NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوبرجر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ربطت البيضتين والعضو بتوكه من مكان خروجهم من الجسم وشهوتي زادت واسمتعت ونا بجيبهم فا هل الحركه دوكانت قارصه شويه فا كنت عايز اعرف بتأثر بعدين ولا لا؟!

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، Nona1978 و فكرى
اة بتأثر جدا، و المفروض ان الحركة دى بتتعمل طبيعى مع شريكتك اما تكون عايز تلحم التانى فالاولانى و بتتعمل من غير توك و اساتك و الشغل العبيط دا، و مبتتعملش على طول، مرة كل فين و فين و ليها اسلوب معين لازم تتعلمة، و متعملش كدة تانى و بطل ضرب عشرة عشان اما تيجى تنيك متكسفناش 🌚

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، اسنانجي و زوبرجر
انا باشوفها فى افلام بورنو كتير ومش عارف هى ايه ولماذا ؟

اة بتأثر جدا، و المفروض ان الحركة دى بتتعمل طبيعى مع شريكتك اما تكون عايز تلحم التانى فالاولانى و بتتعمل من غير توك و اساتك و الشغل العبيط دا، و مبتتعملش على طول، مرة كل فين و فين و ليها اسلوب معين لازم تتعلمة، و متعملش كدة تانى و بطل ضرب عشرة عشان اما تيجى تنيك متكسفناش 🌚
اصلا بتبقا كل تلت اربع ايام مره كدا عشان الجيم وكدا فا شهوه بتبقا عاليه ولسه بدري ع النيك😂

اصلا بتبقا كل تلت اربع ايام مره كدا عشان الجيم وكدا فا شهوه بتبقا عاليه ولسه بدري ع النيك😂
شاطر، اوعدك لو فضلت تعمل كدة لحد ما تتجوز، بالذات لو سنك عدى التلاتين بكتيرك اوى سنتين و هتمشى بروشتة الفياجرا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي
شاطر، اوعدك لو فضلت تعمل كدة لحد ما تتجوز، بالذات لو سنك عدى التلاتين بكتيرك اوى سنتين و هتمشى بروشتة الفياجرا 😂
احا هوا كدا وححش انا اعرف ناس بتتجبهم بالتلت مرات في اليوم+ سني صغير

عباره عن ايه حد يفهمني الحركه دي

عباره عن ايه حد يفهمني الحركه دي الفكره هيا يسطا انت تربط ع زوبرك وبضان مع بعض بحاجه استك او توكه تقرص عليهم شويه فا بتزود النشوه والانتصاب وجربتها وعجبتني بس بتعمل مشاكل

ربطت البيضتين والعضو بتوكه من مكان خروجهم من الجسم وشهوتي زادت واسمتعت ونا بجيبهم فا هل الحركه دوكانت قارصه شويه فا كنت عايز اعرف بتأثر بعدين ولا لا؟!
هتتفشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حتى لو التوكه مش ضيقه اوي هيا ماسكه حاجه بسيطه
ياعم العالم انت بالربط ده بتضغط على الاورده والشريايين فهتعمل احتقان فكل حاجه وتفشخ الانسجه والوريد هيبوظ ويجيلك دوالي فليه كل دهه!!!!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%