NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مونتغمري

نسوانجى الاصلى
نمبر وان صور
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
عدم الإفصاح
احنه ليه في مجتماعتنا نحلل الخيانه لنا الذكور ونحرمها على الاناث ماهيه خيانه عندما تسأل الذكر ليه خنت مش ده غلط وحرام يرد عليك انا راجل واذا راجل هل الرجوله في الخيانه ماهي خيانه كلمه لا تحتمل تفسير ثاني

• عجبني
التفاعلات: سالب طري, زوقة الجن, ahasmaa و 2 آخرين
احنه ليه في مجتماعتنا نحلل الخيانه لنا الذكور ونحرمها على الاناث ماهيه خيانه عندما تسأل الذكر ليه خنت مش ده غلط وحرام يرد عليك انا راجل واذا راجل هل الرجوله في الخيانه ماهي خيانه كلمه لا تحتمل تفسير ثاني
هو حد حلل الخيانه سواء ل راجل او ست وبعدين الراجل بيخون مع ست برضو بس الراجل ممكن يتجوز ٤ الست واحد بس الخيانه حرام للكل

الراجل مسمحوله يبص بره بحجة انه له الحق يتجوز اربعه و بالتالى لو خان مراته الناس بتلتمسله العذر و تقول عادي مش خيانه دا حقه الشرعي

الواحده لو خانت مفيش مبرر ولا سبب شرعى انها تبص بره و بالتالى الناس مش بتلتمسلها العذر حتى لو جوزها مهمل جدا فى حقوقها

• عجبني
التفاعلات: وائل زكي و Moheb sex
مين قالك انه راجل؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الراجل مسمحوله يبص بره بحجة انه له الحق يتجوز اربعه و بالتالى لو خان مراته الناس بتلتمسله العذر و تقول عادي مش خيانه دا حقه الشرعي

الواحده لو خانت مفيش مبرر ولا سبب شرعى انها تبص بره و بالتالى الناس مش بتلتمسلها العذر حتى لو جوزها مهمل جدا فى حقوقها
هو مفيش مبرر ف الحالتين الراجل مش عجباه مراته او مش مكفياه يتجوز غيرها والست مش مرتاحه مع جوزها تطلق

• عجبني
التفاعلات: وائل زكي
هو مفيش مبرر ف الحالتين الراجل مش عجباه مراته او مش مكفياه يتجوز غيرها والست مش مرتاحه مع جوزها تطلق
طيب مهو لو اتجوز غيرها دى تعتبر خيانه 😒

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moheb sex و الأستااذ
الخيانه مش باختلاف الجنس خالص سواء كان راجل أو ست اسمها خيانه
بس هى خيانه الست بتكون تقيله شويه عشان وضعها حساس شويه يعنى أنها مصدر الرقه و الحب و الاحتشام فا لما بتيجى منها بتكون صعبه

طيب مهو لو اتجوز غيرها دى تعتبر خيانه 😒
نعم حضرتك ف شرع مين ودين مين عارفه اصلا انها لو طلبت الطلاق منه لمجرد انه اتجوز عليها من غير اي ضرر تاني يبقي حرام عليها

الناحيتين الخيانه غلط

نعم حضرتك ف شرع مين ودين مين عارفه اصلا انها لو طلبت الطلاق منه لمجرد انه اتجوز عليها من غير اي ضرر تاني يبقي حرام عليها
سيبك من الشرع و الدين لان دا مش مكانه

دا واحد راح خرج مع واحده كذا مره و اتقابلوا و اتكلموا تليفونات بالساعات و رسايل و اتولد بينهم مشاعر و فى الاخر اتجوزها و نام معاه و اضطر يكدب على مراته الاولى فى كل دا عشان فى العلاقه تكمل

لو كل دا مش خيانه بالنسبالك يبقى انت تعريفك للخيانه مشوه و محتاج تعيد حساباتك

لا و المصيبه لو واحده اتكلمت مع زميلها فى الشغل فى اى حاجه تافهه بعسد عن الجنس و المشاعر بتتحسب عليها خيانه

ادينى عقلك مهو يا اما انتو مجانين يا الدنيا حالها مقلوب

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن و Moheb sex
احنا بنجاوب السوال ونساله سوري الخيانه خيانه لاي حد فينا وحرام لينا احنا الاتنين العقل بتاع كل واحد بيحاول يبرر بس مش اكتر فهمني

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

الخيانه حيانه للاتنين متتبررش ولكن احنا بنحب المتعه بس مش اكتر يعني لما واحده بتخون جوزها معايا او ثقه اهلها او اي يكن فهي خيانه وانا كنت بخون برضو خطيبتي حتي وهي وصحبتها معايا ف سرير واحد بخونها مع صحبتها

دا واحد راح خرج مع واحده كذا مره و اتقابلوا و اتكلموا تليفونات بالساعات و رسايل و اتولد بينهم مشاعر و فى الاخر اتجوزها و نام معاه و اضطر يكدب على مراته الاولى فى كل دا عشان فى العلاقه تكمل

لا و المصيبه لو واحده اتكلمت مع زميلها فى الشغل فى اى حاجه تافهه بعسد عن الجنس و المشاعر بتتحسب عليها خيانه

لا هو يقولها من الاول انا هتجوز واحده تانيه

محدش حسب علي اللي بتتكلم مع زميلها ف الشغل تبقي خيانه لو كدا ميخايهاش تشتغل أصلا ولو عايز يتجوز يعرفها من الاول ف فلانه هتجوزها

رد مقنع

الخيانة واحدة غلط للزوجين وليس لها مبرر

الحاجات دي قتلت بحثاً
واشباه البني ادمين هيقعدوا يبرروا وبقولوا نفس الاسباب العبيطة واشباه الرجالة هيقولوا هينكروا الخيانة بس هيقولوا كلام باطنه تبرير
الختام الخيانة وساخة وقلة اصل والمبرر العبيط بتاع الجواز فممكن نسال برضه لو واحدة حبت تطلق وتسيب عيالها وتتجوز حد تاني ايه رايكم فيها ؟

لا هو يقولها من الاول انا هتجوز واحده تانيه
انا و انت و كل الناس عارفين ان 99% من الرجاله معندهمش الجرأه يقولوا من الاول انهم عايزين يتجوزوا واحده تانيه و كل اللى بيتجوز زوجه تانيه بيعملها فى السر و بيكدب

غير ان لو هنتكلم بالشرع اللى انت بدأت تستشهد بيه هو مش ملزم يعرفها اصلا

جملها زى مانت عايز برضو اسمها خيانه و انا بقول كدا برغم انى كنت زوجه تانيه اصلا

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
انا و انت و كل الناس عارفين ان 99% من الرجاله معندهمش الجرأه يقولوا من الاول انهم عايزين يتجوزوا واحده تانيه و كل اللى بيتجوز زوجه تانيه بيعملها فى السر و بيكدب

غير ان لو هنتكلم بالشرع اللى انت بدأت تستشهد بيه هو مش ملزم يعرفها اصلا

جملها زى مانت عايز برضو اسمها خيانه و انا بقول كدا برغم انى كنت زوجه تانيه اصلا
لا ملزم قانونا حتي بلاش شرع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%