NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
اشمعنا اسم معاذ يارودي؟؟؟
 
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
جد قصة ممتعه منتظره التكمله 😍🤤
 
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
تحفه بجد عاشت ايدك كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 1988
  • حبيته
التفاعلات: Cr7 1988
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
شكرا على القصه يا رودي 🌹
زي ما اتفقنا وانتي طلبتي انا هقدملك نقد بناء من واقع خبرتي المتواضعه ودا ميقللش ابدا من القصه ومن مجهودك
خلينا نعتبر دي اول قصه ليكي في المجمل هي جيده
الجيد فيها
فكره جيده وسلاسه في السرد وفي جمله جميله اعتراضيه رائعه (( ما أجمل الفقراء .... ولكن ما اقبح الفقر )) احسنتي عزيزتي
نأتي للنقد وأتمنى تقبليه بصدر رحب
علشان نكتب قصه لازم نهتم ب ٥ حاجات
الفكره وهي رائعه زي ما قولتلك
السرد وهو جيد وسيتطور كثيرا لاحقا
جذب القارئ والتشويق لسه احنا بعيد ودا بييجي بمنحنيات ومفاجأت في القصه وخلق حوارات تجعل القارئ يتوقع الاحداث ويدخل في فكر الكاتب
الرساله وللاسف دي مش موجوده في القصه وكان لازم موت امها يجي في مشهد يحاول يفوقها وبأحداث مأساويه حتى لو مفاقتش وكملت
النهايه وزي ما اتفقنا مينفعش تيجي على فعل بدون رد فعل وحاجه تانيه مينفعش ابدا تيجي مفاجأه للقارئ لانك كدا بتفصليه
حاجه تانيه وصف المشاهد الجنسيه لازم يتطور اكتر والكم مش مهم ابدا ممكن مشهد أو مشهدين بوصف كامل احسن من كم مشاهد متسرعين وضعاف

نصيحه اخيره لازم يكون عندك مسوده للقصه ورقه بنكتب فيها الفكره والرساله والهدف والابطال اللي هتدور حواليهم القصه والتداخل بين الشخصيات دا هيخليكي تنظميها اكتر

في النهايه نحن امام كاتبه رائعه ستطور كثيرا إذا ما اكملت الكتابه

دمتي بود ومحبه وسعاده 🌹🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
شكرا على القصه يا رودي 🌹
زي ما اتفقنا وانتي طلبتي انا هقدملك نقد بناء من واقع خبرتي المتواضعه ودا ميقللش ابدا من القصه ومن مجهودك
خلينا نعتبر دي اول قصه ليكي في المجمل هي جيده
الجيد فيها
فكره جيده وسلاسه في السرد وفي جمله جميله اعتراضيه رائعه (( ما أجمل الفقراء .... ولكن ما اقبح الفقر )) احسنتي عزيزتي
نأتي للنقد وأتمنى تقبليه بصدر رحب
علشان نكتب قصه لازم نهتم ب ٥ حاجات
الفكره وهي رائعه زي ما قولتلك
السرد وهو جيد وسيتطور كثيرا لاحقا
جذب القارئ والتشويق لسه احنا بعيد ودا بييجي بمنحنيات ومفاجأت في القصه وخلق حوارات تجعل القارئ يتوقع الاحداث ويدخل في فكر الكاتب
الرساله وللاسف دي مش موجوده في القصه وكان لازم موت امها يجي في مشهد يحاول يفوقها وبأحداث مأساويه حتى لو مفاقتش وكملت
النهايه وزي ما اتفقنا مينفعش تيجي على فعل بدون رد فعل وحاجه تانيه مينفعش ابدا تيجي مفاجأه للقارئ لانك كدا بتفصليه
حاجه تانيه وصف المشاهد الجنسيه لازم يتطور اكتر والكم مش مهم ابدا ممكن مشهد أو مشهدين بوصف كامل احسن من كم مشاهد متسرعين وضعاف

نصيحه اخيره لازم يكون عندك مسوده للقصه ورقه بنكتب فيها الفكره والرساله والهدف والابطال اللي هتدور حواليهم القصه والتداخل بين الشخصيات دا هيخليكي تنظميها اكتر

في النهايه نحن امام كاتبه رائعه ستطور كثيرا إذا ما اكملت الكتابه

دمتي بود ومحبه وسعاده 🌹🌹

يا لهوي يا يامااااااااا 😭😭

انا عملت كل ده 😭😭😭

حقك عليا والنبي يا اخويا ... انا استاهل ضرب الجزم 🤣🤣🤣

طبعا بهزر ... شرف لي الإنتقاد وفعلا اخدت اسكرين من النقد ده وهجزء النقاط دي عشان اسرد الباقي في القريب العاجل كويس .

عموما هي فكرة القصه كنت هعملها متسلسه ولكن بسبب شغفي هكتفي باكتمالها قريب وشكرا .

سعيدة بنقدك واهتمامك بمعرفتي 😻😻
 
  • حبيته
التفاعلات: mydoooo
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
شكرا على القصه يا رودي 🌹
زي ما اتفقنا وانتي طلبتي انا هقدملك نقد بناء من واقع خبرتي المتواضعه ودا ميقللش ابدا من القصه ومن مجهودك
خلينا نعتبر دي اول قصه ليكي في المجمل هي جيده
الجيد فيها
فكره جيده وسلاسه في السرد وفي جمله جميله اعتراضيه رائعه (( ما أجمل الفقراء .... ولكن ما اقبح الفقر )) احسنتي عزيزتي
نأتي للنقد وأتمنى تقبليه بصدر رحب
علشان نكتب قصه لازم نهتم ب ٥ حاجات
الفكره وهي رائعه زي ما قولتلك
السرد وهو جيد وسيتطور كثيرا لاحقا
جذب القارئ والتشويق لسه احنا بعيد ودا بييجي بمنحنيات ومفاجأت في القصه وخلق حوارات تجعل القارئ يتوقع الاحداث ويدخل في فكر الكاتب
الرساله وللاسف دي مش موجوده في القصه وكان لازم موت امها يجي في مشهد يحاول يفوقها وبأحداث مأساويه حتى لو مفاقتش وكملت
النهايه وزي ما اتفقنا مينفعش تيجي على فعل بدون رد فعل وحاجه تانيه مينفعش ابدا تيجي مفاجأه للقارئ لانك كدا بتفصليه
حاجه تانيه وصف المشاهد الجنسيه لازم يتطور اكتر والكم مش مهم ابدا ممكن مشهد أو مشهدين بوصف كامل احسن من كم مشاهد متسرعين وضعاف

نصيحه اخيره لازم يكون عندك مسوده للقصه ورقه بنكتب فيها الفكره والرساله والهدف والابطال اللي هتدور حواليهم القصه والتداخل بين الشخصيات دا هيخليكي تنظميها اكتر

في النهايه نحن امام كاتبه رائعه ستطور كثيرا إذا ما اكملت الكتابه

دمتي بود ومحبه وسعاده 🌹🌹
يا لهوي يا يامااااااااا 😭😭

انا عملت كل ده 😭😭😭

حقك عليا والنبي يا اخويا ... انا استاهل ضرب الجزم 🤣🤣🤣

طبعا بهزر ... شرف لي الإنتقاد وفعلا اخدت اسكرين من النقد ده وهجزء النقاط دي عشان اسرد الباقي في القريب العاجل كويس .

عموما هي فكرة القصه كنت هعملها متسلسه ولكن بسبب شغفي هكتفي باكتمالها قريب وشكرا .

سعيدة بنقدك واهتمامك بمعرفتي 😻😻
😁😁😁
انا اسعد تشرفنا جدا 🌹🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
شكرا على القصه يا رودي 🌹
زي ما اتفقنا وانتي طلبتي انا هقدملك نقد بناء من واقع خبرتي المتواضعه ودا ميقللش ابدا من القصه ومن مجهودك
خلينا نعتبر دي اول قصه ليكي في المجمل هي جيده
الجيد فيها
فكره جيده وسلاسه في السرد وفي جمله جميله اعتراضيه رائعه (( ما أجمل الفقراء .... ولكن ما اقبح الفقر )) احسنتي عزيزتي
نأتي للنقد وأتمنى تقبليه بصدر رحب
علشان نكتب قصه لازم نهتم ب ٥ حاجات
الفكره وهي رائعه زي ما قولتلك
السرد وهو جيد وسيتطور كثيرا لاحقا
جذب القارئ والتشويق لسه احنا بعيد ودا بييجي بمنحنيات ومفاجأت في القصه وخلق حوارات تجعل القارئ يتوقع الاحداث ويدخل في فكر الكاتب
الرساله وللاسف دي مش موجوده في القصه وكان لازم موت امها يجي في مشهد يحاول يفوقها وبأحداث مأساويه حتى لو مفاقتش وكملت
النهايه وزي ما اتفقنا مينفعش تيجي على فعل بدون رد فعل وحاجه تانيه مينفعش ابدا تيجي مفاجأه للقارئ لانك كدا بتفصليه
حاجه تانيه وصف المشاهد الجنسيه لازم يتطور اكتر والكم مش مهم ابدا ممكن مشهد أو مشهدين بوصف كامل احسن من كم مشاهد متسرعين وضعاف

نصيحه اخيره لازم يكون عندك مسوده للقصه ورقه بنكتب فيها الفكره والرساله والهدف والابطال اللي هتدور حواليهم القصه والتداخل بين الشخصيات دا هيخليكي تنظميها اكتر

في النهايه نحن امام كاتبه رائعه ستطور كثيرا إذا ما اكملت الكتابه

دمتي بود ومحبه وسعاده 🌹🌹

😁😁😁
انا اسعد تشرفنا جدا 🌹🌹

💐💐🫴🏻
 
  • حبيته
التفاعلات: mydoooo
Hy0SH3F.md.png


( ركلام )

المكان / إحدى ضواحي مدينة القاهرة .
الزمان / حيث إنارة الشوارع مع بداية الليل .

تشويق ......

ماما لازم اشتري الدواء لكي ... مينفعش تشتغلي لحسابك يا روح امك ... اربعة كتير عليا ؟؟ ... عرفتي انك ملكيش حد غيري يا روح امك ... ستوب ايه ياعم دة تشويق فقط لسة القصة مش بدأت.

الشخصيات : فيفي وهي الشخصية الرئيسية وباقي الشخصيات فهم ضيوف والسبب واضح لأن فيفي ريكلام أو ركلام ايهما اصح في النطق لكم .

أكشن................

فيفي اصحي يا بنتي هتتاخري على الجامعة يا ضانيا .. قومي بقى انا بصحي فيكي بقالي ساعة صوتي اتنبح حرام عليكي ..

فيفي : ماما صباااااح الخير معلش نمتي زي القتيلة ( اخدتي الدواء ) ؟
سعاد : ام فيفي هاخد شوي كدة المهم انتي يله الحقي روحي الكلية .
فيفي : حاضر هنضف مكانك بسرعة ونفطر وانزل بسرعة .
ماما : يحضر لكي الخير يا بنتي .. معلش تعباكي معايا .. انا بقول كفاية عليكي كدة وأنا أرميني في اي دار مسنين وترتاحي من همي .
فيفي : وربنا لو وقولتي كدة تاني هولع في نفسي حرام عليكي بقى نفسك .. اية دة ينهار ابيض العلاج بتاعك خلص هنزل اجيبة .

دكتور بعد اذنك العلاج وبكرة هجيب لك الفلوس ممكن ؟؟
الصيدلي: للاسف يا فيفي انتي جمعتي مبلغ عليكي واكتر من كدة مش اقدر بعتزر دة أكل عيش .
فيفي : ماما تعبانه اوي تقريبا بتموت معلش المرة دي وبكرة الفلوس هتكون عندك .
الصيدلي : معلش فعلا مش اقدر وانتي مش معاكي اي حاجة من ثمنه فعلا كتير علينا كفاية الي عندك .

خرجت صفاء بتعيط أيوة اسمها الحقيقي صفاء ( الدلع ومكملة القصة بة فيفي ) والدنيا كلها سودة في عينيها .. وخلاص مش قادرة تفتح عينيها من كتر السهر طول الليل في شغلها في مكتبة عشان تقدر توفق بين مصاريف البيت والجامعة وعلاج مامتها .. بعد هجران ابوها لها ولامها سعاد ......

وهنا افتكر أنها تذهب لصحاب المكتبة الاستاذ محسن .. ولكن للاسف قام بكرشها لأن عليها سلف كتير نتيجة الضغط عليها من كل النواحي ..

وهنا رجعت الي البيت ولا تظهر أي شيء وكملت تنظيف البيت ومكان امها المسنه واكلت امها وما تبقى سوى أنها تذهب الي الجامعة التي هي الآخري كادت أن تطرد منها بسبب قلة دفع المصروفات ولعدم شراء كتب الدكتاتر....

وراحت تستلف من هذا وذاك الي أن جمعت حق الدواء بالعافية... ولكن الي متى تستطيع أن تصمد المسكينة ؟

وهنا وبجوار رصيف الجامعة لمحت منار صديقتها فيفي منهارة في البكاء .. وكادت أن تتشنج نتيجة البكاء .. ولكن منار حاولت أن تحتوي الموقف وبالفعل عرفت أن تخرج فيفي من مودها الحزين .

بعد أن اشتكت فيفي حالها ل منار هنا منار وكأنها وجدت هدية من السماء... لمعت عينها وابتسمت ابتسامه غير معلومة اهي بشرية ام مصطنعة التجاعيد ...

منار عرضت على فيفي انها مش تروح المكتبة النهاردة .. وتروح معاها بيتها تقعد معاها شوي .. واكيد في حل لمشكلة الشغل ومصاريفها وعلاج امها كمان ..

وبالفعل ذهب الاتنين في عربية منار .. الي شقتها الخاصة وهي وحيدة تماما .. ودار الحوار ك الاتي .

منار : بصي يا فيفي انا عايزاكي تفتحي مخك معايا لأن صعب اي حد يفهمك الدنيا ماشية ازاي .
فيفي : انا معاكي يا منار بس ماما لوحدها في البيت ممكن بسرعة تقولي الي عندك .
منار : اوكي كدة يبقى هختصر كتير اوي .
فيفي : ياريت بعد اذنك .

منار : طيب من غير تزويق في الكلام وبعيد عن أي حوار انا عارفة أن شغل المكتبة مش هيقدر تعيشي منه أو تدفعي ايجار الاوضة الي عايشين فيها انتى وامك وكل حاجة كل حاجة .. انا عندي اقتراح تشتغلي معايا ؟؟
فيفي : اية دة بجد انتي اجدع صاحبة في الدنيا .
منار : مش تعرفي الشغل اية !!
فيفي : مش مهم .
منار : لاء مهم انتي هتشغلي معايا في كبارية في شارع الهرم .
فيفي : مصدومه ومش عارفة ترد ولا تنطق .
منار : اية رايك ؟
فيفي : لاء طبعا انتي عبيطة اية القرف دة .
منار : مش تعرفي هتاخدي كام يا عبيطة ؟
فيفي : مش مهم كنوز الدنيا كلها والا شرفي .
منار : هتفضلي بوظ فقر طول عمرك .
منار : عموما هتاخدي كل يوم 200 جنية وفي تبس دة غير الاكل والمشاريب وكل حاجة ببلاش .فكري بلاش فقر .
منار : يا بنتي فكري في امك العيانه ومش لاقية العلاج... وكدة كدة انتي سهرانه طول الليل في المكتبة .. والشغلة بسيطة هتسخني الأجواء بضحكة مايصة تقعدي على رجل زبون تولعي سجارة .. ترقصي ... وهتفضلي بشرفك كمان عايزة اية تاني .
فيفي : انتي بتعملي القرف دة ؟
منار : أيوة واكتر كمان المهم الفلوس عشان اعيش .
فيفي : مش عايزة اعرفك تاني ... سلام .
منار : فيفي يابت فيفي ... في ستين داهية ع اللللله تقولي علي اي قرش سلف وهترجعي يا وسخة تاني .

خرجت فيفي من عند منار منهارة ومش عارفة تستوعب الي سمعته واد اية صدمتها في صحبتها المحترمه مثلها الاعلى .. بعد ما يقارب الساعة مشي لتوفير الأجرة .. وصلت الصيدلية اشترت علاج امها بالفلوس الي استلفتها .. وروحت البيت اكلت امها واعطها العلاج وذاكرت شوي وهي بتذاكر قعدت تفكر 200جنية في اليوم ؟؟ انا شهري كلة يدوب 800 جنية .. وهنا رقعت نفسها الم عشان تفوق من أوهام ومغريات المال .

بعد مرور أكثر من أسبوع وفيفي زي بغل الطاحونه بين البيت والجامعة والشغل طول الليل.. ولم تنام الا كام ساعة في اليوم .. نفذت فلوس فيفي .. ونفذت جميع المحاولات السلف .. ونفذ معاها صبرها على تحمل الم امها أمام عينها .

وحيدة تبكى حيث لا عم لها ولا خال ولا اخ ... مفيش غير امها رفيقة حياتها .. وصديقتها التي صدمت فيها .. وهنا عدي يوم والتاني والثالث .. واشتغل التفكير في كلام منار ... فلوس كتير في وقت قليل وامها مش هتعرف حاجة كدة كدة ملازمة الفراش...

مع مطلع بداية الشهر الجديد واضمحلت الأحوال الي الاسواء والاسواء .. أخذ الايجار جزي والصدلية جزء والديانة جزي ... ولم يبقى ولا جنية في بيتهم ... كيف يكتمل الشهر وكيف تعيش فيفي وامها .. وهنا في ظلمات الليل فكرت فيفي تروح الي صحبتها منار تجرب الشغل الجديد وامكن يعجبها طلما بشرفها يبقى تجرب .

تاني يوم قابل منار واتفقت معاها أنها هتنتظرها في البيت بعد المغرب .. وفعلا فيفي وصلت لبيت منار في المعاد وقالت لها يلة على الشغل .

منار ضحكت ضحك هستري جداااا هههه
منار : نروح فين يا ماما هههههههههه ؟!!
فيفي : على الشغل في حاجة رجعتي في كلام خلاص امشي !!
منار : بلاش هبل انتي لقطة .. انا بضحك انك هتروحي كدة وبتشاور بصوبعها الكبير على لبسها .
فيفي : أما هنروح ازاي بقى .
منار : ادخلي خدي شاور جامد وحكي نفسك كويس .. وتعالي هلبسك حاجة من عندي اللبس دة مرفوض هناك يا ماما حتى لو زبونة هههههه .
فيفي : ناااااعم لاء طبعا مش هخلع الحج****.
منار : دة الي عندي وهتلبسي عريان كمان عشان تبقى عارفة .
فيفي : انا كدة هبقى رخيصة .
منار : انا عرفتك قبل ما نروح ولسة بعد ما تلبسي هقولك تعملي اية واية الي هيحصل ؟
فيفي : حاضر اما نشوف آخرة الوقعة السودة دي .
منار : في خيالها ( هتبقى ريكلام يا كس امك ) هههه

دخلت فيفي اخدت شاور جامد ولمعت وراح من عليها قشف الفقر وأصبحت برنسيسه بجد ... اول ما شافتها منار بالبشكير صفرت وغمذت بعنيها من جمال فيفي .

(( ما اجمل الفقراء ... ولكن ما اقبح الفقر ))

بعد محاولات من منار أن فيفي تلبس ميني دريس اسود سوارية فوق الرقبة ومطعم باكسسوارات بتلمع ... اخيرا وافقت أنها تقلع وتلبس ادام منار ومنار مش متخيلة كمية جمال فيفي .. كل شوي تملس على جسمها من كتر جمالها ..كل دة مع عنيها الخضراء طبيعي جعل منها ملكة وليس ريكلام ....

لبست فيفي الفستان ومنار عملت لها الميكب المفضل الي يمشي مع منظر بنات الليل ولبست لها كام قطعة ذهب مع الفستان الشيك مع تسريحة الشعر الجامدة مع عنيها الخضراء مع بياض جسمها الثلجي... اصبحت جاهزة الي محاضرة اول يوم شرمطة بمزجها ،،،،،،،،،

درس منار الي فيفي .
انتي هتبقى ركلام .. يعني دورك تسخين الزبون بدل ما يطلب زجاجة يطلب عشرة بدل ما يطلب طبقين مازة يطلب منيو العشاء كلة الموجود .. بدل ما يقعد متنح لازم يرقص معاكي وينقط من جيبة كتير عليكي ....
طبعا كل دة لازم مقابل منك عشان يوصل للدرجة دي ... طبعا لو طلب منك ترقصي ارقصي ممكن تقعدي على رجلة .. ممكن تضحكي شرمطة .. لو تعبان اوي العبي في بتاعة من فوق البنطلون .. لو طلب منك بوسه خطف اوكي .. انما جنس صريح أو يشوف جسمك لاء لأننا مراقبين يا روح امك .. وطبعا الدليل بتاعك انا وفي مدير الصالة بنور الليزر الاخضر .

فيفي : وانا لازم اعمل كل دة انا مقدرش يا منار انا مش كدة ؟؟

منار : كلنا في الاول كنا زيك انما لما ترجعي البيت ب 200 وتبس ممكن يوصل 300 يبقى لازم تفكري .
دة غير لو حبيتي تجربي العط .
فيفي : واية العط دة كمان ؟
منار : عادي انك تعملي علاقات جنسية بعد الشغل بس بشرط النص ليكي والنص الكبارية لحد ما تعملي زبون برة عنهم ... المهم سيبك الليلة دي لسة بدري عليها انتي معاكي أسبوع تعليم وبعد كدة انتي هتعرفي تتعاملي براحتك ...
فون بيرن علي منار .
منار : ناهض احنا خلاص جاهزين .
ناهض : اية يا كسمك انتي وهي انا تحت البيت .
منار : خلاص نازلة اهو يا قلبي .
ناهض : يله يا حليتها انتي وهي اتخرنا الساعة بقيت تسعة اليوم كدة هيضرب .
منار : حاضر نزلين باي .

فيفي : مين دة ؟
منار : دة بودي جارد في الكبارية وبيحبني علي فكرة .
فيفي : دة شتم .
منار : احااا من اولها لا نفضي يا ماما عشان تعمري .. انتي هتسمعي وتشوفي الي مش شوفتية في حياتك .
فيفي : خلاص يلة .

نزلت فيفي ومنار وطبعا منظرهم معروف رايحين فين أما دعارة أو كبارية ... وفعلا اول ما ناهض شاف فيفي كان نقص يأكلها بعينة .. يالهوي علي الجمال وقعد طول الطريق يعاكس فيفي .

اول يوم ركلام .

بعد ما الصالة اتملت بالزبائن بين الخليج والمصريين والكل بيرقص ويغني .. والعريان اكتر من اللبسين.. وفيفي وقفة موهومة ومش عارفة تعمل اية ولا منار راحت فين .. ولسة هتتحرك ناحية الباب لقيت ايد مسكت فيها .. بصت ورها لقيت واحد عربي واقف وفي ايدة كاسين وقال لها تع اجلسي معي يا حلوة .. فيفي سابتة ومشيت بعيد .

وهنا اتضايق عبودي باشا أو الأمير عبودي زي ما هو مشهور في المكان ... عبودي قاعد بيفرق ومش مرتاح .. ازاي بنت ترفضة وهو أهم واحد في المكان كلم مدير الصالة.. ومدير الصالة كان أول مرة يشوف فيفي افتكرها زبونه وخاف يكلمها وهنا منار شافتها اول واتمشي عليهم مدير الصالة وفعلا اقنع فيفي انها تقعد مع عبودي ..

بعد محاولات لمس فيفي منار اقنعته أنها لسة جديدة ويصبر عليها لحد ما تحب المكان .. طلب لهم كل ما لز وطاب من طعام وكل انواع الخمور وطلب اغاني مخصوص لعيون فيفي .. وهنا بالعافية شربت فيفي ربع كاس وسكي .. وهنا راحت في عالم تاني مزجها مضبوط والدنيا بتضح لها وهي جالسة ولكن مازلت فائقة اوي ....

وفي آخر الليل بعد تكلمت وابتسمت فقط من خفة ظل الأمير عبودي عرض عليها أن تبات معه واستاذن من مدير الصالة.. ولكن لم يكن يعلمون أنها بنت !! .. رفضت فيفي واكتفى عبودي أنه عطها الف جنية مقابل أن يبوس يدها وخدها .. وافقت وخلص اول يوم ..

رجعت فيفي ومنار على بيت منار ووصلهم ناهض طبعا وطلع معاهم طبعا .. فيفي دخلت غيرت بسرعة ومنار قالت لها متخافيش خدي 500 جنية يومك والتبس .. ومعاكي الف بحالة يعني الف وجمسمية في لليلة ابسط يا عم .
فيفي وناهص مش نازل .. قالت لها لا ناهض هيبات في حضني تحبي تجربي هههه ... لاء دة ضخم اوي عليكي انا خايفة عليكي اصلا يلة سلام .

نزلت بالبس العادي زي ما جات المغرب ولكن النهار على طلوع وهي متأخرة شاورت لتاكسي .. وفعلا وصلها بسرعة ... وبعد ما دار حوار بين فيفي وصلاح سواق التاكسي طلب منها تاخد نمرتة تحت طلبة في اي مشوار .. ولكن صلاح كان غريب في كلامه ونظرته ولكن مش فكرت كتير اخدت الرقم وفعلا بقى السواق بتعها بعد كدة ...

بعد مرور أسبوع فيفي حياتها اتغريت وبقيت في مستوى أحسن نظرا أنها بتكسب كويس كل يوم عن الي قبلة ... عرفت تشغل دماغها ازاي وتكسب فلوس اكتر واكتر واكتر ... سددت كل ديونها وفلوس الجامعة ... وأصبحت تشتري كل ما لز وطاب الي امها ..

وكل يوم الأمير عبودي يتعلق اكتر واكتر ب فيفي مشتاق أن يختلي بهذا الجسم المثالي بدون غلطة واحدة ... وفيفي كل تحب الفلوس اكتر من اليوم الي قبلة وتقبل حاجات أشد من كل مرة ...

الي أن منار في يوم عرضت عليها عرض كبير بالنسبة لها ...ووافق فيفي .. عبودي طلب يوم أن فيفي تكون له على تربيزة معه وحدة وتعمل معاه كل حاجة وتسمعه كلام قبيح وهو يلمس كسها من تحت الملابس ...

عبودي حجز فعلا اول تربيزة وفيفي بقيت ركلام بمعني الكلمة بين المشيىة الساخنة والكلام القبيح وشرب اغلى واكبر تركيز كحلي والرقص الساخن ... وفي نهاية اللية كان عرض عبودي واجب النفاذ .. اخدها في حضنه ودخل ايدة من تحت الملابس وقعد يدعك ويفرش في كسها بتاع نص ساعة لحد ما هي نزلت شهوتها وهو حس اد اية أن كسها ناعم وصغير اوي وكمان لسة مش حد لمسة قبلة ... حس عبودي بانتصار كبير ... اعطي فيفي عشرين الف جنية مقابل ما حدث ..

عدي ما يقارب الشهر وصبحت فيفي ريكلام بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. وبقيت شرموطة حتى في طريقة لبسها ومشيتها بين الناس لدرجة أن خلاص الناس شكت أنها مشيت شمال ...

ماتت ام فيفي على حين غفلة... وصبحت وحيدة تماما.. حزنت عليها .. وعزمت على التوبة .. وفعلا قعدت ست شهوة بدون خروج الي المكان الملعون ... ولكن ضاقت بها العيشة ولم تستطع أن تكمل ورجعت تاني وبقوة الي حياتها ريكلام .

وبدون ترتيب كان عبودي في بلدة ولسة راجع في نفس اليوم الي نزلت في فيفي الشغل .. فرح الاثنان وكأنهم مفتقدين بعض من زمن .. فيفي محتاجة فلوسة وهو طمعان في أن الريكلام تعطف على الأمير .

بعد مرور شهر عرض عبودي على فيفي عرض الاقوي على الاطلاق 10الف دولار... وبعد تفكير كبير وإقناع منار لها وافقت على أن تبات لليلة في حضن الأمير عبودي... وعلى عكس كل يوم قطع السهر بعد ما اتفق مع صاحب الكبارية أن فيفي هتخرج معاه .. وطبعا وافق .. وهنا ركب سيارته الفارهة ومعاه اجمل واحدة شافها في حياته وكمان ريكلام يعني اجمل ما يتم العلاقة معها .

وصل الفيلا .. وبعد تجهيزات كتير اوي... صرخت فيفي عبودي فتح أبواب كسها بزبة الصغير مقارنه بالمصريين حته عند مني على فكرة ههههه مش هيبقى معاه فلوس وزبة كمان مترين ههههه نكمل بقى سوري على المقاطعة .


قعد ينيك في فيفي وطبعا فيفي مش عارفة حاجة لانها شبة سكرانه وهو عمال يرزع فيها وهي كل المعاها اااااه بالراحة مش قادرة وهو ينيك اكتر لحد ما نزل لبنه في الكاندم صدمتك مش كدة ههههه .. بعد اول مرة اخدت شاور وبدأت تسوعب أنها بقيت مدام والمعم فشخ كسها نيك طول الليل ولسة عايز ينيك تاني مش شبع منها بصرحة عنده حق .

جهزت تاني فيفي مغصوبة عشان تحلل الفلوس ... وهو كمان كان بلع برشام جنس وشربوا كاسين وبداء يسخن عليها تاني .

وبداء ينيك فيها رزع جامد مرة والتانية والتالته لحد الصبح بينك فيها .. باتت في حضن الأمير عبودي لحد العصر صحيت اخدت شاور ولبست وهو أعطها كمان خمس الف دولار عشان عجبته اللبوة ريكلام .

اتصلت بصلاح سواق التاكسي جه اخدها على شقة منار .. ولكن منار شكلها مش مضبوط زعلانه من حاجة ... وفعلا اول ما وصلت الصالة المدير طردها .. طيب لية عملت اية .. الحجة عملتي شغل من ورنا .. والزبون قال لنا وصحبتك شاهدة عليكي ... من هنا انتهت علاقة منار ب فيفي .. وكمان الكبارية بقى مش المكان الي ينفع تكمل فية

اخدت شقة وبقيت مقضيها كافية وخروجات بدون شغل ... وفي يوم وهي راجعة متأخر صلاح سواق التاكسي لمح لها بحاجة غريبة ... قالها أنه ممكن يشغلها معاه لو هي عايزة ... وشغل احسن من الكبارية وقرفة ... وكمان في السليم .. ومتخبي .

فيفي : تقصد اية يا صلاح .
صلاح : اقصد انك تشتغلي لحسابك .
فيفي : مش فاهمة .
صلاح : لاء فاهمة ولو حابة انا معايا زبائن عرب زي الي كنتي عندة اخر مرة واحسن كمان .
فيفي : انت فهمت غلط انا أنا كنت بعمل حاجة ووواا و.وو
صلاح : انا قولت الي عندي والناس بتدفع كويس .
فيفي : انت قواد ؟
صلاح : اعتبريها كدة لو مريحك المهم اية رايك ؟
فيفي : لا مش موافقة واخر توصيلة لك معايا .
صلاح : الي يبرحك بي احب اعرفك اننا في موسم بكرة الخميس والليلة ب خمس الف جنية .
فيفي : .................. صمت .
صلاح : عموما انا على تليفون عجبك يا بنت الناس اتصلي عليا مكنش يبقى فرصة سعيدة في غيرك يتمنوا الشغل معايا .
فيفي : واقعد اد اية معاه ؟
صلاح : أيوة كدة شغلي مخك معايا .
صلاح : ياخد مزاجة منك وانتي ودماغك بقى المهم تكيفية عشان تدخلي دماغة والطلب عليكي يزيد والفلوس معاكي تبقى تمام .
فيفي : موافقة خلص واتصل عليا بس زي ما تسلمني زي ما تخدني .
صلاح : اتفقنا بس انا باخد الف جنية يا قطة ماشي .
فيفي : كمان خلاص ماشي اول مرة بس .
صلاح : تمام بكرة نتقابل المغرب تكوني جاهزة
فيفي : اوكي .

تاني يوم صلاح اتصل على فيفي وقال لها تجهز نفسها في زبون مستنيكي على نار وهيدفع لكي خمس الاف جنيه... في الليلة الواحدة .. والصبح هتنزلي يا قلبي .. المهم روحي اي سنتر روقي علي نفسك ونعمي كسك وجسمك وشعرك ... واعملي ميكب وخدي معاكي كام لانجري عشان تغيري كل شوي وعيشيه معاكي الزبون دة سخي ولو عجبتيه كل يوم والتاني ه يطلبك بالاسم .

فيفي وافقت وفعلا راحت لسنتر كبير وروقت علي نفسها وبقيت برنسيسه مش بنت ركلام خالص ... وفعلا روحت علي البيت جهزت الميكب والملابس عشان تقضي ليلة مع ثاني رجل في حياتها .

مع المغرب وصل لها صلاح وهي دخلت التاكسي بسرعة عشان كانت لبسة لبس شراميط جدا ميني دريس يدوب مغطي كسها وطيزها ... صلاح اول ما شفها زبة وقف .. وقال لها احااااا انتي متناكة اوي في اللبس دة ... عليا الطلاق لازم انيكك وادوقك ... ضحكت فيفي بسخرية وقالت له يلة بسرعة شوي ممكن ...

طول الطريق صلاح مش على بعضة .. وكل شوي يخطف نظرة ويحك ايدة على زبة من فوق البس .. هائج اوي على فيفي لانها فعلا شرموطة اوي في اللبس وتسخن اجدع زب سوري رجل هههه .

وصل صلاح الي المكان فيلا في الشيخ زايد.. وهنا صلاح قال لها الزبون اسمه معاذ باشا ... اوعي تزعلية دة من علية كبيرة .. واعملي كل الي يقول علية ... واي مشكلة معاكي رني عليا وانا هكلمة ... المهم هو ينبسط لانه راجل صاحب مزاج يا روح امك ... والأهم أنه واصل اوي اوي واي غلط معاه هينكك وينكني معاكي .

فيفي ضحكت وقالت انت هتخوفني لية ... كدة كدة كلنا ولاد متناكة زي بعض ... هو عايز ينيك وانا هتناك وانت قواد يعني الزبالة بعينها ... متخفش هفشخة نيك عشان ترتاح .

ضحك صلاح وقالها ماشي بس الصبح لازم اعمل واحد معاكي على أي وضع خلي بالك مليش دعوه.. نزلت فيفي وريحة البرفيوم قلب المكان ... صلاح مشي معاها لحد باب الفيلا... وهنا حارس الفيلا اول ما شاف صلاح قالة تمام انت اتكل على *** وانا هوصلها ل معاذ باشا هو مستني .

من بعيد صلاح بيقول ل فيفي خلي بالك من الباشا يا بت .. وعينة هتاكل طيظها ورجلها العريانة.. وزبة واقف زي الحديد عليها ودخلت دماغة أنه لازم ينكها يعني لازم ينكها .

بعد ما الحارس وصل فيفي الي باب الفيلا ... دخلت فيفي لقيتها قصر من جوة ... عيشة تانية ومستوي تاني خالص اول مرة تشوف كدة ... وهي لسة مش مستوعبة روعة المكان لقيت انسان طويل جدا بتاع 2 متر وجسمه كلة عضلات .. نازل من على درج السلم لابس روب احمر ... ومن تحت الروب في حاجة كبير بين فخدة بتتهز .. والشخص دة بيقول لها .

الشخص : فيفي ؟؟!!!!
فيفي : أيوة انا فيفي ونفسها على خالص .
فيفي : انت مين معاذ باشا !!
معاذ : أيوة يا قمر مالك مخضوضة لية .. انا مش هاكلك اكيد يا بنتي .
فيفي : لا مفيش اصل اول مرة مش اعرف اعمل اي.
معاذ : ولا هتعملي حاجة كل الموضوع هنقضي شوية وقت مع بعض ننبسط .
معاذ : لو متضايقة امشي ومش هزعل يا بنتي احنا غرضنا المتعة ولو من غير مزاجك ملهاش لازمة .
فيفي : لا هقعد واضح أن حضرتك زوق اوي .
معاذ : احااا اية حضرتك دي استوعبي بقى احنا هنعمل اية ههههه
فيفي : ضحكت أيوة عندك حق أما اقولك اية .
معاذ : نخرة قولي نخرة اسمي معاذ وبس .
معاذ : طيب اية هنقضيها تعارف مش ناوية تدلعيني !!
فيفي : لا ازاي اوعدك هتعيش لليلة احلامك على أيدي بس بليز ممكن بالرحة عشان يعتبر اول مرة .
معاذ : احااا انتي بنت لسة كسمك يا صلاح انا هنيك امك
فيفي : لاء مفتوحة بس كنت مع واحد بتاعة صغير بس انت واضح انك كدة يعني .
معاذ : كدة ازاي يعني قوليها .
فيفي : مفيش بتاعك كبير شوفته بيتهز تحت الملابس .
معاذ : هههههههه أما تدوقي طعمة هتحبية .
فيفي : ماشي يا قلبي تحب يحصل فين وامتي واعمل اية في مغارة على بابا الي انت فيها دي .
معاذ : عينك امك حلوة **** يستر ... فوق يا ستي يلة بينا تسمحلي تشيك بما انك لسةعروسة جديد معايا هههه

فعلا شال فيفي وطلع بيها الدور الثاني ودخل اوضة النوم الرئيسيه... ونزل بيها على السرير ولسة بيحضن فيها وجريت منه فيفي .. مالك يابنتي حصل اية انتي هبلة ..

فيفي : لاء مش هبلة انا النهاردة يعتبر دخلتي ممكن اعيشها معاك زي ما انا عايزة ...
معاذ : العب احاااا على الإحساس دة انتي لبوة وانا معرفش بقى طيب والمتناك الي وقف دة اعمل فية اية .
فيفي : اصبر وهتعمل الي انت عايزة بس خلينا براحتنا ممكن .
معاذ : ماشي يا قمر تحت امرك عايزة نعمل اية الوقت .
فيفي : فين الحمام .
معاذ : ادامك اهو ادخلي يمين بس بسرعة عشان سخن .

دخلت فيفي خلعت الدريس ولبست لانجري تايجر حمالة واحدة بدون اندر ولا برة على اللحم ... ومسحت الميكب وعملت ميكب جديد وعمل تسريحة جديدة ورشت البرفيوم ... وخرجت على معاذ ولا أجدع بنت بنوت يوم دخلتها ولكن الفرق أنها ركلام خبيرة مع الرجال في التعامل .

معاذ قام حضنها ولسة رايح علي السرير ... قالت عايزة اقعد معاك ولو بتشرب نشرب مع بعض ممكن .. وفعلا قعدوا على كنبة على جنب ادام السرير ومعاذ جاب الوسكي وولع جوب شربوا مع بعض ومعاذ طلع من جيبة برشام تيمو أخد وهي كمان اخدت ربع حباية .. وبعد مدة من الشرب والضحك سخن معاذ اكتر اول ما بزاز فيفي بدأت تخرج وهي بتهزر وتضرب معاذ على فخدة .

معاذ سال فيفي يلة بينا بقي وهو لسة مش كمل الكلمة وقامت معاة ولسة بتقولة خليك حنين معايا ... وهجم علي شفايفها .ومسك بززها قعد يفرك فيهم وهم واقفين أمام مراية كبير وكل ما فيفي تشوف منظهرها وهي بتقطع تفعيص في جسمها تهيج اكتر مع حرارة الوسكي والحشيش والبرشام أصبحت كسها بينقط قبل ما يتلمس حتي .

معاذ قعد قطع في جسمها بوس ومرة واحدة شالها ورمها علي السرير ... وهنا خلع الروب ليظهر الاحااااا بجد .. شبة البودي بلدينج واضخم كمان طويل اوي بتاع اتنين متر وكلة عضلات ناشفة اوي وزبة كبير اوي اوي. لدرجة أن فيفي زحفت على حرف السرير من الخوف وهنا معاذ اتمشي عليها ونام جنبها وقعد يطمن فيها لحد ما سلمت .

قلبها تحت منه وقعد يبوس في بوقها ورقبتها وايدة الكبيرة قفشة على بززها وهي مش قادرة حتى تتنفس لأن في شومة بتخبط في كسها كل شوي من تحت وهي بين المحنه من فوق وبين الخوف من زبة الكبير تحت لأن زب الأمير عبودي يعتبر زنبور جنب زب الهضبة معاذ .. قعد معاذ يسخن فيها بتاع ربع ساعة لحد ما بقيت في عالم تاني وهنا قالها تعرفي تمصي زبي يا فيفي .

اعتزرت وقالت لسة معرفش وبعدين عايزة اتناك بجد شهوتي عالية اوي وكسي وكلني اوي عليك بس ارجوك بالرحه ممن ... معاذ قالها متخافيش بالرحة عليكي ودي اول مرة اكون كدة علي فكرة يلة بينا .

معاذ بعد جسمة عن فيفي وفيفي نايمه على ظهرة وفاتحت رجلها لاستلام زب معاذ بالراحة ... وفعلا بداء معاذ يفرك كسها بزبة شمال ويمين وبداء يعمل تفريش لكسها وزبة واضح اوي أنه كبير عليها وهي لسة كسها مش وسع اوي يعتبر عبودي مش نكها بالنسبة لزب الي معاها .

ومفيش خمس دقائق ومرة واحدة معاذ دخل زبة مرة واحدة ... رقعت بالصوت اوييييي ولسة هتتحرك من تحت وبتفرك برجلها رح مكتف أيدها وكمل نيك وهي بتصوت بين الالم والمتعة وهنا غاب معاذ عن الوعي واتحول ا
لي وحش نيك

قعد يرزع فيها نيك وهيا انسجمت اوي وكل شوي ايد تصد جسمة التقيل عليها وايد بتحسس علي عضلة صدرة الكبيرة ومش متخيلة أن في فحل بالدرجة دي وقعد ينيك اوي اوي ويرزع لحد ما مرة واحدة دخل زبة جووووة اوي وقال ااااااه هينزلوااااا
يالبووووة اااااه ينزل اوعي تتحركي ... وهي عايزة تفك نفسها ومش عارفة وترقع بالصوت عشان يخف عنها وهو زبة زي الحديد جوة كسها ... وهنا يدوب زبة بداء يرتخي وبدأت النار تملي كسها اللبن سخن اوي وهي لسة جديدة في النيك مش متحملة السخونه جديدة عليها ومفيش لحظة وانفجار لبن زب معاذ ملاء الملاية...

وهنا معاذ اول ما شاف المنظر قالي يا دي المصيبة انتي بتاخدي حاجة عشان الحمل ... فيفي اه باخد برشام متقلقش يا بك مش انا الي اعمل حاجة من الي في بالك .

دخلت الحمام والبن بينزل من كسها كتير اوي ومش عارفة توقفة .. قعدت عشان تعمل تواليت مش عرفت لأن كسها مفتوح وهي فعلا عملت حمام بس من نوع اخر هههه لسة غشمية مش تعرف أنه صعب لأن كسها لسة بينبض من النيك .

رجعت الي معاذ وولعوا سجاير وشربو كاسين ودخلت اخدت شاور وميكب ولانجري جديد لونة بينك ... ومعاذ نكها في الليلة خمس مرات لحد الصبح يشرب وينيك لحد ما فيفي حست أن كسها مش عارفة تمشي منه مفشوخ اوي .. وكمان هي سكرت ومبقتش عارفة ولا مستوعبة النيك فيها كل شوي وكل مرة فوق الساعة نيك متواصل .

بعد الفجر والنهار بينور معاذ عطها المبلغ وفوق منه الفين جنينة لانها دلوعه وقال لها لينا مرة تاني مع بعض يا جميل... اتصلي على صلاح يلة وانا هنام يا قمر انتي عارفة الطريق مسمعش صوت يا قطة تصبحي على خير .

اتصلت فيفي بصلاح وفعلا صلاح كان منتظر برة عشان عارف معاد الباشا .. وكمان عايز يزور كس فيفي هو كمان زي ماقالها باليل أنه هينكها ... والحارس بيخرج فيفي رجعت من كتر الشرب والي حصل فيها وماشية فاتحة رجلها عن بعض يعني اي حد يشوف المنظر يعرف انها كانت بتتناك وش .

حضنها صلاح من الحارس ودخلها التاكسي بسرعة ... وطلع جري من المكان وكل شوي يقولها انتي كويسة عمل اية ؟؟ وهي في ملكوت تاني خالص وكسها لسة بيخرج لبن معاذ مش عارفة تقمط كسها لانه مفتوح اوي من حجم زب معاذ الكبير...

صلاح اول ما عرف انها تقريبا مش في وعيها ... طلع بيها على شقة واخدها لزبائن معينة لو مفيش مكان .. وفعلا طلع بيها وهي نص وعي بتقوله انت رايح بيا على فين ؟ .. وفعلا طلع الشقة وهي في اول شارع الهرم عشان جنب الشغل بالنسبة له ... واول ما طلع دخل بيها علي اوضة فيها سرير ودولاب اي كلام .. وبداء يقلع فيها وهي هنا فاقت شوي .

فيفي : انت بتعمل اية ؟
صلاح : هنيك يا كسمك في مانع .
فيفي : كسمك انت انت بموت ادامك خلي في رحمة اقولك بكرة لما اصحي .
صلاح : وقتي انا علي اخير .
فيفي : انا بجد تعبانه اوي وهلكانه كسي مش متحمل بجد اعمل تاني .
صلاح : مليش دعوة اي وحدة بتشتغل معايا لازم ادوق كسها واي وقت احتاج لازم تنفذي معايا أما أنا بشغلك لية يا كسمك .
فيفي : تعبانه الرحمة بقى وبعدين بقولك بكرة .
صلاح : براحتك بس انسي الشغل معايا يا بطة ... يلة بينا بس وحياة كس امك ل انيك الوقت بالتليفون عشر نسوان يحضروا الوقت.وكلهم يتمنوا ربع الفلوس الي اخديها يا روح امك .
فيفي : بدون نقاش خلعت الدريس ونامت في وسط السرير وفتحت رجلها يلة عشان نخلص .
صلاح : بمزاج يا كسمك الكلام دة مش عليا .
فيفي : خلاص يلة المرة دي سريع ووعدة لك يوم افشخك فية مش هتقدر تمشي من النيك .
صلاح : احححح كلامك ابن متناكة اوي يلة.


صلاح هجم عليها وقعد يتقلب بيها على السرير وهي مع أن جسمها مكسر الا انها ساحت معاه وكسها سلم لية المتناك خبرة مع النسوان برضة مش اي كلام ... وواضح اوي أنه واخد حباية المتناك قعد يرزع في فيفي نيك وهي تصوت وجع ودلع ... كل شوي تقولة جيب لبن وهو مش عارف ..

الحباية متمكنه في جسمة ومش عارف ينزل لبن ... قعد ينيك دوجي وكلاسك وفارسي وهي تضم كسها عشان ينزل وهو في آخر لحظة يهربوا منه ومش يعرف ينزل ...

بعد نيك ساعة ونص في فيفي وهي خلاص كسها بقى عبارة عن صهد نار من الاحتكاك وكسها اتفتح واتفشخ من النيك .. وشوي تسند على الباب وينيك وعلى حرف السرير وعلى الارض وفي آخر المطاف نزل لبنة جوة كسها وهي بتنظف وتنزل شهوتها هي الأخرى ... وهنا مسكت أيدها على كسها وضمت رجلها بتاع ربع ساعة من وجع النيك...

بعد ما اخدت شاور وعدلت ملابسها ... نزلت مع صلاح وصلها الي شقتها كان خلاص الظهر قرب اوي ... يدوب غيرت ملابسها وحططت دماغها على السرير نامت ولم تحس باي شي وراحت في النوم هوخخ....

نامت ساعة الفون رن رن رن صحيت مش شايفة حاجة ...

صلاح : اية لحقتي نمتي .
فيفي : عايز اية ؟
صلاح : مفيش قولت اشوفك و ارخم عليكي .
فيفي : انت رايق بقى سلام .
صلاح : خلاص استني .
فيفي : نعم
صلاح : عايز اعرفك ان في طلعة النهاردة اعملي حسابك .
فيفي : نعم انا تعبانه اوي من امبارح حرام عليك .
صلاح : خلاص الي يريحك بس انتى أولي بالفلوس من اي وحدة وبعدين انتي وجهة جديد وعامل شغل حلو عليكي .
فيفي : خلاص اوكي انام شوي وأول ما اصحي اكلمك .
صلاح : ماشي بس فونك مش تغلقية ماشي
فيفي : أوكي باي وشخرت نوم هههه

نامت فيفي وصحيت قبل المغرب جهزت نفسها وبلغت صلاح أنها جاهزة وكلة تمام ..

وفعلا صلاح مكدبش خبر ووصل لها بعد المغرب اخدها .. وهي لابسة جينز وبدي لبس كاجول.. سكسي أوي .. وكل شوي يبص في مراية الصالون ويضحك ... وهي مستغربه وسألته بتبص كدة لية في حاجة غلط ..

قال لها لاء اصل الزبون مش محتاج كل دة دة يدوب ساعة بالكتير وتكوني معايا في التاكس .

فيفي : لسة لمواخذة ؟
صلاح : عادي كبير في السن .
فيفي : احااا ودة اعمل بية اية لمواخذة.
صلاح : اي حاجة اعملي معايا اي جو لحد ما ينزل وانزلي .
فيفي : بالزمة ده كلام هي ناقصة وجع قلب .
صلاح : معلش الفين جنيه مش وحشين برضة
فيفي : ماشي أما نشوف اخرتها امكن يموت معايا والبس مصيبة .
صلاح : هههههه انتي فقر
صلاح : خلاص وصلنا دة البيت الدور التاسع الشقة يمين السلم الاستاذ عباس .
فيفي : وانت هتعمل اية ؟
صلاح : ولا حاجة هستناكي وانتي انجزي حالك .
فيفي : طيب باي .


وصلت فيفي الشقة وفعلا الاستاذ عباس مسن .. ومفيش حاجة منه للنيك .. المهم بعد ما قعد يحكي امجادة في النيك وأنه كسر بتاع 8468116 سرير وخيط الف كس من حجم زبة الجبار ... قال ل فيفي مصي زبي .. وعكس المتوقع طلع زبة كبير فعلا بس بيقف بالعافية ... بعد محاولات من فيفي بين المص لانها بتتعلم المص جديد وقف زبة اخيرا ... وهنا خلعت فيفي البس ..

الاستاذ عباس قاعد على الكنبة ... وخلع ملابسه وفيفي كمان خلعت لبسها ... وقعدت تبوس في رقبته وتحسس على صدرة ونزلت مصت زبة تاني لحد ما وقف من سخونه البنت الشابة وكمان برنسيسه عصرها ... وهنا وضعت رجل هنا ورجل هناك ... ودخلت زب الاستاذ عباس اول ما دخل ولسة هتتنطط علية اوف اححححح نزل لبنه جوة كسها ...

فيفي : يخربيتك تعبتني فشخ انت جامد اوي ...
الاستاذ عباس : بجد يا فيفي انا جامد كدة ..
فيفي : عيب عليك بجد كسي وجعني اوي انت جبار يخربيتك .
عباس : خدي يا فيفي مش خسارة فيكي ثلاث ألف جنيه.
فيفي : انا مش مهم الفلوس المهم مش قادرة امشي من كتر النيك ..
عباس : هههههه خلاص كل شهر هفشخك مرة .
فيفي : ماشي يا قلبي امشي انا بقى عشان انت مجرم وتعبتني .
عباس : ماشي معلش بقى انتي عارفة طريق الباب عشان مش قادر اوصلك .
فيفي : في خيالها ( وقعة اية المنيلة بستين نيلة دي هههه دة صدق اني كنت هموت معاه .. دة كسي مش لحق يحس اني في حاجة دخلت ... يلة زي بعض علم بحالي مفشوخة من امبارح )


نزلت ل صلاح في اقل من ساعة مع ابتسامة عريضة منها ... صلاح قالها تعجبني دماغك يا بت كدة جدعة .. يلة بقي عشان نكمل شغل .

فيفي : شغل اية تاني انا لسة مخلصة .
صلاح : في حد يقول للشغل لاء
فيفي : انا وبعدين بكرة في جامعة !
صلاح : مليش دعوة دة موسم يا كسمك اعملك اية .
فيفي : طيب هروح فين المرة دي بقى ؟
صلاح : شقة في المعادي واحد حبيبي .
فيفي : ماشي بس انا جعانه اوي مش كلت من امبارح .
صلاح : مجهزين اكل هناك .
فيفي : اية دة هم اكتر من واحد ؟
صلاح : متقلقيش اكيد مش هبيعك يعني .
فيفي : اكتر من واحد لاء بلاش لو بتحبني .
صلاح : جرا اية يا روح امك دة شغل .
فيفي : طيب جعانه الاول .
صلاح : قولتك ه تأكلي وتتبسطي .
فيفي : طيب يلة يا عم الشيطان
صلاح : كسمك جربان ههههههههه
فيفي : امك اتناكت ب باكو لبان هههههه


صلاح وفيفي اخدو على بعض بزيادة معلش يا اخويا انت وهو الأحداث قلبت مني على شرمطة زيادة ... ومش عارفة الم الدنيا من التفاصيل ... عموما لو زهقان ممكن تشوف قصة تاني. .. لاني مملة اوي وبقول تفاصيل كتير .
اوعي تنسي أن القصة حصري منتدي نسوانجي (( Roody ))

الي هنا تنتهي الأحداث ترى ما الذي يتم مستقبلا مع فيفي في رحلة الركلام ... كل هذا واكثر بعد عودتي من إجازة ... ايام جوازي من تجهيزات وشهر العسل وايام التصدع بزوجي المستقبلي في القريب العاجل... دمتم بخير حتى عودة Roody معكم من جديد في سلسة قصتي (( ركلام ))
صراحه ىوعه
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%