NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش شرط علي فكره

موضوع متعب واضرارو اكتر من نفعو يعني
هههههه انا معاكي انه موضوع متعب بس فوايده اكتر من اضراره لان الست اللي بتهتم بنفسها وخصوصا تحت الباط والكس والاهم الطيز دي بتخلي الراجل يدوب فيها

يعني اللي تمتعك في السرير تتمسك بيها اكتر
السكس مش السرير بس السرير ده اخر حاجة الجنس هو كا قبل السرير الشد و الجزب في التعامل اليومي،، التلميحات و الايحاءات،،،، التمجيد في الشريك و اشباع غروره

دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
لا عادي كله بالحب

السكس مش السرير بس السرير ده اخر حاجة الجنس هو كا قبل السرير الشد و الجزب في التعامل اليومي،، التلميحات و الايحاءات،،،، التمجيد في الشريك و اشباع غروره
و اظهار الرغبة للراجل ان الست نفسها فيه

الي يسبب الاثار بتبقى الشمس مثلا
هتاك اشياء تساعد على ازالة هذه العلامات لكن طبعا ابتعدي عن الشمس
الي يحب السمرة و الي يحب البيظة هي. اذواق
رغم ان اغلبية العرب بيشوفو البياظ جمال
لكن السمار ايظا حلو
ثقتك في تفسك هي الي تخلي الي معاك ما يهتمش بهذه الاشياء
يعني ثقتك بنفسك مش مرتبطة (بجمالك) لان الجمال لا يدوم لاحد
و بعد نصف ساعة يغيب الجمال و يبقى شيء احلى : الشخصية و الروح
لهذا غذي ثقتك بنفسك بالوياطة بان تحبي نفسك و تعطيها فرصة ان تحون على طبيعتها

دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
بصي يا سماره اللون مش مقياس ومتخليش النقطه دي تاثر عليكي
روحك هي اللي هتفرق مع اللي هيختارك تكملي معاه
بالنسبه لنقطة الحبوب بتسيب اثر ف مع الغالبيه مش هيتأثرو بيها ومش هياخدو بالهم الا لو العلامه كبيره وحاجه ملفته للانتباه ودا ف الغالب مش موجود اهم حاجه بالنسبه للراجل النضافه الشخصيه ودا اللي هيفرق مع جوزك

اهم حاجة النضافة الشخصية اللي بيحبك مش هيركز في الباقي لكن لو بتتكلمي على علاقة مع اى حد فأهم حاجة النضافة بردو و بردو مش هيفرق معاه علامات الحبوب طالما في قبول ده غير انه لو رايق هو اللي هيعمل علامات في جسمك 😂

مش كله زاى بعضه فى راجاله بتهتم بشاكل و الجمال و فى مش بتفرق المهم خرم وخلاص

بصي يابنتي مقاييس الجمال عند الراجل مختلفة مش زي ما انتوا فاكريين
ممكن يكون واحدة حظها من الجمال كبير جدا بس معفنة في نفسها ومش مهتمة دي بالنسبة للراجل حاجة خرا

وواحدة علي قدر قليل من الجما بس مهتمة ونضيفة ومرتبه وسكسية ودي عند الراجل حاجة رائعة

الراجل بيحب فس الست طاعة اوامره وانها تكون تحت في كل حاجة وتسمع كلامه وودودة له وتعرف تكسب قلبه مش اقصد خضوع ومذلة

انما اهتمامك بنفسك مهما كان شئ اساسي انتي مخترتيش جسمك بس تقداري تختاري اهتمامك بنفسك وجسمك

نظافة الجسم كله مهمة ليكي وللراجل
من عند اصابع رجليكي لعند شعرك
كله شكل واحد طبقة وحدة ولون واحد
يعني انتي لو عجبك فستان ابيض وفيه نقطة سودا مبشعاه اكيد حتسيبيه وكده نفس الموضوع

مش كل الرجاله بتهتم بدا المهم تبقى نضيفه وهايجه للراجل يعنى علؤيتك سر متعته الراجل

النظافة تعود ومهم ليكي وعلى فكره أنا عرفت أنتي مين
8687abefa2079654afdff082f06ce457

بص لو حد مش حابك ك شخيصه و روح قبل شكل مش هيفرق معاه اساسا وهتقبلك باي عيب حتي لو عندك زبر

بس لو حد داخل يلعب هتفرق معاه و هيحسس بالنقص عشان يفهمك ان محد هيرضي بيكي و يلعب ع الباب دا لحد م يوقع ف غلط

انما لو حد شايل بتاعه ع كتفه هينيكك حد لو شيفك جزع شجره اي خرم والسلام

لو قصدك ان كسك غامق مثلا بزياده في جلسات تفتيح وكريمات تفتيح واي علامه ليها حل دلوقتي الجلديه مسابوش حاجه لكن لو قصدك انك اسمرانيه فعايز اقولك اني مثلا بفضل السمرا عن البيضه

اهم حاجه الانوثه طلعيها الراجل هينسي الدنيا المشاعر في الجنس اهم شئ

خليكي واثقه في نفسك

اعتقد لو راجل بيحب واحدة بجد مش هيفرق معاه السمار أو الدلدلة أو العلامات انا لو بحب واحدة هتغاضى عن كل ده تماما مش هركز على كل ده واه فيه ناس بتحب السمر جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجه نضافه الكس والطيز دول اهم حاجه الباقي بقه مش ف ايدك حاجه تعمليها عشان تشيليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%