NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jay71

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا قضيبي طوله 15 الي 17 هو كدا كبير ولا صغير ولو عاوز اكبره شويه اعمل ايه انا 17 سنه

• عجبني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا و enta 7abiby
لا هو كدا جميل عادي

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و enta 7abiby
المشكله ان دلوقتي الكل بيسمع سكس و المقارنه بقت علي ممثلين البورن
لالا انت زبك حلو كدا و اهم حاجة بتنيك حلو اهم من حجمه

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
  • عجبني
انا قضيبي طوله 15 الي 17 هو كدا كبير ولا صغير ولو عاوز اكبره شويه اعمل ايه انا 17 سنه
معدل طول القضيب في الوطن العربي هو 17 . وأنت مراهق لم يكتمل نوك بعد. النمو يستمر إلى غاية سن 24 . ما زال أمامك وقت كثير. اهتم بصحتك في الأكل والرياضة. بالنسبة للعضو هناك تمارين خاصة وحركات لكن بدون استمناء أو ضرب العشرة. لا تهتم كثيرا بشكل قضيبك بل حاول أن تقرأ عن كيفية الممارسة الصحيحة لأن ممارسة الجنس والمتعة لا تأتي فقط بشكل وطول القضيب بل بنوعية التعامل والحديث والتفاهم. يعني الجوانب الفكرية والثقافية لها دور في عمليات الجنس

معدل طول القضيب في الوطن العربي هو 17 . وأنت مراهق لم يكتمل نوك بعد. النمو يستمر إلى غاية سن 24 . ما زال أمامك وقت كثير. اهتم بصحتك في الأكل والرياضة. بالنسبة للعضو هناك تمارين خاصة وحركات لكن بدون استمناء أو ضرب العشرة. لا تهتم كثيرا بشكل قضيبك بل حاول أن تقرأ عن كيفية الممارسة الصحيحة لأن ممارسة الجنس والمتعة لا تأتي فقط بشكل وطول القضيب بل بنوعية التعامل والحديث والتفاهم. يعني الجوانب الفكرية والثقافية لها دور في عمليات الجنس
طيب تمارين ايه و تقترح عليا ابدا بقراة ايه؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيكبر وحده

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و Jay71
متخفش ، ده انت محظوظ، المتوسط العربي ميعديش 13

• ماااشي
التفاعلات: Jay71
دا عسل اوي يا عم يا بختك هو تخين ولا رفيع

• عجبني
نورت

طيب تمارين ايه و تقترح عليا ابدا بقراة ايه؟
من جهة التمارين وعشان مضركش يلزمك تزور اي طبيب يعالج الجهاز تبعك، هو يدلك على نوع التمارين المفيدة من غير اي تضرر. واما مسالة القراءة، فهناك مواقع جنسية وطبية تشرح كيفية التعامل الجنسب الصحيحة. وفيه كمان كتب

سعات بحسه تخين و سعات القيه حلو يعني هو مش رفيع
لا حلو اوي 15 سم على سنك ولسه كمان هيكبر متخفش

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%