NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي دوالي في الخصيه والدكتور قالي ان نسبه ضعيفه عندي ممكن لو حد يعرف اي معلومه يفيدني
طب تمام حاول بقت تبطل فرجه عالافلام وشغل الهيجان ده وتحبس نفسك كتير بدون ماتنزل لان الموضوع ده هيخلي نسبتها تزيد وبطل ضرب عشرات كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب تمام حاول بقت تبطل فرجه عالافلام وشغل الهيجان ده وتحبس نفسك كتير بدون ماتنزل لان الموضوع ده هيخلي نسبتها تزيد وبطل ضرب عشرات كتير
طيب ممكن تتعالج وفي خلال فتره قد ايه

طيب ممكن تتعالج وفي خلال فتره قد ايه
طالما الدكتور قالك نسبة بسيطه حافظ علي نفسك وخلاص وانت عارف هتعمل ايه وعيش طبيعي مفيش اي مشاكل طبيعي اي منتا طبيعي خالص كلنا كده ي صحبي

• عجبني
التفاعلات: الجلاد القاسي
طالما الدكتور قالك نسبة بسيطه حافظ علي نفسك وخلاص وانت عارف هتعمل ايه وعيش طبيعي مفيش اي مشاكل طبيعي اي منتا طبيعي خالص كلنا كده ي

طالما الدكتور قالك نسبة بسيطه حافظ علي نفسك وخلاص وانت عارف هتعمل ايه وعيش طبيعي مفيش اي مشاكل طبيعي اي منتا طبيعي خالص كلنا كده ي صحبي
انا الانتصاب عندي كويس والوقت تمام بس الفكره في الانجاب متاخر انا بقالي سنتين متزوج

انا هديك وصفه سهله بسيطه وفعاله جدا وفوق كده امنه طالما عندك النسبه ضعيفه اولا لو كان عندك امساك في البطن اعلم ان دي سبب رئيسي لدوالي الخصيه خصوصا الامساك المزمن خلي حد من بيتكم يطحن ليك بذور الكزبره وحط منها ملعقه كبيره في كوب ماء مغلي واتركه خمس دقائق واشربه صباحاً مدة أسبوع لحد عشرة ايام وافحص الدوالي ودعيلي بالخير

انا الانتصاب عندي كويس والوقت تمام بس الفكره في الانجاب متاخر انا بقالي سنتين متزوج
الدوالي عموما مش حاجه تخوف انت اكيد الدكتور هيطلب منك تحليل سائل منوي عشان يتاكد من عدد الحيوانات و حركتها مادام النسبة بسيطة غالبا هتبقا طبيعية بس حتى لو لقى مشاكل ممكن يمشي معاك على دوا فترة و يشوف النتيجة يعني بس غالبا الدوا بيكون ضعيف فلو اضطريت تعمل عملية متخافش هي بسيطة جدا يعني دلوقتي + العيل بيجي في وقته متستعجلش **** يوفقكوا❤️❤️

لو درجة اولى او تانية متشغلش بالك بيها ولا اي حاجة عي حياتك عادي

انا هديك وصفه سهله بسيطه وفعاله جدا وفوق كده امنه طالما عندك النسبه ضعيفه اولا لو كان عندك امساك في البطن اعلم ان دي سبب رئيسي لدوالي الخصيه خصوصا الامساك المزمن خلي حد من بيتكم يطحن ليك بذور الكزبره وحط منها ملعقه كبيره في كوب ماء مغلي واتركه خمس دقائق واشربه صباحاً مدة أسبوع لحد عشرة ايام وافحص الدوالي ودعيلي بالخير
جرب كلام الراجل المحترم ده
واكيد الدكتور اطمن عالحيونات المنوية ولو معملكش فحص او كده روح لدكتور تاني عشان تطمن واعرف ان رزقك هيجيلك ف معاده وي عم عيش الفترة دي قبل دوشة الحمل والعيال
متقلقش ي صديقي رزقك متشال

عادى عند كل الرجالة, وعلى حسب درجتها على حسب المشاكل اللى هتسببها, اعمل فحص ولو ينفع تشيلها بالليزر شيل بس اتأكد ان الازالة مش هتأثر على الحيوانات المنوية, كمان عشان متزيدش حاول متشيلش تقيل فى الجيم, وظبط اكلك

• عجبني
التفاعلات: الجلاد القاسي
عادى عند كل الرجالة, وعلى حسب درجتها على حسب المشاكل اللى هتسببها, اعمل فحص ولو ينفع تشيلها بالليزر شيل بس اتأكد ان الازالة مش هتأثر على الحيوانات المنوية, كمان عشان متزيدش حاول متشيلش تقيل فى الجيم, وظبط اكلك
متشكر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%