NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية رحيم - السلسلة الاولي ـ حتى الجزء الثالث عشر 29/3/2024

ازيكم يا جماعه عاملين ايه...رجعتلكم بقصه جديده اتمني انها تعجبكم

مقدمه : اسمي رحيم عندي 45 سنه طولي 190 سنتي و وزني 87 كيلو، عندي عضلات ماليه جسمي لون بشرتي قمحي ومربي دقني اللي لايقه عليا بشكل كبير، مطلق مراتي شيماء من اكتر من 20 سنه وعندي بنت اسمها مريم ولكن للآسف مشوفتهاش من وهي صغيره لأن امها خدتها مني وهربت واطلقت علي طول، وعندي اخت اسمها نور، وبالنسبه لشغلي فأنا بشتغل مدرس انجلش في مدرسه حكومي بمرتب يدوب بيكفيني الشهر بلعافيه،


الجزء الاول


صحيت علي جرس المنبه كالعاده، بقوم البس هدومي بلعافيه من كتر السهر الغير مبرر، واروح ابص في المرايه واشوف شكلي اللي بدأ يكبر حتي لو مش باين عليا دلوقتي بس اكيد وقتي قرب يخلص...كملت لبسي وخرجت روحت المدرسه اللي بشتغل فيها ومشي يومي كالعاده وبعد ما خلصت روحت قعدت علي القهوه شويه ولقيت رقم غريب بيرن عليا

انا : الو
شخص : ازيك يا رحيم عامل ايه؟
انا : انا تمام الحمد لله، مين معايا
شخص : انا كمال يا رحيم ( كمال : صديقي من ايام الكليه وكنا بنتكلم انا وهو بأستمرار لحد ما اتخرجنا وكل واحد شاف طريقه )
انا : كمال مين؟
كمال : انا كمال يبني اللي كنت معاك في الكليه، ده احنا كنا زي الاخوات
انا : افتكرته * ياااه كمال، ازيك يا صاحبي عامل ايه؟ واحشني و***
كمال : حبيبي يا رحيم، انت فينك ياعم مختفي كده ليه؟
انا : مختفي ايه يعم، وهو احنا اتكلمنا من بعد التخرج اصلآ؟
كمال : اسكت يا رحيم ده انا كنت بدعي واقول يارب ما يكون غير رقمه
انا : لا ياخويا مغيرتهوش، بس غريبه يعني ايه اللي فكرك بيا دلوقتي؟
كمال : هقولك بس لما تيجي تشرب معايا الشاي في البيت
انا : *بحور عليه * اجي فين يعم هو انا فاضي
كمال : طيب ياخي قدرني ده انا نفسي نرجع الايام الحلوه من تاني
انا : *بحزن * الايام دي عمرها ما هترجع يصحبي
كمال : وحياتك عندي هترجع، انت بس تعالالي البيت نشرب الشاي وهفهمك كل حاجه
انا : طيب ما تقولي عاوزني في ايه دلوقتي وخلاص
كمال : ياخي بقولك تعالي نقعد مع بعض واحشني
انا : حاضر يا كمال هجيلك
كمال : طيب انا هبعتلك اللوكيشن وتجيلي النهارده
انا : حاضر يا كمال
*وقفلت مع كمال وانا مش فاهم حاجه *

في مشهد اخر
كانت شيماء طليقه رحيم قاعده مع جوزها رضا وبيتكلمو

شيماء : (42 سنه حته قصيره من اللي قلبك يحبهم، يعني بزاز مشدوده تلاقي طيز مدوره تلاقي ده غير خدودها وشكلها اللي مش لايقين علي سنها خالص، ست فرفوشه وبتحب تصبغ شعرها اصفر دايما ) وبعدين في مريم يا رضا؟ انا تعبت معاها البت دي
رضا : (48 سنه بيشتغل مدير عام في إحدي البنوك المرموقه، وكان هو سبب من أسباب انفصال شيماء ورحيم لأنه كان بيغري شيماء بفلوسه دايما حتي الأن وبرغم كل السنين اللي مرت عليهم لسه بيعشق شيماء عشق ) مالها مريم؟ عملت ايه تاني
شيماء : كل يوم خناق مع جوزها
رضا : طيب وايه السبب؟
شيماء : *بعصبيه * كلها مشاكل تافهه بس مريم هي اللي بتكبر المواضيع ديمآ
رضا : طيب ما يمكن يكون جوزها هو اللي غلطان
شيماء : انا عارفه بنتي كويس يا رضا، مريم مكانتش موافقه علي الجوازه دي من الاول وعشان كده نازله خناق مع جوزها
رضا : مهو انتي اللي زنيتي عليها يا شيماء عشان توافق
شيماء : *بعصبيه * و اهم اتزفتو واتجوزو مش المفروض بقي مريم تلم بيتها وجوزها ولا تنكد عليه عيشته
رضا : *بيبص في الساعه * طيب انا هقوم دلوقتي يا حبيبتي عشان اتأخرت علي الشغل، ولما ارجع هبقي اشوف هنحل الموضوع ده ازاي
شيماء : ماشي يا حبيبي تروح وترجع بالسلامه

في مشهد اخر
مريم وجوزها كانو بيتخانقو في بيتهم كالعاده
عمر : (جوز مريم شغال محاسب في بنك عنده 28 سنه مهتم بنفسه وجسمه رياضي جدا ووسيم نوعآ ما ) *بعصبيه * يعني ايه مش هتيجي معايا؟
مريم : ( بنت رحيم عندها 23 سنه، طولها 170 سنتي وزنها 75 كيلو، بيضه جدا وعيونها عسلي جميله تدوب فيها اول ما تبصلها. طيازها اكبر من الوسط ومشدوده وبزازها اكبر من الوسط ومكورين كدا بطريقه تهيجك، وبرغم امكانياتها دي الا ان معندهاش كرش خالص وجسمها مزبوط جدا، شخصيه عنيده نوعا ما وجديه جدا ) *بعصبيه * يعني مش رايحه معاك، انت ليه عاوزني اروح معاك اصلا؟
عمر : بقولك واحد صاحبي عازمنا هو ومراته في بيتهم يعني عوزاني اقولهم ايه؟
مريم : قولهم إني تعبانه مثلا إتحجج بأي حاجه
عمر : طيب فيها ايه لو جيتي معايا يعني
مريم : يسيدي انا مش عاوزه اجي معاك هو بالعافيه
عمر : *بنرفزه * ماشي يا مريم براحتك
وخرج عمر وساب مريم وهو متنرفز


في مشهد اخر


كنت وصلت للوكيشن اللي قالي عليه كمال صاحبي واول ما خبطت فتحتلي واحداه ست في قمه الجمال، وصفها (عيون سودا جميله وتطلع في بدايه التلاتينات جسمها كيرفي حرفيا يعني بزاز وطياز كبار بس مش اوڤر وجسم منحوت وحاجه دمار وشعرها اسود حرير وكانت لابسه فستان اسود جميل جدآ ومبين كل مفاتنها )

الست : *بإبتسامه * استاذ رحيم مش كده؟
انا : ايوه انا رحيم
الست : طيب اتفضل كمال مستني حضرتك جوا
انا : يزيد فضلك
ودخلت الشقه اللي كانت كبيره جدا وحاجه عظمه علي عظمه، وبعد ما دخلت لقيت الست بتقولي اتفضل دقيقه واندهلك كمال، وبعدها بحاجه بسيطه لقيت الست جايه عليا هي وكمال

كمال : بيسلم عليا * رحيم ازيك يا غالي واحشني و***
انا : بسلم عليه * انت اكتر و*** يابو كمال
كمال : اقعد اقعد وقولي عملت ايه في حياتك
انا : *بحزن * ولا حاجه يا صاحبي، لسه زي ما انا
كمال : انت متجوزتش؟
انا : لا اتجوزت، بس بعدها بفتره قصيره إتخلعت
كمال : ليه يعم حصل ايه مبينكو
انا : موضوع كده حصل متشغلش دماغك بيه
كمال : طيب عندك اولاد؟
انا : عندي بنت واحده اسمها مريم بس امها خدتها وهربت وانا حاليآ معرفش عنها حاجه
كمال : *بحزن * يا ساتر يارب، انا اسف يا صاحبي لو قلبت عليك المواجع
انا : لا يعم عادي ولا يهمك، ده قدر ومكتوب
كمال : طيب انتو سبتو بعض من امت
انا : من اكتر من 20 سنه
كمال : يااااه دي مده كبيره قوي، طيب ليه متجوزتش من بعدها
انا : بصراحه اتعقدت من موضوع الجواز، ده غير إني شغال في مدرسه حكوميه ومرتبي بيقضيني لآخر الشهر بلعافيه
كمال : طيب ليه مسيبتهاش وشوفتلك اي مدرسه تاني
انا : ده انا لفيت مصر كلها وبرضه معرفتش الاقي مدرسه كويسه، ما انت عارف كله ماشي ب الوسايط دلوقتي يا كمال
الست : طيب ما تشوفله التعينات فاتحه عندك ولا لا يا كمال
كمال : تصدقي فكره، نسيت اعرفك يا رحيم ب نورا مراتي
انا : اهلا بيكي يا مدام نورا
نورا : *بإبتسامه * اهلا بيك يا رحيم
كمال : عموما سيب موضوع الشغل ده عليا، انا هظبطلك الدنيا وهكلمك
انا : تمام يا صاحبي بصراحه انا مش عارف اقولك ايه
كمال : متقولش حاجه يعم، ده إحنا اخوات
انا : وانت اخبارك ايه يا صاحبي
كمال : انا تمام يا صاحبي الحمد لله اتجوزت ومعايا ولد وبنت
انا : **** يباركلك فيهم يا صاحبي
*وفي اللحظه دي الباب كان بيخبط *
نورا : تلاقيهم الولاد رجعو من النادي، هقوم افتحلهم
*وقامت نورا وفتحت الباب *
كمال : اعرفك يا سيدي ب كنزي واحمد ولادي
انا : بسم ** ماشاء **، **** يخليهولك يا صاحبي
كنزي : (19 سنه بزازها متوسطه مشدوده وطيازها اكبر من الوسط سيكا وملامحها جميله جدا وبتلبس لبس مبين مفاتنها بدرجه كبيره ) مين ده يا بابي؟
كمال : ده يا ستي اونكل رحيم كان معايا في الجامعه
احمد : ( عنده 17 سنه جمسه رفيع نوعا ما و شكله ابيض ووسيم وعامل شعره كيرلي) يعني انتو في سن بعض؟
انا : ايوه يا احمد إحنا الاتنين كنا دفعه واحده ونفس السن تقريبا
كنزي : ايوه يا اونكل رحيم بس انت مش باين عليك انك قد بابا في السن خالص
كمال : *بيضحك * ههههه قصدك ايه بقي يا ست كنزي، قصدك ان انا شكلي كبرت وعجزت مش كده
كنزي : *بتجري علي ابوها وتمسك خدوده بهزار * انا اقدر اقول كده برضه يا احلي بابا في الدنيا
كمال : *بهزار * اضحكي عليا بكلمتين
نورا : طيب يلا بقي خشو غيرو عشان نتعشي مع بعض
انا : لا لا انا مش هقدر اعزروني المرادي
احمد : ليه كده يا اونكل رحيم
كنزي : *بتتصنع الزعل * شكله كده مش عاوز يقعد معانا
انا : لا طبعا بسس
كمال : *بيقاطعني * مبسش يا رحيم ولا انت عاوز الاولاد يزعلو منك
احمد : بليز اقعد معانا شويه يا اونكل رحيم
كنزي : يسيدي حتي نتعرف عليك شويه ده احنا اول مره نشوفك
انا : *بإبتسامه * حاضر يا ستي، هقعد اتعشي معاكم
كنزي : *بفرحه * هييييييي

وجريت عليا كنزي وحضنتني والموضوع كان غريب شويه بالنسبالي لأنها كبيره مش صغيره....ودخلو زياد وكنزي اوضتهم يغيرو وبعدها بشويه خرجو وقعدنا ناكل مع بعض...ولأول مره احسن بالجو الاسري مش عارف كنت بحسد كمال علي اللمه اللي هو فيها؟ جايز عشان انا مكنش ليا نصيب إني اتجمع علي طرابيزه واحده انا ومراتي وبنتي اللي معرفش حتي شكلها....وبعد ما خلصنا العشا اللي مخليش من الهزار والضحك قومت وسلمت عليهم ووعدتهم إني هزورهم تاني

في مشهد اخر
مريم كانت قاعده في بيتها وبتكلم امها

مريم : ايوه يا ماما بس انا مش عاوزه اروح معاه عند حد
شيماء : *بنرفزه * يبنتي هو انتي ليه غاويه مشاكل ونكد؟ دي خروجه عاديه وجوزك عاوز ياخدك معاه...فين المشكله بقي؟
مريم : يستي انا حره وقولت مش هروح يعني مش هروح
شيماء : يبنتي انتي عاوزه تخربي بيتك بإيدك...اللي إنتي بتعمليه ده غلط انتو بتتخانقو مع بعض بسبب حاجات تافهه وكمان انتو لسه عرسان جداد مكملتوش حاجه...يبنتي عشان خاطري روحي معاه عادي ده جوزك وهيبقي ابو عيالك
مريم : *بحزن * انا مكنتش موافقه علي الجوازه دي من الاول، وانتي اللي صممتي عليه
شيماء : واهو اللي حصل حصل واتجوزتو...يبقي المفروض إنك متتخانقيش معاه كل شويه وتمشي المركب معاه خليكي عاقله يا مريم ومتخربيش بيتك ب إيدك
مريم : *بحزن * حاضر يا ماما
شيماء : ايوه كده يا بنتي عوزاكي ترجعي لعقلك عشان ابوكي ميضحكش عليكي وعلي تربيتي في يوم من الايام
مريم : * بتضحك بسخريه وحزن * ههههه وهو فين ابويا السنين دي كلها؟ ده حتي عمره ما حاول يكلمني يطمن عليا ولا حتي يشوفني عايشه ولا ميته...عموما متقلقيش يا ماما انا هحاول اكون هاديه واحافظ علي بيتي زي ما قولتي
*وسمعت باب الشقه بيتفتح *
مريم : طيب يا ماما انا هقفل دلوقتي عشان شكل عمر رجع من الشغل
شيماء : تمام مش هوصيكي بقي
مريم : ماشي
*وقفلت مريم مع امها وطلعت في الصاله لقيت عمر قاعد *
عمر : *بصلها وراح بص للناحيه التانيه واتجاهلها *
مريم : مالك يا عمر؟
عمر : مفيش
مريم : انت زعلان مني؟
عمر : *بإبتسامه سخريه * لا طبعآ وهزعل ليه؟ ده انا حتي متجوز ست بترضيني في كل حاجه وبتسمع كلامي
مريم : *بحزن * انا عارفه ان الفتره اللي فاتت كانت كلها مشاكل، بس انا اوعدك ان كل ده هيتحل
عمر : *بغضب * هيتحل ازاي وانتي معنداني في كل حاجه؟ إحنا المفروض دلوقتي عايشين افضل لحظات حياتنا... ده احنا مجبناش عيال وكل يوم بنتخانق علي اقل الاسباب...تقدري تقوليلي ايه اللي هيحصل في المستقبل؟ هنتخانق قدام عيالنا ونطلعهم معقدين نفسيآ بسببنا
مريم : *بحزن * انت عندك حق، بس انا اوعدك إني هتغير يا عمر وهسمع كلامك بعد كده...وعشان تصدق انا موافقه نزور صاحبك ومراته النهارده
عمر : بجد، يعني انتي موافقه
مريم : دي اقل حاجه اقدر اعملها يا حبيبي...ومن النهارده انا هسمع كلامك في كل اللي هتقوله
عمر : *بيقوم ويحضنها * ايوه كده يا حبيبتي، هي دي مريم اللي انا عرفتها وحبيتها
مريم : بتحضنه جامد * *** يخليك ليا يا حبيبي وميحرمنيش منك ابدآ

في مشهد اخر
كان رضا جوز شيماء رجع من الشغل وقاعدين بيتكلو

رضا : يعني هيتصالحو خلاص؟
شيماء : ايوه، انا حاسه ان مريم عقلت لما قولتلها ان ابوها لو شافها هيشمت فيها
رضا : جدعه انك قولتيلها كده، خليها تفوق وتشوف بيتها وجوزها
شيماء : عندك حق، ده انا طلع عيني عشان ترجع لعقلها
رضا : طب ايييه، انتي مش هتهتمي بيا انا كمان *وبيغمزلها *
شيماء : قصدك ايي

وقبل ما شيماء تكمل كلامها كان رضا هجم علي شفايفها ونزل بوس ومص فيهم وشيماء متفاعله معاه...وبعدين نزل بوس ولحس في رقبتها لحد ما وصل لبزازها وراح مقلعها البرا عشان تتحرر اجمل بزاز ممكن تشوفها، ونزل رضا يمص في حلماتها ويقفش فيهم زي المجنون وشيماء مستمتعه وبتتآوه
شيماء : ااااه ايوه يا رضا ارضع كويس يا حبيبي ااااحح *وبتعض في شفايفها *
ونزل رضا شويه شويه لحد ما وصل لكسها وراح مقلعها الاندر ونزل يلحس كسها
شيماء : *مغمضه عنيها من المتعه وبتعض شفايفها * اااااه كمان يا حبيبي كمل، لسانك مجنني علي كسي مجنني اوي اوووووف
وكمل رضا لحس وبعدين راح قام وطلع زبه اللي كان متوسط وحطه علي باب كسها وفضل يفرش فيها
شيماء : *بهيجان * دخله بقي يا رضااااا، انجز بقي ودخله مش قادره استحمل اااه
ومستناش رضا كتير وراح مدخل الراس براحه وبعدين راح رازعه كله في كسها وبدء ينيكها وشيماء مستمتعه و ضامه رجليها الاتنين عليه
شيماء : ااااه ايوه نيكني يا حبيبي نيكني بلراحه خليني اتمتع بزبك
رضا : مبسوطه يا حبيبتي
شيماء : مبسوطه قوي يا حبيبي
وكمل رضا نيك فيها بلراحه وبعدين بدأ يشد اكتر وينيكها بسرعه وشيماء جسمها كله بيتهز تحت منه
شيماء : *ماسكه بزازها بتدعك فيهم * ااااه ايوه كده يا حبيبي نيكني اكتر اووووف
وكمل رضا نيك في شيماء وبدأ يسرع اكتر
شيماء : اححح براحه يا حبيبي عشان متجيي
ومكملتش شيماء الجمله وكان رضا جاب لبنه في كسها وبعدين اترمي جنبها وبدأ يروح في النوم من التعب
شيماء : *بتبص لرضا * احيييه ده نام
وقامت شيماء من جنب رضا ودخلت الحمام ونزلت في البانيو وبدأت تفكر

شيماء : *قاعده في البانيو وبتدمع * ليه عملت كده فيا يا رحيم؟ ليه تقسي عليا وتسيبني في وقت انا محتجالك فيه...جايز اكون غلطت بس انت ليه معدتش الموضوع رغم إني قولتلك غلطه ومش هتتكرر بس انت الغضب اتملك منك ومعرفتش تسامحني...رجولتلك اللي طول عمري بحبها فيك كانت هي السبب في إننا نفترق وكل واحد فينا يروح في طريق...كنت زعلانه منك قوي يا رحيم ولحد دلوقتي زعلانه...واول ما جاتلي الفرصه إني اسيبك سيبتك وخدت مريم وكنت فاكره إني بكسرك طلعت بكسر في نفسي اكتر ما انا مكسوره...دي حتي مريم لغايه دلوقتي مقولتلهاش سبب فرقنا عن بعض، مهي اكيد لو عرفت مكنتش هتسامحني وكانت هتلومني طول عمرها لإني فرقتها عن ابوها *وبدأت الدموع تنزل اكتر من عنيها * مكنش قدامي غير إني اكرها فيك واجيب اللوم عليك في كل حاجه...واهو علي الاقل انت بعيد عنها ومش هتعرف تعاتبك...بس بلرغم من كل حاجه الا إنك لسه بتوحشني...مش عارفه ازاي انا قدرت اعمل كده يا رحيم، بس انت السبب، انت اللي معرفتش تسامحني *وبدأت تبكي من غير صوت *

في مشهد اخر
كنت راجع من الشغل وطالع شقتي فسمعت صوت زعيق جامد في شقه ابو مينا ( اسمه سعيد عنده 48 سنه جزار وعنده اكتر من محل جزاره، راجل معروف بجبروته وقوته والناس كلها بتخاف منه ) ف اتجاهلت الموضوع وجيت اطلع فلقيت الباب اتفتح وخرجت منه ام مينا ( اسمها مرنا عندها 40 سنه، حته كده اوروبي يعني عيون خضرا وبيضه جدا وجسمها جبار بمعني الكلمه يعني بزاز اكبر من الوسط ومشدودين وطيازها اكبر من الوسط مشدودين تهيج اللي ميهجش) وجات استخبت ورايا

سعيد : *بعصبيه * وحيات امك ما هسيبك *وبيحاول يمسكها وهي بتستخيي منه ورايا *
مرنا : *بخوف * الحقني يا استاذ رحيم ده عاوز يموتني
انا : اهدي بس يا استاذ سعيد متفرجش الناس عليكو
سعيد : *بعصبيه * وانت مالك انت؟
انا : يعم اهدي وكل شيئ يتحل ب الهدوء
مرنا : *واقفه ورا مني وبتعيط *
*وهنا كان كل سكان العماره طلعو من شققهم بس محدش اتدخل لانهم بيخافو من سعيد *
سعيد : *بزعيق وبيحاول يزقني عشان يمسك مرنا * وانت مال اهلك؟ ابعد عني بدل ما اتغابي عليك
انا : *بهدوء وبحاول امسك نفسي * عيب عليك الكلام اللي بتقوله ده انا لولا مقدر إنك متنرفز كنت حاسبتك علي الكلام ده
سعيد : خخخ تحاسب مين يابن المتناكه
انا : انا ابن متناكه يا معرص
روحت ماسك فيه وضاربه بونيه في فوشه ولسه هيرد الضربه روحت ماسك إيده وزقيته وكعبلته برجلي راح وقع، وروحت نايم فوقيه ونزلت فيه ضرب
انا : *بضرب فيه ب إيديا الاتنين ومش راحمه * انا ابن متناكه يا كسمك ده انا هطلع ميتين اهلك
مرنا : *خافت علي جوزها وجريت تحاول تحوشني وتقومني من فوقيه *
انا : *بغضب * سيبيني اطلع كسمه ابن الشرموطه دا
سعيد : *وشه اتملا ددمم وشبه فاقد للوعي *
مرنا : *بتعيط وبتحاول تقومني * ابوس إيدك كفايه، ده كده هيموت في إيدك
*وبدأت الناس تحاول تهدي فيا *
انا : *ابتديت اهدي واقوم * ماشي انا هسيبه المرادي عشانك يا مدام مرنا *بكلم سعيد وهو مرمي في الارض * خليك فاكر يا كسمك ان اللي خلاني اسيبك مراتك اللي انت كنت نازل فيها ضرب من شويه
*وسيبتهم ودخلت شقتي *

في مشهد اخر
كان عمر ومريم لبسو واتشيكو علي الاخر واتجهو ل بيت صاحب عمر، واول ما وصلو وخبطو باب الشقه فتحتلهم واحده ست

الست : *بإبتسامه * اهلا اهلا، اتفضلو
عمر : يزيد فضلك
وبعد ما دخلو لقيو شخص قاعد في الانتريه ومستنيهم وكان نفس سن عمر تقريبآ
الشخص : *بيسلم علي عمر وبيحضنه * ازيك يا غالي واحشتني
عمر : بإبتسامه * انت اكتر و*** يابو رجب
رجب : ( 28 سنه شغال مع عمر في البنك ) حبيبي يا عمر
عمر : *بيتكلم مريم * اعرفك يا مريم ده رجب صاحبي وشغال معايا في نفس البنك ودي مراته ريناد
مريم : *بإبتسامه * اتشرفت بمعرفتكم
رجب : ده الشرف لينا إحنا يا مدام مريم
ريناد : طيب اتفضلو يا جماعه واقفين ليه
رجب : تشربو ايه يا جماعه
ريناد : لا بلاش يشربو دلوقتي عشان يتعشو بنفس مفتوحه
عمر : لا يعم ولا عشا ولا حاجه
رجب : وده اسمه كلام يا عمر، ده انتو اول مره تشرفونا
ريناد : انا هقوم اشوف الاكل استوي علي النار ولا لسه
مريم : وانا هقوم اساعدك
ريناد : ملوش لزوم يا مريم، مش عاوزه اتعبك معايا
مريم : ولا تعب ولا حاجه
رجب : يعني إنتو هتسيبونا لوحده *بيكلم عمر * تعالي يعم نلعب ماتشين بلايستيشن علي السريع جوه
عمر : *بهزار * يعم ما انت بتاخد علي عينك وبتقعد تبكي كل مره
رجب : ده كان زمان يا حبيبي دلوقتي انا ادائي إتطور، امل انا اشتريت الجهاز ليه
عمر : طيب يلا بينا
*ودخلت ريناد ومريم الطبخ وعمر ورجب الاوضه *

المشهد عند مريم وريناد في المطبخ

ريناد : عمر عامل ايه معاكي؟
مريم : في ايه بالظبط
ريناد : عمتآ يعني كويس ولا ايه
مريم : هو كويس بس اوقات كتير بنتخانق
ريناد : ليه كده ده انتو لسه عرسان جداد
مريم : عشان إحنا الاتنين عصبيين
ريناد : بصي يا مريم خديها نصيحه مني الرجاله طبعهم عصبي وإحنا ك ستات لازم نعدي شويه مواقف عشان الدنيا تمشي
مريم : فهماكي، وهو ده اللي انا هحاول اعمله الفتره اللي جايه
ريناد : علي فكره يا مريم عمر بيشكر فيكي ديما وده معناه انه اكيد بيحبك
مريم : *ابتسمت وفرحت من كلام ريناد *

المشهد عند عمر ورجب
عمر : يعم سيب كسم البلايستيشن وركز معايا
رجب : مالك يعم عمر قلقان كده ليه
عمر : حاسس ان مريم مش هيتضحك عليها بالسهوله دي
رجب : يعم قولتلك متقلقش انا مرتب كل حاجه وحاطط الكاميرات في الاوضه التانيه، وهتلاقي ريناد بتقرب منها دلوقتي وبتطمنها اكتر لينا
عمر : انت جيبت البت دي منين اصلا؟
رجب : دي بت كده شمال وانا اغريتها بشويه فلوس محترمين
عمر : *ساكت وباين عليه الحزن *
رجب : فيه ايه تاني؟
عمر : مش عارف اللي هيحصل ده صح ولا غلط
رجب : هسألك سؤال واحد... هو انت بتحبها؟
عمر : لا طبعآ .. ما انت عارف ان اهلي ضغطو عليا عشان اتجوزتها
رجب : طيب يبقي انت زعلان من ايه؟
عمر : انت ناسي انها مراتي وعلي زمتي
رجب : بس دي الطريقه الوحيده اللي هتخليك تخلع منها من غير اي خساير
عمر : قصدك مش هخسر ماديآ بس بمقابل ده هخسر شرفي
رجب : يعم انت مكبر ليه الموضوع كده كانه حد هيدخل ينيكها وانت قاعد؟ دي بنت زيها
عمر : بس برضه هتحصل علاقه
رجب : خلاص لو انت شايف انها تستحق المبلغ اللي هتاخده لو طلقتها يبقي طلقها احسن
عمر : بصراحه المبلغ كبير وهي متستاهلش
رجب : يبقي تسمع الكلام عشان تخلع منها بشياكه
عمر : طيب احنا هنخلص الموضوع ده ازاي؟
رجب : بعد العشا بلظبط هنحطلها اللي اتفقنا عليه في المشروب بتاعها وهي هتغيب منها خالص


يتبع....



وبكده يكون انتهي الجزء الاول..ياريت لو عجبك الجزء تنزل تكتبلي في الكومنتات عشان استمر
ياريت متطولش يكبير♥️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمر ١٩, ابن متحرر, Ridha و شخص آخر
بداية روعة وشكلها قصة حلوة متتأخرش في بقيت الأجزاء
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و ahlawy77
ازيكم يا جماعه عاملين ايه...رجعتلكم بقصه جديده اتمني انها تعجبكم

مقدمه : اسمي رحيم عندي 45 سنه طولي 190 سنتي و وزني 87 كيلو، عندي عضلات ماليه جسمي لون بشرتي قمحي ومربي دقني اللي لايقه عليا بشكل كبير، مطلق مراتي شيماء من اكتر من 20 سنه وعندي بنت اسمها مريم ولكن للآسف مشوفتهاش من وهي صغيره لأن امها خدتها مني وهربت واطلقت علي طول، وعندي اخت اسمها نور، وبالنسبه لشغلي فأنا بشتغل مدرس انجلش في مدرسه حكومي بمرتب يدوب بيكفيني الشهر بلعافيه،


الجزء الاول


صحيت علي جرس المنبه كالعاده، بقوم البس هدومي بلعافيه من كتر السهر الغير مبرر، واروح ابص في المرايه واشوف شكلي اللي بدأ يكبر حتي لو مش باين عليا دلوقتي بس اكيد وقتي قرب يخلص...كملت لبسي وخرجت روحت المدرسه اللي بشتغل فيها ومشي يومي كالعاده وبعد ما خلصت روحت قعدت علي القهوه شويه ولقيت رقم غريب بيرن عليا

انا : الو
شخص : ازيك يا رحيم عامل ايه؟
انا : انا تمام الحمد لله، مين معايا
شخص : انا كمال يا رحيم ( كمال : صديقي من ايام الكليه وكنا بنتكلم انا وهو بأستمرار لحد ما اتخرجنا وكل واحد شاف طريقه )
انا : كمال مين؟
كمال : انا كمال يبني اللي كنت معاك في الكليه، ده احنا كنا زي الاخوات
انا : افتكرته * ياااه كمال، ازيك يا صاحبي عامل ايه؟ واحشني و***
كمال : حبيبي يا رحيم، انت فينك ياعم مختفي كده ليه؟
انا : مختفي ايه يعم، وهو احنا اتكلمنا من بعد التخرج اصلآ؟
كمال : اسكت يا رحيم ده انا كنت بدعي واقول يارب ما يكون غير رقمه
انا : لا ياخويا مغيرتهوش، بس غريبه يعني ايه اللي فكرك بيا دلوقتي؟
كمال : هقولك بس لما تيجي تشرب معايا الشاي في البيت
انا : *بحور عليه * اجي فين يعم هو انا فاضي
كمال : طيب ياخي قدرني ده انا نفسي نرجع الايام الحلوه من تاني
انا : *بحزن * الايام دي عمرها ما هترجع يصحبي
كمال : وحياتك عندي هترجع، انت بس تعالالي البيت نشرب الشاي وهفهمك كل حاجه
انا : طيب ما تقولي عاوزني في ايه دلوقتي وخلاص
كمال : ياخي بقولك تعالي نقعد مع بعض واحشني
انا : حاضر يا كمال هجيلك
كمال : طيب انا هبعتلك اللوكيشن وتجيلي النهارده
انا : حاضر يا كمال
*وقفلت مع كمال وانا مش فاهم حاجه *

في مشهد اخر
كانت شيماء طليقه رحيم قاعده مع جوزها رضا وبيتكلمو

شيماء : (42 سنه حته قصيره من اللي قلبك يحبهم، يعني بزاز مشدوده تلاقي طيز مدوره تلاقي ده غير خدودها وشكلها اللي مش لايقين علي سنها خالص، ست فرفوشه وبتحب تصبغ شعرها اصفر دايما ) وبعدين في مريم يا رضا؟ انا تعبت معاها البت دي
رضا : (48 سنه بيشتغل مدير عام في إحدي البنوك المرموقه، وكان هو سبب من أسباب انفصال شيماء ورحيم لأنه كان بيغري شيماء بفلوسه دايما حتي الأن وبرغم كل السنين اللي مرت عليهم لسه بيعشق شيماء عشق ) مالها مريم؟ عملت ايه تاني
شيماء : كل يوم خناق مع جوزها
رضا : طيب وايه السبب؟
شيماء : *بعصبيه * كلها مشاكل تافهه بس مريم هي اللي بتكبر المواضيع ديمآ
رضا : طيب ما يمكن يكون جوزها هو اللي غلطان
شيماء : انا عارفه بنتي كويس يا رضا، مريم مكانتش موافقه علي الجوازه دي من الاول وعشان كده نازله خناق مع جوزها
رضا : مهو انتي اللي زنيتي عليها يا شيماء عشان توافق
شيماء : *بعصبيه * و اهم اتزفتو واتجوزو مش المفروض بقي مريم تلم بيتها وجوزها ولا تنكد عليه عيشته
رضا : *بيبص في الساعه * طيب انا هقوم دلوقتي يا حبيبتي عشان اتأخرت علي الشغل، ولما ارجع هبقي اشوف هنحل الموضوع ده ازاي
شيماء : ماشي يا حبيبي تروح وترجع بالسلامه

في مشهد اخر
مريم وجوزها كانو بيتخانقو في بيتهم كالعاده
عمر : (جوز مريم شغال محاسب في بنك عنده 28 سنه مهتم بنفسه وجسمه رياضي جدا ووسيم نوعآ ما ) *بعصبيه * يعني ايه مش هتيجي معايا؟
مريم : ( بنت رحيم عندها 23 سنه، طولها 170 سنتي وزنها 75 كيلو، بيضه جدا وعيونها عسلي جميله تدوب فيها اول ما تبصلها. طيازها اكبر من الوسط ومشدوده وبزازها اكبر من الوسط ومكورين كدا بطريقه تهيجك، وبرغم امكانياتها دي الا ان معندهاش كرش خالص وجسمها مزبوط جدا، شخصيه عنيده نوعا ما وجديه جدا ) *بعصبيه * يعني مش رايحه معاك، انت ليه عاوزني اروح معاك اصلا؟
عمر : بقولك واحد صاحبي عازمنا هو ومراته في بيتهم يعني عوزاني اقولهم ايه؟
مريم : قولهم إني تعبانه مثلا إتحجج بأي حاجه
عمر : طيب فيها ايه لو جيتي معايا يعني
مريم : يسيدي انا مش عاوزه اجي معاك هو بالعافيه
عمر : *بنرفزه * ماشي يا مريم براحتك
وخرج عمر وساب مريم وهو متنرفز


في مشهد اخر


كنت وصلت للوكيشن اللي قالي عليه كمال صاحبي واول ما خبطت فتحتلي واحداه ست في قمه الجمال، وصفها (عيون سودا جميله وتطلع في بدايه التلاتينات جسمها كيرفي حرفيا يعني بزاز وطياز كبار بس مش اوڤر وجسم منحوت وحاجه دمار وشعرها اسود حرير وكانت لابسه فستان اسود جميل جدآ ومبين كل مفاتنها )

الست : *بإبتسامه * استاذ رحيم مش كده؟
انا : ايوه انا رحيم
الست : طيب اتفضل كمال مستني حضرتك جوا
انا : يزيد فضلك
ودخلت الشقه اللي كانت كبيره جدا وحاجه عظمه علي عظمه، وبعد ما دخلت لقيت الست بتقولي اتفضل دقيقه واندهلك كمال، وبعدها بحاجه بسيطه لقيت الست جايه عليا هي وكمال

كمال : بيسلم عليا * رحيم ازيك يا غالي واحشني و***
انا : بسلم عليه * انت اكتر و*** يابو كمال
كمال : اقعد اقعد وقولي عملت ايه في حياتك
انا : *بحزن * ولا حاجه يا صاحبي، لسه زي ما انا
كمال : انت متجوزتش؟
انا : لا اتجوزت، بس بعدها بفتره قصيره إتخلعت
كمال : ليه يعم حصل ايه مبينكو
انا : موضوع كده حصل متشغلش دماغك بيه
كمال : طيب عندك اولاد؟
انا : عندي بنت واحده اسمها مريم بس امها خدتها وهربت وانا حاليآ معرفش عنها حاجه
كمال : *بحزن * يا ساتر يارب، انا اسف يا صاحبي لو قلبت عليك المواجع
انا : لا يعم عادي ولا يهمك، ده قدر ومكتوب
كمال : طيب انتو سبتو بعض من امت
انا : من اكتر من 20 سنه
كمال : يااااه دي مده كبيره قوي، طيب ليه متجوزتش من بعدها
انا : بصراحه اتعقدت من موضوع الجواز، ده غير إني شغال في مدرسه حكوميه ومرتبي بيقضيني لآخر الشهر بلعافيه
كمال : طيب ليه مسيبتهاش وشوفتلك اي مدرسه تاني
انا : ده انا لفيت مصر كلها وبرضه معرفتش الاقي مدرسه كويسه، ما انت عارف كله ماشي ب الوسايط دلوقتي يا كمال
الست : طيب ما تشوفله التعينات فاتحه عندك ولا لا يا كمال
كمال : تصدقي فكره، نسيت اعرفك يا رحيم ب نورا مراتي
انا : اهلا بيكي يا مدام نورا
نورا : *بإبتسامه * اهلا بيك يا رحيم
كمال : عموما سيب موضوع الشغل ده عليا، انا هظبطلك الدنيا وهكلمك
انا : تمام يا صاحبي بصراحه انا مش عارف اقولك ايه
كمال : متقولش حاجه يعم، ده إحنا اخوات
انا : وانت اخبارك ايه يا صاحبي
كمال : انا تمام يا صاحبي الحمد لله اتجوزت ومعايا ولد وبنت
انا : **** يباركلك فيهم يا صاحبي
*وفي اللحظه دي الباب كان بيخبط *
نورا : تلاقيهم الولاد رجعو من النادي، هقوم افتحلهم
*وقامت نورا وفتحت الباب *
كمال : اعرفك يا سيدي ب كنزي واحمد ولادي
انا : بسم ** ماشاء **، **** يخليهولك يا صاحبي
كنزي : (19 سنه بزازها متوسطه مشدوده وطيازها اكبر من الوسط سيكا وملامحها جميله جدا وبتلبس لبس مبين مفاتنها بدرجه كبيره ) مين ده يا بابي؟
كمال : ده يا ستي اونكل رحيم كان معايا في الجامعه
احمد : ( عنده 17 سنه جمسه رفيع نوعا ما و شكله ابيض ووسيم وعامل شعره كيرلي) يعني انتو في سن بعض؟
انا : ايوه يا احمد إحنا الاتنين كنا دفعه واحده ونفس السن تقريبا
كنزي : ايوه يا اونكل رحيم بس انت مش باين عليك انك قد بابا في السن خالص
كمال : *بيضحك * ههههه قصدك ايه بقي يا ست كنزي، قصدك ان انا شكلي كبرت وعجزت مش كده
كنزي : *بتجري علي ابوها وتمسك خدوده بهزار * انا اقدر اقول كده برضه يا احلي بابا في الدنيا
كمال : *بهزار * اضحكي عليا بكلمتين
نورا : طيب يلا بقي خشو غيرو عشان نتعشي مع بعض
انا : لا لا انا مش هقدر اعزروني المرادي
احمد : ليه كده يا اونكل رحيم
كنزي : *بتتصنع الزعل * شكله كده مش عاوز يقعد معانا
انا : لا طبعا بسس
كمال : *بيقاطعني * مبسش يا رحيم ولا انت عاوز الاولاد يزعلو منك
احمد : بليز اقعد معانا شويه يا اونكل رحيم
كنزي : يسيدي حتي نتعرف عليك شويه ده احنا اول مره نشوفك
انا : *بإبتسامه * حاضر يا ستي، هقعد اتعشي معاكم
كنزي : *بفرحه * هييييييي

وجريت عليا كنزي وحضنتني والموضوع كان غريب شويه بالنسبالي لأنها كبيره مش صغيره....ودخلو زياد وكنزي اوضتهم يغيرو وبعدها بشويه خرجو وقعدنا ناكل مع بعض...ولأول مره احسن بالجو الاسري مش عارف كنت بحسد كمال علي اللمه اللي هو فيها؟ جايز عشان انا مكنش ليا نصيب إني اتجمع علي طرابيزه واحده انا ومراتي وبنتي اللي معرفش حتي شكلها....وبعد ما خلصنا العشا اللي مخليش من الهزار والضحك قومت وسلمت عليهم ووعدتهم إني هزورهم تاني

في مشهد اخر
مريم كانت قاعده في بيتها وبتكلم امها

مريم : ايوه يا ماما بس انا مش عاوزه اروح معاه عند حد
شيماء : *بنرفزه * يبنتي هو انتي ليه غاويه مشاكل ونكد؟ دي خروجه عاديه وجوزك عاوز ياخدك معاه...فين المشكله بقي؟
مريم : يستي انا حره وقولت مش هروح يعني مش هروح
شيماء : يبنتي انتي عاوزه تخربي بيتك بإيدك...اللي إنتي بتعمليه ده غلط انتو بتتخانقو مع بعض بسبب حاجات تافهه وكمان انتو لسه عرسان جداد مكملتوش حاجه...يبنتي عشان خاطري روحي معاه عادي ده جوزك وهيبقي ابو عيالك
مريم : *بحزن * انا مكنتش موافقه علي الجوازه دي من الاول، وانتي اللي صممتي عليه
شيماء : واهو اللي حصل حصل واتجوزتو...يبقي المفروض إنك متتخانقيش معاه كل شويه وتمشي المركب معاه خليكي عاقله يا مريم ومتخربيش بيتك ب إيدك
مريم : *بحزن * حاضر يا ماما
شيماء : ايوه كده يا بنتي عوزاكي ترجعي لعقلك عشان ابوكي ميضحكش عليكي وعلي تربيتي في يوم من الايام
مريم : * بتضحك بسخريه وحزن * ههههه وهو فين ابويا السنين دي كلها؟ ده حتي عمره ما حاول يكلمني يطمن عليا ولا حتي يشوفني عايشه ولا ميته...عموما متقلقيش يا ماما انا هحاول اكون هاديه واحافظ علي بيتي زي ما قولتي
*وسمعت باب الشقه بيتفتح *
مريم : طيب يا ماما انا هقفل دلوقتي عشان شكل عمر رجع من الشغل
شيماء : تمام مش هوصيكي بقي
مريم : ماشي
*وقفلت مريم مع امها وطلعت في الصاله لقيت عمر قاعد *
عمر : *بصلها وراح بص للناحيه التانيه واتجاهلها *
مريم : مالك يا عمر؟
عمر : مفيش
مريم : انت زعلان مني؟
عمر : *بإبتسامه سخريه * لا طبعآ وهزعل ليه؟ ده انا حتي متجوز ست بترضيني في كل حاجه وبتسمع كلامي
مريم : *بحزن * انا عارفه ان الفتره اللي فاتت كانت كلها مشاكل، بس انا اوعدك ان كل ده هيتحل
عمر : *بغضب * هيتحل ازاي وانتي معنداني في كل حاجه؟ إحنا المفروض دلوقتي عايشين افضل لحظات حياتنا... ده احنا مجبناش عيال وكل يوم بنتخانق علي اقل الاسباب...تقدري تقوليلي ايه اللي هيحصل في المستقبل؟ هنتخانق قدام عيالنا ونطلعهم معقدين نفسيآ بسببنا
مريم : *بحزن * انت عندك حق، بس انا اوعدك إني هتغير يا عمر وهسمع كلامك بعد كده...وعشان تصدق انا موافقه نزور صاحبك ومراته النهارده
عمر : بجد، يعني انتي موافقه
مريم : دي اقل حاجه اقدر اعملها يا حبيبي...ومن النهارده انا هسمع كلامك في كل اللي هتقوله
عمر : *بيقوم ويحضنها * ايوه كده يا حبيبتي، هي دي مريم اللي انا عرفتها وحبيتها
مريم : بتحضنه جامد * *** يخليك ليا يا حبيبي وميحرمنيش منك ابدآ

في مشهد اخر
كان رضا جوز شيماء رجع من الشغل وقاعدين بيتكلو

رضا : يعني هيتصالحو خلاص؟
شيماء : ايوه، انا حاسه ان مريم عقلت لما قولتلها ان ابوها لو شافها هيشمت فيها
رضا : جدعه انك قولتيلها كده، خليها تفوق وتشوف بيتها وجوزها
شيماء : عندك حق، ده انا طلع عيني عشان ترجع لعقلها
رضا : طب ايييه، انتي مش هتهتمي بيا انا كمان *وبيغمزلها *
شيماء : قصدك ايي

وقبل ما شيماء تكمل كلامها كان رضا هجم علي شفايفها ونزل بوس ومص فيهم وشيماء متفاعله معاه...وبعدين نزل بوس ولحس في رقبتها لحد ما وصل لبزازها وراح مقلعها البرا عشان تتحرر اجمل بزاز ممكن تشوفها، ونزل رضا يمص في حلماتها ويقفش فيهم زي المجنون وشيماء مستمتعه وبتتآوه
شيماء : ااااه ايوه يا رضا ارضع كويس يا حبيبي ااااحح *وبتعض في شفايفها *
ونزل رضا شويه شويه لحد ما وصل لكسها وراح مقلعها الاندر ونزل يلحس كسها
شيماء : *مغمضه عنيها من المتعه وبتعض شفايفها * اااااه كمان يا حبيبي كمل، لسانك مجنني علي كسي مجنني اوي اوووووف
وكمل رضا لحس وبعدين راح قام وطلع زبه اللي كان متوسط وحطه علي باب كسها وفضل يفرش فيها
شيماء : *بهيجان * دخله بقي يا رضااااا، انجز بقي ودخله مش قادره استحمل اااه
ومستناش رضا كتير وراح مدخل الراس براحه وبعدين راح رازعه كله في كسها وبدء ينيكها وشيماء مستمتعه و ضامه رجليها الاتنين عليه
شيماء : ااااه ايوه نيكني يا حبيبي نيكني بلراحه خليني اتمتع بزبك
رضا : مبسوطه يا حبيبتي
شيماء : مبسوطه قوي يا حبيبي
وكمل رضا نيك فيها بلراحه وبعدين بدأ يشد اكتر وينيكها بسرعه وشيماء جسمها كله بيتهز تحت منه
شيماء : *ماسكه بزازها بتدعك فيهم * ااااه ايوه كده يا حبيبي نيكني اكتر اووووف
وكمل رضا نيك في شيماء وبدأ يسرع اكتر
شيماء : اححح براحه يا حبيبي عشان متجيي
ومكملتش شيماء الجمله وكان رضا جاب لبنه في كسها وبعدين اترمي جنبها وبدأ يروح في النوم من التعب
شيماء : *بتبص لرضا * احيييه ده نام
وقامت شيماء من جنب رضا ودخلت الحمام ونزلت في البانيو وبدأت تفكر

شيماء : *قاعده في البانيو وبتدمع * ليه عملت كده فيا يا رحيم؟ ليه تقسي عليا وتسيبني في وقت انا محتجالك فيه...جايز اكون غلطت بس انت ليه معدتش الموضوع رغم إني قولتلك غلطه ومش هتتكرر بس انت الغضب اتملك منك ومعرفتش تسامحني...رجولتلك اللي طول عمري بحبها فيك كانت هي السبب في إننا نفترق وكل واحد فينا يروح في طريق...كنت زعلانه منك قوي يا رحيم ولحد دلوقتي زعلانه...واول ما جاتلي الفرصه إني اسيبك سيبتك وخدت مريم وكنت فاكره إني بكسرك طلعت بكسر في نفسي اكتر ما انا مكسوره...دي حتي مريم لغايه دلوقتي مقولتلهاش سبب فرقنا عن بعض، مهي اكيد لو عرفت مكنتش هتسامحني وكانت هتلومني طول عمرها لإني فرقتها عن ابوها *وبدأت الدموع تنزل اكتر من عنيها * مكنش قدامي غير إني اكرها فيك واجيب اللوم عليك في كل حاجه...واهو علي الاقل انت بعيد عنها ومش هتعرف تعاتبك...بس بلرغم من كل حاجه الا إنك لسه بتوحشني...مش عارفه ازاي انا قدرت اعمل كده يا رحيم، بس انت السبب، انت اللي معرفتش تسامحني *وبدأت تبكي من غير صوت *

في مشهد اخر
كنت راجع من الشغل وطالع شقتي فسمعت صوت زعيق جامد في شقه ابو مينا ( اسمه سعيد عنده 48 سنه جزار وعنده اكتر من محل جزاره، راجل معروف بجبروته وقوته والناس كلها بتخاف منه ) ف اتجاهلت الموضوع وجيت اطلع فلقيت الباب اتفتح وخرجت منه ام مينا ( اسمها مرنا عندها 40 سنه، حته كده اوروبي يعني عيون خضرا وبيضه جدا وجسمها جبار بمعني الكلمه يعني بزاز اكبر من الوسط ومشدودين وطيازها اكبر من الوسط مشدودين تهيج اللي ميهجش) وجات استخبت ورايا

سعيد : *بعصبيه * وحيات امك ما هسيبك *وبيحاول يمسكها وهي بتستخيي منه ورايا *
مرنا : *بخوف * الحقني يا استاذ رحيم ده عاوز يموتني
انا : اهدي بس يا استاذ سعيد متفرجش الناس عليكو
سعيد : *بعصبيه * وانت مالك انت؟
انا : يعم اهدي وكل شيئ يتحل ب الهدوء
مرنا : *واقفه ورا مني وبتعيط *
*وهنا كان كل سكان العماره طلعو من شققهم بس محدش اتدخل لانهم بيخافو من سعيد *
سعيد : *بزعيق وبيحاول يزقني عشان يمسك مرنا * وانت مال اهلك؟ ابعد عني بدل ما اتغابي عليك
انا : *بهدوء وبحاول امسك نفسي * عيب عليك الكلام اللي بتقوله ده انا لولا مقدر إنك متنرفز كنت حاسبتك علي الكلام ده
سعيد : خخخ تحاسب مين يابن المتناكه
انا : انا ابن متناكه يا معرص
روحت ماسك فيه وضاربه بونيه في فوشه ولسه هيرد الضربه روحت ماسك إيده وزقيته وكعبلته برجلي راح وقع، وروحت نايم فوقيه ونزلت فيه ضرب
انا : *بضرب فيه ب إيديا الاتنين ومش راحمه * انا ابن متناكه يا كسمك ده انا هطلع ميتين اهلك
مرنا : *خافت علي جوزها وجريت تحاول تحوشني وتقومني من فوقيه *
انا : *بغضب * سيبيني اطلع كسمه ابن الشرموطه دا
سعيد : *وشه اتملا ددمم وشبه فاقد للوعي *
مرنا : *بتعيط وبتحاول تقومني * ابوس إيدك كفايه، ده كده هيموت في إيدك
*وبدأت الناس تحاول تهدي فيا *
انا : *ابتديت اهدي واقوم * ماشي انا هسيبه المرادي عشانك يا مدام مرنا *بكلم سعيد وهو مرمي في الارض * خليك فاكر يا كسمك ان اللي خلاني اسيبك مراتك اللي انت كنت نازل فيها ضرب من شويه
*وسيبتهم ودخلت شقتي *

في مشهد اخر
كان عمر ومريم لبسو واتشيكو علي الاخر واتجهو ل بيت صاحب عمر، واول ما وصلو وخبطو باب الشقه فتحتلهم واحده ست

الست : *بإبتسامه * اهلا اهلا، اتفضلو
عمر : يزيد فضلك
وبعد ما دخلو لقيو شخص قاعد في الانتريه ومستنيهم وكان نفس سن عمر تقريبآ
الشخص : *بيسلم علي عمر وبيحضنه * ازيك يا غالي واحشتني
عمر : بإبتسامه * انت اكتر و*** يابو رجب
رجب : ( 28 سنه شغال مع عمر في البنك ) حبيبي يا عمر
عمر : *بيتكلم مريم * اعرفك يا مريم ده رجب صاحبي وشغال معايا في نفس البنك ودي مراته ريناد
مريم : *بإبتسامه * اتشرفت بمعرفتكم
رجب : ده الشرف لينا إحنا يا مدام مريم
ريناد : طيب اتفضلو يا جماعه واقفين ليه
رجب : تشربو ايه يا جماعه
ريناد : لا بلاش يشربو دلوقتي عشان يتعشو بنفس مفتوحه
عمر : لا يعم ولا عشا ولا حاجه
رجب : وده اسمه كلام يا عمر، ده انتو اول مره تشرفونا
ريناد : انا هقوم اشوف الاكل استوي علي النار ولا لسه
مريم : وانا هقوم اساعدك
ريناد : ملوش لزوم يا مريم، مش عاوزه اتعبك معايا
مريم : ولا تعب ولا حاجه
رجب : يعني إنتو هتسيبونا لوحده *بيكلم عمر * تعالي يعم نلعب ماتشين بلايستيشن علي السريع جوه
عمر : *بهزار * يعم ما انت بتاخد علي عينك وبتقعد تبكي كل مره
رجب : ده كان زمان يا حبيبي دلوقتي انا ادائي إتطور، امل انا اشتريت الجهاز ليه
عمر : طيب يلا بينا
*ودخلت ريناد ومريم الطبخ وعمر ورجب الاوضه *

المشهد عند مريم وريناد في المطبخ

ريناد : عمر عامل ايه معاكي؟
مريم : في ايه بالظبط
ريناد : عمتآ يعني كويس ولا ايه
مريم : هو كويس بس اوقات كتير بنتخانق
ريناد : ليه كده ده انتو لسه عرسان جداد
مريم : عشان إحنا الاتنين عصبيين
ريناد : بصي يا مريم خديها نصيحه مني الرجاله طبعهم عصبي وإحنا ك ستات لازم نعدي شويه مواقف عشان الدنيا تمشي
مريم : فهماكي، وهو ده اللي انا هحاول اعمله الفتره اللي جايه
ريناد : علي فكره يا مريم عمر بيشكر فيكي ديما وده معناه انه اكيد بيحبك
مريم : *ابتسمت وفرحت من كلام ريناد *

المشهد عند عمر ورجب
عمر : يعم سيب كسم البلايستيشن وركز معايا
رجب : مالك يعم عمر قلقان كده ليه
عمر : حاسس ان مريم مش هيتضحك عليها بالسهوله دي
رجب : يعم قولتلك متقلقش انا مرتب كل حاجه وحاطط الكاميرات في الاوضه التانيه، وهتلاقي ريناد بتقرب منها دلوقتي وبتطمنها اكتر لينا
عمر : انت جيبت البت دي منين اصلا؟
رجب : دي بت كده شمال وانا اغريتها بشويه فلوس محترمين
عمر : *ساكت وباين عليه الحزن *
رجب : فيه ايه تاني؟
عمر : مش عارف اللي هيحصل ده صح ولا غلط
رجب : هسألك سؤال واحد... هو انت بتحبها؟
عمر : لا طبعآ .. ما انت عارف ان اهلي ضغطو عليا عشان اتجوزتها
رجب : طيب يبقي انت زعلان من ايه؟
عمر : انت ناسي انها مراتي وعلي زمتي
رجب : بس دي الطريقه الوحيده اللي هتخليك تخلع منها من غير اي خساير
عمر : قصدك مش هخسر ماديآ بس بمقابل ده هخسر شرفي
رجب : يعم انت مكبر ليه الموضوع كده كانه حد هيدخل ينيكها وانت قاعد؟ دي بنت زيها
عمر : بس برضه هتحصل علاقه
رجب : خلاص لو انت شايف انها تستحق المبلغ اللي هتاخده لو طلقتها يبقي طلقها احسن
عمر : بصراحه المبلغ كبير وهي متستاهلش
رجب : يبقي تسمع الكلام عشان تخلع منها بشياكه
عمر : طيب احنا هنخلص الموضوع ده ازاي؟
رجب : بعد العشا بلظبط هنحطلها اللي اتفقنا عليه في المشروب بتاعها وهي هتغيب منها خالص


يتبع....



وبكده يكون انتهي الجزء الاول..ياريت لو عجبك الجزء تنزل تكتبلي في الكومنتات عشان استمر
قصه جميله جداً حداً و تشد القارء الى اكمال قرائتها طريقة سرد الاحداث منتظمه الى ابعد الحدود انا في انتظار باقي الاجزاء بفارغ الصبر
اتمنى الاسراع في نشر باقي القصه و شكراً
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
قصه جميله جداً حداً و تشد القارء الى اكمال قرائتها طريقة سرد الاحداث منتظمه الى ابعد الحدود انا في انتظار باقي الاجزاء بفارغ الصبر
اتمنى الاسراع في نشر باقي القصه و شكراً
حبيبي يا غالي شكرآ لكلامك الجميل💖 + هنزل الاجزاء بسرعه حاضر
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و تيفو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
ازيكم يا جماعه عاملين ايه...رجعتلكم بقصه جديده اتمني انها تعجبكم

مقدمه : اسمي رحيم عندي 45 سنه طولي 190 سنتي و وزني 87 كيلو، عندي عضلات ماليه جسمي لون بشرتي قمحي ومربي دقني اللي لايقه عليا بشكل كبير، مطلق مراتي شيماء من اكتر من 20 سنه وعندي بنت اسمها مريم ولكن للآسف مشوفتهاش من وهي صغيره لأن امها خدتها مني وهربت واطلقت علي طول، وعندي اخت اسمها نور، وبالنسبه لشغلي فأنا بشتغل مدرس انجلش في مدرسه حكومي بمرتب يدوب بيكفيني الشهر بلعافيه،


الجزء الاول


صحيت علي جرس المنبه كالعاده، بقوم البس هدومي بلعافيه من كتر السهر الغير مبرر، واروح ابص في المرايه واشوف شكلي اللي بدأ يكبر حتي لو مش باين عليا دلوقتي بس اكيد وقتي قرب يخلص...كملت لبسي وخرجت روحت المدرسه اللي بشتغل فيها ومشي يومي كالعاده وبعد ما خلصت روحت قعدت علي القهوه شويه ولقيت رقم غريب بيرن عليا

انا : الو
شخص : ازيك يا رحيم عامل ايه؟
انا : انا تمام الحمد لله، مين معايا
شخص : انا كمال يا رحيم ( كمال : صديقي من ايام الكليه وكنا بنتكلم انا وهو بأستمرار لحد ما اتخرجنا وكل واحد شاف طريقه )
انا : كمال مين؟
كمال : انا كمال يبني اللي كنت معاك في الكليه، ده احنا كنا زي الاخوات
انا : افتكرته * ياااه كمال، ازيك يا صاحبي عامل ايه؟ واحشني و***
كمال : حبيبي يا رحيم، انت فينك ياعم مختفي كده ليه؟
انا : مختفي ايه يعم، وهو احنا اتكلمنا من بعد التخرج اصلآ؟
كمال : اسكت يا رحيم ده انا كنت بدعي واقول يارب ما يكون غير رقمه
انا : لا ياخويا مغيرتهوش، بس غريبه يعني ايه اللي فكرك بيا دلوقتي؟
كمال : هقولك بس لما تيجي تشرب معايا الشاي في البيت
انا : *بحور عليه * اجي فين يعم هو انا فاضي
كمال : طيب ياخي قدرني ده انا نفسي نرجع الايام الحلوه من تاني
انا : *بحزن * الايام دي عمرها ما هترجع يصحبي
كمال : وحياتك عندي هترجع، انت بس تعالالي البيت نشرب الشاي وهفهمك كل حاجه
انا : طيب ما تقولي عاوزني في ايه دلوقتي وخلاص
كمال : ياخي بقولك تعالي نقعد مع بعض واحشني
انا : حاضر يا كمال هجيلك
كمال : طيب انا هبعتلك اللوكيشن وتجيلي النهارده
انا : حاضر يا كمال
*وقفلت مع كمال وانا مش فاهم حاجه *

في مشهد اخر
كانت شيماء طليقه رحيم قاعده مع جوزها رضا وبيتكلمو

شيماء : (42 سنه حته قصيره من اللي قلبك يحبهم، يعني بزاز مشدوده تلاقي طيز مدوره تلاقي ده غير خدودها وشكلها اللي مش لايقين علي سنها خالص، ست فرفوشه وبتحب تصبغ شعرها اصفر دايما ) وبعدين في مريم يا رضا؟ انا تعبت معاها البت دي
رضا : (48 سنه بيشتغل مدير عام في إحدي البنوك المرموقه، وكان هو سبب من أسباب انفصال شيماء ورحيم لأنه كان بيغري شيماء بفلوسه دايما حتي الأن وبرغم كل السنين اللي مرت عليهم لسه بيعشق شيماء عشق ) مالها مريم؟ عملت ايه تاني
شيماء : كل يوم خناق مع جوزها
رضا : طيب وايه السبب؟
شيماء : *بعصبيه * كلها مشاكل تافهه بس مريم هي اللي بتكبر المواضيع ديمآ
رضا : طيب ما يمكن يكون جوزها هو اللي غلطان
شيماء : انا عارفه بنتي كويس يا رضا، مريم مكانتش موافقه علي الجوازه دي من الاول وعشان كده نازله خناق مع جوزها
رضا : مهو انتي اللي زنيتي عليها يا شيماء عشان توافق
شيماء : *بعصبيه * و اهم اتزفتو واتجوزو مش المفروض بقي مريم تلم بيتها وجوزها ولا تنكد عليه عيشته
رضا : *بيبص في الساعه * طيب انا هقوم دلوقتي يا حبيبتي عشان اتأخرت علي الشغل، ولما ارجع هبقي اشوف هنحل الموضوع ده ازاي
شيماء : ماشي يا حبيبي تروح وترجع بالسلامه

في مشهد اخر
مريم وجوزها كانو بيتخانقو في بيتهم كالعاده
عمر : (جوز مريم شغال محاسب في بنك عنده 28 سنه مهتم بنفسه وجسمه رياضي جدا ووسيم نوعآ ما ) *بعصبيه * يعني ايه مش هتيجي معايا؟
مريم : ( بنت رحيم عندها 23 سنه، طولها 170 سنتي وزنها 75 كيلو، بيضه جدا وعيونها عسلي جميله تدوب فيها اول ما تبصلها. طيازها اكبر من الوسط ومشدوده وبزازها اكبر من الوسط ومكورين كدا بطريقه تهيجك، وبرغم امكانياتها دي الا ان معندهاش كرش خالص وجسمها مزبوط جدا، شخصيه عنيده نوعا ما وجديه جدا ) *بعصبيه * يعني مش رايحه معاك، انت ليه عاوزني اروح معاك اصلا؟
عمر : بقولك واحد صاحبي عازمنا هو ومراته في بيتهم يعني عوزاني اقولهم ايه؟
مريم : قولهم إني تعبانه مثلا إتحجج بأي حاجه
عمر : طيب فيها ايه لو جيتي معايا يعني
مريم : يسيدي انا مش عاوزه اجي معاك هو بالعافيه
عمر : *بنرفزه * ماشي يا مريم براحتك
وخرج عمر وساب مريم وهو متنرفز


في مشهد اخر


كنت وصلت للوكيشن اللي قالي عليه كمال صاحبي واول ما خبطت فتحتلي واحداه ست في قمه الجمال، وصفها (عيون سودا جميله وتطلع في بدايه التلاتينات جسمها كيرفي حرفيا يعني بزاز وطياز كبار بس مش اوڤر وجسم منحوت وحاجه دمار وشعرها اسود حرير وكانت لابسه فستان اسود جميل جدآ ومبين كل مفاتنها )

الست : *بإبتسامه * استاذ رحيم مش كده؟
انا : ايوه انا رحيم
الست : طيب اتفضل كمال مستني حضرتك جوا
انا : يزيد فضلك
ودخلت الشقه اللي كانت كبيره جدا وحاجه عظمه علي عظمه، وبعد ما دخلت لقيت الست بتقولي اتفضل دقيقه واندهلك كمال، وبعدها بحاجه بسيطه لقيت الست جايه عليا هي وكمال

كمال : بيسلم عليا * رحيم ازيك يا غالي واحشني و***
انا : بسلم عليه * انت اكتر و*** يابو كمال
كمال : اقعد اقعد وقولي عملت ايه في حياتك
انا : *بحزن * ولا حاجه يا صاحبي، لسه زي ما انا
كمال : انت متجوزتش؟
انا : لا اتجوزت، بس بعدها بفتره قصيره إتخلعت
كمال : ليه يعم حصل ايه مبينكو
انا : موضوع كده حصل متشغلش دماغك بيه
كمال : طيب عندك اولاد؟
انا : عندي بنت واحده اسمها مريم بس امها خدتها وهربت وانا حاليآ معرفش عنها حاجه
كمال : *بحزن * يا ساتر يارب، انا اسف يا صاحبي لو قلبت عليك المواجع
انا : لا يعم عادي ولا يهمك، ده قدر ومكتوب
كمال : طيب انتو سبتو بعض من امت
انا : من اكتر من 20 سنه
كمال : يااااه دي مده كبيره قوي، طيب ليه متجوزتش من بعدها
انا : بصراحه اتعقدت من موضوع الجواز، ده غير إني شغال في مدرسه حكوميه ومرتبي بيقضيني لآخر الشهر بلعافيه
كمال : طيب ليه مسيبتهاش وشوفتلك اي مدرسه تاني
انا : ده انا لفيت مصر كلها وبرضه معرفتش الاقي مدرسه كويسه، ما انت عارف كله ماشي ب الوسايط دلوقتي يا كمال
الست : طيب ما تشوفله التعينات فاتحه عندك ولا لا يا كمال
كمال : تصدقي فكره، نسيت اعرفك يا رحيم ب نورا مراتي
انا : اهلا بيكي يا مدام نورا
نورا : *بإبتسامه * اهلا بيك يا رحيم
كمال : عموما سيب موضوع الشغل ده عليا، انا هظبطلك الدنيا وهكلمك
انا : تمام يا صاحبي بصراحه انا مش عارف اقولك ايه
كمال : متقولش حاجه يعم، ده إحنا اخوات
انا : وانت اخبارك ايه يا صاحبي
كمال : انا تمام يا صاحبي الحمد لله اتجوزت ومعايا ولد وبنت
انا : **** يباركلك فيهم يا صاحبي
*وفي اللحظه دي الباب كان بيخبط *
نورا : تلاقيهم الولاد رجعو من النادي، هقوم افتحلهم
*وقامت نورا وفتحت الباب *
كمال : اعرفك يا سيدي ب كنزي واحمد ولادي
انا : بسم ** ماشاء **، **** يخليهولك يا صاحبي
كنزي : (19 سنه بزازها متوسطه مشدوده وطيازها اكبر من الوسط سيكا وملامحها جميله جدا وبتلبس لبس مبين مفاتنها بدرجه كبيره ) مين ده يا بابي؟
كمال : ده يا ستي اونكل رحيم كان معايا في الجامعه
احمد : ( عنده 17 سنه جمسه رفيع نوعا ما و شكله ابيض ووسيم وعامل شعره كيرلي) يعني انتو في سن بعض؟
انا : ايوه يا احمد إحنا الاتنين كنا دفعه واحده ونفس السن تقريبا
كنزي : ايوه يا اونكل رحيم بس انت مش باين عليك انك قد بابا في السن خالص
كمال : *بيضحك * ههههه قصدك ايه بقي يا ست كنزي، قصدك ان انا شكلي كبرت وعجزت مش كده
كنزي : *بتجري علي ابوها وتمسك خدوده بهزار * انا اقدر اقول كده برضه يا احلي بابا في الدنيا
كمال : *بهزار * اضحكي عليا بكلمتين
نورا : طيب يلا بقي خشو غيرو عشان نتعشي مع بعض
انا : لا لا انا مش هقدر اعزروني المرادي
احمد : ليه كده يا اونكل رحيم
كنزي : *بتتصنع الزعل * شكله كده مش عاوز يقعد معانا
انا : لا طبعا بسس
كمال : *بيقاطعني * مبسش يا رحيم ولا انت عاوز الاولاد يزعلو منك
احمد : بليز اقعد معانا شويه يا اونكل رحيم
كنزي : يسيدي حتي نتعرف عليك شويه ده احنا اول مره نشوفك
انا : *بإبتسامه * حاضر يا ستي، هقعد اتعشي معاكم
كنزي : *بفرحه * هييييييي

وجريت عليا كنزي وحضنتني والموضوع كان غريب شويه بالنسبالي لأنها كبيره مش صغيره....ودخلو زياد وكنزي اوضتهم يغيرو وبعدها بشويه خرجو وقعدنا ناكل مع بعض...ولأول مره احسن بالجو الاسري مش عارف كنت بحسد كمال علي اللمه اللي هو فيها؟ جايز عشان انا مكنش ليا نصيب إني اتجمع علي طرابيزه واحده انا ومراتي وبنتي اللي معرفش حتي شكلها....وبعد ما خلصنا العشا اللي مخليش من الهزار والضحك قومت وسلمت عليهم ووعدتهم إني هزورهم تاني

في مشهد اخر
مريم كانت قاعده في بيتها وبتكلم امها

مريم : ايوه يا ماما بس انا مش عاوزه اروح معاه عند حد
شيماء : *بنرفزه * يبنتي هو انتي ليه غاويه مشاكل ونكد؟ دي خروجه عاديه وجوزك عاوز ياخدك معاه...فين المشكله بقي؟
مريم : يستي انا حره وقولت مش هروح يعني مش هروح
شيماء : يبنتي انتي عاوزه تخربي بيتك بإيدك...اللي إنتي بتعمليه ده غلط انتو بتتخانقو مع بعض بسبب حاجات تافهه وكمان انتو لسه عرسان جداد مكملتوش حاجه...يبنتي عشان خاطري روحي معاه عادي ده جوزك وهيبقي ابو عيالك
مريم : *بحزن * انا مكنتش موافقه علي الجوازه دي من الاول، وانتي اللي صممتي عليه
شيماء : واهو اللي حصل حصل واتجوزتو...يبقي المفروض إنك متتخانقيش معاه كل شويه وتمشي المركب معاه خليكي عاقله يا مريم ومتخربيش بيتك ب إيدك
مريم : *بحزن * حاضر يا ماما
شيماء : ايوه كده يا بنتي عوزاكي ترجعي لعقلك عشان ابوكي ميضحكش عليكي وعلي تربيتي في يوم من الايام
مريم : * بتضحك بسخريه وحزن * ههههه وهو فين ابويا السنين دي كلها؟ ده حتي عمره ما حاول يكلمني يطمن عليا ولا حتي يشوفني عايشه ولا ميته...عموما متقلقيش يا ماما انا هحاول اكون هاديه واحافظ علي بيتي زي ما قولتي
*وسمعت باب الشقه بيتفتح *
مريم : طيب يا ماما انا هقفل دلوقتي عشان شكل عمر رجع من الشغل
شيماء : تمام مش هوصيكي بقي
مريم : ماشي
*وقفلت مريم مع امها وطلعت في الصاله لقيت عمر قاعد *
عمر : *بصلها وراح بص للناحيه التانيه واتجاهلها *
مريم : مالك يا عمر؟
عمر : مفيش
مريم : انت زعلان مني؟
عمر : *بإبتسامه سخريه * لا طبعآ وهزعل ليه؟ ده انا حتي متجوز ست بترضيني في كل حاجه وبتسمع كلامي
مريم : *بحزن * انا عارفه ان الفتره اللي فاتت كانت كلها مشاكل، بس انا اوعدك ان كل ده هيتحل
عمر : *بغضب * هيتحل ازاي وانتي معنداني في كل حاجه؟ إحنا المفروض دلوقتي عايشين افضل لحظات حياتنا... ده احنا مجبناش عيال وكل يوم بنتخانق علي اقل الاسباب...تقدري تقوليلي ايه اللي هيحصل في المستقبل؟ هنتخانق قدام عيالنا ونطلعهم معقدين نفسيآ بسببنا
مريم : *بحزن * انت عندك حق، بس انا اوعدك إني هتغير يا عمر وهسمع كلامك بعد كده...وعشان تصدق انا موافقه نزور صاحبك ومراته النهارده
عمر : بجد، يعني انتي موافقه
مريم : دي اقل حاجه اقدر اعملها يا حبيبي...ومن النهارده انا هسمع كلامك في كل اللي هتقوله
عمر : *بيقوم ويحضنها * ايوه كده يا حبيبتي، هي دي مريم اللي انا عرفتها وحبيتها
مريم : بتحضنه جامد * *** يخليك ليا يا حبيبي وميحرمنيش منك ابدآ

في مشهد اخر
كان رضا جوز شيماء رجع من الشغل وقاعدين بيتكلو

رضا : يعني هيتصالحو خلاص؟
شيماء : ايوه، انا حاسه ان مريم عقلت لما قولتلها ان ابوها لو شافها هيشمت فيها
رضا : جدعه انك قولتيلها كده، خليها تفوق وتشوف بيتها وجوزها
شيماء : عندك حق، ده انا طلع عيني عشان ترجع لعقلها
رضا : طب ايييه، انتي مش هتهتمي بيا انا كمان *وبيغمزلها *
شيماء : قصدك ايي

وقبل ما شيماء تكمل كلامها كان رضا هجم علي شفايفها ونزل بوس ومص فيهم وشيماء متفاعله معاه...وبعدين نزل بوس ولحس في رقبتها لحد ما وصل لبزازها وراح مقلعها البرا عشان تتحرر اجمل بزاز ممكن تشوفها، ونزل رضا يمص في حلماتها ويقفش فيهم زي المجنون وشيماء مستمتعه وبتتآوه
شيماء : ااااه ايوه يا رضا ارضع كويس يا حبيبي ااااحح *وبتعض في شفايفها *
ونزل رضا شويه شويه لحد ما وصل لكسها وراح مقلعها الاندر ونزل يلحس كسها
شيماء : *مغمضه عنيها من المتعه وبتعض شفايفها * اااااه كمان يا حبيبي كمل، لسانك مجنني علي كسي مجنني اوي اوووووف
وكمل رضا لحس وبعدين راح قام وطلع زبه اللي كان متوسط وحطه علي باب كسها وفضل يفرش فيها
شيماء : *بهيجان * دخله بقي يا رضااااا، انجز بقي ودخله مش قادره استحمل اااه
ومستناش رضا كتير وراح مدخل الراس براحه وبعدين راح رازعه كله في كسها وبدء ينيكها وشيماء مستمتعه و ضامه رجليها الاتنين عليه
شيماء : ااااه ايوه نيكني يا حبيبي نيكني بلراحه خليني اتمتع بزبك
رضا : مبسوطه يا حبيبتي
شيماء : مبسوطه قوي يا حبيبي
وكمل رضا نيك فيها بلراحه وبعدين بدأ يشد اكتر وينيكها بسرعه وشيماء جسمها كله بيتهز تحت منه
شيماء : *ماسكه بزازها بتدعك فيهم * ااااه ايوه كده يا حبيبي نيكني اكتر اووووف
وكمل رضا نيك في شيماء وبدأ يسرع اكتر
شيماء : اححح براحه يا حبيبي عشان متجيي
ومكملتش شيماء الجمله وكان رضا جاب لبنه في كسها وبعدين اترمي جنبها وبدأ يروح في النوم من التعب
شيماء : *بتبص لرضا * احيييه ده نام
وقامت شيماء من جنب رضا ودخلت الحمام ونزلت في البانيو وبدأت تفكر

شيماء : *قاعده في البانيو وبتدمع * ليه عملت كده فيا يا رحيم؟ ليه تقسي عليا وتسيبني في وقت انا محتجالك فيه...جايز اكون غلطت بس انت ليه معدتش الموضوع رغم إني قولتلك غلطه ومش هتتكرر بس انت الغضب اتملك منك ومعرفتش تسامحني...رجولتلك اللي طول عمري بحبها فيك كانت هي السبب في إننا نفترق وكل واحد فينا يروح في طريق...كنت زعلانه منك قوي يا رحيم ولحد دلوقتي زعلانه...واول ما جاتلي الفرصه إني اسيبك سيبتك وخدت مريم وكنت فاكره إني بكسرك طلعت بكسر في نفسي اكتر ما انا مكسوره...دي حتي مريم لغايه دلوقتي مقولتلهاش سبب فرقنا عن بعض، مهي اكيد لو عرفت مكنتش هتسامحني وكانت هتلومني طول عمرها لإني فرقتها عن ابوها *وبدأت الدموع تنزل اكتر من عنيها * مكنش قدامي غير إني اكرها فيك واجيب اللوم عليك في كل حاجه...واهو علي الاقل انت بعيد عنها ومش هتعرف تعاتبك...بس بلرغم من كل حاجه الا إنك لسه بتوحشني...مش عارفه ازاي انا قدرت اعمل كده يا رحيم، بس انت السبب، انت اللي معرفتش تسامحني *وبدأت تبكي من غير صوت *

في مشهد اخر
كنت راجع من الشغل وطالع شقتي فسمعت صوت زعيق جامد في شقه ابو مينا ( اسمه سعيد عنده 48 سنه جزار وعنده اكتر من محل جزاره، راجل معروف بجبروته وقوته والناس كلها بتخاف منه ) ف اتجاهلت الموضوع وجيت اطلع فلقيت الباب اتفتح وخرجت منه ام مينا ( اسمها مرنا عندها 40 سنه، حته كده اوروبي يعني عيون خضرا وبيضه جدا وجسمها جبار بمعني الكلمه يعني بزاز اكبر من الوسط ومشدودين وطيازها اكبر من الوسط مشدودين تهيج اللي ميهجش) وجات استخبت ورايا

سعيد : *بعصبيه * وحيات امك ما هسيبك *وبيحاول يمسكها وهي بتستخيي منه ورايا *
مرنا : *بخوف * الحقني يا استاذ رحيم ده عاوز يموتني
انا : اهدي بس يا استاذ سعيد متفرجش الناس عليكو
سعيد : *بعصبيه * وانت مالك انت؟
انا : يعم اهدي وكل شيئ يتحل ب الهدوء
مرنا : *واقفه ورا مني وبتعيط *
*وهنا كان كل سكان العماره طلعو من شققهم بس محدش اتدخل لانهم بيخافو من سعيد *
سعيد : *بزعيق وبيحاول يزقني عشان يمسك مرنا * وانت مال اهلك؟ ابعد عني بدل ما اتغابي عليك
انا : *بهدوء وبحاول امسك نفسي * عيب عليك الكلام اللي بتقوله ده انا لولا مقدر إنك متنرفز كنت حاسبتك علي الكلام ده
سعيد : خخخ تحاسب مين يابن المتناكه
انا : انا ابن متناكه يا معرص
روحت ماسك فيه وضاربه بونيه في فوشه ولسه هيرد الضربه روحت ماسك إيده وزقيته وكعبلته برجلي راح وقع، وروحت نايم فوقيه ونزلت فيه ضرب
انا : *بضرب فيه ب إيديا الاتنين ومش راحمه * انا ابن متناكه يا كسمك ده انا هطلع ميتين اهلك
مرنا : *خافت علي جوزها وجريت تحاول تحوشني وتقومني من فوقيه *
انا : *بغضب * سيبيني اطلع كسمه ابن الشرموطه دا
سعيد : *وشه اتملا ددمم وشبه فاقد للوعي *
مرنا : *بتعيط وبتحاول تقومني * ابوس إيدك كفايه، ده كده هيموت في إيدك
*وبدأت الناس تحاول تهدي فيا *
انا : *ابتديت اهدي واقوم * ماشي انا هسيبه المرادي عشانك يا مدام مرنا *بكلم سعيد وهو مرمي في الارض * خليك فاكر يا كسمك ان اللي خلاني اسيبك مراتك اللي انت كنت نازل فيها ضرب من شويه
*وسيبتهم ودخلت شقتي *

في مشهد اخر
كان عمر ومريم لبسو واتشيكو علي الاخر واتجهو ل بيت صاحب عمر، واول ما وصلو وخبطو باب الشقه فتحتلهم واحده ست

الست : *بإبتسامه * اهلا اهلا، اتفضلو
عمر : يزيد فضلك
وبعد ما دخلو لقيو شخص قاعد في الانتريه ومستنيهم وكان نفس سن عمر تقريبآ
الشخص : *بيسلم علي عمر وبيحضنه * ازيك يا غالي واحشتني
عمر : بإبتسامه * انت اكتر و*** يابو رجب
رجب : ( 28 سنه شغال مع عمر في البنك ) حبيبي يا عمر
عمر : *بيتكلم مريم * اعرفك يا مريم ده رجب صاحبي وشغال معايا في نفس البنك ودي مراته ريناد
مريم : *بإبتسامه * اتشرفت بمعرفتكم
رجب : ده الشرف لينا إحنا يا مدام مريم
ريناد : طيب اتفضلو يا جماعه واقفين ليه
رجب : تشربو ايه يا جماعه
ريناد : لا بلاش يشربو دلوقتي عشان يتعشو بنفس مفتوحه
عمر : لا يعم ولا عشا ولا حاجه
رجب : وده اسمه كلام يا عمر، ده انتو اول مره تشرفونا
ريناد : انا هقوم اشوف الاكل استوي علي النار ولا لسه
مريم : وانا هقوم اساعدك
ريناد : ملوش لزوم يا مريم، مش عاوزه اتعبك معايا
مريم : ولا تعب ولا حاجه
رجب : يعني إنتو هتسيبونا لوحده *بيكلم عمر * تعالي يعم نلعب ماتشين بلايستيشن علي السريع جوه
عمر : *بهزار * يعم ما انت بتاخد علي عينك وبتقعد تبكي كل مره
رجب : ده كان زمان يا حبيبي دلوقتي انا ادائي إتطور، امل انا اشتريت الجهاز ليه
عمر : طيب يلا بينا
*ودخلت ريناد ومريم الطبخ وعمر ورجب الاوضه *

المشهد عند مريم وريناد في المطبخ

ريناد : عمر عامل ايه معاكي؟
مريم : في ايه بالظبط
ريناد : عمتآ يعني كويس ولا ايه
مريم : هو كويس بس اوقات كتير بنتخانق
ريناد : ليه كده ده انتو لسه عرسان جداد
مريم : عشان إحنا الاتنين عصبيين
ريناد : بصي يا مريم خديها نصيحه مني الرجاله طبعهم عصبي وإحنا ك ستات لازم نعدي شويه مواقف عشان الدنيا تمشي
مريم : فهماكي، وهو ده اللي انا هحاول اعمله الفتره اللي جايه
ريناد : علي فكره يا مريم عمر بيشكر فيكي ديما وده معناه انه اكيد بيحبك
مريم : *ابتسمت وفرحت من كلام ريناد *

المشهد عند عمر ورجب
عمر : يعم سيب كسم البلايستيشن وركز معايا
رجب : مالك يعم عمر قلقان كده ليه
عمر : حاسس ان مريم مش هيتضحك عليها بالسهوله دي
رجب : يعم قولتلك متقلقش انا مرتب كل حاجه وحاطط الكاميرات في الاوضه التانيه، وهتلاقي ريناد بتقرب منها دلوقتي وبتطمنها اكتر لينا
عمر : انت جيبت البت دي منين اصلا؟
رجب : دي بت كده شمال وانا اغريتها بشويه فلوس محترمين
عمر : *ساكت وباين عليه الحزن *
رجب : فيه ايه تاني؟
عمر : مش عارف اللي هيحصل ده صح ولا غلط
رجب : هسألك سؤال واحد... هو انت بتحبها؟
عمر : لا طبعآ .. ما انت عارف ان اهلي ضغطو عليا عشان اتجوزتها
رجب : طيب يبقي انت زعلان من ايه؟
عمر : انت ناسي انها مراتي وعلي زمتي
رجب : بس دي الطريقه الوحيده اللي هتخليك تخلع منها من غير اي خساير
عمر : قصدك مش هخسر ماديآ بس بمقابل ده هخسر شرفي
رجب : يعم انت مكبر ليه الموضوع كده كانه حد هيدخل ينيكها وانت قاعد؟ دي بنت زيها
عمر : بس برضه هتحصل علاقه
رجب : خلاص لو انت شايف انها تستحق المبلغ اللي هتاخده لو طلقتها يبقي طلقها احسن
عمر : بصراحه المبلغ كبير وهي متستاهلش
رجب : يبقي تسمع الكلام عشان تخلع منها بشياكه
عمر : طيب احنا هنخلص الموضوع ده ازاي؟
رجب : بعد العشا بلظبط هنحطلها اللي اتفقنا عليه في المشروب بتاعها وهي هتغيب منها خالص


يتبع....



وبكده يكون انتهي الجزء الاول..ياريت لو عجبك الجزء تنزل تكتبلي في الكومنتات عشان استمر
جاااااامد فشخ يا سحس عاش بجد
وفي الاول محدش عمره كان يتوقع ان الجزء يروح للنهاية دي لان الجزء من اوله كان ماشي في سكة تانيه خالص
بس انت دماغك حلوة وبتعرف تلعب براحتك وتجيب القارئ يمين وشمال علي مزاجك ❤️❤️✌🏼
مستني الجديد بفارغ الصبر يا غالي ❤️✌🏼
 
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩، Simon3 و Hussain AlJaziri
جاااااامد فشخ يا سحس عاش بجد
وفي الاول محدش عمره كان يتوقع ان الجزء يروح للنهاية دي لان الجزء من اوله كان ماشي في سكة تانيه خالص
بس انت دماغك حلوة وبتعرف تلعب براحتك وتجيب القارئ يمين وشمال علي مزاجك ❤️❤️✌🏼
مستني الجديد بفارغ الصبر يا غالي ❤️✌🏼
حبيبي يا اخويا تسلم💖
كنت عاوز امنشنلك من أول ما نزلت الجزء بس معرفتش😂
والجديد شديد😂🔥
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و PepOoz69
حبيبي يا اخويا تسلم💖
كنت عاوز امنشنلك من أول ما نزلت الجزء بس معرفتش😂
والجديد شديد😂🔥
يا حبيب اخوك انا شوفت القصة اول واحد اصلا اول ما نزلت بس معرفتش اقراها عشان كنت مزنوق في قصة تانية ومبحبش اقرا قصتين مع بعض عشان مفصلش وادخل الاحداث في بعض 😂✌🏼
انا متاكد ان الجديد هيبقا دمار بس متتاخرش علينا بقا يا حبيب اخوك ❤️❤️✌🏼
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
يا حبيب اخوك انا شوفت القصة اول واحد اصلا اول ما نزلت بس معرفتش اقراها عشان كنت مزنوق في قصة تانية ومبحبش اقرا قصتين مع بعض عشان مفصلش وادخل الاحداث في بعض 😂✌🏼
انا متاكد ان الجديد هيبقا دمار بس متتاخرش علينا بقا يا حبيب اخوك ❤️❤️✌🏼
عنيا يا برو💖
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و PepOoz69
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
البدايه كويسه جدا استمر بس لو اتاخرت علينا مش هتابع القصه
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
بداية تحفة
وشكل الحكاية عميقة
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و وليد العمده وليد
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمر ١٩ و ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و rafefq
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و Hussain AlJaziri

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%