NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت دكتور ايه

انا كنت عايزة ابقي شيميل لاني بحس اني بنت فقولي علي الهرمونات الي لازم اخدها

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
انا عاوز اسم كريم تأخير القذف كويس ولا يمنع الاحساس
وسعره معقول
ولو في حاجه بتعمل على تطويل العضو

اوحش حاجة ممكن تعملها في حياتك هو انك تلعب في هيرموناتك !! اللعب في الهيرمونات من غير حد متخصص متابع معاك خطوة بخطوة بنسبة كبيرة بينتهي بكانسر في الغدد الصماء على حسب الغدة اللي لعبت عليها .. انصحك بلاش

• عجبني
التفاعلات: مرحب، بنوتي اسمر و بنوتي هايج
انا عاوز اسم كريم تأخير القذف كويس ولا يمنع الاحساس
وسعره معقول
ولو في حاجه بتعمل على تطويل العضو
مفيش اي كريمات لتطويل العضو و اللي يقولك كدا بيضحك عليك مهما حاول يقنعك !! تعرف تضول ايدك او رجلك؟! .. فيه كريم كويس جدا اسمه pridocaien ب ١١ جنيه تقريبا هتدهنه على العضو من تحت بكميات قليلة و تسيبه ربع ساعة و تمارس من غير ما تغسل الكريم

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و aliweka
اي سبب الحرقان وقت الممارسه
فيه كذا حاجة ممكن تسبب الحرقان اللي بتتكلمي عليه دا !!
اولا!! ان حجم العضو الزكري كبير زيادة و الرتجل معدوش ثقافة الممارسة الصح
ثانيا!! لو بتحسي الحرقان دا في مجرى البول وقت الجماع ممكن يكون بسبب التهابات في مجرى البول بسبب الاملاح او الصديد
ثالثا !! التهابات المهبل بسبب فطريات و دا هيصاحبه افرازات و ريحة وحشة
و اخيرا !! ان الراجل ممكن يكون عنده التهاب او املاح في مجرى البول بينقلهالك وقت الممارسة فبتحسي بالحرقان دا !!
و في كل الاحوال لازم نزور حد امراض تناسلية

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
مفيش اي كريمات لتطويل العضو و اللي يقولك كدا بيضحك عليك مهما حاول يقنعك !! تعرف تضول ايدك او رجلك؟! .. فيه كريم كويس جدا اسمه pridocaien ب ١١ جنيه تقريبا هتدهنه على العضو من تحت بكميات قليلة و تسيبه ربع ساعة و تمارس من غير ما تغسل الكريم
تمام يا دكتور وشكرا لحضرتك

انا و صحبتى عملنا مع بعض علاقة مش كامل من على الهدوم يعنى بس ف مرة انا اندمجت وهى كمان ف لقينا ددمم نازل منها و مش عارفين هى كدا انفتحت ولا لا
ولو انفتحت ايه الحل علشان ترجع بنت تانى

انا و صحبتى عملنا مع بعض علاقة مش كامل من على الهدوم يعنى بس ف مرة انا اندمجت وهى كمان ف لقينا ددمم نازل منها و مش عارفين هى كدا انفتحت ولا لا
ولو انفتحت ايه الحل علشان ترجع بنت تانى
استحالة تتفتح و العلاقة كانت من على الهدوم يا صاحبي !! بس لو عايز تتاكد روح لحد نسا و تكشف على نفسها و تطمن

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و فارس شوقى
شوفت ناس بتتكلم عن تمارين حبس البول ، اللي هو مثلا احبس البول 3 ثوان و بعدين ارجع انزل ثانيتين و اكرر الموضوع 5 مرات ، مجموعتين ف اليوم ، و بيقولوا أنه مفيد ك تمرين تأخير القذف أو التحكم فيه ، الكلام دة صح ولا مضر

• بيضحكني
التفاعلات: jabr
شوفت ناس بتتكلم عن تمارين حبس البول ، اللي هو مثلا احبس البول 3 ثوان و بعدين ارجع انزل ثانيتين و اكرر الموضوع 5 مرات ، مجموعتين ف اليوم ، و بيقولوا أنه مفيد ك تمرين تأخير القذف أو التحكم فيه ، الكلام دة صح ولا مضر
حقيقي اول مرة اسمع الحوار دا !! بس غالبا غلط … هسال و اقولك

عندي مشكله غريبه شويه انا لمه كنت بعمل علاقه كنت ممكن اعمل تلاته وره بعض من غير م اريح او يحصل ارتخاء دلوقتي واحد ومش بيحصل انتصاب تاني حتا لو عملت ايه ممكن حل

نوع فياجرا حريمي ومفعولها سريع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي اغير ميولي يعني انا جاي سالب عادي لو بقيت استريت وسهل ولا صعب وايه الخطوات اللي اعملها بالظبط

عندي مشكله غريبه شويه انا لمه كنت بعمل علاقه كنت ممكن اعمل تلاته وره بعض من غير م اريح او يحصل ارتخاء دلوقتي واحد ومش بيحصل انتصاب تاني حتا لو عملت ايه ممكن حل
كنت بتستخدم اي ادوية في الاول ؟!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%