NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jojo45

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اللي يعرفني ديوث مامي ماريان بقالي فترة و اتكلم كتير هنا عن ميولي و هيجاني و كده بسبب مامي انهاردة انا حلقت شعر جسمي كله و حاسس اني عايز البس اندرها و اتديث بيه مش عارف ده عادي ولا ايه و ايه ياترى سبب كل ده ياريت حد بيفهم

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: maximum02, العراقي محمد, كريم ابن مني و 9 آخرين
انا اللي يعرفني ديوث مامي ماريان بقالي فترة و اتكلم كتير هنا عن ميولي و هيجاني و كده بسبب مامي انهاردة انا حلقت شعر جسمي كله و حاسس اني عايز البس اندرها و اتديث بيه مش عارف ده عادي ولا ايه و ايه ياترى سبب كل ده ياريت حد بيفهم

تعالى و انيكك انت و امك

• عجبني
التفاعلات: Aol
طب انت جسمك زي مماتك

كده انت عايز تتناك زي امك عشان تعرف هي بتحب النيك و علطول فاتحه كسها لاي حد عشان ينيكها و واحده واحده هتبقى زيها و تيجي تفتح طيزك عشان حد ينيكك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aol و Mirogogo
اممممممم

• عجبني
التفاعلات: انتش

حلو اوي يا عرص ماريان تعالي عشان هخليك تلبس لبها وافتحلك خرمك كمان واهيجك عليها

• عجبني
التفاعلات: Aol
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%