NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,154
نقاط
19,812
الجزء الثامن والعشرون

خرجت من عند الهنوف وركبت السيارة ورجعت علي البيت وانا كلي سعادة لاني نفذت الي انا عاوزة وارتحت من تهديد ابوخالد ووصلت البيت لاقيت الجوري و دانا في الصالون قاعدين دخلت قعدت معاهم واطمنت علي احوال الجوري واخبارها وقالت لي مالك شكلك مبسوط قولت ابدا ارتحت خلاص من موضوع ابوخالد ونهيته النهارده قالت كيف ايش سويت قولت خلاص نكت زوجته نجود في حضوره قالت انت بتتكلم بجد قولت ايوة وليش اكدب قالت احكيلي ايش سويت فيها بس اوعي تكون نيكته هو كمان ضحكت من كلامها وحكيت ليهم كل الي حصل وقولت خلاص كدا ارتحنا من اي حد ومن اي تهديد وبقيت انا الي باهددهم مش هما الي بيهددوني قالت يعني خلاص مافيش حريم تاني تنيكهم قولت خلاص مبقاش غيركم انتوا الاتنين وياريت تريحوني من غيرتكم دي علشان نرتاح ونعيش في راحه قالت خلاص مدام مافيش حريم تاني يبقي مافيش غيره تاني قولت طيب مش ناوين تأكلوني ولا ايه انا بجد جعان قامت دانا بسرعه علي الخدامه تقولها تحضر الاكل واكلنا ومرت الايام عاديه لحد لما الجوري استردت صحتها وبقت كويسه ورجعت تاني الايام كل واحدة فيهم عارفه ليلتها وانا خلاص عملت غرفة التدخين غرفتي علي طول فيها نايم او قاعد بدخن او حتي بانيك فيها الجوري او دانا وكانت نجود دايما تتصلي بي وانا باتهرب منها وكمان هيا مكنتش بارد علي حد منهم لاني خلاص زهقت منهم ومش عاوز منهم حاجه وفي يوم الساعه 9 صباحا كنت نايم وكانت الجوري نايمه في حضني لاقيت الخدامه بتخبط علي الباب وصحيت من النوم وقولت ليها في ايه مالك قالت مدام نجود في الصالون عاوزة تقابلك وقولت ليها انك نايم قالت صحيه من النوم قولت طيب استني لحظه وصحيت الجوري وقولت ليها روحي لغرفتك كملي نومك هناك قالت في ايه قولت ليها نجود هنا ومش عارف عاوزة ايه قالت تاني مش كنا خلصنا من الموضوع ده قولت هو انا الي اتصلت بيها هي الي جات من نفسها قالت وطبعا انت هتنيكها قولت هاشوفها عاوزة ايه قالت تشوفها عاوزه ايه ولا هتشوف كسها هو الي عاوز ايه ضحكت علي كلامها وقولت قومي بس روحي لغرفتك لما اشوفها عاوزة ايه قالت روح انت قابلها في الصالون وانا هكمل نوم هنا قولت مش تبقي غلسه واسمعي الكلام وروحي لغرفتك قالت يبقي انت ناوي تنيكها قولت لما تمشي هابقي اجي اصحيكي من النوم ونقعد نتكلم مع بعض وياله قومي روحي نامي في غرفتك قالت طيب لما اشوف اخرتها معاك وقوم انت كمان البس هدومك مش تقابلها وحضرتك عريان كده قولت لا انا هاقابلها عريان علشان تعرف انها مش ذات اهميه عندي ولا معبرها اصلا علشان اقابلها رسمي قالت يبقي هتنيكها انا عارفاك وعارفه زبك لما بيشوف حرمه بيبقي عاوز ينيكها شخطت فيها وقولت ليها قومي بلاش دلع الحرمه منتظره بره واحنا قاعدين بنتناقش في كلام فارغ لما تمشي نبقي نتناقش براحتنا وقامت من مكانها زعلانه ومخنوقه وبتتمتم بكلام مش فاهم منه شيء لحد ما خرجت وبصيت للخدامه وقولت ليها خليها تيجي هنا وراحت الخدامه وجابت نجود وجات وانا قولت للخدامه تجيب قهوة لنجود وانا تجيبلي شاي خرجت الخدامه وقفلت الباب وراها ونجود التفت لي وقالت انت مش عاوز ترد علي اتصالي ليه قولت اقعدي الاول ولا انتي مستعجله قالت اديني هاقعد وعاوزاك تفهمني قولت افهمك ايه قالت اولا مش بترد علي اتصالي ليه انت مش عارف عملت في ايه قولت عملت ايه يعني قالت ياسلام بقي مش عارف قولت بجد مش عارف قالت يعني انت تعلقني بيك وتخليني اعيش في سعادة من وقت ما عرفتك وفي الاخر تهجرني وتسيبني قولت انتي ناسيه ولا ايه في الاول كنت باهددك علشان المتناك زوجك كان بيهددني وكان لازم اعلمه الادب علشان يعرف هو بيتكلم مع مين قالت واديك علمته الادب وفهمته مقامك وخلتني انا اتعلق بيك ومش قادرة علي بعدك قولت طيب ماهو عندك الشيخ (......) وكمان السواق الهندي الهندي بتاعك قالت انا مش عاوزاهم انا عاوزاك انت خلاص انا قرفت منهم قولت ياسلام وقرفتي منهم ليه بقي مش ده الشيخ حبيبك الي كنتي بتسيبي الدنيا كلها علشان تروحي ليه وكمان السواق الي كنتي بتفضلي ينيكك عن زوجك علشان خلاص زوجك كبر ومش بقي يعرف ينيكك كويس وبتعوضي متعتك مع السواق لما يكون الشيخ مش موجود قالت ارجوك يا طارق بلاش تعاتبني علي شيء مش بايدي وكنت باعمله مجبرة ومغصوبه عليه قولت وايه الي كان جابرك علي كده قالت اولا المتعته الي مكنتش بالاقيها من زوجي وثانيا حب الفلوس وتكوين ثروة وكان الشغل مع الشيخ ده هيخلينا فوق ما تتصور من غني قولت اه عارف القصة الي عملتيها معاه لما جبتيه المزرعه وناكك هناك وخليتي العنود تصوركم قالت ايوة حصل مش بانكر ده قولت طيب وايه المطلوب دلوقتي مني قالت خليك جنبي مش تسيبني ارجوك قولت جنبك ازاي يعني ولا تقصدي كل ماتبقي عاوزة تتناكي تيجي انيكك وتمشي زي ما بتعملي مع الشيخ او زي الشيخ ما بيعمل معاكي قالت فسرها زي ما تفسرها مش يهمني المهم ابقي جنبك ولو عاوز تشتغل اخليك تشتغل معايا بالشركه قولت ياسلام علشان ابقي قدامك وفي اي وقت انيكك وناقص كمان تجيبي سرير في المكتب علشان لما تتناكي تاخدي راحتك علي السرير قالت بلاش تريقه علي ارجوك انا بحبك وباموت فيك قولت في ايه مالك ياحرمه انتي نسيتي نفسك ولا ايه انتي مش شايفه انك كبيرة علي الحب ولا نسيتي اني اساسا متجوز قالت انت مالك بتذل في كده ليه ارجوك ياطارق ارحمني من كلامك الي بيقتلني ده مش تبقي علي انت والزمن كفايه الي انا شوفته ارجوك ارحمني وراحت تبكي قولت في عقلي كفايه عليها كده لاني ذلتها كتير وهي ملهاش ذنب معايا ولا حاولت تضرني في شيء وقولت اخرجها من المود ده بطرقه تانيه وروحت سالتها عملتوا ايه بعد انا ما سيبتكم ومشيت قالت امتي قولت طيب بس بطلي بكاء وامسحي دموعك واحكيلي عملتوا ايه يوم ما كنت معاكم عند الهنوف وسيبتكم ومشيت راحت ضاحكه وقالت عملت فيهم الي يبرد ناري بس في الاخر ولاد الكلب ناكوني وراحت ضاحكه بشرمطة قولت ليه ايه الي حصل قالت قبل ما احكيلك الي حصل انت وحشتني كتير وهاموت علي حضنك ومتعتك الحلوة قولت شكلك ناويه علي شر قالت شر ايه بقي انا عاوزك وعاوزة احس بيك وراحت قربت مني تبوسني في شفايفي ومدت ايدها علي زبي تلعب فيه لحد ما وقف وانا بعدتها عني وقولت بتعرفي ترقصي قالت يااااااااااه ما خلاص راحت علي خلاص انا كبرت علي الرقص والكلام ده قولت يعني كبرتي علي الرقص والنياكه مش كبرتي عليها ضحكت بدلع وقولت ليها ياله قومي اقلعي الاسود ده خلاص كرهته قامت علشان تقلع وانا فتحت التليفون شغلت شيله من علي اليوتيوب من الي بيسمعوهم ويرقصوا عليها والتفت ليها لاقيتها لابسه قميص ولا بنت العشرين تعرف تلبسه قميص لونه زهري فاتح وقصير يادوب علي اول كسها ولابسه كلوت تحته سبعه نص طيزها باينه منه وقولت ياله ياقمر ارقصي ورقصت وتهز طيزها جامد وتتمايل بشعرها وتقرب مني روحت مديت ايدي قلعتها الكلوت وهي لسي بترقص وقولت عاوز اشوف طيزك وانتي بتهزيها من غير كلوت ولفت وشها وادتني ظهرها وقربت طيزها مني ووطت وشها في وضع الفرسه وفضلت ترقص وتهز طيزها بصراحه مش استحملت منظر طيزها روحت قايم عليها مسكتها من طيزها وقعدت الحس كسها والعب فيه بلساني جامد لحد اعصابها ما راحت ومبقتش قادرة ونزلت علي ركبتها وراسها في الارض ومطبوظه طيزها لي وكانت مفتوحه جامد وانا معاها مش سايبها امص شفايف كسها والحسه بلساني لحد ما نزلت مرتين فيها وقومت دخلت زبي في كسها وفضلت انيك فيها واضربها علي طيزيها بالقلم وهي تغنج وتتأوه وتقولي كمان نيكني متعني بزبك وانا اقلبها باوضاع كتيرة لحد لما نزلت في كسها ونمت فوقها وهي مسكت شفايفي تبوس فيهم وحضناني بايدها ورجليها مش عاوزاني اسيبها ولا اقوم من فوقها وقولت ليها خلاص انا نزلت كفايه دلوقتي تعالي اقعدي جنبي نحكي شويه وبعدين ولو بقي فيه وقت هانيكك تاني قالت ياريت وسيبتها قومت اتعدلت مكاني وهي مسحت كسها من اللبن وجات علي نامت جنبي وحضناني في نفس الوقت ورجليها علي زبي وايدها بتلعب في شعر صدري وقولت ليها احكيلي ايه الي حصل بعد ما مشيت قالت بصيت للمتناك جوزي والهنوف وقولت ليهم زي ماخلتوني اتناك من طارق انا كمان هانيكم دلوقتي وقومت لبست الزب الجلد ونيمت المتناك علي ظهره علي السرير وبقت انا واقفه علي الارض ورفعت رجله ودخلت الزب في طيزه وقعدت انيكه جامد واشتم فيه وهو يغنج زي الشرموطه والهنوف كانت قاعده علي السرير بتتفرج علينا التفت ليها وقولت تعالي يا متناكه ارضعي في زب الشرموطه التانيه انتي هتقعدي تتفرجي علينا وخلاص وقامت الهنوف مسكت زبه وبقت ترضع فيه والمتناك ابوخالد هاج علي الاخر وانا مش سيبته ولا رحمته وخليت الهنوف تقوم تقعد علي زبه وتدخله في كسها وبقت طيزها قدامي ولاقيت طيزها مفتوحه قولت هو كان بينيكك في طيزك كمان طيب وطلعت الزب من طيز ابوخالد ودخلته في طيزها وبقينا احنا الاتنين ننيك فيها لحد لما ابوخالد نزل في كسها وانا مش سيبت طيزها وبقيت انيك بكل قوة وسرعه لحد ما تعبت ونمت فوقهم وبعد شويه قومت من فوقها وقولت للهنوف قومي نزلي لبن المتناك في بوقه خليه يشرب لبنه علشان يتغذى الشرموط وقامت قعدت علي بوقه وبقت تحزق علشان تنزل لبن ابوخالد في بوقه ويشربه وانا المنظر ده اثرني وهيجني روحت مدخله الزب الجلد تاني في طيز ابوخالد وقعدت انيكه والعب في زبه جامد لحد لما تعبت تاني وحست اني عاوزه اعمل حمام ميه وطلع الزب من طيز ابوخالد وقلعته وسألت الهنوف وين الحمام قالت عندك هناك ورحت علي الحمام عملت ميه وغسلت ورجعت علشان البس واروح علي البيت لاقيت الهنوف لبست الزب الجلد وبتنيك ابوخالد شتمته وقولت هتفضل شرموط وعبد لطيزك قام ابوخالد من مكانه وبعد الهنوف عنه وجه علي ومسكني وعاوز ينيكني قولت خلاص انا تعبت وهو ولا سامعني ولا حتي بيتكلم وشدني علي السرير ونيمني ونام فوقي ودخل زبه في كسي وفضل ينيك في وبقي يتبادل علي هو المتناكه التانيه لحد لما اتبهدلت من النيك ونزل في كسي وفضلت نايمه مكاني من التعب شويه والمتناك ابوخالد بيمص كسي ويلحس اللبن الي نازل منه وبعدها قومت غسلت تاني ولبست واخدت الزب الجلد حطيته في الكيس واخدته معايا والهنوف تقولي لا سبيه انا عاوزاه قولت لما تعوزيه ابقي اجيبه ليكي انيكك وانيك المتناك ابوخالد واخده تاني معايا والتفت لابوخالد وقولت ياله البس علشان توصلني البيت وخرجنا وكل يوم اتصل بيك وانت مش بترد علي ولا حتي معبرني قولت ليها كنت مشغول شويه قالت مالك خير في ايه قولت ابدا المزرعه والارض وكده قالت طيب مافيش ساعه لي ولا حتي رد علي اتصالي وفهمني مش تسيبني زي المجنونه اكل في نفسي قولت خلاص هابقي ارد عليكي قالت طيب عاوزة اعرف منين الهنوف عرفت اني باروح لاخوها وهو بينيكني قولت دي حكايه طويله قالت بس انا عاوزة اعرفها قولت طيب وهاخليكي تسمعيها من الهنوف كمان مش مني علشان تصدقي قالت ازاي فهمني قولت اصبري بس وقومت من مكاني وجيبت الفلاش الي كنت شايل عليه تسجيل الهنوف وهي بتحكيلي كل شيء عن اخوها وابوخالد ونجود وركبته في الشاشه وشغلتها وجيبت الفيديو وشغلته وقولت ليها اتفرجي واسمعي براحتك وبعدين ابقي قولي رايك قالت طيب وسيبتها تتفرج ومش اتكلمت معاها خالص وهي كل الي عليها اه ياولاد الكلب بقي تتضحكوا علينا وانتوا اساسا متناكين طيب انا هاعرف شغلي معاكم المهم بعد لما الفيديو خلص بصت لي وقالت يخرب بيتك قدرت توصل للحاجات دي ازاي وولاد الكلب كانوا بيضحكوا علينا وضحكوا علي ابوخالد وخلوه يفتكر انه هو الي ناك الهنوف وفتحها ياولاد المتناكه انا هاوريكم قولت انتي هتعملي ايه يا مجنونه عاوزة تفضحينا وتودينا في داهيه قالت مش كفايه طول الوقت وهما حاطين روسنا في الوحل لازم اخد حقي منهم قولت انتي كده بجد اتجننتي رسمي قالت ليه يعني قولت لما تكشفي ورقك كده علي الفاضي من غير ما يكون هناك موقف معين او تهديد يبقي ملوش لازمه دي حاجه والحاجه التانيه هتستفادي ايه لما تفضحيهم الشيخ هيسيبك في حالك قالت ممكن يقتلني فيها اويعمل اي شيء في سبيل انه مش يتفضح قولت طيب خلاص خاليكي كده هاديه وسيبي زوجك المتناك يروح ليه علشان يتناك وانتي براحتك عاوزة تروحي انتي حرة مش عاوزة تروحي بردة انتي بس انا من رأي لازم تروحي وتقطعي رجلك من عنده بالتدريج يعني بدل ما كنتي بتروحي كل يوم خليها كل يومين او مرتين في الاسبوع لحد ما خلاص مش تروحي نهائي واعملي اي حجة ليه علشان مش تروحي قالت طيب واسكت مش اتكلم قولت بلاش هبل انتي ولا كأنك عرفتي شيء واحتفظي لنفسك بالسر ده سلاح يحميكي من اي خطر من الشيخ قالت بس مش معايا دليل قولت في اي وقت حصل ليكي مشكله معاه واحتاجتي الدليل انا موجود وباعطيكي الي يحميكي منه ويخليه يخرص مدى حياته قالت مش عارفه ارد ليك جميلك ده ازاي قولت انك تقفلي بوقك ومش تفتحيه خالص قالت انت تأمرني مش هتكلم بس وقت الخطر هألجأ ليك قولت ليها وانا موجود تحت امرك في اي وقت قالت تسلم وده كان ظني بيك وباعرفك رجال قد كلمتك قولت ماشي ياقمر ياله قومي علشان تروحي لبيتك قالت مستحيل قولت ليه قالت انا لسي عاوزاك قولت هو انتي مش بتهمدي خالص قالت وحشتني كتير ومش باشبع منك قولت يعني عاوزة ايه دلوقتي قالت نفسي تنام معايا زي اول مرة نمت معايا فيها وتنيكني برومانسيه مش بعنف عاوزة احس بحنانك ومتعتك مش بالعنف قولت طيب تعالي نامي جنبي هنا وقامت بدل ماتنام جنبي نامت فوقي وبقت تبوس في وانا العب في بزازها وجسمها وطيزها وهي بتحك كسها في زبي لحد ما وقف وراحت نزلت علي زبي ترضع فيه وبعد شويه رجعت تاني تقعد عليه ومسكت زبي ودخلته في كسها لحد لما دخل زبي كله في كسها ونامت علي وشوفت في عنيها المحنه والشهوة ولاقيتها بتقولي نفسي زبك ده مش يخرج من كسي خالص قولت افرضي عاوز اعمل حمام قالت كسي الحمام لزبك اعمل فيه الي انت عاوزة ونزلت تبوسني من شفايفي وبقت تتحرك علي زبي وبقيت اقلبها زي ما انا عاوز ونيكتها برومانسيه احلي من النيكه الاولي لحد لما نزلت تاني في كسها وهي حضناني مش عاوزة تسيبني اقوم من فوقها وانا قولت ليها المره الي جايه اعملي حسابك عاوز انيكك من طيزك قالت مافي حد ناكني منها قبل سابق قولت يبقي زبي الي هيفتحها قالت وانا وطيزي وكسي خدامين لزبك يعمل فيهم الي هو عاوزه قولت طيب ياله قومي روحي لبيت الحين وبعدين نبقي نشوف هنتقابل فين وبلاش تيجي هنا تاني علشان مش عاوز مشاكل ومش عاوز حد يعرف انك بتيجي هنا قالت طيب بس لما اتصل بيك رد علي قولت طيب وانا لو كان معايا حد وكنسلت اتصالك يبقي تفهمي اني مش عارف اكلمك ولما ابقي لوحدي هاكلمك قالت حاضر الي تشوفه قولت طيب ياله قومي اغسلي والبسي علشان تروحي لبيتك قالت طيب وبالفعل قامت غسلت ولبست وسلمت علي وخرجت وانا قومت اخدت دوش ورجعت تاني مكاني اكمل نوم .........؟؟؟؟؟؟؟

اكمل ليكم الجزء القادم .........!!!!!
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%