحيكي يعني بَمناسبة الدماغ عايزين نمنع تناول المخدرات في السنتر بكل انواعه مش ناقصة مشاكل بس حنخلي الخمور بس عشان مصرح بيها

رشا* كده حلو اوي دانا شكلي حاتضبط في الشغلانه دي

ميرفت* لا انا حامنع تناول الخمور للعاملين في السنتر

نجلاء * طب ليه بس افرضي حد عايز كاس في البريك مش مشكله يعني

ميرفت* ماهي لو علي كاس ماشي افرضي حد شرب كتير واتعدي باللفظ علي حد مالزباين وهو مش في وعيه حتبقي مشكله وممكن نقفل فيها

رشا * خلاص ممكن تسمحي بكاس واحد لكل عامله

ميرفت* خلاص ماشي بس لو حصل مشاكل حمنعه خالص

مروي * خلصتو كلام في الشغل انا بقي عايزه اخرج اتفسح انا من ساعة ما جيت وانا مشوفتش البلد

الهام* بس كده حاضر انت تأمر يا قمر

ميرفت* الأول تعالو شوفو الهدوم اللي جبناها ليكم

رشا * ايه ده جبتلنا هدوم جديده

نجلاء * دي حتعجبكو اوي خصوصا انها ملائمة اوي لشخصيتكو الجديده كل واحده هنا بقي ليها شخصيه جديده سيدة اعمال انتو هنا مش جايين عشان المتعه انتو هنا عشان تشتغلو ويبقي معاكو فلوس وفلوس كتير متحتاجوش لحد متبقوش تحت سلطة راجل يضربك ويهينك زي ما كان بيحصل معاكو زي ما تمردو عالواقع وقدرتو تستغنو عنه من الناحيه الجنسيه حتستغنو عنه كليا

رشا* حلو اوي الخطبه انا نفسي اشرب السيجاره دي شكلها حلوه اوي فين الهدوم بقي

نجلاء جابت الشنط حطتها قدامهم وطلعت الهدوم

مروي * دي حلوه اوي طب نلبسها دلوقتي ونخرج بقي
اي الدماغ دي السرد كاني قاعد معاهم بالظبط

• حبيته
التفاعلات: Eden 123
  • حبيته
التفاعلات: ماستر ابراهيم
  • عجبني
القصه تحفه وعجباني جدا استمر وحاول تطول في أحداثها شويه

• عجبني