NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية رحيم - السلسلة الاولي ـ حتى الجزء الثالث عشر 29/3/2024

• حبيته
التفاعلات: ميرو احمد
جزء صغير انزل بجزء جديد

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
طب وهما هيتبلوا عليكوا ليه يسطا لو انتوا الاعلي في التصويت فعلا؟؟
انا عاوز اعرف قصدهم ايه بالتزوير اصلآ؟ .. مع العلم ان لو حد طلع دليل واحد إني زورت همسح عضويتي تمامآ

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وهما هيتبلوا عليكوا ليه يسطا لو انتوا الاعلي في التصويت فعلا؟؟
عموما انا بكلم باسم حاليآ ومستني رده النهائي عشان الموضوع ده قفلني فعلآ

انا عاوز اعرف قصدهم ايه بالتزوير اصلآ؟ .. مع العلم ان لو حد طلع دليل واحد إني زورت همسح عضويتي تمامآ
اتواصل مع الادارة وشوف
بس انا مش لاقي سبب يعني انهم يعملوا معاكوا كده
كان ممكن تاخدوا اللقب عادي لان التصويت مكانش مقتصر علي مركز واحد بس اللي ياخده

عموما انا بكلم باسم حاليآ ومستني رده النهائي عشان الموضوع ده قفلني فعلآ
بس هو الموضوع فعلا كان غريب
عشان طول التصويت سيزر وڤامبير كانوا اعلي اصوات
وفي كام ساعة التصويت اتحول ليكوا

بس هو الموضوع فعلا كان غريب
عشان طول التصويت سيزر وڤامبير كانوا اعلي اصوات
وفي كام ساعة التصويت اتحول ليكوا
ده بسبب منشنات في اكتر من قصه .. ده حتي الفاريز عملنا منشنات وقال للناس تخش تصوت لينا وانا شايف ان الموضوع ده عادي خصوصا ان باسم قال كل واحد يروج لنفسه في التصويت

• عجبني
اتواصل مع الادارة وشوف
بس انا مش لاقي سبب يعني انهم يعملوا معاكوا كده
كان ممكن تاخدوا اللقب عادي لان التصويت مكانش مقتصر علي مركز واحد بس اللي ياخده
اديك قلتها .. بعدين ياخي انا فاضي اكتب عشان افضي ازور واعمل حسابات؟

ده بسبب منشنات في اكتر من قصه .. ده حتي الفاريز عملنا منشنات وقال للناس تخش تصوت لينا وانا شايف ان الموضوع ده عادي خصوصا ان باسم قال كل واحد يروج لنفسه في التصويت
ماشي يسطا بس الكلام ده يبقا علي مدار يوم او يومين مش في كام ساعه

وبعدين كينج اصلا منزلش لينك التصويت في ولا قصة من قصصه
ولا حتي قال للناس تصوتله ف اكيد مش كل دول جايين من عند الفاريز يعني 🙄

ماشي يسطا بس الكلام ده يبقا علي مدار يوم او يومين مش في كام ساعه

وبعدين كينج اصلا منزلش لينك التصويت في ولا قصة من قصصه
ولا حتي قال للناس تصوتله ف اكيد مش كل دول جايين من عند الفاريز يعني 🙄
ده علي مدار 4 ايام مش كام ساعه
وبعدين انا وكينج كنا بندخل لمتابعينا خاص زي ما انا دخلتلك حصل ولا لا؟

• عجبني
استمر

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
ده علي مدار 4 ايام مش كام ساعه
وبعدين انا وكينج كنا بندخل لمتابعينا خاص زي ما انا دخلتلك حصل ولا لا؟
لا انا بصراحه علي مدار 4 ايام كل ما اخش ع التصويت كنت الاقي التصويت بين سيزر وڤامبير
بس اخر يوم دخلت التصويت لقيتك انت وكينج طلعتوا وبعدها سيزر وڤامبير

ايوة فعلا كلمتني بس انت الموضوع بالنسبالك سهل
انما كينج عنده اكتر من 500 متابع ف اعتقد هيبقا صعب ان يخش لكل العدد ده خاص يكلمهم كان اسهل ينزل في تعليقات قصصه

لا انا بصراحه علي مدار 4 ايام كل ما اخش ع التصويت كنت الاقي التصويت بين سيزر وڤامبير
بس اخر يوم دخلت التصويت لقيتك انت وكينج طلعتوا وبعدها سيزر وڤامبير

ايوة فعلا كلمتني بس انت الموضوع بالنسبالك سهل
انما كينج عنده اكتر من 500 متابع ف اعتقد هيبقا صعب ان يخش لكل العدد ده خاص يكلمهم كان اسهل ينزل في تعليقات قصصه
انا حاسك بتهاجمني وبتكدبني .. عموما يا اخويا اهو اللقب راح لسيزر اللي انت شايفه احق بيه مني ومن كينج .. انا مبحبش اجادل صدقني وفيا اللي مكفيني وااااالف مبروك لسيزر واي حد خد اللقب ده ... واظن ان كده مبقاش فيه جدال تاني اللي انتو شايفينه هو الصح .. وانا اللي غلط وبعترف بكدا كمان .. ومره تانيه بشكر كل اللي صوتلي .. وشكلي كدا هخرج تمامآ من المنتدي لإني مش هقعد في مكان بيقولو فيه إني مزور .. انا مستني رد استاذ باسم لأنه هيكون الفيصل في الموضوع ده وبشكر استاذ @Ehab Demian اللي سمعني للأخر ووثق فيا إني مستحيل ازور تصويتات .. ولكن الظاهر كده إن كلام استاذ باسم أثر حتي علي شعبيتي في المنتدي .. وده اللي مش هقدر اتحمله لإني بعتبركم اخواتي وبكتب ليكم واكبر دليل علي كده ان كل الكتاب بيكتبو بدون أجر .. احنا بس بنحب الكتابه فبنكتب وسط اخواتنا .. لكن لما بيحصل اهانه يبقي بلاها احسن

• ايه ده
التفاعلات: Ehab Demian و PepOoz69
انا حاسك بتهاجمني وبتكدبني .. عموما يا اخويا اهو اللقب راح لسيزر اللي انت شايفه احق بيه مني ومن كينج .. انا مبحبش اجادل صدقني وفيا اللي مكفيني وااااالف مبروك لسيزر واي حد خد اللقب ده ... واظن ان كده مبقاش فيه جدال تاني اللي انتو شايفينه هو الصح .. وانا اللي غلط وبعترف بكدا كمان .. ومره تانيه بشكر كل اللي صوتلي .. وشكلي كدا هخرج تمامآ من المنتدي لإني مش هقعد في مكان بيقولو فيه إني مزور .. انا مستني رد استاذ باسم لأنه هيكون الفيصل في الموضوع ده وبشكر استاذ @Ehab Demian اللي سمعني للأخر ووثق فيا إني مستحيل ازور تصويتات .. ولكن الظاهر كده إن كلام استاذ باسم أثر حتي علي شعبيتي في المنتدي .. وده اللي مش هقدر اتحمله لإني بعتبركم اخواتي وبكتب ليكم واكبر دليل علي كده ان كل الكتاب بيكتبو بدون أجر .. احنا بس بنحب الكتابه فبنكتب وسط اخواتنا .. لكن لما بيحصل اهانه يبقي بلاها احسن
يابني يخربيت دماغك
انت فهمت كلامي غلط خالص انا ولا بهاجمك ولا حاجة ههاجمك ليه انت شخص محترم وانا مشوفتش منك حاجة وحشه سواء انت او كل الناس اللي كانوا في التصويت اصلا ومعظمهم معرفهمش
بالعكس انا بقول ان الموضوع بالنسبالك سهل لانك سهل تكلم متابعينك خاص وتقولهم يصوتولك زي ما عملت معايا ودخلت كلمتني
وكمان انت نزلت في قصصك ان الناس تصوتلك
يعني انت لو كسبت هتبقا عادي ومبلوعه
انا المريب بالنسبالي كينج مش انت عشان اللي قولتهولك فوق
وبردو انا مش بهاجم كينج ولا اعرفه ولا حتي اتعاملت معاه
وفي الاول والاخر اللله اعلم ✌🏼

• ايه ده
التفاعلات: Ehab Demian
يخرب بيت التصويت و سنين التصويت اللى هيوقعنا فى بعض
احنا فى عالم افتراضى يا ناس

• عجبني
يابني يخربيت دماغك
انت فهمت كلامي غلط خالص انا ولا بهاجمك ولا حاجة ههاجمك ليه انت شخص محترم وانا مشوفتش منك حاجة وحشه سواء انت او كل الناس اللي كانوا في التصويت اصلا ومعظمهم معرفهمش
بالعكس انا بقول ان الموضوع بالنسبالك سهل لانك سهل تكلم متابعينك خاص وتقولهم يصوتولك زي ما عملت معايا ودخلت كلمتني
وكمان انت نزلت في قصصك ان الناس تصوتلك
يعني انت لو كسبت هتبقا عادي ومبلوعه
انا المريب بالنسبالي كينج مش انت عشان اللي قولتهولك فوق
وبردو انا مش بهاجم كينج ولا اعرفه ولا حتي اتعاملت معاه
وفي الاول والاخر اللله اعلم ✌🏼
وضح الكلام كده **** يفتح عليك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%