NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ألم في الخصيه

A

Anonymous (2640)

ضيف
هو اي سبب يكون في وجع ف الخصيه الشمال بسيط لو هضرب عشره مثلا ف الاول وبعدين كده بيروح هل ده السبب مثلا

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، دكتور نسا ونيك و البرنس احمد
هو اي سبب يكون في وجع ف الخصيه الشمال بسيط لو هضرب عشره مثلا ف الاول وبعدين كده بيروح هل ده السبب مثلا
اكشف ممكن يكون دوالي

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و البرنس احمد
اكشف ممكن يكون دوالي
مش ألم شديد ده خفيف خالص + ده ظهر لما كنت اجي اضرب وقبل منزل ابطل فكان بيسبب ألم اصلا فيها وكده

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و الجنتل حوده
مش ألم شديد ده خفيف خالص + ده ظهر لما كنت اجي اضرب وقبل منزل ابطل فكان بيسبب ألم اصلا فيها وكده
حد الفنتيرن أقراص ٣ مرات قبل الأكل ب نص ساعه

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
ده
حد الفنتيرن أقراص ٣ مرات قبل الأكل ب نص ساعه
بتاع اي ده واخده ليه هو انا متاكد ان سبب الوجع الحركه الي كنت بعملها دي

ده

بتاع اي ده واخده ليه هو انا متاكد ان سبب الوجع الحركه الي كنت بعملها دي
ولما انت متأكد عايز حل ليه

• عجبني
التفاعلات: gentledom
ولما انت متأكد عايز حل ليه
لانها بقت توجعني خفيف اوي كده من غير سبب يعني اول م يقف احس بالوجع ده خفيف كده مش عارف فهمني ولا لا واول ميقف وخلاص يروح فاهم قصدي ف خايف تكون سببت مشكله ف اكشف + ده غير اني بطلتها يعني

لانها بقت توجعني خفيف اوي كده من غير سبب يعني اول م يقف احس بالوجع ده خفيف كده مش عارف فهمني ولا لا واول ميقف وخلاص يروح فاهم قصدي ف خايف تكون سببت مشكله ف اكشف + ده غير اني بطلتها يعني
انا قلت اك في الأول احتمال يكون دوالي عشان كده قلت لك اكشف قلت لي لا خفيفة قلت لك الفينترن مضاد للالتهابات قلت لا مش مستاهلة مش فاهم انت عابز ايه بصراحة

انا قلت اك في الأول احتمال يكون دوالي عشان كده قلت لك اكشف قلت لي لا خفيفة قلت لك الفينترن مضاد للالتهابات قلت لا مش مستاهلة مش فاهم انت عابز ايه بصراحة
انا مقلتش مش مستاهله انا مكنتش اعرف ده دوا اي بس ف سألت

المهم هجرب الدوا ده واشوف بس ملوش اثار جانبيه صح
ثم لو بطلت الحركه دي الوجع المفروض يروح

انا مقلتش مش مستاهله انا مكنتش اعرف ده دوا اي بس ف سألت

المهم هجرب الدوا ده واشوف بس ملوش اثار جانبيه صح
ثم لو بطلت الحركه دي الوجع المفروض يروح
الي قلت لك عليه ده مضاد للالتهابات ولو استمر الوجع حتي لو بسيط لازم تكشف عشان لو دوالي تلحقها في الأول

انا عندي خلفيه عن الموضوع ده ابعتلي صورته وانا اقولك الدنيا ايه عندك بتكلم بجد مش بهزر

هو ده سببه مدام هجت لازم تنزل

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
مهو دا جية من حتة انك بتكتمها فا كدة بداية دوالي خصية روح اكشف

في البداية بتتلحق ب العلاج بعد كدة لازم تدخل جراحي فا اكشف و علي فكرة ليها اسباب كتير غير العادة السرية علشان لو خايف تروح للدكتور مع حد من أهلك

مهو دا جية من حتة انك بتكتمها فا كدة بداية دوالي خصية روح اكشف
اكشف عند دكتور اي
والتحليل بتاعها بيكون ازاي بالظبط

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكشف عند دكتور اي
والتحليل بتاعها بيكون ازاي بالظبط
لا هو الدكتور هيمسك الخصية و هيكشف عليك و هي في بدايتها هيديك علاج علي طول سهلة
اكشف عند دكتور مسالك بولية

لا هو الدكتور هيمسك الخصية و هيكشف عليك و هي في بدايتها هيديك علاج علي طول سهلة
اكشف عند دكتور مسالك بولية