NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه رساله الي دكتور نسوانجي وامنيه رشدي وطاقم المنتدي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
رساله الي دكتور نسوانجي وامنيه رشدي وطاقم المنتدي :
انا خديجه او ديجا
ليا حوالي شهرين هنا في المنتدي اتعرفت علي ناس وكونت صدقات كتير هنا وبقا ليا اصحاب سوشيال اتمني اقابلهم في يوم من الايام ،،
كنت حابه اشكر جدا كل القائمين علي المنتدي ..
  • دكتور نسوانجي : حابه جدا اشكرك علي الجهد الفظيع الانت بذلته للوصل بالمنتدي لكده وانه يكون المنتدي الاول عربيا .
  • امنيه رشدي : حابه جدا اشكرك يا صديقتي علي تواجدك الدائم في المنتدي وعلي طريقتك ومنشوراتك الجميله .
  • Queen Reem : وطبعا حابه اشكر صاحبتي وقلبي ريم علي تضحيتها بوقتها علشان المنتدي واحب اقولها قلبي انتي .
  • mydooo : وحابه اشكر ميدو علي تواجده هنا علي الرغم انا مش عارفه ليه ليه فتره مختفي وحابه اشكره علي برنامجه الجميل كرسي الاعتراف .
  • Edan : وطبعا لازم اشكر اختي البحبها عدن علي وجدها هنا في المنتدي وعلي وقتها معانا .
totafrota : واكيد لازم اشكر توتا مش متأكده عرفت اكتبه صح او غلط 😂 بس اينعم انا وهي متكلمناش كتير بس برضو حابه اشكرك جدا .
اسفه جدا لو مذكرتش حد بس دي الشخصيات الانا اتعاملت معاها من الاداره ، بس برضو احب اشكر باقي طاقم المشرفين علي تضحيتكم بوقتكم البتدوه للمنتدي ..
شكرا جدا ليكم جميعا ،،
واتمني من الناس في المنتدي برضو انهم يشكروهم في الكومنتات لأن بجد الناس دي تعبانه اوي معانه ..

• عجبني
التفاعلات: Abo zed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%