NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,840
مستوى التفاعل
12,423
نقاط
20,459
اخدت موعد علشان اصغر بزازي وارفعهم ولما دخلت العيادة حسيت بقشعريرة تسري بعروقي وبالرغم من هالاحساس جلست وما تحركت، دخل الدكتور احمد وطلب اجلس على سرير الفحص واكشف عن بزازي. بالاول استحيت اعري بزازي قدامه وقدام الممرضة الفلبينية بس شلت قميصي والبرا وهو بدا يمسك بزازي بأيديه اللاتنين فوقفت حلماتي وانتصبت وكان بيقيس محيط الهاله ويرجع يمسك الحلمات ويفركهم حسيت وقتها كسي بينتفض وجيت أقوم مسك طيزي قلتله الممرضة هنا طلب منها تخرج وتقفل الباب و جا ناحيتي باسني وحضني بقوة وبدا يحسس على طيزي. عينه كانت بعيني وجلس على سرير الفحص وكنت واقفة بين رجليه وبدا يرضع بزي وانا سايحة خلاص وبديت أتجاوب معه واشد راسه على بزازي واحك رجلي بزبه قام وقف وخلاني بوضعيته الفرس وسانده أيدي على سرير الفحص و قلعني بنطلوني ودخل زبه مرة وحدة بطيزي و أيد طابقها على بوقي وأيده التانية يفرك كسي. استمر كده يجي ربع ساعه ويرفع أيده اللي على كسي يدخلها في بوقي الحس أصابعه و ادوق شهد كسي ويرجع يفرك كسي لحد ما نطر منيه جوا طيزي وحسيت وقتها يمنيه سخن جوا طيزي وباسني من رقبتي. طلب مني وقتها افضل بنفس الوضعية وحشا قطن في خرمي و رفع لي الكلوت والبنطلون و قالي آد ايه بيحب منيه يبقى جواتي يلسعني وأول ما ارجع البيت و انزل منيه من طيزي اتصل عليه. رجعت البيت و بزازي واجعيني و خرم طيزي بيفتح لوحده وانا افتكر النيكة اللزيزة و اول ما دخلت الحمام ونزلت اللي اقدر عليه من منيه اتصلت عليه وايدي جوا على كسي وعملنا سكس فون وقتها. استمر الوضع كده بينا 7 شهور يرضعني ويمص زنبوري وينيك خرم طيزي وأفضل امص له زبه و أوقات كان بيجبرني ابلع منيه أوقات يجبرني افتح بوقي واترك منيه مختلط بلعابي بنزل على رقبتي وصدري ويفضل يدعكه على حلماتي لحد ما تتهري.

في مرة دخل زب صناعي في طيزي و أجبرني اجلس جنبه عريانه وهو يبوسني ويفرك زنبوري لحد ما نزلت افرازات الشهوة وبعد كده سحب الصناعي من طيزي وفضل ينيك طيزي ويصرخ "يا شرموطة زبي يا متناكة وانا اتاوه لحد ما نطر منيه على وشي وطلب مني أمارس العادة السرية قدامه عشان يشوف محنتي على زبه حدها فين.
سافرنا مع يعض كتير خلال الفترة دي وكل يوم كان بينيكني مرتين وتلاتة.


تركته لما طلب مني يتجوزني عرفي ويفتحني لانه عاوز يجرب كسي ويريحني لكن لما رفضت ناكني بعنف وغل ليلتها ونطر منيه تلات مرات جوا طيزي كأنه بيعاقبني على رفضي.


طيزي أوقات كتير بتشتاق له ولزبه بس انا خايفه منه ما يفتحني.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%