NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو حل دا مش نتيجة أكيدة تمام عشان احسن حاجة يروح يكشف بس يجرب برضة حاجات دي كان ف بوست ناشرة اهتم با نصحتك و كنت كاتب كام نصيحة كدا بس ملقتش تفة تفاعل علية ف مهم ينزل الجيم و ميفوتش تمرينة الرجل دي أهم حاجة و ينزل يجري يوم واحد ف الأسبوع + تمارين ليونة الي اتكلمت عليها يحاول يشوف فديوا للتمارين ليونة الحوض عشان هتفيدة فشخ ف كل حاجة مش بس علاقة و خلاص + تغذية طبعا يركز عليها و +ممكن تكون مشكلة مشكلة نفسية خايف انة ميعجبهاش او ضعف شخصية منة بس ما علينا لو هو عندة ضعف ف شخصيتة او خايف يحاول بنفس يشل الفكرة دي و يمشي ع تمارين الجيم و جري و ليونة ل شهر و نص كدا و يشوف نتيجة + نصيحة لو هيمشي ع نظام دا ميجربش سكس ولا يبص ع افلام سكس و لا يمارس عادة السرية

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
ممكن ياخد فياجرا او ستيندرا اوسياليس
بس خليه يكشف عشان صحبي كان زيه كدا وطلع عنده مشكلة لان مش طبيعى زوبره ميقفش الا بعلاج
وتعالج ؟ شو كان علاجه ؟

*مشكلة بنت هنا بعتتها ليا انزلها

عندي ١٧ سنة و كنت بهاف سكس طيز امبارح انا وصحبي (١٨سنة) بس المشكله ان زبره مش بيقف جامد وكان بيتنى كتير وبينام اكتر وكان في مشكله ف دخوله بسبب كدا في ايه الحل يخليه مينامش كتير كدا واعمله ايه يخليه اوفر نيك لانى مش بعمله حاجه غير امصه
بيخاف

عندي ١٧ سنة و كنت بهاف سكس طيز امبارح انا وصحبي (١٨سنة) بس المشكله ان زبره مش بيقف جامد وكان بيتنى كتير وبينام اكتر وكان في مشكله ف دخوله بسبب كدا في ايه الحل يخليه مينامش كتير كدا واعمله ايه يخليه اوفر نيك لانى مش بعمله حاجه غير امصه
خليه ياكل عسل ابيض و مكسرات و يبعد عن الجنس شويه جايز صحبتك مشطبه عليه و حلباه اول ب اول و ممكن انه يكون عنده كسر فى العضو نتيجه حركه غلط و هو بينيك طالما بتقولى بيتنى فيروح يكشف لو حاسس بوجع او فى زرقان

هى سكس طيز دى اللى ضحكتنى بامانه 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن يكون هو قلقان وهو بينيكك حاولي تهديه وتخليه يثق من نفسه

الرياضة ونقول الرياضه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%