NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجواز عن حب احلي و الا صالونات ؟
و انهو بينجح اكتر ؟
كل حاجه ليها ميزه وعيب
بس جواز الصالونات أنجح ...لان سقف التوقعات بيكون قريب من الامكانيات عكس حواز الحب

و انهو بينجح اكتر ؟

و انهو بينجح اكتر ؟
بصى هوا اذا كان حب او صالونات هيفشل فى حالة غياب التفاهم بين الزوجين وجود التفاهم ممكن يخلى الصالونات مع الوقت حب و يخلى جواز اللى عن حب اكتر سعاده بسبب قله الخلافات و المشاكل بين الزوجين

عن حب طبعا

لازم تفهم حاجة من وجة نظر الراجل

الراجل دايما بيحتاج امراة فى حياتة علشان تكون مصدر الحنان و الراحة

تخيل معايا كدة اول ما تتولد الرجل بيكون فى حضن امة و بيكون حضن امة مصدر الامان و ريحتها و صوتها بيخلية هادى و فى قمة السعادة
بعد ما تبقى 5 سنين هى بتكون مصدر الامان و كمان سرة و لما يعمل حاجة غلط هايكون عارف ان امة اللى هاتسامحة و هتخاف علية
اول ما تبقى 10 سنين هابدا تحس بشوية استقلالية و تحس انك خلاص كبرت و هاتبدا تغير عليها
فى اخر مرحتلين اللى بيتكون فيها رجولتك امك بتكون صديقتك الوحيدة و يظهر عندك الحاجة الجنسية اللى محتاج امراة اخرى تمارسها معاها

فى اى وقت من الاوقات هاتفقد امك و مش هايكون ليك غير مراتك اللى هى هاتكون امك و مراتك و اختك

تخيل انت بتعيش مع واحدة فى بيت واحد و بتحبها لدرجة انك مش تقدر تعيش من غيرها و بتحس بيها و هى بعيدة عنك

لو مش حسيت الاحساس دة يبقى بضيع وقتك

و انهو بينجح اكتر ؟
التفاهم هو ال بينجح الجواز حب بقي صالونات سوشيال ميديا صدفه كلها اقدار ومقدر ان اي اتنين يتقابلو فيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجواز بلعشرة بعدها بيجى الحب انا كنت بحب بنت عمى لدرجه متتخيلهاش واتجوزت غيرى وانا اتجوزت واحدة مبحبهاش جواز صلونات زى مبتقولو امى اخترتها ليه وتجوزنه ولما اتقفل علينا باب بعد معشرتها حبينه بعض وخلفنه وعيشين اجمل عيشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%