NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

nouraOO

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
كان في شاب كنا اصحاب و فجاه طلب نبقي اصحاب بمصالح أن احنا نتقابل علشان السكس وانا رفضت و من بعدها اتغير معايا و تلكيك و خناق و عملي بلوك، الفكره أن في نفس التوقيت كان بيجيلي رسايل من حد غريب جنسيه صعبه اوي بتفاصيل و مسحت الاكونت بسببها ، دماغي بتقولي أن هو الي بعتها مع ان انا قولتيله عليها و أنه كان عايزني من البداية نبقي اصحاب بسبب كدا

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage, Incubuz911z, karama و 8 آخرين
كان في شاب كنا اصحاب و فجاه طلب نبقي اصحاب بمصالح أن احنا نتقابل علشان السكس وانا رفضت و من بعدها اتغير معايا و تلكيك و خناق و عملي بلوك، الفكره أن في نفس التوقيت كان بيجيلي رسايل من حد غريب جنسيه صعبه اوي بتفاصيل و مسحت الاكونت بسببها ، دماغي بتقولي أن هو الي بعتها مع ان انا قولتيله عليها و أنه كان عايزني من البداية نبقي اصحاب بسبب كدا
طب كويس انه مقالكيش انه بيحبك

• عجبني
التفاعلات: nouraOO و SAURON
مش فاهم فين المشكلة
هل مشكلتك مع الرسايل اللي بتوصلك ولا مع صاحبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا اتاكدي هو اللي بيبعت لك
كويس أنه جه دوغري من الاول و مرسمش عليكي دور الحب و وقعك في حباله
**** بيحبك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: سليمان 17 و nouraOO
ممكن

• عجبني
التفاعلات: nouraOO
مش فاهم فين المشكلة
هل مشكلتك مع الرسايل اللي بتوصلك ولا مع صاحبك
هي مش مشكله هي فضفضه اكتر لان كنت مضايقه بسبب ان شاكه أن هو الي بعتلي الرسايل دي، مع ان كان نفسيتي وحشه بسببها و قولتيله عليها و كان عامل نفسه مضايق و بيفكر مين بعتهالي

طب كويس انه مقالكيش انه بيحبك
بيقولي اني رخمه بس لانه كان عايز واحده تبقي رايقه معاه في اي كلام يقوله

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
لا اتاكدي هو اللي بيبعت لك
كويس أنه جه دوغري من الاول و مرسمش عليكي دور الحب و وقعك في حباله
**** بيحب
مجاش دوغري خالص ، ده بعد صحوبيه فتره بس دايما كنت أرفض ابعتله صوري ليا بلبس الخروج حتي و طلب بشعري كتير اوي و رفضت و شايف وقتها أن ليه ارفض أصلا و ده عادي

بيقولي اني رخمه بس لانه كان عايز واحده تبقي رايقه معاه في اي كلام يقوله
عاوزك تبقى فرى
تفتحى على السابع زى......

مجاش دوغري خالص ، ده بعد صحوبيه فتره بس دايما كنت أرفض ابعتله صوري ليا بلبس الخروج حتي و طلب بشعري كتير اوي و رفضت و شايف وقتها أن ليه ارفض أصلا و ده عادي
بصي احمدي **** أنه كشفه علي حقيقته لان اللي زي ده مش سالك زي ما انا كنت فاكر من كلامك في الاول

بصي احمدي **** أنه كشفه علي حقيقته لان اللي زي ده مش سالك زي ما انا كنت فاكر من كلامك في الاول
هو كان ليه علاقات كتير قبل كدا وقالي بس متخيلتش انه يطلب مني حاجة زي دي بس

عادي!
فين الغرابة
اغلب الي بيدخلو منتديات بيكونو كده

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
هو كان ليه علاقات كتير قبل كدا وقالي بس متخيلتش انه يطلب مني حاجة زي دي بس
لا عادي هو اصلا اتعرف عليكي عشان كده
اسف لو صراحتي صدمتك يعني

صاحبي مش من المنتدي نعرف بعض في الواقع
اه شيء غريب
يبقى مش صاحب هذا!
احسن شيء انو راح
واحسن انك قفلتي

• عجبني
فاكس وكبرى دماغك

• عجبني
هي مش مشكله هي فضفضه اكتر لان كنت مضايقه بسبب ان شاكه أن هو الي بعتلي الرسايل دي، مع ان كان نفسيتي وحشه بسببها و قولتيله عليها و كان عامل نفسه مضايق و بيفكر مين بعتهالي
متشكيش .. هو اللي باعت الرسايل دي لإن مفيش ولد بيكلم بنت في السكس بجرأة الا لو كان واخد راحته معاها في الكلام قبل كدا
لو حد متكلمش معاكي بيبعت صور أو جمل مكونة من كلمة او كلمتين و في الغالب بتكون فحل او جاد
خليكي متأكدة انه هو نفس الولد و الافضل انك تقطعي معاه .. بعد ما طلب منك الصداقة تكون مبنية علي جنس عمره ما هيشوفك بأي شكل تاني

• عجبني
متشكيش .. هو اللي باعت الرسايل دي لإن مفيش ولد بيكلم بنت في السكس بجرأة الا لو كان واخد راحته معاها في الكلام قبل كدا
لو حد متكلمش معاكي بيبعت صور أو جمل مكونة من كلمة او كلمتين و في الغالب بتكون فحل او جاد
خليكي متأكدة انه هو نفس الولد و الافضل انك تقطعي معاه .. بعد ما طلب منك الصداقة تكون مبنية علي جنس عمره ما هيشوفك بأي شكل تاني
عاملين بلوكات

طالما عاملين بلوكات .. بتشكيله ليه من الرسايل اللي وصلتلك ؟!
حاليا عاملين بلوكات لان قطعنا كلامنا تماما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%