NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية روقان حتي النهاية | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 16/10/2022

بص هيا بدايه جامده وكل حاجه بس الجزء ده صغير علي الاخر بس علي العموم عاش عليك + في انتظار الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: قصص سكس و ميدو الكينج
عاااااش يا رايق كمل بس طول الجزء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
الجزء امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
شغل عالمييييييي منتظرين الجديد يا كينج
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
هو انت مستنى الوحى يفشخ خيالك ولا ايه ليه التاخير
 
عاش الجزء جامد وكل حاجة بس حاول تظبط الكلام لان فيه كلام كتير ملخبط وكدة غلط الواحد مش بيعرف يقرأ بمزاج خلصانة
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
هو انت عندك كام سنة لانك بتقول ابنك في تالتة انا بحسبك شاب
 
بنت عمك الموز ومراته هما اللى ضربوك فى بقك مش اللى تحت اللى تتكلم منه
 
هو انت عندك كام سنة لانك بتقول ابنك في تالتة انا بحسبك شاب
هو انت مفكر اللى هنا مراهقين ده اكترهم عندهم من 40 الى 50 ويمكن تلاقى جدو هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: ليلي احمددد و ميدو الكينج
الاول : الف الف مبروك لأبنك نجاحه في الثانويه
ثانيا : برضه حلو مع ان القصه لسه مش قيد النقد لان القصه لسه مش واضحه
ثالثا : بالنسبه لحجم الجزء هو كبر شويه بس لسه عند كلمتي لو هينزل يومي او كل يومين فالحجم ده كويس لو أسبوعي يبقى المفروض يكبر شويه كمان
رابعا : مش مهم مشاهد الجنس بس المهم الاحداث يعني خلي الجنس يخدم الحدث مش الحدث اللي يخدم الجنس
خامسا : حدد ميعاد نزول الاجزاء
أخيرا اتمنى ليك التوفيق في قصتك وفي حياتك
 
  • حبيته
التفاعلات: ميدو الكينج
كمل ي كبيرررررررررررر
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاول : الف الف مبروك لأبنك نجاحه في الثانويه
ثانيا : برضه حلو مع ان القصه لسه مش قيد النقد لان القصه لسه مش واضحه
ثالثا : بالنسبه لحجم الجزء هو كبر شويه بس لسه عند كلمتي لو هينزل يومي او كل يومين فالحجم ده كويس لو أسبوعي يبقى المفروض يكبر شويه كمان
رابعا : مش مهم مشاهد الجنس بس المهم الاحداث يعني خلي الجنس يخدم الحدث مش الحدث اللي يخدم الجنس
خامسا : حدد ميعاد نزول الاجزاء
أخيرا اتمنى ليك التوفيق في قصتك وفي حياتك
من الكومنتات اللي بس اللي بتشجع بيها جدا
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
التفاعلات: ميدو الكينج
كمل بس الجزء صغير

اهلا ي بشوات دي اول قصه لي بالمنتدي وهتكون بالعميه وي ب تعجبكم
القصه دي حقيقيه مع تغير الاسماء واضافة حاجات بسيطه كده وهتكون اجزاء كتير وهتكون متسلسله لو شوفت دعم منكم يا بشوات هكمل وهتكون القصه 70% احداث 30% six

.....................................................
الجزء الاول
يلا البدايه
قبل ما اخش في القصه انا بحب الدلع في الكلام يعني متستغربش اني بقول الكلام ده هتقولش مش ابن بيه لا بيه ابن بيه 😂 ي بيه
.........................................
هنتعرف علي عيلتي كده بس في الاول
ابويا/ ( عبد المقصودي بيه) 58 سنه صاحب شاركات بترول وهيصه كبيره سعتك
امي/ ( نهله) 50 سنه مديرة دار ايتام وسيدة مجتمع
احنا 4 اخوات انا طبعا بس هسيب نفسي للاخر تمام
اختي هدير 27 سنه مخلصه طب ومتجوزه دكتور قلب كبير
اختي/ منار 25 سنه مخلصه حقوق ومخطوبه لمحامي مش سالك 😂
اختي كريمة 23 سنه دي بقا اختي المقربه لي جدا جدا ومش مخطوبه

كل الشخصيات هتظهر بعد كده وهنقول عليها بحسب الاحدات

انا/ بقا king محمد 30 سنه خريج حسابات ومعلومات ودماغي متركبه في كل حاجه هتشوفو العجب وساعات شمال
انا بقا شاب وسيم جدا بحب الرياضه جدا وبنزل جيم يوميا وفورمه كدا طولي 185 وعيني بني غامق عيني وسعه
بس بحب الهدوء جدا وبعيد عن فلوس ابويا ملايين يابا الحاج بس انا بحب اعتمد علي نفسي هتشوفني تقول اني شقيان وطالع عيني يلا بقا نبد.
..............................
الجزء الاول
هنبداء وانا في اخر سنه في الكليه دي
انا كنت شاطر بس في الامتحانات يعني مكنتش بحضر اي حاجه ولا محاضرات ولا اي حاجه بس بقفل كل الامتحانات امتياز ي حبي
كنت قاعد في مكان في كافيه الجامعه لوحدي دخل عليا قمر كده لو في اعلي من القمر قول بقا اللي انت عايزه عليها البت قصيره كدا بس مش قوي صدرها كده حاجه جمال وجسمها متقسم جمل يابا الحاج وطيزها بقا ملبن بس كانت بتلبس واسع هتقولي عرفت منين هتعرف بقيت القصه كانت اصغر مني بسنه اسمها ( هدي حمدي) جت
هدي/محمد ممكن تشرح لي حاجه
انا/ مردتش عليها تقيل بقا دي شخصيتي
هدي/ تاني مره محمد
انا / نعم ارغي
هدي / انت بتتكلم معايا كده ليه
انا / بقوم احاسب وامشي
هدي / خلاص اسفه ممكن تشرح دي لي
انا / احا في نفسي ده حاجه تتفهم علطول قاعد اشرح وهي قاعده سرحانه في وشي
انا / خلصت شرح وسبتها ومشيت من غير ما اتكلم
هتقولي عليا بارد وبتعمل في البت دي ليه كده هتعرف اصبر بقا
خارج مروح من الجامعه وماشي علي رجلي مع اني ممكن اركب 10 عربيات بس افتكر اني قولت بعتمد علي نفسي
صوت / لقيت حد ماشي ورايا اقف يلا اقف ي فقر
انا / مين محمود صحبي الوحيد واعز حاجه عندي ابوه ملك الجامعات الخاصه هوه كان مسافر امريكا
محمود /نزل من العربيه بتعته كان راكب فيراري نزل وخدني بالحضن جامد
انا/ اهدي يا منار 🤌
واخته بالحضن شويه اعز صاحب لي وكاتم اسراري من صغرنا مع بعض حمد ... علي السلامه ي حبيبي
محمود / رايح فين يا فقري
انا / مروح التجمع
محمود/ تعاله اركب اوصلك ولا نطلع علي الكافيه انت وحشني
انا/ ي عم خليك بليل بقا لان تعبان جدا وعايز انام ركبنا ووصلنا الفيلا بالتجمع الخامس يلا نتقابل بليل
محمود/ ماشي يا فقري قبل ما اتكلم لقيت البودي جارد جه اتفضل محمد بيه
انا/ خد يلا انا قايل اي انا اسمي اي
هوه / محمد بيه
انا/لا اسمي اي
هوه/ محمد
انا /ايوه كده وكنت لسه هضربه قلم بس صعب عليا قلبي رهيف بقا
دخلت الببت لقيتهم كلهم قاعدين انا دخلت علطول ودخلت الغرفه بتاعتي
حوار ابويا وامي واخواتي
امي / هوه هيفضل كده يعني مش هيعبرنا
ابويا / سبيه بكرا يجي لي ويقولي عايز اشتغل معاك وانا مستني الفرصه دي بس
اختي منار / ي جماعه سيبكو منه ده غبي وحمار
ابويا / بس يا بنت ده اخوكي الكبير
منار / اسفه يا بابا
اختي كريمه / قاعدة ومضايقه علشان اللي منار قالته عليا ومن الكلام اللي بيتقال قامت جت عني الغرفه دخلت مره وحده
انا/ كنت بقلع لسه وواقف بالبوكسر قولت مش في ام باب ي بت انتي
كريمة / اسفه خلاص
انا/ تعالي اقعدي لما اللبس الشورت قعدة علي السرير وانا علي المكتب علي الاب ده جايبه تقسيط ايوا تقسيط متستغربش مالك يا بنتي
كريمه / مضايقه عشانك يا محمد
انا/ سيبك انا كده كده هسيب الفيلا وامش
كريمة / قاعد تعيط وتقولي لا يا محمد متسبنيش انت كل حاجه لي في الدنيا اخويا وصحبي وكل حاج
انا / روحت ليها وقاعد علي السرير جنبها وقولت ليها انتي شايفه ان حد معبرني في البيت ده مع اني الكبير محدش بيحس بي انا ماشي وحيد في كل حاجه ملقتش حنان الام والاب ولا الاخوات الا انتي في كمية حنان ي فتحي وبضحك وبمسح دموعها وهي بتضحك ببراة ******* مع ان هي كبير
ضربتها علي كتفها قالت اه ختها في حضني وقولت ليها عايز شاي ي معلم
كريمة/ طيب حاضر من عيني
انا / بس الشغاله متعملش الشاي ي فتحي اعملي انتي وساده
اختي / حاضر
انا/ ريحت علي السرير وغفلت جه لي فكره قومت اعملها علي الاب عملت برنامج حمايه كده كده لسستم الشركات برنامج قوي جدا وعملت عرض البرنامج علي النت وانا عارف ان فقر ومش هيحصل حاجه الشاي جه شربته ونمت 4 ساعات وقومت علي فون
محمود/ الو اي يلا
انا/ اي يا زفت احنا هنبدا بقا انا نايم
محمود / قوم يلا عشان نخرب الدنيا
انا /مش انت متجوز خليك مع مراتك شويه قالي يلا يعم
انا /ساعه واكلمك
البدايه الي الروقان
قومت شوفت الاب وكانت في مفاجاة مكنتش متوقع كده
لقيت 100 واحد حجز البرنامج والبرنامج كان 1000 دولار
انا كنت مستغرب الصراحه الفقر راح وهتلعب معايا باين 😂
دخلت الفيزا بنك في دبي ابويا كان عامل حساب لي هناك وقولت له متحطش فلوس مش عايز حاجه منكم وبقا في حسابي دلوقت 100 الف دولار وحطيط حساب البنك في موقع شراء البرنامج الموقع يحول لوحده علي البنك عملت تحديث للبرنامج عشان الاختراق وكده لان هوه قوي جدا
روحت دخلت اخد دش وطلعت ولبست طلبت اوبر وقولت الف في البلد شويه افكر في اللي حصل نزلت في كافيه في منطقه راقيه جدا بدون ذكر اي اسماء الكافيه قاعد كده وانا بحب الهدوء وانتو عارفين لقيت بنتين لا مش بنتين دول فرصين اوبا طيز اي لان بحبهم ولا صدر اي فظيع حاجه كده جميله قوي
هذكر البنات بالارقام دلوقت تمام
بنت 1 /بتتكلم بصوت عالي وضحكتها عاليه
انا /روحت ليهم من مكاني لوسمحت صوتكم عالي ممكن الصوت ينخفض بكل احترام
لقيت البنت 1/ بتبص عليا بصه من فوق لتحت بتضحك وتقولي يلا يابا من هنا
انا / بتقولي اي يا فندم
البنت 1/ يلا من هنا يلا
انا /احااااا انتي بتقولي اي بنت المره يلا دي تقوليها لبابا في البيت احا
البت 1/ طيب انا هعرفك انا مين وهعمل فيك اي
انا/احا انا كل ما اكلم حد يقولي الكلمتين المتنكين دول بقول للبت كده
انا بردك مش باين عليا اني ملياردير زي ما انتو عارفين
البت1/ طيب انا هعرفك
الناس ادخلت وانا روحت اقعد مكاني ربع ساعه واحا علي اللي حصل عربيات بالهبل وبوكسات وشرطه وهيصه احا هوه انا قاتل ولا اي بالضبط
دخل راجل كبير ومعاه كمية حرص بنت متناكه وهو لابس بادله فخمه كدا
الراجل /هوه فين
البنت / هوه ده وبتشاور عليا
الراجل / للمعاه جيبوه الواد ده
انا / روحت معاه واكلت ضرب جامد صعبة عليا نفسي وقاعد اعيط
الراجل/عشان تعرف انت كنت بتكلم مين
انا / مش قادر اتكلم من كتر الضرب والعيط
الراجل / شوف يا بني في حاجه في جيبه كده
البودي جارد / بيقلب في جيبي وطلع البطاقه اتفضل يا فندم
الراجل شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حد في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي حالا
يتبع
.................................
وكده يبقا خلص الجزء الاول من قصتنا لو عايزيني اكمل قولوو لي وادعموني ولوو في حاجه قولو لي في الكومنتات
انا بحب النقد البناء من اخواتي سلام يا احلا اعضاء ❤️

اول حاجه الف مبروك لكل اللي نجحو في الثانوي النهارده ولابني كمان مبرك يا شباب

اهلا ي حبيبي انا سعيد جدا بالكومنتات اللي شوفتها وبشكركم كلكم علي الدعم ده وده اللي شجعني اعمل الجزء
ده



الجزء ده التاني ده هيكون حاجه كده من المفاجئه حقيقي 65%
حصل مع تغير الاسماء والارقام والاماكن واضافة بعض الحاجات كده


لو لقيت تشجيع منكم هكمل الباقي من الاجزاء والسلسله دي والسلسله التانيه بس قولو لي بردك رايكو لاني بقبل النقض البناء


...........................
الجزء الثاني
من روقان لحد الاخر
الجزء اللي فات وقفنا عند
الراجل/ شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حدي في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي
الراجل / حاضر ي عز بيه
وفعلا جه الدكتور واكل وكل حاجه جت بعد ما اكلت ضرب ابن متناكه وشي وارم وايدي اليمين مكسوره ومتجبسه وجسمي مكسر جامد
عز/ وصل راجل كبير في هيبه فشيخه كده 60 سنه كده طويل ووشه قمحي شويه ورراه كوم بودي جارد
الراجل/ اتفضل ي عز بيه نورت
عز /اطلعو بره كدا كله
اوامر ي عز بيه حاضر
انا / احا شكلي هتناك ولا اي انا معتش قادر خلاص
عز / فاضل باصص عليا كده خمس دقايق وبدا يتكلم
متخفش خالص واهدا كدا ي بني
انا / ساكت وفي دماغي في اي ي جدع انت لو ناوي تكمل انا ميت ومش قادر وساكت مش برد وشويه واتكلمت حضرتك مين انا بتكلم وخايف من اللي شوفته انا كنت برد علي اللي هي عملته معايا لان اخت تهزيق جامد حضرتك
وانا مش قادر اتكلم و اجيب كلمه من هنا لهنا
وعز / بيضحك جامد اوي
انا/ احا هوه طلع اهطل ولا اي ولا بيخوفني ولا اي انا معتش عارف
عز / سكت مره واحده كده وفضل باصص لي كده دققتين
عز / اهدا يبني متخفش وقعد يضحك بردك
انا / احا هوه احنا هنفضل كده كتير
عز/ سكت كده انتا اسمك اي
انا / محمد عبد المقصود
عز / طيب انت بقا محمد عبد المقصود ابن عبد المقصود بتاع شركات البترول الفشيخ
انا/ تيت تيىتي جمعت كده اه انا مش فاهم اي حاجه خالص عايز افهم بس
عز / هقول ليك الصدفه والقدر اللي جمعنا مع بعض
انا عز عبد المقصود عمك
انا/ نعم احنا هنهز ولا اي حضرتك
عز/ ضحك 😂
انا / في دماغي ابو اللي جايبك اخلص انا حضرتك بابا معندوش اخوات وهو قالي كده كل ما اسأل يقولي انا وحيد ومعنديش اخوات وابويا وامي ماتووووو
عز /هوه قالك كده اه قوله حمرا
انا / في عقل بالي احترم سن اهلك بقا ي عيل
عز / انا هعرفك كل حاجه اصبر بس انا هتكلم وانت مط متتكلمش خالص الا لما اخلص
انا / حاضر اتفضل
انا عز المقصود تمام اخو ابوك احنا كنا شغالين في كل حاجه مع بعض لان جدك وزع الورث علينا وهو عايش تمام
انا /هوه جدي عايش
عز / اه جدك ونينتك كمان
انا / ده انا اهطل بقا خالص بقا كده علي الاخر
ادا لكل واحد 400 مليون حلوو ومتستغربش جدك من اعيان عائلات اسوان ووارث كتير وهوه زودهم وكان شغال في كل حاجه
انا / في دماغي خخخخخخ انت بتقول اي
وبعدين ي بني هتسبني اكمل ولا لا
انا /ساكت اهووو
عز/ لا انت قاعد تسال في دماغك سيبك منها بقا
وخليك معايا
انا /حاضر كمل حضرتك
عز / جدك وزع دول بس علينا وساب الباقي لبعد ما يموت
انا / هوه لسه في
عز /اه
انا / هوه انا عيل ولا اي يا دنيا ي بنت الشرموطه انتي
عز/ اصبر بس هكمل ليك
بعدوما جدك وزع الورث ابوك مكنش عارف يعمل اي بالضبط
انا/ مممممم امال اللي عنده ده اي
عز / ده انت بارد زي ابوك 😂 اسمع الباقي
عز / قولت لابوك بص يا سيدي احنا هنعمل شركة
المقاولات
حوار بين ابويا وعز
ابويا / طب انا مهندس بترول انت محاسب تعرف اي في المقاولات
عز/ احا يلا انت بتقول انت لو قولت كدا تاني هتعرف شغلك واعمل حساب ان اكبر منك بسنتين
ابويا / ارغي
عز/ هنعمل الشركه ومصانع حديد ومصانع اسمنت ونشتغل تمام
ابويا / بلاش ي عز انت متعرفش في المقاولات حاجه
عز/ اسكت بقا
ابويا / معاك للاخر ي عز
عز / وفتحنا الشركه باسم m.v.p
وكان المقر الرئيسي في المهندسين
والشركه اشتغلت وتمام وراس المال زاد اضعاف ومسكنا شغل للدوله وشغل خاص وفي ظرف 8 سنين فتحنا شغل في دول كتير في العالم منها السعوديه والكويت والاردن وايطاليا وامريكا وفرنسا وكله تمام اوي
لحد ما انا لازم اسافر امريكا اخلص شغل في الفرع التاني هناك
ابويا / اجي معاك يا عز
عز/ لا خليك عشان الشغل هنا وخلص لي الڤيلا اللي في الساحل وبتاع القاهره قبل ما انزل
ابويا / بيخلصوووو خلاص
عز / سافر عمل صفقة مشروع مدينه كامله بــ مليار دولار تبع الشركه وكان في حساب واحد للشركات انا اسحب ابوك يسحب عادي جدا المحاسبين يسحبو والشؤون الماليه وكله تمام خلصت الصفقه ونزلت في فندق نمت
علطول بقالي 4 ايام منمتش وصحيت ونزلت اعمل Shopping واتفسح لحد ما د خلت CaFe وقاعد علي الطربيزه لقيت بنت جميله اوي عندها 25 سنه بيضه اوي جسم كده شبه نجلاء بدر
بس طيز البت اكبر شويه والصدر وسط كده وحاجه اخر جمال
انا قولت لازم اتعرف عليها
.......
الحوار بين البنت وعز هيبقا بالعربي
عز/ دخلت عليها وقولت ليها ممكن نتعرف
بنت / ممكن
عز / انا عز من مصر ملياردير
البنت / اهلا حضرتك
عز/ اي ده انتي بتتكلمي عربي
البنت /اه
عز/ ازاي الجمال ده يتكلم عربي ومصري كمان لالا كتير كده
البنت / اتكسفت وضحكت انا بابا مصري وماما امريكيه
عز/ اكيد طالعين لما وضحكة 😂


انا / بكلم نفسي كسمك يا عز انا مالي بكل ده يا عم الحاج انا صدعت


البنت / ضحكة امال اي ي بيه 😂😂
كل ده وقاعدين نتكلم ومعرفش اسمك
البنت اسمي / ماريا عبد العزيز والدلع ميرو
عز / طب يا ميرو عايز اقبل بابا في حاجه كده
ميرو / حاجة اي
عز /عايز اتجوزك انا اتخطفة اول ما شوفتك
ميرو / قاعده بتضحك طيب هقول لبابا
عز / حاتي بقا رقمك
ميرو/ ادت الرقم لعز بعديه بيومين قبلت ابوها واتعرفنا واتجوزنا
انا /طب مقولتش لابويا يجي ليه وانت بتتجوز
عز / مشغول في الشغل قولت اعمل مفاجئه له
وبعد كده انا اخت ميرو ونزلنا مصر دخلت علي ابوك
في الشركه وهي معايه وهي لابسه شورت كده قصير وبادي اسود كده مخلي جسمها روعه بيلمع ابوك وقف كده قاعد دقيقه مبرق ليها انا اي يلا في اي دي مرات اخوك
ابويا / بتقول اي يا عز دي مراتك امته وازاي
عز/ اتعرفت عليها في امريكا واتجوزنا
وابوك قاعد ياكل مراتي بعينه
ميرو / انت يا بابا هتقعد مبرق كده كتير ولا اي
ابوك فاق واستغرب
عز/ متستغربش دي ابوها مصري وامها امريكيه
ابوك/ اه ماشي
عز/ انا عروح بقا لان تعبان من السفر
ابوك/ ماشي ي عز ومراتي خارجه معايا وابوك قاعد يتفرج عليها علي طيزها
ابويا / احا ي عز البت فرص سيبها لي انت علطول بتقع واقف كده
عز/ البت سمعته وهي خارج علي الباب وقالت لي
عز/ انا روحت فيلا اكتوبر ودخلت علي ميرو جري بوس وتقفيش وعملت واحد حلو
انا استنا متحكيش ده عدي بقا اصل انا مصدع من الضرب اللي اضربته
عز/ ماشي ي حبيبي هعدي الواحد ده
بعد كده نمت وصحيت علي فون ابوك بيقولي عيزك في شغل
انا قولت مش قادر
ابوك / خلاص جايلك
عز / ماشي مستنيك
ابويا / راح وكان متشيك جامد كده
عز/ نزل وقاعد بيخلص شغل معايا
ابوك/ هي مراتك فين
عز/ نازله اهي ونزلت من علي السلم وكان جمل نازل كده علي السلم وكانت لابسه حاجه كده زي القميص بس خروج بنص كم وكان ضيق جامد عليها
ابوك/ بيضحك لي وبيقولي ما تسبها 😂
عز/ ولا احترم اللي جيبينك دي مرات اخوك
جت ميرو وسلمت علي عبد اخويا وقا بايس اديها وهي اتكسفت
خلصنا شغل الساعه 2 بليل
ابوك/ انا جعان مش هناكل
عز/ لا طبعا هناكل بيقول لميرو تقول للشغاله
ميرو /حاضر بتنادي علي الشغاله مش بترد
ميرو / هقوم اشوفها وقامت وكان طيزها باينه قوي وانا هجت علي الاخر
ابوك /قال طب انا هقوم اخش الحمام
عز / طيب بس متتاخرش
ابوك / قام ودخل المطبخ وكانت الشغاله مشتيت عشان اول مره اجي انا البيت بعد السفر ماجيت من امريكا
ابوك دخل وقال مش عايزه مساعده يا ميرو
ميرو/ ياريت
ابوك/ عايزه اي
ميرو/ تعاله قطع الخيار
ابوك /طيب وقام واخدوالسكينه وقطع الخيار خلص وقام لافف من كل المطبخ لميرو خدي الخيار اتقطع اهوه وهوه لازق فيها من ورا جامد في الفلقتين وزبه وقف جامد ودخل في طيزها
ميرو/ انت بتعمل اي
ابوك / بيبوس في ضهرها وبيقول اي مش عجبك ولا اي


ميرو/ انا مرات اخوك
ابوك /, قعد يحك جامد في طيزها بزبه وققف جامد وقام ماسك ابزازها بيلعب فيهم براحه ملبن في ايده هي مش قادىه وقاعده نفسها بتاخده بصعوبه وقام رافع القميص ومدخل صبعه في كسها وبيشيل الاندر وبيدعك جامد في كسها وهي بدات تتجاوب معاه وطلع لصوات اه اه اخوك اخوك ومش عارفه تتكلم
عز/ بينادي علي ميرو يا ميرو انتي فين كل ده جيت انا عز ودخلت المطبخ لقيتها بتعمل الاكل ومتلخبطه
وابوك طالع من الحمام وشه احمر وزبه واقف جامد
عز / اي خلصت حمام كل ده
ابويا / اه اصل كان اجتماع مهم اوي وبيضحك 😂😂
اتعشينا وخلصنا وانا شاكك في حاجه
انا قبل ما اخش البيت رشقت البيت كله كاميرات طبعا الا الحمام مفيش
قولت لازم اراجع حصل اي شوفت اللي حصل دمي فار ومعتش قادر وسكت علي ميرو ومش عارف اعمل اي اخويا اللي انا اكبر منه يعمل في كده و**** لاوريك
ابوك شك باين مش عارف اي


لقيت المحامي بيتصل بي وبيقول لي ان اخوك سحب علي السيوله اللي في البنوك يطلع بي 20 مليار دولار


عز / احاا انت تعمل في كدا يا عبد و**** لعرفك وتكره اليوم اللي انت جيت فيه الدنيا دي ولقيت المحامي بيقولي سايب ليك جواب


ابوك / عز اخويا انا اسف في اللي عملته مع مراتك انا عارف ان في كاميرات في المطبخ وهتعرف عشان كده انا اخت الغلوس ومشيت مسافر و مش هتعرف لي طريق تاني اهوانا سايب ليك الاصول اعمل اللي انت عايزه فيهم ازا خلاص معتش هعرف اشتغل معاك تاني ولا ابص في وشك تاني انا اسف يا اخويا يا ابن امي وابويا والجواب خلص


عز/ اه يا كسمك انت سبتني علي الحديده انا طلعت من عند المحامي
وقاعد الف بالعربيه طب انا اعمل اي دلوقت افضل ادور عليه ولا اشتغل واقف علي رجلي ولا اعمل اي قاعد تعبان وحيران قولت اروح الفيلا
دخلت وكنت علي اخري وهموت ماريا خلاص
دخلت الاوضه علي ميروح قاعده تعيط وضمه رجليها علي وشها
انا / في اي يا ميرو
ميرو / انا وحشه يا عز انا مش هنفعك
انا / طب ليه حصل اي
ميرو / حكت لي علي كل حاجه وانا قاعد ساكت وعيني حمرا جامد ولا اخري
انا / اسكتي ي ماريا انا بحبك موت ومش هقدر استغني عنك
ماريا/ بتعيط جامد ولا انا ي عز
عز / خلاص مفيش حاجه وانا علي اخري وحكيت علي اللي حصل معايا من ابوك
ماريا / اشتغل ياعز وخلينا في حياتنا هنا احسن
عز/ مش معايا فلوس ياماريا
ماريا / متخفش انت ناسي انك ليك مراتك حببتك انا معايا ملكش دعوه
انا/ لا يا ماريا مش هاخد حاجه
ميرو/ هتخدهم سلف طيب وقامت قاعده تبوس في راسي وفي خدي وانا خلاص مش قادر عايز اعيط
عز / الصبح نتكلم عايزه انا ومنمتش الليله دي والصبح اصلا طالع علينا فكرت هاخد فلوس مراتي اشتغل بيها وهعرف مكان ابوك واعرفه وفلا اشتغلت وققفت علي رجلي وعملت فلوس كتير واشتغلت مع الدوله واشتغلت في كل حاجه مقاولات اغذيه تصنيع عربيات كله وبقيت عز بيه الامبراطور
نيجي لي وانا نايم علي السرير تعبان من رغي امه ومش متاكد منه
انا /اي بتفكر تنتقم مني وبتكلم وانا تعبان جامد
عز/ لا ي حبيبي مقدرش انا عارف مكان ابوك من زمان وعارف عنه كل حاجه وساكت لحد ما القدر قبلني بيك
انا عارف عنك كل حاجه عارف انك راجل جدع ومتجيش علي الغلبان وبتحب وتصرف علي نفسك واشتغلت عند الناس وطلع عينك وانا حبيتك لان بتعتمد علي نفسك
انا/ بسمع وبسكت ومش مطمن خالص منه ولا عارف حاجه انا عايز منك حاجه واحده بس عايز اروح وعايز فوني
عز/ ضغط علي الزرار الراجل جه روحه للمكان اللي هوه عايزه والفون بتاعه كمان ويروح
انا / طب ثواني عايز اسأل سؤال
عز / عارف هتقول اي انا ابو البنت اللي قليت ادبك عليها
وبيضحك 😂😂
انا/ كنت برد عليها لان خت تهزئ جامد و****
عز / عارف روحه يا كمال
عز / ابقا خلي بالك علي 100 الف دولار
انا / وقع عليا زلزال جامد كده احا هوه عرف ازاي شكلي داخل علي حورات كتير اوي 😡
انا / ماشي يا عمي 😂وعملت نفسي بضحك عشان ما يخدش باله اني خايف
انا جاي اقف مش قادر
عز/ تعاله ي كمال سنده لحد العربيه
كمال/ حاضر يا فندم هتروح فين يا محمد بيه
انا / علي البيت في كذا
كمال / عارفه عارفه ي بيه
روحنا والجاردات فتحت باب الڤيلا وكان هيحصل ضرب جامد مع الناس اللي جيبني ومع الجاردات بتاع ابويا انا شورت كده لا نديت علي جارد خد يلا انت وهوه شيلوني طلعوني فوق من غير صوت طلعت الغرفه ونمت
تاني يوم اختي داخلت عليا تصحيني العصر
كريمة/ اه وصويت وعيط محمد محمد وسرينه ضربة في الغرفه
انا/ في اي في اي انا موت ولا اي
ثانيه ولقيت الكل عندي ابويا وامي واختي ليندا والجاردات وكله
انا ذ/ بس في انا كنت بتشاكل بس وكويس اهو بس بقا ونازل بزعق في الجاردات اطلعو بره
امي / مالك يا حبيبي في اي
انا / بصيت عليها لقيتها بتعيط ودايخه كده من المنظر اللي انا فيه
ابويا / قوم نروح المستشفي ولا اقولك نطل الاسعاف ولا اجيب المستشفي كلها هنا
انا / لا انا كويس جدا
ابويا / متعندش قوم يلا انا خايف عليك
انا / بس بس بلاش ضحك بقا من امته بتخاف عليا من امته اه قولي ده انا مكنش بشوفك ولا بقعد معايا اكني مش ابنك
امي / بس يا محمد
ابويا / لا سبيه يقول اللي عنده هوه عنده حق
انا / بدات اعيط انا محدش حاسس بس ابدا انت اللي بيفرق معاك تجمع فلوس وخلاص وانا محدش بيقعد معايا ولا بياخد راي مع ان انا الكبير واخد بالك
ابويا / واقف وسامع وماسك دموعه بالعافيه
امي / محمد خلاص ابوك مش هيستحمل
انا /بس انا هسكت خالص وهمشي من البيت ده وجيت اقف وقعت وكلهم جم يجرو عليا ويقومو في وانا حرفيا تعبان روحت علي السرير
امي/ خلاص يا حبيبي والنبي وبتاخدني في حضنها
انا / وانتي كمان ي امي عارفه انا في اي انا تعبان ولا مش تعبان جعان ولا مش جعان ده حتي مكنتيش تيجي تسألي عليا مع ان احنا في نفس البيت ومحدش بيسال عليا بس اتربية احسن تربيه من تربية نفسي لنفس انتي تعرفي انا عندي كام سنه اي انا 23 سنه وفي اخرسنه في الكليه تعرفي انتي كده لا طبعا انتي همك الدار الايتام والنادي واصحابك والسفر وانا مش موجود في حساباتكم بقيت بشحت الحنان من حد لحد ما كريمة كبرت وبقت هي اقرب حد لي امي مش اختي اه هي صغير عندها 17 سنه بس فيها حنيه عنكم يلا اطلعو بره
امي / بتعيط جامد ومش قادره تتكلم
اطلعووووو برا كلكم يلا برا
ليندا / واقفه تلعب في الفون ولا اكن في حاجه حصلت خالص وبتلعب في الفون
انا / انتي مش سامعه بقول برا طلعت وقفلت الباب
كريمة تعالي اقعدي جنبي **** يخليكي لي ي حبيبتي ودخلت في حضنها بعيط ونمت ساعه في حضنها تحسو ان منمتش بقالي سنين في الساعه دي نمت فيها اكن نايم اسبوع صحيت من النوم لقي كريمة قاعده خايفه تتحرك اني اصحا من النوم بصيت ليها بستها في خدها
كريمة انت كويس ي حبيبي
انا/ اه كويس ي حبي عايزك بس تعملي فطار لي وعايز عصير برتقال فرش
كريمة/ حاضر قامت وجت مع الشغاله اسمها ميرڤي قولت لكريمة اطلعي انتي شوفي هتعملي اي انا كويس
كريمة / لا هأكلك مش هتعرف
انا / روحي ميرڤي هتأكلني روحي
كريمه / حاضر
انا / تعالي يا ميرڤي
ميرڤي/ جت تأكلني وتشربني وانا بدات اركز مع البت في فلق بزها وانا اول مره اشوف علي الطبيعه كده انا قولت امسك نفسك ي ميدو كده فوق بس كده واعمل اللي انت عايزه بعد متفوق من اللي انت في خلصت اكل وفضلت اسبوع في الغرفه اكل وانام فوقت وبقيت كويس ضربة الجرس جت ميرڤي الشغاله
ميرڤي / اؤمر حضرتك
انا / حضري لي الفطار عشان افطر
ميرڤي/ حاضر
وكانت ماشيه طيزها هتنفجر بن البنطلون جيلي كدا يا عم الحاج
راحت وجت بعد 5 دقايق جايبه لي عصير تفاح فرش وسندوتش كانت لبسه بدي بينك وبنطلون ضيق اوي
انا/ تعالي اكليني
ميرڤي الشغالة بتاعتنا 20 سنه بيضه بياض اوي كده بزازها كبيرة مش ماشي مع سنها طيزها وسط بس حلوين 157 سم شعرها بني و عنيها رصاصي جميله جدا
و كانت بتميل قدامي تحط الصنية علي السرير قبل ما تقعد وخلووو بالكوو انا قادر اجري واروح واجي لكن انا هايج عليها علي الاخر من اول مره والمره دي شوفت كل شق بزازها او نص بزازها بمعني اصح و ركزت فيه هي خدت بالها اني مركز في بزازها اتعدلت بسرعة و اتكسفت
انا / تعالي يا ميرڤي اسنديني اصل مش قادر تعبان
ميرڤي /حاضر
انا/ اكليني ي ميرڤي جت تاكلني وقمت حاطط ايدي علي ضهرها اكني ساند علي المخده كدا عملت نفس تعبان الحقيني اه ومسكت كتفها وضهرا تحت ايدي طري كانت لسه بدي بنك فظيع
ميرڤي /حضرتك بتعمل اي يا محمد بيه
وبتنزل ايدي علي ضهرها
انا / روحت نافخ في ودنها وقولت هبسطك وهدلعك وهديكي اللي انتي عيزاه
ميرفي / حضرتك بتقول اي
انا / بقول كده وقمت ماسك طيزها من علي البنطلون القماش الضيق بالجامد
ميرڤي/ طلعت اه خفيفه اوي
انا /شوفتي بقا انك عايزه
ميرڤي / حضرتك انا مخطوبه وبحب خطيبي
انا / طب شربيني العصير جت تقرب شديت ميرڤي في حضني وجسمها كان طري اوي و بزازها في صدري هجت اوي لقيت نفسي بحسس علي ضهرها و ابوس في شفايفها لقيت ميرڤي بتقاوم بس انا ماسك فيها جامد وبتاع جيم بقا وبعد كده اتجوبت وحده وحده و قلقانة بقيت احسس علي طيزها و رفعت البادي و دخلت ايدي في الاندر بتاعها من قدام و بقيت احسس علي خرم طيزها و كسها و ميرڤي هاجت شوية من الحركة دي وبقيت تتجاوب معايه فضلت ابعبص فيها و ابوسها خمس دقايق احلا حاجه الشفايف المنفوخه بسيط بدوب معاك علطول و بعد كدا نيمتها علي السرير خليت ضهرها علي السرير ونزلت علي ابزازها كده قلعتها خالص و براحه قمت نازل علي الجوهرتين وفضلت امسك كل بز بايدي كده والحلمه وردي وجميله تتاكل قاعد امص فيها وسبتهم ونزلت علي بطنها ابوس براحه كده خالص هي مش قادره هوه انا لسه عملت حاجه وقمت نازل علي كل فخد ابوس كده براحه وبشويش وهي علي الاخر جيت بقا لمستنقع الجمال عند كسها وكان في شعر خفيف قوي بني كده وكان وردي فاتح وريحته حلوه اوي و بقيت الحس كسها وانا اول مره اعمل كده كنت بتفرج بس علي oporn وهي مكنتش مصدقه ان بعمل كدا
ميرڤي / بصوت مش طالع اااه انت ااه بتعمل ايه حضرتك انا اول مره ولسه بنت
انا/ بالحس و ارد عليها ايه بدوق الكس اللي بينزل عثل عثل يا ميرڤي
ميرڤي/ اه اول مرة اه براحه
انا/ مردتش عليها ولا كان حد بيتكلم
ميرڤي/ اه اه جابت اول دفعة من عسلها علي وشي
ميرڤي/ اه معلش مش قصدي انا اسفه يا مستر
انا/ اسفة دا ايه دا المستر لازم يشكرك علي العثل دا كله
قومت ميرفي وانا قاد علي طرف السرير ونزلتها علي ركبها
وقمت مطلع زبي من البوكسر انا اه نسيت اقولكم انا زبي 22 سم وعريض شويه
قربت زبي من بوقها كده وعند الشفايف بمشي زبي عليها
ميرڤي / حاسه اني ممكن ارجع حضرتك
انا / كل شويه حضرتك اسمي ميتو خلاص
ميرفي /لا لازم احترمك
انا/ بقولك اي هتقولي ميتو ولا لا وبوسها من رسها
ميرڤي / بصتلي بصه وهي علي الارض بنت متناكه تتطير العقل كده
انا / متخفيش بوسيه بس من اول من الراس لحد اخره وانا علي اخري بس بالي طويل
بقولها افتحي بوقك فتحت بوقها بسيط دخلت الراس بس قولت ليها عارغه المصاصه
ميرڤي / قالت ايوه
انا اعملي زيها او الموزه دخليه وطلعيه كده ومصيه
ميرڤي/ مسكته و بقيت تحاول تمص في و كانت معندهاش خبرا خالص
انا/ اعتبريه ايس كريم و مصي فيه و الحسيه كله و انتي هتلاقي طعمه حلو
بقيت تمصه و تلعب فيه بلسنها حسيت نفسي هولع و هجيب لبني في بوق ميرڤي هي أصلآ بتمص بالعافيه طلعت زوبري من بوقها و نيمتها علي السرير علي ضهرها و انا قمت واقف علي الارض وجبت مخده تحت ميرڤي وهي علي الحافه بتاع السرير الحركه تهيج وتوجع الضهر قربت ميرڤي من زوبري و بقيت افرش كسها وهي اول ما زوبري لمس كسها جابت ميتها علي زبي و انا دخلت راس زبي علي كسها علي الشفتين كده ومدخلتش لان لقيتها بتقولي عشان خاطري بعنيهاو فضلت تتأوه
انا قولت خلاص خليها طيزها واول ما قلبتها علي طيزها شوفت جمال فظيع وخرمها نزلت الحس
ميرڤي / بلاش يا ميتو
وانا / مش قادر نزلت لحست وهتقولي مقرفتش هقولك شميته لقيته نضيف اوي
ميرڤي/ نزلت تاني كمية عسل رهيبه
والريحه حلوه وقمت مدخل لساني واحده واحده واشيله سمعت كميت اه شديده 😂 هجت الصراحه اوي وخلي بالك ما تستغربش اني ازاي مجبتش لحد دلوقت ي عم 😉 اسد في حاجه نكمل بقا قاعد ابوس في فلقها كده جيلي تحت شفايفي انا دخلت صابم قاعد ابعبص وهي اه اه لالا خلاص جبت كريم بيتحط علي البشره كده وقمت مدخل الصابع التاني وقاعد اللعب واوسع وانا اشيل صبعيني تقولي لا خليهم يا ميتووو
دخلت صباعي التالت ودخل بصعوبه بس خرمها خد علي الصوابع وهي اه اه ومش قادره
ميرڤي/ اه اه دخلو
انا/ ادخل اي عايز اسمع تقوليها
ميرفي دخل زبك يا ميتو دخله في طيزي
وانا ازود بي صوابعي وازود كمان
هي عشان خطري دخله اه
انا: ادخل اي
ميرڤي: دخله دخله... اه
انا: ايه هوا طيب انا مش عارفه طيزي ملها
ميرڤي: زوبرك زوبرك دخله
قررت ارحم ميرڤي من عذابها و دخلت زوبري واحده واحده في طيزها وانا كاتم صويتها عشان اللي برا و هي بتتأوه و بتطلب اكتر بقيت انيك فيها و ازود السرعة و هي بتتأوه و سحبت شخرة غصب عنها فضلت انيك ميرڤي 20 فشيخها ومش قادر هي وانا مش سامع ولا شايف الا طيزها وكسها اللي بينبض قدامي و حسيت اني هجبهم ونزلت في طيزها كميه كبيره جدا
ميرڤي / اه اه سخن وحلو اوي يا ميتووو
انا / حببتي يا ميرڤي وقمت عدلها علي السرير وداخلت معاها علي السرير واختها في حضني وبوستها في خدها انا/ اتبسط اوي يا ميرڤي
ميرڤي / وانا كمان اوي وحبيتك انت حنين اوي يا ميتو ونمنا في حضن بعض كده عريانين سمعت صوت مديرة الخدم ماشيه قاعد تنده علي ميرڤي براحه خالص وانا غطيت ميرڤي بالكفيرته وقولت للمديره وطي صوتك انتي احسن ليكي
مديرة الخدم/ ة حاضر يا فندم .
انا / بقول ليها لا شوفيها في اي حته يلا
المديره /حاضر حاضر وقمت انا و ميرڤي اللي كانت خايفه علي نفسها اوي ودخلنا الحمام والبت تعبانه مش قادر قولت اعمل واحد في الحمام كنت هبقا ظالم لان البت اتفشخت قاعد بس انا امص في حلمت ميرڤي وهي مش قادره وتقول لي خلاص مش قادره يا ميتو
خلصنا دوش حلو وختها علي السرير انتي زعلانه مني يا ميرو قالت في الاول اه
لكن دلوقت لا
فتحت الخزنه بتاع المكتب بتاعي وطلعت 5000 جنيه واديت لميرڤي الفلوس
ميرڤي : قاعده تعيط وتقول هوه انا عملت كده عشان الفلوس انا عملت كده عشانك انتا
انا : قولت ليها ده مش عشان كده ده عايزك تجيبي هدوم ولبس لانك بتعتي دلوقتي
ميرڤي / ضحكت زي ******* حاضر وقامت رافعه نفسها عليا وبيساني من شفايفي وطلعت
انا : خلصت مع البت وادخل اخد دوش تاني وقولت اشوف الاب في اي بقالي اسوع ويومين مشوفتش حاجه ولا في البرنامج ولا في اي حاجه فتحت الاب وشوفت كمية رسايل علي gmail بتاعي وشوفت كمية download كتيره احا مش للدرجه دي لقيت 80 الف اشترو كمان البرنامج شركات كتير قولت بقا اوقف البرنامج من علي موقع البيع دلوقت لحد ما اشوف انا هعمل اي و الدولار كان ايمها داخل علي 11 جنيه
80 مليون دولار دي كمية فلوس فظيعه ومن غير مجهود احاااااا
انا/ كلمت محمود صحبي
اناا / الوووووو
محمود/ اي ياخول متسألش عليا كده
انا /مالك في اي
محمود/ عامل عملية في ودني
انا/ ودنك عملية اي
محمود / ايييييييييييييي البواسير
انا / في ودنك 😂😂 هبقا اعدي عليك اشوفها
محمود /اي هي
انا/ ودنك هاجي اشوفها 😂😂🖕
محمود/ عارف انك خول
انا/ بقولك عايزك في حوار كده
محمود/ اي هوه ارغي يا فقري
انا /لا لازم اقبلك ي زفت
محمود/ خلاص نتقابل في كافيه كذاااا اللي في مدينة نصر
انا / اشطا علي 11
محمود / ماشي اشطا ي فقري
انا لبست قميص وبنطلون كده ونزلت لقيت reception
قاعد في ابويا لوحده
انا ماشي وعامل نفسي مش شايفه
ابويا/ محمد محمد تهالع عايزك
انا /اتفضل عايز اي
ابويا/ انت رايح فين
انا / بضحك نعم اجاي دلوقت بعد 23 سنه تقولي رايح
فين
ابويا / سكت كده مره واحده و شويه وقالي خد العربيه معاك وعربيتين حرص انا مليش غيرك
انا / خليهم ليك اخرج انت بحرص ومشيت برا كدا ولقيت كريمة واقفه في porch تتكلم في التليفون مع صحبتها وبضحك
انا / ببص ليها وبضحك وبشاور ليها عايزه حاجه
اختي / لا يا حبيبي ❤️
اول ما اتفتح البوابه لي وخارج اخت طلقه في قلبي
علطول 😢

..................


ياتري انا هموت ولا لا ؟؟
ومين عمل كده في ؟؟
عمي اللي مجبش لابوه سيره عنه ولا مين !!


محتاج اعرف رايكووو بصراحه يا جماعه لان ده اللي هيخليني اكمل في قصتي دي ولا لا سلام اشوفكم الجزء التالت لو لقيت تفاعل و دعم هبدا في الجزء التالت وهيكون جزء كل اسبوع من السلسله دي روقان لحد النهايه 🫶


الجاي الجزء التالث صعب ومحدش يتوقعه😯ك
 
هو انت مستنى الوحى يفشخ خيالك ولا ايه ليه التاخير
حضرتك تعرف ظروف الواحد اي ودي قصتي لكن عايز بسرعه حاضر اخلص بسرعه اهو تمام شكرا لك
 
لا جزء جامد بصراحه عااااااااااس وكمل ياعم ختوقفش القصه جامد وشكل الى جاااااى اجمد
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
هو انت مفكر اللى هنا مراهقين ده اكترهم عندهم من 40 الى 50 ويمكن تلاقى جدو هنا
انا 32 سنه وهتلاقي اني مغير في الين لي بتاعي اول القصه لان قايل كا حاجه هتكون متغيره حضرتك كله هيبان في الاجزاء الجايه حضرتك
 
لا جزء جامد بصراحه عااااااااااس وكمل ياعم ختوقفش القصه جامد وشكل الى جاااااى اجمد
شكرا ليك بس في كومنتات بترجع الواحد انه يكمل شتيمه وتهزيق وانا من اسلوبي وطريقتي في التعامل هادي في الحياه جدا وشكرا لحضرتك
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ليلي احمددد و Magdy66

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%