NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة دكتور !! اللي عايز يسال عن اي حاجة يتفضل

أنا مطلقة وشهوتى عالية ومهما سمعت سكس ومارست عادة مش بعرف اجيب شهوتى لوحدى انا كدا فيه حاجة مش طبيعية
جربي بنات 🙈

أنا مطلقة وشهوتى عالية ومهما سمعت سكس ومارست عادة مش بعرف اجيب شهوتى لوحدى انا كدا فيه حاجة مش طبيعية
انا دكتور وبقولك عادي جدا وده طبيعي لان الهرمونات بعد فتره من غير جنس بتزيد وخصوصا لو انتي ف سن تلاتينات ومنتصف عشرينات

• عجبني
التفاعلات: كسكوسى
انا دكتور اللي حابب/حابة تسال عن اي حاجة تخص اي حاجة يتفضل 🫡🤷‍♂️
ما هو أفضل لدوام لعلاج سرعة القذف، و هل الأعراض الجانبية لهذه الأدوية آمنة ؟

عندي فتحه البول مش في مكانها وده عاملي اذمه نفسيه ومهما حاولت اعمل عمليه بتفشل تاني دا غير موضوع الحجم نفسي اوصل ل دكتور يعملي العمليه وتنجح ويكون تكلفته بسيطه شويه وكمان يطمني من موضَع الحجم

انا دكتور اللي حابب/حابة تسال عن اي حاجة تخص اي حاجة يتفضل 🫡🤷‍♂️
انا بعمل العاده علي فترات
و ببطلها
وازاي ممكن ارجع زي الاول و اثارها تروح ؟

هل كوني كسالب هياثر عليا لما اتجوز انا بعرف انيك كوويس وساعات مبحتاجش اتناك خالص يعني ممكن افضل علطول انيك بس ومتناكش عادي

كلميني ضروري لو لسه موجوده

انا بعمل العادة السرية بكثرة ومع الوقت بقيت بجيب بسرعة اي حل المشكلة دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نفسي امارس من الخلف بس جدا خايف من الي الاضرار الجانبيه مثل توسع المؤخرة او حصول بواسير او حصول امراض و حابب حد يشرحلي او يثقفني طبيا عن الممارس من الخلف

دلوقتي انا نفسي انيك وفيه قدامي فرص كتير بس خايف من الامراض الجنسيه خصوصا الايدز ودخلت عملت بحث ولقيت مفيش حل غير الكوندوم بس مش أمان بيبقي في احتمالية للأصابه بالأمراض الجنسيه لو في احتماليه امان 100% قولي عليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%