NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو تعرفي الدكتور عبد الوهاب المسيري له دراسة كبيرة عن تفشي الإباحية في الغرب ودي نتيجتها المختصرة اوي طبعا
للاسف معرفهوش لكن ابحث عنه سهله

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
للاسف معرفهوش لكن ابحث عنه سهله
الإسراف في المتع خلنا نشتاق لزمن الانحراف لما كان الانحراف الشاب يعرف بنات ولا يشرب حشيش اما دلوقتي الموضوع بقا شذوذ دياثة وحاجات لا يصدقها عقل

• عجبني
التفاعلات: دنيا صعبه
زمان كان الاشتياق بين الراجل والست نفس دلوقتى اكيد واقبالهم على الجواز برضو
لكن دلوقتى جيلنا بقي حيموت على الجواز او العلاقات او ..او.. او .. الخ
تفتكروا السبب ايه
هل السوشيال ميديا
ولا المحتوى الجنسي
ولا الانفتاح اللى حاصل

واللى نفس الحجات دى سببت ظهور الميول الغريبه برضو
الممنوع مرغوب🤷‍♂️

الإسراف في المتع خلنا نشتاق لزمن الانحراف لما كان الانحراف الشاب يعرف بنات ولا يشرب حشيش اما دلوقتي الموضوع بقا شذوذ دياثة وحاجات لا يصدقها عقل
فعلا عندك حق

• أتفق
صح وده سبب الانجذاب الكداب
اكيد
المشكلة ان الناس مش فاهمه الفرق بين انك تحب حد
و انك نحب حياته

مينفعش تحب حد من غير ما تحب حياته

• أتفق
اكيد
المشكلة ان الناس مش فاهمه الفرق بين انك تحب حد
و انك نحب حياته

مينفعش تحب حد من غير ما تحب حياته
والمفروض يتقبل العيوب والمميزات مش بنشترى حاجه مثاليه مهما كانت ايه

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
زمان كان الاشتياق بين الراجل والست نفس دلوقتى اكيد واقبالهم على الجواز برضو
لكن دلوقتى جيلنا بقي حيموت على الجواز او العلاقات او ..او.. او .. الخ
تفتكروا السبب ايه
هل السوشيال ميديا
ولا المحتوى الجنسي
ولا الانفتاح اللى حاصل

واللى نفس الحجات دى سببت ظهور الميول الغريبه برضو
انتو الجيل الي بتلبس محزق وملزق وتخرجو برا البيت وبتكدبو على الاب والام وتكوني مرخصة نفسك

• ايه ده
والمفروض يتقبل العيوب والمميزات مش بنشترى حاجه مثاليه مهما كانت ايه
مظبوط
لازم يشوف عيوبه كمال و بلمس في ندوب روحه الجمال

و مل ده مش حيحصل غير لما نبطل نجري علي الحب
و نصلح الي اصلا من المبدايه شايفينه مكسور

لازم نسيب نفسنا
لان كده كده حيصيبنا الي شبه روحنا و حيقعد بدون اي مجهود مننا
او
سيرحل رغم كل حهودنا

انتو الجيل الي بتلبس محزق وملزق وتخرجو برا البيت وبتكدبو على الاب والام وتكوني مرخصة نفسك
جيل كامل اهنته بالشكل ده
انت كده عاقل ؟!

• طب!
التفاعلات: عادل الصعيدي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مظبوط
لازم يشوف عيوبه كمال و بلمس في ندوب روحه الجمال

و مل ده مش حيحصل غير لما نبطل نجري علي الحب
و نصلح الي اصلا من المبدايه شايفينه مكسور

لازم نسيب نفسنا
لان كده كده حيصيبنا الي شبه روحنا و حيقعد بدون اي مجهود مننا
او
سيرحل رغم كل حهودنا
صح ❤❤

جيل كامل اهنته بالشكل ده
انت كده عاقل ؟!
انا عايز أسألك سؤال انتو كبنات مواليد 2000 بيكون شكلكم مرتاحين ولا ديما تفكيركو يا الفلوس يا اما الجنس

تسلميلي 🙏🏼
هي بس ملهاش علاقه بالممنوع و المرغوب
لان ده شئ ثابت في طبيعتنا منذ بدايه الخلق

دابما معتقدين ان الفاكهة المحرمه الز طعما
لاكن عقلنا هو مبدأنا و خطوكنا الحمرا هي الي بتتحكم في اننا ننال رغبتنا فيها و شهوتنا باكثر الطرق صحتده

• عجبني
انا عايز أسألك سؤال انتو كبنات مواليد 2000 بيكون شكلكم مرتاحين ولا ديما تفكيركو يا الفلوس يا اما الجنس
انت ايه اللى بتقوله ده ..انت مريض بجد ..وواضح من اسمك وصورتك انك عندك عقده نقص وجاى هنا تخرجها🤷‍♀️

ومش ذنبى انك محاط ب(فتيات ليل) لكن تغلط فى جيل كامل انا منه مسمحلكش

• الكلام ده مش عجبني
انت ايه اللى بتقوله ده ..انت مريض بجد ..وواضح من اسمك وصورتك انك عندك عقده نقص وجاى هنا تخرجها🤷‍♀️

ومش ذنبى انك محاط ب(فتيات ليل) لكن تغلط فى جيل كامل انا منه مسمحلكش
انا مش مريض يا دنيا علي فكرة انا اسف اني غلط في الجيل الي انتي منه بس انا حبيت اوضح الكلام مابين زمان ودلوقتي تصدقي انا من حوالي سنتين كنت رايح الشغل وفي بنت حوالي 17سنه أو 18سنه تخيلي حلمات بزازها واقفين تحت التيشيرت نص كم

انا مش مريض يا دنيا علي فكرة انا اسف اني غلط في الجيل الي انتي منه بس انا حبيت اوضح الكلام مابين زمان ودلوقتي تصدقي انا من حوالي سنتين كنت رايح الشغل وفي بنت حوالي 17سنه أو 18سنه تخيلي حلمات بزازها واقفين تحت التيشيرت نص كم
اه فعشان بنت مش محترمه نشتم الجيل كله ..تمام ..مش حكمل النقاش ده 👋

عندك حق طبعا
فى حاجة تنى مهمة على فكرة وهى تقع على عاتق البنت او الزوجة وهى الانحراف والانجرار الى الزنا او اللمارسات المشبوهة وبسبب البنت نفسها قبل الراجل البنت من اللى بتشوفة فى الميديا حرفيا بتحاول تطبقة فى البت سواء مع مخدة او حضن عابر وشيطانها ونفسها تبرر لها طالما مفيش علاقة كاملة تبقى فى امان لكن الحقيقى اللى بيحصل انها بتشعر بسعادة كاذبة حتى تصل الى الممارسة الفعلية لكن لو من اول الامر قفلت الباب لكانت سلمت وسلم اهلها من كل مصيبة لن البنت مثل زوجة العزيز يا اما تقول هيئت لك او ان تقفل الباب مباشرة وتحافز على مشاعرها لزوجها فقط
لكن ما شعرت به من متعة لحضية بسبب هرومن السعادة المكذوب فى اول تجربة يجعلها تبحث عن المتعة فى السويشيال ميديا وتبدا تبحث عنها حتى تصل الى الممراسات الشاذة وهذه العلوم معروفة ومدروسة لتدمير الاخلاق اولا والمجتمع ثانيا حتى تشعر بان المحتمع كله كذلك وتعتقد ان الامر اصبح عادى لكن هناك مقولة جميلة ( انزل مصر تلاقى منك الف ) بمعنى لو عايز ناس محترمة هتشوف الناس محترمة ولو عايز شرميط هتلاقى البنات اللى تلاغيك وتلعب معاك باى طريقة سواء محادثة او قصة او شات وبعد ذلك تبناد فى البحث عن غيرها وهى كذلك
الميديا وفرت كل هذا الامور ليس للتسلية كما يعتقد الناس ولكن للكسب المالى البحت ولا يهمهم ان تدمر فتاه او اسرة العبرة فى التريند والربح المادى وانت تتعامل مع ناس متخصصة فى الدراسات النفسية التى تنشر لك ما يسيرك او يجعلك تستمر من خلال محادثات او كتابات مدروسة
حتى تتمدى
الموضوع مثير والبحث فيه كبير ولو كتبت عن الدراسات المعمولة او المكتوبة اكيد الادارة هتعمل حظر
تشرفنا بكم

لا مش قصدي انتي فاهمه غلط هو يعني انا اكيد مش قصدي علي بنت واحده انا شوفت حوالي بنتين في توكتو وحوالي خمس اولاد وزنقينهم في التوكتوك وكانو لبسين الزي المدرسي والكلام كان حوالي الساعة 8.30الصبح يعني بردو طالعين وبيكدبو علي اهلهم

• لا تعليق
لا مش قصدي انتي فاهمه غلط هو يعني انا اكيد مش قصدي علي بنت واحده انا شوفت حوالي بنتين في توكتو وحوالي خمس اولاد وزنقينهم في التوكتوك وكانو لبسين الزي المدرسي والكلام كان حوالي الساعة 8.30الصبح يعني بردو طالعين وبيكدبو علي اهلهم
انت عارف ان جيل دى يعنى ما يقارب مليون فرد ولا المعلومه دى لم تصلك؟!

• أتفق
مودمزيل دنيا هو انتي كام سنه

• لا تعليق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%