NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,236
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,545
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119, شبراويشي, kuraa و 51 آخرين
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انت رائع جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
ككل قصه العائله السوريه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انت متأكد ان 20 فى الميه بس خيال والباقى حقيقه... انا متهيألى العكس بالظبط لان الخيال، كتير اوى عن الواقع والحقيقه.. بس برضه هى قصه حلوه وجميله يريت تبقى تخلى بالك من الغلطات الاملائيه لانها كتير، اووى على فكره
قبل النشر ويريت كمان تبقى تكمل اما تكتب الباقى ومتتأخرش فى المتعه والاثاره الجميله دى.. ومشكوور لمجهودك ياغااااالى
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انت متأكد ان 20 فى الميه بس خيال والباقى حقيقه... انا متهيألى العكس بالظبط لان الخيال، كتير اوى عن الواقع والحقيقه.. بس برضه هى قصه حلوه وجميله يريت تبقى تخلى بالك من الغلطات الاملائيه لانها كتير، اووى على فكره
قبل النشر ويريت كمان تبقى تكمل اما تكتب الباقى ومتتأخرش فى المتعه والاثاره الجميله دى.. ومشكوور لمجهودك ياغااااالى
خودها مني كلمه مفيش اكتر القصص الي هنا من وحي الخيال ف متركزش مع الكلام
انا النور قاطع فتحت الباقه كتبت القصه اول ما النور جه نهيت القصه بس بسيطه اهي بس رامز صحبي موجود فعلا ومراتو موجوده والعيال بس النيك لا فعشان كده بقولك 80% حقيقه
حتي السيد موجود وشغل الونش يبقي 80% ولا لا 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: azdin و Hayde
ككل قصه العائله السوريه

القصه مش بيكون عليها تفاعل ف نزولها زي عدمو ماهو مفيش تفاعل يعني محدش بيقراء وانا هتعب نفسي ليه فيها بقوم كاتب غيرها ع السريع وخلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: azdin، Hayde و ابن ابليس
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين الواد سنتين والبنت 7 شهور
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين الواد سنتين والبنت 7 شهور
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
رائع جدا جدا فى انتظار جديدك الأروع والأجمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
القصه مش بيكون عليها تفاعل ف نزولها زي عدمو ماهو مفيش تفاعل يعني محدش بيقراء وانا هتعب نفسي ليه فيها بقوم كاتب غيرها ع السريع وخلاص
اخوي انا كذا اقولك كملها وانت رافض انت احر
التفاعل التفاعل طيب
فيه ناس متفاعله معك
بس انت رافض
اخي انت حر
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي و Hayde
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
جميلة القصه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
🤩😍🤩😍
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
كمل قصة العائلة السوريه
 
  • عجبني
التفاعلات: ابن ابليس و Hayde
حلوه ياصحبي
 
قصة جامدة جداً
وسبب قلة التفاعل انها نزلت بقسم غير مناسب للموضوع
يعني القصة دي لو انضمت لقسم قصص التحرر والدياثه هتعمل تفاعل عالي
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝕸𝖊 𝖉𝖔𝖔
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
رووووعة قصتك هيجتنا انا ومراتي بس مراتي عكس زوجة صاحبك مش راضية بس تصدق ونحنا نقرا قصتك جابت ضهرها تلات مرات
 
هحكيلكم قصه 80٪ حقيقه وحصله معايا شخصيا

انا شغال مع واحد ف الونش بيطلع طوب ورمل وكده يعني المهم اسمه رامز عندو 29 سنه انا عندي 27 سنه هو متجوز وعندو عيل وبنت صغيرين
المهم صحبتو اوووي ومكنش ف دماغي اي حاجه وحشه ل مراتو كان معانا راجل كبير اسمه ايمن
رامز ده كان كل شويه يقولو الحس كس المره عشان تدعيلك ده كس مراتي اتهره لحس من لساني كان كلامو جرئ اوي انا كنت اعرف مراتو بنت ناس محترمه وشكلها جميل طولها 173 تقريبا وهو طولها انا 170 سنتي
جسمي رياضي شوي رامز جسمو رفيع شويه وجسم مراتو متناسق حلو اوووي هبقي احط صوره لشكل جسمها كده المهم
بقيت اجر رجلو ف الكلام زي الحس حلو تدوب الواحده تحت منك وكان معانا واحد اسمه السيد عندو 24 سنه بس متجوز ابوه ابن المتناكه مجوزو وانا طالع عيني المهم السيد متجوز واحده جسمها رفيع وضعيفه بس نتايه
رامز بيقول ل السيد الحس كس مراتك يلا كسها نشف والسيد مكنش بيحب يجيب ف السيره دي
بس رامز مش بيسكت لما نكون لوحدنا وقال ل السيد مراتك لو خبطها ف كسها زوبر هتتفشخ نصين السيد زعل من كلامو وقالو ليه هيا زي مراتك لو دخلت زوبري فيها تقعد تصرخ طول النهار رد رامز قالو تبادل وانا هخلي مراتك تقولك طلقني ده لو زوبري دخل فيها هتبوس رجلي كل يوم عشان انيكها المهم يوم بعد يوم وكنت بروح بيت رامز ايام وكنت بشوف مراتو بعبايه البيت وبتخيل الكلام بتاعو وانا شايف طيز مرات رامز بتتهز اودامي وجسمها جميل فعلا وكنت بسمع منو ان هو بينيكها بالساعه لما بياخد البرشام والحشيش بيقولي بفضل انيك فيها لما كسها يورم
وف مره قالي ان هو قبل كده اخد شابو وبيقولي **** فضلت انيك ف المره لما هيا قامت تجري مني وطلعت بره باب الشقه وكانت لبسه قميص النوم ولو اي حد كان شافها كده كان نط عليها انا مستغرب ازاي يقول كده اودامي
بيقولي **** ياعبدو طلعتلها ملط اخدتها من ايديها ل جوه وفضلت انيك فيها لحد ماهيا كانت هتعيط حسيت ان كسها اتفشخ من زوبري وقالي الشابو ده بيعوز نيك ومش بترحم الي تحت منك
ف يوم كنا شغلين وهو اشتري حتت شابو كيس صغير خالث كده وكان قالي انه هيفشخ المره انهارده ولما خلصنا شغل اتحسبنا وكان ليه عندي 70 جنيه بس مكنش في فكه قولتلو هبقي اجيلك وخلاص قالي ماشي المهم روحت واليل دخل روحت ل اختي متجوزه ف اول البلد قعدت شويه عندها والساعه 10 مشيت روحت ل رامز كلمتو وقالي اطلع طلعت قعدت معاها ومكنش ع بعضو قالي هطلب منك طلب قولتلو ايه قالي انا اخدت الشابو وانا مش قادر قولتلو احا وانا اعملك ايه قالي ياعم خلي العيال دول معاك هنا وانا هدخل للمره جوه مش عارف انام معاها العيال كانو نايمين وصحو وكل مادخل الواد يدخل ورايا وينادي عليه شيلت البت وابنو ابراهيم قعد جنبي يلعب ف تلفوني وانا زوبري وقف بصراحه ولما ركزت بقيت اسمع امممم اممممم
باب اوضه النوم ع اول الصاله كنت بسمع كل حاحه لو بصوت عالي شويه
الغريبه ان صوتها كان واضح اووي سمعتها اممممم امممم براحه اااه واناعيني ع الباب لقيتو مفتوح شويه انبسطت اوووي بصراحه وبقيت اسمع صوت يجنن قومت وابنو بيلعب ع الارض شيلت البنت وبقيت اقرب مكنتش شايف حاجه خالص بس سامع كويس وهيا اااه براحه براحه صحبك بره وهو بيقولها براحه ايه ياكسمك ده انا لسه بلحس تقولو براحه هتخلعهم وهو بيقولها شفايف كسك حلوه اووووي وانا رايح جاي وبعد شويه قالها سمععت صوت مص وهو بيقولها كمان ياكسمك وهيا تمص وانا رايح جاي بالبنت
وسمعت صوت النيك وسمعت اهات تجنن اووي انا زوبري مولع وانا نزلت البنت ع الارض وابنو عينو بعيد عني قربت من الباب كنت عايز اشوف معرفتش فضلت اسمع ودعك ف زوبري وكنت هتجنن من اهاتها فعلا رامز كل الي بيحكيه صح انه بيطول معاها بس المخدرات لازم تطول وكمان ده شابو قعدت ع الانتريه وزوبري وقف اووووي
وكنت قاعد وبسمع صوت النيك وانا ع نااار ازاي رامز يخليني هنا وهو بينيك مراتو جووه والصوت ده طالع وهو عارف ان انا بره المهم بعد 15 دقيقه رامز نزل ف كسها من صوتها وتقول اااه حرام عليك موتني انا قعدت وزوبري ناااار وسمعتو وهو بيقول ليها اخرجي قوليلو رامز بيقولك روح انت وبكره نتقابل ف الشغل انا قومت ولقيتها ف وشي بروب وقالت قولتلها سمعت خلاص ماشي بس هدخل الحمام ومشي وكان شعرها المنكوش وعرقانه وريحت النيك خارج من كسها دخلت الحمام طلعت زوبري وبقيت اضرب عشره وبدور بعيني لقيت الغساله ودورت فيها لقيت كلوت اسود شكلو حلو اخدتو وشميتو ريحتو حلوه اووي
حطيتو ع زوبري ولسه بحركو وبتخيلها لقيت نفسي منزل ف الكلوت وكميه كبيره اول مره انزلها كده نضفت زوبري وروحت سايب الكلوت ع الوش كده ف الغساله وظبطت وطلعت
ولقيتها قاعده مع ابنها وبترضع البت وانا ببص عليها وهيا بصالي وقالت رامز نام
ضحكت وقولتلها لازم ينام انا اتشجعت اوي وقولتلها بعد اذنك بس يام ابراهيم غصب عني بعد الي سمعتو ده دخلت الحمام ونزلت ف الكلوت بتاعك ياريت ماتقوليش ل رامز عشان مايزعلش قالت حاضر وانا قربت من البت وهيا بترضع قربت من خدها وبوستها وعيني ع بزها ورجعت وهيا بصالي وانا طلعت روحت وجسمي مولع ناار
نمت هلكان صحيت ع تلفون رامز بيصحيني للشغل اتشكفت وطلعت وقبلتو ومكنتش بجيب السيره وهو بيقولي انبارح نمت بقي تعبت
قولتلو ياعم انا الي قاعد بره وتعبت ضحك وقالي ماتجيبش سيره لحد وف اليوم كنا شغالين مع بعض فوق وقعد يحكيلي عن بيعمل ايه والصح ايه وتمتعها ازاي لحد لما قولتلو هو النيك ورا حلو قالي انا جربتو ايام الخطوبه دخلتو فيها 3 مرات كنت بمشي نفسي مع ان انا بقرف بس يا اما انيكها ف طيزها يا اما افتحها حماتي كانت تسيبني معاها نص ساعه كنت بسيحها وفضل راكب فوقها وحماتي عرفت وكبرت دماغها لحد ماتجوزنا قولتلو بس اسمع نيك الطيز حلو
قالي حلو بس مقرف قولتلو وانت مفكرتش تنيك ف الطيز تاني قالي لا بقي حد يسيب الكس الجميل وينيك ف الطيز قولتلو انا بحب الطيز اوووي قالي انت مقرف حتي المره بتقولي نيكني من طيزي وانا مولع وبتخيل مراتو وطول اليوم يشتم ف السيد ويقولو خلص يلا يامفغوص ابعتلي مراتك اعملها ضبط مصنع
قالي مرات السيد ياعبدو هيا حلوه وصدرها معقول وطيزها عريضه بس ضعيفه لو دخلت زوبرك ف كسها تفشخها نصين امال السيد ده زوبرو قد صباعي بيدخلو وبينزل
وانا بضحك مر اسبوع وف يوم روحت عندو كان متش الاهلي بيلعب قعدت معاه اتفرج وام ابراهيم تجبلنا لب وكاكولا وانا عيني عليها وهيا ملحظه كده وعينها عليه ومبتسمه وانا مش عارف اعمل ايه الشوط الاول خلص رامز بقي بيشرب حشيش وانا مش بحب اشرب هو خرج بره الاوضه وبقي يشرب ويقول ليلتك سوده وخدلك حبايه كامله
هطلع مصرينك بره وانا سامع قولتلو يارامز انا همشي قالي رايح فين المتش لسه مخلصش قولتلو انت عايز تطلع مصارينها انا مالي انا بعتب ياعم من الصوت ضحك وقالي عشان خطري عشان العيال بس الواد بيدهل عليه وبيروح يحكي ل جدو وبعد كلام قعدت وهو شرب للسيجاره ورجع ينيك وبقيت اسمع اهات وبعد ربع ساعهة طلع عرقان وكان بالبوكسر والفانله وقعد جنبي قولتلو ادخل خدلك دش قالي شويه بس تعرف ياعبدو بنت الكلب قرصت بكسها ع زوبري قرصه حسيت ان كسها هيقطع زوبري وده الي جنني مستحملتش ونزلت لبني كلو فيها انا ساكت مش بتكلم قالي من وقت ماقولتلها انك بتحب تنيك الطيز هيا شدت اوووي وبقت تقولي نكني ف طيزي وانا ماسمعتش كلامها وحسيت بكسها بيقرص ع زوبري لما مستحملتش ونزلت ف كسها قولتلو مش هتحبل قالي لا مش هتحبل
وانا قولتلو مدام هيا عايزه كده ماتنيكها ف طيزها كنت اول مره اقول الجمله دي
قالي بقرف بحس ان انا بنيك ف الخرا قولتلو هيا مش نضيفه قالي لا نضيفه بس انا الي بتخيل كده
المهم بعد شويه هيا طلعت وكانت زي القمر بعد الدش وقعدت تتفرج ع المتش معانا ولبسه عبايه خفيفه وانا باكل جسمها ولقيتها بتقولي تشرب شاي قولتلها ماشي وانا بشرب الشاي وبسمع المتش ولقيت زوبري بيوقف لوحدو مش عارف ف ايه وكنت بخبيه وهيا تبص ل رامز وتبص ل زوبري وانا مش عارف مالي وانا مركزتش مع مرات رامز عشان زوبري يوقف كده حطيت مسند صغير عليه وكملت شرب بس مش عايز ينام هيا خرجت ورامز بيقولي انت بتوقف حاجاتك علينا ياعم قوللتلو مش عارف مالي قالت ده ام ابراهيم بتقولي شوف صحبك الي بتاعو وقف ده قولتلو معلش ياصحبي غصب عني اول مره تحصل قالي يمكن الي سمعتو عجبك ادخل الحمام فك عن نفسك قولتلو لا خلاص قالي هتمشي ف الشارع كده بعد شويه كلام وانا داخل الحمام لقيت مراتو مقبلاني ف الصاله وقربت مني وبتقول ماتنزلش ع الارض هتلاقي كلوت متعلق نزل عليها عشلن المكان انا مستغرب ودخلت الحمام ولقيت حطه كلوت شكلو نااااار وردي الون ومفتوح من عند كسها بالظبك يعني لو لبسها تعرف تنيكها منو انا مسكتو وبقيت اشم في وبقيت اضرب عشره عليه
وزوبري كان حالف ماينزل فضلت كده ربع ساعه وانا زوبري مانع انه ينزل وانا بشم ف الكلوت
ومش عارف ف ايه اكيد حطتلي حاجه ف الشاي اول مره يحصلي كده طلعت وحطيت الكلوت عند زوبري ولبست وطلعت دخلت كان لوحدو قعدت جنبو قالي هها خلصت قولتلو مش عارف انزل قالي ليه قولتلو اول مره يحصل معايا كده
هو خرج ورجع بعد شويه وقالي لو فضلت كده هتتعب وانا بقالك شويه بتحاول تنزل لبنك مش عارف ادخل اوضه ******* وريح جسمك وخود تلفوني واتفرج ع مقطع سكس ونزل عشان غلط انا قومت من غير كلام وطلعت ونمت ع ضهري ونزلت البنطلون والبوكسر مع بعض
وبقيت اتفرج ع سكس روحت اتفرج ع الصور ولقيت صور مراتو بقمصان نوم ولقيت صوره ليها بترضع بنتها وهيا فاتحه رجليها وكسها مكشوف مكنش ظاهر من الكاميرا الوحشه بقيت اقلب ف الصور وانا ماسك زوبري دعك
HQaAlRf.md.jpg
فضلت ادعك ف زوبري وبقلب ف الصور لقيت كذا صورها ليه وكانت زي القمر بجد انا فتحت الكاميرا صورت زوبري مرتين وهو وقف وفضلت ادعك لحد لما حسيت خلاص مسكت كلوتها الي جنبي وفرشتو ع السرير وانا بقيت نايم عليه بزوبري كاني بنيكها ف طيزها فضلت ادعك اوووي لحد مالبني نزل كتير اووي نزلو ع الكلوت فضلت نايم كاني راكب فوقها وقومت مسحت اخر نقطه ف الكلوت وسيبتو زي ماهو متغرق لبن وبعد شويه خرجت ورامز مكنش موجود ولقيت مراتو بس سالتها ع رامز قالت دخل نام قولتلها خلاص انا همشي بقي قالت ماشي هيا ساكته راحت قالت فين الكلوت قولتلها ف الاوضه ع السرير
قالت ماشي وهيا قاعده زوبري كان وقف نص وقفه وهيا بتبص عليه عطيتها التلفون وخرحت ونمت مطلعتش الشغل تاني يوم وكنت قافل تلفوني وفتحتو بليل ورامز رن وقالي فينك قولتلو كنت تعبان بس ضحك وقالي طب انا عايزك قولتلو بكره ف الشغل قالي ماتاجي عايزك ف حاجه قولتلو ماشي لبست وخرجت ومراتو وشها مبتسم ومروقه ع نفسها سلمت عليها لقيتها بتسلم غليه بالايد وكانت ناعمه بقت هيا خرجت بره وقالي ينفع الي انت عملتو انا قولتلو عملت ايه
قالي انبارح يوم ماقولتلك ادخل الاوضه ونزل تروح تنزل ع الكلوت لسه بتكلم قالي عارف ان هيا الي عطيهولك قالي لما انت مشيت لقيتها دخلت عليه وانا نايم ولقيتها بتقعد عليه وفضلت تحك في بتاعي بكسها وانا صحيت وقعدت تقولي لبن صحبك اهو انا كنت مكسوف من كلامو
قالي وطلبت مني ان انا لازم انيكها ف طيزها
وانا ساكت ومبسوط من كلامو بس مش مابين لقيتو بيقولي شوف ياعبدو انت صحبي وانت عارف معزتك عندي الي بيحصل هنا مايخرجش بره قولتلو عيب يارامز انت اخويا
قالي تمام انبارح لما انت مشيت دخلت عليه هند بقولو مين هند قالي مراتي قولتلو تمام قالي كنت نايم لقيتها دخله عليه ونايمه جنبي وبتلحس بالسانها لبنك من الكلوت وصدقني انا بنيك ف هند بالنص ساعه او اكتر بس اول مره هيا تنزل ويدوب بتتخيل حد انا سامع وساكت وزوبري بيوقف من كلامو قالي مش نفسك تنيك حد
قولتلو ياريت قالي هتعمل فيها ايه قولتلو هفشخها قالي بس انا عايزك تنيك طيزها بس انا بلعت ريقي بقولو هيا مين قالي هند انا قولتلو ازاي قالي يابن الوسخه زوبرك الي انت مصورو ف التلفون المره طول النهار ترن عليه وتستعجلني انا اول ماجيت ركبت فوقي وقعدت توريني زوبرك قولتلو انت عارف بتقول ايه قالي بطل كلام بقي لقيتو طلع سيجاره حشيش ونص برشام واخدها وبقي يشرب السيجاره بسرعه قالي انا هدخل وبعد شويه ادخل ورايا بس اعمل حسابك خليك ورا بلاش اودام
انا ساكت هو خرج ودخل الاوضه وانا مستغرب وفي نفس الوقت مبسوط بعد شويه سمعت صوت ااهات وانا وقفت وقربت من اوضه النوم
كانت مفتوحه للنص وجنبها الاطفل شوفت العيال نايمه فتحت دخلت اوضه النوم لقيت رامز هند راكبه ع زوبرو وبتنط منظر يجنن انا اول ماشوفتهم اتهبلت منظر نااااار والزوبر بيظخل ويطلع ف الكس هيا شافتني لقيتها ركبت ع زوبر جوزها وماتحركتش ولقيتها بتمد ايديها بتفتح طيزها وكانت غامقه بس شكلها حلو اووي انا قربت منها وطلعت زوبري من البنطلون
ورامز بيبوس فيها وهيا لسه فاتحه طيزها انا طلعت ع السرير ومسكت زوبري وقربتو من طيزها واول مالمستش فتحت طيزها طلعت اااه ناااار وهزت جسمها ولعتني ضغطت ع زوبري ودخلت راسو ف طيزها وكان احساس حلو اوووي ودخلتو كمان شويه وهيا ااااه امممم كمان دخلو اول ماقالت كده دخلتو للنص وهيا اااح كبير اووي وانا بدخل لحد مدخل للاخر وهيا ااااااااااه ولقيت رامز قالها فرحانه يالبوه اهو زوبرين فيك استحملي بقي وبقي ينيكها جامد وانا متمتع بكل لحظه زوبري ف طيزها وانا بقيت انيك براحه وهيا ااااه اوووي نيك اووي ياعبدو انا اول ماسمعت كده الكهربا مسكتني بقيت انيك اوووي وهيا تحت مني ورامز بينيكها وهيا ااااااه حلو اووووي اااااه ياطيزي كمان كمان وانا بنيك فيها فضلنا ع كده خمس دقايق وانا بقيت اضرب طيزها وسمعنا صوت ابراهيم ماما هند طلعت ل اودام وخرج الزوبرين منها ووقفت وانا شوفت جسمها الفرسه صدرها وقف وحلمات بزازها تجنن وزوبري كان وقف اوووي هيا شافتو وقالت ل رامز روح شوف ابنك هيدخل الحمام رامز وقف ولبس البوكسر وخرج وانا لقيت هند قربت مني ومسكت زوبري تدعك في وعنيها ف عيني انا قربت من شفايها وبوستها براحه كانت تجنن واتجاوبت معايا
وراحت نيمتني ع ضهري وطلعت فوقي وقعدت بكسها ع زوبري وبقت تروح وتاجي عليه
وزوبري مابين شفايف كسها ونزلت علي بوشها وبقت تبوسني وقالت انت بتاخد حبوب قولتلها لا قالت طبيعي قولتلها اها قالت زوبرك كبير اوي ومسكت زوبري بايدي ولقيتها بتدخلو ف كسها انا ااااه رامز قالي خليك طيزها بس
قالتلي هوووس اتمتع بقي وسكت ولقيتها قعدت ع زوبري ودخل كلو ف كسها وبقت مش بتتحرك وانا قفشت ف طيزها هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك حلو اووي قالت عايزه لبنك الي انت بتنزلو ع الكلوت ده ينزل ف كسي ولقيتها بتنزل وتطلع ع زوبري براحه وصوت الاه بتاعتها تجنن انا حطيت ايدي ع وسطها احسس ع ضهرها لحد طيزها وضرب طيزها وهيا ااااه ااااه وهيا بصالي وانا قولتلها انتي حلوه اوووي وهيا ساكته وبصالي قولتلها جوزك كان دايما بيحكيلي عنك مكنتش اعرف انك احسن من الكلام بكتير هيا قالت زوبرك كبير اووي قولتلها وانتي كسك يجنن لقيتها بتقولي نكني جامد انا مسكت طيزها وبقيت انيك ف كسها جامد وانا تحت منها هيا يدوب رفعه نفسها شويه وانا نازل فيها نيك وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتصرخ انا خوفت ليكون اتعورت ولقيت كسها بينزل عسل انا فرحت اوووي انها نزلت ولقيت رامز دخل وشاف زوبري ف كسها وكسها عمال ينزل وانا تحت منها وراس زوبري حاسس انها متخدره قالي براحه ع كس المره يلا
ع ماجيلك انا مردتش وهيا لسه فوقي وهيا فوقي ومن الهيجان الي انا وصلتلو هيا لسه بكسها ع زوبري لقيت جسمي بيرتعش وزوبري بينزل لبنو ف كسها لوحدو وهيا اااااه سخن سخن اووي نزل كلو ف كسي انا زوبري بينزل لوحدو وانا حضنها اووي لحد اخر نقطه نزلت وهيا فضلت نايمه عليه وزوبري ف كسها وقالت تجنن ياعبدو
انا قولتلها رامز مش هيزعل اني نزلت في كسك قالت لا مش هيزعل وباستني وقالت تعرف تنكني تاني لما هو ياجي قولتلها اييوووه قالت بس المره دي نزل ف طيزي قولتلها حاضر نزلت تبوس في وانا قلبتها ع ضهرها وكملت بوس ومسكت بزها امص في وكنت بشرب لبن منها وهيا ااااه اشرب اشرب كمان من لبني لحد لما رامز دخل ونام جنبعا واخد بزها يمصو وانا ف بزها التانيه ولقيت رامز دخل صوابعو ف كسها ويطلع البن ويحطهولها ف بوقها وهيا تبلعو وتمص صوابعو لحد ماكسها نضف وراح نايم فوقها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وهيا مبسوطه واهات تجنن قالي لبنك بيزفلط ف زوبري ف كسها انت غرقت كسها بالبنك وانا زي منا وفضل ينيك فيها وانا بتفرج عليها وع ملامحها وهيا بتتناك وهيا ااااه كمان كمان وانا قفش ف بزها اقرص ف حلماتها اخلعها لحد مارامز نزل ف كسها وفضلت يبوس فيها ونمنا جنب بعض وهند ف النص وهند قالت نتعشا ونشرب العصير ونكمل مع بعض وقالت ل رامز عايزه زوبركم انتم الاتنين ف كسي قالها كسها هيتفشخ ياشرموطه قالت ملكش دعوه عايزه اتفشخ قالها انتي كره
وفضلنا نايمين ورامز وقف وطلع بره وهيا قالت قوم اطلع ع مالبس وجيلكم وعطتني بوسه وانا طلعت بره بالبنطلون وقعدت مع رامز كان ولع حشيش وقعد يشرب وهيا طلعت بقميص نوم ابيض حلو اووي بزازها حره ف القميص وكان اخرو لعند طيزها ومكنتش لبسه كلوت حته كسها واضح دخلت المطبخ جهزت اكل واتعشينا وانا زوبري وقف من كسها المفتوح اودامي ورامز خلص اكل ولقيتو شال هند ودخل بيها ع الاوضه وقالي حصلني وانا كملت عشا كنت محروج اكل وسطهم كملت العشا وشربت نص شفشق عصير
وقلعت هدومي كلها ودخلت ملط
ولقيت هند راكبه فوق زوبر رامز وانا اول مدخلت قالت دخلو ف كسي لقيتها بتظبط نفسها وفتحت طيزها انا حشرت زوبري فوق زوبر رامز وبقيت ادخلو وهيا تصوت جامد لحد مادخلتو للاخر وهيا اااااه ااااااه مش قدره ورامز قالها بعد كده هتعوزي زوبر حمار ينيكك وبقي ينيكها وهيا تصوت وانا بقيت ادخل زوبري وخرحو معاهم وهيا ااااااه وانا وجوزها شغلين مع بعض نيك
HQajVcb.md.jpg
وكسها بيتفشخ واحنا الاتنين بقينا ننيك ف كسها وهيا ااااااه اااااااه كسي ااااااااه وانا بنيك بعنف اوووي وهيا بتصرخ جامد ورامز ااااااه يامتناكه عايزه زوبرين يلا اصرخي وهيا ااااااااه انا طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وهيا ردت الروح فيها من تاني وبقيت انيك فيها ف طيزها جامد ورامز فاشخ كسها وفضلت انا ورامز ننيك فيها قرب النص ساعه هيا نزلت مرتين ع زوبر جوزها ورامز نزل ف كسها وانا نزلت ف طيزها وبقي كل خرم بينزل عسل وهيا كانت مبسوطه اووي وهيا صممت انام معاهم بس انا رفضت وروحت بعد نيك عنيف وتاني يوم طلعت الشغل ورامز خلاص بقي بيعزني وطول ماحنا شغلين مع بعض ف شقه محدش معانا ويقولي ايه رايك ويوم يجيب يوم ورامز قالي هند بتقولي عبدو مش بياجي ليه قولتلو هبقي اجي وتاني يوم روحت بليل وشربنا الشاي وقالي اعمل حسابك الشابو ده للحريم وهند اخدت جزاء بسيط خالص يعني لازم نسد قصادها اضرب دي بقولو دي ايه قالي حبايه هتخليك تفضل تنيك فيها للصبح اخدتها منو زوبري وقف بسرعه ضحك وقالي يابني ده بتقعد نص ساعه عشان تشتغل قولتلها مش عارف بقي قالي يمكن عشان اول مره ليك قولتلها زوبري سخن اووي ضحك وقالي هيا ف الاوضه ادخلها وانا هظبط وحصلك انا قومت دخلت عليها لقيتها اودام المرايه بتحط مكياج ولبسه قميص نوم
قالت تعالي ي عبدو دخلت عليها وقلعت التشيرت والبنطلون والبوكسر وزوبري وقف قالت بموت في زوبرك دايما وقف كده مش لازم منشطات زي جوزي قولتلها جوزك عطاني نص وقالي خودو عشان هند واخده شابو هيا قالت الحيوان قربت منها وحضنتها وهيا قاعده وقولتلها انتي حاميه من غير اي حاجه وناااار كسك المولعه دي انا هطفيها وروحت رفعتها وانا حضنها وقفت اوادمي وزوبري مابين طيزها قالتلي هتستنا لما اخلص قولتلها لا مش هستني عايز اشبع منك راحت لفت وشها وطلعت لسانها وقالت مصو انا اخدتو ف بوقي وفضلت امصمص لسانها ومسكت طيزها بايدي وفضلت افعص فيها وشدها عليه جامد وزوبري محشور عند كسها ودخلت صباعي مابين الكلوت لحد موصل ل طيزها دخلتو ف وهيا احححح وانا مكمل لحس لسانها وشفايفها ولقيتها نزلت ع بزازي بتمص حلماتي وكان احساس حلو اووي ونزلت ع زوبري تمص في وتدخلو كلو ف بوقها وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري حديد راحت وقفت وقلعت الكلوت ولبسه قميص نوم ابيض وانا وقف قصادها عطتني الكلوت قالت الحس كس مرات صحبك انا نزلت ع ركبتي وبقيت ف وش كسها وطلعت لساني امص كسها وكان كسها احمر من جووه بقيت ادخل لساني ونيكها بيه ومص شفايف كسها وزنبورها كنت بسناني بعضعض في براحه وهيا مسكه دماغي وانا دخلت صباعين ف كسها وفضلت امصمص ف زنبورها وبنيك كسها وهيا اااااه ااااه مص كمان مصك بيجنني انا قولتلها ماهو رامز بيلحسلك
ورجعت كملت مص ف الزنبور قالت رامز غشيم اوي مش بلحق اتمتع معاه بالحس بقولو براحه وهو شديد اوووي انت بتهيجني اوووي
قولتلها عايز ادوق عسل كسك قالت حاضر لقيتها حطت ايدها ع كسها وبقت تدعك وانا بالساني بالعب ف كسها وبعد شويه لقيتها بتصرخ وبتنزل ع وشي وانا مغمض عيني لما خلصت فتحت بوقي وكملت لحس وبقيت ابلع الي ع كسها كلو وهيا اااااح ياخربيتك هتجنني وقفت وهيا جبتلي فوطه ومسحت وشي وطلعت بالسانها لحست وشي وقالت تصدق ان انا كسي بياكلني اوووي بس عايزه امتع زوبرك بمصي قولتلها انا هريحو واخدتها ف حضني ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا. قفين وهيا ااااااه وانا زوبري دخل للاخر وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وانا زوبري بدخلو وخرجو براحه وعيا ااااه ااااه كمان بتتكلم ف ودني وانا اخر روقان بالمتعه دي رفعت رجليها وبقيت انيك بعنف شويه وهيا ااااه ااااااه وبقت تصرخ لما بقيت اقرص بزها مع النيك
قالت مش قدره اوقف اخدتها ع السرير ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع ده
وراحت هيا قلبت نفسها وانا بقيت تحت منها وهيا فوقي وزوبري ف كسها بقت تنط ع زوبري

HQabj4e.md.jpg
وفضلت انيك في كسها وهيا تنط ع زوبري ربع ساعه كامله من النيك وزوبري مش عايز ينزل ونزل بعد معاناه نزلت ف كسها واول مانزلت دخل رامز قالي ياعم اخلص كل دهووانا زوبري ف كسها لسه وهو نام فوقها ودهل زوبرو وبقي ينيكها ويقولها يامتناكه عوزتي عبدو لوحدك اهو كيفك وكسك شبع من لبنو يابنت المتناكه وانا مش هرحمك وبقي ينيكها وانا خرجت زوبري الهلكان بس لسه وقف وهو بينيك ولبني بيخرج من كسها وهيا ااااااه كمان كمان نيك اووووي وانا تحت منها وعمال ببوس فيها وكتم صوتها بالبوس وهيا بتتناك رامز قالها نامي ع ضهرك وفاتح رجليها ودخل زوبرو وفضل ينيك فيها وانا زوبري وقف وبصراحه كنت خلاص مش قادر قومت وطلعت اتشطفت ولبست ومن غير مايعرفو روحت وبعد نص ساعه كلمني قولتلو ابويا كلمني ف كنت لازم امشي قالي ماشي مر اسبوع وانا كنت بعمل ورق السفر بتاعي وكل مايكلمني اقول هاجي هاجي لحد ماخلصت ورق سفري وحجزت بعد اسبوع خلاص كنت الساعه 10 الصبح كلمت رامز قالي ف الشغل هخلص وكلمك وقفلت معاه لقيت هند بترن عليه اول مره تعملها قالت رامز قالي انك رنيت عليه تعالي اقعد معايا العيال نايمه وانا بصراحه وحشتني اووي قولتلها جايلك روحت خبطها زوبرين ف كسها وطيزها وفشختها نصين ساعتين كاملين من الرقص والحس والمص ولعب معاها كنت بدلعها وهيا مدلعاني وعرفتها ان انا مسافر وهيا زعلت وقالت قبل ماتسافر بيوم عايزاك هنا لوحدك عشان خطري تاجي قولتلها طبعا هاجي قولتلها ممكن طلب قالت ايه قولتلها انا هصور اليوم ده عشان افضل اتفرج عليه قالت احسن حد يشوفو قولتلها ماتخفيش قالت ماشي بس بشرط قولتلها ايه قالت هجيبلك حبايه من بتوع رامز تاخدها عشان دي اخر ليله وعايزه اتكييف بزوبرك قولتلها ماشي وبعد 5 ايام
كلمتها وقولتلها مسافر بعد بكره قالت هتاجي انهارده قولتلها ماشي رني عليه وعرفيني بس الساعه كانت 11 بليل رنت عليه قالت يلا تعالي كنت جاهز طلعت الشقه فتحتلي كانت لبسه روب ابيض دخلت بقولها فين رامز قالت بره مش جاي دلوقتي قولتلها ليه قالتلي انا بتاعتك لوحدك انهارده حضنتها وهيا قالت تعرف ان رامز كان عايز ينيك مراات السيد بس السيد حمار مش بيفهم وبصراحه لما عرفت ان السيد مش بيحب يلحس عرفت انه مش بيكيف مراتو
ولما رامز حكالي عنك وانك بتحب تلحس عجبتني وبقيت اقولو احكيلو عننا وهو كان بيحكيلك وياجي يقولي لحد مانت وجعت ف حضني ومن يومها وانا كسي طاير من الفرحه
اخدتها ع السرير ونمت عليها وفضلت ابوس فيها والروب اتفتح من تحت كانت ملط لحد فخادها
قولتلها مش لبسه قالت لا لبسه اشتريت طقم داخلي جديد عايزاك تنكني بيه
بقيت ابوس شفايفها وقولتلها فين الحبايه قالت اهي قامت من تحتي جبتها وانا اخدتها وطلعت تلفوني وبقيت اصور وشها ودخل صباعي ف بوقها تمصو وخليتها تنزل تمص زوبري وتبص للكاميرا وكانت تمص حلو اووووي وانا بصورها وهيا مسكه زوبري تمصو وتقولي زوبرك احلي من زوبر رامز انا مش بستحمل زوبر رامز وهو واخد شابو انت لو اخدت الشابو هتعمل فيا ايه
فضلت تمص وانا قلعت كل هدومي وبقيت ملط هيا قالت مش قدره كسي هيفرقع راحت وقفه وقلعت الروب واااااه طقم دخلي ازرق فاتح وكسها الكلوت بروحين وكسها ظاهر شكلو تحفه وحلمت بزازها خارجين بره الستيان انا فضلت اتفرج
قالتلي جيب التلفون من ايدك الي عمال يصور ده وراحت حطتو ع التسريحه وقالت سيبو كده عشان انت هتفضل نايم وانا هعمل حاجه وهتنزل ف كسي بنفس الوضع ده لازم اشبع منك راحت نزلت كملت مص ف زوبري
HQcJDwG.md.jpg
فضلت تمص وانا مسكت شعرها وبقيت انيك بوقها وهيا بتمص جامد ونزلت ع بضاني تبلعهم وتمص فيهم وقالت لبنك الي هنا كلو انا عايزه ف كسي انا بقيت انيك بوقها وهيا تمص وانا مش حاسس بزوبري من الحبايه دي لحد ماراحت نيمت زوبري ع بطني وقعدت بكسها عليه وفضلت تحك ف كسها ع زوبري وصوت العسل وهو بيستهز الواحد يجنن فضلت تحك كسها ف زوبري وانا نايم قالت جاهز قولتلها اركبي ع زوبري يامتناكه هيا قامت تبص ع التلفون ورجعت وقالت بيصور عشان عايزه اخد الفيديو ده منك ورحت طالعه ع زوبري زي الفرسه ومسكت زوبري وقعدت عليها ودخل ف كسها هيا ااااه الحبايه نفخت زوبرك اووي وهيا وقفه ع زوبري ومنظرها يجنن

HQcFGUB.md.jpg
بقت وقفه ع زوبري وتروح يمين وشمال ورا وادام زوبري كان بيخبط ف جوانب كسها كلو وهيا راحت نزلت عسلها ع زوبري وهيا ااااااه قولتلها غريبه تنزلي بدري كده قالت انا ناويه امتعك انهارده واخده حبوب تزيد شهوتي فهتلاقيني عمال بنزل كتير ف متركزش انبسط وخلاص قعدت ع زوبري كلو وبقت تنط ع زوبري وانا بنيك فيها وعيا ااااااااه وتصرخ وانا بنيك كانت الحبايه مكيفاني فضلت انيك فيها واخدها ف حضني وانا بنيك وبمص ف بزازها والكلوت هيا لبسه وبتنط ع زوبري وزوبري جووه كسها ف احلي نيكه

HQcK6YB.md.jpg
هند بقت تتناك من زوبري طالع نازل واهات ماليه الاوضه وانا زوبري زي الحديده ف كسها قولتلها عايز طيزك قالت لا خليني امتع كسي بيك قبل ماتمشي هتوحشني اووي وبقت تنط ع زوبري نص ساعه كامله تنط ع زوبري وتحضني وانا انيكها وترحع تاني تنط ع زوبري وف الاخر لما حسيت ان انا خلاص قربت قولتلها هنزل قالت اااااااه جوووه جووووه شبعني بالبنك غرق كسي انا ف لحظه كنت منزل لبني ف كسها

HQcqUJV.md.jpg
ولبني بينزل من كسها ع زوبري وفضل زوبري ف كسها وهيا قامت تمص زوبري وقومنا اتشطفنا وقالت انهارده هتنام ف حضني انا لسه ماشبعتش قولتلها ولا انا واكلنا واحنا ملط والبت صحت اخدتها ع الصاله ترضعها وانا رضعت من بزها التاني وبقيت امص اوووي وهيا لما خلصت للبنت اخدت منها البت وحطيتها عوالسرير جوه تنام وطلعت فتحت رجليها ع الانتريه ودخلت زوبري وفضلت انيك ف كسها ربع ساعه تانيه ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها وصحيت بدري وهيا نايمه كملت النيك وفشخت طيزها المره دي وحضنتني وكانت بتعيط وانا روحت جهزت كل هدومي وكنت مسافر بكره الساعه 4 الفجر
اليل دخل علينا كلمت هند قالت انها عند امها قولتلها عايزك قبل ماسافر قالت هروح دلوقتي حصلني ولبست وروحت بيت رامز كان ف البيت وهند كانت لسه جايه قالي برحتك ياعم اخدتها ف الاوضه وفضلت الحس كسها ونكت طيزها ونزلت فيها بعد ربع ساعه نيك
وهيا فكرت ان انا خلاص نيمتها ع ضهرها وقعدت انيك في كسها وهيا تصرخ اااااااه اااااااااه كمان كملن وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ااااح اااااح ناااااار فضلت ف خضنها ابوس فيها حضنتني وقالت فرحت اوووي لما كلمتني
هقولك ع سر محدش هيعرفو غيرك بنتي دلوقتي ١٠ شهور وكنت متفقه مع رامز لما تكبر نجيب اخر واحد وخلاص من اسبوع فات لما كنت بتنيك في مردتش اعمل حسابي يعني انت بقالك اسبوع بتنزل ف كسي وانا ممكن احبل منك قولتلها ازاي قالت الاسبوع الي فات انت نزلت ل كسي وانبارح لما انت نكتني وروحت رامز كمل بعدك ونزل ف كسي وعرفتو ان انا نسيت اعمل حسابي ولما سالني انت نزلت فين قولتلو ف طيزي
قالي مش مشكله يعني لو حبلت هيبقي منك انت مش من رامز انا مش عارف اغمل ايه طلعت من رامز وهيا معانا الساعه بقت ١ وقولتلهم انا ماشي سلمت ع رامز وانا خارج من الباب هند حضنتني وبقت تبوسني وقالت لما ترجع تعالي عوضني عن غيابك انا بوستها اووي وبقيت افرك ف جسمها كلو حته كسها بقيت افعص في وهيا ىزقه ف الحيطه والاه منها تولع في وزوبري رغن التعب وقف تاني ف لحظه طلعتو ومن تحت قميصها والكلوت دخلتو ف كسها وبقيت انيكها ع الباب ٥ دقايق من النيك وانا بقولها خلي بالك من ابني ع مرجع وفضلت انيك ف كسها ونزلت ف كسها لبني وطلعت زوبري هيا لبست الكلوت وحضنتني وبوستها وقولتلها هبقي اكلمك ع النت وسافرت وبقيت اكلمها كل فتره وهيا بتوريني بكنها وهيا بتكبر وقالت انه ولد ومستني بفارغ الصبر اليوم الي انزل في انيك هند تاني.............. انتهت ♥
رائعة
 
رووووعة قصتك هيجتنا انا ومراتي بس مراتي عكس زوجة صاحبك مش راضية بس تصدق ونحنا نقرا قصتك جابت ضهرها تلات مرات
3 مره واحده دي شكلها تعبانه اوي دي عايزه زوبر يدخل ف كسها وانت جنبها وهيا تفضل تصرخ جنب منك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%