NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللون مش بيفرق اللي بيفرق النظافه الشخصيه وخصوصا المناطق الحساسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كا راجل بحب الكس الاسود و الجسم الاسمر اهم حاجه يكون مشدود

اهم شي نضافه كسك 🤠

دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
اهم حاجه إضافة وريحة كسك وطيزك وتعرفي تتعاملي ف السرير

الحاجات دى بتكون عرضية مع الذهاب للدكتور جلدية كويس والاهتمام بتعلماته والعلاج .هتكونى كويسة 👍

عن رأيي المهم كيف تشدي الشريك معك وتعرفي كيف تشبعي وتعملي اليجذبه طبعا برضى الطرفين لا على حسابك الشخصي والسمار مش عيب عن نفسي احبه كثير وايضا شعر الكس والابط احبه لو كان ناعم مش منكوش 😅

بالنهاية اختلاف اذواق 🌸🌸

ايه المشكله اني اقول رايي عادي
اه انا ممكن محبش ده . مع البزاز المدلدله برضه محبهاش
انا بحب الجسم يكون ناعم مفيش فيه جروح او علامات حبوب ويكون اقل من الكيرفي كمان فالوزن ومشدود

طلاما نضيفه يبقي عادي خصوصا ان علي كلامك جسمك حلو فمش حتفرق اهم حاجه نضافه المناطق الحساسه سواء المهبل او الشرج او حول الحلمات

معروف ان الست السمراء فالسرير احسن من البيضاء

النظافة الشخصية و بالاخص الكس و الطيز و الاندر ارم. و حاجة كمان اسلوبك كست بقي في السرير.

كل راجل ودماغه بس انا عن نفسي الريحه والنظافة اهم حاجة والدلع بحب الست الدلوعه

مش كل رجاله ذى بعض.
دي ازواق.
**** يفرحك ويسعدك يارب

دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
تعددت الاسباب والموت واحد هتموتي ياسوسو في كلا الحالات🤣🤣في ناس متبصش اصلا بتخش كدهووو عطول متقلقش ياسطي

اهم حاجة النضافة

تعالى اجربك واقولك هههههه

مش كل الرجالة بيدققوا و مش كل العلامات شبه بعض

يا بنتي صدقيني مش بالجسم والبشره والمكياج والتجميل والعطور والكريمات
القلب الطيب
الحنيه
السهوكه

الروح و النضافة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%