NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,983
نقاط
19,256
/ h5dquba/shemale%20(56).gif
الجزء الثامن عشر قولت ايوة يا حلاوتك لما اشوف بقي سيادتك كنت بتعمل ايه مع العنود المهم قعدت اتفرج عليهم وكان الامر عادي في البدايه كان بيبوس في العنود ويلعب في جسمها والعنود برده ماسكه زبه وتلعب فيه وقاموا الاتنين قلعوا كل هدومهم وقربت العنود منه وقالت ليه انا الاول ولا انت الاول قال ليها ابو خالد انا الاول علشان اتسلطن واقدر اظبطك كويس قالت ليه طيب ثواني اروح الحمام قال ليها روحي يا حلوة ومش تتأخري علي المهم دخلت العنود الحمام وبعد شويه رجعت وكانت صدمه لي اولا صدمه فرحتني لانها هتخرجني من تحت سيف ابوخالد ثانيا صدمني لانه طلع خول ابن الكلب وجاب العار لكل الرجاله وضحكنا عليه احنا التلاته وقالت الجوري دا طلع لوطي وخول قولت ليها ايوة ابن الكلب بيهددني وهو اصلا متناك وخول بس لما اشوفه و ليه اشوفه استنوا طلعت التليفون من جيبي واتصلت علي ابو خالد المهم رد علي وكان فرحان وبيقولي بالسرعه دي لاقيته قولت ليه ايوه انت عندك واتس اب علي الرقم ده علشان ابعت ليك صورته تشوفه وتتأكد منه قال لي ايوة سجلني عندك وهيظهر الواتس تبعي علي طول قولت ليه طيب انتظرني شويه وقفلت معاه وجريت الفيديو وصورت ليه فيديو 3 دقايق وبعته ليه وقولت ليه اتفرج وقولي رايك بعدين مش دلوقتي لما ابقي اشوفك قالي طيب ورحت قافل التليفون خالص علشان لا يبقي اتصال ولا حتي نت ورجعت تاني الفيديو من اول خروج العنود من الحمام وكانت العنود خارجه من الحمام ولابسه الزب الجلد وماشيه وهو قدامها زي الراجل بالظبط وكان في ايدها عصايه بطول متر تقريبا وكان لونها اسود مش عارف اذا كانت خيرزان وملفوف عليها لزق اسود ولا اصلا هي جلد ناشف المهم لاقيت العنود بتقرب من ابو خالد ومرة واحدة ضربته بالعصايه علي رجله صوط ابو خالد من اثر الضربه وقالت ليه بتصوطي يا بيضه ياله يا خول علشان تشوف زبي عاوز منك ايه ولاقيته بيقول ليها تحت امرك يا اميرة ضربته تاني جامد وقالت ليه اميرة برده يا متناك قال ليها اسف يا ملكه نسيت نفسي وارحميني قالت ليه مش هارحمك ولازم اعلمك الادب ولا فالح تروح للعيال والهنود ينكوك وسايب زبي ده لمين يا خول يا متناك دا انا جيبته مخصوص علشانك وعلشان مافيش حد ينيكك غيري يا خول ياله يا حلوة افتحي الدولاب والبسي لي حاجه حلوة علشان مزاجي يتعدل واعرف انيكك مظبوط من طيزك يا لبوة وراح ابو خالد قعد يختار في حاجات من الدولاب وبقي يطلع ويوريها للعنود وهي تقوله لا شوف غيره لحد لما جاب ليها طقم حريمي اتراهن لو كانت اي واحد من الي بيقرى القصة مراته لبسته او واحدة من الي بتقري لبسته لجوزها كان عبارة عن كلوت فاتله والقطعه الي قدام اصلا مش بتداري الكس يبقي هتداري زبه ازاي والستيان كان فاتله برده ويادوب قطعه صغيرة من الستان علشان تغطي الحلمه بس والباقي كله فاتله المهم قالت العنود البسي ياله يا متناكه وعاوزاكي تغنجي وتدلعي يا بيضه دى ليلتك الليله لازم ابسط يا حلوة بس برده لازم اتبسط منك والا مش هارحمك قال ليها حاضر يا مولاتي شاورت ليه وقالت تعالي اركع وارضع في زبي يا حلوة وراح ابو خالد بسرعه ركع قدامها ومسك الزب الجلد يرضع ويمص فيه ولا اجدع شرموطه وزي الملهوف عليه او الي كان محروم منه بصيت لاقيت العنود ضربته بالعصايه علي ظهره جامد وبتقول ليه براحه يا متناكه هتعوريني هو هيخلص ماهو قدامك مش هيطفش وكان ابو خالد بيئن من الضربه ومش بطل رضعاه في الزب وبعد فترة ضربته تاني نفس الضربه وبتقوله ياله اتعدلي يا لبوة عاوزه ازخبك في خونك لاني هيجت يا حرمه ( ازخبك في خونك يعني انيكك في خرم طيزك ) وراح ابوخالد عمل وضع الفرسه علي السرير وركع علي حرف السرير وكانت العنود واقفه علي الارض ولاقيت العنود بتفتح درج الكمودينو وطلعت منه انبوب زي المرهم ودهنت منه طيز ابو خالد والزب الجلد ورمت الانبوبه علي السرير جنبهم وقربت الزب من طيز ابو خالد وبقت تقوله ايه يا بيضه عاوزة ايه قال ليها ابوخالد بلهجة استرحام ارجوكي دخليه في طيزي نيكيني بزبك الحلو ده ارجوكي راحت العنود ضربته علي طيزه بالعصايه وقالت ليه لما زبي حلو بتروحي تتناكي بره ليه يا شرموطه وراحت العنود قربت زبها من طيزه وبقت تلعب في طيزة من بره واحده واحده وهو يصرخ ويسترحمها ويتأوه ويوحوح زي الشرموطه الي بتتناك ومرة واحدة زقت العنود الزب الجلد في طيزة الغريبه ان طيزة بلعت الزب من غير اي مقاومه ولا اي شيء قولت بصوت عالي يانهارك اسود هي دي طيزك ولا بلاعه ضحكوا علي كلامي المهم فضلت العنود تنيك في ابوخالد فترة طويله بكل الاوضاع بدون استراحه لحد ما قالت العنود عاوزة لبني فين يا متناكه في طيزك ولا في بوقك قال ابو خالد في بوقي عاوز اشربه انا عطشان ونفسي اشرب قالت العنود اتعدل ياله بسرعه راح ابوخالد نزل علي الارض وسند ظهرة للسرير ونام براسه علي السرير والعنود كانت بتفك الحزام الي بين رجليها و طلعت فوق بوقه خدته بين وراكها وكان كسها علي بوقه وراحت عملت حمام ميه في بوقه والمتناك ابوخالد بيشربه لحد لما خلصت العنود ميتها وقالت ليه كدا يا شرموطه سيبتي اللبن ينزل من بوقك علي السرير قال ليها ابوخالد انا اسف يا مولاتي زبك كان بينزل بسرعه ومكنتش لاحق اشرب كل اللبن قالت العنود لازم تتأدب ياله قومي يا شرموطه علي السرير ونامي علي بطنك قام ابو خالد ونام علي بطنه والعنود راحت تضربه علي طيزه وتشتمه علي الي عمله وضرب بصراحه انا قولت الراجل ده طيزه هتتعور من كتر الضرب المهم بعض الضرب المبرح ده قالت العنود ياله يا لبوة عاوزه انيكك تاني عاوزة انزل تاني واتعدل ابو خالد وهي طلعت علي السرير ودخلت الزب الجلد في طيزه وقعدت تنيكه تاني وفضلوا شويه علي كده وبقت العنود تقلبه باوضاع تانيه وتشتمه وابو خالد زي الشرموطه تحتها وبعد فترة تقريبا نص ساعه قالت العنود عاوزه انزل ياشرموطه قال ليها نزلي يا مولاتي قالت فين يا متناكه قال ليها في طيزي قالت ليه ياله اتعدلي يا لبوة وخرجت العنود الزب من طيزه وراحت تحلت الزب خالص من وسطها المرة دي وابو خالد لاقيته عمل وضع من بتوع اليوجا رفع رجليه جامد وسند ظهره بايده علي السرير وكانت رجليه جايبه راسه ومفتوحين جامد والعنود راحت عليه وبقت تعمل حمام ميه في طيزه المفتوحه زي البلاعه لحد ما خلصت وقالت العنود ليه تاني يا شرموطه وقعتيهم بره طيزك تاني علي جسمك وعلي السرير انا غلبت فيكي اعمل معاكي ايه يا لبوة وكانت العنود بتكلمه الكلام ده وهي ماسكه زبه بتلعب فيه وكان واقف في ايدها ومتصلب جامد ولاقيت ابوخالد خلع نفسه من تحت العنود ومن غير اي كلمه نيمها وراح ينيكها في كسها وكان عامل زي الحصان الهائج ومافيش حد قادرة والعنود تحته بتصوط وتتأوه وتقوله كمان متعني زي ما متعتك ياله بسرعه يا حلوة وبقت تصوط وتتشنج لحد لما ابو خالد نزل لبنه في كسها ونام فوقها وقرب شفايفه منها وباسها وقالت ليه العنود اتسلطنت يا بيضه قال ليها لو مكنتش اتسلطنت ما كنت نيكتك دلوقتي وقاموا من علي السرير راحوا علي الحمام غسلوا ورجع ابو خالد يلبس هدومه علشان يخرج والعنود خرجت معاه عريانه ومش شوفتها تاني في الغرفه لانها طفت الاضاءة وقفلت الغرفة وانا قعدت ادور علي فيديوهات تانيه لابوخالد لحد لما لقيت ليه كتير اكتر من عشرة فيديوهات مع العنود ومع ستات تانيه وكمان مع السواق الهندي بتاع العنود والحارس الاتنين كانوا بينكوه مع بعض وبعد ما يمتعوه يروح ينيك العنود الي كانت بتبقي قاعدة بتتفرج عليهم وهما بينكوه واول ما يجي ينيك العنود هما ياخدوا هدومهم في ايديهم ويخرجوا انا روحت جيبت اللابتوب والهارد بتاعي ونقلت كل الفيديوهات بتاعت ابو خالد والي كانوا معاه العنود والستات وغيرهم وروحت علي اللاب توب وحطيتهم عليه وجيبت الفلاشه بتاعتي وحملت عليها شويه فيديوهات علشان لما اقابل ابوخالد قبل ما اكلمه افرجه علشان اذله علي التهديد الي كان بيهددني بيه وبالفعل نقلتهم وكانت الجوري ودانا قاعدين بيتفرجوا علي بيشوفوني باعمل ايه وقالت الجوري هتعمل ايه دلوقتي قولت انا هاعمل الي محدش عمله هاخلي ابو خالد ينزل يبوس نعلي علشان تهديده لي لما اشوف ابن الكلب ده وروحت فتحت تليفوني وشبكته علي النت لاقيت اكتر من عشرين رساله من ابو خالد بيقولي جيبت الحاجات دي منين وازاي انا اتصورت ومين الي كان بيصورني وبيترجاني اني مش اطلعها لحد وهو هيعمل الي انا عاوزة بس استر عليه ومش افضحه روحت متصل بيه زي ما يكون قاعد علي مفتاح الرد وجاوبني بسرعه وهو الي اتكلم قالي ارجوك فهمني جيبت الفيديو ده منين قولت هو فيديو واحد دول كتيير قوي مع العنود والسواق والحارس والستات الشراميط التانيه الي مش اعرفهم قالي ارجوك بلاش الفضيحه قولت ليه الكلام في التليفون مش هينفع قالي شوف الي انت عاوزة وانا هاعمله قولت ليه انت في اي بيت منهم قالي انا عند الاولي قولت يعني مش الهنوف قالي ايوة قولت خلاص قابلني عند الهنوف بعد ساعه قالي مش هينفع قولت ليه مش هينفع قالي مرات ابني خلفت واحنا هنا فيه ضيوف بكرا من الصبح اروح هناك وادق علي رقمك واخليك تيجي قولت دلوقتي الليله ومش بعد ساعه كمان اقل من عشر دقايق قالي ارجوك قولت اديني العنوان قالي مش هينفع قولت خلاص براحتك بكرا هتلاقي كل الفيديوهات علي النت وكمان اسطوانات بالفيديوهات هاوزعها علي الناس الي يهموك وتهمهم قالي حرام عليك هتخرب بيتي قولت خلاص ياله بينا دلوقتي من غير ماتنطق قالي طيب قولت فين العنوان واداني العنوان وكان البيت قريب جدا مني تقريبا 15 دقيقه مشي علي رجلي وانا اخدت الفلاشه وقومت علشان اخرج قالت الجوري وين رايح قولت اكيد سمعتي قالت خد بالك ممكن يغدر بيك قولت مش تخافي مش هيقدر يعمل شيء روحه في ايدي قالت طيب ابقي اتصل بي دايما طمني قولت ليها طيب ياله سلام وخرجت بسرعه وركبت السياره ومشيت روحت علي فيلا ابوخالد يادوب وصلت قدام الباب ولسي هانزل ادق الجرس لاقيت ابوخالد قدامي في سيارته ركنت سيارتي علي جنب وهو كمان ركن سيارته علي جنب وروحت ليه وسلمت عليه لاقيته بيفتح الكلام وبيترجاني قولت هنتكلم في الشارع كده ينفع انت عاوز تفضح نفسك قالي طيب ندخل البيت بصيت ليه وقولت طيب ليه مش دخلت سيارتك المنزل قالي لازم ارجع للضيوف مش هاقدر اتأخر عليهم وارجوك مش تأخرني قولت دا يعتمد عليك عاوز تخلص مش هنتأخر يادوب خمس دقايق بس قالي طيب ياله ندخل وراح علي الباب الصغير فتحه بالمفتاح ودخلنا وقفلنا الباب ورانا واتجهنا لباب المنزل وفتح ودخلنا جوه لاقينا الشغاله في الصاله واقفه بس اول ما شافت ابوخالد اتسمرت مكانها وبقت مش عارفه تنطق قال ليها روحي حضري شاي للضيف بسرعه قالت حاضر يا سيدي وسألها وين المدام قالت في غرفة النوم قال روحي ناديلها جريت الخدامه علي غرفة النوم واحنا روحنا قعدنا في الصاله يادوب قعدنا لاقيت السواق الهندي خارج من غرفة النوم يجري وفي ايده هدومه كان بيداري بيها زبه وطلع خارج البيت انا شوفته ضحكت وبصراحه مش استغربت لانه اصلا عرض علي انيك الهنوف مقابل الزب الجلد المهم جات الهنوف وكانت لابسه قميص نوم وفوقه الروب واثر النيك واضح عليها وكانت قافله الروب واول ما شافتني سابت الروب يتفتح وجات علي ترحبت بي وقالت مش قولت ليك اني هاشوفك تاني قولت انا جاي بمزاجي مش بمزاج حد قومت سألتها في كمبيوتر او لابتوب عندك قالت ايوه فيه لابتوب قولت طيب هاتيه انا عاوزة قالت ليه قولت من غير ليه قالت طيب وقامت راحت تجيبه لاقيت ابوخالد بيقولي حرام عليك بلاش تفضحني هي مش تعرف حاجه ولو عرفت هتزيد في سيطرتها علي وهتبهدلني وتذلني قولت لازم تعرف وكمان انت هتنفذ الي هاطلبه منك قالي هانفذ الي انت عاوزة محتاج فلوس باعطيك حتي تشبع قولت ليه لا مش محتاج فلوس انا عاوز حاجه تانيه قالي عاوز تنيك الهنوف نيكها وقت ما تحب قولت هانيكها بس اصبر وانا باكلمه لمحت شاشه كبيرة روحت عليها وشغلتها ودورت علي مكان فلاشه فيها وبالفعل لاقيت المكان في الجنب وركبت الفلاشه فيه ومسكت الريموت وروحت علي مخرج اليو اس بي وشغلت الفلاشه وجيبت فيديو من الموجودين وشغلته ويادوب اشتغل رجعت مكاني وفي ايدي الريموت وجات الهنوف وهي جايه بتقولي انا جيبت اللابتوب قولت ليها مافيش داعي الشاشه قامت بالواجب وزيادة راحت تبص للشاشه ولما شافت جوزها واحدة ست غير العنود لابسه الزب الجلد وبتنيكه وقع اللاب توب من ايدها علي الارض وقالت يالهوي هو انت كنت بتتناك من مين ومين دي اصلا اه ياراجل يا خول تروح تتناك من حريم وبعدين تنيكهم وتسيبني قولت ليها بس اقعدي يا هنوف مالك زعلانه ليه قالت زوجي طلع خول قولت ولا تزعلي ما انتي شرموطه وبتتناكي من غيره قالت انا باتناك من غيرة بعلمه لانه سايبني ومش بيجي ينيكني الا كل شهر مرة او اتنين وهو عارف بكدا قولت دي مشاكلكم حلوها براحتكم بس دلوقتي لازم اعرف شيء ابوخالد بيهددني انه يفضحني قدام زوج ام فهد وهيا علشان انا نيكتهم قالت شوف الراجل الخول انتي قولت ليه انك عاوز رقمه علشان تشكره انك خلتني مبسوطه لما قولت ليه عليك وانت من طرف مين قولت لا ياستي دا كان جاي يهددني لانه كان عاوز الزب الجلد ده قالت الهنوف وهي بتبص ليه اه يا خول بقي كدا وانا الي وثقت في كلامك طيب بس اصبر علي قال ابوخالد دلوقتي عاوز ايه يا طارق وانا هانفذه قولت اولا عاوز اعرف مين الستات الي كانوا معاك في الفيديو وثانيا عاوز انيك مراتك قالي هاقولك علي الستات واسمائهم ولو عاوز كمان ارقام تليفوناتهم قولت ليه تمام ومراتك قالي اهي قدامك نيكها قولت لا دي انا نيكتها انا عاوز التانيه بص لي واتنفض من مكانه وقالي لا مستحيل مقدرش قولت خلاص براحتك قالي ياطارق ارحمني انت كدا بتدمرني قولت ليه ما انت كنت عاوز تدمرني من قبل ولا نسيت قالي ارجوك سامحني واستر علي وبلاش الفضايح قولت خلاص نفذ الي قولت ليك عليه قالي صعب قولت خلاص بلاش توجع راسي انا مش فاضي ليك وقومت من مكاني واتوجهت علي الشاشه واخدت الفلاشه علشان اخرج وبالتفت ليهم علشان اخرج لاقيت ابوخالد جاب السيف الي كان علي الحائط وانا كنت فاكرة ديكور وقالي انا هاخد الفلاشه واقتلك وادفنك ومحدش هيعرف حاجه عن الموضوع ده روحت من غير تفكير رامي الفلاشه تحت رجله وقولت الفلاشه معاك بس انا معايا نسختين تانيين ولو مش خرجت من هنا وعملت تليفون اني سليم هيبلغوا الشرطه ويقدموا الفيديوهات للشرطه دليل ضدك دا غير السيارة الي واقفه قدام البيت انت فاكر انك تقدر تعمل حاجه ولا فاكر اني جاي هنا برجلي بعد ما عرفت اني فضحتك وكشفت سرك اني مش هأمن نفسي منك تبقي اهبل راح رامي السيف من ايده ورمي نفسه علي الكرسي قعد عليه والهنوف بتبص للي بيحصل ومش مصدقه حاجه خالص وقالت كدا فضحتنا والعمل دلوقتي قولت للهنوف هانتظر تليفون منك او منه بالموافقه علي اني انيك مراته التانيه قالت بس دي كبيرة بالسن قولت كام سنه يعني قالت 47 سنه قولت عادي مش هتفرق نيكت اكبر منها المهم قدامك مهله يومين زي المهله الي انت ادتهالي علشان اجيبلك الزب وبعد اليومين مش هاقولك علي ايه الي هيحصل وانتم احرار بقي وعلي فكرة اي حركة غدر لي او لمراتي وبنتها او حصل لينا حاجه اطلبوا لنفسكم الموت من الفضيحه بعدها ياله سلام قالت الهنوف طارق ارجوك انا خدامتك اجيبلك الي انت عاوزة اي حرمه اجيبها وتنيكها قولت خلاص وانا طلبت منكم الحرمه قالت ارجوك بلاش دي قولت افهم ليه قالت الهنوف الخول زوجي كاتب كل شيء باسمها حتي البيت ده لو حصل وكلمها في الموضوع ده ممكن ترمينا في الشارع وكمان تفضحنا قولت انا ماليش دعوه كان هو رحمني من تهديداته معايا وانتم احرار ياله سلام وروحت سايبهم ومشيت روحت للباب علشان اخرج وجاتلي فكرة وانا خارج روحت التفت ليهم وقولت علي فكرة علشان الامر يبقي واضح ليك انا هانيك زوجتك الاولي وكمان الهنوف مع بعض وانت واقف بتتفرج عليهم وانا بانيكهم ودا اخر قرار سلام لاقيت الهنوف بتجري علي وتقولي استني ارجوك نتفاهم سيبتها وخرجت وقفلت الباب ورايا وركبت سيارتي ورجعت البيت ......؟؟؟؟؟؟؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%